آموزش سئو

راهنمای 5 مرحله Marketer به فناوری Beacon

فوریه 15, 2021

فناوری Beacon به طور کامل هم در تجارت و هم در بازاریابی انقلابی ایجاد کرده است.

به عنوان یکی مقاله Business.com به عبارت دیگر ، با “خرده فروشی رسانه های دیجیتال و دیجیتال به خرده فروشی می روند” ، این فناوری کاملاً بازی بازاریابی را تغییر می دهد.

کلید تطبیق پذیری این فناوری موبایل مبتنی بر مکان در اندازه و عملکرد آن نهفته است.

این دستگاه با استفاده از سیگنال های Bluetooth Low Energy (BLE) برای انتقال اطلاعات به دستگاه های تلفن همراه از طریق برنامه های تلفن همراه ، به دستگاه های کوچک ، اغلب به اندازه یک تمبر پستی متکی است.

این برای بازاریابان به چه معناست؟

این بدان معناست که این فناوری می تواند کار شما را آسان تر کرده و تلاش های بازاریابی شما را بسیار موثرتر کند.

چرا؟

این دستگاه های کوچک پر از بینش و داده های قوی هستند. آنها در واقع یک فروشگاه واحد هستند.

به علاوه ، آنها بسیاری از موانع مرتبط با تلاش های سنتی بازاریابی را از بین می برند.

تمام کاری که مشتری باید انجام دهد این است که یک برنامه کوچک بارگیری کند و – رونق!

شما توانایی ارائه اطلاعات به موقع ، مرتبط و بسیار ویژه را در لحظات مناسب به آنها دارید.

این بازاریابی شخصی و پویا را به سطح کاملاً جدیدی می رساند.

من اینجا هستم تا شما را در سرعت فن آوری ، رشد و تأثیر بالقوه آن در کسب و کارتان آشنا کنم. برای شروع آماده هستید؟

در اینجا یک راهنمای پنج مرحله ای برای شروع کار با فناوری beacon آورده شده است.

مرحله 1: با رشد فناوری Beacon آشنا شوید

فناوری Beacon اولین بار در سال 2013 وقتی اپل از iBeacon رونمایی کرد محبوبیت پیدا کرد.

البته از زمان انتشار این ، گوگل نسخه خاص خود را برای پایگاه کاربری خود ایجاد کرده است که Eddystone نامیده می شود – البته برای این که با جونزها همگام شود.

خرده فروشی مشهورترین نمونه صنعتی است که به سرعت از فناوری beacon استفاده می کند.

اینجا تمام نمی شود

به دلیل قابلیت کاربردی بودن ، عملاً در هر عمودی خودنمایی می کند.

در حالی که دستیابی به فناوری کندتر بود ، مطالعات پیش بینی می کنند صنعت تا سال 2026 بیش از 75 درصد رشد خواهد کرد.

هنگام اظهار نظر در مورد فناوری beacon ، بررسی تجاری هاروارد آن را به عنوان “قطعه گمشده در کل معمای خرید موبایل” ابداع کرد.

طبق یکی گزارش اخیر توسط بازارها و بازارها، پیش بینی می شود بازار خدمات مبتنی بر مکان (LBS) تا سال 2021 به 77.844 میلیارد دلار رشد کند.

Proximity.Directory’s Q1 2017 Report همچنین اشاره کرد که چراغهای راهنمایی محبوب ترین فناوری مجاورت در صنعت هستند.

بنابراین ، اکنون که می دانید چراغ های راهنما به این زودی ها از بین نمی روند ، بیایید حرکت کنیم.

مرحله 2: اصول فن آوری Beacon را بشناسید

برای درک پتانسیل بازاریابی چراغ های راهنما ، مهم است که بدانید چراغ های راهنما چیست و چگونه کار می کنند.

ارتباط با مشتری تلفن همراه مبتنی بر مکان ، مشاغل را قادر می سازد تا اطلاعات را به موقع از طریق برنامه های تلفن همراه با مصرف کنندگان در محدوده یک فانوس ارتباط برقرار کنند.

چراغ ها با این برنامه های تلفن همراه از طریق سیگنال های BLE ارتباط برقرار می کنند ، که همانطور که در بالا اشاره کردم مخفف “Bluetooth Low Energy” است.

گرچه ممکن است به نظر یکسان باشد ، BLE از استاندارد بلوتوث است و با بلوتوث سنتی که شما و من هر دو از چند طریق می دانیم متفاوت است:

  1. انرژی BLE بسیار کمتر از بلوتوث است.
  2. به طور مداوم در حالت خواب باقی می ماند مگر در مواردی که اتصال برقرار شود.
  3. بر خلاف بلوتوث ، BLE برای مدیریت مقدار زیادی داده ساخته نشده است.

این نمودار دقیق را برای بررسی کنید وضوح تفاوت ها:

راهنمای فناوری beacon برای تفاوت بازاریابان بین بلوتوث و BLE

برای اینکه یک چراغ راهنما از طریق BLE با یک فرد ارتباط برقرار کند ، باید چهار اتفاق بیفتد:

  1. کاربر باید برنامه ای را پشتیبانی کند که از این فناوری پشتیبانی می کند. این معمولاً به صورت یک برنامه پاداش مانند ضربه مغازه. برخی این نیاز به اقدام را یک مانع احتمالی می دانند. با این حال ، تخمین زده می شود که 90 درصد از کاربران تلفن های هوشمند حداقل یک اشتراک در یک برنامه پاداش دارند.
  2. آنها باید بلوتوث را فعال کنند.
  3. خدمات مکان باید فعال شود.
  4. آنها باید در محدوده سیگنال چراغ باشند. این فناوری را قادر می سازد تا یک برنامه تلفن همراه را در محدوده با اطلاعات و خدمات مناسب پینگ کند.

مرحله 3: مزایای اصلی چراغ راهنما را بشناسید

گرچه فانوس های مختلفی دارند که فانوس ها را تحویل می دهند ، به طور خاص پنج مورد وجود دارد که در اینجا قابل ذکر است.

1. همه کاره هستند

فانوس های نسل اول تقریباً به اندازه یک سیب بودند.

اکنون ، چراغ های مختلف به اشکال ، اندازه ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. برخی حتی در برابر اشعه ماورا بنفش و در برابر آب مقاوم هستند ، بنابراین می توانند در برابر عناصر فضای بیرونی مقاومت کنند.

یک تولید کننده چراغ ، BlueCats، چراغهای گربه ای شکل ایجاد می کند.

برخی دیگر به مشاغل اجازه می دهند سفارشات خود را شخصی کنند با اندازه، و همچنین اضافه کردن نام و یا آرم آنها.

انواع بازرگانان چراغ راهنما به فن آوری چراغ راهنما راهنمایی می کنند

برخی از آنها به شکل USB در می آیند و برخی دیگر به اندازه تمبر پستی کوچک هستند.

چراغ های راهنما می توانند متناسب با نیازهای تقریباً هر مشاغل ساخته شوند.

به این فکر کنید: چراغی به اندازه یک تمبر می تواند در هر جایی قرار گیرد – مانند دیوار فروشگاه خرده فروشی ، داخل اتومبیل در یک پارکینگ اتومبیل یا در ورودی کافی شاپ محلی شما – و تقریباً برای هر چیزی استفاده می شود.

مقاله مرتبط  چگونه بهترین تبلیغات جستجوی پاسخگو ایجاد کنیم

2. آنها امن هستند

نکته ای که چراغ های راهنما را از فناوری های مشابه مانند Wi-Fi ، RFID ، GPS یا NFC متمایز می کند ، سطح امنیتی است که آنها دارند.

چراغ های راهنما در درجه اول سیگنال های خروجی را پخش می کنند ، بنابراین خطر امنیتی آنها بسیار کمتر است.

آنها همچنین یک کد منحصر به فرد ارسال می کنند که فقط توسط برنامه های خاص تلفن همراه قابل خواندن است.

این کد باید با اجازه کاربر احراز هویت شود (AKA با اطلاع و رضایت شما) ، به این معنی که شما باید آن را به صورت دستی بپذیرید.

از نظر فنی ، چراغهای با امنیت ضعیف می توانند پتانسیل بالاتری برای هک داشته باشند.

خبر خوب این است که اکثر تولیدکنندگان اقداماتی را برای جلوگیری از این اتفاق انجام داده اند.

در واقع ، این خطر کمتر در چراغ های راهنما و بیشتر در برنامه هایی است که این سیگنال ها را منتقل می کنند.

بنابراین تا زمانی که استفاده می کنید برنامه های امن، شما باید در وضوح و به طور کلی صحبت کنید ، از نظر امنیت بسیار بهتر از یک شبکه Wi-Fi عمومی هستید.

3. دقیق و دارای دامنه عالی هستند

شاید بهترین نقطه فروش چراغهای دستی توانایی آنها در هدف قرار دادن قابل اعتماد دستگاه های تلفن همراه در داخل ساختمان باشد.

اگرچه GPS برای ردیابی موقعیت مکانی به طور کلی عالی است و Wi-Fi با تمام مزایای برج های سلول همراه است ، اما در مورد هدف قرار دادن مصرف کنندگان در فروشگاه ، در مناطق خاص و جلوی آنها دقیقاً به اندازه فناوری چراغ دقیق نیستند. محصولات خاص

GPS به دلیل مشکلات دید در هنگام استفاده در محیط داخلی ، باید با سایر خدمات مبتنی بر مکان (LBS) استفاده شود. برای فضای بیرونی بسیار بهتر است.

برد Wi-Fi فقط در صورت استفاده در محیط داخلی حدود 46 متر است و NFC (ارتباط نزدیک میدانی) فقط در محدوده حدود چهار سانتی متر می تواند به خوبی کار کند.

از طرف دیگر ، فانوس های دریایی طیف های مختلفی دارند و به طور خاص برای کار در داخل و خارج طراحی شده اند.

آنها در برخی موارد می توانند از 1 تا 70 متر و تا 450 متر نیز انتقال دهند.

به طور کلی ، هرچه کوچکتر باشند ، دامنه کمتر است.

4- کارآمد هستند

چراغ های راهنما به دلیل کارایی معروف هستند.

مجاورت. دایرکتوری در گزارش اخیر اشاره شده است که تولیدکنندگانی که از این فناوری استفاده می کنند می توانند با ردیابی جریان مواد و همچنین صف و زمان چرخه ، هزینه ها را کاهش داده و کارایی را بهبود بخشند.

این گزارش همچنین خاطر نشان کرد که بیمارستان ها می توانند سالانه با استفاده از فناوری چراغ راهنما صدها هزار دلار پس انداز کنند.

چراغها فعال هستند یا نه ، به همان اندازه موثر هستند ، زیرا همیشه روشن است و به طور مداوم سیگنال را منتقل می کند.

دیگر مزایای این فناوری شامل موارد زیر است:

  • به طور متوسط ​​ارزان تر از بلوتوث یا RFID سنتی است – به طور دقیق حدود 60-80 درصد.
  • این از انرژی کمتری نسبت به Wi-Fi ، GPS ، بلوتوث سنتی یا NFC برخوردار است.
  • نیازی به جفت شدن نیست.
  • با دقت در داخل خانه کار می کند و دیگر نیازی به دستگاه های اضافی LBS نیست.

5. آنها انواع بینش ها را ارائه می دهند

از جمله موارد دیگر ، چراغهای راهنما می توانند دما ، رطوبت ، وزن ، ترافیک و فعل و انفعالات را کنترل کنند.

آنها به معنای واقعی کلمه اسفنج اطلاعاتی هستند.

با استفاده از تجزیه و تحلیل مناسب ، می توانید داده ها و بینش های کاملی را که توسط کاربر ایجاد شده جمع آوری کنید.

به عنوان مثال ، می توانید تعداد بازدیدهای فانوس دریایی را در یک بازه زمانی مشخص اندازه گیری کنید.

همچنین می توانید برای اندازه گیری میزان ترافیک پا و مدت زمان سپری شده در یک منطقه خاص نقشه های گرمایی ایجاد کنید.

از داده های Beacons همچنین می توان برای تأمین انرژی جستجوی پرداخت شده و کمپین های اجتماعی استفاده کرد.

اینها فقط مثالهای اساسی در مورد چگونگی استفاده شما به عنوان بازاریاب از چراغهای راهنما برای جمع آوری اطلاعات هدفمند و بسیار خاص در مورد ترافیک پا هستند.

اما امکانات بی پایان است.

واقعاً همه اینها فقط به خلاقیت خلاصه می شود و کاربرد.

چراغها در مقابل سایر مکانهای مبتنی بر فناوری ، بازاریابان راهنمای چراغ راهنما هستند

مرحله 4: از مزایای پیشرفته Beacons استفاده کنید

اکنون که مزایای اساسی را فهمیدید ، وقت آن است که به چند مزیت پیشرفته تر بپردازید.

Beacons تعامل و انتقال داده ها را بدون زحمت انجام می دهد

پس از بارگیری برنامه تلفن همراه ، شما می توانید پیام ها را به مخاطب خود فشار دهید بدون اینکه از موانع عبور کنید.

این به کار کمتری برای شما و کار کمتر برای مصرف کننده تبدیل می شود.

بسیاری از مردم نگرانی های خود را درباره منفی بارگیری اجباری برنامه ابراز کرده اند.

آی تی است یک نگرانی مشروع از آنجا که به خوبی می توان ادعا کرد که یک مصرف کننده متوسط ​​برای دستگاه همراه خود ارزش بالاتری نسبت به مزایایی که از یک برنامه خرده فروشی تلفن همراه می گیرند ، قائل است.

برای مقابله با این مسئله ، شما باید یک استراتژی محتوای کاملاً برنامه ریزی شده داشته باشید که شامل درگیر کردن چندرسانه ای برای ایجاد یک تجربه ارزشمند باشد که مردم می خواهند بخشی از آن باشند.

مقاله مرتبط  مربیگری SEO بهترین راه برای یادگیری چگونگی بهینه سازی وب سایت شما است

Hudson’s Bay Company (HBC) تصمیم گرفت از یک برنامه کوپنی SnipSnap برای تبلیغ پیشنهادات و پیام ها به مشتریان درون فروشگاه استفاده کند.

در ابتدا ، ممکن است استفاده از یک برنامه شخص ثالث کمی عجیب به نظر برسد.

در واقع ، این کاملا نبوغ است.

به همین دلیل است:

  • ارزان تر از توسعه برنامه خود و بازاریابی آن بود.
  • SnipSnap تاسیس و مورد استفاده گسترده قرار گرفت. مصرف کنندگان به احتمال زیاد از قبل روی دستگاه های تلفن همراه خود نصب کرده اند.
  • تصمیم آنها به آنها کمک کرد تا مشتریان جدیدی را از طریق برنامه فانوس در فروشگاه کسب کنند. این هدف مشتریانی بود که از قبل برنامه را نصب کرده بودند اما مشتری فعلی نبودند.

بنابراین ، در حالی که گزینه های خود را ارزیابی می کنید ، به خاطر داشته باشید که بهتر است استفاده از یک برنامه شخص ثالث مستقر باشد و نه ایجاد یک برنامه به تنهایی.

با انجام این کار ، با موانع غیرضروری کنار خواهید رفت و نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید.

راهنمای بازاریابان در نمودار فناوری چراغ راهنما با جزئیات نحوه تأثیر تبلیغات بازاریابی بر رفتار خریداران

چراغ ها پویا ، بسیار شخصی هستند و می توانند جذابیت را افزایش دهند

وقتی می توانید مشتری را ردیابی کنید ، می توانید محصولات و اطلاعات خاصی را در زمان مناسب تبلیغ کنید ، که می تواند تعامل را تقویت کنید به طور قابل ملاحظه.

این اثربخشی تلاش های بازاریابی شما را افزایش می دهد و “شخصی سازی” را به سطح کاملا جدیدی می رساند.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک مشتری در یک فروشگاه بزرگ محلی به یک پیشخوان جواهرات نزدیک می شوید.

با استفاده از فناوری beacon ، می توان بلافاصله از طریق برنامه دستگاه تلفن همراه ، محتوای مربوط به موارد خاص برای فروش را به تلفن هوشمند آنها ارسال کرد ، که می تواند به تولید هدایت بیشتر و فروش بیشتر کمک کند.

Beacons به بازاریابان کمک می کند تا خود را با خریدار “جدید” سازگار کنند

شاید یکی از دشوارترین موانعی که بسیاری از بازاریان با آن روبرو هستند ، کشف “استراتژی خرید و مقایسه موبایل” است.

با در دسترس قرار دادن اطلاعات بی پایان در دسترس شما ، مصرف کنندگان با تصمیم گیری در مورد خرید ، باهوش تر از همیشه هستند.

من نمی گویم که این چیز بدی است.

کاملاً برعکس – به چند دلیل عالی است.

نه تنها با آگاهی کافی از مصرف کنندگان محافظت می کند ، بلکه رقابت سالم را نیز تسهیل می کند.

با این کار ، به طور همزمان کیفیت را به ارمغان می آورد در حالی که بازاریابانی را ارائه می دهد که استراتژی ها و تاکتیک های پویاتر را به میز می آورند.

بنابراین برای کمک به شما در طوفان فکری روش هایی که می توانید از چراغ های راهنما استفاده کنید ، من نمونه هایی از چگونگی استفاده موفقیت آمیز سایر مشاغل از آنها برای ایجاد تعامل و فروش آورده ام.

مرحله 5: روشهای خلاقانه استفاده از چراغهای تجاری را بفهمید

سازمان هایی از لیگ برتر بیس بال تا مزارع هیلشایر همه از قدرت شگفت انگیز فانوس ها بهره می برند.

تبلیغات در قالب پیشنهادات ، معاملات و اجراهای ارائه شده ، آسان ترین نمونه های استفاده هستند که هنگام فکر کردن به فناوری چراغ راهنما ، به ذهن خطور می کنند.

اما این به اینجا ختم نمی شود

شرکتی که نتایج بسیار شگفت انگیزی را با استفاده از استراتژی متفاوت به دست آورد NOMI بود.

آنها مشتریان جدیدی را که از طریق a به دست آوردند اندازه گیری کردند جشنواره موسیقی حمایت مالی از طریق ردیابی اعلام حضورها از طریق چراغ راهنما.

با کمک بینش چراغ ، آنها توانستند 1300 مشتری جدید را بر اساس داده های ارائه شده ردیابی کنند.

منشور مثالی عالی دیگر است چگونه می توان از چراغ های راهنما استفاده کرد.

آنها با استفاده از نقشه های حرارتی تولید شده توسط چراغ های راهنما قادر به ردیابی مشتریانی بودند که به کدام مناطق گرانش می کردند.

در نتیجه ، آنها استراتژی های بازاریابی را دوباره ارزیابی کردند و محصولات کم سرعت تری را در مناطق پرتردد قرار دادند تا فروش بیشتری داشته باشند.

وقتی مارک های هیلشایر تصمیم گرفتند از فناوری چراغ راهنما برای انتشار سوسیس های پیوندی American Craft استفاده کنند ، پاسخ بیش از حد بالا بود.

آژانس آنها تحلیلی از این واقعه انجام داد و دریافت که قصد خرید بیست برابر افزایش یافت و تعداد مشاغل داخل فروشگاه فقط در 48 ساعت اول به 6000 رسید.

نتایج فن آوری چراغ راهنما برای Hillshire

صنایع مسافرتی و مهمان نوازی نیز از قدرت چراغ راهنما استقبال می کنند.

ویرجین آتلانتیک از آنها برای یادآوری مسافران استفاده از کارتهای سواری هنگام نزدیک شدن به ایست های بازرسی و استفاده از موارد سرگرمی قبل از سوار شدن ، استفاده کرد.

آنها حتی با استفاده از داده ها دمای کابین را کنترل می کنند و به کارکنان هشدار می دهند تا وقتی هوا خیلی سرد می شود پتو را از دستشان خارج کنند.

دربان در هتل ها و استراحتگاه های Starwood از چراغهای راهنما استفاده کنید تا آنها بتوانند هنگام ورود از مهمانان به نام استقبال کنند.

هنگامی که مهمانان در اتاق خود هستند از آنها برای اطلاع خانه داری نیز استفاده می شود.

Starwood حتی به مهمانان اجازه می دهد تا از روند ورود به سیستم صرف نظر کنند و از طریق تلفن هوشمند به اتاق های خود بدون کلید وارد شوند ، که این به دلیل چراغ های راهنما امکان پذیر است.

تنها کاری که یک مهمان باید انجام دهد این است که یک برنامه را بارگیری کند ، سپس با “ضربه زدن یا اشاره کردن با دستگاه خود به محض رسیدن به درب” در را باز کنید.

مقاله مرتبط  پست های وبلاگ که دارای 1000 بازدید یا بیشتر هدف 76 کلمه کلیدی هستند

یکی دیگر از موارد استفاده خلاقانه ، برنامه همسریابی است مینگلتون. این شرکت از این فناوری برای به اشتراک گذاشتن نمایه های دوست یابی با سایر کاربران هنگامی که در شعاع خاصی از طریق ویژگی “See Who’s Nearby” استفاده می کند ، استفاده می کند.

این امکانات واقعاً بی پایان هستند و بسیار فراتر از استراتژی های بازاریابی تحت فشار سنتی هستند.

این کاربردهای ابتکاری و کاربردی چراغ راهنما می تواند به برند سازی کمک کند و بهتر با یک مشتری خاص درگیر شوید.

پتانسیل بازاریابان فانوس دریایی راهنمای فن آوری فانوس دریایی هستند

مرحله ششم: تدوین استراتژی بازاریابی Beacon

هیچ زمانی بهتر از اکنون برای شروع راهبردی وجود ندارد که چگونه می توانید از چراغ های راهنما برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید.

اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، مردم تمایل زیادی به محتوای پویا و کاملاً شخصی دارند.

در حقیقت ، یک مطالعه توسط Epsilon نشان داد که 80 درصد مصرف کنندگان به احتمال زیاد از مارک هایی که تجربه شخصی ارائه می دهند خرید کنند.

بنابراین پیش قدم باشید ، در رده های برتر قرار بگیرید و از راه های مختلفی که می توانید آن را برای شما مناسب سازد ، بهره بگیرید.

برای شروع ، یک استراتژی کاملاً فکر شده تدوین کنید.

تقریباً مانند بازاریابی به طور کلی ، شما می توانید از طریق دو روش از پس این کار برآیید.

شما می توانید من بالتی

برای بسیاری ، بال زدن به نظر نمایی آسان تر و استفاده بسیار م moreثرتر از زمان است.

پس از همه ، زمان پول است ، درست است؟

واقعیت این است که وقتی به راحتی “آن را بال بزنید” ، در نهایت بی نظم و پراکنده خواهید شد.

نتیجه نهایی؟

شما وقت و انرژی ارزشمندی را هدر خواهید داد تا همه چیز را بهم گره بزنید.

یا می توانید آماده باشید.

بازاریاب های دیجیتال باهوش تقریباً شبیه نویسندگان باهوش هستند.

آنها می فهمند که برنامه ریزی کلید یک استراتژی پربار و مثر است.

در حالی که برنامه ریزی به زمان و انرژی نیاز دارد که در ابتدا می تواند صرف عمل شود ، نتیجه نهایی قابل کنترل ، محاسبه و کاملاً تحت کنترل شما است.

اگر وقت خود را برای برنامه ریزی مراحل T خود اختصاص دهید ، به نتایج موثری خواهید رسید که ROI جدی ارائه می دهند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام اجرای استراتژی های بازاریابی فانوس به خاطر بسپارید:

بلند مدت فکر کنید

چراغ های راهنما می توانند ابزاری بسیار ارزشمند برای جمع آوری اطلاعات ، تجزیه و تحلیل و اطلاع رسانی باشند.

فقط به سمت هدف نهایی خود نپردازید. برای استراتژی و برنامه ریزی برای سود کوتاه مدت و بلند مدت وقت بگذارید.

متنی فکر کنید

جایگذاری شاید تنها مهمترین عامل در مورد فناوری چراغ راهنما باشد.

جایگذاری استراتژیک و پیام رسانی برنامه ریزی شده به معنای افزایش ارتباط ، به موقع بودن و اثربخشی است.

بنابراین مطمئن شوید که همه اردک های خود را پشت سر هم می گیرید و وقتی صحبت از استراتژی بازاریابی می شود ، متناسب با زمینه فکر کنید.

مانند هدف جمعیتی خود فکر کنید

خودت را جای اونها بگذار. چه محتوایی می خواهید دریافت کنید؟ چه پیام هایی را مفید و مثر می دانید؟

از تاکتیک های پرخاشگرانه و بیش از حد پرهیز کنید.

در غیر این صورت ، به عنوان هرزنامه روبرو خواهید شد.

در عوض به افراد اطلاعات مفید و جذاب بدهید.

این فیلم را بررسی کنید ، جایی که من در مورد برخی از استراتژیهای سریع و موثر بحث می کنم که به هر بازاریاب کمک می کند تا یک برنامه بازاریابی جامع ایجاد کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=Z4PbCulOhOA

نتیجه

شکی نیست که فناوری beacon می تواند انقلابی در استراتژی بازاریابی شما ایجاد کند.

بر اساس بازدهی مثبتی که کسب و کارهایی مانند Hillshire Farms و Starwood Hotels & Resorts از قبل مشاهده کرده اند ، فکر می کنم به راحتی می توان گفت که آنها به این زودی ها به جایی نمی روند.

من یک راهنمای گام به گام به شما ارائه داده ام تا شما را درگیر روند فناوری beacon کند.

بیاید مرور کنیم:

مرحله 1: شما می دانید که فناوری چگونه رشد کرده است.

گام 2: شما اصول را می دانید.

مرحله 3: شما فواید آن را می فهمید.

مرحله 4: شما مزایای پیشرفته تر را درک می کنید.

مرحله 5: شما با روش های خلاقانه ای که کسب و کارهای دیگر آنها هستند سرعت می گیرید.

مرحله 6: شما می دانید که چگونه یک استراتژی بازاریابی فانوس ایجاد کنید.

بنابراین ، این س remainsال باقی می ماند – آیا شما می خواهید اقدامی انجام دهید؟

توانایی متنوع سازی و سازگاری با جو همیشه در حال پیشرفت برای موفقیت شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال در دنیای تجارت ضروری است.

با یادگیری اینکه چگونه می توانید این روند را متناسب با نیازهای موقعیت منحصر به فرد خود مهار کنید ، می توانید یک قدم جلوتر از بازی بمانید – این بدان معنی است که یک قدم جلوتر از رقابت خود خواهید ماند.

آیا در حال حاضر از چراغ راهنما در تلاشهای بازاریابی خود استفاده می کنید؟ اگر چنین است ، چه چیزی برای شما مفید است؟ چه چیزی نیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید