آموزش سئو

سریعترین (و ارزانترین) راه برای ضرب و شتم رقابت های خود

جولای 14, 2020

اگر می خواهید از رقابت خود پیشی بگیرید ، چه می کنید؟

اول از همه ، شما باید همه کارهایی که انجام می دهند را ردیابی کنید. از رتبه بندی آنها گرفته تا مطالبی که می نویسند ، حتی به پیوندهایی که می نویسند و کلمات کلیدی آنها را هدف قرار می دهند ، درک این مسئله که مهم است چیست.

و بعد از اینکه استراتژی آنها را فهمیدید ، باید محتوای بیشتری بنویسید ، پیوندهای بیشتری بسازید و سایت خود را بهینه کنید. یا شما می توانید یک آژانس سئو استخدام کنید، اما اکثر ما نمی توانیم آن را بپذیریم.

باید راه بهتری وجود داشته باشد ، درست است؟

خوب ، در طول 60 روز آینده ، من قصد دارم با یک پیشرفت بزرگ در Ubersuggest ، زندگی را برای شما راحت تر کنم.

این چیزی است که من فکر می کنم انجام دهم و این باعث می شود که رقابت خود را کنار بگذارید.

تجزیه و تحلیل رقبا

اول از همه ، من آموخته ام که بسیاری از افراد نمی دانند که رقابت آنها در هنگام جستجوگرها چیست.

به همین دلیل ، من می خواهم یک گزارش تحلیل رقبا ایجاد کنم که رقابت شما را نشان دهد.

در اینجا یک طرح ناهموار از آنچه ظاهر خواهد شد:

شما می توانید ببینید که رقبای شما بر اساس کلمات کلیدی متداول که هر دو برای آنها رتبه بندی می کنند مبتنی است

همچنین می توانید ببینید که چگونه رتبه بندی شما با مرور زمان با آنها و همچنین ترافیک سئو ، بک لینک ها ، نمرات دامنه و مهمتر از همه فرصت های کلمات کلیدی (یا شکاف کلمات کلیدی) مقایسه می شود.

مقاله مرتبط  چه چیزی میخواهید بدانید

آنچه فرصت های کلمه کلیدی را تجزیه می کند همه کلمات کلیدی رتبه بندی رقابت شما برای آن چیزی است که شما نمی کنید.

به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود به درون شیرجه بزنید و به همه یکی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید و آنهایی که نمی خواهید (اما باید باشد).

باز هم ، نکته مهم در گزارش فوق (اگرچه طراحی نیاز به تغییر دارد) این است که تمام کلمات کلیدی شما را در رتبه بندی رقابت های شما نشان می دهد ، زیرا شما هنوز هدفگذاری یا رتبه بندی برای… نشده اید. کلمات کلیدی در بالا سودآورترین کلمات کلیدی و کلمات کلیدی در پایین حداقل سودآور خواهند بود.

ردیابی رتبه رقبا

علاوه بر این که به شما امکان ایجاد کلمات کلیدی جدید را بدون نیاز به انجام کار یا جستجوی شما می دهیم ، ما همچنین شروع به پیگیری رتبه بندی رقبا برای شما می کنیم. 😉

بنابراین ، در داشبورد ردیابی رتبه خود ، رتبه بندی و همچنین رتبه بندی رقبا را مشاهده خواهید کرد.

در حال حاضر ، ما به شما نشان می دهیم که آیا رتبه بندی شما هر روز بالا یا پایین می رود (اگر دنبال این کار نیستید ، بروید و یک پروژه تنظیم کنید).

ما آن گزارش را تغییر خواهیم داد تا رتبه های رقبا را نیز نشان دهیم … ما هنوز روی طراحی کار می کنیم.

به این ترتیب اگر اوضاع برای شما بد پیش می رود ، می توانید ببینید که آیا تنها کسی بودید که تحت تأثیر قرار گرفتید یا اینکه رقابت شما هم همینطور بوده است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های سیستم تلفنی مشاغل سال 2020

اما چیزهای بیشتری وجود دارد

می دانم 60 روز زمان طولانی برای صبر کردن است ، اما من نیز در هفته آینده چیزی را آزاد می کنم تا زندگی شما را نیز هنگام تجزیه و تحلیل رقبا آسان تر کند.

من نسخه 2.0 را منتشر می کنم Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome. اگر قبلاً نصب نکرده اید ، برو اینجا و همین کار را انجام دهید رایگان است!

در حال حاضر ، هر زمان که جستجو می کنید ، داده دریافت می کنید. اما داده های کافی به خصوص در مورد رقابت شما ارائه نمی دهد ، بنابراین من قصد دارم این موضوع را برطرف کنم.

اول از همه ، داده های مربوط به ترافیک را دریافت خواهید کرد. نه تنها در سایت شما بلکه رقابت شما نیز هست.

بنابراین ، هر زمان که جستجو را انجام دهید ، به سرعت خواهید دید که هر دامنه معینی چه میزان ترافیک سئو به دست می آورد.

و اگر می خواهید جزئیات بیشتری داشته باشید ، در سمت راست نتایج جستجوی Google ، گرافیکی مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد رقابت شما در برابر شما چگونه است.

شما همچنین می توانید یک مرور کلی مشابه با داده های بک لینک داشته باشید.

و البته ، من در اینجا متوقف نمی شوم.

محبوب ترین سایت تجارت الکترونیکی در وب آمازون است. بنابراین ، مگر خوب است که داده های مربوط به کلمات کلیدی در آمازون را بدست آورید؟

هر زمان که در Amazon انجام می دهید ، داده هایی را در مورد کلمات کلیدی پیشنهادی که به شما ارائه می دهند مشاهده خواهید کرد.

مقاله مرتبط  آنلاین وبینار - تحقیقات کلمات کلیدی برای SEO Coronavirus

و بعد وقتی به دومین موتور جستجوی محبوب ، YouTube می روید ، داده های کلمات کلیدی و داده های رقابت را به شما ارائه خواهم داد.

به عنوان مثال ، هر زمان که به جستجوی یک کلمه کلیدی می پردازید ، داده های مربوط به همه پیشنهادات را مشاهده خواهید کرد.

و اگر روی دکمه “مشاهده همه” کلیک کنید ، داده های تاریخی را نیز در آن کلمه کلیدی مشاهده خواهید کرد.

در صفحه لیست های جستجوی YouTube ، شما شروع به دریافت توصیه هایی در مورد سایر کلمات کلیدی می کنید که می توانید با جستجوگر خود در YouTube هدف قرار دهید.

و اگر بر روی یک ویدیو کلیک کنید (حتی ویدیوی رقیب!) شروع به مشاهده داده های بیشتر در مورد عملکرد آنها و همچنین کلمات کلیدی می کنید که هدف آنها قرار دارد.

بنابراین ، اگر قبلاً نبوده اید ، حتماً بروید و بروید برنامه افزودنی Chrome را نصب کنید قبل از انتشار هفته آینده

نتیجه

امیدوارم که شما منتظر انتشار نسخه جدید Ubersuggest در ماه های آینده باشید.

من واقعاً از ویژگی های تجزیه و تحلیل رقابتی موجود در برنامه هیجان زده هستم ، زیرا باید ببینم کدامیک از کلمات کلیدی رتبه بندی شده برای آنهایی که نمی کنید رتبه بندی می شود.

علاوه بر این ، برنامه افزودنی پیشرفت زیادی می کند. هدف من انتشار نسخه جدید برنامه افزودنی هر ماه با ویژگی های جدید است که باعث می شود سئو آسانتر و راحت تر برای شما انجام شود. 🙂

بنابراین ، نظر شما در مورد تغییرات چیست؟