آموزش سئو

راهنمای بازاریاب برای داستانهای LinkedIn

اکتبر 20, 2020

داستان های LinkedIn اینجا هستند ، و اولین چیزی که ممکن است فکر کنید این است: “چگونه می توانم از آنها برای پیشرفت کار خود استفاده کنم”؟

همه ما می بینیم که داستان ها برای برندها در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام چقدر قدرتمند هستند. بر فراز 500 میلیون نفر هر روز از Stories استفاده کنید ، اما چگونه می توانید از این استراتژی اجتماعی برای تقویت اعتبار حرفه ای خود در LinkedIn استفاده کنید؟

در این راهنما ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه از LinkedIn Stories استفاده کنید و استراتژیهایی را که می توانید از امروز شروع کنید به اشتراک بگذارید.

داستان های LinkedIn چیست؟

اگر تا به حال در اینستاگرام ، فیس بوک یا Snapchat استوری ساخته اید ، داستانهای LinkedIn تقریباً به همان روش کار کنید. شما یک فیلم کوتاه حداکثر تا 20 ثانیه ایجاد می کنید و به محض بارگذاری آن ، ویدیو به مدت 24 ساعت در دسترس مردم است و سپس از بین می رود.

داستانهای LinkedIn به روز شد

کاربران می توانند هر تعداد داستان را که دوست دارند ارسال کنند ، این امر باعث می شود تا سریع وارد شوید ، با انجام کاری که انجام می دهید یک به روزرسانی سریع را ضبط کنید و سپس به اتصالات شما اجازه می دهد آن را بررسی کنند.

بنابراین ، چرا داستان ها؟ فکر می کنم چرا LinkedIn در حال شروع به کار کردن چیزی بسیار معمولی در یک پلتفرم است که به شبکه ها و رزومه های دیجیتالی اختصاص دارد؟

از آنجا که ما در “عصر اشتراک” زندگی می کنیم و هرچه بیشتر به اشتراک بگذارید ، برند شما بزرگتر می شود. داستان ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن تمام آن لحظات ناقص در زندگی حرفه ای شما هستند ، و من فکر می کنم این همان چیزی است که مدیر ارشد مدیریت محصول ، پیت دیویس، برای رفتن

این قالب به شروع مکالمات کمک می کند و روابطی را دنبال می کند که برای هر آنچه در LinkedIn اتفاق می افتد هسته اصلی است.

چرا باید کسب و کار شما داستان های LinkedIn ایجاد کند؟

اکنون بیایید در مورد برخی از دلایل صحبت کردن در مورد پیاده سازی استراتژی LinkedIn Stories در تجارت خود صحبت کنیم. اگر مدتی است که از Instagram یا Facebook Stories استفاده می کنید ، احتمالاً خیلی سریع می توانید طرحی ارائه دهید. در غیر این صورت ، در اینجا برخی از دلایل توجه شما ذکر شده است.

پرده را عقب بکشید

یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه برای مشاغل شما این است که به مردم نشان دهید آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد.

به شبکه خود نشان دهید شخصیتی در پشت این تجارت وجود دارد. این به ایجاد یک تجربه شخصی بیشتر کمک می کند. وقتی مردم ببینند شما بیش از یک “مارک” هستید ، وقتی می خواهید شخصی را مجبور کنید با شما تجارت کند ، اعتماد شما را جلب می کنید.

با ادامه این کار ، می توانید با استفاده از این استراتژی به اتصالات خود بینشی از روند کار خود بدهید.

به عنوان مثال ، اگر فروشگاه پیراهن چاپی را در صورت تقاضا اجرا می کنید ، از داستان های LinkedIn استفاده کنید تا به مردم نشان دهید چگونه پیراهن خود را درست می کنید و چرا آنها باید شما را به جای شخص دیگری انتخاب کنند.

در اینجا یک فرصت عالی برای شما وجود دارد که بدون نیاز به فروش سخت کسی ، خود را از رقابت جدا کنید.

مستند کردن شتاب و شتاب

در سال های گذشته ، ما بسیار تمرکز داشتیم که همه چیز را عالی کنیم. ما باید بهترین تجهیزات را بخریم و همه کارها را انجام دهیم تا مطمئن شویم هیچ کس اشتباه ما را ندیده است.

آن روزها گذشته است.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد یک راهنمای سبک تحریریه

ما در دنیایی از ارتباطات مداوم زندگی می کنیم و نمی توانیم از ثبت آنچه که در حال وقوع است ، مستند کنیم. برای شما که قبلاً این کار را انجام داده اید ، خبر بسیار خوبی است. اگر نیستید ، اکنون زمان شروع کار است.

از نشان دادن ارتباطات خود نترسید که شما یک فرد واقعی هستید که دارای خطا است. اگر مشکلی پیش آمده است ، داستانی را بیان کنید و برای همکاران خود توضیح دهید که چه اتفاقی افتاده است و چگونه آنها می توانند از بروز همان اتفاق برای آنها جلوگیری کنند.

انجام این کار اصالت را نشان می دهد و افراد مارکی را استخدام نمی کنند. آنها افراد را استخدام می کنند.

در طرف مقابل ، پیروزی ها و موفقیت های خود را نیز به اشتراک بگذارید. اگر به تازگی قرارداد بزرگی را با یک مشتری بزرگ بسته اید ، داستانی بسازید که در آن چگونگی این قرارداد و آنچه فکر می کنید خوب انجام داده اید توضیح دهید.

لازم نیست اطلاعات حساس را بدهید ، فقط به شبکه خود بگویید چه چیزی را برنده می شوید ، و این ممکن است انگیزه آنها را برای دستیابی و ارتباط با شما ایجاد کند.

تعامل را با داستانهای LinkedIn افزایش دهید

داستان های LinkedIn مهمترین فرصت برای نامزدی را فراهم می کند. در اینستاگرام ، به همان اندازه 25٪ کاربران صفحه های مارک را به سمت بالا بکشید. اکنون ما از همین روند فکری استفاده می کنیم اما آن را به سکویی کاملاً اختصاص یافته به شبکه های تجاری منتقل می کنیم.

اینجا قدرت زیادی وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که ، حتی اگر داستان های شما منجر به فروش مستقیم نشود ، شما در اطراف خود و نام تجاری خود آگاهی ایجاد می کنید.

LinkedIn به شما امکان می دهد با افرادی که برای دسترسی به فرصت های جدید باید مستقیماً با آنها صحبت کنید درگیر شوید.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم مدیر بازاریابی در یک شرکت داستانی درباره استراتژی SEO آنها ارسال می کند و شما علاقه مند به کار با آنها هستید. در اینجا این فرصت را دارید که با چند نکته و ایده که در مشاغل شخصی خود استفاده کرده اید مستقیماً به آن داستان پاسخ دهید.

بخاطر داشته باشید که ممکن است به مواردی از این قبیل پاسخ کلی دهید ، اما شانس فرد را برای بررسی مشخصات خود افزایش می دهید تا ببینید چه کاری انجام می دهید. اگر در LinkedIn فعال هستید و نمایه شما به خوبی بهینه شده است ، ممکن است پیامی را در صندوق ورودی خود پیدا کنید.

چگونه داستان های LinkedIn ایجاد کنیم؟

ایجاد LinkedIn Stories ساده است. این مانند هر سیستم عامل دیگر کار می کند.

وارد برنامه LinkedIn خود شده و روی دکمه “ارسال” در پایین کلیک کنید. پس از انجام این کار ، دکمه جدیدی با عنوان “به اشتراک گذاشتن یک داستان” را مشاهده خواهید کرد.

ارسال های LinkedIn

وقتی روی آن کلیک می کنید ، می توانید فیلم ضبط کنید یا عکس بگیرید و آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

داستان بارگذاری می شود و پس از اتمام کار ، آن را در بالای صفحه LinkedIn خود با تمام داستان های مربوط به اتصال خود پیدا خواهید کرد. این یک روش خارق العاده برای قرار دادن نام خود در بالای صفحه همه است.

به خاطر داشته باشید که LinkedIn Stories فقط در برنامه تلفن همراه موجود است. نمی توانید آنها را از روی دسک تاپ خود ایجاد یا مشاهده کنید.

چه چیزی باعث موفقیت یک داستان LinkedIn می شود؟

اگر همین الان آنجا نشسته اید و فکر می کنید ، “برای خلق بهترین داستان چه مراحلی را باید بردارم؟” فروش با LinkedIn Stories آسان است و من شما را از طریق آن راهنمایی می کنم.

مقاله مرتبط  4 Ps بازاریابی: راهنمای گام به گام (با مثال)

با نگاهی به Instagram به عنوان مثال ، 50٪ مشاغل سراسر دنیا به طور متوسط ​​هر ماه یک داستان ایجاد کنید. بنابراین ، می توانید میوه کم آویز را در اینجا ببینید. شما یک فرصت عالی برای ایجاد توجه رایگان به کسب و کار خود دارید – با یک استراتژی درست.

در اینجا مهمترین معیارهایی وجود دارد که باید هنگام تعیین موفقیت داستان LinkedIn خود در نظر بگیرید.

توجه آنها را جلب کنید

اولین چیزی که در مورد LinkedIn Stories مشاهده خواهید کرد این است که آنها پیش نمایش در بالای صفحه مانند Facebook و Instagram را ارائه نمی دهند. این کار گرفتن کلیک اولیه را کمی دشوارتر می کند.

نمی توانید یک تصویر کوچک clickbait ایجاد کنید تا افراد بخواهند بر روی داستان شما کلیک کنند. بنابراین ، عکس پروفایل LinkedIn شما باید مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

بخاطر داشته باشید که LinkedIn یک شبکه حرفه ای است ، بنابراین از یک عکس فوری حرفه ای در نمایه خود استفاده کنید. این مکان برای عکس گربه یا ماشین شما نیست. شما باید لباس بپوشید و قسمت را نگاه کنید.

به مخاطب مورد نظر خود فکر کنید و برای جلب توجه آنها لباس بپوشید. یک صاحب آژانس ممکن است مشاغل کشاورزی را به نظر برساند مانند یک کافی شاپ بوتیک پیچیده ، درست نیست؟

شروع قوی

یک فرد متوسط ​​فقط تماشا می کند 40 تا 60٪ از داستان شما، بنابراین باید فوراً توجه آنها را به خود جلب کنید. اگر با یک پیام خسته کننده شروع کنید ، به احتمال زیاد آنها انگشت خود را دور می کشند و تصور می کنند داستان های شما ارزش دیدن ندارند.

در نظر بگیرید که داستان خود را با جذاب ترین قسمت ویدیو شروع کنید. در حالی که فقط 15 تا 20 ثانیه وقت دارید ، در این پنج ثانیه اول وقت بگذارید تا مستقیماً با دوربین صحبت کنید و مخاطبان خود را صدا کنید.

اگر می خواهید به دارندگان آژانس با درآمد 100000 دلار برسید ، فوراً آنها را صدا کنید. به یک نقطه درد یا مسئله ای که ممکن است در پنج ثانیه اول داشته باشند ، بپردازید ، و شانس نگه داشتن آنها را در 15 ثانیه بعدی افزایش می دهید.

توجه آنها را حفظ کنید

در حدود علامت 10 ثانیه جایی است که شما شروع به از دست دادن افراد خواهید کرد. آنها به داستان بعدی شما خواهند رفت و یا به نمایه دیگری منتقل می شوند. شما باید توجه آنها را با حفظ هرچه بیشتر جالب توجه جلب کنید.

استفاده از وسایل جانبی را در نظر داشته باشید ، افراد دیگری را بیاورید و از آماری که مخاطبان شما را به خود جلب می کنند استفاده کنید و مستقیماً با آنها صحبت کنید. هر مشاغل باید دارای آواتار مشتری. اگر این کار را نکنید ، اکنون زمان شروع است!

دقیقاً بفهمید مشتری ایده آل شما کیست و آنها را با ویژگی های شخصیتی ، اطلاعات دموگرافیک ، نقاط درد و خواسته ها زنده کنید.

شما باید دقیقاً بدانید که آنها چه کسانی هستند ، چه می خواهند بشنوند و چه چیزهایی برای گفتن آنها احتیاج دارید که بگویید.

آن را ببند

اگرچه داستانها غیر رسمی هستند ، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید هدفی را در ذهن داشته باشید. شما همیشه باید به دنبال راه هایی برای تبدیل افرادی باشید که داستان های شما را تماشا می کنند.

اینها فرصتهای خوبی برای جلب توجه رایگان هستند ، بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

بخاطر داشته باشید که تا زمانی که به پنج ثانیه آخر رسیده اید ، بسیاری از افراد به راحتی دور می شوند. این بدان معناست که این افراد علاقه زیادی به صحبت های شما دارند و ممکن است بخواهند بیشتر بدانند.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را در DuckDuckGo تقویت کنیم

به عنوان مثال ، شما می توانید یک پست وبلاگ را که اخیراً ارسال کرده اید به یک Story تبدیل کنید. سه نکته مهم را از پست بگیرید و در یک داستان برجسته کنید. در پایان ، به بینندگان بگویید که از کجا می توانند پست وبلاگ را پیدا کنند و از آنها بخواهید که آن را بررسی کنند.

یک میلیون گزینه مختلف وجود دارد ، اما شما می خواهید در پایان داستان خود نوعی دعوت به عمل داشته باشید.

لازم نیست از کسی بخواهید مستقیماً چیزی را خریداری کند ، اما باید همیشه به او بگویید که بعد چه کاری باید انجام دهد.

نکاتی در مورد تبدیل بازدیدکنندگان داستان LinkedIn به مشتری

اگر در LinkedIn هستید ، می توانم شرط ببندم که شما برای گرفتن مشتری در آنجا هستید. چرا دیگر از سیستم عامل استفاده می کنید؟ شبکه سازی و ایجاد ارتباطات بسیار عالی است ، اما هدف نهایی این تلاش ها افزودن مشتری های بیشتر به پایگاه داده است.

در اینجا چند نکته سریع آورده شده است که به شما کمک می کند از بینندگان داستان LinkedIn خود بیشترین بهره را ببرید.

با مارک همراه باشید

در فیس بوک ، کاربران حرکت می کنند 41٪ سریعتر در تلفن همراه از دسک تاپ گرچه ما هنوز اطلاعاتی از LinkedIn نداریم ، اما می توان انتظار داشت که اعداد مشابه باشند. شما باید در ایجاد نام تجاری خود سریع عمل کنید و از راه درست آن را نشان دهید.

وقتی کسی داستان شما را لمس می کند ، باید فوراً موردی قرار بگیرد که باعث برجسته شدن نام تجاری شما شود تا آن را به خاطر بسپارد.

حتی اگر قبل از ورود به دفتر ، به سرعت داستانی درباره دویدن را ضبط می کنید ، در مورد تأثیر آن بر عملکرد شما در تجارت صحبت کنید.

ارائه ارزش

بهترین راه برای تبدیل ترافیک با دادن چیزی است. لازم نیست این کار را بیش از حد پیچیده کنید. اطلاعات رایگان در اختیارتان قرار دهید ، طریقه کوتاهی را ارائه دهید یا نحوه حل یک مسئله مهم را به آنها نشان دهید.

از آواتار مشتری خود در اینجا بازدید کنید و به چیزی فکر کنید که ممکن است در لیست کارهای آنها باشد. کاری که مشتری ایده آل شما از انجام آن متنفر است چیست؟ احتمال دارد این همان کاری باشد که شما انجام می دهید و پیشنهاد می کنید که در این صورت از آنها مراقبت کنید.

همیشه برنامه داشته باشید

صرفاً غیررسمی بودن داستانهای LinkedIn به این معنی نیست که شما باید دائماً بداهه پردازی کنید. هرگز داستان را با چیزی پر نکنید که هدف ندارد.

یک بار انجام این کار به برند شما آسیب می رساند و ممکن است افراد فقط انگشت خود را با انگشت شما بکشند زیرا فکر می کنند شما چیزی برای ارائه ندارید.

هر بار که چیزی را به مخاطب خود ارائه می دهید ، باید برنامه ای برای تأمین ارزش در ذهن داشته باشید. به خودتان فرصت کافی دهید تا از قبل برنامه ریزی کنید و حتی به فکر تهیه یک تقویم محتوایی برای داستان های LinkedIn خود باشید.

نتیجه

LinkedIn Stories علاوه بر هیجان انگیز سیستم عامل شبکه است. براساس آنچه مدیر ارشد مدیریت محصول گفته است ، آنها تلاش می کنند LinkedIn کمتر ترسناک و غیررسمی به نظر برسد.

آیا تا به حال فرصتی برای برجسته شدن و پذیرفتن زودهنگام داشته اید؟ شاید داشته باشید ، شاید نداشته باشید. به هر صورت ، داستان های LinkedIn فرصتی منحصر به فرد برای پیش افتادن از رقابت و بدست آوردن محتوای شما در ابتدا در مقابل مخاطبان هدف شما ارائه می دهند.

چرا صبر کنید؟ اولین LinkedIn Story خود را همین حالا ایجاد کنید و از بسته پیشی بگیرید!

آیا تاکنون داستان های LinkedIn را امتحان کرده اید؟