آموزش سئو

راهنمای بازاریاب برای به دست آوردن مسافت پیموده شده مارک در Google Maps

سپتامبر 9, 2020

maps

آیا شما یک تجارت محلی هستید که در یک آدرس فیزیکی به مشتریان خدمات ارائه می دهید؟

سپس شما باید فرصتی طلایی را برای جلب توجه مشتری با راهنمای نهایی محلی ، در یک دستگاه تلفن همراه از جمله iPhone و iPad و همچنین همه محصولات دستگاه Android بدست آورید.

  • ⅓ از جستجوهای تلفن همراه بر اساس مکان
  • به طور کلی ، جستجوی محلی 50٪ سریعتر از جستجوی کلی تلفن همراه در حال رشد است.
  • از سال 2013 ، 70٪ از جستجوگران از “برای تماس کلیک کنید”عملکرد مستقیماً از صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP).
  • جستجوهایی از جمله عبارت “بهترین مکان برای خرید” با کلمه کلیدی محصول یا خدمات قابل اجرا ، رشد کردند 70٪ بین سالهای 2015 و 2018
  • جستجوهای “نزدیک من” نیز افزایش یافت 500٪ در سالهای اخیر. این موارد شامل جستجوهایی مانند “نمایندگی های فروش اتومبیل در نزدیکی من” و “لباس عروس در نزدیکی من” است.

Google همچنین متوجه شده است که تجارت شما “ویژه” است. و در ژوئیه 2014 یک به روزرسانی الگوریتمی منتشر کرد تا از مشاغل محلی برای درخواست های دستگاه همراه در محله استفاده کند.

در حالی که سیستم عامل های برنامه راهنمای محلی اندروید منتشر شده است ، در این مقاله ، من توجه ویژه ای به بازاریابی Google Maps خواهم داشت و توجه به برنامه نقشه برداری در iPhone و iPad و همچنین هر دستگاه اندرویدی را نشان خواهم داد.

Google Maps در واقع به عنوان یک برنامه C ++ در Where 2 Technologies شروع به کار کرد. پس از انجام مجموعه ای از خریدهای شرکت ، گوگل از سال 2005 سرویس نقشه برداری وب دسک تاپ خود را آغاز کرد. سپس. در سپتامبر 2008 ، نقشه تلفن همراه برنامه تلفن همراه در اندروید راه اندازی شد.

این نرم افزار به طور گسترده ای توسط مسافران برای ویژگی های خود مانند ناوبری ، نمای خیابان ، اطلاعات حمل و نقل عمومی و یافتن مشاغل محلی مورد استفاده قرار می گیرد. در سال 2013 ، این برنامه بود بیشترین استفاده از برنامه گوشی های هوشمند در جهان.

من در مورد بازاریابی تجاری محلی و SEO محلی قبل. در حالی که بهینه سازی وب سایت شما برای نتایج جستجوی Google شروع خوبی است ، اما همچنان بین نقشه و نتایج جستجوی وب اختلاف وجود دارد. بنابراین ، ممکن است مجبور شوید لیست مشاغل خود را به طور جداگانه در یک راهنمای محلی بهینه کنید تا در نتایج Google Maps بالاتر ظاهر شود. سایت شما باید از طریق کلید API شما به برنامه نقشه برداری پیوند یابد.

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید موجودی محلی و فضای خرید خود را نمایش دهید تا در نتایج Google Maps بالاتر ظاهر شود. همچنین هنگامی که از قابلیت های برنامه پیمایش استفاده می کنید ، مشتریان می توانند زمان های ترافیکی در زمان واقعی را برای دسترسی به شما بدست آورند.

بیایید با بازاریابی Google Maps شروع کنیم و در صورت تمایل حتی با ناوبری نوبت به نوبت ، ترافیک محلی واجد شرایط را به فروشگاه خود برسانیم.

از صحت نقل قول های خود اطمینان حاصل کنید و لیست مشاغل خود را بهینه کنید

اولین قدم برای آسان تر یافتن تجارت شما در Google Maps همان ثابت مانده است. قابل اعتماد و متخصص Google برای کسب و کار من و لیست کسب و کار خود را ادعا کنید. این لیست در نتایج جستجو و نقشه نشان داده خواهد شد. سایتی که به یک دستگاه تلفن همراه پاسخگو باشد از سایتی که نیست ، بهتر عمل می کند.

روند تأیید چند روز طول می کشد ، زیرا Google می خواهد مطمئن شود شما همان چیزی هستید که می گویید. آنها یک کارت پستال فیزیکی با پین برای شما ارسال می کنند. هنگامی که آن را دریافت کردید ، پیوند را دنبال کنید ، پین را وارد کنید و به کار بپردازید.

گوگل تأکید می کند که اطلاعاتی که در مورد تجارت خود ارائه می دهید باید دقیق باشد.

image07

Google موقعیت تجاری شما را تعیین می کند و لیست های شما را بر اساس حضور و دقت در نتایج ارائه می دهد NAP – نام ، آدرس و شماره تلفن (همراه با کد منطقه). سئو On-Page ساده ترین ماده بازاریابی است که شما باید به عنوان صاحب مشاغل از آن مراقبت کنید.

image06

اما ، حدس بزنید چه؟

بسیاری از مشاغل محلی اطلاعات ناقص و نادرستی را ارائه می دهند. متأسفانه ، آنها حتی تلاشی برای به روزرسانی لیست های راهنمای محلی خود نمی کنند.

گرچه کاملاً تقصیر صاحبان مشاغل محلی نیست.

ضمن ارائه اطلاعات در مورد تجارت خود ، باید بیشتر مراقبت کنید. آدرس خود را ، درست در پایین خیابان و شماره طبقه خود قرار دهید. و باید دقیقاً به همین ترتیب در اینترنت – در وب سایت شما و سایر فهرست های محلی ظاهر شود. حتی قالب بندی آدرس شما باید ثابت بماند.

نام تجاری شما در لیست های دیگر مانند Yelp نقل قول نامیده می شود. و ناسازگاری استناد به عنوان شماره 1 رتبه بندی برای مشاغل محلی. علاوه بر این ، مشخص شد که تقریباً در همه مشاغل محلی یک لیست تکراری + Google وجود دارد (که می تواند منجر به مجازات های رتبه بندی شود).

بنابراین ، توصیه می کنم آدرس شغلی را که به خدمات پستی محلی ارائه می دهید بررسی کنید. برای تجزیه و تحلیل دقیق تر ، توصیه می کنم مقاله خود را در مورد چگونگی انجام ممیزی محلی SEO جستجو کنید.

مقاله مرتبط  نحوه یافتن تصاویر رایگان برای وبلاگ خود (15 بهترین سایت)

بیایید لیست مشاغل یک سالن در کالیفرنیا را ارزیابی کنیم. این چیزی است که من هنگام جستجوی یک سالن در Google Maps می بینم.

image08

اکنون ، بیایید اطلاعات ارائه شده توسط سالن آرایش مو Saga را بررسی کنیم (این اولین لیست با رتبه بندی عمومی است). این لیست آدرس سالن ، ساعات کار و شماره تماس را به همراه وب سایت رسمی آنها ارائه می دهد. اگر لیست را پایین بیاورید ، همچنین چند عکس پیدا خواهید کرد که سالن را به خوبی نشان می دهد.

سپس باید عکس های اضافی از مشاغل خود با ویژگی های داخلی ، خارجی ، اعضای تیم و محصولات خود اضافه کنید. (شما احتمالاً این را از تجربه شخصی خود در جستجوی مشاغل محلی می دانید ، اما a همگام سازی مطالعه تأیید می کند – مشاغل دارای عکس 35٪ بیشتر از کسانی که فاقد عکس هستند کلیک می کنند و احتمالاً دو برابر بیشتر توسط کاربران معتبر شناخته می شوند.) ایده این است که به دوستانه و در دسترس بودن کسب و کار شما کمک کند ، بنابراین عکسهایی اضافه کنید که به سوال پاسخ می دهند ، “چرا باید تو را انتخاب کنم؟”

image04

حالا بیایید از آنها بازدید کنیم سایت اینترنتی و اطلاعات را بررسی کنید. توجه داشته باشید که ما در حال حاضر به نقد طرح نمی پردازیم.

وقتی از سایت آنها بازدید می کنم ، همان آدرس و شماره تماس در بالای صفحه ، دقیقاً با همان شکل ، ظاهر می شوند. به علاوه ، اطلاعات در داخل عکس جاسازی نشده است – عنکبوت های موتور جستجو می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. تا کنون خیلی خوب.

image05

هنگامی که به پایین پیمایش می کنم ، اطلاعات آدرس ، ساعات تماس و ساعات کاری (همانطور که در Google Maps ذکر شده است) و همچنین گزینه ای برای رفتن به نمای نقشه و دریافت مسیرها را می بینم. باز هم یک برد!

image02

در صفحه تماس آنها است که اولین اشتباه را انجام می دهند. شماره تلفن آنها با قالبی متفاوت از مکانهای دیگر که بررسی کرده ایم ذکر شده است. و گرچه گرافیکی که موقعیت مکانی آنها را نشان می دهد خوب نیست ، آنها می توانستند در عوض لیست Google Maps خود را تعبیه کنند.

image01

در ادامه ، با جستجوی نام تجاری آنها در Google ، سایر ارجاعات آنلاین سالن را ارزیابی کردم. صفحه فیس بوک آنها نیز NAP را با قالبی متفاوت ارائه می دهد. و آنها لیست Yelp اظهار می دارد که آنها 7 روز در هفته باز هستند (اگرچه آنها می گویند که دوشنبه ها در وب سایت خود تعطیل هستند).

image13

چنین اطلاعات ناسازگار می تواند به اعتبار کسب و کار آسیب برساند. اگر کسب و کار بهینه شده دیگری NAP خود را در تمام نقل قول ها صحیح کند ، می تواند لیست آنها را در نتایج Google Maps پایین بیاورد.

امیدوارم که تجزیه و تحلیل من در سالن Saga دیدگاهی در مورد چگونگی انجام بررسی سازگاری NAP به شما بدهد. پس از تغییر در لیست های خود ، یک بار لیست Google Maps خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آدرس و سایر اطلاعات شما به درستی نشان داده شده است ، به ویژه در یک دستگاه تلفن همراه که در آن قالب بندی نادرست است.

من همچنین توصیه می کنم که کسب و کار خود را تأیید کنید (دو هفته طول می کشد).

در آخر ، عکسهایی با کیفیت بالا وارد کنید که تجارت شما را به خوبی نشان می دهد. اگر محیط برای مشتریان شما مهم است ، پس یک عکس کوچک عکس خوب می تواند CTR شما را بهبود بخشد. و همچنین مشتریان می توانند از طریق عکس های اضافی که بارگذاری می کنید (با پیمایش به پایین لیست خود) حرکت کنند.

به عنوان مثال ، هنگام جستجوی رستوران های چینی در لس آنجلس ، به نتایج Google Maps نگاه کنید. تصویر رستوران غذای چینی Phoenix Inn بلافاصله توجه من را به خود جلب می کند.

image09

برای بهینه سازی بیشتر تصاویر ، می توانید اطلاعات محلی مربوط به تجارت خود را در متن alt و فراداده تصویر اضافه کنید. یک کلید API Google به برنامه محتوای مشاغل شما اختصاص داده شده است ، به نوعی مانند شماره تأمین اجتماعی خود ، به Google اجازه می دهد تا مطلع شود که همه عنکبوت های داده مربوطه به تجارت شما مراجعه می کنند (و نه رستوران چینی در خیابان).

آیا می خواهید نمونه خوبی از نحوه تکمیل لیست Google My Business خود داشته باشید؟

داستان موفقیت اوتیس جیمز را در زیر مشاهده کنید (او کارهایی به سبک قدیمی را برای مردم به ارمغان می آورد).

https://www.youtube.com/watch؟v=W1VmT5Vlxww

به ستاره ها برس

هنگامی که اصول اولیه را درست دریافت کردید ، باید از مشتریانی که به فروشگاه شما مراجعه می کنند درخواست کنید که شما را بررسی کنند. در یک بررسی سرزمین موتور جستجو، 72٪ از مصرف کنندگان گفتند که بررسی های مثبت باعث اعتماد بیشتر آنها به یک تجارت محلی است.

اثبات اجتماعی مهم است.

image11

مانع این امر این است که مشتریان به جای مثبت بودن ، تجربیات منفی خود را بصورت آنلاین ارسال می کنند.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

بنابراین ، ابتدا باید مشتریان خود را تشویق و یادآوری کنید که بررسی کار در دستگاه اندرویدی آنها ، آیفون و آیپد (برای کسانی که با آنها در شهر می دوند) آسان است.

دوم ، شما باید در بالای نظرات باقی بمانید ، در اینجا افرادی که خدمات مشتری مشخصی برای آنها در نظر گرفته اند باشند. فقط این را بفهمید 23٪ از مشتریان نظرات منفی ارسال می کنند از روی انتقام. و ، 70٪ افرادی که بصورت آنلاین شکایت می کنند امیدوارم پاسخ بدید

داشبورد Google برای کسب و کار من به شما امکان می دهد همه مرورهای جدید را به راحتی مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید.

image16

اگر بازبینی منفی دریافت کردید ، حمله شخصی نکنید. خوش اخلاق باشید و از مشتری برای بازخوردش تشکر کنید. طبق راهنماهای Google ، شما همچنین می توانید بررسی را به عنوان نامناسب پرچم گذاری کنید، اگر این دستورالعمل های Google را نقض کند. اما ، نمی توانید نظرات منفی خود را ویرایش کنید.

من در اینجا درباره جزئیات بیشتر درباره چگونگی دریافت نظرات آنلاین که می توانید بخوانید ، نوشتم. به یاد داشته باشید که تعداد بیشتری از بررسی 5 ستاره به تنهایی جایگاه بالاتر را تضمین نمی کند.

بهترین راه برای دریافت بررسی ، به ویژه برای سالن ها و سایر شرکت های خدماتی ، درخواست آنها هنگام تعامل شخصاً با مشتریان است. اکثر مشتریان خوشحال می شوند که آن را ملزم به الزام خود بدانند و آن را امتداد روابط شما بدانند. در غیر این صورت ، می توانید از طریق ایمیل با پیوند به صفحه Google My Business در پیام خود ، درخواست بررسی کنید.

همچنین می توانید درخواست را با قرار دادن آن در رسید دیجیتال “خودکار” کنید. به عنوان مثال بازرگانان پرداخت مانند Square به شما اجازه می دهند رسیدهای خود را سفارشی کنید، بنابراین می توانید درخواست خود را در آن قسمت سفارشی بریزید ، و باعث می شود به طور خودکار احتمالاً نظرات خود را دریافت کنید. شما می توانید به سادگی بگویید ، “ما را دوست داری؟ بررسی کنید! ” سپس پیوندی بدهید تا بررسی شود.

پس از بررسی ، با آنها تعامل کنید. (زیرا گوگل شما را می خواهد!) این به Google محتوای بیشتری برای اشتراک با مشتریان بالقوه می دهد ، که دلیل خوبی برای الگوریتم ارائه می دهد تا صفحه شما را در SERP و Google Maps بالاتر رتبه بندی کند. Google نکاتی را برای تعامل با نظرات ارائه می دهد اینجا.

نقش دقیق بررسی ها در الگوریتم مشخص نیست. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تعداد بررسی ها و رتبه بندی های اولین لیست در صنعت / محل خود را بررسی کنید.

بازگشت به جستجوی من برای رستوران های چینی در لس آنجلس:

image15

به نظر می رسد که من فقط با 40 نظر برای لیست کسب و کارم فقط می توانم وارد 5 نتیجه برتر شوم. و همچنین باید رتبه بالاتر از 4 را حفظ کنم.

در حالی که در آن هستید All بهینه سازی کنید دیگر مرور و صفحات اجتماعی بیش از حد

سایر سایت های بررسی ، مانند Yelp ، Facebook ، Yellow Pages و TripAdvisor ، هنوز مهم هستند. برای نشان دادن در لیست SERP خود ، و برای برخی از مشاغل ، Google به مرور در سایت های دیگر پیوند می دهد می توانید از قطعه نظر برای جلب نظر از سراسر وب استفاده کنید. در اینجا مثالی از لیست هتل آورده شده است:

نمونه ای از تجمع مرورگر گوگل در یک هتل یونان

به همین دلیل است که هنگام درخواست بازبینی ، لزوماً نباید منحصراً در صفحه «Google برای تجارت من» تمرکز کنید. کاربران به شبکه های اجتماعی مورد علاقه و سایت های بازبینی وفادار هستند. بنابراین با ارائه پیوند مرور Google Maps ، راحت تر می توانید نظر خود را مرور کنید ، اما از نظرات در سایت های دیگر نیز استقبال کنید.

راه های بازاریابی پولی: تبلیغات جستجوی محلی و تبلیغات Google Maps

Google قبلاً آگهی های داخل نقشه را آزمایش کرده و پسوندهای مکان AdWords را تحت فشار قرار داده است.

اما ، در اجلاس عملکرد، گوگل فرم های جدیدی از تبلیغات جستجوی محلی را منتشر کرد. تبلیغات Google Maps که به تازگی راه اندازی شده است می تواند با ناوبری نوبت به نوبت ، بازدید واقعی را به فروشگاه فیزیکی شما هدایت کند. برنامه نقشه برداری با قابلیت بزرگنمایی آسان گزینه های نمایش نقشه ، هم به قابلیت نقشه آنلاین و هم به صورت آفلاین اجازه می دهد.

آنها با یک برچسب تبلیغاتی بنفش ، در بالای لیست نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند. آنها همچنین تجارت شما را به عنوان یک نماد بنفش روی نقشه نشان می دهند. در اینجا مثالی از نتایج نقشه برای جستجو در رستوران های وگان در نیویورک آورده شده است.

image10

و ، تبلیغات در کجا نمایش داده می شود؟

آنها در برنامه Google Maps و همچنین سایتهای تلفن همراه ، دسک تاپ و رایانه لوحی مشاهده خواهند شد. آنها همچنین در جستجوهای مربوط به موقعیت مکانی در جستجوهای اصلی Google.com نشان داده می شوند – اما فقط برای آن دسته از کاربرانی که روی پیوند “مکانهای بیشتر” در پایین بسته Local-3 کلیک می کنند.

توجه داشته باشید که در حالی که Benihana New York و Panera Bread املاک و مستغلات گرانبها و دید برجسته را خریداری کرده اند ، رتبه بندی آنها حتی در راهنمای محلی چشمگیر نیست. من مطمئن نیستم که روی لیست آنها کلیک کنم ، از بین سه نتیجه ارگانیک که حداقل دارای امتیاز 4.4 هستند.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت تبلیغاتی فیس بوک در سال 2020

تبلیغات پولی به تنهایی نمی تواند جایگزین تلاش های بازاریابی ارگانیک شما شود – آنها فقط می توانند آنها را تقویت کنند.

همچنین باید بدانید که Google در حال حاضر تصمیم گرفته است فقط دو تبلیغ بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک نشان دهد. این نتایج بر اساس رفتار کاربر گذشته و سیگنالهای دیگری است که اطمینان حاصل می کند که مکان های تبلیغاتی با لیست های مربوط به راهنمای محلی پر می شوند.

در مرحله بعدی ، Google قصد دارد پین های تبلیغاتی را با یک کلید API ویژه در Maps معرفی کند. بازاریاب ها برای نمایش در این پین ها باید از پسوندهای مکان استفاده کنند. و می توانید افرادی را که از کنار مکان شما عبور می کنند به ویترین فروشگاه خود جذب کنید.

نحوه کار:

گوگل قصد دارد صفحات محلی راهنما را اصلاح کند ، ویژگی های آنها را گسترش دهد و حتی به کسب و کارها اجازه دهد انواع جدیدی از محتوا را اضافه کنند.

اگر یک خرده فروش هستید ، می توانید صفحه خود را برای نمایش موجودی موجود خود سفارشی کنید – باید فید موجودی خود را به Google ارسال کنید. در اینجا مشخصات خوراک موجودی محلی از Google.

این برای خرده فروشان فوق العاده مفید خواهد بود زیرا از هر چهار نفر یک نفر از مراجعه به فروشگاه خودداری می کند وقتی مطمئن نیستند که کالای خاصی موجود است یا نه.

نمایش موجودی محلی در واقع به فروشگاه های Sears Hometown و Outlet Store کمک کرد بازدید از فروشگاه خود را 122 درصد افزایش دهید. برای این کار نیازی به برنامه Android ندارید ، فقط یک وب سایت کاملاً پاسخگو ، کاملاً مناسب برای موبایل مناسب است. سازگار با موبایل به این معنی است که سریع بارگیری می شود و خواندن آن در همه سیستم عامل ها آسان است: دستگاه Android ، iPhone یا iPad.

یکی دیگر از ویژگی های عالی که با تبلیغ به دست می آورید ، تبلیغات در فروشگاه است. این فضایی است برای افزایش تخفیف ها و تبلیغات ، جلب چشم اندازهای نزدیک و تشویق بازدید از فروشگاه شما.

image12

در آینده ، حتی مشاغل کوچک نیز می توانند حتی دیدن اطلاعات بازدید از فروشگاه را داشته باشند. این کار با یک راه حل سخت افزاری امکان پذیر است (مانند چراغ های راهنما). مارک های بزرگ و خرده فروشان از قبل به چنین معیارهای آنلاین به آفلاین دسترسی دارند. طبق مطالعه موردی نیسان ، انگلستان – “6٪ کلیک های تبلیغات موبایل منجر به بازدید از فروشگاه شد” ROI حدود 25 برابر تخمین زده شد.

معیارهای عملکرد برای قضاوت در مورد موفقیت تبلیغات شما چیست؟

برای تلاش های بازاریابی ارگانیک شما:

در داشبورد «Google برای کسب و کار من» ، طیف وسیعی از معیارهای جمع آوری شده از کلید API منحصر به فرد خود را در اختیار شما قرار می دهد تا ببینید وضعیت کسب و کار شما چگونه است.

تعداد کلیک روی شماره تلفن خود را دریافت می کنید.

image03

همچنین در هنگام مکالمه تلفنی که در روزهای مختلف رخ داده است ، مشکلی دریافت می کنید.

image14

تعداد کلیک توسط افرادی که به دنبال ناوبری نوبت به کسب و کار شما هستند به شما نشان داده شده است.

image00

به همین ترتیب ، تبلیغات جستجو می توانند 3 نوع کلیک ایجاد کنند و روش خوبی برای سنجش موفقیت در کمپین های شما هستند.

  1. جزئیات مکان را دریافت کنید – شاخص خوبی برای علاقه به کسب و کار شما ،
  2. دریافت مسیر – می تواند نشان دهد که تبلیغات شما چگونه به فروشگاه شما مراجعه می کند ،
  3. کلیک برای مکالمه از طریق تلفن همراه – اینها هدایای گرانبهایی هستند و تبدیل نمایندگان به مشتری شماست.

تبلیغات جدید نقشه گوگل همچنان در مشاغل محلی پخش می شود. انتظار می رود به زودی به آنها دسترسی پیدا کنید. یک ویژگی عالی ، نقشه آفلاین است که به مصرف کنندگان شما کمک می کند آب باتری را در حین دسترسی به مکانی که در آن زمان به سمت برنامه های ناوبری چرخان به چرخش حرکت می کنند ، صرفه جویی کنند.

نتیجه

مسلماً Google Maps مفیدترین برنامه توسط Google است. من توصیه می کنم با بهینه سازی لیست Google برای کسب و کار من و تشویق مشتریان برای بررسی شما برای افزایش نتایج راهنمای محلی ، بازاریابی خود را در Maps شروع کنید. Google Maps Ads باید به زودی در حساب AdWords شما ارائه شود.

یک روش خلاقانه دیگر برای استفاده از نقشه های Google برای مشاغل مسافرتی ، ارائه دادن است از طریق نقشه های سفارشی ، برنامه های سفر را برای مخاطبان خود انجام دهید. حتی سایر مشاغل محلی می توانند راهنماهای محلی را با نقشه های سفارشی منتشر کرده و چشم اندازهای بیشتری را به خود جلب کنند ، زیرا بازاریابی محتوای خوب قدیمی همیشه کارساز است.

چگونه در تلاش برای بازاریابی مشاغل محلی خود از Google Maps استفاده کرده اید؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید.