آموزش سئو

راهنمای نهایی برای وبلاگ نویسی مهمان

مارس 30, 2021

ما در مورد چگونگی ایجاد اقتدار در صنعت خود از طریق وبلاگ نویسی بحث کرده ایم. امروز ، ما دقیقاً می خواهیم ببینیم که چگونه می توانید از فرصت های وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرده و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=KYMEmtI8U5Q

اهداف مهمان وبلاگ نویسی خود را تعیین کنید

قبل از شروع ، اولین کار شما این است که تصمیم بگیرید هدف شما از وبلاگ نویسی مهمان چیست. دانستن این هدف زودهنگام در تعیین نوع صحیح وبلاگ برای ارسال پست های مهمان کلیدی است. به طور معمول سه هدف اصلی برای وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد.

  1. خود را به عنوان یک مرجع و نام شناخته شده در صنعت قرار دهید.
  2. بازگشت (بازدید) به وب سایت خود.
  3. ایجاد لینک برای وب سایت خود (اگرچه این موضوع هرگز نباید کانون اصلی باشد ، زیرا گوگل در این مورد اخم می کند).

با داشتن محتوای مناسب در وبلاگ های برتر ، می توانید هر سه این کارها را انجام دهید.

اگر می خواهید شماره 1 یا شماره 2 را به انجام برسانید ، می خواهید وبلاگ هایی پیدا کنید که مخاطبان گسترده و درگیر داشته باشند.

اگر فقط می خواهید شماره 3 را انجام دهید ، باید وبلاگهایی را که دارای اقتدار دامنه ریشه قوی هستند مشخص کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Ubersuggest می توانید این مورد را به صورت رایگان بررسی کنید.

دانستن اهداف خود از قبل به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام وبلاگ ها بهترین ارسال پست های مهمان برای شما باشد.

چگونه فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را پیدا کنیم

اولین کاری که می خواهید انجام دهید یافتن فرصت های ارسال مهمان است. هنگامی که به دنبال مکان هایی برای ارسال میهمان می گردید ، هدف اصلی شما یافتن سایتهای مرتبط با صنعت یا صنعت شماست. شما به دنبال وبلاگهایی هستید که با معیارهای زیر مطابقت داشته باشند:

  • محتوا بر روی طاقچه / صنعت شما متمرکز شده است
  • مخاطبان وبلاگ به صنعت شما علاقه مند خواهند شد
  • این وبلاگ خوانندگان زیادی را درگیر خود کرده است (پست ها از نظر اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و در مورد آنها نظر داده شده است)
  • صاحب وبلاگ در شبکه های اجتماعی فعال است (بنابراین شما می دانید که آنها کار شما را در سایت خود تبلیغ می کنند)

به عنوان مثال اگر بذر گیاهان را می فروشید ، می خواهید وبلاگ های باغبانی را با تعداد زیادی از علاقه مندان به گربه ها پیدا کنید. موارد زیر به شما کمک می کند تا نوع مناسبی از فرصت های ارسال مهمان را پیدا کنید

Google Searches

Google مکانی عالی برای شروع در جستجوی فرصت های ارسال مهمان است. برای یافتن وبلاگهایی که پست های مهمان را می پذیرند می توانید از هر یک از جستجوی کلمات کلیدی زیر استفاده کنید. فقط جایگزین کنید کلمه کلیدی با کلمات کلیدی از صنعت خود.

  • کلمه کلیدی “ارسال یک پست مهمان”
  • کلمه کلیدی “پست مهمان”
  • کلمه کلیدی “پست مهمان توسط”
  • کلمه کلیدی “پذیرش پست های مهمان”
  • کلمه کلیدی “دستورالعمل های ارسال مهمان”

این جستجوها باید شما را به صفحه رهنمودهای پست مهمان یک وبلاگ ، صفحه ارسال پست مهمان یا پست های واقعی مهمان توسط نویسندگان دیگر ببرد.

بلاگرهای مهم مهمان

آیا از بلاگرهای مهمان پرکار در صنعت خود می دانید؟ اگر به اندازه کافی در صنعت خود وبلاگ بخوانید (که باید) ، برخی از همین نام ها را می شناسید که به طور مکرر در باتلاق مهمان ظاهر می شوند.

همانطور که از برترین وبلاگ نویسان مهم مهمان بازاریابی می توان به نیل پاتل ، جف بولاس ، مارک ترافاگن ، تونی راست ، جنی هالاز ، برایان هارنیش ، کوین ایندیگ ، آدام ریمر ، رابین جانسون ، بنجی آکیولا ، کوین روو ، آنا کرو و کرک ویلیامز اشاره کرد. .

با استفاده از جستجوی Google ، نام بلاگرهای مهم مهمان در صنعت خود را به همراه عبارت “ارسال پست توسط مهمان” جستجو کنید. با این کار همه سایتهایی که این وبلاگ نویسان مهمان در آنها پست کرده اند ، آشکار می شود. آنها همچنین باید مکان های خوبی برای ارسال مهمان باشند. اگر شما واقعاً یک وبلاگ نویس مهمان در صنعت خود بشناسید که بتواند معرفی شما را به صاحبان وبلاگهایی که آنها مهمان خود را در آن پست کرده اند ، معرفی کند.

بک لینک رقبا

اگر شما (یا آژانس بازاریابی آنلاین خود) در حین کار بر روی فعالیت SEO خود ، یک بک لینک تحلیل از یک رقیب انجام داده اید ، به احتمال زیاد یک یا چند رقبای شما از پست های مهمان که انجام داده اند بک لینک دارند.

اگر به ابزاری مانند Site Explorer را باز کنید، شما می توانید به لینک های بعدی رقبا خود نگاه کرده و هر یک از پست های وبلاگ را که نوشته اند ، مشاهده کنید.

اگر موردی پیدا نکردید ، می توانید در Google جستجو کنید.

link: domain.com -domain.com “پست مهمان” (جایگزین domain.com با دامنه رقیب خود) که باید سایت هایی را که یک رقیب برای آنها نوشته است ، نشان دهد.

مثال:

پیوند: backlink.io -neilpatel.com “پست مهمان”

جستجوی اجتماعی

بسیاری از وبلاگ نویسان و پوسترهای مهمان آخرین پست های مهمان خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. از آنجا که آسان ترین مورد برای جستجو توییتر است ، بنابراین باید یک a را اجرا کنید جستجوی توییتر برای کلمه کلیدی “پست مهمان” برای دریافت آخرین توییت ها در مورد پست های مهمان در صنعت خود. فقط پیوندها را دنبال کنید تا ببینید کدام وبلاگ ها پست های مهمان را می پذیرند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی قالب وردپرس از 2021

به دنبال فرصت های وبلاگ نویسی مهمان باشید

آیا به ایده های جستجوی کلمات کلیدی بیشتر یا فقط لیستی با فرصت های مختلف ارسال مهمان نیاز دارید؟

این پست را بررسی کنید 14 روش اضافی برای سندیکای محتوای خود.

MyBlogGuest

آخرین ، اما قطعا مهم نیست ، مهمان وبلاگ من، جامعه ای از وبلاگ نویسان مهمان. به صورت رایگان ثبت نام کنید و وبلاگ هایی را که پست های مهمان را می پذیرند جستجو کنید. بهتر است ، اطلاعات خود را ارسال کنید تا بگویید به دنبال نوشتن پست های مهمان در مورد یک موضوع خاص هستید تا صاحبان وبلاگ بتوانند شما را پیدا کنند!

در حال آماده سازی برای ارسال یک پست Blogging مهمان

توجه داشته باشید که ما فقط از یافتن فرصت های وبلاگ نویسی به عنوان مهمان برای تماس با وبلاگ ها پرش نمی کنیم. این به این دلیل است که قبل از پیشنهاد پست مهمان برای سایتی که تازه پیدا کرده اید ، باید چند کار انجام دهید.

با محتوای وبلاگ آشنا شوید

شناختن محتوای وبلاگ موردنظر شما کلیدی است. مطمئناً می دانید که آنها درمورد کلمه کلیدی مورد جستجو شما هنگام جستجوی فرصت های ارسال مهمان مطالبی دارند. اما شما باید حتی بیشتر در مورد آن محتوا مانند know

  • آنها برای چه سطح مخاطبی (مبتدی ، متوسط ​​، پیشرفته) می نویسند؟
  • برای چه نوع مخاطبی می نویسند؟ اگر تجارت شما B2B است ، پس می خواهید مخاطبان وبلاگ برای پست مهمان شما مشاغل باشند ، نه مصرف کنندگان عمومی.
  • چه نوع محتوایی می نویسند؟ بیشتر مفاهیم عمومی است یا آموزشهای دقیق و دقیق؟ آیا آنها لیست را دوست دارند؟

مشاهده کنید که سایر پست های میهمان چگونه است

اگرچه ممکن است یک وبلاگ دارای پست های مهمان باشد ، اما سوال این است که آیا وبلاگ نویسان مهمان عملکرد خوبی دارند؟ آیا پست های وبلاگ مهمان در سایت به اندازه پست های وبلاگ توسط صاحب نظر و اشتراک اجتماعی است؟ برخی از سایت ها ممکن است پست های مهمان را بپذیرند ، اما اگر مخاطبان فقط برای صاحب وبلاگ تنظیم می شوند ، اگر هدف شما ایجاد اقتدار یا بازگرداندن بازدید به وب سایت شما باشد ، خیلی خوب عمل نخواهید کرد.

ببینید چه کسی مهمان وبلاگ نویسان است

برخی از دارندگان وبلاگ به احتمال زیاد پست های مهمان توسط افراد خاصی نسبت به دیگران را می پذیرند. چند بیوگرافی مهمان وبلاگ نویس را در وبلاگ مطالعه کنید تا ببینید آیا آنها وبلاگ نویسان همکار ، فریلنسرهای مستقل ، مشاوران ، صاحبان مشاغل و غیره هستند. این مهم هنگامی اهمیت می یابد که شما خود را به عنوان صاحب وبلاگ برای ارتفاع خود معرفی کنید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد میزان موفقیت ارسال پیام مهمان در خارج از کشور کسب کنید این مطالعه در مورد SEOmoz.

بدانید چه پست هایی بهترین کار را انجام می دهند

برای اطمینان از اینکه پست مهمان شما پذیرفته می شود ، می خواهید صاحب وبلاگ را با موضوعاتی که به خوبی برای مخاطبان آنها مطابقت دارد ، ارائه دهید. برای به دست آوردن ایده های خوب درباره موضوعاتی که با مخاطبان وبلاگ کار خواهد کرد ، از سایت های زیر استفاده کنید تا ببینید چه پست هایی در شبکه های اجتماعی محبوب بوده اند.

  • Oktopus: Oktopus عملکردها و عملکردهای شبکه های اجتماعی شما را ردیابی و گزارش می کند.
  • حفاری: این پست های وبلاگ دریافت شده را به شما نشان می دهد بیشترین میزان آرا Dig Digg.
  • وزوز: وزوز پست های شبکه های اجتماعی شما را برنامه ریزی می کند و داده ها و تجزیه و تحلیل ها را ارائه می دهد.

در انجمن بلاگ چهره ای آشنا شوید

برای اینکه شانس خود را برای پذیرش به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان افزایش دهید ، می خواهید ابتدا از صاحب وبلاگ قدردانی کنید. بهترین راه برای این کار این است که یک یا دو هفته وقت بگذارید و در مورد آخرین پست های خود نظر دهید. برای به اشتراک گذاشتن آن پست ها در توییتر نیز امتیاز پاداش خواهید گرفت – فقط مطمئن شوید که نام کاربری مالک وبلاگ را در توییتر قرار دهید. به این ترتیب ، وقتی پست مهمان خود را وارد کنید ، کاملاً غریبه نخواهید بود.

بهترین زمان برای ارسال یک پست وبلاگ نویسی مهمان

شما همیشه یک فرصت طلایی برای ارائه پست مهمان نخواهید داشت ، اما موارد خاصی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. این موارد شامل موارد زیر است.

  • هنگامی که یک وبلاگ از شما در یکی از پست های خود یا در رسانه های اجتماعی (توییتر ، فیس بوک ، Google+ و غیره) نام می برد
  • هنگامی که وبلاگ شما ، کسب و کار شما یا محصول شما را در یکی از پست های خود لیست می کند
  • هنگامی که وبلاگ به طور خاص تبلیغ می کند آنها به دنبال پست های مهمان هستند
  • وقتی وبلاگ پست مهمان دیگری را منتشر می کند
مقاله مرتبط  11 روش اثبات شده برای افزایش زمان ساکن

بهترین روش های ابتدایی حرکت

موارد زیر در هنگام ارسال یک پست وبلاگ مهمان به یک مالک وبلاگ دیگر کاملاً ضروری است.

دستورالعمل ها را بخوانید

آخرین کاری که باید قبل از تماس با صاحب وبلاگ انجام دهید این است که دستورالعمل های ارسال مهمان را در صورت وجود بخوانید و آنها را از نزدیک دنبال کنید. آیا صاحب وبلاگ می خواهد شما ایده ای ارائه دهید یا در واقع یک پست کامل ارسال کنید؟ آنها در چه قالبی می خواهند؟ آیا آنها می خواهند شما یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را وارد وردپرس کنید؟ اینها همه چیزهایی است که باید قبل از تماس با صاحب وبلاگ بدانید.

ایمیل خود را شخصی سازی کنید

به عنوان یک وبلاگ نویس که پستهای روزانه میهمانان را دریافت می کند ، چیزی بیش از یک ایمیل با شروع با “آقا یا خانم عزیز” ، “مدیر وب سایت عزیز” ، “به صاحب Neilpatel.com” یا به سادگی “سلام” من را خاموش نمی کند.

در جایی از وبلاگ ، باید نام و اطلاعات تماس صاحب وبلاگ مورد نظر شما برای پست مهمان شما وجود داشته باشد.

ممکن است مجبور شوید برای این موضوع در صفحه About یا یکی از حساب های رسانه های اجتماعی وبلاگ سر و صدا کنید ، اما احتمال وجود آن در بازار وجود دارد. آن را پیدا کنید و از آن برای شروع ایمیل استفاده کنید.

شما کی هستید؟

بخشی از دیدن اینکه چه وبلاگ نویسان مهمان در وبلاگ مورد نظر شما هستند را به خاطر می آورید؟ برخی از دارندگان وبلاگ فقط به بلاگرهای دیگر اجازه می دهند پست های مهمان را در سایت های خود ارسال کنند.

اگر متوجه شدید که بیشتر وبلاگ نویسان مهمان وبلاگ نویسان هستند ، ممکن است بخواهید خود را به عنوان یک وبلاگ نویس معرفی کنید[[منوبلاگ شخصی یا تجاری خود را اینجا وارد کنید]. شما همیشه می توانید در سمت خود صاحب مشاغل باشید. فقط ابتدا بر مهارت های وبلاگ نویسی خود تمرکز کنید.

چرا شما باید یک مهمان وبلاگ نویس باشید

در زیر و بم خود ، مطمئن شوید که چرا باید یک وبلاگ نویس مهمان باشید. چند پیوند به پست هایی که در جای دیگر منتشر کرده اید ، از جمله وبلاگ خود ، اضافه کنید. ترجیحاً با پست هایی بروید که دارای تعامل اجتماعی خوبی هستند بنابراین صاحب وبلاگ ارزش بالقوه شما را در نزد مخاطبان خود مشاهده خواهد کرد.

چگونه ایده پست میهمان را ارائه دهیم

اگر دستورالعمل های ارسال مهمان از شما می خواهد ایده موضوعی را ارائه دهید ، بنابراین (بر اساس تحقیق خود در مورد پست های محبوب قبلی) ، چند ایده متفاوت ارائه دهید تا صاحب وبلاگ برخی از آنها را انتخاب کند.

چگونه می توان یک پست عالی برای مهمان ارسال کرد

یکی از سوالات رایج در مورد وبلاگ نویسی مهمان این است که آیا شما باید از بهترین مطالب خود برای وبلاگ خود استفاده کنید یا برای ارسال پست به عنوان مهمان. این واقعاً به کیفیت وبلاگی که محتوای خود را به آن ارسال می کنید بستگی دارد.

اگر وبلاگ چیزی به جز 900+ پست کلمه ای با تصاویر زیاد ندارد ، پست شما باید مشابه باشد. اگر وبلاگ چیزی به جز پست هایی با 500 کلمه یا کمتر تنها با یک تصویر ندارد ، پس پست های شما (دوباره) باید مشابه باشند. موارد زیر نکات خوب دیگری برای جذاب ترین شکل ممکن ارسال پست مهمان شما هستند.

این در مورد شما نیست

اولین نکته ای که باید در مورد یک پست مهم به یاد داشته باشید این است که این موضوع مربوط به تجارت ، محصولات یا خدمات شما نیست. پست های مهمان باید منابع اطلاعاتی ارزشمندی باشند. تبلیغات نیست

هرگونه اطلاعات در مورد تجارت و موارد مرتبط با آن باید برای نویسنده بیوگرافی محفوظ باشد. ذکر برخی اوقات ، داستان ها یا مثالها برای نشان دادن یک نکته خوب نیستند ، اما بیشتر پست ها باید به چیز دیگری غیر از تجارت شما متمرکز باشد.

ارسال نامه ها را مانند موارد موجود در سایت قالب بندی کنید

به پست های وبلاگ هدف خود نگاهی بیندازید. آیا آنها از بسیاری از سرصفحه ها ، متن های پررنگ ، تصاویر ، نقل قول ها یا سایر قالب بندی های خاص استفاده می کنند؟ مطمئن شوید که پست شما عناصر مشابهی دارد تا با سایر پستهای سایت مطابقت داشته باشد.

پیوندهای داخلی و منبع را وارد کنید

با درج چند پیوند داخلی به برخی از پست های خود ، به مالک وبلاگ نشان دهید که از محتوای وی اطلاع دارید. ساده ترین راه برای انجام این کار ، جستجوی گوگل برای آن است سایت: domain.com intitle: کلمه کلیدی.

با این کار پست های برتر آنها در مورد یک کلمه کلیدی خاص بدست می آید بنابراین می توانید آن پست را به کلمه کلیدی در پست خود پیوند دهید. همچنین ، اگر کالاهای خاص ، کتاب ها و غیره را ذکر کردید ، حتماً به آن ها نیز پیوند دهید (با فرض اینکه تبلیغات شخصی نیست).

مقاله مرتبط  10 گواهینامه برتر بازاریابی که ارزش خرید دارند

برای نظرات فراخوان را وارد کنید

در پایان پست مهمان شگفت انگیز خود ، حتماً یک فراخوان برای نظرات درج کنید. هرچه پست شما بحث بیشتری ایجاد کند ، بهتر است!

چگونه یک مهمان بیوگرافی عالی بسازیم

مهمترین قسمت وبلاگ نویسی مهمان (برای شما) احتمالاً پیام مهمان شما خواهد بود. این معمولاً تنها مکانی است که باید پیوندهای تبلیغات شخصی به وب سایت ، وبلاگ ، محصول ، خدمات ، کتاب و … خود را در آن بگنجانید. آنچه در این بخش می نویسید به اهداف وبلاگ نویسی مهمان شما بستگی دارد.

  • اگر هدف شما گرفتن بک لینک خوب است ، اطمینان حاصل کنید که bio شما دارای پیوندی به وب سایت شما با متن لنگر هدف شما باشد و همه چیز آماده است.
  • اگر هدف شما بازگرداندن بازدید به وب سایت شماست ، شاید بهتر باشد در نظر بگیرید که می خواهید آن بازدید به کجا برسد. بسته به موضوع پست مهمان و مخاطبان وبلاگی که آن را قرار می دهید ، ممکن است بخواهید ترافیک را به یک صفحه فرود یا صفحه سفارشی درباره یک محصول / خدمات خاص ارسال کنید.
  • اگر هدف شما افزایش پیروان حساب های اجتماعی خود است ، این کار را با افزودن خطی به انتهای بیوگرافی خود انجام دهید که چیزی شبیه به این جمله را بخوانید: “مرا دنبال کن (شبکه اجتماعی برتر خود را وارد کن و اینجا را پیوند بده)”.

چگونه می توان بهترین مهمان وبلاگ نویسی شد

اگر قصد دارید به طور منظم در یک وبلاگ شرکت کنید ، یا به سادگی می خواهید صاحب وبلاگ از اینکه چه وبلاگ نویس مهمان بزرگی هستید لاف بزند ، پس مطمئن باشید که تمام تلاش خود را می کنید تا پست خود را به مخاطبان خود ارتقا دهید. اگر خوانندگان جدید را به روش خود بفرستید ، صاحب وبلاگ آن را دوست خواهد داشت.

همچنین ، حتماً به نظرات یا س questionsالاتی که افراد روی پست شما می گذارند پاسخ دهید. اگر شما در تلاش برای ایجاد اقتدار در صنعت خود هستید ، این مساله بسیار طولانی خواهد بود.

پیگیری نتایج

وقتی هدف ترافیک است ، قطعاً باید نتایج وبلاگ نویسی مهمان شما اندازه گیری شود. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک بخش پیشرفته در Google Analytics.

شما می توانید با نحوه راه اندازی یک بخش پیشرفته در این پست بیاموزید که چگونه بفهمید کدام استراتژی بازاریابی آنلاین بهترین بازدید را ایجاد می کند. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که یک بخش با استفاده از ابعاد منبع همراه با چندین عبارت برای هر دامنه ای که به عنوان مهمان برای آنها وبلاگ نویسی کرده اید. این می تواند در هر بخش پیشرفته حداکثر 20 باشد. مال من به این شکل است:

google analytics مهمان وبلاگ نویسی بخش پیشرفته

با استفاده از این ، می توانید تمام داده های Google Analytics خود را بر اساس ارجاع از پست های مهمان خود مشاهده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا موفقیت استراتژی کلی وبلاگ نویسی مهمان خود را از نظر جلب بازدید و انجام تبدیل تعیین کنید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید تبدیل ها را ردیابی کنید ، برای یادگیری نحوه تنظیم اهداف ، به این پست دریافت داده های عملی مراجعه کنید.

چگونه می توان بلاگ نویسان مهمان را برای وبلاگ خود تهیه کرد

سرانجام ، فراموش نکنید که وبلاگ نویسی مهمان می تواند یک خیابان دو طرفه باشد. حفظ محتوای وبلاگ خود هنگام ارسال مهمان در بسیاری از وبلاگ های دیگر ، دشوار است.

حتماً برای وبلاگی که برای آن نوشتید یک دعوت نامه باز کنید تا یک پست مهمان نیز برای شما بنویسد. این باعث می شود محتوای شما محتوای تازه ای در وبلاگ شما باشد ، که می تواند به دیدگاه مخاطبان شما کمک کند و امیدوارم خوانندگان جدیدی از انجمن وبلاگ نویسان مهمان خود جذب کنید. این یک وضعیت برنده است!

نتیجه

وبلاگ نویسی مهمان در سایت های معتبر راهی عالی برای استفاده از موفقیت وبلاگ هایی است که از قبل در صنعت شما محبوب هستند. برای بدست آوردن مکان برای یک وبلاگ مهمان ، باید موارد جذاب ارسال کنید که ارزش شما را نشان می دهد.

وبلاگ نویسی مهمان فقط یکی از استراتژی های زیادی است که می توانید در مبارزات بازاریابی محتوای خود بگنجانید. اگر برای شکل دادن یا ردیابی روش های بازاریابی محتوای خود به کمک نیاز دارید ، آژانس ما برای شما آماده است.

آیا از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده می کنید؟ برای کسب و کاری که می خواهد موفقیت مهمان وبلاگ نویسی خود را افزایش دهد ، چه موارد دیگری را پیشنهاد می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید