آموزش سئو

روش جدید چت با بازدید کنندگان خود

آوریل 2, 2020

بازاریابی به یک رویکرد omnichannel تبدیل شده است. این بدان معناست که شما دیگر نمی توانید برای موفقیت به دنبال یک کانال بروید.

روز گذشته ، شرکت هایی مانند فیس بوک از طریق یک کانال به مشاغل میلیارد دلاری تبدیل شدند.

فیس بوک از ایمیل برای رشد استفاده کرده و آنها را با دعوت از همه مخاطبین خود برای پیوستن به فیس بوک این کار را انجام داده اند.

یلپ نیز مشابه بود. آنها از طریق یک کانال به یک تجارت چند میلیون دلاری تبدیل شدند … سئو.

Dropbox از طریق رسانه های اجتماعی رشد کرد. اگر در مورد Dropbox توییت کردید ، آنها فضای بیشتری به شما می دهند.

این رویکردهای بازاریابی برای همه این افراد شناخته شده کار کرده است
شرکت ها ، اما چه مشکلی با آنها وجود دارد؟

قانون کلیک های دور زدن

آنچه برای Facebook ، Yelp و Dropbox کار می کرد ، همه استراتژی های خوبی بود ، اما با گذشت زمان ، تمام کانال های بازاریابی خوب اشباع شدند و مانند گذشته کار خود را متوقف کردند.

همانطور که اندرو چن می گوید ، اول کار می کند
و بعد اینطور نیست
.

این واقعا به همین سادگی است. مطمئناً ، این کانالها هنوز هم می توانند
رانندگی ترافیک و همیشه خواهد بود ، اما با عادت مردم ، کار نمی کنند
همچنین.

فقط کافی است این تصویر را در زیر مشاهده کنید.

آیا می توانید حدس بزنید که چیست؟

این اولین تبلیغ بنر بود. AT&T آن تبلیغ بنر را ایجاد کرد و آن را در سال 1994 در HotWired.com قرار داد. و اینجا واقعاً دیوانه است … از بین تمام افرادی که آن را دیدند ، 44 درصد فشرده روی آن کلیک کردند.

فقط در مورد آن فکر کنید … که تبلیغات بنر دارای نرخ کلیک 44٪ بود.

همه ما می توانیم قبول کنیم که این یک تبلیغ یا طراحی بنر شگفت انگیز نیست ، آن است
به همین ترتیب اتفاق می افتد که در آن زمان جدید و جدید بود ، بنابراین مقادیر عظیمی تولید می کند
کلیک ها

درست مانند اینکه SEO در اوایل مؤثرتر بود یا تبلیغات پولی ارزان قیمت تر بود و ROI بالاتری تولید کرد ، یا بازاریابی ارجاع بسیار مؤثر بود. مطالعات موردی تک کانال زیادی وجود دارد که در گذشته کار می کردند.

باز هم ، این بدان معنا نیست که هیچ کدام از این کانالها کار نمی کنند ،
فقط بدان معنی است که آنها کار نمی کنند و همچنین آنها قبلاً کار می کردند.

بنابراین چگونه می توانید در یک بازار رقابتی زنده بمانید؟

شما یک رویکرد omnichannel را در پیش گرفته اید. شما چاره ای جز استفاده از همه کانال های بازاریابی در آنجا ندارید.

بله ، آنها رقابتی و اشباع خواهند بود ، اما هنوز هم هستند
کار

این یک بازی دستمال کاغذی است … دستمال کاغذی کوچک است و صدمه زیادی وارد نمی کند ، اما اگر تن از این دستمال های کوچک را داشته باشید ، آنها اضافه می شوند و می توانند آسیب هایی را وارد کنند.

با بازاریابی شما هم همینطور است. اگر همه این کانالها را که مقدار کمی ROI تولید می کنند اضافه کنید ، در پایان به تعداد زیادی اضافه می شود. اما وقتی هر کانال را به صورت جداگانه مشاهده می کنید ، نتایج آن چندان جنسی نیستند. اما وقتی آنها را با هم ترکیب می کنید ، عالی به نظر می رسد.

با گپ شروع کنید

چه چیزی بیشتر ، پیام های متنی یا ایمیل خود را بررسی می کنید
صندوق ورودی؟

مقاله مرتبط  چگونه بهترین نام دامنه را برای وبلاگ خود انتخاب کنید

شرط می بندم که شما می خواهید پیامهای متنی را بگویید زیرا نگاه می کنید
تلفن شما بیشتر از ورود به صندوق پستی ایمیل شما است.

اما در اینجا یک آمار جالب برای شما وجود دارد … آیا این را می دانستید
بر فراز 6
روزانه میلیارد پیامک ارسال می شود
؟

اکنون می توانید حدس بزنید که روزانه چند ایمیل ارسال می شود؟

269
بیلیون
!

این یک تفاوت بزرگ است

و آیا می دانید هر روز چند نفر از فیس بوک بازدید می کنند؟

1.62
بیلیون
.

حالا نظر من برای به اشتراک گذاشتن این آمار نیست
به شما بگویم که ایمیل بهتر از متن است. یا آن فیس بوک به همان اندازه ارزشمند نیست
پیامک زدن.

این بیشتر به شما نشان می دهد که همه کانال های عظیم هستند
که مردم هر روز استفاده می کنند

پس چرا شما سعی نمی کنید از همه آنها استفاده کنید؟

و به راحتی می توانید از طریق ابزارهای رایگان بازاریابی چت مانند Manychat که به شما امکان می دهد با استفاده از پیام رسانی متنی ، بازاریابی ایمیل و Facebook Messenger با بازدید کنندگان خود ارتباط برقرار کنید ، این کار را انجام دهید.

بعد از ایجاد حساب Manychat ، به اینجا بروید تا نحوه تنظیم آن را مشاهده کنید. آنها دارای ویدئوهای بسیار مفیدی هستند که به شما یاد می دهند چگونه کارهایی مانند تنظیم ربات های Facebook Messenger و اتصال صفحه فیس بوک خود را انجام دهید تا بتوانید پیام های ارسال را شروع کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ttEuCM0yFfw

اکنون که همه شما تنظیم شده اید ، می خواهم از الگوهای زیر برای تجارت خود استفاده کنید ، زیرا می دانم که آنها تبدیل می شوند …

قالب هایی که تبدیل می شوند

من و تیم من چندین پیام مختلف را آزمایش کرده ایم
برای همه کانالها ، از جمله ایمیل ، پیام رسان و پیام رسانی.

در اینجا کسانی هستند که بهترین کار را برای ما انجام داده اند …

قالب های پیام رسانی

پیام متنی مورد علاقه من برای ارسال کسی به این موارد است:

[first name]؟

وقتی کسی متن را فقط با نام و نام خانوادگی شما ارسال می کند؟ چه کار میکنی؟ با شانس پاسخ می دهید که “… این کیست؟”

هنگامی که کسی با چه کسی اینگونه پاسخ می دهد ، فروشهای ما به طور معمول می پردازند
پاسخ با …

این جان از تیم نیل پاتل است. من فقط می خواستم پیگیری کنم تا ببینم سوالی دارید یا اینکه آیا می توانیم در هر کاری به شما کمک کنیم.

این ساده است و خوب کار می کند و باعث افزایش فروش ما شده است
4.69٪

یکی دیگر از مواردی که به خوبی کار می کند پیام متنی “فروش فلش” است …

فروش فلش: همه محصول در [yoursite] هستند [x]تخفیف٪ 24 ساعت آینده [insert URL]

این یکی در تعطیلات یا هر زمان که باشد واقعاً خوب کار می کند
می خواهم تبلیغاتی را انجام دهم بسته به اندازه شغلی که شما اداره می کنید و چگونه است
لیست شما بزرگ است ، معمولاً 2 تا 3٪ درآمد اضافی را مشاهده می کنید
آن ماه

و کمپین متن مورد علاقه من این است …

این پست وبلاگ جدید را بررسی کنید ، [subject of the blog post] [URL]

یک مثال خواهد بود … ”این پست جدید وبلاگ را با دو برابر بررسی کنید
ترافیک سئو شما [URL]”

مقاله مرتبط  مزایای استراتژی SEO محلی که توسط مربی SEO خود به دست می آید

وقتی هشدارهای پیام متنی را برای ارسال های جدید ارسال می کنم ، معمولاً میزان بازدید از آن پست وبلاگ را 4٪ دیگر افزایش می دهد.

قالب های ایمیل

شما احتمالاً با دریافت این الگوی ایمیل آشنا هستید
آن را از من هر هفته. ?

موضوع: چگونه می توان بدون داشتن ترافیک ، آگهی های تبلیغاتی ایجاد کرد

اگر یک ترافیک زیاد داشته باشید ، تولید آن آسان است.

اما اگر یک وب سایت جدید یا یک وب سایت کوچک و بدون ترافیک داشته باشید چه می کنید؟

اگر پول برای خرج تبلیغات تبلیغاتی نداشته باشید چه می کنید؟

چه باید کرد؟

خوب ، یک راه حل وجود دارد. در اینجا نحوه ایجاد تابلوهایی که ترافیکی ندارید آورده شده است.

به سلامتی،

نیل پاتل

من هر روز سه شنبه و شنبه یک ایمیل ارسال می کنم
یه چیزی شبیه اون.

این یک ایمیل ساده مبتنی بر متن است که در آن خط موضوع عنوان پست وبلاگ شما است و متن ایمیل یک مشکل و راه حل را بیان می کند ، با این که راه حل پیوندی برای پست وبلاگ است.

برای اینکه یک ایده خشن را برای شما بیان کنم ، این قالب ایمیل 29٪ تا 33٪ نرخ باز و 4٪ تا 7٪ میزان کلیک را به من داده است.

و اگر در حال فروش محصولات اطلاعاتی از طریق وبینارها هستید ، 8 نوع ایمیل وجود دارد که من برای تولید فروش از آنها استفاده می کنم (اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه پول خوبی برای فروش محصولات اطلاعاتی کسب کنید) این پست را بررسی کنید:

  1. دعوت به دنباله – اینها یک سری هستند
    ایمیلهایی که افراد را به تماشای وبینار شما دعوت می کنند. (اینجا
    ایمیل های دعوت من هستند
    )
  2. تلقین – شما نیاز به ساختن یک
    ارتباط با مردم اگر بیشتر بدانند مردم احتمالاً تبدیل می شوند
    در مورد شما و اعتماد به شما. (اینجا
    ایمیل های تلقین من هستند
    )
  3. نمایش نمی دهد – فقط به خاطر کسی
    برای تماشای وبینار خود ثبت نام کنید ، به این معنی نیست که آنها در آن شرکت می کنند. برای همه
    چه کسی حضور نمی یابد ، می خواهید به آنها ایمیل بدهید و از آنها بخواهید که پخش را تماشا کنند.
    (اینجا
    ایمیل های نمایش من نیستند
    )
  4. رمزگذاری – همه تماشا نخواهند کرد
    کل وبینار شما اگر آنها به پایان نپیوندند ، پیشنهاد شما را نمی بینند.
    چند ایمیل می خواهید که پخش را فشار می دهد. (اینجا من هستند
    ایمیل را رمزگذاری کنید
    )
  5. کنترل کننده اعتراض – وجود دارد
    دلایل زیادی ممکن است کسی خریداری نکند. شما می خواهید به هر یک از آنها پاسخ دهید
    اعتراض از طریق ایمیل. (اینجا
    ایمیل های کنترل کننده اعتراض من هستند
    )
  6. دنباله شمارش معکوس – شما می خواهید
    دوره خود را ببندید به مردم بگویید که فقط چند روز مانده است
    خرید یک روش واقعا موثر برای تولید فروش است. تقریباً این ایمیلها ارسال خواهند شد
    1/3 تا نیمی از فروش شما را تشکیل می دهد. (اینجا
    ایمیل های شمارش معکوس من هستند
    )
  7. ایمیل آخرین فرصت – در روز آخر
    می خواهید چند ایمیل ارسال کنید تا به مردم اطلاع دهید که بسته است. (اینجا
    آخرین ایمیل های شانس من هستند
    )
  8. پیشنهاد آزمایشی رایگان – اکثریت
    مردم از شما خریداری نمی کنند. ارائه آخرین فرصت آزمایشی رایگان بسیار عالی است
    راهی برای تقریباً 15٪ فروش بیشتر (اینجا
    ایمیل های آزمایشی رایگان من هستند
    )
مقاله مرتبط  چیست و تعریف آن در 6 مرحله (2020)

اگر محصولاتی را می فروشید ، 3 ایمیل اصلی وجود دارد که من پیدا کردم که خوب کار کنند. 2 مورد اول برای رها کردن سبد خرید است.

موضوع: آیا شما چیزی را فراموش کرده اید؟

ما متوجه شدیم که شما چیزی را پشت سر گذاشتید. با این حال نگران نباشید ، ما کالاهای موجود در سبد خرید شما را ذخیره کردیم تا بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

[insert picture of products]

دکمه CTA: بازگشت به سبد خرید

این ایمیل ساده رها معمولاً 1.73٪ فروش را افزایش می دهد. من می دانم که چیز زیادی نیست ، اما همه چیز مربوط به کاغذهایی است که در بالا به آن اشاره کردم. ?

موضوع: هنوز به این فکر می کنید؟

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا [insert product name] برای شما مناسب است ، در اینجا برخی از مزایا:

[insert benefit 1]

[insert benefit 2]

[insert benefit 3]

[insert benefit 4]

[insert benefit 5]

[insert benefit 6]

پس برای چی منتظری؟ شما هیچ چیزی برای از دست دادن با 30 روز ما ندارید ، هیچ سؤالی از ضمانت بازگشت پول پرسیده نمی شود.

CTA: خرید من را کامل کنید

به طور متوسط ​​این ایمیل افزایش مشتریان را برای ما فراهم کرده است
1.44٪ در فروش.

موضوع: چه کسی عاشق 15٪ تخفیف نیست؟

کاوش جدید [type of products you sell] که به شما کمک می کند [insert benefit].

فروش به پایان رسید [insert date and time].

CTA: درخواست تخفیف من

اکنون با ایمیل کد تخفیف / کوپن ، نتایج مختلفی پیدا کرده ایم. هرچه تخفیف بیشتر باشد ، فروش بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. بیشترین سود حاصل از فروش شرکت ها بیش از 30٪ یا بیشتر تخفیف است.

قالب های پیام رسان فیس بوک

بر خلاف ایمیل و متن ، شما نمی توانید به سادگی به افراد پیام دهید
در Facebook Messenger و هر کاری را که می خواهید انجام دهید. آنجا
قوانین هستند

  • می توانید در آخرین 24 ساعت آخرین تعامل خود ، به یک مشترک پیام دهید.
  • در طی این بازه زمانی 24 ساعته ، می توانید مطالب تبلیغاتی ارسال کنید.
  • پس از گذشت 24 ساعت ، پیام ها باید یکی از این 4 برچسب را داشته باشند: بروزرسانی تأیید شده رویداد ، بروزرسانی پس از خرید ، بروزرسانی حساب یا یک عامل انسانی.
  • برای کاربرانی که تمایل دارند پیام ها را پس از 24 ساعت دریافت کنند ، می توانید البته آنها را پیام دهید.

در مورد الگوهای موجود ، زیرا فیس بوک به طور مداوم قوانین مسنجر را تغییر می دهد ، از این الگوها در Manychat پیروی کنید زیرا آنها دائماً بر اساس داده های زمان واقعی آنچه کار می کند یا چه چیزی تغییر نمی کنند تغییر می دهند.

نتیجه

شما چاره ای ندارید تا بتوانید رویکردی راجع به همه کاره داشته باشید
بازاریابی شما

مطمئناً ، تمام کانالهای خوب سرانجام شلوغ می شوند و کلیک با مرور زمان کاهش می یابد ، اما اگر به دنبال همه کانال های اصلی بروید ، سودهای حاشیه ای افزایش می یابد.

و ساده ترین راه برای شروع کار با omnichannel ، گفتگو است. می دانم که احتمالاً از ایمیل استفاده می کنید ، اما شرط می بندم که شما از پیامک یا حتی ربات های Facebook Messenger استفاده نمی کنید. و شرط می بندم که شما از اعلان های فشار استفاده نمی کنید.

بنابراین ، از چند کانال بازاریابی استفاده می کنید؟

پاسخی بگذارید