آموزش سئو

راهنمای نهایی برای B2B SEO محلی

اکتبر 13, 2020

آیا شرکت شما از طریق SEO محلی B2B به مشتریان محلی خود کمک می کند؟

اگرچه مارک های تجارت با مصرف کننده (B2C) اغلب از بازاریابی محلی استفاده می کنند ، اما تجارت با کسب و کار (B2B) رویکرد گسترده تری را در پیش می گیرد.

مارک های B2B بدون ویترین فروشگاه حتی بیشتر احتمال دارد که استراتژی های بازاریابی محلی خود را از بین ببرند.

گفته شد ، فرصت های زیادی برای شرکت های B2B وجود دارد تا از قدرت بازار محلی استفاده کنند.

46٪ از کل جستجوهای Google محلی است، بنابراین اگر مردم منطقه خود را هدف قرار ندهید ، ممکن است تقریبا نیمی از مصرف کنندگان بالقوه خود را از دست بدهید.

مصرف کنندگان مرتباً در بررسیهای آنلاین و مشاغل تحقیقاتی که به آنها علاقه دارند جستجو می کنند. این روند همچنان در حال رشد است – یک مطالعه BrightLocal نشان داد 90٪ از مصرف کنندگان از اینترنت برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کردند در سال گذشته ، با 33 looking هر روز نگاه می کنند.

آیا تعجب می کنید که چگونه مشتری های محلی را جذب کنید؟ پاسخ فریبکارانه ساده است: استراتژی بهینه سازی موتور جستجوگر محلی (SEO) خود را بهینه کنید.

بیایید به مناطق بحرانی برویم و بهترین روش ها را برای ارتقا. استراتژی محلی B2B در SEO جستجو کنیم.

B2B Local SEO چیست؟

B2B SEO محلی در مورد بهبود قابلیت جستجوی آنلاین شما برای مشتریان نزدیک در منطقه خدمات فیزیکی شما است.

روش های مختلفی وجود دارد که SEO محلی از سئو سنتی متفاوت است. چندین عامل رتبه بندی می توانند سوزن را به روش های مختلف حرکت دهند.

برخی از این موارد شامل مکان جستجوگر ، لیست Google برای کسب و کار من ، بررسی آنلاین ، بهینه سازی تلفن همراه وب سایت شما و موارد دیگر است.

روند را با ممیزی SEO محلی B2B آغاز کنید. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام مناطق به پیشرفت نیاز دارند.

وقتی به درستی انجام شد ، بهینه سازی موتور جستجوی محلی به شما کمک می کند تا وب سایت شما برای جستجوهای خاص و مرتبط ، رتبه بالاتری داشته باشد.

وقتی شما رتبه بالاتری پیدا می کنید ، برای جستجوگران بیشتر دیده می شوید. بیشتر دیده شدن در جستجوی محلی اغلب منجر به فروش ، هدایت ، تبدیل و درآمد بیشتر می شود.

ایجاد و بهینه سازی لیست های کسب و کار

هنگامی که حسابرسی شما کامل شد ، می توانید روی تاکتیک هایی تمرکز کنید تا حضور SEO محلی B2B خود را به مرحله بعدی برسانید.

با به دست آوردن همه چیز در گوگل ، روند بهینه سازی تجارت خود را برای B2B SEO محلی شروع کنید.

ابتدا لیست Google My Business خود را بررسی کنید. چند وجود دارد رهنمودهایی برای نمایندگی تجارت شما در Google.

از همه مهمتر ، برای دریافت نمایه Google برای کسب و کار من ، شرکت شما باید شخصاً با مشتریان درگیر شود. این بدان معناست که شما به یک آدرس فیزیکی نیاز دارید ، نه یک P.O. صندوق یا آدرس دفتر مجازی. مشاغلی که به مشتریان سفر می کنند نیز ممکن است واجد شرایط باشند.

این ممکن است به نظر برسد که فقط شرکت های B2C واجد شرایط هستند. اما ، این لزوما درست نیست. Google آرایه ای از دسته ها را دارد، و بسیاری از برای مارک های B2B اعمال می شود.

دسته های اصلی شامل موسسات غذایی ، جاذبه ها ، خدمات حرفه ای ، خدمات شخصی ، سرگرمی ، خرده فروشان ، حمل و نقل و موارد دیگر است. در صورت ارائه خدمات به شرکت ها ، B2C شما واجد شرایط Google برای کسب و کار من است.

مقاله مرتبط  نحوه مطابقت با تطابق وب سایت ADA

نحوه نمایندگی کسب و کار خود در Google باید با نحوه نمایش تجارت خود به جهان مطابقت داشته باشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=UHG4wDlvAMY

اطمینان از صحت تمام اطلاعات صفحه Google برای کسب و کار من نیز در SEO محلی برای بازاریابی B2B بسیار مهم است.

هنگامی که کسی به دنبال کسب و کار شما می باشد ، اگر Google My Business شما به درستی تنظیم شده باشد ، لیست شما در یک کادر در سمت راست نتایج جستجوی Google ظاهر می شود.

این شامل همه اصول مربوط به کسب و کار شما ، همراه با بررسی است. اگر آدرس ، شماره تلفن ، وب سایت و ساعت خود را پر نکنید ، مشتریان محلی به راحتی شما را پیدا نمی کنند.

سپس ، نتایجی وجود دارد که هنگام جستجوی کسی در مورد چیزهای کلی تر مانند “خدمات چاپ در لاس وگاس” ، در بالای جستجوی Google ظاهر می شود.

Ahrefs به این موارد اشاره می کند نتایج “بسته میان وعده”.

کادر “snack pack” لیست های برتر مشاغل محلی را که بیشترین مربوط به جستجو را دارند ، همراه با نقشه ای نشان می دهد که هر یک از کجا قرار دارند

b2b نمونه سئو محلی

بررسی مشتری Google نیز بسیار حیاتی است. آنها به افزایش شفافیت و ایجاد اعتماد به نام تجاری شما کمک می کنند. همچنین می توانید از طریق آنها اطلاعات زیادی در مورد درک مشتری خود کسب کنید.

بازخورد مثبت و منفی می تواند در مورد چگونگی پیشرفت کسب و کار شما در “دنیای واقعی” موارد زیادی را به شما بگوید. برای بهبود کار خود از این بررسی ها استفاده کنید.

بازاریابی محتوا و سئو محلی B2B

ایجاد محتوا یک روش عالی برای بهینه سازی برای SEO محلی B2B است. شما می خواهید افراد سریعاً شما را پیدا کنند و روش های زیادی وجود دارد که می توانید به سرعت در صفحه اول Google فعالیت خود را انجام دهید.

شاید مهمتر از همه ، شما باید از کلمات کلیدی خاص مربوط به صنعت ، محصولات و حوزه تخصص خود استفاده کنید.

وقتی افراد این اصطلاحات را جستجو می کنند ، اگر آنها را وارد کنید ، وب سایت شما بیشتر نشان داده می شود.

صفحه اصلی شما باید به وضوح تجارت شما را نشان دهد. صفحات “درباره” و “تماس با ما” همچنین باید دارای جزئیاتی باشد که مشتریان شما ممکن است بخواهند بدانند.

این شامل محتوای جلو و عقب می شود. برچسب های عنوان ، برچسب های سرصفحه و توضیحات متا نیز باید حاوی اطلاعات حیاتی در مورد کسب و کار باشد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و تعیین کنید کدام یک بیشترین معنا را برای تجارت شما دارند.

کلمات کلیدی باید متناسب با متن باشند و برای مخاطبانی که شما هدف قرار می دهید منطقی باشند. به عبارت دیگر ، کیفیت بیش از کمیت اهمیت دارد.

اطمینان از متناسب بودن کلمات کلیدی خود از دیدگاه منطقه ای نیز برای سئوی محلی b2b مهم است.

اگرچه استفاده از کلمات کلیدی گسترده ممکن است باعث ایجاد ترافیک شود ، اما ممکن است کسانی که از آن بازدید می کنند بهترین مکان برای شما براساس مکان نیستند.

اینجاست که استراتژی سازی برای مشتریان محلی نقش آفرینی می کند.

با ادغام کلمات کلیدی خاص منطقه – مانند نام های شهر یا مکان های برجسته – در محتوای خود ، بهتر می توانید با مخاطبان مربوطه در منطقه خود ارتباط برقرار کنید.

به این فکر کنید که چگونه می توانید به طور خاص به این مخاطب ارزش دهید. ممکن است آنها به طور خاص در جستجوی چه چیزی باشند؟ محتوایی ایجاد کنید که به س questionsالاتی که معمولاً می پرسند پاسخ دهد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از Pinterest برای تجارت الکترونیکی

چنین محتوایی را به صورت نوشتاری یا ویدیویی – یا ترکیبی از هر دو ایجاد کنید. انتظار مخاطبان از محتوای ویدئویی بیشتر می شود.

تحقیق توسط رسانه والاسیس پیشنهاد می کند که داستان سرایی بصری به نفع بازاریابان B2B باشد زیرا:

  1. این محتوا را برای کاربران ساده می کند.
  2. اطلاعات زیادی را به سرعت منتقل می کند.
  3. این یک چشم انداز احساسی تر با چشم انداز است.
  4. این ویژگی شخصی سازی را بهبود می بخشد و “ارزش شخصی” ادراک شده را فرا می خواند.
  5. این اغلب بی انتها است.

هنگام ایجاد داستان های خود منطقه خود را مورد توجه قرار دهید. چقدر باید تور خود را بچرخانید؟ آیا شما یک شهر یا یک ایالت کامل را هدف قرار داده اید؟

علاوه بر این ، در مورد موثرترین پایگاه محلی برای بهترین ROI تحقیق کنید.

Link Building و B2B SEO SEO محلی

لینک سازی یکی دیگر از ستون های استراتژی بازاریابی محتوای محلی است. ما قبلاً به دسته بندی پیوندها پرداختیم و آنها با پیوند سازی وارد عمل می شوند.

در صورت امکان ، از منابع مختلف محلی به وب سایت و دارایی های دیجیتال خود پیوند دهید.

اینها ممکن است شامل فهرستهای محلی ، سایتهای مرتبط با صنعت ، سایتهای شریک ، اتاقهای بازرگانی و سایر سازمانها و سایتهای روزنامه ها باشد.

یک راه عالی برای پیوند دادن سایت های دیگر به شما ایجاد و ترویج یک منبع مفید است. به عنوان مثال ، بگویید شما یک کلینیک پزشکی محلی هستید که عکس آنفلوانزا را به مشاغل ارائه می دهد و فصل آنفلوآنزا نزدیک است. می توانید راهنمایی در مورد بهترین راههای جلوگیری از آنفولانزا در مطب تهیه کنید.

این نوع راهنما چیزی است که هر کسی می تواند از آن یاد بگیرد و ویژگی آن برای سایت های دیگر بسیار مفید است.

بسیاری از وب سایت های اتاق بازرگانی دارای مناطقی هستند که مشاغل محلی می توانند پیشنهادات خود را تبلیغ کنند.

به عنوان مثال ، اتاق بازرگانی نیوپورت دارای یک صفحه ویژه جایی که مارک های مختلف B2B مانند فضای دفتری و خدمات چاپی معاملات را ارائه می دهند.

بازاریابی موبایل و B2B SEO محلی

بازاریابی موبایل یکی از جنبه های مهم SEO محلی B2B است 50٪ از جستجوهای B2B مربوط به دستگاه های تلفن همراه است.

از آنجایی که مردم تلفن هایشان همیشه با خود دارند ، می توانند فعالانه تر از گذشته جستجو کنند.

مجله موتور جستجو برخی از آنها را گردآوری کرد آمار جذاب در مورد روند جستجوی تلفن همراه مربوط به SEO محلی. آیا می دانید 18٪ از جستجوهای تلفن همراه محلی منجر به فروش می شود ظرف یک روز؟ یا اینکه 78٪ جستجوهای محلی در دستگاه تلفن همراه به خریدهای آفلاین ختم می شود؟

هنگام تقویت حضور آنلاین محلی ، این روندهای موبایل را در ذهن داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت و صفحه های فرود شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

استراتژی دیجیتال شما برای SEO محلی B2B همچنین باید شامل رسانه های اجتماعی باشد که در درجه اول از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است. فیس بوک و اینستاگرام دارای م componentsلفه های محلی هستند که به شما امکان می دهد دستورالعمل هایی را در اختیار شما قرار دهد و به مشتریان این امکان را می دهد که هنگام ارسال پست درباره مشاغل شما ، برچسب جغرافیایی بزنند.

مقاله مرتبط  چگونه فیلم های خود را از طریق داده های YouTube Analytics بهینه سازی کنیم

روش های زیادی وجود دارد که افراد در تلفن های هوشمند خود به دنبال مشاغل می گردند. به همین دلیل به روز بودن لیست Google برای کسب و کار من ضروری است.

چه مشتری شما از قبل برنامه ریزی کرده باشد و چه از قبل در راه است ، شما می خواهید مطمئن شوید که هر کجا که هستند به او برسید.

مزایای B2B SEO SEO محلی

چرا SEO محلی b2b مهم است؟ زیرا وقتی مخاطبان محلی خود را هدف قرار می دهید ، پتانسیل بیشتری برای هدایت مراجعه حضوری به تجارت خود دارید.

برای یک هزینه نسبتاً کم ، می توانید افرادی را که در جستجوی نوع تجارت شما هستند جذب کنید.

متنوع کردن حضور آنلاین شما در کانال های مختلف مزایای بیشتری نیز دارد. بسیاری از وب سایت ها و سیستم عامل های شخص ثالث مانند Yelp ، TripAdvisor و سایر سایت های مشابه فهرست مانند پیشرفته تر شده اند.

آنها همچنین مخاطبان خاص خود را دارند که اگر این فهرست ها گزینه جستجوی پیشرفته آنها باشند ، شما را به راحتی پیدا نمی کنند.

علاوه بر به حداکثر رساندن حضور خود در Google و سایر وب سایت ها ، وب سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید.

به عنوان مثال ، اگر در سن دیگو آرایشگر سگ هستید ، کلمات کلیدی مانند “نظافت سگ در سن دیگو” را ادغام کنید ، بنابراین به طور خاص مکان خود را ذکر کرده اید.

وقتی افراد در منطقه شما در جستجوی محلی برای “جادوگران سگ در نزدیکی من” هستند ، شما نیز برای آنها رتبه بندی خواهید کرد – اما فقط در صورتی که Google بداند در کجا قرار دارید.

https://www.youtube.com/watch؟v=o6yOw1tOxes

کلید رتبه بندی برای “[your term] در نزدیکی من “این است که با Googling آن عبارت خاص یا عبارت خاص محلی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، شروع کنید.

با انجام این کار ، می توانید تمام سایت های محلی را که Google از آنها جذب می کند ، مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که در آنجا لیست شده اید – اگر لیست نیستید ، باید دلیل آن را بفهمید. آیا مکان خود را روشن کرده اید؟

به عنوان مثال اگر در بوستون زندگی می کنید ، مناطق حومه شهر ، مکان های دیدنی و غیره زیادی وجود دارد. در وب سایت خود ، ویژگی های مختلف مجاور مانند اینها را لیست کنید. همچنین می تواند راهنمایی هایی برای کسب و کار شما از آن مکان های خاص مفید باشد.

اطمینان حاصل کنید که شما یک شماره محلی دارید و نه فقط یک شماره 800 ، بنابراین مردم می دانند که شما واقعاً آنجا هستید.

بعلاوه ، هنگامی که افراد به دنبال خدمات خاصی می گردند ، اغلب از نقاط تماس مختلف بازدید می کنند.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است در وب سایت شما قرار بگیرند و سپس برای خواندن نظرات به Yelp مراجعه کنند. به همین دلیل داشتن یک لیست در آنجا ضروری است.

پس از ارائه خدمات ، از مشتریان بخواهید نظرات خود را بگذارند.

نتیجه

مشاغل محلی می توانند به شدت از برنامه های استراتژیک SEO بهره مند شوند.

به این فکر کنید که چند نفر از دستگاه های تلفن همراه خود برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کنند.

روش های زیادی وجود دارد که می تواند تجارت شما را آنلاین پیدا کند ، از بهینه سازی کلمات کلیدی گرفته تا تاکتیک های ایجاد لینک و لیست های محلی.

کدام یک از روشهای محلی b2b در جستجوگرها برای تجارت B2B شما مثمر ثمر بوده است؟