آموزش سئو

راهنمای قطعی سئو محلی

نوامبر 25, 2020

سئو محلی مهم است.

در حقیقت، 46٪ از کل جستجوها در Google محلی است.

این بدان معناست که اگر شما یک مشاغل محلی هستید و SEO محلی خود را به ترتیب در اختیار ندارید ، هر بار کسی به صورت آنلاین محصولات یا خدمات شما را جستجو می کند ، فرصتی را از دست می دهید.

و افراد زیادی در حال جستجو هستند.

در باره 89٪ مردم حداقل هفته ای یک بار با تلفن های هوشمند خود به دنبال یک تجارت محلی بگردید ، و 58٪ آنها روزانه جستجو می کنند.

آمار SEO محلی

و از آن جستجو ، 72٪ از فروشگاهی در پنج مایلی بازدید می کنند.

اگر سئو محلی شما ضعیف باشد ، این جستجوگران بعید است شما را پیدا کنند.

دقیقاً SEO محلی چیست؟

سئو محلی محلی برای افزایش قابلیت مشاهده آنلاین مشاغل محلی است. این شبیه است سئو ارگانیک، اما با یک جز جغرافیایی اضافه شده

به طور خاص ، شما در جستجوی رتبه بندی بالا در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) هستید.

هیچ ردیفی در یک رستوران نیویورکی در نتایج جستجوی محلی هوستون وجود ندارد. آنها می خواهند افرادی که به دنبال رستوران در نیویورک هستند تا آنها را پیدا کنند.

بنابراین اگر می خواهید ترافیک محلی ارگانیک خود را افزایش دهید ، ضروری است که SEO محلی خود را بهبود ببخشید.

با توجه به Moz’s عوامل رتبه بندی جستجوی محلی 2018 ، سیگنال های Google برای کسب و کار من ، از جمله مجاورت ، یک عامل رتبه بندی برتر هستند.

عوامل محلی رتبه بندی SEO

اینها سیگنالهایی هستند که به کسب و کارهای محلی کمک می کنند تا در سه بسته Google قرار بگیرند.

اما “بسته” چیست؟

Google three-pack مجموعه ای از سه نتیجه برتر برای جستجوی محلی شما است.

قبلاً این یک بسته 7 تایی بود ، اما برای بهتر شدن در جستجوهای تلفن همراه کوتاه شد.

مثال محلی SEO

همان جایی است که می خواهید کسب و کار شما در آن بنشیند.

پس چگونه آن را به آنجا برسانید؟

در اینجا چند نکته محلی درباره SEO وجود دارد که باعث می شود کسب و کار شما مورد توجه قرار گیرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=UHG4wDlvAMY

1. وب سایت خود را بهینه کنید برای SEO محلی

اگر وب سایت شما به درستی بهینه سازی نشده باشد ، صعود به SERP برای شما دشوار است.

اکنون سئوی وب سایت خود را بررسی کنید تا ببینیم چگونه می توان آن را بهبود بخشید.

برای سئو محلی ، علاوه بر استاندارد بهترین روشهای جستجوگرها، شما باید موارد زیر را انجام دهید:

یک صفحه تماس اختصاصی ایجاد کنید

این روزها مردم اطلاعات دقیق تری در مورد تجارت شما می خواهند.

در صفحه تماس خود ، مطمئن شوید که “NAP” خود را به وضوح نشان می دهید

من همچنین توصیه می کنم که ایمیل خود را مانند سیاتل نمایش دهید فروشگاه دوچرخه Velo در سایت خود انجام داده است:

نمونه SEO محلی NAP

تمام آدرسهای کسب و کار خود را وارد کنید

اگر 10 مکان یا کمتر دارید ، نام کامل را وارد کنید، آدرس و شماره تلفن هر یک از عناصر پاورقی سایت در وب سایت شما.

شماره تلفنها را روی دستگاههای تلفن همراه قابل کلیک کنید

مقداری 30٪ از جستجوهای تلفن همراه مربوط به مکان هستند.

بنابراین حیاتی است که سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

همچنین، 76٪ از جستجوهای محلی منجر به تماس تلفنی شود.

بنابراین مطمئن شوید که شماره تلفن شما قابل کلیک است.

اگر کسی وب سایت شما را از طریق تلفن همراه خود پیدا کند و بخواهد با شما تماس بگیرد ، ممکن است از اینکه باید مجبور شود بین برنامه ها جابجا شود تا شماره را به صورت دستی وارد کند ، آزرده خاطر شود.

اینجا، رستوران باریو اطمینان حاصل کرده است که هنگام مشاهده در دستگاههای تلفن همراه ، شماره تلفن آنها قابل کلیک است.

محلی راهنمای جستجوگرها از شماره تلفن قابل کلیک

وقتی کاربر شماره تلفن را کلیک کند ، اگر می خواهد با این شماره تماس بگیرد ، تلفنش از او درخواست می کند.

راهنمای جستجوگرها محلی شماره تلفن را به عنوان نمونه قابل کلیک کردن

Google پستی دارد که شما را در چگونگی نحوه راهنمایی راهنمایی می کند یک شماره تلفن را در وب سایت خود کلیک کنید.

نقشه یا مکانهای خود را اضافه کنید

هدف اصلی سئو محلی این است که مردم بتوانند شما را راحتتر پیدا کنند ، درست است؟

بنابراین اضافه کردن نقشه مخصوصاً چه موقع احمقانه است 86٪ مردم به جستجوی موقعیت مکانی کسب و کار در Google Maps بپردازید.

در این مثال ، استارباکس آن را درست می کند ، از جمله یک نقشه تعاملی از همه مکان های آنها.

راهنمای SEO محلی از نقشه مکان

توصیفات را اضافه کنید

Google گواهی نامه ها را به عنوان یک سیگنال اعتماد در نظر می گیرد و به آنها کمک می کند تا مردم احساس اطمینان کنند که شما یک تجارت واقعی هستید.

و به همین دلیل Local SEO Guide دارای یک کل صفحه اختصاص یافته به این نوع بررسی ها.

نمونه SEO محلی از توصیفات

برای افزایش سئو سایت محلی ، توصیه های مشتریان محلی را در وب سایت خود جمع آوری و به طور برجسته نمایش دهید.

طرح واره را اضافه کنید

Schema.org برای ایجاد یک زبان مشترک بین موتورهای اصلی جستجوگر Google ، بینگ، و یاهو.

درک مطلب وب سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.

با افزودن مناسب نشانه گذاری طرح برای مشاغل محلی به وب سایت خود ، به Google می گویید که یک کسب و کار محلی هستید و نه مارک بزرگی.

به نوبه خود ، این می تواند به ارتقا رتبه محلی شما کمک کند.

برای سهولت این روند ، تحلیل سالن ابزاری را برای کمک به شما در ایجاد نشانه گذاری Schema ایجاد کرده است.

فقط اطلاعات خود را پر کنید ، سپس کد را در سمت راست صفحه کپی کنید.

نمونه راهنمای SEO محلی از طرحواره

بعد ، کد را در وارد کنید بخش سند HTML یا سازنده وب سایت.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

بعد از اینکه نشانه گذاری Schema خود را اضافه کردید ، می خواهید آن را با داده های ساخت یافته Google آزمایش کنید ابزار تست.

این ابزار باید اطلاعات شما را بیرون بکشد و در سمت راست نشان دهد:

SEO محلی ابزار آزمایش داده ساختار یافته Google

هنگامی که وب سایت خود را برای سئو محلی بهینه کردید ، باید وضعیت بهتری داشته باشید تا رتبه بندی خود را ارتقا دهید و ترافیک محلی را افزایش دهید.

2. پروفایل های آنلاین خود را ادعا کنید مخصوصاً Google برای کسب و کار من

وب سایت شما تنها مکانی نیست که برای آنلاین بودن نیاز دارید.

شما باید مطمئن شوید که کسب و کار شما به درستی در سیستم عامل های اصلی بررسی مانند این موارد قرار گرفته است Google برای کسب و کار من، TripAdvisor، Yelp، و فیس بوک.

و هیچ سایت محبوب مرور محلی را فراموش نکنید.

چرا؟

زیرا وقتی صحبت از جستجوهای محلی می شود ، 3-بسته Google اغلب توسط این سایت های بررسی دنبال می شود:

SEO محلی گوگل تجارت من

Google برای کسب و کار من

نمایه خود را پر کنید Google برای کسب و کار من مکان خوبی برای شروع است

این نمایه به شما امکان می دهد حضور خود را در موتور جستجوی Google مدیریت کنید.

SEO محلی گوگل تجارت من

با پر کردن کامل نمایه خود و جمع آوری نظرات (که در عرض یک دقیقه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد) ، رتبه خود را بهبود می بخشید.

Google Maps همچنین نمایه جزئی از مشاغل شما را به جستجوگران نشان می دهد ، مانند قهوه سیاتل کار می کند.

گوگل کسب و کار من گوگل

این عظیم است بسیار بزرگ ، من کل پست را در مورد چگونگی بهینه سازی صفحه Google برای تجارت من نوشتم.

مخصوصاً وقتی آن را به خاطر می آورید 86٪ مردم موقعیت مکانی کسب و کار را در Google Maps جستجو کنید.

هر لیست محلی

معمولاً سایت مرور محلی گاه به گاه را در میان افراد سنگین مانند TripAdvisor و Yelp مشاهده خواهید کرد.

SEO محلی لیست های محلی را ادعا می کند

می توانید با جستجوی کلمات کلیدی مانند:

  • [target location] بررسی ها
  • [industry/niche] [target location] بررسی ها

سایر نمایه های اجتماعی را ادعا کنید برای بهبود SEO محلی

همچنین می خواهید در کانال های رسانه های اجتماعی مربوط به اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود نمایه تنظیم کنید.

حتماً بهترین شیوه های رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.

هنگام تنظیم نمایه های خود ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما در هر سیستم عامل یکسان است.

به یاد داشته باشید ، ثبات کلیدی است

با تنظیم این نمایه ها ، برای مشتریان بالقوه بیشتر دیده می شوید. همچنین اطلاعات بیشتری در مورد مشاغل خود در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهید که به ارتقا رتبه شما کمک می کند.

3. محتوای محلی ایجاد کنید

وبلاگ نویسی برای سئو ضروری است.

فقط اگر قبلاً این کار را نکرده باشید ، ایجاد یک وبلاگ در وب سایت شما

در صورت امکان ، وبلاگ خود را در دامنه کسب و کار خود میزبانی کنید تا از مزایای بهینه SEO برخوردار شوید

به عنوان مثال ، “www.website.com/blog” به جای “blog.website.com” یا “websiteblog.com”.

اینجاست استونیفیلدوبلاگ:

سئو محلی یک وبلاگ راه اندازی می کند

به این ترتیب ، با دستیابی به پیوندهایی به وبلاگ خود ، به سایت اصلی کسب و کار خود پیوندهایی نیز خواهید یافت.

و اگر نمودارهای پای را در ابتدای این مقاله به خاطر می آورید ، پیوندها دوم هستند مهمترین عامل محلی سازی رتبه بندی آلی.

بنابراین ، با افزایش رتبه بندی موتور جستجوگر وبلاگ ، رتبه بندی وب سایت شما نیز افزایش می یابد.

هنگام نوشتن پست ها ، اطمینان حاصل کنید که نام شهرها و محله های محلی را شامل شود هر جا که می توانید

همه افراد هنگام جستجو از نام شهر شما استفاده نمی کنند ، بنابراین مطمئن باشید که شما همچنین شامل شهرها و شهرهای همسایه ، محله ها و اصطلاحات غیر رسمی هستید که ممکن است مردم محلی از آنها استفاده کنند.

اخبار و اتفاقات محلی را وارد کنید، که علاوه بر تقویت سئو سایت شما ، اطلاعات مفیدی را نیز در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

از محبوبیت یک رویداد جامعه آینده ، انتخابات ، نمایشگاه و غیره استفاده کنید.

یا ، از وقایع ، تیم ها یا سازمان های محلی حمایت مالی کنید و درباره آنها بنویسید.

سعی کنید وقایع محلی را از دید صاحب مشاغل محلی پوشش دهید.

همچنین می توانید در داخل یا خارج از شرکت خود با کارشناسان محلی مصاحبه کنید.

اینجا، استونیفیلد درگیر یک طرح خیریه محلی می شود.

SEO محلی یک وبلاگ راه اندازی کنید

اما در مورد تجارت خود ننویسید.

دیوید میرمن اسکات، یک استراتژیست بازاریابی آنلاین ، کاملاً می گوید:

“دیگر در مورد محصولات و خدمات خود صحبت نکنید. مردم به محصولات و خدمات اهمیتی نمی دهند. آنها به خودشان اهمیت می دهند. “

پست هایی بنویسید که به نوعی به خواننده شما کمک می کند و به آن سود می رساند. سعی کنید در صنعت خود به یک منبع معتبر تبدیل شوید.

در اینجا ، هیچ یک از محبوب ترین پست های وبلاگ Stonyfield مربوط به تجارت یا محصولات آنها به طور مستقیم نیست.

در عوض ، هدف آنها کمک به نوعی خواننده است.

وبلاگ نویسی برای ایده های SEO محلی

ساخت پیوندها

در حالی که شما مخاطبان وبلاگ خود را بسازید، شما همچنین می خواهید پیوندهای ورودی را جمع آوری کنید.

یک راه خوب برای شروع پیوستن به مکالمات در سایر وبلاگ های تجاری محلی است.

ممکن است بخواهید از رقبای مستقیم خودداری کنید ، اما آیا در جامعه شما وبلاگ های تجاری تکمیلی یا مرتبطی وجود دارد؟

با ارسال نظرات متفکرانه یا ذکر (و پیوند دادن) پست های آنها در وبلاگ خود ، در آن شرکت کنید.

ایجاد روابط با مشاغل دیگر راهی عالی برای ایجاد وب سایت و جذب لینک به وبلاگ شماست.

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که از رقبای برتر خود یک حسابرسی بک لینک (backlink) انجام دهید. برای این کار می توانید از Ubersuggest استفاده کنید. در اینجا نحوه

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از راهنماهای اینستاگرام

مرحله شماره 1: URL رقیب خود را وارد کنید و روی “جستجو” کلیک کنید.

جستجوگرهای محلی برای ارائه ایده ها از ubersuggest استفاده می کنند

گام 2: برای انجام ممیزی ، روی “بک لینک” در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

SEO محلی ایده های محتوایی پیدا کنید

بخش آخر صفحه نتایج ، هر لینک برگشتی را لیست می کند ، همراه با:

  • نمره دامنه: قدرت کلی وب سایت را از 1 (کم) به 100 (بالا) اندازه گیری می کند
  • نمره صفحه: قدرت کلی صفحه را از 1 (کم) به 100 (بالا) اندازه گیری می کند
  • نوع پیوند: متن یا تصویر
  • متن لنگر: متن قابل کلیک که به وب سایت شما منتهی می شود
  • اولین بار دیده شده: اولین باری که ربات های Ubersuggest لینک دهنده را شناسایی کردند
  • آخرین بار دیده شده: آخرین باری که ربات های Ubersuggest لینک دهی را تأیید کردند

بنابراین ، اگر رستوران Monteverde & Pastificio یکی از رقبای شما است ، باید هر بک لینک را با نگاهی به دو چیز بررسی کنید:

  • کیفیت (با نمره دامنه اندازه گیری می شود)
  • توانایی شما برای ایمن سازی پیوند

به همین سایت ها دسترسی پیدا کنید و به آنها بگویید چرا باید به سایت شما پیوند دهند. این ضربه یا از دست دادن است ، اما حتی اگر فقط چند لینک برگشت را انتخاب کنید ، این یک قدم در مسیر درست است.

https://www.youtube.com/watch؟v=xpmvv0IfhTM

بدانید چه کسی را هدف قرار می دهید

اگر نمی دانید برای چه کسی می نویسید ، ایجاد محتوای ارزشمند که مورد توجه قرار گیرد بسیار دشوار است.

پس یک بار شخصیت خواننده خود را ایجاد کرد، شما باید محله های هدف خود و جمعیت آنها را درک کنید.

نیلسن ابزاری عالی به نام جستجوی کد پستی تا به شما در انجام این کار کمک کند.

به راحتی کد پستی خود را وارد کنید و اطلاعاتی مانند درآمد متوسط ​​، سن و هزینه های مصرف کننده دریافت خواهید کرد.

این ابزار همچنین عنوان خلاصه ای از منطقه را فراهم می کند ، مانند “بزرگان شهر” یا “لیست های A مشتاق”.

سئو محلی محلی را پیدا می کند که مخاطبان شما از کد پستی استفاده می کنند

برای جلوگیری از اشتباهات محتوای محلی

هنگام تمرکز محلی خود حتماً از اشتباهات رایج خودداری کنید.

از وب سایت های دیگر – حتی از تولیدکنندگان خود – محتوا نگیرید ، مگر اینکه از آن به عنوان منبع منتسب استفاده کنید یا در محتوای اصلی خود نقل قول کنید.

از رویکرد چند وب سایت برای تجارت خود مراقب باشید.

بسیاری از کارشناسان موافق هستند که تقریباً همیشه بهتر است به جای تقسیم منابع بین چندین وب سایت ، یک وب سایت واحد و قدرتمند برای برند خود ، خدمات و شعب آن بسازید.

4. برای تقویت SEO محلی بررسی کنید

قبل از اینترنت ، برای مشاغل بد آسانتر بود که مشتری های مارک و برند خود را بچرخانند.

خوشبختانه اینترنت توان بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

اکنون ، همه فوراً می توانند ببینند که آیا شما به همان خوبی که می گویید خوب هستید.

تحقیقات نشان میدهد که 81 درصد مردم نظرات را می خوانند و رتبه بندی را بررسی می کنند و بیش از هر 3 نفر از مصرف کنندگان در بلاگ ها نظر می دهند یا در تالارهای گفتگو آنلاین شرکت می کنند.

seo محلی قدرت نمودار بررسی ها

علاوه بر این ، 97٪ می گویند بررسی مشتری در تصمیم گیری در خرید نقش دارد.

بنابراین ، اساساً همه.

وضعیت بررسی های آنلاین شما چگونه است؟

اگر در سایت های اصلی بررسی چیزی غیر از امتیاز چهار یا پنج ستاره داشته باشید ، ممکن است دچار مشکل شوید.

رتبه بندی ضعیف مشتریان بالقوه را خاموش می کند. و کمبود رتبه بندی ممکن است اعتماد و اطمینان را به نام تجاری شما وارد کند.

با این حال ، یک مطالعه دانشکده تجارت هاروارد دریافت که حتی جمع شدن امتیاز شما توسط یک ستاره نیز می تواند تقریبا 10٪ به افزایش درآمد کمک کند.

مرورها همچنین از نظر چشم انداز متمایز هستند ، زیرا اغلب در نتایج جستجوی محلی نشان داده می شوند.

قدرت SEO محلی بررسی ها در google local 3 pack

آنها در واقع 15٪ از عوامل محلی رتبه بندی بسته را تشکیل می دهند.

کسب بازبینی ها یک فرآیند مداوم است و برای ادامه زندگی خود درگیر آن خواهید شد.

در هر مقطع از هر کسب و کاری نظرات منفی دریافت خواهید کرد.

وقتی این کار را کردید ، حتماً به طور حرفه ای و شخصی پاسخ دهید.

بهترین راه برای جلوگیری از بررسی های منفی ارائه یک محصول یا خدمات باورنکردنی است.

با خوشحال کردن مشتریان خود ، نظرات بد را محدود می کنید و نظرات خوب را تشویق می کنید.

بنابراین اکنون که کسب و کار خود را به درستی در سیستم عامل های اصلی بررسی وارد کرده اید ، وقت آن است که آنها را با نظرات مثبت مشتری و عکس ها پر کنید ، مانند ایستگاه:

نمونه SEO محلی از بررسی های آنلاین بیشتر

مطابق با موز، اعتقاد بر این است که بررسی های Google بیشترین تأثیر را در رتبه بندی محلی Google دارند.

شما می توانید یک پیوند قابل بررسی Google برای ایجاد کنید برای مخاطبان خود در اینجا تبلیغ کنید.

پیوند به بررسی SEO محلی

مواردی که هنگام درخواست بررسی آنلاین از آنها اجتناب کنید

قبل از شروع درخواست بررسی در هر سیستم عامل ، مطمئن شوید که از دستورالعمل ها و شرایط خدمات آن مطلع هستید.

برای مثال، Google اجازه نمی دهد شما می توانید در ازای بررسی مشوق هایی ارائه دهید ، و Yelp ممنوع می کند مشاغل به هر طریقی درخواست بررسی مشتری را دارند.

صفحه اصلی سیاست های بررسی گوگل جستجوگر Google

شما می خواهید مثبت مشتری خود را برای تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه جدید هدایت کنید.

چه چیزی دور می زند ، درست است؟

بنابراین کاری سخت گیرانه انجام ندهید ، مانند ایجاد یک ایستگاه بررسی یا کیوسک برای درخواست بررسی.

اطمینان حاصل کنید که مشتریان محلی نظرات خود را با استفاده از دستگاه های خود و در حساب های خود بگذارند.

مقاله مرتبط  آیا عناوین واقعاً بر رتبه بندی تأثیر می گذارند؟

همچنین ، به یکباره بررسیهای زیادی نکنید. هجوم ناگهانی بررسی های مثبت می تواند مشکوک به نظر برسد و منجر به فیلتر شدن در برخی سیستم عامل ها شود.

یک بار دیگر ، کسب نظرات باید یک روند ثابت و مداوم برای کسب و کار شما باشد.

5. نقل قول ها را بسازید برای SEO محلی

نقل قول ها دقیقاً چیست؟

آنها نام تجاری ، آدرس ، شماره تلفن یا وب سایت شما (NAP + W) را در هر کجای وب ذکر کرده اند ، حتی اگر پیوندی به وب سایت شما نباشد.

نقل قول ها در تلاش های محلی شما برای سئو سایت مهم هستند زیرا سیگنال های آن 11٪ از عوامل محلی رتبه بندی بسته را تشکیل می دهند.

اطمینان حاصل کنید که فقط برای مکانهای فیزیکی استناد می کنید ، زیرا P.O. جعبه ها و دفاتر مجازی قابل قبول نیستند.

برای هر مکان فیزیکی که دارید می توانید یک مجموعه استنادی منحصر به فرد ایجاد کنید.

اما مطمئن شوید که نام ، آدرس ، شماره تلفن و URL وب سایت در هر استنادی که ایجاد می کنید صحیح و یکسان است.

همانطور که ذکر کردم در مقاله قبلی، NAP مطابقت ندارد 41٪ از کل مسائل مربوط به رتبه بندی است.

نام نام خانوادگی سازگاری شماره تلفن برای SEO محلی است

بنابراین یک بار دیگر ، سازگاری مهم است.

گفته شد ، الگوریتم های موتور جستجو برای درک اکثر اختصارات به اندازه کافی هوشمندانه هستند.

مهم است که بررسی کنید آیا اختصار شما توسط موتورهای جستجو به درستی گرفته و خوانده می شود.

برای دیدن لیست کاملی از اختصارات قابل قبول ، به این قسمت مراجعه کنید جدول کامل Whitespark.

در اینجا چند روش برای ایجاد استناد آورده شده است.

موتورهای جستجوی محلی

موتورهای جستجو مانند Google یا Bing برای اعتبار سنجی یا به روزرسانی اطلاعات در فهرست های مربوط به خود ، وب را برای نقل قول جستجو می کنند.

با قرار دادن مشاغل خود در سایتهایی مانند این ، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید Yelp، داغ قورباغه، و چهارگوش. (اگرچه شایان ذکر است که راهنمای شهر FourSquare این روزها از محبوبیت کمتری برخوردار است.)

مقداری زمان و منابع اختصاص دهید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در حداکثر دایرکتوری های محلی مرتبط و با کیفیت ذکر شده است.

وبلاگ های محلی

وبلاگ های محلی مکانی خارق العاده برای فهرست کردن مشاغل شما برای تقویت سئو محلی شما هستند.

این وبلاگ ها به خوبی توسط موتورهای جستجو نمایه شده اند و ارتباط زیادی با یک شهر ، منطقه یا محله خاص دارند.

با دریافت پیوندهایی از این وبلاگ ها ، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای تجارت شما را در موتورهای جستجوی محلی معتبر و مرتبط می بینند.

وبلاگ های محلی برای هر مکان متفاوت خواهند بود ، اما می توانید با جستجوی عباراتی مانند:

  • [target location] [niche/industry] وبلاگ

غالباً ، برترین وبلاگهای محلی ، نام شهر یا منطقه را در عنوان یا دامنه خود دارند ، مانند تئاتر سیاتل.

SEO محلی وبلاگ های محلی را هدف قرار می دهد.

راهنماهای محلی متمرکز

مانند وبلاگ های محلی ، فهرستهای محلی به شدت با یک منطقه جغرافیایی مرتبط هستند و توسط موتورهای جستجو به خوبی نمایه می شوند.

راهنماهای ویرایش شده توسط انسان ترجیح داده می شود.

این به این دلیل است که کمتر در معرض هرزنامه هستند ، بنابراین موتورهای جستجوی محلی اعتماد بیشتری به آنها دارند.

برای شروع ، کسب و کار خود را به اضافه کنید بهترین فهرست محلی Web.

جستجوگرهای محلی فهرست های محلی را پیدا کنید

سپس می توانید با استفاده از عبارات جستجو مانند:

  • [Target city] فهرست راهنما
  • [State] فهرست راهنما

راهنماها یا وبلاگهای متمرکز بر صنعت

همچنین می توانید از وبلاگ ها و دایرکتوری های متمرکز در صنعت استناد کنید.

این وب سایت ها بر روی موضوعات و کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما متمرکز شده اند.

اگرچه این سایتها همیشه دارای تمرکز محلی نیستند ، اما ممکن است توسط موتورهای جستجوی محلی به عنوان منابع استنادی حساب شوند.

آیا برای سازمان تجارت خود دایرکتوری عضویت یا وبلاگی دارید که در بین خوانندگان محبوب شما محبوب باشد؟

موتورهای جستجوی محلی برای نقل قولها هر دو مورد را جستجو می کنند.

ایوان فهرست راهنمای پیمانکاران محلی مانند نقاشان ، لوله کش ها و برق است.

local seo local نمونه محلی از فهرست های محلی

می توانید با جستجوی عباراتی مانند: فهرست ها و وبلاگ های مربوط به تجارت خود را پیدا کنید.

  • [your industry] فهرست راهنما
  • [your keyword] فهرست راهنما
  • بالا [your industry] وبلاگ ها

نتیجه

مبارزه برای صعود به SERP می تواند برای مشاغل سخت باشد ، به خصوص اگر شما یک تجارت کوچک با منابع محدود هستید.

اما سئو محلی برای موفقیت در کسب و کار شما حیاتی است.

از آنجا که افراد بیشتر و بیشتر به موتورهای جستجو و بازبینی ها اعتماد می کنند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند ، برای یافتن باید رتبه بندی محلی خود را ارتقا دهید.

بنابراین با بهینه سازی وب سایت ، تولید محتوای محلی عالی ، کسب نقل قول ها و کسب نظرات ، از SERP های محلی بالا بروید.

اما ، خودتان را به اقدامات فنی محلی SEO مانند نقل قول ها و بهینه سازی وب محدود نکنید.

با سایر مشاغل محلی مرتبط ارتباط برقرار کنید ، در رویدادهای جامعه شرکت کنید و به سازمان های محلی بپیوندید.

سئو محلی یک کار مستقل نیست. شما هم نیاز دارید از سئو استفاده کنید و بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برای افزایش رتبه خود.

تلاش های آنلاین همیشه بازتاب واقعیت های آفلاین است. اگر تجارت شما نامناسب باشد ، بررسی های شما نیز بد خواهد بود.

بنابراین ، بر ایجاد بهترین تجارت ممکن تمرکز کنید.

چه تکنیک های محلی سئو نتایج خوبی برای کسب و کار شما ایجاد کرده است؟