آموزش سئو

رمز موفقیت آمازون تبلیغات

اکتبر 27, 2020

در یک دوره 36 ساعته ، آمازون 100 میلیون محصول فروخته است. به احتمال زیاد ، تبلیغات آمازون باعث برخی از این فروش ها شده است.

تبلیغات آمازون به شرکت ها این امکان را می دهد تا در بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. شما سود خود را به صورت افزایش فروش و وفاداری بالقوه مشتری به دست می آورید. آمازون ، در عوض ، یک سود در فروش آگهی (با مبلغ 3 میلیارد دلار در بعضی از سال ها).

خلاقیت ، از جمله pizazz بصری ، در بازار آمازون بسیار مهم است. استراتژی های کلمات کلیدی قاتل نیز مهم هستند.

من شما را با بهترین روش های تنظیم آگهی آمازون آشنا می کنم ، بنابراین شما می دانید که چه کاری باید انجام دهید تا محصولات خود را از قفسه ها پرواز دهید.

چرا کسب و کار شما باید از تبلیغات آمازون استفاده کند

یک کاربر متوسط ​​هزینه می کند کمتر از 10 دقیقه در آمازون. اگر محصول شما در نتایج جستجو کم است ، هیچ کس آن را نمی بیند.

مردم به سادگی وقت ندارند هر توضیحات محصول را بخوانند یا هر مارکی را بررسی کنند. ما مشاغل و بچه ها داریم و زندگی توجه ما را به خود جلب می کند. باید سریع تصمیم بگیریم.

تبلیغات آمازون را به عنوان روش ابتدایی خود برای کاهش یک خط طولانی و جلب توجه در نظر بگیرید.

از نقطه 10 (فراموشی) به نقطه 1 بروید ، و می توانید فروش آمازون خود را افزایش دهید. با سرمایه گذاری شما می توانید اطمینان حاصل کنید که خریداران پرمشغله محصولات شما را قبل از آمادگی برای ورود به سیستم ، پیدا می کنند.

این می تواند به معنای فروش بیشتر محصولات و درآمد بیشتر باشد.

بیش از 80 درصد مارک ها دارای یک 4 برابر بازگشت سرمایه برای کارشان در آمازون. اگر برای دیگران کار کرده باشد ، می تواند برای شما نیز مفید باشد.

انواع تبلیغات آمازون چیست؟

به جای اینکه صبورانه منتظر مشتری ها باشند تا مشتریان آنها را پیدا کنند ، شرکت ها از تبلیغات آمازون برای دیدن در حال حاضر استفاده می کنند.

تبلیغات آمازون انواع مختلفی دارند.

تبلیغات Amazon Amazon

این تبلیغات فقط یک مورد را در فهرست شما برجسته می کند. آنها در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، اما در بالای صفحه ظاهر می شوند. مصرف کنندگان قبل از هر چیز آنها را می بینند. اگر صفحه نمایش به اندازه کافی کوچک باشد ، همه تبلیغاتی که محصولات با حمایت مالی انجام می دهند مشاهده می شود.

تبلیغات تجاری آمازون با حمایت مالی

این تبلیغات به شما امکان می دهد چندین مورد را از فهرست خود نمایش دهید. آنها در بالای نتایج جستجو آمازون در یک بنر نشان داده می شوند.

غالباً ، تبلیغات کالای حمایت شده و نام تجاری تبلیغاتی با هم کار می کنند. این نتیجه جستجو را برای “مراقبت از کودک” بررسی کنید. یک بنر تبلیغاتی با نام تجاری WaterWipes صفحه را شروع می کند ، اما Seventh Generation یک آگهی در زیر دارد.

دو تبلیغات آمازون

نمایش تبلیغات آمازون

با استفاده از این تبلیغات ، شما فقط می توانید یک محصول را نمایش دهید و در وب سایت هایی که آمازون متعلق به آن است یا با آنها رابطه دارد ، ظاهر شوید.

اگر به نظر می رسد تبلیغات مزاحم آمازون برای محصولی که در سبد خرید شما خراب است از وب سایت به وب سایت دیگری شما را دنبال می کند ، با یک تبلیغ Display Sponsored مواجه شده اید.

ممکن است آزار دهنده به نظر برسند ، اما می توانند به طرز چشمگیری مثر باشند. بیش از 70 درصد خریداران روی تبلیغاتی مانند این کلیک کنید هنگام مرور وب.

چه تفاوتی بین نمایش و سایر تبلیغات آمازون؟

تبلیغات مارک تجاری و کالای اسپانسر شده هر دو در آمازون ظاهر می شوند. چیزی را جستجو کنید ، آنها ظاهر می شوند. گاهی اوقات ، خریداران همزمان بیش از یک مورد را می بینند.

مقاله مرتبط  نحوه قرار دادن لیست پخش YouTube در وبلاگ وردپرس خود

تبلیغات نمایش حمایت شده متفاوت است. آنها در وب سایت های دیگر آمازون یا به طور کامل مالک هستند یا با آن ارتباط دارند.

به عنوان مثال ، بسیاری از وبلاگ نویسان با اجاره فضای تبلیغاتی به آمازون درآمد کسب می کنند. آنها محصولات را در پست های وبلاگ با پیوندهای وابسته آمازون متصل می کنند ، یا تبلیغات را در کنار متن ارائه می دهند.

هرگونه تبلیغات آمازون که در وبلاگی از این قبیل نمایش داده می شود ، یک تبلیغ Display Sponsored است. اگر دوست دارید به مشتریانی برسید که تمام روز را در آمازون نمی گذرانند ، این می تواند یک رویکرد هوشمندانه باشد.

سایر انواع تبلیغات آمازون

بعضی از تبلیغات آمازون به راحتی قابل مشاهده هستند ، مانند این تبلیغات تجاری ASUS در بالای جستجوی دسته الکترونیک.

بنر تبلیغاتی آمازون

به نظر می رسد برخی از تبلیغات شبیه به نتایج جستجوی ارگانیک هستند. آنها فقط با کلمه کوچک “حمایت شده” در جایی از تبلیغ مشخص می شوند.

محصول اسپانسر تبلیغات آمازون

در اینجا بهترین قسمت وجود دارد: کسی که به سرعت پیمایش می کند ممکن است این نشانه کوچک را از دست بدهد و تصور کند که محصول شما بهترین محصول موجود است.

تبلیغات صفحه قفل

آمازون همچنین به شما امکان می دهد تبلیغات صفحه قفل را در خوانندگان الکترونیکی و قرص های روشن قرار دهید. این براساس علاقه کاربران در آمازون و تاریخچه خواندن در Kindle است.

amazon lockscreen kindle ads

نحوه ایجاد تبلیغات آمازون

خواه محصول خاصی را تبلیغ کنید یا مجموعه ای از محصولات ، مراحل ایجاد آگهی آمازون عمدتا یکسان است ،

من در اینجا به شما یک نمای کلی از مراحل ساخت آگهی در سطح عالی می دهم. من سریع حرکت خواهم کرد ، اما نگران نباش بعداً در این مقاله بهینه سازی آگهی را به طور کامل شرح خواهم داد. این بخش برای کسانی که دوست دارند هنگام مطالعه دنبال کنند ، به عنوان یک روش سریع عمل می کند.

صلاحیت خود را بررسی کنید

برای هر محصولی که می فروشید ، باید قبل از ایجاد تبلیغ ، سریع بررسی صلاحیت را انجام دهید. اگر محصولی را می فروشید که هیچ کس دیگری عرضه نمی کند (مانند کتابی که خود منتشر کرده باشد) ، این مرحله یک ضربه سریع است. اما اگر چیزی را که بسیاری دیگر ارائه می دهند می فروشید (مانند ضد اسید با نام تجاری) ، تأیید ممکن است بیشتر طول بکشد.

تصور کنید شما یک خریدار آمازون هستید که به دنبال یک کفش کاری با نام تجاری است. شما رنگ و اندازه دلخواه خود را پیدا می کنید و صفحه ای را به این شکل می زنید. قسمت مهم در سمت راست قرار دارد. به دکمه های “افزودن به سبد خرید” و “اکنون خرید کنید” توجه کنید؟

تبلیغات آمازون buybox

فروشنده ای که مالک مقصد کلیک است ، مالک اصطلاحاً “جعبه خرید” است. به این “بردن” Buy Box نیز گفته می شود. برای اجرای آگهی محصول باید آن فروشنده باشید.

اگر برنده Buy Box هستید ، مشتریانی که در این صفحه “افزودن به سبد خرید” را بزنند از شما خرید می کنند. اگر برنده این جعبه نیستید ، رقیب شما می تواند تبلیغات محصول را انجام دهد ، اما شما نمی توانید.

اگر شما تنها فروشنده کالایی هستید که به فروش می پردازید ، بطور پیش فرض صاحب Buy Box هستید و نیازی به هیچ کاری ندارید. اما اگر در یک مکان شلوغ هستید ، برای برنده شدن باید به رقابت بپردازید.

قیمت خود را پایین نگه دارید ، همیشه به موقع حمل کنید و نظرات عالی را بدست آورید. امتیازات بالاتر توجه آمازون را به خود جلب کرده و احتمال پیروزی Buy Box را بیشتر می کند.

مقاله مرتبط  11 راه آسان برای جذب خوانندگان در وبلاگ شما (2020)

وارد مدیر تبلیغات آمازون شوید

پس از ورود به سیستم تبلیغات آمازون، نوع تبلیغ را انتخاب کنید: محصولات اسپانسر یا تبلیغات صفحه قفل.

به یاد داشته باشید که گزینه های Sponsored Product و Sponsored Display به شما امکان می دهد فقط یک محصول را تبلیغ کنید. اگر آماده صحبت در مورد مجموعه کامل موارد هستید ، گزینه Sponsored Brand را انتخاب کنید.

محصولات خود را برای تبلیغات آمازون انتخاب کنید

هر تبلیغاتی با یک محصول شروع می شود. چه مواردی مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد؟ چه محصولی در قفسه های انبار شما مسدود شده است؟ وقت خود را در انتخاب نقطه کانونی برای تبلیغ خود اختصاص دهید.

محصولاتی را برای تبلیغات آمازون خود انتخاب کنید

مشخصات خود را تنظیم کنید

اکنون ما درگیر توسعه تبلیغات هستیم.

کمپین شما تمام تبلیغات مربوط به یک محصول خاص را در خود جای داده و به یک نام خلاقانه نیاز دارد. اگر در تبلیغات آمازون موفق باشید ، ده ها کمپین به طور هم زمان در پیش خواهید داشت. اسمی را انتخاب کنید که به خاطر بسپارید.

بعد ، بودجه ای برای کمپین خود تعیین کنید. عددی که انتخاب می کنید نشان دهنده بالاترین صورتحساب ماهانه شما است ، بنابراین چیزی را که توانایی پرداخت آن را ندارید انتخاب نکنید.

در آخر ، تاریخ شروع و توقف کمپین خود را تعیین کنید.

هدف گذاری خود را انتخاب کنید

شما در اینجا دو گزینه دارید: دستی و اتوماتیک. با استفاده خودکار ، شما از آمازون می خواهید که خریداران را بر اساس کلمات کلیدی که در لیست محصولات شما خراشیده شده است پیدا کند یا کلمات کلیدی را تایپ کنید که باید تبلیغ شما را راه اندازی کنند.

گزینه های هدف قرار دادن تبلیغات آمازون

کلمات کلیدی همانند گوگل در آمازون نقشی اساسی دارند.

نکاتی برای انتخاب کلمات کلیدی هدف تبلیغات آمازون خود

کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که افراد هنگام جستجوی محصولی مانند محصولات شما در جعبه جستجو تایپ می کنند. آنها برای موفقیت شما حیاتی هستند.

کلمه کلیدی ایده آل آمازون دارای سه ویژگی اصلی است:

  1. خاص
  2. محبوب
  3. نسبتاً گران

احتمالاً می دانید چه کلماتی محصول شما را توصیف می کنند. اگر از Google Ads استفاده می کنید ، گزارش های شما در مورد اصطلاحاتی که مصرف کنندگان برای یافتن شما استفاده می کنند به شما می گوید. اگر وب سایتی را اجرا می کنید ، کنسول جستجوی Google گزارش های مشابهی دارد. برای یافتن کلماتی که قبلاً کار کرده اند ، در آن داده ها کاوش کنید.

اگر داده داخلی برای استخراج ندارید ، از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. بینش هایی که در اینجا به دست می آورید می تواند به شما کمک کند تا در تبلیغات و توضیحات محصول کلماتی را که باید به زبان بیاورید.

کلمات کلیدی محبوب و رایج ممکن است گران باشد. اگر بودجه کمی دارید و نمی توانید برای کلمه کلیدی “بهترین پوشک بچه” 5 دلار بپردازید ، اما برای “پوشک عالی” می توانید 2 دلار بپردازید ، انتخاب شما روشن است.

در مورد قالب تبلیغات آمازون تصمیم بگیرید

آمازون دو فرمت ارائه می دهد. اولین مورد سفارشی است ، جایی که شما کپی مختصر محصول را برای تبلیغ می نویسید. این کار را فقط می توانید برای یک محصول در هر کمپین تبلیغاتی انجام دهید.

ایجاد کپی آگهی با توصیف ایده آل محصولات آغاز می شود. نسخه تبلیغاتی شما باید یک یا دو مزیت اساسی را توصیف کند ، اما بدانید که خریداران شما به صفحه شما سر می زنند تا در مورد دلیل انتخاب محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

از رونوشت تبلیغات و توضیحات محصول خود بافته شده اطمینان حاصل کنید تا برند شما را در بهترین حالت به نمایش بگذارد.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را در DuckDuckGo تقویت کنیم

گزینه تبلیغ دیگر یک تبلیغ استاندارد است. این یک تبلیغ بدون متن سفارشی است ، اما عنوان و توصیف محصولات شما هنوز هم نقش دارد.

چگونه خود را بهینه کنیم تبلیغات آمازون

بهترین نوشتن و عکاسی خود را با لقمه ای غیر قابل مقاومت و قابل کلیک ترکیب کنید و یک تبلیغات استثنایی ایجاد کرده اید.

به طور معمول ، تبلیغات بر اساس لیست محصولات آمازون شما است. برای اطمینان از عملکرد تبلیغات ، محصولات خود را تا حد امکان جذاب کنید.

گزینه های اصلی تصویر شما محدود شده است. آمازون نیاز دارد که محصول خود را روی زمینه سفید به نمایش بگذارید. شما نمی توانید هر چیزی را که استاندارد با محصول استاندارد نیست ، قرار دهید و نمی توانید از تکنیک های پر زرق و برق برای ایجاد عکس استفاده کنید.

روی گرفتن عکس واضح و تمیز از محصول تمرکز کنید. اگر می توانید ویژگی های خود را به نمایش بگذارید ، برای نشان دادن همه مزایا ، با زوایای دوربین خلاقیت ایجاد کنید و مطمئن شوید همه چیز در کانون توجه است.

گرفتن عکس های استثنایی تجارت الکترونیکی می تواند چالش برانگیز باشد. شما می خواهید مهارت های خلاقیت و عکاسی خود را به نمایش بگذارید ، اما قوانین و مقررات شما را محدود می کنند. با این مرحله وقت خود را اختصاص دهید. عکس های شما می توانند فروش خوبی ایجاد کنند یا از بین ببرند.

هزینه تبلیغات آمازون چقدر است؟

ساختار قیمت گذاری شامل تعامل بین سه عامل کلیدی است: کلمات کلیدی ، رقابت و کلیک ها.

  • کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که برند شما ، محصول شما یا هر دو را توصیف می کنند. شما آنها را انتخاب می کنید یا به آمازون اجازه می دهید آنها را برای شما انتخاب کند.
  • منظور از رقابت تعداد شرکت ها یا مارک هایی است که کلمه کلیدی شما را نیز می خواهند. هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد ، قیمت بالاتر است.
  • کلیک ها شامل یک کاربر است که به نام تجاری شما ابراز علاقه می کند.

قیمت کلمه کلیدی × تعداد کلیک = هزینه نهایی شما

سقف صورتحساب تعیین خواهید کرد ، بنابراین به طور نامحدود هزینه های اضافی را ادامه نخواهید داد. در برخی از مواقع ، تمام پولی را که توافق کرده اید صرف کنید ، هزینه خواهید کرد هدف گذاری خودکار ، که از کلمات کلیدی و انواع محصولات برای تعیین خودکار مکان نمایش تبلیغات شما استفاده می کند. می توانید پیشنهادات را براساس پیش فرض یا توصیه آمازون تنظیم کنید.

تبلیغات آمازون با هدف گیری خودکار

به طور متوسط ​​، شرکت ها هزینه می کنند بین 50 سنت و 1 دلار فقط با یک کلیک ناخن بزنید. آمازون به شما اجازه می دهد بودجه های ماهیانه را تا 5 دلار تنظیم کنید. می توانید تبلیغات خود را موقتاً متوقف یا لغو کنید و بابت لغو هزینه مواجه نخواهید شد.

بیشتر تبلیغ کنندگان این کار را انجام می دهند بودجه تبلیغاتی آمازون ناب. آنها کمتر از یک چهارم بودجه کل تبلیغات سالانه خود را به آمازون اختصاص می دهند.

نتیجه

مردم هر روز به آمازون می آیند تا دقیقاً مانند محصولات شما درباره محصولات و مارک ها بیشتر بدانند.

می توانید به آنها اجازه دهید سعی کنند شما را از نظر ارگانیک پیدا کنند ، اما عبور از انگشتانتان ، بستن چشم ها و امید به کلیک یک استراتژی برنده نیست.

در عوض ، باید وسایل خود را در مقابل مردم قرار دهید. قبل از اینکه پولشان را خرج کنند باید به آنجا برسید.

من اعتقاد زیادی به تبلیغات آمازون دارم. امیدوارم که شما را نیز م aمن کرده باشم.

آیا قبلاً از تبلیغات آمازون استفاده کرده اید؟ چقدر خوب برای شما کار کردند؟