آموزش سئو

سئو برای مشاغل کوچک در سال 2021

ژانویه 20, 2021

اوقات غیرمعمول نباید پایان کارهای کوچک باشد. حتی همه گیری نباید صاحبان مشاغل کوچک را از پیگیری بازاریابی دیجیتال منصرف کند.

اگر تجارت شما در اینترنت نیست هنوز، احتمال خوبی وجود دارد که رقابت شما بخش بزرگی از بازار را در اختیار داشته باشد بدون اینکه شما از آن مطلع باشید. بهینه سازی موتور جستجو به کسب و کار شما برتری نسبت به رقابت شما خواهد داد. در اینجا نحوه

سئو موثر مقرون به صرفه است

سئو خوب که از بهترین شیوه های صنعت استفاده می کند و نه تاکتیکهای سایه دار در طولانی مدت هزینه های خود را پرداخت خواهند کرد. وقتی مشتری کلمه کلیدی اصلی شما را تایپ می کند هیچ جایگزینی برای قابل مشاهده بودن وجود ندارد. سئو سایت بسیار مناسب است و اگر بتوانید تغییرات صحیحی را در سطح سایت اعمال کنید ، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

نتایج سئو نیز قابل اندازه گیری است و شما دارای تجزیه و تحلیل و داده ها در کنار خود هستید. اگر مشکلی کار نمی کند ، می توانید فرایندی را شروع کنید که به شما کمک کند اتفاقات را تشخیص دهید. سئو در درجه اول در مورد موتورهای جستجو خشنود نیست. استراتژی هایی که بیشترین رضایت را برای کاربران به ارمغان می آورند می توانند به عنوان بهترین روشهای جستجوگرها در نظر گرفته شوند.

این مقدار به ویژه در سال 2021 صادق است زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند هر جستجو را برای افراد فوق العاده مرتبط و مفید کنند. Google طرح اصلی یک وب سایت موفق را ارائه داده است: ارائه محتوای مرتبط در سایتی که به طور کارآمد در همه دستگاه ها اجرا شود و شما می توانید در سال 2021 کسب و کار برنده داشته باشید.

SEO باعث ایجاد دید بهتر و مارک تجاری می شود

قابلیت مشاهده همه چیز در اینترنت است. شما می توانید هر آنچه می خواهید کسب و کار خود را بسازید ، اما اگر مشتریان شما نمی دانند تجارت شما وجود دارد ، به شما مراجعه نخواهند کرد.

داشتن کالاها دیگر کافی نیست – شما باید آنها را به مخاطبان خود بفروشید و تجربه را نیز برای آنها دلپذیر کنید.

هر مشاغل می تواند تجربه بهتری از صفحه و تجربه ی مشتری (CX) از طریق مراحل زیر:

  1. توجه بیشتری به نحوه تأثیر طراحی سایت بر کاربران داشته باشید.
  2. داخل و خارج از صفحه را بهینه کنید.
  3. بهترین روشهای بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید.
  4. هنگام ارسال محتوا ، طراحی سایت خود و اجرای تبلیغات ، از دستورالعمل های مدیر وب سایت Google استفاده کنید.
  5. محتوای مرتبط و مفیدی را که مخاطبان شما به آن نیاز دارند تهیه کنید.
  6. به عنوان یک مشکل ساز برای مشتریان خود ، بنابراین آنها می توانند به سایت شما بازگردند و آن را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند.
  7. در حالی که مشتریان با سایت شما ارتباط برقرار می کنند ، تجربه های شخصی را ارائه دهید.

تجربه مشتری شماره یک است. هیچ چیز بر معاملات بدون اصطکاک ، سایتهایی با کاربرد آسان که در تلفن همراه بهترین کار را دارند و با پیمایش بسیار کاربردی برتری ندارد.

اگر سایت شما بتواند این موارد را فراهم کند ، اگر می دانید چگونه بهترین تجربه را در مقایسه با رقبای خود ارائه دهید ، تجربه مشتری و اعتماد مشتری به طور پیوسته افزایش و حتی متورم خواهد شد.

ایجاد ترافیک بیشتر – به صورت ارگانیک

مقاله مرتبط  راهنمای ساده استفاده از جداول محوری برای درک داده های بازاریابی

ایجاد ترافیک کافی برای پایدار نگه داشتن مشاغل ، مشکل شماره یک مشاغل کوچک تازه تأسیس است. خواه جعبه ناهار وگان بخرید یا مبلمان ساج ، این ترافیک ارگانیک است که دستیابی به تجارت را آسان تر می کند.

ترکیب اصول صحیح سئو و نوشتن مطالب حرفه ای ، دید سایت شما را بسیار بهبود می بخشد. در اینجا یک لیست چک ضروری برای شروع کار با محتوای عالی برای سایت شما وجود دارد:

  1. ابتدا تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و سپس مخاطبان ایده آل خود را شناسایی کنید. مخاطبان ایده آل شما مشتریان بالقوه ای را نشان می دهند که آماده خرید از سایت شما هستند.

با این حال ، هنوز هم ایده خوبی است که در آینده نیز توجه افراد علاقه مند به خرید را جلب کنید ، اما تمرکز اصلی تلاش در زمینه محتوا کسانی هستند که آماده خرید هستند.

  1. طوفان فکری برای ایجاد پایه و اساس محتوای سایت خود. مقالات پایه یا ستون جامع هستند و معمولاً بیش از متوسط ​​مطالب شما هستند.

این مقالات ستونی شبکه موضوعاتی را ایجاد می کند که با تولید محتوای بیشتر در وبلاگ شما “رشد می کند”. فرایند را ایجاد درخت دانش بدانید. یک وبلاگ می تواند هر تعداد مقاله ستونی داشته باشد.

  1. پس از تنظیم مقالات ستون ، نوبت به گسترش شبکه می رسد. اکنون می توانید شروع به ایجاد محتوای بیشتر برگرفته از موضوعات خاص ذکر شده در مقالات ستون کنید. دامنه محتوای شما خاص تر می شود و شما می توانید با استفاده از این محتوا خوانندگان بیشتری را جذب کرده و آنها را ترغیب به مطالعه بیشتر از سایت خود کنید.
  2. فراموش نکنید که مطالب خود را مفید قرار دهید. یک معیار خوب این است که از دیگران بخواهید ابتدا مطالب شما را بخوانند و از مردم بازخورد بگیرند. همیشه می توانید نوشتار را تنظیم کنید.
  3. هدف شما ایجاد مقالات همیشه سبز است. مقالات همیشه سبز همیشه مرتبط خواهند بود و مهم نیست که هرچه محتوا پیر شود ، نوشتن همچنان برای مخاطبان شما مرتبط خواهد بود.

سئو خوب سئو محلی است

مقاله مرتبط  16 استراتژی برای سازماندهی تجارت کوچک خود در سال 2021 و بعد از آن

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این تأکید کنیم: بازاریابی محلی برای مشاغل کوچک ضروری است. سایت شما باید همان جایی باشد که مشتریان شما هستند (عملاً همین طور است). به یاد داشته باشید که در سایت های مختلف نقل قول های محلی خود را جمع کنید و تمام لینک های برگشتی که می گیرید حداقل باید مربوط به آنچه در تجارت شما است باشد.

به عنوان مثال ، اگر تجارت شما بازسازی آشپزخانه در نیویورک است ، بک لینک هایی درباره بازسازی یا DIY که با عنوان “فلوریدا” برچسب خورده اند منطقی نیست. دایرکتوری های مشاغل محلی و سایت های مشابه مزیت کسب و کارهای کوچک هستند زیرا تقریباً بلافاصله امکان جستجوی سریع در موتورهای جستجوی مختلف و نه فقط گوگل را فراهم می کنند.

احتیاط در مورد فهرستهای تجاری: موتورهای جستجو از همه فهرستهای تجاری استقبال نمی کنند. مدت هاست که موتورهای جستجو از مزارع پیوند و شبکه های وبلاگ خصوصی منصرف می شوند. اگر احساس می کنید بیش از موارد مفید به سایت ناخواسته ای ارسال کرده اید ، بهتر است سایت خود را بیرون بکشید زیرا این لیست می تواند به اعتبار سایت شما آسیب برساند.

به فهرست راهنمای مشاغلی که می توانید پیدا کنید ، ارسال نکنید. بررسی کنید که سایت از چه طرحی به خصوص طراحی موجود است. دایرکتوری های قدیمی که به نظر می رسد آخرین بار در سال 2010 اصلاح شده اند خبرهای بدی هستند.

و در آخر ، مدیریت شهرت را فراموش نکنید. اگر کسی از کسب و کار شما بصورت آنلاین شکایت کند یا آن را بد بررسی کند ، باید سریع آنجا باشید تا آتش را خاموش کنید و اختلافات یا شکایات را برطرف کنید. Google براساس بررسیهای آنلاین مشتریان ، کسب و کارها / سایتها را نمره می دهد و اگر شکایات حل نشده زیادی دارید ، این شکایات باعث کاهش رتبه اعتماد کسب و کار شما می شوند.