آموزش سئو

راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه بندی Google بدون مجازات شدن

ژانویه 22, 2021

رتبه های برتر Google اوج موفقیت در تجارت آنلاین است.

به گفته بکلینکو، اولین نتیجه در Google 31.7 درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد – در حالی که نتایج در صفحه دوم فقط 0.78 درصد کلیک ها را دریافت می کند.

من با بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران – تازه کارها و پیشکسوتان – صحبت کرده ام که دیوانه شده اند و سعی در باز کردن اسرار نحوه بهبود رتبه Google بدون مجازات کردن دارند.

کاش می توانستم به شما بگویم یک دکمه جادویی وجود دارد که سایت شما را بدون شکست شماره 1 قرار می دهد.

حقیقت این است که این کار به تدبیر ، فداکاری ، پایداری و خلاقیت نیاز دارد. این امر به ویژه به دلیل تغییر دائمی الگوریتم گوگل بسیار درست است.

اگرچه جادویی وجود ندارد ، اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بردارید.

من این را به سختی یاد گرفتم. اما خوشبختانه ، شما مجبور نیستید

برای کمک به شما در درک قوانین جدید SEO ، یادگیری نحوه بهینه سازی برای انسان و خزنده های الگوریتم جستجو ، و همچنین تسلط بر SEO در صفحه و خارج از سایت ، به اصول اولیه در SEO برمی گردم.

مراحلی که در این راهنما توضیح خواهم داد در اینجا آمده است:

مرحله شماره 1: الگوریتم Google را بشناسید

من می توانم به برخی از استراتژیهای عملی SEO برای استفاده در سایت شما بپردازم.

اما من می خواهم شما را برای موفقیت درازمدت آماده کنم تا هر بار که یک به روزرسانی جدید ارائه می شود ، جریمه نشوید.

مدیران گوگل دوست دارند گری ایلیس و جان مولر تأیید کنید که Google دائماً الگوریتم خود را تغییر می دهد ، حتی اگر بیشتر این تغییرات به طور عمومی اعلام نشده باشد.

رتبه بندی گوگل را بدون مجازات گوگل افزایش دهید جان موی توییتر تایید به روزرسانی های روزانه.

Moz تخمین می زند وجود دارد سالانه 500 تا 600 الگوریتم Google تغییر می کند!

در حالی که Google قبلاً اطلاعیه های مهم به روزرسانی را به اشتراک می گذاشت ، عملکرد دقیق داخلی الگوریتم هنوز ناشناخته است. بیشتر اطلاعات فقط حدس و گمان از طرف متخصصان صنعت است.

از این گذشته ، اگر همه دقیقاً بدانند که چگونه بدون جریمه میانبرها یا راهکارهای جستجوگرها برای کلاه سیاه ، در جایگاه اول قرار بگیرند ، گوگل موفق به رتبه بندی نمی شود تنها بهترین نتایج. هرکسی می تواند بدون تلاش در کار ، راه خود را به سمت بالا هک کند.

این نه تنها موفقیت افراد صادقی مانند من و شما را سخت می کند ، بلکه به طور جدی سازش می کند بیانیه ماموریت Google:

مأموریت Google این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و آنها را به صورت جهانی در دسترس و مفید قرار دهد.

بهترین دانش ما در مورد الگوریتم Google به صورت بروزرسانی های اصلی الگوریتم است مانند:

  • اولین به روزرسانی موبایل (جولای 2019): Googlebot اکنون به همه وب سایت ها به عنوان یک تلفن هوشمند نگاه می کند و اولویت بندی سایت هایی است که در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار می کنند.
  • به روز رسانی تلفن همراه (آوریل 2015): ترجیح دادن وب سایت هایی با نسخه های سازگار با موبایل و ایجاد زمینه برای مجازات های بعدی در صورت عدم رعایت سایت ها.
  • کبوتر (ژوئیه 2014): برای ادغام نتایج جستجوی محلی مانند Google Maps تلاش کرد.
  • زرین پر، زرین بال (آگوست 2013): با هدف درک متن و مقصود از جستجوی کاربر به جای مشاهده کلمات واقعی که تایپ کرده اند.
  • پنگوئن (آوریل 2012): اسپمرهای هدف و سایت هایی که لینک های غیر طبیعی را برای ارتقا rank رتبه خود خریداری می کنند.

ناگفته نماند پاندا، Google EMD (نام دامنه مطابقت دقیق) و شبکه خصوصی وبلاگ (PBN) به روزرسانی deexexing. سپس وجود دارد شبح، که برای اولین بار در ماه مه 2013 ظاهر شد و اعتقاد بر این است که چهار بار به روز شده است – اما هرگز در واقع توسط Google تأیید نشده است.

چگونه قرار است همه این به روزرسانی های Google را پیگیری کنید؟

منابع بسیار خوبی برای کمک وجود دارد. Moz’s Google Algorithm Change History یک پایگاه داده عالی است که به ترتیب زمانی به روزرسانی ها را سازمان می دهد. وارسی Google Webmaster Central، هم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های من برای ایجاد لینک ، سئو داخلی و معیارهای کاربر هنگام تلاش برای رتبه بندی در Google ، فیلم زیر را ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=nTOGKiy4F_0

اکنون که اصول الگوریتم را بررسی کردیم ، بیایید به آن استراتژیهای عملی که قبلاً ذکر کردم ، بپردازیم.

مرحله شماره 2: رتبه بندی فعلی Google خود را ارزیابی کنید

برای بهبود رتبه بندی Google خود ، باید بدانید که در کجا ایستاده اید. این موضوع حتی برای سایت های جدید نیز صادق است. خوشبختانه ، چندین ابزار برای کمک وجود دارد.

برای بررسی رتبه کلمه کلیدی سایت خود از Ubersuggest استفاده کنید

اگر کلمات کلیدی خاصی را در محتوای صفحه هدف قرار داده اید ، برای ارزیابی رتبه خود از ابزار من Ubersuggest استفاده کنید.

وارد شوید ، سپس از “نمای کلی ترافیک” در زیر گزارش رقیب استفاده کنید. دامنه خود را تایپ کنید ، لیستی از کلمات کلیدی SEO که برای شما رتبه بندی شده اند ، صفحات برتر و نمای کلی از رتبه بندی کلمات کلیدی SEO خود را مشاهده خواهید کرد.

گزارش ubersuggest باعث بهبود رتبه بندی گوگل بدون دریافت جریمه می شود

برای مشاهده نمودار “کلمات کلیدی SEO” به پایین اسکرول کنید ، که به شما می گوید شما در آن رتبه بندی کلمات کلیدی اصلی را دارید.

سرعت سایت خود را بررسی کنید

در مرحله بعدی ، مهم است که سرعت سایت را بررسی کنید ، زیرا این یک کار ثابت است فاکتور مهم رتبه بندی گوگل.

اگر سایت شما کند است ، شانس کمی برای موقعیت جستجوی بالا دارید. این نیز بر توانایی شما در تبدیل و فروش مشتری جدید تأثیر می گذارد.

وقتی بارگذاری صفحه از یک به چهار ثانیه افزایش یافت ، Walmart با کاهش شدیدی در تبدیلات روبرو شد.

اگر این اتفاق بیفتد ، مهم نیست که SEO در صفحه ، توضیحات متا یا برچسب های عنوان شما چیست. الگوریتم جستجو شما را مجازات خواهد کرد ، حتی اگر غول پیکر مانند Walmart باشید.

بهبود اهمیت رتبه بندی گوگل در سرعت سایت

به همین دلیل مهم است که آزمایش سرعت سایت خود را انجام دهید تا بفهمید چگونه رتبه بندی Google را بهبود می بخشد. ده ها ابزار وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. برخی از موارد دلخواه من عبارتند از:

در اینجا نحوه تست سرعت محتوای صفحه خود با Pingdom آورده شده است.

قابل اعتماد و متخصص tools.pingdom.com و URL خود را تایپ کنید. مکانی را که می خواهید از آنجا آزمایش کنید انتخاب کنید و روی “شروع آزمون” کلیک کنید.

بهبود رتبه بندی گوگل آزمون pindgom

Quick Sprout نمره عملکرد 81 را ثبت می کند. تا زمانی که سایت شما بیش از 50 ثبت نام کند ، این یک شروع خوب است.

اگر نمره عملکرد شما کمتر از 50 باشد ، محتوای صفحه شما واقعاً کند است و باید روی بهبود آن کار کنید.

بهبود رتبه بندی رتبه بندی گوگل درجه جوانه سریع

زمان بارگذاری صفحه را نیز بررسی کنید.

Quick Sprout در 1.89 ثانیه عملکرد خوبی دارد. کمتر از 2 ثانیه برای یک سایت بسیار سریع و کمتر از یک ثانیه برای دستگاه های تلفن همراه تلاش کنید.

به یاد داشته باشید ، زمان بارگیری بیش از چند ثانیه باعث از دست رفتن میزان قابل توجهی از بازدید سایت می شود.

سلامت سایت خود را بررسی کنید

قبل از شروع بهینه سازی ، پس از بررسی رتبه موتور جستجوگر کلمات کلیدی و سرعت سایت ، سلامت کلی سایت خود را ارزیابی کنید.

آیا بعد از ماهها یا سالها ثبات ، یکباره کاهش ترافیک ارگانیک را تجربه کرده اید؟

آیا از خود می پرسید که آیا Google سایت شما را پاک کرده است (یا آن را ممنوع کرده است)؟

بسیاری از ابزارهای عالی برای کمک به جمع آوری این معما وجود دارد. MxToolBox را امتحان کنید گزارش بهداشت دامنه ابزاری برای بررسی مشکلات عمده در پنج دسته مختلف: مشکلات عمومی سایت ، لیست سیاه ، سرور نامه ، وب سرور و DNS.

بهبود گزارش بهداشت دامنه رتبه بندی گوگل

برای دیدن خطاها و هشدارهای خاص فقط کافیست روی کادر مربوط به هر دسته کلیک کنید. از آنجا می توانید یک به یک برای رفع آنها کار کنید.

بهبود گزارش بهداشت دامنه گوگل

اگر می خواهید بررسی کنید که توسط یکی از مهمترین به روزرسانی های الگوریتم جریمه شده اید ، FE International را بررسی کنید شاخص مجازات وب سایت ابزار

بهبود رتبه بندی گوگل وب سایت شاخص مجازات

نموداری را مشاهده خواهید کرد که میزان بازدید سایت شما را در رابطه با ارائه به روزرسانی های مهم نشان می دهد. این مقایسه شما را یک قدم به دانستن اینکه آیا به روزرسانی مستقیماً روی سایت شما تأثیر می گذارد نزدیک می کند.

بهبود رتبه بندی گوگل cnn.com مثال ترافیک

برای بررسی جریمه Google ، وارد Google Search Console شوید و به دنبال گزارش “اقدامات امنیتی و دستی” باشید. اگر گوگل اقدامی دستی علیه سایت شما انجام داده باشد ، این به شما اطلاع می دهد.

بهبود عملکردهای رتبه بندی گوگل

توجه داشته باشید که این گزارش تنها در صورتی نشان داده می شود که یک بازرسان انسانی تعیین کرده است سایت شما دستورالعمل های کیفیت Google را نقض می کند – به شما نمی گوید که آیا به روزرسانی الگوریتم Google سایت شما را جریمه کرده است.

اگر مجازات دستی دارید ، این مشکل را برطرف کنید (این راهنما در مورد نحوه بازیابی از مجازات Google می تواند به شما کمک کند) ، سپس یک درخواست تجدید نظر را با Google ارسال کنید.

مرحله شماره 3: معیارهای SEO مناسب را پیگیری و اندازه گیری کنید

بعد ، وقت آن است که برخی از معیارهای مهم سایت خود را پیگیری کنید تا بفهمید چه عواملی را برای بهبود نیاز دارید. در اینجا مهمترین معیارها برای ارزیابی وجود دارد.

ترافیک ارگانیک

مهم است که بدانید بازدید کنندگان چگونه سایت شما را از طریق Google پیدا می کنند. در گذشته، جستجوی ارگانیک بیشتر بازدید کنندگان وب سایت را برانگیخت، کانالهای غیرارگانیک مانند جستجوی پولی و رسانه های اجتماعی را خرد می کند.

امروزه ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تبلیغات پولی غالباً هدایت ترافیک ارگانیک را به عهده دارند – اما این امر می تواند به تفکیک صنعت متفاوت باشد.

برای اینکه بدانید چه تعداد بازدید کننده به سایت شما دسترسی دارند ، به حساب Google Analytics خود وارد شوید و گزارش کانال های کسب را بررسی کنید. این مفید است راهنمای Google Analytics شما را راهنمایی می کند.

تبدیل های ترافیک ارگانیک

علاوه بر تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو ، لازم است به کلمات کلیدی تولیدکننده سایت برای سایتتان توجه کنید. دیدن این دشوارتر از گذشته است ، اما هنوز هم ممکن است.

یکی از راه های یافتن این موارد ابزاری ساده به نام است SERP Scan. من از آن برای شناسایی کلمات کلیدی تبدیل شده به صورت ارگانیک برای سایت خود استفاده می کردم.

SERP Scan کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد که طی 12 ماه گذشته بازدید ارگانیک را به سایت شما ارسال کرده اند. این شامل یک نمودار عملکرد کلمات کلیدی SEO در صفحه است.

این ابزار دستیابی به داده های مورد نیاز شما از Google Analytics و درک تصویر گسترده مربوط به کلمات کلیدی در سایت شما را آسان می کند. اما ، شما هنوز هم به موارد بیشتری نیاز دارید.

رتبه بندی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی معامله ای

شماره تحقیق در مورد کلید واژه شماره یک عدم صرف زمان کافی برای تمرکز روی کلمات کلیدی معاملاتی است.

به این دلیل که کلمات کلیدی تجاری مواردی هستند که درآمد زایی می کنند. برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی خود و کسب درآمد ، باید تفاوت بین کلمات کلیدی تجاری و اطلاعاتی را برای بهبود رتبه بندی گوگل درک کنید.

اگر تمام کلمات کلیدی شما اطلاعاتی باشد ، باز هم ترافیک ارگانیک ایجاد خواهید کرد ، اما تبدیل آن بازدید کننده به خریدار یا افرادی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ممکن است دشوار باشد.

دلیل آن اینست که بازدیدکنندگانی که جستجو می کنند کلمات کلیدی اطلاعاتی پسندیدن:

  • چگونه آکنه را با محصولات خانگی پاک کنیم
  • نحوه نصب وردپرس
  • کسب درآمد بصورت آنلاین رایگان
  • بارگیری رایگان کتاب
  • 10 مقاله برتر اسپینر

اگر آنها حال خرید ندارند ، آنها می خواهند شما به زبان آنها صحبت کنید – زبان موتور جستجو به صورت رایگان. اکنون ، این اصطلاحات می توانند ترافیک را افزایش دهند و یک کانال فروش جامع باعث تغییر برخی از افراد خواهد شد – اما تعداد زیادی از آنها نیست.

مقاله مرتبط  نحوه شروع پادکست در مدت 14 روز

در مقابل ، افرادی هستند که استفاده می کنند کلمات کلیدی معاملاتی که قصد کاربر را نشان می دهد ، مانند:

  • بهترین محصولات آکنه
  • 10 ارائه دهنده برتر میزبانی وب
  • طراحان وب در نیویورک

این افراد احتمالاً در جستجوی راه حلی هستند که بتوانند خریداری کنند.

اگر در صنعت تجارت الکترونیک هستید ، امیدوارم از قبل بدانید که کلمات کلیدی معاملاتی به خوبی تبدیل می شوند.

کلمات کلیدی که کلمات زیر را به عنوان پیشوند (قبل) یا پسوند (بعد) نسبت به بقیه عبارت کلمه کلیدی دارند ، تمایل خوبی دارند:

  • خرید
  • مرور
  • خرید
  • تخفیف
  • کوپن
  • معامله
  • حمل دریایی
  • سفارش

پیش از این ، من در مورد کلمات کلیدی که برای شما ترافیک ارگانیک ارسال می کنند صحبت کردم. همچنین باید از آنها در توضیحات متا و همچنین SEO در صفحه استفاده شود (بعداً در مورد این اطلاعات بعداً).

در اینجا یک مثال دیگر است. آیا می توانید تفاوت بین کلمات کلیدی اطلاعاتی و معاملاتی را مشاهده کنید؟

بهبود رتبه بندی گوگل در مقابل کلمات کلیدی اطلاعاتی در مقابل معاملات

برای پیگیری این معیارها داشبورد SEO تنظیم کنید

من توصیه می کنم داشبورد SEO خود را تنظیم کنید تا بتوانید همه معیارهای مهم را در هر زمان ردیابی کنید.

در اینجا چگونگی یکی را در Google Analytics تنظیم کنید. ابزارهایی مانند SEMRush نیز ردیابی تلاش های جستجوگرها با یک جستجو را آسان می کند داشبورد یکپارچه – اما برای استفاده از این ابزار باید هزینه کنید.

اگر پول نقدی برای استفاده از ابزارهای جستجوگرها دارید ، به دنبال آن بروید. با این وجود اگر بودجه کمی دارید ، Google Analytics باید به شما خدمات خوبی بدهد.

علاوه بر تنظیم داشبورد در Google Analytics ، می توانید gبا اتصال Google Webmaster Tools به Google Analytics و حتی داده های کلمه کلیدی غنی تر. در اینجا یک راهنمای کامل نحوه انجام این کار

مرحله شماره 4: اطمینان حاصل کنید که سایت شما سازگار با موبایل است (و برای یک تلفن همراه اول Google آماده است)

https://www.youtube.com/watch؟v=pdBBG4aRldI

بیشتر از نیمی از کل بازدید وب سایت از یک دستگاه تلفن همراه ناشی می شود. این بدان معناست که اگر می خواهید رتبه خوبی کسب کنید ، سایت شما باید در تلفن همراه عملکرد خوبی داشته باشد.

در حالی که برخی از تغییرات الگوریتم مشخص نیست ، اما وقتی صحبت از موبایل می شود ، گوگل چیزی را برای تصورات باقی نمی گذارد. در تاریخ 10 ژانویه 2017 ، وبلاگ Google Webmaster گفت:

از امروز ، صفحاتی که در هنگام انتقال از نتایج جستجوی تلفن همراه ، محتوا به راحتی برای کاربر قابل دسترسی نباشد ، ممکن است رتبه بالایی نداشته باشند.

سپس در سال 2020 ، Google به “نمایه سازی همراه اول”یعنی Google به وب سایت ها به عنوان یک وسیله موبایل نگاه می کند. اگر پیمایش سایت شما دشوار باشد ، رتبه شما تحت تأثیر قرار می گیرد.

خوشبختانه ، درک جایی که ایستاده اید بسیار آسان است. آزمون دوستانه تلفن همراه Google یک روش سریع برای تعیین اینکه سایت شما موبایل دوستانه است یا در حال رفتن به Penaltyville است ، ارائه می دهد.

فقط URL خود را تایپ کنید و روی “RUN TEST” کلیک کنید.

بهبود تست رتبه بندی گوگل برای موبایل

نتایج همراه با لیستی از مشکلات بارگیری صفحه که با آن روبرو شده اید ، پاسخ واضحی “بله یا خیر” به شما می دهد. به این ترتیب می توانید برای اطمینان از عملکرد روان سایت موبایل خود ، آن را اصلاح و بهینه سازی کنید.

آزمون دوستانه موبایل رتبه بندی گوگل را بهبود ببخشید.

شما قادر خواهید بود به موارد بارگیری صفحه مانند خطاهای تغییر مسیر و صفحاتی که robots.txt مانع از خزیدن صفحه Googlebot شده است ، شوید.

کنسول جستجوی Google همچنین دارای گزارش قابلیت استفاده از تلفن همراه که لیستی از مشکلات استفاده از تلفن همراه سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد.

نکاتی برای سازگار کردن سایت با موبایل

اگر سایت شما برای موبایل مناسب نیست ، این را به بالای لیست کارهای خود اضافه کنید.

  • شما می توانید از طریق سرویس هایی مانند متحرک سازی کنید یا موبایل دودا.
  • اگر وب سایت شما روی یک پلتفرم محبوب CMS مانند وردپرس یا Wix ساخته شده باشد ، بیشتر مضامین برای موبایل مناسب هستند. برای استفاده از این ویژگی ها ممکن است لازم باشد سایت خود را به آخرین نسخه به روز کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که CTA ها و قسمتهای فرم از دکمه های بزرگ و آسان برای ضربه زدن استفاده می کنند.
  • از پنجره های بازشو که بسته شدن آنها غیرممکن است استفاده نکنید. بله ، پنجره های بازشو تبدیل را بهبود می بخشند ، اما همچنین می توانند کاربران را آزار دهند.
رتبه بندی گوگل را بهتر کنید موبایل دوستانه باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره SEO ، به نکات Google در مورد مراجعه کنید چگونه رتبه وب سایت را در تلفن همراه بهبود دهیم.

سئو موبایل و محلی: دوستی سئو

ارتباط قوی بین جستجوی تلفن همراه و جستجوی محلی وجود دارد. Google با جستجوی بیش از حد محلی ، ارتباط برقرار کردن سریعترین و سریعترین مصرف کنندگان و مارک ها را انجام می دهد.

به همین دلیل باید مطمئن شوید که نمایه Google برای کسب و کار من به روز و جامع است.

این نمایه ها می توانند عاملی تعیین کننده برای شخصی باشند که در منطقه شما جستجو می کند ، بنابراین اگر این کار را نکرده اید ، لیست کسب و کار خود را ASAP ادعا و به روز کنید. این مورد همچنین برای سایر سایتهای فهرست محلی مانند Yelp ، Facebook ، Better Business Bureau و غیره نیز صدق می کند.

دیدن فهرست ها و فهرست های مشاغل محلی HubSpot لیست برای یک نگاه جامع.

مرحله شماره 5: مجازات های فعلی Google خود را تشخیص داده و رفع کنید

اکنون که رتبه جستجوی خود را درک کرده اید و پیگیری برای مهمترین معیارها را تنظیم کرده اید ، وقت آن است که سایت خود را با جزئیات بررسی کنید و مجازات های فعلی را برطرف کنید.

این اساسی است – هیچ ترویجی یا ایجاد لینک به یک سایت ناسالم ندارد. بنابراین قبل از شروع کار ، می خواهم به مواردی بپردازم که مجازات گوگل برای شما باشد.

لینک ساختمان تغییر کرده است

پیوندهای Spammy قبلاً مقدس ترین بازدید از ترافیک وب سایت بودند. این مطالعه موردی Moz نشان می دهد که چگونه یک سایت از طرح های پیوند زباله برای ایجاد پیوندهای ورودی استفاده کرده است.

بهبود رتبه بندی گوگل جلوگیری از مجازات های گوگل درک انواع پیوندها

بدترین قسمت این مورد استفاده شده است. اما آن روزها گذشته است.

لینک های بد انجام دادن به سایت شما صدمه بزنید. از آنها استفاده کنید و زودتر از موعد مجازات مجازات گوگل انتظار می رود.

به همین دلیل است که فکر کردن در مورد نحوه ایجاد پیوند به سایت خود ضروری است.

مانند مت کاتس گفت: “پیوندها نباید فقط طبیعی بنظر برسند ، بلکه باید طبیعی نیز باشند.”

بهبود رتبه بندی گوگل از مجازات های گوگل مات کات جلوگیری کنید

امروز نیز این احساس درست باقی مانده است.

در اینجا نحوه با شناسایی و حذف پیوندهای ناسالم شروع کنید.

پیوندهای خود را تجزیه و تحلیل کنید

اولین، پیوندهای ورودی به سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. چندین ابزار تجزیه و تحلیل لینک وجود دارد که می توانید برای انجام این کار استفاده کنید:

بگذارید با استفاده از SEOprofiler شما را از طریق تجزیه و تحلیل پیوند راهنمایی کنم.

برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و به Link Profiler → Backlinks بروید. بیایید از problogger.net استفاده کنیم:

از پروفایل لینک دهی به مجازات های گوگل اجتناب کنید

نتایج مهمترین عناصری را که باید هنگام تجزیه و تحلیل بک لینک ها جستجو کنید ، نشان می دهد:

  • بک لینک فعال منحصر به فرد: این تعداد پیوندهایی را نشان می دهد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر رتبه بندی Google شما تأثیر می گذارند. “منحصر به فرد” به این معنی است که پیوندها از آدرسهای IP مختلف هستند. این یکی از راه های شناسایی پیوند طبیعی است. این پیوندها در 90 روز گذشته توسط Google نمایه سازی شده است.
  • پیوندهای Nofollow: Problogger 10.2٪ پیوندهای nofollow دارد که از کل 14،922 برابر با 1،522 لینک برگشت است. گوگل معرفی کرد rel = “nofollow” در سال 2005 برچسب بزنید تا نظرات وبلاگ هرزنامه را از دستکاری مصنوعی رتبه بندی متوقف کنید. بعد از به روزرسانی Google Penguin ارائه شد ، ایجاد تنوع در نمایه پیوند ضروری است. و همانطور که مت کاتز اشاره کرد ، شما به ترکیبی از پیوندهای dofollow (پیوندهایی که مقدار رتبه بندی را به موتورهای جستجو منتقل می کنند) و پیوندهای nofollow (پیوندهایی که ارزش رتبه بندی ندارند) نیاز دارید.
  • صنعت: اگر محتوای Problogger را بخوانید ، ممکن است فکر کنید که صنعت آن “بلاگ نویسی” یا “بازاریابی اینترنتی” است. اما ، وقتی به این تحلیل نگاه می کنید ، مشخص می شود که “رسانه” است. دانستن صنعت خود می تواند به شما کمک کند پیوندهای مربوطه را که باعث بهبود مشخصات بک لینک شما در الگوریتم جستجو مورد استفاده موتور جستجو می شود ، شناسایی کنید.
  • امتیاز تأثیر لینک: این نشان می دهد که چگونه پیوندهای وب سایت بر رتبه بندی موتور جستجو در صفحات پیوندی تأثیر می گذارد. هرچه امتیاز بالاتر باشد بهتر است. به عنوان یک سایت بسیار محبوب و تأثیرگذار ، امتیاز پروبلاگر 99 درصد عالی است! سایت خود را بررسی کنید و ببینید که نمره شما چقدر است.
  • متن لنگر: بر روی پیوند موجود در منوی سمت چپ کلیک کنید تا به داده های متن لنگر (متن لنگر متنی که پیوند شما می شود و به صفحه شما اشاره دارد) که به سایت شما لینک می شود دسترسی پیدا کنید. برای جلوگیری از دستکاری مالکان سایت در نتایج جستجو با متن لنگر مطابقت دقیق ، به روزرسانی Google Penguin ارائه شد. اگر می خواهید زیر رادار مجازات الگوریتم جستجو بمانید ، متن لنگر خود را متنوع کنید.
بهبود اهمیت رتبه بندی گوگل در متن لنگر

همچنین مهم است که بدانید کدام پیوندها برای سایت شما مضر هستند تا بتوانید آنها را حذف کنید. پیوندهای مضر شامل موارد زیر است:

  • از وب سایت های PR-n / a یا PR0 بیایید
  • بیشتر لینک های سایت هستند
  • از ارجاع نام دامنه ها با ترافیک کم هستند
  • از سایتهایی با همان آدرس کلاس IP بیایید
  • از صفحات وب با پیوندهای خارجی زیاد بیایید

ابزارهای رایگان بسیاری برای کمک به شما در شناسایی پیوندهای ناسالم وجود دارد. دو موردی که سعی کردم شامل آنها شود نظارت بر پیوندها و Linkquidator.

Moz یک آموزش دقیق در مورد آن دارد کدام پیوندها می توانند به سایت شما آسیب برسانند و چه کاری باید در مورد آن انجام دهید.

به یاد داشته باشید که لیست پیوندهای ناسالم را پس از یافتن ، صادر کنید. به این ترتیب می توانید بعداً به آنها مراجعه کنید.

برای جلوگیری از مجازات Google ، نمایه پیوند خود را تمیز کنید

این مرحله بعدی برای پاکسازی نمایه پیوند شماست و برای انجام آن دو روش وجود دارد.

1. درخواست حذف پیوند دستی: به وب سایتی که پیوندهای ناسالم / غیر طبیعی از آن می آیند مراجعه کنید و با مالک سایت تماس بگیرید. از مالک سایت بخواهید پیوند شما را حذف کند (گزینه بهتر) یا یک برچسب nofollow به آن اضافه کند.

اگر در گذشته ساخت پیوند را به خارج از سازمان خود سپرده اید ، می توانید با شخصی که پیوندها را برای شما قرار داده تماس بگیرید و از آن شخص بخواهید پیوندها را حذف کند. در اینجا گزیده ای از یک پست در جهان موتور جستجو برای نشان دادن نحوه کار این:

بهبود گوگل رتبه حذف لینک دستی

در این حالت ، از مالک سایت نخواهید پیوندهای شما را حذف کند زیرا ممکن است تصور کنند شما اسپمر هستید و شما را نادیده می گیرند. بجای، این آموزش را از مجله موتور جستجو دنبال کنید برای یادگیری بهترین راه برای تماس با مدیران وب سایت در مورد حذف پیوند.

2. از Google Links Disavow Tools استفاده کنید: اگر در حذف پیوندهای ناسالم موفق نیستید ، تنها گزینه شما استفاده از ابزار پیوندهای رد کردن خود Google است.

در حالی که حذف دستی پیوند بهترین است ، این گزینه دوم است.

ابزار disavow بخشی از Google Search Console است. هنگامی که Search Console را باز کردید ، لیستی از همه سایت های خود را مشاهده خواهید کرد.

به سایتی بروید که می خواهید پیوندهای آن را لغو کنید. این چیزی است که خواهید دید:

بهبود رتبه بندی گوگل از مجازات گوگل جلوگیری می کند با ابزار پیوند disavow

هنگامی که پیوندهای غیر طبیعی را بررسی می کنید ، این امکان را دارید که پیوندهایی را که پیدا می کنید صادر کنید. اگر این کار را انجام داده اید ، پرونده را بارگذاری کرده و روی “انجام شده” کلیک کنید.

مانند شما ، Google در واقع نمی تواند پیوندها را حذف کند زیرا آنها به سایت های مراجعه کننده دسترسی ندارند.

مقاله مرتبط  بزرگترین روند سئو شما نادیده گرفته اید

با این حال، با این کار Google مجاز است از انتقال پیوند (مقدار) پیوند از آن پیوندها به محتوای صفحه شما جلوگیری کند.

3. متن توزیع لنگر را متنوع کنید: متن لنگر می تواند نقشی اساسی در بهبود یا از بین بردن کامل رتبه بندی جستجوی شما داشته باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، اگر می خواهید یک نمایه پیوند طبیعی داشته باشید ، باید متن لنگر را متنوع کنید.

هنگام توزیع متن لنگر خود ، به ذکر این موارد فکر کنید:

فرض کنیم محتوای صفحه شما شلوار جین جین آبی می فروشد. اگر نام دامنه شما bluedenimjeans.com است ، چگونه متن لنگر خود را توزیع می کنید؟

اگر می خواهید سه بار از یک سایت خاص پیوند بگیرید ، استفاده از این نمایه پیوند ایده آل است:

  • متن لنگر 1: سایت Bluedenimjeans.com – صفحه هدف: صفحه اصلی
  • متن لنگر 2: بررسی شلوار جین جین به صورت آنلاین – صفحه هدف: صفحه ای که در آن مورد را مرور کرده اید
  • متن لنگر 3: بررسیهای www.bluedenimjeans.com – صفحه هدف: فروشگاه شما

4- از بهینه سازی بیش از حد خودداری کنید: هنگام استفاده بیش از حد از لنگر متن ، می تواند منجر به بهینه سازی بیش از حد شود و مجازات شود. جف کنیون درصد زیر را پیشنهاد می کند:

بهبود رتبه بندی گوگل نکته لنگر متن

برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد متن لنگر ، این دو راهنما را دنبال کنید:

  1. از نوشتن لنگر بیش از حد با کلید واژه خودداری کنید: اگر می خواهید به صفحه های داخلی خود در مورد یک موضوع پیوند دهید ، مانند “راهبردهای ایجاد پیوند” ، از همان عبارت کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر خود استفاده نکنید. درعوض ، از چیزی مانند “درباره پیوند سازی بیشتر بدانید” یا ترکیبی از یک کلمه عمومی به همراه کلمه کلیدی دقیق استفاده کنید. تنوع مهم است.
  2. از پیوندهای نامربوط پرهیز کنید: استفاده از “بهترین مربی گلف” به عنوان لنگر شما برای لینک دادن به سایت آموزش سگ چه فایده ای دارد؟ منطقی نیست که رتبه بندی Google را بهبود ببخشید و در واقع می تواند منجر به مجازات Google شود.

اگر به راهنمای دقیق در مورد بهینه سازی بیش از حد نیاز دارید ، به مقاله نحوه جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد برای سایت خود مراجعه کنید.

مرحله شماره 6: رتبه بندی Google را با تحقیق در مورد کلید واژه بهبود ببخشید

هنگامی که از پیوندهای غیر طبیعی خلاص شدید ، وقت آن است که بهینه سازی SEO را به روش صحیح انجام دهید.

یکی از عناصر اساسی یک استراتژی بازاریابی درونی موثر ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. بدون درک نحوه کار شما خیلی دور نخواهید رسید.

بیاموزید که مخاطبان چگونه سایت شما را پیدا می کنند

برای تأثیرگذاری ، باید کلمات کلیدی را که مخاطب هدف شما برای یافتن سایت خود استفاده می کند ، مشخص کنید. در اینجا نحوه کارکرد وجود دارد.

مرحله شماره 1: از Ubersuggest بازدید کنید ، کلمه کلیدی خود را وارد کنید و جستجو را کلیک کنید.

بهبود رتبه بندی گوگل جلوگیری از مجازات با Ubersuggest

گام 2: روی کلید واژه Ideas کلیک کنید

بهبود رتبه بندی گوگل جلوگیری از مجازات با Ubersuggest

مرحله شماره 3: مرور کلمات کلیدی و حجم جستجو برای ماه

بهبود رتبه بندی گوگل با تحقیق در مورد کلمات کلیدی

در اینجا چگونگی کمک به شما وجود دارد.

When you research keywords, you’re getting firsthand information about your target audience, the information that they want to know, and how they want it.

For example, when someone searches for “html5 tutorials for beginners,” you know the searcher is a newbie who is searching for solutions and wants content that helps with this topic.

That can guide you to write headlines and content that ranks well in the Google search results.

It’s helpful to figure out the buyer personas and customer lifecycle of your target audience, so you understand what motivates them. Then, provide relevant page content that will help you increase your Google ranking.

Alexa can help you work out audience demographics, as in the example below for Upworthy.

improve google ranking with demographics example

Remember when I mentioned transactional and informational keywords?

When you do keyword research, you can easily see whether users are simply looking for information or ready to buy.

That’s called user intent, and here’s how it looks for the keyword research example used earlier.

improve google ranking keyword idea example

در این مثال ، free web design is an example of an informational keyword. Free web design courses is an example of a transactional keyword.

You need both informational and transactional keywords in your page content to improve the Google rankings of your website.

It’s your job to educate, inform, inspire, and build interest before recommending a product.

Informational keywords can be used to build email lists and nurture prospects before offering a product for sale.

Also, don’t ignore long-tail keywords and questions.

The rise of voice search and BERT means long-tail keywords are more important than ever before.

This guide to intergrating long tail keyterms is a good place to start.

Spy On Your Competitors’ Keywords

If your competitors are ranking ahead of you in Google search results, it’s time to spy on them.

If the search algorithm likes them, you can learn and copy their strategies.

I like to use Google Keyword Planner for this because it gives me an accurate estimate of competitors’ keyword targets.

Let’s assume you’re in the “survival knife” sub-niche. One of the authority blogs you might spy on is survivallife.com.

On the Ubersuggest homepage, instead of inputting a seed keyword, simply type your competitor’s URL into the landing page box and click search.

improve google ranking with competitor research

Then scroll down the page until you see “SEO Keywords.” You will see the keywords that your competitor is targeting.

improve google rankings with competitor research

In addition to the keywords, other data includes:

  • Volume: The number of searches the keyword has during a month.
  • Position: The position the URL is ranked for in Google search.
  • Estimated visits: The estimated traffic the webpage gets for the keyword.

For example, your competitor ranks number 1 for the term “survival life.” With the top spot, they receive roughly 395 visitors per month for the term. So, if you’re successful in overtaking them, you know what type of traffic to expect.

This works for any niche and can help you uncover hidden keywords that will help improve your ranking.

Boost Lower Ranking Keywords

If you find your web page on page two, how can you boost its ranking to the first page of Google?

You can use the skyscraper method, popularized by Brian Dean from Backlinko.

Find a post or article that’s ranking already, improve it, and promote it everywhere. This led to a 457% organic traffic increase for him.

If you want to do this for your topic (for example, “outsourcing guide for small business”), follow this simple guide:

  • Extensively research the topic, including research studies.
  • Identify the keywords to target using the strategies I shared with you in this post.
  • Write a more in-depth post (that’s longer, more accurate, and actionable).
  • Link out to authority blogs that are doing outsourcing well.

Make sure you write a powerful and clickable headline.

For example, if your first headline is:

Outsourcing Guide For Small Businesses

You can improve it like this:

The Complete Guide to Outsourcing for Small Businesses

An In-Depth Guide on How to Outsource for Small Businesses

X Ways Outsourcing Can Revolutionize Your Small Business

Contact the blog owners that you mentioned in your post and ask them to check it out. Hopefully, you’ll get a handful of authority sites to link back to you.

Use Keyword Analysis to Improve Content

Let’s get one thing straight.

There is no optimal ratio for placing keywords in an article.

However, knowing the right keywords to target is of the utmost importance. That’s the basis of keyword analysis.

Wordstream defines keyword analysis as:

The starting point and cornerstone of search marketing campaigns. By understanding what queries qualified visitors to your website type into search engines, search marketers can better customize their landing pages to increase conversion rates.

Unless you know the queries that qualified visitors type into Google, you’ll find it difficult to improve your ranking and conversion rates.

By now, you know how to do keyword research. That’s the easy part. The difficult part is knowing which keywords are bringing in organic traffic.

Ever since Google’s “Not Provided” update, this info has been hard to come by. This guide to unlocking Not Provided Keywords will help you recover some of the data. But these days, it’s impossible to get a full view of what terms drive organic traffic.

You do want to pay attention to popular keywords, terms your competitors rank for, and Google’s “People also ask” questions.

Use this information to write on-page SEO content that matches user intent (remember that?). This will improve the Google ranking of your web pages.

How should you place your target keywords in the content?

Let’s assume you want to write an in-depth review on “best senior irons for seniors.” Here are some titles that you could use:

  • Top 10 Best Senior Irons For Seniors
  • Buyers’ Guide For The Best Senior Irons For Seniors
  • Best Senior Irons For Seniors – The Ultimate Guide

To start your introduction, you could begin like this:

There are several senior irons in the marketplace. But knowing the right one for you is the most difficult decision. If you read this guide from start to finish, you’ll know the best senior irons for seniors that are affordable and reliable.

Or, you could start your introduction by asking a question:

Do you want to find the best senior irons for seniors? This page will not just tell you about the irons but will show how to use them to improve your golf game and provide practical tips on getting a huge discount for your purchase.

Do you see how I placed the target keyword in the first paragraph, without making it seem like spam?

As I’ve said before, target a specific keyword in a natural manner – don’t just try to make it look natural.

Step #7: Increase Google Ranking With On-Page SEO

Now that you know which keywords you want to target – and should be targeting – to maximize your performance, you’re equipped to make meaningful on-page SEO changes.

Backlinko has an excellent guide that breaks down on-page SEO factors that will earn you big points with Google and your visitors.

Let’s break down a few key considerations.

Optimize Title Tags

Title tags are still a big part of determining how your site will perform.

Make sure every title tag is descriptive, unique, and catered to your targeted keywords.

Avoid using the same keywords and title tags over and over. This way, you’ll diversify your opportunities while avoiding cannibalizing your own efforts.

Say that you’re an ecommerce company. A good formula for your product pages could be:

[Product’s Name] – [Product’s Category] | [Brand Name]

Like this:

Curly Hair Leave-in Conditioner – Hair Care | Diana’s DIY

Here are a few more title tag optimization tips:

  • Use pipes ( | ) and dashes ( – ) between terms to maximize your real estate.
  • Avoid ALL CAPS titles. They’re just obnoxious.
  • Never keep default title tags like “Product Page” or “Home.” They trigger Google into thinking you have duplicate content, and they’re also not very convincing to users who are looking for specific information.
  • Put the most important and unique keywords first.
  • Don’t overstuff your keywords. Google increasingly values relevant, contextual, and natural strings over mechanical or forced keyword phrases.
  • Put your potential visitors before Google – title tags can make-or-break traffic and conversions.

Keep in mind Google shows roughly 60 characters on a SERP, but don’t cut off if a longer title suits the page content. The search snippet title Google displays can be dynamic based on the search query.

So ultimately, you might be doing yourself a favor by getting more descriptive.

Plus, desktop snippet titles are limited by pixel width, while mobile display titles are typically longer.

Here’s an example from Hobo Web:

improve google ranking title tags

In the image above, Google displays as many characters as possible from the beginning. But in the image below, Google truncates the middle of the title to show the term “Hobo” at the end to show relevance to the user’s query.

improve google rankings title tag example

While meta descriptions have negligible (if any) impact on your rankings, they still serve the important purpose of helping to determine your search snippet and adding an extra factor of uniqueness. This in turn can influence your click-through rate (CTR) from SERPs.

مقاله مرتبط  19 تست آشکار A / B که باید در وب سایت خود اجرا کنید

Check out this Kissmetrics article on making the most of meta descriptions for your CTRs.

Use Schema Markup (aka structured data markup)

Schema markup can be thought of as extra “labels” on information that tells Google what your content means. For example, let’s say my name appears on an article, so Google displays my name in a SERP entry.

But if I use the right schema around my name in the article’s HTML, I can indicate to Google that I’m the author of the article, not just another term in a sea of indistinguishable words.

improve google ratings schema mark up example

Not only does schema markup help Google understand your website, it also makes a massive difference in attracting traffic to your website.

Schema helps give users more relevant information in a visually organized and aesthetic way.

Plus, featured snippets are featured more on mobile SERPs, which we discussed are more common in the U.S. than desktop searches.

Google’s Structured Data Markup Helper is a great tool for implementing schema markup on your site.

You can use schema tags to identify various types of SERP information, including:

  • Articles
  • Book reviews
  • Events
  • Local businesses
  • Movies
  • Products
  • Restaurants
  • Recipes
  • Software applications
  • TV episodes
  • TV episodes with ratings

This article offers a step-by-step schema markup tutorial to get you started.

Create a Sitemap to Improve Google Rankings

آ sitemap tells search engines about the organization of your site’s content.

That way, when Googlebot reads the file, it can more intelligently crawl your content. This helps make it more readily available for ranking on SERPs.

Sitemaps also provide valuable metadata about pages on your site like when they were last updated, how often you make changes, and how the page relates to other pages on your site.

You can use XML-sitemaps.com, a simple sitemap generator. If you use WordPress, there are several site map generator plugins همچنین.

Once you have your sitemap, check out my article on XML Sitemap to download your sitemap file, put it into the domain root folder of your website, and add the sitemap URL to your Google Webmaster account.

Now that we’ve covered some key on-page SEO factors, it’s time to discuss how to differentiate your brand from good to great with unique, strategic, and purposeful content.

Step #8: Use Keywords to Create Better Content

Although I’ve touched a bit on keyword research and placement already, in this section, we’ll look more at going leveraging those keywords that you’ve researched.

Sadly, a lot of people misunderstand the purpose keyword research and placement.

Even before Google rolled out their first Google Panda update, the best search marketers knew that quality, valuable, and useful content should target a particular group of people.

Optimize for informational keywords and improve your search ranking by writing resourceful and detailed content while supplementing it with descriptive meta description and title tags.

This process attracts raving fans, gets your content shared on social media platforms, and garners relevant and high-authority links naturally.

If you want to write resourceful and detailed content, follow the guide below:

Use Data-Driven Articles

مطابق با ConversionXL, data-driven approach can increase your traffic.

Back up facts with accurate data so that people will see your content as authoritative and share it on social media, expanding your organic reach. This post on how to create and promote an infographic is an example of data-driven content.

Other examples of data-driven content include:

The Science of Productivity
5 Things You’re Measuring Incorrectly with Digital Analytics and What To Do About It
7 Proven Strategies To Increase Your Blog’s Traffic By 206%

The resources below will help you to backup your content with accurate data:

Aim to include newer stats — less than three years old is ideal.

You can even micro-target content. For example, if a blogger experiments with niche marketing, take it a step further and try niche marketing with an aged domain name, then write it up.

Use Storytelling

Stories can captivate your audience, evoke emotions, and improve your conversion rate.

Here’s how to tell a story that captivates your audience:

Begin with something unique: Start your story with a unique message that resonates with your audience. Ideally, this should connect with your audience’s questions or pain points.

Infuse Your Own Experiences: It’s called a story for a good reason. Use your own experiences (whether good or bad) as part of the message. No fakery allowed!

Jon Morrow used this on-page SEO content technique to grow his blog to 1,740 loyal subscribers in just seven days. Here’s the post that helped him connect with his audience: How To Quit Your Job, Move To Paradise, and Get Paid To Change The World.

Add a Call-to-Action (CTA): Every story must have an ending. Once you capture your readers’ attention, they expect you to share the solution. After all, your story is supposed to solve a problem, not nurture it.

Use a call-to-action link or button to lead people to your funnel and convert them. MatchOffice increased its conversion rate by 14.79% by changing its CTA copy.

improve google ranking with out penalties with cta examle

Unbounce provides some more examples of actionable CTA buttons to replace your generic ones:

improve google ratings without getting penalized CTA button examles

Write Shareable Headlines

Google has made a lot of changes to search rankings, but one element remains crucial: the headline.

If you write a shareable headline for your post, nothing can stop it from getting clicked, read, and shared by true fans.

Peep Laja of ConversionXL increased his conversion rate by changing the word “today” to “now” in a headline. It also helped him increase sales by 332%.

Headlines truly win the clicks.

Even if your web page is ranked at #1 in Google for page content, that doesn’t mean you’ll get the most clicks.

On-page SEO gets you in the running but the title can convert impressions to clicks.

Let’s search for the term how to outsource. Note that the most clickable headline is in position #2.

improve google ratings with catchy headlines example

The perfect example of a website that uses shareable headlines to boost conversion rate is Upworthy.

I’ve used Buzzsumo to analyze Upworthy’s headlines. Check out the amazing number of shares the first article has racked up.

improve google rankings with headline analysis

If I wanted to craft a better headline for my own content, here’s what I’d do:

Add numbers: Upworthy’s post was shared over 1.6 million times on Facebook because it has a definite number. If the headline was “Americans are Completely Wrong About This Mind-Blowing Fact,” I’m sure the total number of social media shares would be lower.

Here are some more examples. When I wrote this post, these headlines were ranked in the Google top 10 for their respective keywords. But, a simple tweak would result in a higher click-through rate.

Original headline:

SEO Basics For Optimizing Your Site

Let’s add some numbers:

  • 6 SEO Basic Tips For Optimizing Your Site
  • 12 SEO Basics You Need To Optimize Your Site

Original headline:

  • Freelance Writing Tips For Stay-at-Home Moms
  • Freelance Writing Jobs To Make Money

Let’s add some numbers

  • 5 Freelance Writing Tips To Help Stay at Home Moms Make Money
  • 10 Freelance Writing Jobs You Can Make Money From

Invoke Curiosity: Curiosity will cause people to click your headline, but do it with caution and make sure that you deliver on the promise of your headline with quality content.

For example, if your title is:

Top 7 Body Building Secrets You Didn’t Know

Then make sure that you reveal the ‘7’ secrets, and ideally, what you reveal needs to be new or unique.

Create a Multimedia Experience

While regular blogging is important, don’t settle there.

Hone in on your keywords to learn the questions that brought your visitors to your site. Then use diverse types of content to answer those questions, like:

  • Videos
  • Guides
  • Ebooks
  • Infographics
  • Webinars
  • Demos
  • Checklists
  • Email series
  • Animated GIFs
  • Comics
  • Podcasts

For a comprehensive list, see HubSpot’s 20 types of lead generation content، همچنین 14 types of experimental content that you should try out.

improve google ranking with multimedia content graphic

Abolish Duplicate Content

Use tools like Copyscape، SiteLiner، و Screaming Frog to make sure you’re not repeating yourself.

While the occasional duplicate content won’t destroy your rankings, you’ll be doing yourself a favor by showing Google each piece of content is original, relevant, and useful.

Once you have great on-page SEO content that includes informational and transactional keywords and tells a story that appeals to your audience, it’s time to build links the right way to improve Google rankings.

Step #9: Build Links the Right Way

Earlier, I showed you how to analyze links to your site using SEOprofiler.

Here’s another analysis I did for Business Insiders سایت.

improve google rankins link profile example

Note that it shows a range of different types of anchor text for inbound links.

That’s exactly what you need to build links the right way and improve Google rankings.

Here are some of the ways to do that and the types of links that you need.

Anchor text linking (in-text links): Anchor text links are simple links that appear within the content. See an example below…

improve google rankings wiht anchor text links

I’ve found placing anchor text links “above-the-fold,” can increase conversion rates.

The anchor text linking strategy is mostly used when you’re looking to rank for a particular keyword.

You can use your target keyword as anchor text, but to be on the safe side and avoid penalties with the search algorithm, mix it up with generic keywords.

For example, if your primary keyword is digital camera reviews, when building your links from another site, link naturally like this: find the best digital camera reviews, top digital camera brands, etc.

A good mix is smart on-page SEO.

Internal Links: External links (that is links from other sites to yours) are important, but internal links are also important. Make sure to link to important internal pages using optimized anchor text when it makes sense.

Editorial Links: Creating useful content and sharing it through social media naturally results in valuable inbound links.

A good example is the post on 200 ranking factors that Brian Dean wrote. It’s been cited multiple times.

improve google ranking with editorial links example

For Google, what other people say about you is much more important and relevant than what you say about yourself to improve Google rankings.

Over the years, I have created thousands of rich, data-driven, and useful blog content.

If you search for anything related to content marketing, Quick Sprout and neilpatel.com pop up, which means that I get a lot of editorial links.

Copyblogger links out to useful and relevant resource posts that contribute to the engagement that they already have with their audience.

improve google rakings example of links

I strongly believe that the site owners didn’t do anything to get those editorial links.

They simply earned the links because of the usefulness of their content. Focus on exceptional content if you want to earn links that will improve the rank of your web pages.

Scale link building: Link diversity is the ultimate way to generate Google-friendly links and improve Google rankings while staying off the penalty radar.

This tutorial from SEMrush will show you how to ethically build links to improve Google ranking.

Old techniques, like directory submission, forum marketing, wiki sites, and even guest blogging and press releases don’t work and they also put you at risk for a Google penalty.

To get a diverse inbound link profile, write page content that will gain links from local, regional, and international sites relevant to your own.

Then, you’ll build a natural link profile with natural, targeted on-page SEO that will withstand anything Google throws at it.

Conclusion

Unlocking the Google search ranking has a certain level of mystique. The key to unlocking higher Google rankings without getting slapped with a penalty boils down to being useful and memorable.

Take the time truly understand your target audience and their desires.

Do the research needed to identify the long-tail keywords they’re using to get to your site.

Once you have this info, you can create killer content to meet their needs, solve their problems, and keep them coming back for more.

Keep churning out great content and promoting it with all you’ve got.

Lather, rinse, repeat, and you’ll dominate search engines while avoiding Google penalties from algorithm updates.

How did your site do in the most recent Google update? Did you see any change in rankings, traffic, and conversions?