آموزش سئو

راهنمای گام به گام برای رشد ترافیک SEO شما با استفاده از Ubersuggest

آوریل 8, 2020

ابزارهای زیادی در آنجا وجود دارد و یک گزارش گزارش SEO نیز وجود دارد.

اما وقتی از آنها استفاده می کنید ، چه اتفاقی می افتد؟

گم شدی ، درسته؟

نگران نباشید ، این طبیعی است (متاسفانه) و شاید روزی باشد
قادر به رفع آن

اما در حال حاضر ، بهترین کاری که می توانم انجام دهم این است که به شما یاد می دهم چگونه ترافیک سئو خود را با استفاده از Ubersuggest رشد دهید. به این ترتیب ، شما دقیقاً می دانید چه کاری انجام دهید ، حتی اگر تاکنون هیچ سؤالی را انجام نداده باشید.

اینجا می رویم …

مرحله شماره 1: ایجاد یک پروژه

برو به داشبورد Ubersuggest و
ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان.

پس از انجام این کار ، می خواهم روی “افزودن اولین پروژه خود” کلیک کنید.

در مرحله بعد ، URL و نام وب سایت خود را اضافه کنید.

سپس کشور اصلی یا شهر اصلی را که تجارت می کنید انتخاب کنید. اگر یک تجارت ملی هستید ، کشوری را که در آن وارد شده اید تایپ کنید. اگر یک تجارت محلی هستید ، در شهر خود تایپ کنید و روی “بعدی” کلیک کنید.

اگر در چندین کشور یا شهر کار می کنید ، می توانید آنها را بصورت یکجا تایپ کرده و هر کشور یا شهر را انتخاب کنید.

با فرض اینکه سایت خود را به کنسول جستجوی Google وصل کرده باشید ، لیستی از کلمات کلیدی را مشاهده می کنید که می توانید بصورت خودکار در سمت چپ آنها را ردیابی کنید. گذشته از ردیابی هر یک از این موارد ، می توانید دیگران را نیز ردیابی کنید. کافی است کلمات کلیدی را که می خواهید در آن ردیابی کنید ، تایپ کنید و کلید “Enter” را بزنید.

پس از زدن دکمه “Next” ، شما به داشبورد خود منتقل می شوید. ممکن است یک دقیقه طول بکشد اما داشبورد شما چیزی شبیه به این خواهد بود:

روی جعبه “کلیدهای پیگیری شده” کلیک کنید و نمایه وب سایت خود را بارگیری کنید.

نکته جالب این گزارش این است که می توانید رتبه های خود را مشاهده کنید
با گذشت زمان هم در دستگاه های تلفن همراه و هم در دسک تاپ. این مهم است زیرا Google
دارای یک فهرست موبایل است ، به این معنی که رتبه بندی شما احتمالاً کمی متفاوت است
در دستگاه های تلفن همراه از دسک تاپ.

اگر می خواهید نحوه رتبه بندی در فهرست موبایل Google را ببینید ، فقط باید روی نماد “موبایل” کلیک کنید.

گزارش خود توضیحی است. این رتبه بندی شما را به مرور زمان برای هر کلمه کلیدی که دنبال می کنید نشان می دهد. همیشه می توانید کلمات کلیدی بیشتری اضافه کنید و حتی بین مکان ها جابجا شوید.

به عنوان مثال ، در هنگام نوشتن این پست وبلاگ ، من شماره 4 را در دستگاههای رومیزی برای اصطلاح “SEO” در ایالات متحده رتبه بندی می کنم. اگرچه در انگلستان رتبه 16 را کسب می کنم. به نظر می رسد که باید روی آن کار کنم. ?

جالب توجه این گزارش این است که می توانید در هر موردی تمرین کنید
کلمه کلیدی و مرتب سازی رتبه بندی های خود را با گذشت زمان. به عنوان مثال ، سایت من چیست
به نظر می رسد در حال حاضر …

هدف از این گزارش پیگیری پیشرفت سئو شما است. اگر شما در مسیر درست حرکت می کنید ، رتبه های شما باید به مرور زمان در حال افزایش باشد.

مطمئناً ، چند هفته رتبه بندی شما بالا می رود و هفته های دیگر آن
پایین خواهد آمد ، اما با گذشت زمان باید دید که آنها در حال صعود هستند.

مرحله شماره 2: رفع خطاهای سئو خود

هنگامی که اولین پروژه خود را ایجاد کردید ، زمان آن رسیده که رتبه بندی های خود را بهبود بخشید.

بیایید ابتدا با مراجعه به گزارش “حسابرسی سایت” شروع کنیم. در پیمایش ، بر روی دکمه “حسابرسی سایت” کلیک کنید.

هنگامی که آنجا هستید ، URL خود را وارد کنید و بر روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره ای Adwords

برای اجرای گزارش چند دقیقه طول می کشد ، اما یک بار این کار را کرد
انجام می شود چیزی شبیه به این

هدف شما شما در حد امکان SEO است. در حالت ایده آل ، می خواهید به 90 یا بالاتر برسید.

به خاطر داشته باشید هرچه صفحات بیشتری را به سایت خود اضافه می کنید و بزرگتر می شود ، دستیابی به نمره 90+ سخت تر خواهد شد. بنابراین ، برای سایت هایی که بیش از چند صد صفحه دارند ، برای نمره ای که حداقل 80 است شلیک کنید.

همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، من به علامت 80 نزدیک می شوم ، بنابراین باید تیم خود را مجبور کنم تا وارد شود و برخی از خطاها و هشدارهای من را برطرف کند.

وقتی در حال مشاهده این گزارش هستید ، می خواهید ابتدا خطاهای مهم خود را برطرف کنید ، و اگر وقت دارید هشدارهای خود را اعلام کنید. سرانجام ، شما می خواهید به رفع توصیه ها نیز بپردازید.

در صورت وجود روی “خطاهای بحرانی” کلیک کنید. اگر اینطور نیست ، روی گزینه Warnings ”کلیک کنید. گزارشی را مشاهده خواهید کرد که شبیه به این صورت است:

خطاهای شما احتمالاً متفاوت از مال من است ، اما گزارش شما شبیه به هم خواهد بود

بر روی اولین شماره گزارش کلیک کنید و راه خود را کاهش دهید. این گزارش نتایج را بر اساس تأثیرگذاری طبقه بندی می کند. آنهایی که در بالا هستند باید اول ثابت شوند زیرا بیشترین شانس تأثیرگذاری در ترافیک شما را دارند.

اگر مطمئن نیستید که چه کاری را انجام دهید یا چگونه می توانید مشکل را برطرف کنید ، فقط بر روی دکمه های “این چیست” و “چگونه می توانم آن را برطرف کنم” کلیک کنید.

باز هم ، شما می خواهید این کار را برای همه مهم خود انجام دهید
خطاها و هشدارها

پس از انجام این کار ، به گزارش “سایت حسابرسی” برگردید و به جایی بروید که نتایج سرعت سایت خود را مشاهده می کنید.

هدف شما باید بدست آوردن رتبه عالی برای دستگاه های موبایل و دسک تاپ باشد. اگر در تلاش برای این کار هستید ، بررسی کنید صفحات بینش توسط Google به عنوان توضیح مفصلی در مورد رفع آن به شما توضیح می دهد.

اگر مثل من باشید ، احتمالاً برای کمک به کسی احتیاج خواهید داشت
شما با این بیرون همیشه می توانید یک توسعه دهنده از آن پیدا کنید کار کردن و 50 تا 100 دلار برای رفع آنها بپردازید
مسائل شما

بعد از رفع خطاهای خود ، می خواهید دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها را به درستی انجام داده اید. برای اینکه Ubersuggest بتواند سایت شما را دوباره بگیرد ، بر روی دکمه “Recrawl وب سایت” کلیک کنید و بررسی کنید که خطاها به درستی رفع شده اند.

کمی دوباره طول می کشد تا Ubersuggest بتواند وب سایت خود را بازنویسی کند
چون دوباره تمام کد شما را طی می کند.

مرحله شماره 3: تجزیه و تحلیل رقبا

تاکنون احتمالاً این جمله را شنیده اید که “محتوای پادشاه است”.

از نظر تئوری ، هرچه محتوای بیشتری داشته باشید ، کلمات کلیدی بیشتری در سایت خود خواهید داشت و شانس اینکه در شرایط Google برای رتبه های بیشتر رتبه بندی کنید ، بیشتر است.

البته محتوا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و افراد باید به آن موضوع علاقه مند شوند. اگر در مورد چیزهایی می نویسید که هیچ کس نمی خواهد در مورد آنها بخواند ، شما هیچگونه ترافیکی دریافت نخواهید کرد.

اکنون ، می خواهم شما به گزارش “مرورگر تحلیلگر ترافیک” بروید.

آدرس اینترنتی رقبا را وارد کنید و گزارشی را مشاهده خواهید کرد
چیزی شبیه به این است

این گزارش بازدیدکنندگان ماهانه تخمینی را که رقابت شما از موتورهای جستجو دریافت می کند ، نشان می دهد که تعداد کلمات کلیدی آنها در صفحه 1 گوگل ، صفحات برتر آنها ، هر کلمه کلیدی اصلی برای آنها رتبه بندی شده است و میزان تخمین ترافیک هر کلمه کلیدی به سایت خود هدایت می شود.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس تجزیه و تحلیل مناسب را انتخاب کنیم

من می خواهم که به بخش “صفحات برتر” بروید و روی دکمه ای که می گوید “مشاهده صفحاتی که باعث ترافیک این دامنه می شوند” کلیک کنید.

شما به گزارش “صفحات برتر” منتقل می شوید.

در اینجا لیستی از صفحاتی که رقابت شما در سایت آنها قرار دارد ، مشاهده خواهید کرد. صفحات در بالا محبوب ترین صفحات آنها هستند و با پایین آمدن در لیست ، صفحاتی را پیدا خواهید کرد که رفت و آمد کمتری داشته باشند.

اکنون می خواهم برای بالای صفحه در سایت رقابت خود ، روی “مشاهده همه” در زیر “بازدیدهای تخمینی” کلیک کنید.

این کلمات کلیدی است که صفحه برای آنها رتبه بندی می شود.

همچنین می خواهید روی “مشاهده همه” در زیر پیوندها کلیک کنید تا ببینید چه کسی به رقابت شما پیوند می زند.

با صادر کردن نتایج (فقط بر روی دکمه صادرات) یا با کپی کردن آنها ، آن لیست را ذخیره کنید.

من می خواهم که شما این روند را برای 10 تا 20 صفحه برتر برای هر یک از رقبای اصلی خود تکرار کنید. این ایده را به شما می دهد تا از کلمات کلیدی که بعد از آن می روند ، آنها را ترافیک کند.

در مرحله بعد ، می خواهم روی عنوان ناوبری “کلید واژه ها” تحت عنوان “تحلیلگر ترافیک” کلیک کنید.

لیستی از کلمات کلیدی خود را که رقیب شما در آن رتبه بندی می کند و میزان ترافیکی که برای آن دسته از کلمات کلیدی دریافت می کنید ، خواهید دید.

این لیست ایده ای درباره کلمات کلیدی شما ارائه می دهد
رقابت هدفمند است.

اکنون ، با ترکیب داده هایی که از گزارش “صفحات برتر” و داده های دریافت شده از گزارش “کلید واژه ها” مشاهده کرده اید ، اکنون درک خوبی از نوع کلمات کلیدی را دارید که ترافیک رقابت شما را هدایت می کند.

من می خواهم که شما برخی از آن کلمات کلیدی را ببرید و به نتیجه برسید
ایده های پست وبلاگ خود را

مرحله شماره 4: با ایده های ارسال بلاگ همراه شوید

می توانید با استفاده از چند ساده ایده هایی برای وبلاگ نویسی ارائه دهید
گزارش در Ubersuggest.

اولین گزارش “ایده های محتوا” است. در نوار ناوبری ، بر روی دکمه “ایده های محتوا” کلیک کنید.

می خواهم یکی از کلمات کلیدی رقابت خود را تایپ کنید
در رتبه بندی است که شما همچنین می خواهید برای رتبه بندی کنید.

به عنوان مثال ، من برای “نکات SEO” رتبه بندی می کنم. اگر می خواهید برای آن اصطلاح رتبه بندی کنید ، آن را وارد گزارش ایده های محتوا کنید و دکمه “جستجو” را بزنید.

سپس لیستی از پست های وبلاگ را مشاهده خواهید کرد که بر اساس اشتراک های اجتماعی ، بک لینک ها و بازدیدهای تخمین زده شده در آن موضوع عملکرد خوبی داشته اند.

انجام برخی از حفاری ها برای یافتن مباحث خوب ضروری است ، زیرا در ایده آل ، یک پست باید هر 3 را داشته باشد: سهام اجتماعی ، بک لینک و بازدیدهای تخمینی.

هنگامی که مورد خوبی پیدا کردید ، بر روی “مشاهده همه” در زیر “بازدیدهای تخمینی” کلیک کنید تا کلمات کلیدی را ببینید که پست برای آن رتبه بندی می شود.

اگر یک پست مشابه می نویسید ، می خواهید مطمئن شوید که این کلمات کلیدی را درج می کنید.

و می خواهید روی “مشاهده همه” در زیر پیوندها کلیک کنید تا ببینید چه کسی به رقابت شما پیوند می زند. این موضوع را پیگیری کنید زیرا بعداً از آن استفاده خواهید کرد. شما می توانید این کار را با کپی کردن لیست یا با کلیک روی دکمه صادرات انجام دهید.

همچنین می توانید با مراجعه به گزارش ایده های کلمه کلیدی ، ایده های بیشتری کسب کنید. بنابراین ، در نوار ناوبری ، بر روی دکمه “ایده های کلمه کلیدی” کلیک کنید.

از آنجا ، کلمات کلیدی مربوط به رقابت خود را تایپ کنید و لیستی از پیشنهادهای دم بلند را مشاهده خواهید کرد که مشابه هستند.

همچنین می توانید بر روی پیوند “مرتبط” در آن گزارش کلیک کنید تا لیست بیشتری از کلمات کلیدی مرتبط مشاهده شود.

مقاله مرتبط  آنچه شما باید انجام دهید هنگامی که رتبه بندی جستجوی شما کاهش می یابد این است

و می توانید بر روی “سوال” ، “Prepositions” و “Comparisons” کلیک کنید تا حتی ایده های کلیدی و پست وبلاگ را ببینید.

به طور معمول ، هر چه یک کلید واژه حجم جستجو بیشتر باشد ، بیشتر است
هنگامی که در مورد آن می نویسید ، ترافیکی دریافت خواهید کرد.

اکنون که لیستی از کلمات کلیدی و ایده های موضوعی را در اختیار دارید ، وقت آن رسیده که مطالب خود را بنویسید و منتشر کنید.

اگر تازه وارد نوشتن پست های وبلاگ هستید ، فیلم زیر را تماشا کنید. این روند نوشتن من را خراب می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=Q8rN3JKqUc8

مرحله شماره 5: پیشرفت

ای کاش SEO نیز به سادگی رفع خطاها و نوشتن محتوا بر اساس کلمات کلیدی محبوب باشد ، اما اینگونه نیست.

به یاد داشته باشید که من چطور لیستی از سایتهایی را ایجاد کردم که به رقابت شما پیوند دارند؟

می دانید مواردی که از گزارشات “صفحات برتر” و “ایده های محتوا” دریافت کرده اید.

از شما می خواهم که به هر یک از سایتهایی که به رقابت شما پیوند دارند ایمیل بزنید و از آنها بخواهید تا به شما لینک دهند. ببینید شخص دیگری به رقابت شما پیوند خورده است یا خیر. اگر اینگونه باشند ، به شما نشان می دهد که آنها مشکلی برای پیوند دادن به سایتهایی در فضای شما ندارند. این بدان معنی است که یک فرصت خوب وجود دارد که بتوانید آنها را متقاعد کنید که به شما نیز پیوند دهند.

برای یافتن ایمیل آنها باید در سایت آنها جستجو کنید. اما پس از انجام این کار ، یک پیام شخصی ارسال کنید و توضیح دهید که چرا محتوای شما به خوانندگان آنها و اینکه چگونه متفاوت / بهتر از آن است که در حال حاضر به آنها ارتباط می دهند ، ارزشیابی می کند.

علاوه بر آن ، من می خواهم که به گزارش “Backlinks” بروید. در نوار ناوبری ، روی گزینه “Backlinks” کلیک کنید.

در این گزارش ، من می خواهم که دامنه رقیب خود را تایپ کنید. گزارشی را مشاهده خواهید کرد که به شکل زیر است:

شما قادر خواهید بود تعداد کل پیوندهای آنها ، رشد پیوندها را با گذشت زمان و از همه مهمتر لیستی از سایتهای مرتبط با رقابت خود مشاهده کنید.

اکنون آدرس اینترنتی وبلاگ خود را بنویسید که رقابت شما را نوشت و اینکه می دانید محبوب است (این کار را در نوار جستجو انجام دهید). در کنار آن ، در نوار جستجو ، کشویی را به “URL” تغییر داده و بر روی دکمه “جستجو” کلیک کنید.

پس از بارگیری این گزارش ، لیستی از لینکهای جدید را مشاهده می کنید که به آن URL خاص در سایت رقابت شما نشان می دهند.

من می خواهم شما همین کار را انجام دهید. به همه این موارد دسترسی پیدا کنید
نشانی اینترنتی و همچنین یک پیوند بخواهید.

هنگام انجام این کار ، خواهید فهمید که بسیاری از مردم شما را نادیده می گیرند اما باید به عنوان فروش به آن فکر کنید. باید پیگیری کنید و سعی کنید مردم را متقاعد کنید. هرچه تعداد پیوندهای بیشتری کسب کنید ، در دراز مدت رتبه شما بالاتر می رود.

حتی اگر فقط 5 نفر از 100 نفر را متقاعد کنید که شما هستند
ایمیل ، هنوز هم بد نیست زیرا چیزی بهتر از هیچ چیز نیست.

نتیجه

هدف من با Ubersuggest ایجاد گزارش های زیاد نبود ، بلکه در عوض ، استفاده از این ابزار را آسان می کند تا بتوانید ترافیک جستجوی بیشتری ایجاد کنید.

و در حالی که رتبه بندی و ترافیک شما بالا می رود ، در داشبورد Ubersuggest خود می بینید که اوضاع چگونه پیش می رود.

نکته جالب در این مورد این است که به محض ایجاد یک پروژه ، سایت شما به صورت خودکار خزنده خواهد شد. به این ترتیب ، هنگامی که خطاهای جدید SEO ظاهر می شود ، Ubersuggest به شما اطلاع می دهد.

بنابراین ، آیا شما آماده برای بهبود ترافیک سئو خود هستید؟ به Ubersuggest بروید و یک پروژه ایجاد کنید.

پاسخی بگذارید