آموزش سئو

راهنمای قطعی برای بازاریابان

ژوئن 9, 2021

وقتی صحبت از وب سایت شما می شود ، سرعت مهم است. هرچه بارگذاری صفحه شما بیشتر طول بکشد ، بازدید بیشتری از دست خواهید داد.

چند سال پیش ، گوگل نسخه خود را راه اندازی کرد به روز رسانی موبایل-دوستی و سرعت بارگذاری صفحه را به یکی از عوامل رتبه بندی موتور جستجوی موبایل خود تبدیل کرده است. امروز ، سرعت بار بر موقعیت شما در SERP تأثیر می گذارد. بنابراین اگر صفحات شما به آرامی بارگیری شود ، موارد استفاده شده ممکن است به هیچ وجه نتوانند آن را ببینند.

راه حل چیست؟ صفحات سریع موبایل یا AMP. خوب ، شاید – در سال های اخیر در واقع در صفحه های AMP فشار داده شده است.

AMP چیست؟ آیا هنوز هم موضوعیت دارد؟ اگر می خواهید در AMP بیشتر جستجو کنید و بیاموزید که چگونه از آن برای رشد استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید ، در جای مناسب قرار دارید.

صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP) چیست؟

افزونه AMP در اثر همکاری غول های فناوری مانند Google و Twitter ایجاد شده است.

به زبان ساده ، صفحات همراه شتابده یک پروژه منبع باز است که برای بهینه سازی سریعتر صفحات تلفن همراه طراحی شده است. این کار مانند این است که یک صفحه را که از قبل برای تلفن همراه مناسب است ، بارگیری کنید و سریعتر بارگیری آن را انجام دهید ، آن را با حذف کردن به موارد اولیه تبدیل کنید.

اگر AMP قبلاً بخشی از استراتژی بازاریابی شما نبوده است ، باید آن را در نظر بگیرید.

مدیران وب ، بازاریابان و سئوکاران نحوه تأثیر AMP بر صفحات وب تلفن همراه را تحلیل کرده اند. آنها دریافتند AMP می تواند تأثیر بسزایی در رتبه بندی موتور جستجوی موبایل داشته باشد ، گرچه گوگل این موضوع را حفظ می کند به طور مستقیم واقعی نیست.

با این حال ، ممکن است به صورت دوربرگردان درست باشد. طبق گفته گوگل ، افزونه AMP سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهد و سرعت سایت یک فاکتور رتبه بندی تایید شده است.

صفحات سریعتر تلفن همراه + محتوای قابل خواندن = تجربه کاربری بهتر

به طور خلاصه ، صفحاتی که بهینه سازی شده AMP هستند سریعتر بارگیری می شوند و بنابراین از سایر صفحات وب تلفن همراه رتبه بهتری دارند.

صفحات موبایل شتابدار چیست؟ چرا باید به آن فکر کنید

می توانید از بستر ابتکاری منبع باز در اینجا.

پلاگین AMP چگونه کار می کند؟

Paul Shappiro ، از موتور جستجوگر سرزمین ، مجموعه را ارائه می دهد ساختار سه بخشی AMP:

AMP چگونه کار می کند

افزونه AMP با کاهش کدگذاری HTML و ارائه تنها مناسب صفحات مناسب برای کاربران تلفن همراه ، صفحات تلفن همراه را سریعتر ارائه می دهد.

این نمودار و توضیحات از Will Critchlow’s Whiteboard Friday درک آن را بسیار آسان می کند:

صفحات موبایل شتاب گرفته - نمودار کدگذاری http
آمپ چگونه کار می کند از moz

AMP صفحات شما را با استفاده از کد HTML بهینه شده ارائه می دهد. انتظار می رود که صفحات سریعتر بارگیری شوند زیرا برخی جنبه های خاص مدیریت برچسب کد HTML که در غیر این صورت سرعت صفحه را کاهش می دهند ، حذف می شوند.

اگر جاوا اسکریپت در صفحات تلفن همراه شما موجود باشد ، اسکریپت برای صفحات شتاب داده شده تلفن همراه شما ارائه نمی شود.

در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید بدانید:

  • با AMP ، شما باید از یک نسخه ساده CSS استفاده کنید.
  • شما فقط مجاز به استفاده از کتابخانه JavaScript هستید که AMP فراهم می کند. از آنجا که کنترل شما در دست نیست ، ممکن است بارگذاری تنبلی را تجربه کنید. این ممکن است تنها نقطه ضعف AMP باشد.
  • برای اینکه سایت های AMP هر بار کار کنند ، باید به درستی تأیید شوند.
  • برای یک تجربه بهتر ، فونت های سفارشی باید به طور خاص بارگذاری شوند.
  • برای جلوگیری از تصاویر دمدمی مزاج ، حتماً قد و عرض را اعلام کنید.
  • استفاده کنید برنامه های افزودنی مورد تأیید AMP اگر می خواهید فیلم هایی در صفحه خود داشته باشید.
  • برخی وجود داشته است جنجال با AMP، با گزارش برخی از کارشناسان ، درآمد تبلیغات را کاهش می دهد و مشاهده مقاله های “اخبار جعلی” را دشوار می کند.
مقاله مرتبط  نحوه شروع یک وبلاگ مامان و کسب درآمد در سال 2020

هنگامی که شما پلاگین AMP را ادغام می کنید و از آن برای بهبود صفحات تلفن همراه خود استفاده می کنید ، چیزی که برای شما مهم است سرعت و خوانایی است ، نه قابلیت اشتراک گذاری. ممکن است دکمه های اشتراک اجتماعی شما حتی به درستی نمایش داده نشود زیرا اکثر آنها با استفاده از JavaScript ساخته شده اند.

مزایای صفحات شتاب داده شده تلفن همراه

بین سرعت سایت ، بازدید از صفحه و رتبه بندی موتور جستجوی تلفن همراه رابطه معنی داری وجود دارد.

نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که هر زمان که یک صفحه وب خاص به سرعت بارگیری می شود ، کاربران مرورگر موبایل صفحات بیشتری را در سایت مشاهده می کنند ، در نتیجه نرخ پرش را کاهش می دهند.

وقتی نرخ پرش کاهش یابد و تجربه در سایت افزایش یابد ، Google به صفحه پاداش می دهد.

راستش را بخواهید ، بهینه سازی با پلاگین AMP مزایای زیادی دارد. این چهار مورد برتر است:

1. صفحات وب پر جنب و جوش سریع بارگیری شده توسط کاربران

سرعت خون حیات صفحه مرورگر تلفن همراه شماست. محتوای عالی مهم است ، اما تا زمانی که صفحات شما در دسترس نباشد ، کاربران آنها را نخوانند.

AMP برای دستیابی به آن به شما کمک می کند.

به یاد داشته باشید که نحوه و میزان مصرف افراد در محتوا (به عنوان مثال ، مقالات ، پست های وبلاگ ، فیلم ها و پادکست ها) به طرز چشمگیری تغییر کرده است. افرادی که در اینترنت جستجو می کنند ، می خواهند هنگام پرش از این سایت به سایت دیگر ، محتوای آنها سریع بارگیری شود ، و معمولاً انواع مختلفی از محتوا را به طور سریع و یا حتی یک باره مصرف می کنند.

اگر صفحات تلفن همراه شما به کندی حلزون باشد ، مرورگرهای موبایلی را که در سایت شما قرار دارند ، برای تبدیل به مشتری نخواهید دید. AMP به شما نمایشی می دهد سرعت صفحه افزایش هایی که به شما کمک می کند تا کاربرانی که بر روی سایت شما کلیک می کنند از کلیک کردن جلوگیری کنند.

2. رتبه بندی پیشرفته موتور جستجو برای موبایل

بین سرعت سایت و نرخ تبدیل رابطه شدیدی وجود دارد. اگر کاربران در یک سایت بارگیری سریع خوشحال باشند ، به احتمال زیاد در یک لیست مشترک می شوند یا یک محصول را خریداری می کنند.

اگرچه هنوز انتظارات زیادی از AMP وجود دارد ، Google هنوز آن را به عنوان یک عامل رتبه بندی قرار نداده است.

از آنجا که AMP از نزدیک با صفحات تلفن همراه کار می کند ، ممکن است هرگز از آن به عنوان یک عامل رتبه بندی مستقل استفاده نشود. هیچ ارتباطی با نسخه دسک تاپ صفحات ندارد.

گفته می شود ، از آنجا که سایت های سازگار با موبایل دارای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی تلفن همراه ارگانیک هستند ، صفحات توسعه یافته با AMP تمایل دارند که بالاتر از صفحات غیر AMP در صفحات نتایج تلفن همراه (MRP) باشند.

3. پشتیبانی تبلیغات انعطاف پذیر

بیشتر افراد به منظور کسب درآمد و احتمالاً جایگزینی شغل روزانه خود ، یک وب سایت یا وبلاگ راه اندازی کردند.

مقاله مرتبط  بازاریابی ژئوفیسینگ چیست؟

با نگاهی به نسخه های مرورگر دسک تاپ و موبایل صفحات یک سایت ، می توان نتیجه گرفت که حواس پرتی بیش از حد وجود دارد.

این عوامل حواس پرتی ، مانند تصویر هدر ، منوی پیمایش ، نوار کناری ، دکمه های اشتراک اجتماعی ، فرم ها ، پنجره های بازشو و سایر عناصر غیرضروری ، می توانند نرخ تبدیل شما را کاهش دهند.

با AMP می توانید از حواس پرتی در صفحات مرورگر تلفن همراه خود خلاص شوید.

به این دلیل که همه برچسب های کد HTML اجرا نمی شوند ، شما از یک نسخه ساده CSS استفاده می کنید و جاوا اسکریپت مورد بحث نیست (بیشتر).

این بدان معنی است که شما می توانید از طریق تبلیغات خود به راحتی درآمد کسب کنید.

وقتی روی یک صفحه تلفن همراه سریع کلیک کنید ، تقریباً بلافاصله بارگیری می شود ، حتی قبل از اینکه کلیک کنید.

هنگام نمایش تبلیغات از یک شخص ثالث در Accelerated Mobile Pages خود ، مطمئن شوید که تبلیغاتی را بارگذاری می کنید که سریع بارگیری می شوند اما توجه کاربر را نیز به خود جلب کرده و ارزش بی نظیری را تحویل می دهند.

همانطور که قبلاً می دانید ، این روش بازاریابی محتوا ساده ترین راه برای افزایش نفوذ شما ، کمک به کاربران برای دریافت پاسخ س questionsالات خود و بهبود ROI در هزینه تبلیغات است.

اگر آماده کسب درآمد از صفحات بهینه شده AMP خود هستید ، در اینجا برخی از محبوب ترین شبکه های تبلیغاتی که در حال حاضر از تبلیغات AMP عملکرد:

  • آمازون A9
  • AdReactor
  • Google Doubleclick
  • فلیت
  • اصلاح
  • Google AdSense
  • AOL AdTech
  • تابولا
  • پلاستا
  • AdServer هوشمند
  • Yieldmo
  • DotAndAds

4. ردیابی کاربر ساده شده است

ارسال ترافیک به صفحات مرورگر تلفن همراه کافی نیست. همچنین باید بدانید که آنها چگونه وارد سایت شما شده اند.

ردیابی به شما کمک می کند تا تعیین کنید افراد از کجا آمده اند ، صفحاتی را که مشاهده کرده اند و غیره.

ردیابی کاربران و عملکرد سایت در AMP بسیار آسان است زیرا ابزارهای تحلیلی در اینجا وجود دارد که می توانید نسخه های AMP خود را با جزئیات بیشتری مطالعه کنید.

رفتار کاربر فقط زمانی می تواند تحت تأثیر قرار گیرد که آن را ردیابی کنید. با AMP ، ناشران می توانند از چنین تجزیه و تحلیل مدیر برچسب برای انتخاب دو برچسب استفاده کنند.

این برچسب ها به ردیابی خودکار داده های ضروری ، مانند کلیک / تبدیل ، ردیابی ویدیو و پیوند ، تعداد بازدیدکنندگان ، بازدید کنندگان جدید در مقابل بازگشت و سایر موارد کمک می کند.

سایر شرکت های ارائه دهنده راه حل های فناوری مانند WordPress ، Parse.ly ، Chartbeat ، LinkedIn ، Adobe Analytics ، Pinterest و البته Twitter نیز قبلاً از AMP پشتیبانی می کنند.

چگونه صفحات شتاب داده شده تلفن همراه را تنظیم کنید

وقتی می خواهید صفحات وب خود را برای AMP بهینه کنید ، چندین گزینه وجود دارد. اگر مبتدی هستید ، اولین قدم حفظ حداقل دو نسخه از صفحه محتوای خود است.

صفحه محتوای اصلی شما نسخه دوستانه مرورگر تلفن همراه است که کاربران مشاهده می کنند ، اما نسخه AMP آن صفحه خاص را نیز خواهید داشت که قطعاً سرعت را افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید که نسخه های AMP حاوی کد اصلی HTML است ، که به عناصر فرم و JavaScript شخص ثالث اجازه نمی دهد.

به عنوان بازاریاب ، همه ما می خواهیم لیست ایمیل خود را ایجاد کنیم. نکته منفی AMP این است که به شما اجازه نمی دهد به راحتی به آن دست پیدا کنید.

مقاله مرتبط  چگونه در 60 ثانیه از SEO رقیب خود جاسوسی کنید

علاوه بر این ، ممکن است نظرات کاربران و سایر فعالیت هایی که کاربران هنگام مشاهده محتوای شما در صفحه تلفن همراه در آن شرکت می کنند ، با AMP امکان پذیر نباشد.

باز هم ، تمرکز بر سرعت و خوانایی است.

برای شروع کار با AMP در حال حاضر ، اگر کاربر وردپرس هستید ، فقط باید افزونه وردپرس را در GitHub بارگیری و نصب کنید.

به سادگی بر روی دکمه “بارگیری zip” کلیک کنید.

نحوه بارگیری صفحات شتاب داده شده تلفن همراه

توجه داشته باشید که می توانید پلاگین AMP را از طریق داشبورد وردپرس خود نصب کنید ، دقیقاً مانند سایر افزونه ها. خیلی ساده است

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، تنها کاری که باید انجام دهید ضمیمه “/ amp /” به صفحات ارسال وبلاگ خود است. نحوه مشاهده آن در مرورگر تلفن همراه به شرح زیر است:

نمونه آمپر URL

این نسخه AMP این صفحه در The Guardian است:

نمونه صفحه صفحات موبایل تسریع شده

اگر پیوند همیشگی دوستانه ندارید ، می توانید در عوض این “؟ amp = 1” را ضمیمه کنید.

فراموش نکنید که در کنسول جستجوی Google اعتبار سنجی کرده و آن را تغییر دهید. به این ترتیب ، می توانید به Google کمک کنید نسخه های AMP شما را سریعتر انتخاب کند.

س FAالات متداول صفحات تلفن همراه سریع

صفحات AMP چگونه کار می کنند؟

صفحات AMP صفحات ضروری خود را پایین می آورند ، که به بهبود زمان بارگیری صفحه کمک می کند. آنها این کار را با استفاده از یک پیکربندی سه مرحله ای انجام می دهند.

چه زمانی باید از صفحات AMP استفاده کنم؟

وقتی بیشترین بازدید سایت شما از دستگاه های تلفن همراه است یا می خواهید نرخ جستجوی خود را کاهش دهید.

آیا صفحات AMP در سال 2021 هنوز مرتبط هستند؟

به نظر نمی رسد AMP از بین برود ، اما وجود داشته است برخی جنجال ها. گوگل اخیراً اعلام کرده است که صفحات AMP را برای نمایش سایت های خبری در داستان های برتر ارائه نمی دهد ، بنابراین به نظر می رسد از اهمیت کمتری برخوردار است.

آیا صفحات AMP برای سئو خوب هستند؟

آنها می توانند مفید باشند ، اما برای سئو سایت ضروری نیستند. بهینه سازی برای سرعت صفحه و تجربه تلفن همراه را می توان به روش های مختلف انجام داد.

صفحات شتاب داده شده تلفن همراه نتیجه

AMP قدرتمند است ، اما برخی از بازاریابان می گویند که بخار خود را از دست می دهد. به عنوان یک ارتقا به صفحات دوستانه برای تلفن همراه ، می تواند به شما کمک کند انتظارات Google از سرعت سایت را برآورده کنید.

در حالی که هنوز تمرکز بر AMP است ، فراموش نکنید که از استراتژی های اثبات شده بازاریابی تلفن همراه استفاده کنید. این بهترین روش برای جذب مشتری تلفن همراه و رشد تجارت شماست.

قبل از رفتن شما ، یک سوال از شما دارم: آیا سرعت و قابلیت خواندن صفحات تلفن همراه خود را تسریع کرده اید؟ اگر نه ، چه چیزی مانع شما می شود؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید