آموزش سئو

راهنمای جامع Pinterest SEO

سپتامبر 15, 2020

اگرچه Pinterest اغلب به عنوان یک پلت فرم اصلی برای پین کردن دستور العمل ها و ایده های دکوراسیون منزل در نظر گرفته می شود ، اما همچنین یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند است.

بیشتر از ماهانه 416 میلیون نفر از پینترست بازدید می کنند برای کشف و طبقه بندی ایده هایی که آنها دوست دارند. گرچه ممکن است فکر کنید Pinterest در خانواده رسانه های اجتماعی است ، اما همچنین یک موتور جستجوی قدرتمند است.

Pinterest تبدیل شده است به یک منبع اصلی درآمد اجتماعی برای بسیاری از شرکت ها ، به ویژه تجارت الکترونیکی. خیالتان راحت است که برای گسترش شبکه نفوذ خود و تبدیل طرفداران به مشتری از این پلتفرم بهره نمی گیرید.

Pinterest اخیراً برنده های تحقیق را بررسی کرده است تا یاد بگیرند که چگونه آنها از سایت برای خرید استفاده می کنند. نتایج نشان می دهد Pinterest بر آنچه مردم می خرند ، مارک هایی که انتخاب می کنند و میزان هزینه آنها تأثیر می گذارد. آمار قابل توجه شامل موارد زیر است:

  • 72٪ می گویند Pinterest وقتی به دنبال چیزی نیستند ، آنها را به کشتی ترغیب می کند.
  • 70٪ محصولات جدید را در Pinterest کشف می کنند.
  • 90٪ می گویند Pinterest به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرند چه بخرند.
  • 78٪ می گویند دیدن محتوای مارک ها در Pinterest مفید است.
  • 66٪ با دیدن پایه های مارک تجاری چیزی خریداری می کنند.
  • 59٪ از Pinterest برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد خریدهای خود استفاده می کنند.

با در نظر داشتن این آمار ، بیایید به چگونگی جستجو افراد در Pinterest ، نحوه کار الگوریتم جستجوی Pinterest و نحوه استفاده از Pinterest SEO بپردازیم.

الگوریتم جستجوی Pinterest چگونه کار می کند؟

بیایید به اصول بازگردیم. به عنوان یک کاربر Pinterest ، می توانید هر تصویری را که به صورت آنلاین پیدا می کنید ذخیره یا “پین” کنید. با ایجاد تابلوهای مختلف و دسته بندی مجموعه های خود ، می توانید موضوعات مورد علاقه خود را گردآوری و ساده کنید. اکثر تصاویر ، وقتی پین می شوند ، به وب سایت های اصلی که از آن هستند پیوند داده می شوند.

بگویید که به دنبال یک دستور پیتزا جدید هستید. به راحتی می توانید آن عبارت را در Pinterest جستجو کنید و بسیاری از تصاویر و گزینه های دستور پیتزا را مرتب کنید. هنگامی که مورد دلخواه خود را انتخاب کردید ، می توانید آن را در صفحه خود ذخیره کنید و به این ترتیب برای پیروان خود قابل مشاهده باشد.

پیتزا پینترست

چگونه Pinterest می داند هنگام جستجوی چیزی باید چه محتوایی را ارائه دهد؟ چهار عامل اصلی وجود دارد که بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد:

  1. کیفیت دامنه
  2. کیفیت پین
  3. کیفیت پنیر
  4. ارتباط موضوع

هر یک از اینها به چه معناست؟ کیفیت دامنه اشاره به آنچه Pinterest کیفیت وب سایت شما می داند. Pinterest می داند که چند مورد از سایت شما پین شده اند. مطمئن شوید که به طور مداوم سنجاق می کنید ، پین های غنی را فعال کنید در حساب خود ایجاد کنید و محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید که تعامل ایجاد کند.

مقاله مرتبط  نحوه به دست آوردن توصیفات: 11 استراتژی اثبات شده

Pinterest کیفیت پین را با توجه به طراوت ، محبوبیت و میزان تعامل با آن تعیین می کند. Pinterest تمام موارد پین شما را ردیابی می کند. به عنوان مثال ، اگر یک پین روی تخته شما باشد و شخص دیگری آن را با آن مشترک کند ، Pinterest میزان جذابیت را از هر نمونه از پین اندازه گیری می کند. با ایجاد گرافیک فریبنده و تحریک محتوایی که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند ، کیفیت پین را بهبود ببخشید.

Pinterest میزان فعالیت شما را ارزیابی می کند و اینکه آیا محتوای شما برای ارزیابی کیفیت کلی شما به عنوان یک محتوا ساز و ارائه دهنده ، به خوبی دریافت شده است. با فعال بودن ، به اشتراک گذاشتن محتوای پرطرفدار ، افزایش ذخیره ها و تعامل با پیروان ، کیفیت pinner خود را افزایش دهید.

ارتباط موضوع به کلمات کلیدی اشاره دارد. کلمات کلیدی مشابه نحوه عملکرد Google ، بر آنچه در جستجوی Pinterest ظاهر می شود تأثیر می گذارند.

Pinterest به عنوان یک موتور جستجو

شما از موتور جستجوی Pinterest برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده می کنید. پینترست برای اولین بار ارائه شد نمودار طعم در سال 2017 برای افزایش هدف قرار دادن. آنها گفتند:

نمودار Pinterest Taste Graph با درک سلیقه ، ترجیحات و علایق در حال تکامل افراد ، میلیون ها نفر را در Pinterest به صدها میلیارد ایده تازه متصل می کند که مناسب آنها است. این چگونه ما ایده های ایده آل برای هر Pinner را ارائه می دهیم ، به آنها کمک می کند تا در مراحل مختلف برنامه ریزی زندگی خود ایده های تازه ای برای دوست داشتن پیدا کنند.

Pinterest سال ها صرف اصلاح درک خود از رفتار کاربر و تبدیل آن به یک منبع قابل اجرا برای مشاغل کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=FDzBMxzgZCo

چندین کسب و کار توانسته اند از Pinterest برای بازدید وب سایت استفاده کنند. بن سیلبرمن ، بنیانگذار و مدیرعامل Pinterest ، این را در مورد چگونگی عملکرد موتور جستجو گفته بود:

ما اغلب در مورد Pinterest مانند دستگاه نمایه سازی انسانی صحبت می کنیم. Google این خزنده ها را که می توانند خاموش شوند و این الگوریتم های شگفت انگیز را ساخته است. ما به مردم ابزاری می دهیم که به آنها اجازه می دهد به گونه ای سازماندهی شوند که برای آنها منطقی باشد و با این کار آنها به گونه ای سازمان می یابند که برای افراد دیگر منطقی باشد.

شما باید به Pinterest نشان دهید که پین ​​های شما مربوط به عباراتی است که کاربران جستجو می کنند. مرتبط بودن به این معنی است که سنجاق شما چقدر با علایق مخاطب ، سابقه جستجوی اخیر و جستجوهای مجزا مطابقت دارد.

تیم مهندسی Pinterest یک نمای کلی را به اشتراک گذاشت نحوه استخراج و اختصاص کلمات کلیدی به پین ​​کردن تصاویر. Pinterest کلمات کلیدی pin را به نام اختصاص می دهد حاشیه نویسی طول آنها بین یک تا شش کلمه است. سپس آنها ارتباط پین شما با این کلمات کلیدی را با نمره اطمینان براساس کیفیت اطلاعات استخراج شده ارزیابی می کنند (کلمات کلیدی مبتنی بر متن دارای امتیاز بالاتری هستند) و چند بار ظاهر شدن آن کلمه کلیدی ، ارزیابی می کنند.

مقاله مرتبط  13 افزونه شگفت انگیز رایگان Chrome برای SEO
تصویر 4 6

در این گرافیک ، دو مازراتی بیشتر از هوندا شبیه یکدیگر هستند. این در نمرات تشابه کسینوس منعکس شده است.

چگونه صفحه های Pinterest خود را بهینه کنیم

تابلوهای Pinterest را از نظر استراتژیک ایجاد کرده و محتوای مربوطه را پین کرده و دوباره تکرار کنید تا حضوری پررنگ ایجاد کند.

چگونه Pinterest می داند کدام خودروها را با یکدیگر مقایسه کنیم؟ توسط کلمات کلیدی باید کلمات کلیدی را در نام صفحه ، توضیحات صفحه و در توضیحات هر عکسی که سنجاق می کنید قرار دهید. این به Pinterest می گوید که چگونه پین ​​ها و مطالب خود را طبقه بندی کند. برای بهینه سازی محتوای خود ، با تحقیق درباره کلمات کلیدی شروع کنید. اصطلاحاتی را که با مخاطبان و صنعت شما ارتباط دارند در Pinterest جستجو کنید.

همانطور که تایپ می کنید ، Pinterest به صورت خودکار اصطلاحات مختلفی را برای کمک به شما در محدود کردن جستجو ارائه می دهد. این اصطلاحات را یادداشت کنید.

آنها را به شرح پین ، عنوان صفحه ، متن تصویر و نمایه های خود اضافه کنید. همچنین باید هشتگ های مربوطه را با عبارات مربوطه ادغام کنید.

به عنوان مثال ، CaféPress دارای تابلوهای Pinterest برای بخشهای مختلف محصول است. با کلیک بر روی ماسک های برجسته پین ​​برای کودکان ، شرح کاملی شامل انواع مختلف کلمات کلیدی مرتبط نشان داده شده است.

تصویر 3 6

توجه داشته باشید که آنها “Kids Face Masks” را هم در عنوان و هم در توضیحات ادغام کرده اند. آنها شامل صفتهای مختلفی هستند که افراد ممکن است هنگام جستجوی ماسک از آنها استفاده کنند: قابل استفاده مجدد، قابل شستشو، و آسایش.

این تصویر برای بچه ها نیز جذاب است. کافه پرس با استفاده از تصاویر پین موثر و بهینه سازی طرح های پین با ظاهر و احساس ثابت در تمام پین های صفحه خود ، محتوای آنها را مطابق با نحوه جستجو افراد در Pinterest تنظیم کرد.

Pinterest برای تجارت الکترونیکی

Pinterest با سهولت در جستجوی محصولات تجربه خرید آنلاین را ساده می کند. اگر هدف شما فروش در Pinterest است ، a را راه اندازی کنید حساب تجاری Pinterest، که با مجموعه ای از پشتیبانی شخصی ، استراتژی های خلاقانه و راهنمایی های تبلیغاتی همراه است.

یک حساب تجاری همچنین امکان تجزیه و تحلیل و تبلیغات را برای شما فراهم می کند. با افزودن محتوای بیشتر به حساب خود ، می توانید اطلاعات مربوط به بازدیدها و مشارکت را جمع آوری کنید.

بهینه سازی وب سایت خود برای کاربران Pinterest بسیار مهم است. افرادی را در نظر بگیرید که ممکن است بخواهند مواردی را از سایت شما به صفحه خود بچسبانند.

با اضافه کردن برچسب Pinterest برای پیگیری تبدیل ها به وب سایت خود بروید.

همچنین ، دکمه های اشتراک گذاری را به صفحات محصول خود اضافه کنید. این بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا شما را در Pinterest دنبال کنند و محصولات شما را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند.

مقاله مرتبط  چگونه ممکن است بازاریابی سیلو کسب و کار شما را خراب کند

Sellbrite اشاره می کند که Forever 21 ، یک برند لباس زنانه ، کار بزرگی در این زمینه انجام می دهد.

pinterest مثال دکمه اشتراک گذاری

با کلیک بر روی دکمه اشتراک گذاری بازدیدکنندگان به Pinterest می روند. در آنجا ، آنها می توانند محصولی را که دوست دارند سنجاق کنند.

این می تواند تعامل در وب سایت شما را تشویق کند و مشتریان شما را در سراسر فضای دیجیتال با مارک شما درگیر کند. بعلاوه ، هنگامی که برچسب Pinterest را در محل خود دارید ، می توانید از داده ها برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند استفاده کنید.

راهنمای بازاریابی Ultimate Pinterest توضیحات بیشتر و مطالعات موردی را ارائه می دهد. این ابزار به انواع ابزارها ، تنظیمات ، دسته ها و عناصر دیگری تبدیل می شود که می توانند رویکرد شما را نسبت به SEO Pinterest ایجاد یا از بین ببرند.

در کدام قالب تبلیغات Pinterest باید کاوش کنید؟

Pinterest پیشنهاد می کند انواع گزینه های قالب تبلیغات برای هر هدف در اینجا برخی از ارزش بررسی وجود دارد:

  • استاندارد: تصویر عمودی یا مربعی
  • ویدئو
  • خريد كردن: پین های قابل خرید به کاربران امکان خرید فوری را می دهند
  • چرخ فلک: کاربران می توانند چندین تصویر را در یک پین جابجا کنند
  • مجموعه ها: عکس های سبک زندگی را با تصاویر محصول در این قالب تبلیغاتی مخلوط کنید

نوع آگهی را انتخاب کنید که بیشتر از همه برای برند شما منطقی باشد. به عنوان مثال ، اگر محصولی با دید بیشتر دارید ، ممکن است یک تبلیغ ویدیویی یا چرخ فلکی بهترین گزینه باشد. اگر شرکت شما خدمات یا تجربه ای ارائه می دهد ، مجموعه ها به بهترین وجهی مناسب هستند.

کاربر Pinterest جس بحر یک صفحه Pinterest از نمونه تبلیغات Pinterest. این هیئت مدیره دارای تعداد زیادی مشاغل و انواع تبلیغات است.

یکی Pinterest داستان موفقیت BlendJet است که 2 برابر فروش بهتر داشته است. این شرکت برای یک کمپین کاملاً بصری که قابلیت حمل ، قابلیت استفاده و طراحی بلندر را برجسته می کند ، به Pinterest متوسل شد و در نتیجه فروش آن را دو برابر کرد.

تبلیغات ویدئویی مانند دموی محصول عمل می کردند و نحوه کارکرد مخلوط کن را نشان می دادند. در همین حال ، تبلیغات استاندارد سناریوهای استفاده از BlendJet One را از داخل اتومبیل تا مسیر دنباله نشان می داد. مبارزات شرکت اکنون بازدهی 8 برابر سرمایه (ROI) را ارائه داده است.

نتیجه

اگرچه Pinterest SEO در ابتدا ترسناک به نظر می رسد ، اما هنگامی که این کار را از دست دادید ، ساده است که حرکت کنید. اگر به دنبال یک روش اثبات شده برای آگاهی از نام تجاری و همچنین ترافیک وب سایت هستید ، Pinterest ارزش کاوش دارد.

به یاد داشته باشید ، بیش از 400 میلیون نفر ماهانه از Pinterest بازدید می کنند و 90٪ از این کاربران تصمیم می گیرند از طریق سیستم عامل تصمیم به خرید بگیرند.

آیا با Pinterest SEO موفقیت کسب کرده اید؟