آموزش سئو

راهنمای کامل دستیاران دیجیتال هوش مصنوعی برای بازاریابان

اکتبر 12, 2020

اگر مایل نیستید از دستیاران دیجیتال هوش مصنوعی به عنوان بازاریاب استفاده کنید ، زمان سختی را برای رقابت با دیگران خواهید داشت.

در حالی که غرق در سونامی کارهای روزانه ، هفتگی و ماهانه هستید ، رقابت شما دور شما می چرخد.

اگر می توانستید چه کنید:

  • زمان بیشتری را در منطقه نبوغ خود سپری کنید.
  • احساس غرق شدن در بار کاری خود را متوقف کنید.
  • خود را تقویت کنید بهره وری 80٪.
  • یک تجربه شخصی برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
  • ROI خود را فقط با چند کلیک ماوس افزایش دهید.

دقیقاً مانند الکسا بهترین مربا های درخواستی را برای شما به ارمغان می آورد و سیری به شما کمک می کند نزدیکترین استارباکس را پیدا کنید ، دستیارهای دیجیتال AI می توانند به شما کمک کنند تا بازاریاب بهتری شوید.

در این راهنما ، ما در مورد مزایای دستیارهای دیجیتال AI و ابزاری که می توانید برای قرار دادن وظایف بازاریابی خود در خلبان خودکار استفاده کنید ، بحث خواهیم کرد.

اما ، برای انجام این کار ، ابتدا باید ببینیم دستیاران شخصی AI واقعاً چیستند.

دستیارهای دیجیتال AI چیست؟

شما احتمالاً قبلاً با سیری و الکسا ، دو نفر از مشهورترین دستیارهای هوش مصنوعی جهان تماس گرفته اید.

شاید شما حتی در مورد لپ تاپ ، تلفن هوشمند هوشمند یا پوشیدنی های خود چند مورد دیگر داشته باشید.

دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی ، برنامه های نرم افزاری هستند که به شما کمک می کنند با ضربه ، کلیک یا فرمان صوتی کارها را کامل و خودکار کنید.

چگونه این برنامه ها چنین وظایف پیچیده ای را درک و تکمیل می کنند؟

با استفاده از هوش مصنوعی مانند تشخیص صدا و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای درک درخواست ها و یادگیری ماشین برای جمع آوری داده ها ، شناسایی الگوها و “یادگیری” ترجیحات کاربر.

با داشتن دستیار دیجیتالی مناسب در جیب عقب ، سلاح بازاریابی مخفی متناسب با نیازهای برند خود خواهید داشت. شما قصد دارید در عرض چند ثانیه تصمیمات بهتری در مورد بازاریابی برای مخاطبان خود بگیرید.

دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی چگونه آینده کار را شکل می دهند

به یاد دارید که هزاره ها نحوه کار ما با کار از راه دور و دورکاری را مختل کردند؟

خوب ، هوش مصنوعی همین کار را می کند.

گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce اشاره کرد که پذیرش هوش مصنوعی با بازاریابان با 186٪ نسبت به سال 2018 ، 84٪ با استفاده از فناوری هوش مصنوعی افزایش یافته است.

و فرزندخواندگان دیررس؟ شما عقب می مانید

“اما در مورد مشاغل ما چطور ؟!” گریه میکنی.

“آیا هوش مصنوعی ما را از رده خارج نمی کند؟” شما تأمل می کنید

من اینجا هستم تا حقیقت را به شما بگویم – نه.

گزارشی که توسط نیروی انسانی دریافتند که 87٪ کارفرمایان پیش بینی افزایش یا حفظ نیروی انسانی خود را دارند به دلیل اتوماسیون هوش مصنوعی.

بنابراین همه اینها به چه معناست؟

ربات ها بیشتر اشتغال ایجاد می کنند ، و دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی در اینجا نیستند تا جای شما را بگیرند.

اگر دیگر نیازی به صرف یافتن محتوای مرتبط برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود یا پیمایش در پروفایل های بی شمار اینستاگرام برای یافتن تأثیرگذار “عالی” برای کمپین بعدی خود ندارید ، باید بر روی بهترین کار خود تمرکز کنید:

ایجاد ، پیاده سازی و تنظیم دقیق استراتژی بازاریابی خود.

بعلاوه ، شما برای پشتیبان گیری از تصمیمات خود ، داده های زیادی خواهید داشت ، که به شما نتایج بهتری ، ROI بالاتر و فروش بیشتری می دهد.

مزایای استفاده از دستیارهای دیجیتال AI در بازاریابی

با 75٪ بازاریابان در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی هوش مصنوعی در مشاغل خود طی سه سال آینده ، س bigال اصلی این است:

این همه هیاهو چیست؟

چرا باید به استفاده از هوش مصنوعی در شغل خود به عنوان بازاریاب اهمیت دهید؟

در اینجا تنها برخی از مزایایی که می توانید با دستیار دیجیتال AI کسب کنید آورده شده است:

بهره وری خود را افزایش دهید

از چه چیزی بیشتر از کار خود متنفر هستید؟

مقاله مرتبط  چگونه می توان بازدیدهای بیشتری از YouTube دریافت کرد

آیا آن کارهای کسل کننده و تکراری است؟

یا ساعاتی که با خمیده کردن داده ها سعی در درک مفهوم آن داشته ایم؟

روحیه آورترین کارهایی که باعث ایجاد چشمی می شود را به دستیار شخصی AI خود محول کنید و وقت خود را پس بگیرید.

بهترین قسمت؟ بدون شکایت ، استخدام و آموزش لازم نیست.

با اینکه کارهای تکراری شما دیگر در تقویم خود نیستند ، شما وقت بیشتری برای تمرکز روی تصویر بزرگتر و استفاده از خلاقیت خود خواهید داشت.

گردش کار و رشد خودکار را انجام دهید با یک دستیار دیجیتال

سس مخفی در رشد و اداره یک تجارت موفق اتوماسیون است.

تقریبا 80٪ مدیران موافقت کنید که اتوماسیون می تواند 360 ساعت در سال در شما صرفه جویی کند.

هرچه بیشتر بتوانید مشاغل خود را خودکار کنید ، می توانید بیشتر روی جلو بردن سوزن تمرکز کنید.

بازاریاب ها نیز به همین ترتیب.

هنگامی که می توانید بیشتر کار خود را به صورت خودکار انجام دهید ، می توانید توجه خود را به تغییر استراتژی بازاریابی و گرفتن نتایج دلخواه متمرکز کنید.

دستیارهای دیجیتال AI به شما کمک می کنند تا در منطقه نبوغ خود بمانید و رشد را در خلبان خودکار قرار دهید.

استراتژی بازاریابی هوش مصنوعی خود را شخصی سازی کنید

هدف گذاری برای فعالیت های بازاریابی شما چقدر مبهم است؟

آیا شبیه این است؟

  • زنان
  • سن 25-35 سال
  • که ورزش را دوست دارند

تو تنها نیستی.

60٪ از بازاریابان محتوا با شخصی سازی دست و پنجه نرم می کنند.

خبر خوب؟ یک دستیار دیجیتال هوش مصنوعی می تواند شما را از اتوبوس مبارزه خارج کند.

هوش مصنوعی از شر پرز خلاص می شود و به شما کمک می کند تا افراد را به جای گروه های عمومی هدف قرار دهید.

در مارک یوگای خود در “ورزش” متوقف نشوید. برای زنان بین سنین 25 تا 35 سال که پیلاتس را به CrossFit ترجیح می دهند تمرین کنید.

شخصی سازی استراتژی بازاریابی به شما امکان می دهد از مزایای 79٪ مصرف کنندگان اگر متناسب با تعاملات گذشته خود باشند ، احتمالاً با تبلیغات تجاری درگیر می شوند.

ایجاد محتوای بهتر ، سریعتر

ایجاد محتوا برای جذب سرنخ های جدید و ایجاد اعتماد با مخاطبان باورنکردنی است.

اما وقت گیر و طولانی است.

دستیار دیجیتال هوش مصنوعی مناسب می تواند به شما در سرعت بخشیدن ، مقیاس گذاری و بهینه سازی گردش کار در بازاریابی محتوای شما کمک کند – چیزی 47٪ بازاریابان بزرگترین چالش آنها است

استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا ایده جدیدی نیست. برخی از بزرگترین مارک های جهان از آن بعنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده می کنند:

  • واشنگتن پست برای نوشتن پست های رسانه های اجتماعی و اخبار اساسی از Heliograf (یک هوش مصنوعی داخلی استفاده می کند).
  • فوربس از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا در کنار انسان استفاده می کند.

SEO خود را با کمترین زمان افزایش دهید

آیا شما ساعتها وقت خود را صرف ایجاد محتوا و صفر بازدید در جستجو می کنید؟

دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی می توانند تشخیص دهند که کجا اشتباه می کنید و استراتژی SEO شما را ساده می کنند.

با چند کلیک می توانید بفهمید که برای محتوای خود چه محتوایی باید ایجاد کنید و سایت های دارای رتبه برتر از چه کلمات کلیدی برای ورود به صفحه اول Google استفاده می کنند.

هوش مصنوعی همچنین می تواند پست های موجود وبلاگ شما را بهینه کرده و رتبه بندی شما در جستجو را بهبود بخشد. در مورد چگونگی بهبود محتوای خود و افزودن کلمات کلیدی به رتبه بندی برای سeriesالات ، پیشنهادهایی دریافت خواهید کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=gmB_TC92I8w

تیاو بهترین ابزار دستیار دیجیتال AI برای بازاریابان

می خواهم 59٪ نرخ بستن بهتر؟ چه در مورد یک 58٪ افزایش درآمد؟ یا 54٪ ترافیک و تعامل بیشتر؟

شروع به استفاده از این دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی برای گردش خود در بازاریابی خود کنید.

بازاریابی ایمیلی:

  • اتوماسیون: ایمیل ها باز نمی شوند؟ Automizy می تواند به شما کمک کند خطوط موضوعی ایمیل خود را آزمایش و بهینه کنید و میزان باز بودن شما را تا 34٪ بهبود بخشد.
  • قشر توسط Retention Science: Cortex با استفاده از یادگیری ماشین به طور مداوم اتوماسیون خود را برای نتایج بهتر بهینه می کند. با گذشت زمان ، این ابزار خطوط موضوعی شما را اصلاح می کند ، بهترین زمان برای ارسال ایمیل را پیدا می کند و از داده های تعامل برای ایجاد مبارزات ایمیل بهتر استفاده می کند.
  • مشتری: ایمیل های هدفمند ، اعلان های فشاری و پیام کوتاه را برای مخاطبان خود براساس نحوه تعامل آنها با تجارت خود ارسال کنید. این ابزار می تواند میزان ریزش شما را کاهش دهد ، روابط محکم تری ایجاد کند و فروش بیشتری را در پی داشته باشد.
  • رانش: Drift ابزاری برای بازاریابی از طریق ایمیل است که صندوق ورودی شما را خودکار می کند و پیام های هدفمندی را به کاربران خاص ارائه می دهد. این بهترین دستیار شخصی برای مدیریت صندوق بازاریابی و فروش شماست.
مقاله مرتبط  چگونه آژانس تجارت الکترونیکی مناسب را انتخاب کنیم

کمپین های تبلیغاتی:

  • آسیب شناسی: کنجکاو هستید که چرا تبلیغات رقابتی شما از عملکرد شما بهتر است؟ Pathmatics یک بستر هوشمند بازاریابی است که نحوه تبلیغات آنلاین مارک ها را از هم جدا می کند.
  • 89: Pattern89 یک ابزار بازاریابی هوش مصنوعی است که می تواند تقریباً همه جنبه های تبلیغات شما را بهبود بخشد. برای تنظیم میزان هزینه تبلیغات و بینش های عملی در مورد نوع تبلیغات ، از جمله قرار دادن ، قالب و ویژگی های تصویر مانند جهت گیری یا تعداد چهره ها ، توصیه های شخصی دریافت خواهید کرد.
  • عبارتی: نوشتن کپی کسل کننده برای تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کنید. Phrasee با جمع آوری داده ها از پست های آنلاین شما ، در تولید زبان برای کپی بازاریابی تخصص دارد. نسخه پیش نویس خود را اضافه کنید ، و Phrasee قبل از اینکه یک سنت هزینه کنید ، اثربخشی آن را آزمایش می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=5qFWeF8gGTM

شخصی:

  • Emarsys: Emarsys یک پلت فرم فراگیر AI است که به شما کمک می کند بازاریابی B2C خود را در سراسر جهان شخصی کنید. با استفاده از هوش مصنوعی ، رفتار مشتری را یاد می گیرد تا حرکت بعدی آنها را پیش بینی کند ، کاربران را تقسیم بندی کند و با استفاده از محتوای هوش مصنوعی به صورت خودکار انتخاب کند.
  • Uberflip: Uberflip یک سیستم عامل پیشرفته شخصی سازی محتوا است. هوش مصنوعی مشخص می کند که مخاطب شما چه محتوایی را هوس می کند ، کمپین های شما را بهینه می کند و نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد. شلمن از Uberflip برای افزایش آنها استفاده کرد نرخ برد 40٪ با ارائه تجارب محتوا یک به یک.

رسانه های اجتماعی:

  • HubSpot: در داخل CRM قوی HubSpot ، شما نرم افزار رسانه های اجتماعی مجهز به هوش مصنوعی را پیدا خواهید کرد که به صورت خودکار پست ها را بر اساس فراداده پیوند ایجاد می کند.
  • با کورتکس آشنا شوید: Meet Cortex محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد می کند که مخاطبان شما می خواهند. تجزیه و تحلیل داده ها و رقبا ، بینشی در مورد تنظیمات سلیقه ای ، بهترین زمان برای ارسال پست فراهم می کند و به شما نشان می دهد که چگونه از رقابت جلوتر باشید.
  • NetBase: NetBase با استفاده از یادگیری ماشینی ، گوش دادن اجتماعی را به سطح بالاتری می رساند. این ابزار در مورد واکنش ها و احساسات نسبت به نام تجاری شما بینش واقعی دارد. همچنین به بینش در مورد رفتار مخاطب ، رانندگان ، تأثیرگذارها و تجزیه و تحلیل خاص مکان دسترسی خواهید داشت.
  • در این اواخر: URL وبلاگ خود را به ده ها پست در رسانه های اجتماعی با طول شخصیت متفاوت تبدیل می کند.
  • بزرگنمایی: Zoomph رفتار مخاطب و میزان بازگشت سرمایه در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را اندازه گیری می کند. از آن برای پیگیری خودکار آخرین روندها برای افزایش تعامل و افزایش آگاهی از برند استفاده کنید.

ایجاد محتوا:

  • آکرولینکس: Acrolinx یک بستر نرم افزاری است که می تواند مطالب شما را “بخواند”. این نحوه ارتباط شما را ضبط می کند ، محتوای شما را با دستورالعمل های شما همسو می کند و عملکرد را برای بهبود محتوای شما تجزیه و تحلیل می کند.
  • هوش مصنوعی: AI-Writer می تواند کل پست وبلاگ دوستانه SEO را فقط با استفاده از یک عنوان ایجاد کند. اگرچه خروجی متن کامل نیست ، اما می تواند در زمان زیادی صرفه جویی کند.
  • دستیابی اتمی: با ضرر برای کلمات مناسب برای یک تبلیغ؟ Atomic Reach بهترین دوست جدید شما است. محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و حدس و گمان را با بازنویسی آن به سبک مخاطب شما ترجیح می دهد.
مقاله مرتبط  5 شرکت برتر PPC سال 2020

ایده های محتوایی:

  • کوراتا: هر بازاریاب موفقی می داند که تأمین ارزش برای مخاطبان شما بسیار مهم است. یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار استفاده از محتوا است. Curate با یافتن مفیدترین و مرتبط ترین مطالب در هر مکان ، از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در وقت شما استفاده می کند.
  • استاکلا: محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اثبات اجتماعی قدرتمندی است. Stackla به شما کمک می کند محتوای UGC را که مخاطبان شما ایجاد می کنند (و با آنها تعامل می کند) کشف ، مدیریت و نمایش دهید ، بنابراین می توانید اعتماد ایجاد کنید.
  • غیر متقارن: Unmetric برای کشف ایده ها و فرصت های جدید ، محتوای شما و رقبا را تجزیه و تحلیل می کند. بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست ، سپس یک استراتژی محتوا با پشتیبانی داده بسازید.

سئو:

  • بهینه ساز متن: بهینه ساز متن مقدس مقدس یک بازاریاب محتوا است. این از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل صفحات وب و متون استفاده می کند تا ببیند چقدر برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه شده است. نتیجه؟ می توانید به سرعت کلمات کلیدی مورد استفاده در صفحات رتبه بندی را در جستجو شناسایی کرده و یا پست های وبلاگ منتشر شده خود را برای یافتن کلمات کلیدی اضافی تجزیه و تحلیل کنید.
  • MarketMuse: MarketMuse ایجاد محتوا را برای هر طاقچه ساده می کند. هوش مصنوعی به شما امکان می دهد در مورد عباراتی که استفاده نکرده اید (اما باید) مطلع شوید ، بنابراین می توانید خلا contentهای محتوایی خود را پر کنید. آنقدر موثر است که برخی از کاربران مشاهده می کنند رشد 30 درصدی سرب از جستجوی ارگانیک
  • WordLift: WordLift ابزاری SEO برای وردپرس با استفاده از هوش مصنوعی است. این پیوند داخلی را خودکار می کند ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات شما را درک کنند و با توصیه های مربوط به محتوای سایت ، بازدید کنندگان را در سایت شما طولانی تر نگه می دارد.

صفحات فرود:

  • شخصی سازی: آیا هنوز از صفحات استاندارد فرود برای کمپین های خود استفاده می کنید؟ در این صورت ، شما پول را روی میز می گذارید. Personyze با استفاده از هوش مصنوعی برای جمع آوری اطلاعات مربوط به اطلاعات جمعیتی بازدید کنندگان و رفتارهای گذشته ، یک صفحه فرود منحصر به فرد ایجاد می کند که نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

نتیجه

دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی در اینجا نیستند تا جای شما را بگیرند.

در عوض ، این ابزار یک کمک جانبی عالی برای کمک به شما در خلاص شدن از شر یک کار سنگین است ، بنابراین می توانید روی استراتژی تمرکز کنید ، از خلاقیت خود استفاده کنید و نوآوری های خود را انجام دهید.

خودکار کردن گردش کار شما فوراً باعث بهره وری بیشتر می شود و هوش مصنوعی به شما کمک می کند سفر خریدار را با دقت بیشتری پیش بینی کنید.

می توانید مجموعه داده های انبوه را در چند ثانیه تجزیه و تحلیل کنید. به عمق بینش بپردازید ، کمپین های بازاریابی را شخصی کنید و تجارب کاربر را به سطح کاملاً جدیدی برسانید.

به طور خلاصه ، دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی برای بازاریابانی که می خواهند از فناوری برای سبقت گرفتن ، بزرگتر شدن و سبقت گرفتن از رقابت خود استفاده کنند ، تغییر دهنده بازی است.

آیا برای ساده سازی گردش کار بازاریابی خود از دستیارهای دیجیتال AI استفاده می کنید؟