آموزش سئو

راهنمای قطعی مدیریت اعتبار آنلاین

آوریل 24, 2021

باورهای غلط زیادی در مورد مدیریت اعتبار آنلاین وجود دارد. برخی از مردم فکر می کنند که این فقط نظارت بر شبکه های اجتماعی است ، در حالی که دیگران معتقدند که این ربطی به روابط عمومی دارد و عده ای دیگر تصوری از تأثیر آن بر فروش ندارند.

در این راهنما ، من نقش مدیریت شهرت آنلاین در عصر دیجیتال امروز را توضیح می دهم ، دلیل اهمیت آن را توضیح می دهم و 10 نکته برای بهبود و محافظت از تصویر آنلاین برند شما را شرح می دهم.

https://www.youtube.com/watch؟v=VJoFS5lBXg8

چرا مدیریت اعتبار اهمیت دارد؟

همین چند سال پیش ، اینترنت بسیار متفاوت بود. شرکت ها با مشتریان درگیر نبودند ، آنها فقط به مخاطبی منفعل می فروختند (یا سعی در فروش آن داشتند). مردم نمی توانستند صدای خود را به روشی قدرتمند بیان کنند و فضای کلی ارتباط بسیار “از پایین” بود.

وضعیت کاملاً تغییر کرده است. امروزه دیگر وب سایت ها جزوه ایستا نیستند. محتوای تولید شده توسط کاربر ضروری است. و تعاملات منظم در شبکه های اجتماعی برای هر موفقیت تجاری حیاتی است.

اندازه شغل شما مهم نیست ، مردم در مورد شما صحبت می کنند ، از جمله مشتری های احتمالی ، مشتریان ، مشتریان و دوستانشان. آنها در مورد آخرین محصول شما توییت می کنند ، در بلاگ شما نظر می گذارند ، در مورد تجربه مشتری خود و به روزرسانی فیس بوک را ارسال می کنند و موارد دیگر.

اگر فکر می کنید می توانید از مدیریت شهرت چشم پوشی کنید ، یا اگر فکر می کنید می توانید بدون در نظر گرفتن صدای مردم ، نظرات و بررسی های افراد ، این کار را انجام دهید ، دوباره فکر کنید.

مارک های امروز باید شفاف باشند

یکی از مهمترین دستورات تجاری “شفاف باشید” گشودن انتقادات و انتقادات و پیشنهادات برای شرکتهایی که از این حالت ارتباطی جدید با مخاطبان خود استقبال می کنند مفید به نظر می رسد.

“شفاف” بودن به چه معناست؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • به کارمندان اجازه می دهد درمورد محصولات و خدمات به صورت عمومی صحبت کنند
  • ایجاد یک کانال ارتباطی 1 به 1
  • درخواست بازخورد
  • انتقاد را پنهان نکنید و آن را علنی خطاب کنید

آسان تر از گفتن! اکثر شرکت های کوچک و متوسط ​​سرمایه گذاری زیادی در ارتباطات انجام نمی دهند و آنها با این مفهوم دست و پنجه نرم می کنند. در نتیجه ، تلاشهای آنها معمولاً نادرست یا ناسازگار است.

شفاف بودن خطرناک است. اما در طولانی مدت ، شفاف نبودن خطرناک تر است.

اعتبار آنلاین “شکست”

باز بودن بدون قیمت حاصل نمی شود. اگر شما و برندتان بازخورد ، نظرات مشتری و موارد دیگر را می پذیرید ، باید آماده مقابله سریع با آنها باشید.

این سناریوها را در نظر بگیرید:

  1. اگر محصول / خدمات شما انتقادات زیادی را برانگیزد چه می کنید؟
  2. اگر کارمندان شما اهل درک در شبکه های اجتماعی نباشند چه؟
  3. اگر رقبای شما از این مزیت استفاده کنند چه می کنید؟

اینها تنها چند دلیل است که شما باید قبل از شروع یک سفر شفافیت ، یک برنامه مدیریت اعتبار آنلاین آنلاین را در عمل داشته باشید.

در اینجا سه ​​مورد معروف از عدم موفقیت مدیریت شهرت در دوران دیجیتال وجود دارد:

  • کافه اسب تاریک توئیتی دریافت کرد که انتقاد از عدم وجود پریز برق برای لپ تاپ است. پاسخ آنها چیزی شبیه به این بود: “ما در تجارت قهوه هستیم ، نه در دفتر کار. ما مراکز فروش زیادی داریم تا آنچه را که نیاز داریم انجام دهیم. ” نیازی به گفتن نیست که رفتار دفاعی / تهاجمی در دنیای آنلاین کارایی ندارد. بسیاری از وبلاگ ها این واقعیت را به عنوان یک مورد منفی روابط عمومی گزارش کردند.
  • نستله نظرات منفی در مورد آنها دریافت کرد اقدامات زیست محیطی چند سال پیش، و آنها را خطاب قرار ندادند. مردم شروع به پرخاشگری کردند و نسخه های تغییر یافته آرم نستله را منتشر کردند و این شرکت را مجبور به بستن صفحه عمومی خود کردند. بردن؟ وانمود نکنید که مردم در حال صحبت نیستند و هرچه زودتر انتقادات را برطرف کنید.
  • شرکت پخت Amy با آتش با آتش در برابر یک بررسی اینترنتی یک ستاره مبارزه کرد. توهین های آنها به بازپرس در نهایت صورت گرفت دریافت شده توسط اخبار محلی. توجه منفی تبلیغ خوبی نیست.

درس اینجاست؟ به اعتبار آنلاین خود توجه کنید و با مهربانی به بررسی های ضعیف پاسخ دهید. اجازه ندهید که خودخواهی شما مانع حرفه ای بودن شود. به یاد داشته باشید ، شما فقط به شخصی که نظر خود را ارائه می دهد پاسخ نمی دهید ، بلکه به دیگران به صورت آنلاین نشان می دهید که مارک شما چیست.

مقاله مرتبط  Demand Generation چیست؟

کلید مدیریت اعتبار آنلاین: به آنچه مردم درباره برند شما می گویند گوش دهید

مردم در مورد شما چه می گویند؟ مدیریت خوب شهرت آنلاین این است که فقط واکنش خوبی نسبت به آنچه مردم در مورد شما ، برند شما یا محصولات و خدمات شما می گویند نیست ، بلکه همچنین در مورد اینکه آیا باید واکنشی نشان دهید یا نه ، چه موقع واکنش نشان می دهد.

گاهی اوقات واکنشی لازم نیست و گاهی واکنشی که خیلی دیر انجام شود می تواند برای شما میلیون ها هزینه داشته باشد.

یک رویکرد پیشگیرانه در این مورد شامل نظارت منظم بر شهرت عمومی شماست ، نه فقط زمانی که از یک رویداد خاص برای مقابله با آن مطلع می شوید.

چگونه این کار را انجام می دهید؟ با استفاده از ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی که به سخنان مردم درباره نام تجاری شما گوش می دهند.

نظارت بر شبکه های اجتماعی به شرکت ها این امکان را می دهد تا مطالب آنلاین عمومی (از پست های وبلاگ تا توییت ها ، از بازبینی آنلاین تا به روزرسانی های فیس بوک) را جمع آوری کنند ، آن را پردازش کنند و ببینند آیا چیزی منفی یا مثبت گفته می شود که بر اعتبار آنها تأثیر می گذارد.

نظارت بر رسانه های اجتماعی می تواند DIY باشد (Google Alert نمونه ای از یک ابزار نظارت بر وب رایگان است که برای همه قابل دسترسی است) و حرفه ای ، بسته به اندازه کسب و کار مربوطه.

مراقب باشید بمب های اعتبار آنلاین

ted mosby یک مدیریت اعتبار آنلاین است

در سناریوی مدیریت اعتبار آنلاین ، شرکت ها باید از دو نوع محتوای مضر آگاه باشند. شکایت در شبکه های اجتماعی یکی از آنهاست. باید به درستی رسیدگی شود ، اما تا زمانی که شرکت شما مشکلات جدی نداشته باشد ، مشکلی واقعی برای تجارت شما ایجاد نمی کنند.

مورد دیگر همان چیزی است که من به عنوان “بمب های اعتبار آنلاین” تعریف می کنم ، که اعتبار و فروش شما را در دراز مدت و می تواند تحت تأثیر قرار دهد به شدت به یک تجارت آسیب می رساند. آنها بسیار قدرتمند هستند زیرا بر خلاف محتوای شبکه های اجتماعی ، در نتایج موتور جستجو برجسته هستند.

اگر کسی نام تجاری شما را گوگل کند و محتوای افتراآمیز پیدا کند ، چه می شود؟ بیایید ببینیم آنها چیستند:

  • بررسی های منفی: سایت های بررسی به کاربران امکان می دهند نظرات خود را در مورد نام تجاری شما بیان کنند. آیا آنها خدمات / محصول شما را دوست داشتند؟ آیا آنها آن را توصیه می کنند؟ محتوای منفی می تواند بر فروش شما تأثیر بگذارد و پرداختن به انتقادات موجود در سایت ممکن است کافی نباشد. وب سایت هایی مانند Ripoff Report و Pissed Consumer بستر مناسبی را برای این نوع محتوای منفی فراهم می کنند.
  • سایت های متنفر: برخی از افراد از بررسی های منفی ساده فراتر رفته و با نظرات خود وب سایت های موقت ایجاد می کنند ، برخی از آنها حاوی محتوای غیرقانونی هستند. به اصطلاح “سایت های نفرت” گاهی اوقات شرکت ها و شخصیت های عمومی را با توهین و اطلاعات غلط خطاب می کنند. نیازی به گفتن نیست ، یک نتیجه جستجو مانند “حقیقت در مورد NAMEOFYOURCOMPANY” یا “NAME کلاهبرداری / پاره کردن” مشتریان احتمالی شما را فراری می دهد!
  • پوشش منفی رسانه ها: Phineas T. Barnum می گفتند “چیزی به عنوان تبلیغات بد وجود ندارد.” این ممکن است در مورد شخصیت های جنجالی عمومی درست باشد ، اما پوشش نامطلوب تلویزیون ، چاپ و رسانه های آنلاین بر شرکت ها و مارک های تجاری تأثیر منفی می گذارد.

اگر کسب و کار شما قربانی یک برنامه لکه گیری شود ، چه می کنید؟

اگر شرکت شما در معرض یک کمپین اعتبار سنجی آنلاین قرار گیرد چه کاری باید انجام دهید

اولین چیزی که اکثر شرکت ها تعجب می کنند این است که “آیا می توانیم با پلیس تماس بگیریم؟” من آن را دریافت هدف قرار گرفتن ناعادلانه غیرقانونی است. اما در بیشتر موارد ، اظهارنظرهای آنلاین موضوعی قانونی نیستند.

در ماده 19 اعلامیه جهانی حقوق بشر آمده است:

هر کس حق آزادی عقیده و بیان را دارد. این حق شامل آزادی در اختیار داشتن عقاید بدون دخالت و جستجو ، دریافت و انتقال اطلاعات و ایده ها از طریق هر رسانه و بدون توجه به مرزها است. “

همه حق دارند صدای خود را در مورد مارک شما بیان کنند. با این وجود مرزهای خاصی وجود دارد که باید احترام گذاشته شوند. برخی از محتوای منفی بصورت آنلاین غیرقانونی است. چرا؟

  • از زبان افتراآمیز استفاده می کند
  • این گزارش اطلاعات نادرست است
  • هدف این است که اعتبار شرکت را خدشه دار کند
مقاله مرتبط  چگونه می توان بودجه راه اندازی را دریافت کرد

واکنش شما نسبت به همه اینها چیست؟ چگونه از خود یا شرکت خود در برابر این نوع رفتارهای غیرقانونی دفاع می کنید؟

بسته به دامنه مشکل ، می توان چندین مسیر را برای بازیابی اعتبار آنلاین خود دنبال کرد:

  • SEO تهاجمی: رتبه بندی در صفحات یک یا دو Google برای صنعت و نام تجاری شما یکی از بهترین راه ها برای پایین آوردن تبلیغات بد است. اولین کاری که شما یا شرکت مدیریت اعتبار آنلاین شما باید انجام دهید این است که یک استراتژی بازاریابی جستجو کنید که رتبه بندی محتوای مثبت را متعلق به شما یا اشخاص ثالث افزایش می دهد. بازی موتور جستجو بسیار مهم است که قابل چشم پوشی است و اولین قدم در بازیابی تصویر شما است.
  • بررسی حذف: آیا یک کاربر در مورد شرکت شما ادعای نادرستی کرده است؟ آیا این بررسی به جای ارائه بازخورد به وضوح در جهت از بین بردن اعتبار شما است؟ آیا حاوی زبان نامناسب است؟ رابط حقوقی و سرعت واکنش امکان حذف بررسی منفی را فراهم می کند.
  • تحقیقات آنلاین: در صورت حمله جدی به تصویر برند شما ، ممکن است لازم باشد تحلیلگران ماهر آنلاین برای بررسی تهدیدات و حمله کنندگان غیرقابل ردیابی از طریق ردیابی ایمیل ، شاخص سازی متقابل داده ها و سایر تکنیک های جمع آوری اطلاعات لازم باشد. تحقیقات سایبری مسیر قطعی برای رسیدن به انتهای سخت ترین موارد مدیریت اعتبار است.

این استراتژی ها فقط در شدیدترین موارد مورد نیاز هستند. اکثر مشاغل با رعایت این 10 نکته می توانند اعتبار آنلاین خود را مدیریت کنند.

10 نکته در زمینه مدیریت اعتبار آنلاین

نامیدن آن “اعتبار آنلاین” واقعاً زائد است. شهرت آنلاین شما شهرت شماست. در عصر دیجیتال ، هیچ چیز مارک شما را از انتقاد محافظت نمی کند. این از دیدگاه آزادی بیان خوب است. اگر شرکت شما بدنام و حمله شده باشد ، بد است.

برای کمک به شما در حفظ اعتبار خود ، در اینجا ده نکته عملی آورده شده است که خلاصه آنچه ما در این راهنما آورده ایم. دنیای شهرت برند در سالهای آینده تغییر خواهد کرد ، اما رعایت این نکات ساده به شما در حفظ نام کمک می کند.

1. مورد احترام واقع شوید

اعتماد یک دارایی فاسدشدنی است و به دست آوردن آن سخت است. تلاش برای ایجاد احترام بیش از سایر دستورات مدیریت اعتبار آنلاین است.

2. کاملاً شفاف باشید

پس از سالها پنهان کردن منتقدان ، مک دونالد علنا تامین کنندگان تخم مرغ را مجبور به افزایش سطح زندگی مرغ ها کردند طبق درخواست مردم برای رفتار اخلاقی حیوانات.

شفافیت در مورد شما نشان می دهد شما به مشتریان خود اهمیت می دهید و مایل هستید در صورت خراب شدن شرایط تغییراتی ایجاد کنید.

3 آنچه مردم درباره برند شما می گویند را کنترل کنید

علاوه بر تمام دلایل نظارت بر اعتبار آنلاین شما ، نظارت بر شبکه های اجتماعی همچنین می تواند فروش را افزایش دهد. این روزها افراد زیادی از طریق توییتر و فیس بوک س askال می کنند زیرا ارزیابی می کنند که آیا باید از شما خرید کنند یا خیر. نشان دادن واکنش پذیری شما باعث می شود نام تجاری شما قابل اعتماد باشد.

4. سریع و مودبانه عکس العمل نشان دهید

برای مثال در صورت شکایت مشتری از طریق توییتر ، سریع و ساده “با تشکر از اینکه ما را از مشکل آگاه کردید. ما در حال کار بر روی آن هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ” بهتر از پاسخ دیر هنگام با اطلاعات بیشتر است.

5. انتقاد را مطرح کنید

در سال 2009 ، مدیر عامل شرکت Whole Foods ، جان مکی یک مقاله نوشت اصلاحیه مراقبت های بهداشتی اوباما را ارائه داد، که باعث یک جنجال – جدال سرسختانه در میان مشتریان WF. دو روز بعد ، این شرکت بیانیه ای کتبی را منتشر کرد و تشخیص داد “نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد ، از جمله در داخل شرکت ما” و از مردم دعوت کرد تا نظر خود را در مورد مقاله و تغییرات مراقبت های بهداشتی به اشتراک بگذارند. آنها فقط آن را نادیده نگرفتند و امیدوارند که از بین برود. آنها این موضوع را به صورت مستقیم بررسی کردند.

پاسخ به بازخورد منفی به شما نشان می دهد که مراقب هستید و سخت تلاش می کنید تا مشکلات را برطرف کنید.

مقاله مرتبط  17 نمونه بهترین صفحه فرود (+ نحوه ایجاد خود)

6. به نتایج Google خود توجه کنید

برداشت های اول بسیار زیاد است و ما بسیاری از کتاب ها را با توجه به جلد آنها قضاوت می کنیم. اگر کلمات “کلاهبرداری” و “پاره پاره شدن” با نام تجاری شما مرتبط است ، این چیزی است که باید نگران آن باشید.

یک استراتژی قوی SEO بهترین دفاع شما در برابر مطبوعات منفی ، بررسی ها و گزارش های نادرست است.

From- از ناسازگاران خود بیاموزید

انتقاد می تواند فرصتی برای یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان و ایجاد پیام بهتر در آینده باشد. بحث برانگیز “مادران کودک پوش” Motrin انتقادات زیادی را برانگیخت. این از طرف رقبا یا مهاجمان نامشروع نبوده ، بلکه از طرف مخاطبان هدف Motrin بوده است که از محتوای تبلیغاتی خود احساس آزردگی می کنند.

اگر پاسخ های آنلاین به نام تجاری شما مشروع است ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در استراتژی یا پاسخ های بازاریابی خود تجدید نظر کنید.

8- به مهاجمان نامشروع خود حمله کنید

گاهی اوقات ما به سادگی باید با رفتارهای غیرقانونی مبارزه کنیم. در سال 2009، کارمندان Domino’s Pizza که فیلم های مشمئز کننده ای از خود در حال بازی با غذا ارسال کرده بودند ، اخراج و دستگیر شدند. مثال دیگر افرادی هستند که اطلاعات نادرست را در اینترنت ارسال می کنند. بعضی اوقات ، اگر از آنها شکایت نکنید ، ممکن است دوباره این کار را انجام دهند.

9. از اشتباهات خود بیاموزید

سونی مطمئناً در سال 2005 یک درس مدیریت اعتبار را آموخته است. این شرکت محافظت از کپی (XCD) را روی CD های خود قرار داده است که آسیب پذیری های رایانه ای را ایجاد می کند که بدافزارها می توانند از آنها استفاده کنند. سونی به جای اینکه درمقابل اشتباه خود پیش قدم شود ، انتقادات را سنگین کرد و میلیون ها نفر را در دادخواست های طبقاتی از دست داد.

اگر اشتباه اشتباهی انجام داده اید ، خود را در اختیار آن قرار داده و برای رفع مشکل اقدام کنید.

10. در صورت لزوم از ما کمک بخواهید

اگر تلاش های مدیریت اعتبار آنلاین شما برای محافظت یا بازیابی چهره برند شما کافی نیست ، شما می توانید از یک متخصص کمک بخواهید. کار با یک شرکت بازاریابی آنلاین یا شرکت مدیریت اعتبار ممکن است تنها راه حل شما باشد.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

در اینجا 10 نکته برای محافظت از مدیریت اعتبار آنلاین شما آورده شده است

  1. مورد احترام واقع شوید

    ایجاد و حفظ اعتماد به کسب و کار شما می تواند شما را در برابر فعالیت های لکه گیری آنلاین محافظت کند.

  2. کاملاً شفاف باشید

    برای ایجاد اعتماد ، موارد خوب – و بد – را در مورد شرکت خود به اشتراک بگذارید.

  3. آنچه مردم درباره برند شما می گویند را کنترل کنید

    اگر نمی دانید مردم چه می گویند ، نمی توانید از اعتبار خود محافظت کنید.

  4. سریع و مودبانه عکس العمل نشان دهید

    سریع “با تشکر از اینکه ما را از مشکل آگاه کردید. ما در حال کار بر روی آن هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ” بهتر از پاسخ دیر هنگام با اطلاعات بیشتر است.

  5. انتقاد را وارد کنید

    انتقاد را نادیده نگیرید ، سریع پاسخ دادن به شما نشان می دهد که به مشتریان خود اهمیت می دهید.

  6. به نتایج Google خود توجه کنید

    اگر کلمات “کلاهبرداری” یا “ripoff” با نام تجاری شما همراه است ، زمان آن است که اقدام کنید. یک استراتژی قوی SEO می تواند با فشار دادن بازخورد منفی از نام تجاری شما محافظت کند.

  7. از بدخواهان خود بیاموزید

    انتقاد می تواند فرصتی برای یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان و ایجاد پیام بهتر در آینده باشد.

  8. . به مهاجم نامشروع خود حمله کنید

    بعضی اوقات ، اگر شکایت نکنید یا مخالفان عقب نشینی نکنید ، آنها ممکن است دوباره این کار را انجام دهند.

  9. از اشتباهات خود بیاموزید

    اگر اشتباه اشتباهی مرتکب شده اید ، خود را در جریان آن قرار دهید و برای رفع مشکل اقدام کنید.

  10. در صورت لزوم از ما کمک بخواهید

    اگر تلاش های مدیریت اعتبار آنلاین شما برای محافظت یا بازیابی چهره برند شما کافی نیست ، شما می توانید از یک متخصص کمک بخواهید.

نتیجه

مدیریت اعتبار آنلاین شما با گوش دادن به صحبت های مشتریان و یافتن راه هایی برای ارتباط با آنها شروع می شود. پاسخ به انتقادات آنلاین بسیار مهم است و ایجاد یک استراتژی SEO بسیار مهم است ، اما ممکن است برای محافظت از نام تجاری شما در برابر تبلیغات نامناسب کافی نباشد. در این موارد ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از متخصصان کمک بگیرید.

برای محافظت از اعتبار آنلاین خود چه کاری انجام می دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید