آموزش سئو

راهنمای سئو اینستاگرام با جستجو براساس علاقه

دسامبر 24, 2020

اینستاگرام برای مشاغل و دارندگان مارک هایی که به فکر جلب توجه بیشتر و درگیر شدن بیشتر در پست های اینستاگرامی خود هستند ، مهم است. چگونه می توان پست های ایجاد شده خود را بهینه کرد؟

در ابتدا ، جستجو فقط به هشتگ یا حساب کاربری محدود بود. یکی از ویژگی های بعدی اینستاگرام ، جستجو بر اساس علاقه و نه فقط توسط هشتگ ها یا حساب های کاربری است. اینجاست اعلامیه آدام ماسری، رئیس اینستاگرام ، با یک عکس فوری از نحوه استفاده از این ویژگی.

اینستاگرام SEO Adam Mosseris با اعلام علاقه در توییتر جستجو می کند

امکان جستجو از طریق علاقه ، فرصت شما را به عنوان یک مصرف کننده اینستاگرام گسترش می دهد ، به شما اجازه می دهد بدون محدودیت هشتگ های خاص ، در موضوعات مورد علاقه خود غواصی کنید و آنها را جستجو کنید. کاربران می توانند موضوعات یا علاقه را جستجو کنند ، دقیقاً همانطور که شما در Google جستجو می کنید.

چگونه می توانید محتوایی در اینستاگرام ایجاد کنید که برای کاربرانی که با توجه به علاقه جستجو می کنند بهینه شده است؟

با استفاده از Instagram Searching by Interest

در ابتدا ، برای جستجوی چیزی در اینستاگرام ، کاربران محدود به جستجوی هشتگ یا جستجوی نام حساب بودند. هنگامی که می خواهید چیزی را در نوار جستجو تایپ کنید ، یک منوی کشویی با گزینه هایی برای هشتگ هایی که حساب ها در پست های خود یا در نام حساب خود استفاده کرده اند ، ظاهر می شود.

این نسبتاً محدود کننده است. تصور کنید که می خواهید برای الهام گرفتن از یک پروژه ، ایده های عکس تعطیلات ، یا معماری یا تعداد ایده های دیگر جستجو کنید. شاید شما می خواهید ببینید که مردم چگونه از یک محصول استفاده می کنند ، یک روند جدید را ادغام می کنند یا نوع خاصی از لباس را می پوشند. تنها در صورتی می توانستید این موارد را پیدا کنید که هشتگی را بدانید که مصرف کنندگان همه از آن استفاده می کنند.

در اینجا این مسئله نهفته است: در مورد پست هایی که فراموش کرده اند از هشتگ استفاده کنند ، چه می کنید؟ یا اگر از هشتگ خاصی اطلاع ندارید و پستهای زیادی را از دست می دهید ، چه می کنید؟

جستجو براساس علاقه ، با اجازه دادن به شما در جستجوی کل محتوای یک پست اینستاگرام ، افق جستجو را گسترده می کند.

اکنون وقتی موضوعی مورد علاقه را تایپ می کنید ، نتایج با طیف وسیعی از پست ها ارائه می شوند.

همچنین ، اینستاگرام سایر موضوعات مرتبط را به شما نشان می دهد و شما را با کلیک ، پیمایش و کاوش در موارد دیگر حفظ می کند.

مزایای SEO اینستاگرام برای مشاغل

اگر از اینستاگرام برای جلب نظر در مورد نام تجاری خود استفاده می کنید این خبر خوبی برای تجارت شما است. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که باید از این ویژگی خوشحال باشید:

  • مخاطبان گسترده تر و بزرگتر می توانند به سادگی با جستجو ، محتوای شما را پیدا کنند.
  • مشتریان بالقوه ، که به طور فعال بدنبال آنچه شما تبلیغ می کنید می شوند ، می توانند سریعتر شما را پیدا کنند.
  • نیازی نیست که هر بار با یافتن هشتگهای مناسب یا کپی کردن از آنچه رقابت می کند محدودیت احساس کنید ، به شما اجازه می دهد در محتوای خود خلاقیت و مارک بیشتری داشته باشید.
  • شما می توانید با کارایی بیشتر تحقیقات رقابتی انجام دهید ، در مورد آنچه دیگران در فضای شما در اینستاگرام انجام می دهند بیشتر بیاموزید و خود را متمایز کنید.
  • شما می توانید با یافتن و ارتباط با مارک های دیگر و سایر مخاطبانی که اشتیاق و نگاه شما را به اشتراک می گذارند با کسانی که در فضای خود هستند جامعه ایجاد کنید.
مقاله مرتبط  چگونه می توان بصورت رایگان محصول را افزایش داد

نحوه استفاده از Search By علاقه در اینستاگرام

استفاده از این ویژگی به خودی خود یک فرایند کاملاً ساده است. به طور خلاصه ، شروع به جستجو کنید. اما بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از این ویژگی چه به عنوان کاربر و چه به عنوان بازاریاب بیشترین بهره را ببرید.

تعامل کاربر

برای شروع ، نماد ذره بین رابط کاربری دسک تاپ یا برنامه تلفن همراه خود را پیدا کنید. در این قسمت است که موضوع مورد علاقه خود را تایپ می کنید. بیایید به نحوه کار آن نگاه کنیم.

Instagram SEO جستجو برای موضوعات میانه قرن در Instagram

حالا لذت شروع می شود. برای یافتن ایده های بیشتر می توانید کلیک کردن در اینجا را شروع کنید.

می توانید بر روی ایده های بیشتر کلیک کرده و آن سوراخ خرگوش را فرو ببرید ، جایی که سازندگان محتوای اینستاگرام و اینستاگرام امیدوارند شما مدتی در آنجا بمانید.

بازاریاب ها چگونه می توانند از جستجو براساس علاقه استفاده کنند

با توجه به این سوراخ خرگوش ، بیایید در مورد چگونگی استفاده از این ویژگی برای نیازهای بازاریابی خود صحبت کنیم. اهداف شما در اینستاگرام احتمالاً شامل موارد زیر است:

  • مشتریان جدید را از طریق عکس و کپی جذب کنید.
  • مشتریان بالقوه را تشویق کنید تا مطالب شما را دنبال کنند.
  • آموزش دهید و الهام بگیرید
  • آنها را به وب سایت یا فروشگاه خود هدایت کنید تا مشتری شوند
  • مشتریان را درگیر کار خود کنید تا آنها مراجعه کنند یا برگردند.

SEO اینستاگرام به همه موارد کمک می کند زیرا افرادی که قبلاً در جستجوی آنچه شما ایجاد و فروش می کنید می توانند شما را راحت تر پیدا کنند. اما چگونه می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید؟ همه چیز درمورد اطمینان از نوشتن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی موردنظر مشتریان است.

بنابراین ، اکنون فقط این نیست که مطمئن شوید هر هشتگ احتمالی را که ممکن است آنها جستجو کنند یا روی آن کلیک کنند ، قرار داده اید ، بلکه همچنین می توانید محتوایی را در پست خود ایجاد کنید که شامل آن کلمات کلیدی باشد.

در اینجا چند نمونه از جستجوهای ما در بالا آورده شده است. در نسخه استفاده طبیعی از عبارات کلیدی مورد جستجو را مشاهده خواهید کرد.

چرا باید به SEO اینستاگرام اهمیت دهید؟

اکنون که ما در مورد این ویژگی صحبت کردیم که فرصت های موجود با سئو اینستاگرام را منفجر می کند ، بیایید ابتدا بررسی کنیم که چرا سئو اینستاگرام بسیار مهم است.

سئو اینستاگرام چیست؟

به طور صریح ، این بهینه سازی موتور جستجو در اینستاگرام است. این ذره بین کوچک نشانگر موتور جستجوی قدرتمندی است که به کاربران اجازه می دهد در واقع به دنبال پست های خاص مورد نظر خود باشند. این موتور جستجو از داده ها و الگوریتم ها برای نشان دادن پست های کاربران مورد نظر خود استفاده می کند.

بهینه سازی عامل موفقیت شما در جستجو است. با بهینه سازی پست های اینستاگرامی خود ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که کلمات ، عبارات ، هشتگ ها و موارد دیگر را وارد کرده اید که در آن الگوریتم قرار می گیرند و محتوای شما را به جستجوگران علاقه مند نشان می دهند.

این در مورد انجام هر کاری است که می توانید به بالای آن جستجوها رسیده و توسط حداکثر تعداد افراد دیده شوید.

چرا سئو اینستاگرام مهم است؟

چرا حتی باید نگران سئو اینستاگرام باشید؟ خوب ، این واقعاً در مورد بهینه سازی هر کاری است که انجام می دهید. همانطور که برای ایجاد پست های اینستاگرامی خود وقت و تلاش را می گذرانید ، می خواهید مطمئن شوید که بیشترین میزان تعامل و بازگشت سرمایه به هر یک از آنها را دارید.

با بیش از یک میلیارد کاربر در اینستاگرام، بسیاری از آنها هستند نسل Z یا هزاره ها، مکانی بسیار محبوب برای بازاریابان است. شما می خواهید در میان رقابت ها برجسته شوید و محتوای خود را مشاهده کنید.

مقاله مرتبط  نحوه یافتن و رفع خطاهای 404

سئو اینستاگرام در مقابل سئو موتور جستجو

وقتی به سئو فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند احتمالاً سئو وب سایت و بهینه سازی این فضا برای موتورهای جستجو مانند Google یا Bing است. این بیشترین کاربرد در هنگام جستجوی کلمه SEO است.

با این حال ، وقتی به آن فکر می کنید ، SEO می تواند به معنای هر نوع بهینه سازی موتور جستجو باشد ، چه یک بازیگر بزرگ مانند Google یا Instagram یا یک سیستم عامل کوچکتر ، اگرچه از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

در اینجا چیزی برای یادآوری وجود دارد. موتورهای جستجو مانند Google در همه وب سایت ها از جمله سیستم عامل های رسانه های اجتماعی جستجو می کنند. این بدان معناست که وقتی افراد در جستجوی انواع مواردی هستند که شما درباره آنها ارسال می کنید ، Google ممکن است صفحات شبکه های اجتماعی شما را جستجو کند بیش از حد و از آنجا نتیجه بگیرید.

هنگامی که در حال ایجاد محتوا برای بهینه سازی در ویژگی های جستجوی اینستاگرام هستید ، ممکن است بخواهید به چگونگی تجزیه و تحلیل Google برای محتوا بپردازید تا بازدید بهتری داشته باشید ، خواه مشتری از جستجوی داخلی در اینستاگرام یا گوگل استفاده می کند.

بهترین روش ها برای بهبود SEO در Instagram شما

بیایید کمی در مورد چگونگی بهبود SEO در اینستاگرام خود صحبت کنیم ، به ویژه با در نظر گرفتن این ویژگی “جستجو براساس علاقه”. همه اینها در واقع به آنچه ارسال می کنید ، آنچه در پست خود می نویسید و نحوه استفاده از Instagram به عنوان یک کسب و کار برمی گردد.

مقاوم باش

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، گوگل اینستاگرام و سایر سایت های رسانه های اجتماعی را مانند هر وب سایت دیگری جستجو می کند. این امر خصوصاً در مورد پروفایل ها یا نام های کاربری صادق است. وقتی افراد مارک شما را در Google جستجو می کنند ، به احتمال زیاد صفحات رسانه اجتماعی شما ظاهر می شود. بنابراین مطمئن شوید که نام کاربری شما از نزدیک نام تجاری شما را نشان می دهد.

در اینجا مثالی وجود دارد ، با استفاده از Google برای جستجوی انجیر برگ کمانچه در اینستاگرام. البته ، برای اینکه اینستاگرام را در بهترین نتایج قرار دهیم ، مجبور بودیم از کلمه “Instagram” در جستجو استفاده کنیم ، اما این قدرت داشتن کلمه کلیدی برتر خود را در نام کاربری و بیوگرافی به شما نشان می دهد.

نمایش مشخصات عمومی سئو اینستاگرام Google Google results for fiddle برگ fig fig

با مارک باشید

به یاد داشته باشید که مشتریان ایده آل شما به دنبال چه چیزی هستند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی برتر در بیوگرافی و شرح شما وجود دارد، و در زیرنویس های شما می توانید از آنها به طور طبیعی در جملات خود استفاده کنید ، اما مطمئن شوید که مهمترین آنها در بالای عنوان شما هستند.

همچنین ، از هشتگ ها غافل نشوید. بله ، این ویژگی دنیای اینستاگرام را به سمت استفاده بیشتر از کلمات کلیدی باز می کند ، اما هنوز هشتگ ها بازیگر بزرگی در سئو اینستاگرام هستند. از کلمات کلیدی مربوطه که پایگاه مشتری شما با آنها ارتباط برقرار می کند استفاده کنید و اغلب از آنها استفاده کنید.

در زیرنویس های خود کامل باشید

طبق مقاله ای از بعد، که به داده ها مستقیماً از فیس بوک و اینستاگرام مراجعه می کند ، این شرکت از کلمات کلیدی مشابه و عبارات کلیدی مشابه برای شناسایی حساب های کاربری با یکدیگر استفاده می کند. این برای ویژگی کاوش Instagram مهم است ، که براساس پست ها و حساب هایی که در گذشته با آنها ارتباط برقرار کرده اید ، پست ها و حساب های جدیدی را که ممکن است مورد علاقه شما باشند جذب می کند.

مقاله مرتبط  رمز موفقیت آمازون تبلیغات

به عنوان یک بازاریاب درمورد این موضوع ، می خواهید مطمئن شوید که زیرنویس های شما و همچنین نام کاربری و بیوگرافی شما حاوی کلمات کلیدی و عباراتی هستند که می توانند حساب شما را با موارد مشابه مانند رقابت شما متصل کنند. به این ترتیب ، هنگامی که کاربران اینستاگرام با محتوای خود تعامل دارند ، مطالب شما نیز در قسمت های کاوش آنها نمایش داده می شود.

نیازی به گفتن نیست ، شما باید در زیرنویس های خود دقیق و مرتبط باشید. اگر انجیر برگ کمانچه می فروشید ، همانطور که در بالا اشاره کردیم ، باید مطمئن شوید که انجیر برگ کمانچه در همه پست های شما وجود دارد ، حتی اگر عکس مربوط به چیزی باشد که فقط مربوط به انجیر برگ کمانچه باشد یا مارک شما.

به عنوان مثال ، اگر در حال ارسال آگهی فروش یا تبریک تعطیلات هستید ، مطمئن شوید که هنوز آن کلمه کلیدی را در آنجا قرار می دهید. در حالی که در این کار هستید ، مطمئن شوید که عکس های شما همیشه با مارک تجاری هستند. در آخر همه چیز باید در مورد انجیر برگ کمانچه باشد.

یک شخصیت واقعی باشید

تمام نکات و نکات مهم کنار بگذارید ، موتورهای جستجو دائماً در تلاشند تا از انسان بیشتری برخوردار شوند. و هرچه انسان بیشتر باشد ، بهتر است. برخی از بهترین ها نکاتی برای سئو سایت در شبکه های اجتماعی فقط معتبر بودن ، طبیعی بودن و بسیار زیاد نشان دادن را شامل شود. “اجتماعی” را در رسانه های اجتماعی حفظ کنید و مهربان باشید. سریعترین راه برای پنهان شدن یا پایین آمدن الگوریتم این است که فقط در این نوع سیستم عامل ها آداب و معاشرت ضعیف داشته باشید.

ابزارهایی برای بهبود SEO در Instagram شما

برای اینکه واقعاً بازی SEO اینستاگرام خود را ارتقا دهید ، ممکن است بخواهید تعداد ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام و برنامه های دیگری را که می توانند به شما در یادگیری نحوه عملکرد استراتژی اینستاگرام کمک کنند ، کشف کنید. در اینجا فقط چند مورد برای شروع وجود دارد.

  • آیکونوسکتوهستی: ابزاری قدرتمند برای برنامه ریزی که تجزیه و تحلیل زمان واقعی نحوه تبلیغ محتوای شما و همچنین داده های رقبا و صنعت را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند پست های خوبی ارسال کنید.
  • هشتگهای لایک: ابزاری برای تحقیق و کشف بهترین هشتگ ها برای محتوای شما.
  • پلان: یکپارچه سازی ابزارهای طراحی مانند Canva ، این ابزار به شما امکان می دهد همه را در یک مکان ایجاد کنید ، پست کنید و نظارت کنید تا بتوانید نحوه کار استراتژی اینستاگرام خود را تحت نظر داشته باشید.

نتیجه

درست است: SEO بخشی کلیدی از کل استراتژی محتوای شما است. آنها در دنیای دیجیتال که همیشه در حال رشد است با هم مرتبط و حیاتی هستند و این فقط در وب سایت و وبلاگ شما متوقف نمی شود. SEO اینستاگرام و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که بطور مداوم از آنها استفاده می کنید نیز باید بخشی از این معادله باشند.

این ویژگی “جستجو براساس علاقه” مطمئناً این کار را آسان تر می کند ، دنیایی از فرصت ها را باز می کند زیرا کاربران اکنون می توانند محتوای شما را بر اساس کل عنوان شما پیدا کنند ، نه فقط هشتگ های شما ، اما اکنون مسئولیت اطمینان کامل از کامل کردن مسئولیت شما بر عهده شما است. مزیت آن زیرنویس ها.

چگونه قصد دارید زیرنویس هایی ایجاد کنید که برای مشتری شما بیشتر جستجو شوند؟