آموزش سئو

راهنمای بازاریاب برای متوسط

ژوئن 15, 2021

آیا به دنبال مخاطبان جدیدی هستید که برای رشد پایگاه خود از آنها استفاده کنید؟

اگر جواب شما مثبت است – و اجازه دهید واقعیت را بپذیریم ، همه بازاریاب ها به دنبال مخاطبان جدید هستند – پس شما در جای مناسب آمده اید.

این پلتفرم فرصتی منحصر به فرد را برای بازاریابی بیشتر برند و رشد پیروان خود به شکلی غیرمتعارف به بازاریابان ارائه می دهد.

بخشی از میزبان وبلاگ ، بخشی از بستر اجتماعی ، مدیوم نوعی ارتباط منحصر به فرد با مخاطبان خود برای نویسندگان فراهم می کند.

پلت فرم بیش از 400000 پرداخت مشترکین (4.99 دلار در ماه یا 50 دلار در سال) ، که باید متوسط ​​را فقط از نظر اندازه برای بازاریابان جذاب کند.

برای یادگیری اینکه چگونه بازاریاب ها می توانند از قابلیت های منحصر به فرد این پلتفرم استفاده کنند و چرا باید فکر کنید این پلت فرم محتوا را غرق می کنید ادامه مطلب را بخوانید.

متوسط ​​چیست؟

مدیوم خود را به عنوان “YouTube نوشتن” معرفی می کند ، از نویسندگان مختلف (شاعران ، روزنامه نگاران ، طنزپردازها و …) فضایی را برای ارائه کارهای خود با مخاطبان گسترده و دریافت درآمد در این راه ارائه می دهد.

پلت فرم به طور متوسط ​​بیش از 200 میلیون بازدیدهای یک ماهه ، و آن را به یک مقصد گرم برای خوانندگان وب تبدیل می کند. با بیش از 100000 نویسنده که به طور فعال از این سیستم عامل استفاده می کنند ، مهم نیست که شما چه نوع محتوایی را ایجاد می کنید.

نمی دانید چگونه این نویسندگان حقوق می گیرند؟ در حالی که گزینه نوشتن فقط به دلیل اشتراک ایده ها بدون پرداخت وجود دارد ، آنها همچنین می توانند به این انجمن بپیوندند برنامه شریک متوسط (MPP) و فقط شروع کنید!

برخلاف سایر فرصت های نوشتن ، که معمولاً کلمه یا ساعت پرداخت می کنند ، اعضای MPP بر اساس مدت زمانی که خوانندگان مقاله برای خواندن مقاله های خود به مشترکین می پردازند ، پرداخت می شود. همچنین اگر عضوی غیرپرداخت ظرف 30 روز از خواندن مقاله های خود مشترک شود ، آنها کمیسیون کمی دریافت می کنند.

و گرچه همه اینها برای نویسندگان خوب و خوب است ، مغز بازاریاب شما ممکن است در این 200 میلیون بازدید ماهانه محروم باشد.

چگونه بازاریابان می توانند از این مخاطب بی نظیر که مایل به پرداخت هزینه برای دسترسی به سیستم عامل است ، استفاده کنند؟

پاسخ ساده است: در Medium تبلیغ کنید.

انواع تبلیغات متوسط

“تبلیغات” در سایت ، در یک کلام ، غیر معمول است.

در حالی که اصطلاح “تبلیغات” ممکن است تصاویر جستجوی پرداخت شده و آگهی های آسمان خراش را به همراه داشته باشد ، Medium اجازه نمی دهد تبلیغات معمولی. در حالی که شرکت ها نمی توانند محصولات را تبلیغ کنند ، می توانند از بستر منحصر به فرد برای رشد پیروی از برند و قرار گرفتن در معرض استفاده کنند.

قابل درک است ، و به ویژه از آنجا که کسب درآمد تضمین شده نیست ، این ممکن است به نظر ایده کاملاً ناپسند “ایجاد برای قرار گرفتن در معرض ، نه پرداخت” باشد. پیشنهاد می کنم طرز تفکر خود را به این روش تغییر دهید: به جای اینکه فرصتی برای فروش وسایلتان باشد ، شما هستید مارک خود را بفروشید و اعتماد سازی

مقاله مرتبط  نحوه ساخت بک لینک با کیفیت بالا به روشی مقیاس پذیر
فروش مارک در مقابل محصولات ، در Medium آسان است

صادقانه بگویم مردم از داشتن دائمی تبلیغات در چهره خود خسته شده اند. خواندن مقاله ای که ممکن است به اهداف برند شما اشاره کند (شاید با استفاده از پیوندهای جاسازی شده ظریف) اما در کمک به آنها یا حتی سرگرم کردن آنها از راه های دیگر تمرکز داشته باشد ، ممکن است توجه تجاری شما را به طرز کم فشارتری جلب کند.

این پلتفرم فقط با توجه به قدرت نوشتن ، با استفاده از یک الگوریتم منحصر به فرد که دسترسی به پست ، پسندیدن و نظر را در نظر می گیرد ، به محتوای قابل مشاهده کمک می کند. بعلاوه ، هر آنچه ارسال می شود توسط Google نمایه می شود ، که به نفع بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شماست.

در حالی که ما به طور خلاصه در مورد منطق به اشتراک گذاری محتوا در Medium برای به اشتراک گذاشتن میزان دسترسی شما و رشد مخاطبان صحبت کرده ایم ، چندین مزیت دیگر برای استفاده از قدرت پلت فرم وجود دارد:

  • با استفاده از مواد متمرکز بر فروش ، آگاهی از نام تجاری خود را بدون خوانندگان بیش از حد جلب کنید.
  • با دعوت از تأثیرگذارهای صنعت برای همکاری در انتشار شما ، قابلیت مشاهده را افزایش دهید.
  • تبلیغ محتوای کانال را متنوع کنید زیرا Google تمام محتوای متوسط ​​را نمایه می کند.
  • با قرار دادن کلیک های بیشتر در وب سایت خود ، از طریق پیوندهای داخل محتوای خود ، کلیک کنید.
  • با تشویق خوانندگان برای عضویت در نشریه خود ، مخاطب ایجاد کنید.
  • برای تقویت استراتژی ایجاد لینک و سئو سایت ، بک لینک ها را به وب سایت خود اضافه کنید.

به طور خلاصه ، شروع یک جریان محتوایی در سایت می تواند باعث افزایش حجم مخاطبان ، تقویت استراتژی SEO و کلیک های بیشتر به وب سایت شما شود.

قوانین و دستورالعمل های مربوط به محتوای متوسط ​​و تبلیغات

Medium قصد دارد تا مردم را به فکر خود جلب کند ، نه کیف پول ، بنابراین وجود دارد قوانین درباره آنچه می توانید و نمی توانید در سایت منتشر کنید.

این پلتفرم علاوه بر قوانین کاملاً استاندارد در برابر آزار و اذیت ، سخنان متنفر و نفرت انگیز ، شامل برخی قوانین اضافی است که پوسترها باید از آنها پیروی کنند.

تبلیغات ، تبلیغات و بازاریابی

  • حمایت مالی شخص ثالث را ارسال نکنید.
  • از بازاریابی وابسته پرهیز کنید.
  • تمام پیوندهای وابسته را فاش کنید.
  • چیزی ارسال نکنید که از راه دور شبیه هرزنامه باشد یا در درجه اول برای هدایت ترافیک یا فروش وجود داشته باشد.

مطالب فریبنده

  • از یک مارک یا شخص شخصی تقلبی نکنید.
  • برای ایجاد ترافیک از فریب خودداری کنید.
  • کلیه کالاها و خدمات رایگان دریافت شده را فاش کنید.
  • از فراداده های فریبنده استفاده نکنید.

محتوای تکراری

این سایت اخیراً موضع قاطعی در برابر آن گرفته است محتوای تکراری، منع:

  • از لیست خارج و انتشار مجدد یک پست قدیمی است
  • حذف و بازنشر یک پست بدون تغییرات گسترده
  • ارسال همان داستان در انتشارات مختلف

دقیقاً مانند هر بستر محتوای دیگر ، بهترین شیوه هایی وجود دارد که سازندگان محتوا باید در خاطر داشته باشند.

بهترین روش های متوسط

  • یک تیتر واضح و واضح بسازید.
  • کارهای اصلی را به اشتراک بگذارید که فقط مرور مباحث صنعت نیست.
  • از تماس با عمل (CTA) و زبان فروش پرهیز کنید. این ممکن است بر خلاف هر غریزه بازاریابی باشد ، اما Medium در مورد فروش نیست بلکه در مورد به اشتراک گذاشتن ایده است.
  • از تصاویر روی جلد داستان خود استفاده کنید ، زیرا باعث بهبود تجربه کاربر (UX) می شود.
مقاله مرتبط  نحوه ایجاد یک راهنمای سبک تحریریه

با شروع ساختن استراتژی محتوای متوسط ​​خود ، حتماً این بهترین روش ها را دنبال کنید و از قوانین لازم برای اطمینان از موفقیت در محتوا مراقبت کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات در متوسط

اکنون که به مزایای ایجاد محتوا در سیستم عامل پرداختیم ، بیایید نحوه شروع انتشار در سایت را بررسی کنیم.

1. به گزینه انتشارات بروید

تصویر خود را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید ، سپس به “انتشارات” بروید و انتخاب کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات در متوسط ​​- به گزینه های انتشارات بروید

2. “انتشار جدید” را انتخاب کنید

به قسمت بالای سمت راست صفحه خود نگاه کنید و روی دکمه “انتشار جدید” کلیک کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات در متوسط ​​- انتشار جدید را انتخاب کنید

3. انتشارات خود را شناسایی کنید

تمام اطلاعات سایت و خوانندگان راجع به انتشار شما باید پر کنید.

هنگام افزودن نام نشریه ، فراتر از نام کسب و کار خود فکر کنید و گزینه هایی را در نظر بگیرید که ممکن است در صنعت شما طنین انداز شود. آواتار انتشار لازم است و در همه پیش نمایش های محتوای شما نشان داده می شود. بنابراین ، عاقلانه انتخاب کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات در سطح متوسط ​​- نشریه خود را شناسایی کنید

4. نمایه های اجتماعی خود را اضافه کنید

علاوه بر افزودن آدرس ایمیل و نمایه های اجتماعی خود ، می توانید (و باید) حداکثر پنج برچسب مربوطه را نیز انتخاب کنید ، و این امکان را می دهد که کار شما توسط طرف های علاقه مند کشف شود.

5. ویراستاران و نویسندگان را در بر بگیرید

در این فضای بی نهایت قابل ویرایش ، افرادی را که دارای قدرت ارسال مقاله هستند ، در انتشار خود قرار دهید.

6. صفحه اصلی متوسط ​​خود را سفارشی کنید

صفحه اصلی شما بی نهایت قابل تنظیم است و به شما امکان تغییر رنگ ، طرح هدر ، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر را می دهد بیشتر.

نحوه ایجاد تبلیغات در متوسط ​​- سفارشی کردن صفحه اصلی

تجزیه و تحلیل برای محتوای متوسط

در حالی که استراتژی های دیگری برای ردیابی تجزیه و تحلیل شما در Medium وجود دارد ، این پلت فرم معیارهایی را برای کمک به شما در پیگیری عملکرد محتوای خود ارائه می دهد.

شما می توانید خود را مشاهده کنید معیارهای با کلیک روی عکس نمایه خود و سپس “آمار”.

از آنجا می توانید به تعداد معیارهایی دسترسی پیدا کنید که می تواند اطلاعاتی راجع به محتوای شما ایجاد کند. این شامل:

  • نماها
  • می خواند
  • طرفداران
  • بازدیدها توسط منبع ترافیک
  • علایق خواننده
  • دیدگاه های داخلی در مقابل خارجی

با ارزیابی این معیارها ، می توانید عملکرد قطعات جداگانه را ردیابی کرده و درک بهتری از مخاطبان خود کسب کنید. سپس می توانید محتوای خود را متناسب با جذابیت آن مخاطب تنظیم کنید یا استراتژی محتوای خود را برای جلب نظر گروه متفاوتی از افراد تنظیم کنید.

نحوه انتشار محتوا در متوسط

به اشتراک گذاری اولین محتوای خود تنها چند قدم دیگر فاصله ندارد. در اینجا نحوه ارسال و بهینه سازی محتوای متوسط ​​آورده شده است:

  1. داستان خود را اضافه کنید

    برای شروع ، عکس نمایه خود را از گوشه سمت راست بالا انتخاب کرده و “نوشتن داستان” را انتخاب کنید.

  2. اضافه کردن عکس

    دکمه + را از سمت چپ پست انتخاب کنید و سپس روی دکمه “دوربین” کلیک کنید تا تصویر از قبل ذخیره شده بارگذاری شود.

  3. قراردادن رسانه شخص ثالث

    به خط جدیدی از داستان خود بروید و URL محتوایی را که می خواهید جاسازی کنید جایگذاری کنید ، سپس “Enter” را فشار دهید.

  4. پست خود را برنامه ریزی و بهینه کنید

    دکمه “انتشار” را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. از این منو ، پست خود را برنامه ریزی کنید ، برچسب اضافه کنید یا عنوان و زیرنویس خود را تنظیم کنید.

  5. انتشار!

    بعد از اینکه تغییرات لازم را ایجاد کردید ، “در حال حاضر انتشار” را برای در دسترس قرار دادن داستان خود انتخاب کنید.

مقاله مرتبط  نحوه اجرای تبلیغات بازاریابی غیرانتفاعی

سوالات متداول متوسط

هزینه تبلیغات در رسانه ها چقدر است؟

یک سکه نیست! شروع انتشار در Medium رایگان است.

آیا نسخه پولی متوسط ​​ارزش دارد؟

بله ، گرچه به یاد داشته باشید: این برای اشتراک است ، نه نوشتن. اگرچه برای نوشتن نیازی به اشتراك نیستید ، اشتراك به شما اجازه می دهد تا كارهایی را از جمعیت متنوعی از نویسندگان بخوانید و ممكن است دیدگاه منحصر به فردی در موضوعات محبوب صنعت و فعالیت رقبا ارائه دهد.

برنامه شریک Medium چیست؟

برنامه شریک Medium برای پرداخت هزینه نویسندگان و اطمینان از توزیع گسترده تر پس از پخش در سراسر سیستم عامل ایجاد شده است. نویسندگان با توجه به میزان اشتیاق اعضا توسط کارشان جبران می شوند: هرچه اعضا بیشتر بخوانند ، نویسندگان بیشتر می آموزند. علاوه بر این ، سایت بخشی از هر هزینه اشتراک را به نویسندگانی که مشترکین آنها هر ماه بیشتر بخوانند ، توزیع می کند.

Medium چه تحلیلی ارائه می دهد؟

Medium به ناشران یک دیدگاه متریک قوی ارائه می دهد ، از جمله:

-نمایشات
-می خواند
-فن
بازدیدها توسط منبع ترافیک
منافع خواننده
دیدگاه های داخلی و خارجی

راهنمای نتیجه گیری متوسط

مانند همه سیستم عامل های محتوا ، حتماً بهترین روش های خاص متوسط ​​را دنبال کنید ، با نگاهی خاص به اطمینان از اینکه تبلیغات محتوای شما زیاد نیست.

با شروع آشنایی با ابزارهای ارائه شده ، احتمالاً مهارت شما در هدف قرار دادن مخاطبانی که ممکن است به محتوای شما علاقه مند شوند از طریق ابزارهای برچسب گذاری و سایر استراتژی ها مهارت بیشتری پیدا می کند.

با استفاده از پیشنهادات پلتفرم همراه با استراتژی بازاریابی محتوای موجود ، می توانید به میزان قابل توجهی دامنه خود را گسترش دهید ، مخاطبان خود را افزایش داده و به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنید.

بهترین محتوایی که در Medium مشاهده کرده اید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید