آموزش سئو

راهنمای شروع به حسابهای مدیر Google Ads

آوریل 7, 2021

اگر تجارت شما نیاز به تبلیغات پیچیده ای دارد ، احتمالاً مدیر تبلیغات Google می تواند به شما کمک کند.

Google Ads Manager به جای اینکه PPC شما در چندین حساب Google Ads جداگانه پخش شود ، همه تبلیغات پولی شما را در یک مکان جمع می کند. این کار مدیریت تبلیغات شما را بسیار کارآمدتر می کند و به شما امکان می دهد بازده هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.

راه اندازی حساب Google Ads Manager ساده است و می تواند به سرعت نحوه اجرای تبلیغات پولی خود را تغییر دهد. آماده امتحان آن هستید؟ در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

حساب های مدیر تبلیغات Google چیست؟

حساب های مدیر تبلیغات Google داشبوردی هستند که به شما امکان می دهند چندین حساب Google Ad را همه در یک مکان مدیریت کنید.

Google Ads Manager به جای ورود به بسیاری از حساب های تبلیغاتی مختلف با نام کاربری و رمزعبور جداگانه ، همه چیز را در یک مکان قرار می دهد ، تبلیغات خود را مدیریت کنید.

داشبورد مدیر تبلیغات google

Google Ads Manager که در ابتدا مرکز مشتری من نامیده می شد ، مزایای بسیاری را در اختیار سازمانهایی با نیازهای پیچیده بازاریابی قرار می دهد. تو می توانی:

  • همه تبلیغات خود را در یک مکان مدیریت کنید
  • به حساب های مختلف به کمپین ها دسترسی پیدا کنید
  • کنترل کنید که چه کسی به حسابهای مختلف دسترسی دارد
  • عملکرد را در بین حساب های جداگانه به سرعت کنترل و مقایسه کنید
  • برای درک بهتر هزینه های خود صورتحساب را تلفیق کنید

اگر کسب و کار شما نیاز به دسترسی به بسیاری از حساب های مختلف Google Ad دارد ، پس یک حساب مدیر ممکن است در یک زمان صرفه جویی کند و به شما امکان کار بسیار کارآمدتر را بدهد.

چرا باید از حساب های مدیر تبلیغات Google استفاده کنید

اگر تجارت شما به دسترسی به چندین حساب Google Ad نیاز دارد ، پس یک حساب مدیر تبلیغات Google می تواند کارایی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در اینجا چند مزیت استفاده از این ابزار وجود دارد:

صرفه جویی در وقت

ورود و خروج از حسابها به زمان نیاز دارد و همچنین به این معنی است که تصویر کاملی از داده ها دریافت نمی کنید. اطلاعات بیشتری که در اختیار دارید، بهینه سازی تبلیغات آسان تر است و با یک حساب مدیر Google Ads ، همه این داده ها را در یک مکان مرکزی جمع می کنید.

بهبود ROI

اجرای تبلیغات پولی همه چیز در مورد بازگشت سرمایه است. اگر بازده مناسبی دریافت نمی کنید ، استراتژی های بازاریابی دیجیتال دیگری وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید. مطابق با WebFX، متوسط ​​مشاغل کوچک و متوسط ​​بین 108،000 تا 120،000 $ در سال برای PPC هزینه می کنند. Google Ads Manager می تواند اطمینان حاصل کند که بیشترین سود را از دلار تبلیغ خود می گیرید.

چه کسی باید از حساب های مدیر تبلیغات Google استفاده کند؟

حساب های مدیر تبلیغات Google برای مشاغلی که چندین حساب تبلیغاتی را اجرا می کنند ایده آل هستند. بارزترین نمونه آژانس های تبلیغاتی است ، اما این مورد در مورد مشاغل از هر اندازه که PPC زیادی انجام می دهند نیز صدق می کند.

حساب های مدیر تبلیغات به ویژه برای آژانس های بازاریابی بسیار مفید هستند زیرا شما می توانید به صورت یکپارچه با حساب های مشتری ادغام شوید.

به عنوان مثال ، آژانس من با مشتریانی از سراسر جهان کار می کند ، بنابراین ورود به حساب هر مشتری با نام کاربری و رمز عبور جداگانه امکان پذیر نیست. در عوض ، از طریق حساب های مدیر تبلیغات Google ، می توانیم حداکثر مدیریت کنیم 85000 حساب (بسته به هزینه تبلیغات) همه در یک مکان است.

مقاله مرتبط  چگونه توییت های قدیمی را پیدا کنیم

این امر زندگی را آسان می کند ، اما همچنین داده ها را بسیار قدرتمندتر می کند. اگر همه بینش های 100 مشتری در یک صنعت را با هم در یک مکان داشته باشید ، تشخیص اینکه کمپین ها به چه خوبی پیش می روند یا جایی که امکان پیشرفت دارد بسیار آسان تر است.

بعلاوه ، این نوع حساب به مشتریان امکان می دهد دسترسی ایمن به حسابهای Ad خود را به اشتراک بگذارند. مشتری لازم نیست گذرواژه ها یا جزئیات بانکی خود را به اشتراک بگذارد و در صورت تمایل هنوز هم می تواند در حساب تغییراتی ایجاد کند یا پیوندش را از حساب مدیر جدا کند.

در حالی که آژانسهای بازاریابی به احتمال زیاد تبلیغات پولی را در مقیاسی که از حسابهای مدیر تبلیغات Google بهره مند می شوند ، اجرا می کنند ، شرکتهای زیادی نیز هستند که چندین حساب تبلیغاتی را اجرا می کنند.

شرکت های بزرگ با چندین بخش ممکن است تیم های بازاریابی جداگانه ای داشته باشند که حساب های Google Ad خود را اجرا می کنند. اگرچه مهم است که بازاریابی خود را مشخص و هدفمند کنید ، حساب های تبلیغاتی متعدد اجازه می دهد ، اما شما باید یک دید واضح از تصویر کلان داشته باشید.

گردآوری حسابهای خود تحت Google Ads Manager به شما امکان می دهد فردیت بازاریابی تقسیم شده را با مزایای نظارت و تجزیه و تحلیل بیشتر ترکیب کنید.

از چند کمپین تبلیغاتی می توان در حسابهای مدیر Google Ads استفاده کرد؟

هرچه حساب های Google Ad بیشتری برای مدیریت نیاز داشته باشید ، مدیر تبلیغات Google بیشتر مفید می شود. در حالی که می توانید حداکثر 20 حساب آگهی در یک ایمیل داشته باشید ، مدیر Google Ads مدیریت آنها را بسیار آسان تر می کند و بیش از 20 حساب تقریباً یک ضرورت است.

مهم نیست که چه نوع مبارزاتی را اجرا می کنید ، باید نظارت داشته باشید ، بنابراین Google Ads Manager می تواند مفید باشد.

در اینجا چند کمپین وجود دارد که Google Ads Manager می تواند تغییراتی ایجاد کند:

کمپین های تبلیغاتی Google با چندین همکار

کمپین های تبلیغاتی بزرگ و پولی غالباً چندین همکاری دارند ، از جمله مدیران ، کارشناسان تبلیغات پولی و سرپرست تیم. همه این افراد نیاز به دسترسی به حساب دارند ، اما شما نمی خواهید گذرواژه ها را به اشتراک بگذارید و اجازه دسترسی نامحدود را بدهید.

اگر صدها کمپین داشته اید ، می خواهید افراد بدون نیاز به اشتراک گذاری جزئیات حساس غیر ضروری ، به راحتی به قطعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

در حالی که یک حساب Google Ads معمولی به شما امکان انجام این کار را می دهد ، به روزرسانی مداوم مجوزها در چندین حساب کار بسیار وقت گیر است. در عوض ، Google Ad Manager به شما امکان می دهد دسترسی ایمن را از یک نقطه مرکزی به اشتراک بگذارید.

وقتی چندین کمپین تبلیغاتی را مدیریت می کنید و چندین ذینفع دارید ، Google Ads Manager راهی عالی برای هموار کردن روند کار است.

کمپین های تبلیغاتی Google با هدف قرار دادن افراد در نقاط مختلف کانال فروش

یکی از مزایای اصلی تبلیغات پولی ، قابلیت هدف قرار دادن گروههای بسیار خاصی از افراد است. وقتی آگهی را در Google اجرا می کنید ، فقط آن را قرار نمی دهید و امیدوارید افراد مناسب آن را پیدا کنند. شما پارامترهای خاصی را تنظیم می کنید که اطمینان حاصل کند پیام شما به افراد مناسب می رسد.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت بازاریابی آمازون در سال 2020

به عنوان مثال ، ممکن است مخاطبان خود را بر اساس مکانی که در آن قرار دارند تقسیم بندی کنید قیف فروش. اگرچه این کار را انجام می دهید ، باید کاملاً سازمان یافته باشید تا هر مرحله از قیف را بهینه کنید.

وقتی داده ها در بسیاری از حساب های مختلف پخش می شوند ، پیگیری عملکرد در بخش های مختلف تقریباً غیرممکن است. شما باید به سرعت به تمام داده های کمپین خود دسترسی پیدا کنید و بر اساس بینش خاص تغییراتی ایجاد کنید. برای انجام این کار ، شما باید همه چیز را در یک مکان قرار دهید.

این یک فرصت بزرگ برای برجسته کردن به عنوان ارائه می دهد 76٪ بازاریابان از داده های رفتاری برای هدف قرار دادن مشتری با تبلیغات مربوطه استفاده نمی کنند.

کمپین های تبلیغاتی Google که تجزیه و تحلیل با هم همپوشانی دارند

کلید بهینه سازی در تجزیه و تحلیل است، و وقتی داده های صدها کمپین را همه در یک مکان داشته باشید ، به احتمال بسیار بیشتری می توانید آن اطلاعات مهم و اساسی را که لازم دارید بدست آورید.

اکثر کمپین های تبلیغاتی شما شباهت هایی با هم دارند. شاید آنها مخاطبان یکسانی را هدف قرار دهند ، در همان مکان قرار بگیرند یا همان نقطه را در کانال فروش قرار دهند.

اگرچه هر کمپین باید منحصر به فرد باشد ، اما چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از مقایسه کمپین های مشابه یاد بگیرید.

وقتی همه تجزیه و تحلیل های خود را در یک مکان دارید ، می توانید از آنها برای تعیین روندهایی استفاده کنید که در غیر این صورت نمی توانید ببینید.

به عنوان مثال ، شما ممکن است 20 کمپین مختلف داشته باشید که همگی افراد را در مرحله تصمیم گیری از قیف فروش هدف قرار داده است و یکی عملکرد ویژه ای دارد. حتی اگر کمپین های شما در صنایع کاملاً متفاوتی باشد ، می توانید با استفاده از این داده ها دلیل خوب بودن این کمپین را جدا کرده و راه هایی برای پیاده سازی آن در بازارهای دیگر پیدا کنید.

هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، مفیدتر می شود و Google Ads Manager به شما امکان می دهد تمام تجزیه و تحلیل های خود را در یک مکان جمع کنید.

کمپین های تبلیغاتی هدف گذاری مجدد Google

هدف گذاری مجدد ابزاری فوق العاده مفید برای بازاریابان است و مدیر تبلیغات Google ، هدف گذاری مجدد را حتی بیشتر قدرتمند می کند.

وقتی افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند و از وب سایت شما بازدید می کنند ، از طریق کوکی های مرورگر به مخاطبان بازاریابی مجدد شما اضافه می شوند و به شما امکان می دهد با تبلیغات بسیار دقیق آنها را هدف قرار دهید. افرادی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند به احتمال زیاد مشتری می شوند، که ممکن است یک روش عالی برای تقویت ROAS (بازده هزینه تبلیغات) شما باشد.

برای تنظیم تبلیغات هدف مجدد به کمک نیاز دارید؟ در اینجا A تا Z من در مورد تنظیم مجدد هدف شما با Google است.

Google Ads Manager به شما کمک می کند تا از همه کارهای سختی که در سایر کمپین ها انجام داده اید ، از داده های مجدد هدف گیری بهتر استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر یک نوع خاص از مخاطب یا تبلیغ در یک عمودی خوب کار کند ، می توانید آن را در سایر موارد آزمایش کنید.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی سئو محلی

نحوه تنظیم و استفاده از حساب های مدیر Google Ads

راه اندازی حساب Google Ads Manager و پیوند دادن همه حساب های تبلیغاتی شما ساده است و ممکن است زندگی شما را بسیار آسان کند.

حساب مدیر Google Ads - صفحه اول
  • سر به اصلی مدیر تبلیغات Google صفحه را کلیک کنید و “شروع” را کلیک کنید
  • به چند س quickال سریع درباره تعداد بازدیدهای صفحه وب سایت خود و اینکه آیا حساب AdSense دارید یا نه پاسخ دهید

اگر وب سایت شما بیش از یک میلیون بازدید از صفحه در ماه داشته باشد ، برای تماس با شما راهنمایی می شوید.

فرم تماس حساب Google Ads Manager برای وب سایت هایی که بیش از 1 میلیون بازدید دارند
  • فرم تماس را با اطلاعات مربوط به تجارت خود پر کنید.
  • نماینده Google با شما تماس می گیرد و در تنظیمات به شما کمک می کند.

اگر وب سایت شما ماهانه کمتر از یک میلیون بازدید صفحه دارد:

  • یک حساب AdSense جدید ایجاد کنید یا به سیستم حساب موجود خود وارد شوید
  • حساب خود را نامگذاری کنید
  • آنچه را که برای چه کاری از حساب خود استفاده می کنید انتخاب کنید
  • منطقه زمانی را انتخاب کنید
  • ارزی را که می خواهید برای فعالیت های خود استفاده کنید انتخاب کنید
  • شرایط و ضوابط را بپذیرید
  • روی ذخیره کلیک کنید ، و شما آماده رفتن هستید

پس از آماده شدن حساب مدیر Google Ads خود ، می توانید حساب های تبلیغاتی خود یا مشتریان خود را بهم پیوند دهید:

  1. روی پیوند حساب موجود کلیک کنید (بعدی برای ایجاد حساب).
  2. شناسه Google Ads حساب مشتری را وارد کنید (این شماره ده رقمی در گوشه بالا سمت راست است).
  3. حساب مشتری درخواستی برای پیوند دادن به مدیر تبلیغات در حساب خود دریافت می کند.
  4. حساب مشتری باید درخواست را بپذیرد.
  5. حساب مشتری سطح دسترسی خود را انتخاب می کند: مدیریتی ، ویرایش یا مشاهده.
  6. هنگامی که مشتری درخواست را پذیرفت و اجازه دسترسی اداری را به شما داد ، می توانید آن حساب Google Ad را مدیریت کنید.

تنظیم حساب کاربری Google Ads Manager و پیوند دادن هر تعداد حساب Google Ad فقط چند دقیقه طول می کشد ، اما می تواند در زمان مدیریت تبلیغات پولی شما در زمان زیادی صرفه جویی کند.

نتیجه

اگر کمپین های پیچیده PPC در چندین حساب Google Ads پخش شده اید ، Google Ads Manager می تواند تفاوت زیادی در عملکرد شما ایجاد کند.

برای به حداکثر رساندن بازده ، همه مبارزات شما باید یکپارچه کار کنند ، به شما این امکان را می دهد که گروه های خاصی را هدف قرار دهید و از تمام داده های موجود در دسترس خود استفاده کنید. اگر از طریق حساب های مختلف کمپین هایی را اجرا می کنید ، انجام این کار بسیار دشوار است.

هنگامی که یک مدیر تبلیغات Google ایجاد می کنید ، تمام تبلیغات پرداختی به ازای هر کلیک خود را در یک مکان جمع می کنید و باعث بهبود کارایی می شوید. به جای ورود به چندین حساب مختلف و تلاش برای تجزیه و تحلیل های مختلف ، حساب Ads Manager خود را تنظیم کرده و از PPC بیشتر بهره مند شوید.

آیا هنوز با مدیر تبلیغات Google تنظیم شده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید