آموزش سئو

راهنمای بازاریابی با نکاتی قابل اجرا

می 4, 2021

همه داستان خوب را دوست دارند ، پس چرا از آنها برای تجارت استفاده نمی کنید؟

داستان های فیس بوک برای جلب توجه مردم و جلب توجه آنها در دنیایی که توجه واحد پول ماست عالی هستند. این پلتفرم گزینه های مختلف سفارشی سازی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند داستان های شما جذاب تر شوند و منجر به تبدیل لیدهای بیشتر شوند.

در اینجا برخی از مراحل عملیاتی که می توانید برای پیاده سازی Facebook Stories در استراتژی بازاریابی خود بردارید آورده شده است.

داستان های فیس بوک چیست؟

داستان های فیس بوک چیست

داستان های فیس بوک به کاربران اجازه می دهد محتوایی را بارگذاری کنند که بعد از 24 ساعت از بین می رود. نکته اصلی این ویژگی این است که افراد بتوانند چیزی را که ممکن است به زمان حساس باشد یا چیزی را که نمی خواهند همه برای همیشه ببینند بارگذاری کنند.

این که آیا یک عکس سریع از آنچه در زندگی شخصی شما می گذرد یا یک فرصت تجاری کوتاه مدت است که می خواهید فقط به مدت 24 ساعت در دسترس باشد ، Stories از آنچه باعث محبوبیت Snapchat شده است تقلید می کنند.

چیزی که داستان های فیس بوک را منحصر به فرد می کند این است که می توانید مجموعه ای از داستان ها را پشت سر هم قرار دهید. اگر می خواهید یک تجربه سرگرم کننده برای کاربرانی که در صفحه شما قرار دارند ایجاد کنید ، می توانید تصاویر ، عکس ها و فیلم ها را از یک داستان به داستان دیگر پایین بیاورید. این یک روش عالی برای جلب توجه مردم و کلیک کردن بر روی داستان بعدی است.

داستان های فیس بوک چگونه کار می کنند؟

یکی از بهترین موارد در مورد داستان های فیس بوک استفاده آسان از آنها است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بالای نمایه فیس بوک خود بروید و روی “افزودن داستان” کلیک کنید.

یادگیری نحوه استفاده از Facebook Stories نیازی به تجربه زیاد در سیستم عامل ندارد و اگر تا به حال از ویژگی داستان در اینستاگرام یا Snapchat استفاده کرده اید ، اساساً همان چیز است.

س bigال اصلی این است که ، چه مدت می تواند داستان های فیس بوک باشد؟ آنها در حال حاضر 20 ثانیه هستند، که می تواند بهترین زمان باشد. خیلی طولانی نیست اما خیلی کوتاه نیست و روی خط هشت معمولی اسکیت می زند– به 10 ثانیه توجه ما می دانیم مردم در شبکه های اجتماعی دارند.

یکی دیگر از موارد مورد علاقه من در مورد Stories این است که می توانید ببینید چه کسی پست شما را با کلیک کردن روی نماد چشم در پایین صفحه مشاهده کرده است. اگر گروه خاصی از افراد را هدف قرار داده اید ، می توانید تعیین کنید که داستان شما به مخاطب مناسب برسد.

چرا باید از داستان های فیس بوک برای تجارت خود استفاده کنید؟

در اینجا برخی از دلایل اصلی استفاده از Facebook Stories برای رشد تجارت خود آورده شده است.

پخش خودکار و همراه اول

اگر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود مرتباً محتوا را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید ، ویژگی پخش خودکار را دوست خواهید داشت. این امر باعث می شود تا حرکت افراد از طریق یک قیف اجتماعی بسیار آسان باشد و آنها را وادار به دیدن همه چیزهایی که می خواهید بدون کلیک راست روی خفاش کنید.

همانطور که شخصی در حال تماشای داستان شما است ، به طور خودکار او را به داستان بعدی ، و داستان بعدی و بعدی منتقل می کند. حتی اگر آنها روی صفحه ضربه بزنند ، آنها همچنان به داستان زیر می روند و به شما فرصت های متعددی برای جلب توجه آنها و نگه داشتن آن به اندازه کافی برای ایجاد عملکرد دلخواه شما می دهد.

Mobile-first یکی دیگر از ویژگی های خوب Stories است. وقتی بر روی داستان شخصی در فیس بوک کلیک کنید ، به طور خودکار کل صفحه به صورت عمودی پر می شود تا کاربر به جز محتوا چیز دیگری نبیند. این اطمینان می دهد که حواس پرتی های کمی برای جلب توجه آنها از فیلم وجود دارد.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس بازاریابی آمازون را به درستی انتخاب کنیم

به علاوه ، مردم دوست دارند محتوای داستان را تماشا کنند. با بیش از 500 میلیون نفر با استفاده از Stories هر روز ، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد.

بسیاری از سفارشی سازی

داستان ها یک راه عالی برای نشان دادن نام تجاری شما ، نمایش منحصر به فرد شما و جلب توجه به سمت خود هستند. بسیاری از مشاغل از Stories برای ایجاد محتوای پشت صحنه مواردی که در یک ویدیوی کاملاً صحیح YouTube نشان داده نمی شوند ، استفاده می کنند.

داستان ها پرده را عقب می کشند و به پیروان شما نشان می دهند شما یک فرد عادی هستید که یک کسب و کار را اداره می کنید و دلایل زیادی برای تجارت با شما وجود دارد. به یاد داشته باشید ، مردم از مردم خرید می کنند. آنها از مشاغل خرید نمی کنند.

فوریت ایجاد کنید

همه ما می دانیم که فوریت در امر فروش فاکتور عظیمی است و گفتن به کسی که پس از مدتی چیزی ناپدید می شود می تواند تصمیم سریع گرفته و قبل از از دست رفتن موقعیت واکنش نشان دهد.

از آنجا که Stories در 24 ساعت ناپدید می شوند ، می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. هر فرصتی که ارائه می دهید ، می توانید به مردم بگویید که هرچه داستان از بین رفت ، از بین می رود. این برای هر کسی که در یک محیط B2C قرار دارد می تواند به خوبی کار کند.

ساده درگیر شدن

داستان های فیس بوک نامزدی را بسیار آسان می کنند زیرا روش های مختلفی را برای انجام آن در اختیار شما قرار می دهند. می توانید به دیگران بگویید برای دسترسی به چیزی انگشت خود را به بالا بکشید ، مانند یک دکمه کلیک کنید و آن را دنبال کنید. این کل صفحه را اشغال می کند و مردم را برای لحظه ای شماره گیری می کند.

حواس پرتی های زیادی در فیس بوک وجود دارد. جلب توجه غیرمجاز یک نفر بصورت آنلاین دشوار است ، اما داستانها تا آنجا که می توانید نزدیک می شوند تا توجه کامل وی را جلب کنند.

یکی دیگر از عوامل جالب و نادیده گرفته شده درباره داستان ها این است که مردم برای دیدن آن باید روی داستان ضربه بزنند. با این کار کاربران عادت دارند که از قبل روی چیزی ضربه بزنند ، که این امر احتمال مشاهده داستان شما را برای دیدن همه چیز افزایش می دهد.

در پشت این روانشناسی زیادی وجود دارد. این همان “پاسخ مثبت بله” است که بسیاری از سخنرانان از آن استفاده می کنند. شما از جمعیت زیادی س askال می کنید یا چیزی می گویید که بیشتر افراد پاسخ مثبت می دهند. کاری که شما انجام می دهید این است که جمعیت را عادت می دهند بله بگویند و سر خود را تکان دهند. در پایان ، عادت دادن این کار به آنها ، شانس آنها را برای خرید هرچه در آخر می فروشید افزایش می دهد.

نحوه استفاده از داستان های فیس بوک برای بازاریابی

اکنون که ما مقدمات کار را ایجاد کردیم ، در اینجا برخی از اقدامات عملی را می توانید برای استفاده از داستان ها برای بازاریابی خود انجام دهید.

برای تشویق نامزدی از نظرسنجی ها استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد تعامل با مخاطبان این است که از آنها نظر بگیرید. این نیز یک روش قدرتمند برای انجام تحقیقات بازار در مدت زمان کوتاه است. بگذارید بگوییم شما خالق دوره، و شما می خواهید بدانید که آیا مخاطبان شما علاقه مند به دوره جدیدی در مورد ایجاد تختخواب های باغی برجسته هستند؟

می توانید داستانی بسازید و از آنها بپرسید که آیا این مورد مورد علاقه آنهاست. تا آنجا که ممکن است شفاف باشید و از آنها بپرسید آیا فکر می کنند هزینه چنین چیزی را پرداخت می کنند؟ برای بدست آوردن تحقیقات بازار می توانید چند کار انجام دهید با این همه تلاش کم تلاش.

مقاله مرتبط  بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی 2020

حتی بهتر ، اگر آنها به نظرسنجی Facebook Stories پاسخ دهند ، می توانید از آنها بخواهید که در دوره بتا ثبت نام کنند یا ایمیل خود را پس از پایان دوره ثبت کنند.

ارسال درباره فروش

اگر فروش حساس به زمان دارید که ممکن است طی 24 ساعت آینده به اتمام برسد ، چرا در مورد آن مطلبی پست نمی کنید؟ استفاده از داستان های فیس بوک برای تجارت همه چیز در جهت رساندن پیام مناسب به مخاطب مناسب در زمان مناسب است.

به اشتراک گذاری داستان های فیس بوک در مورد رشد

همانطور که در مثال مشاهده می کنید ، تأثیرگذار شبکه های اجتماعی لوک وکسلبرگر بردهای کمی مانند کسب 7000 مشترک در YouTube ارسال می کند. این نه تنها یک روش عالی برای جلب توجه است ، بلکه به ایجاد انگیزه در دیگران نیز کمک می کند.

شما هرگز نمی دانید چه کسی در پس زمینه نشسته است و منتظر شما است تا قیمت چیزی را کاهش دهد ، و اکنون آنها آماده هستند تا از این فرصت استفاده کنند. تبدیل آنها را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. از ویژگی کش رفتن استفاده کنید تا آنها را مستقیماً به یک صفحه پرداخت یا هرجایی که محصول یا خدمات خود را می فروشید منتقل کنید.

پیوندها و دکمه ها را به داستان های خود اضافه کنید

هدف این است که داستان شما تا حد ممکن جذاب و چشم نواز باشد. یادت باشه مخاطبان فیس بوک (در حالی که هنوز جوان است) پیرتر می شود. اکنون با افرادی سروکار دارید که چهار ساعت در شبکه های اجتماعی ننشسته اند. شما در حال بازاریابی برای افراد شلوغی هستید که ممکن است به راحتی در حال پیمایش در هنگام انتظار برای قرار ملاقات باشند یا در وقت استراحت ناهار در محل کار خود هستند.

افزودن پیوندها و دکمه ها به داستان های شما تبدیل آنها را آسان تر می کند و همچنین باعث جلب توجه خود داستان می شود. وقتی می بینند که یک دکمه باز می شود ، به نظر می رسد یک عمل باید در مقابل تماشای چیزی برای لذت بردن از حد اتفاق بیفتد.

رویدادها یا تعطیلات ویژه را برجسته کنید

این واقعیت که Stories درست در بالای خبرهای فیس بوک قرار می گیرند ، بخش بزرگی از قدرت آنها است. به محض ورود شخصی به فیس بوک ، داستان مورد استقبال قرار می گیرد و اگر از آن به روش صحیح استفاده می کنید ، مطمئناً توجه بیشتری نسبت به پست معمولی در آنجا ایجاد خواهید کرد.

اگر می خواهید یک رویداد خاص یا ویژه تعطیلات را برجسته کنید ، مطمئن باشید که هدف و هدف ویدیو به اندازه روز باز شدن ویدیو مشخص است. قبل از بیان جزئیات ، آنها را خیلی دور نگذارید ، در غیر این صورت قبل از اینکه بدانید دیگر از بین نمی روند.

محصول یا خدمات جدیدی را به اشتراک بگذارید

وقتی با چیز جدیدی بیرون می آیید ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به همه اجازه دهید از آن مطلع شوند ، درست است؟ به اشتراک گذاشتن آن بر روی داستان خود ، نه تنها کلمه را سریعاً بیرون می کشد ، بلکه افراد را فوراً درگیر آن می کند.

اگر چیزی “جدید” باشد ، مردم شیفته آن می شوند و ممکن است بخواهند یکی از اولین کسانی باشند که آن را امتحان می کنند. داستان های فیس بوک مکانی عالی برای آوردن بتا است زیرا مطمئناً افراد زیادی را پیدا خواهید کرد که مایل هستند محصول یا خدمات را به صورت رایگان یا با قیمت پایین آزمایش کنند.

در مورد یک مسابقه مطلب را پخش کنید

همین روند تفکر در مسابقات نیز اعمال می شود. هدف اکثر مسابقات این است که هرچه بیشتر مردم کلمه را به گوش دیگران برسانند.

داستان ها به گسترش این موضوع کمک می کنند زیرا کاربران می توانند از طریق داستان های قبلی سرازیر شوند و بدون اینکه حتی معنی داشته باشند ، روی داستان شما می افتند. اگر آنها را درگیر خود کنید و آنها را با داستان درگیر کنید ، آنها به مسابقه شما علاقه نشان می دهند و حتی ممکن است شرکت کنند.

مقاله مرتبط  هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

محتوای تولید شده توسط کاربر در داستان های فیس بوک

محتوای تولید شده توسط کاربر در هنگام بازاریابی مانند خامه زده شده روی ساندا است. این کاملاً با محتوایی که قبلاً ایجاد کرده اید همراه است. اگر می خواهید اعتماد خود را به مخاطبان خود جلب کنید ، چه راهی بهتر از ارسال نظرات و تمجیدهایی که از افرادی که قبلاً از شما خریداری کرده اند دریافت می کنید؟

با استفاده مجدد از مثال ایجادکننده دوره ، می توانید در صورت گذراندن دوره هایی ، نتایجی را که افراد دیگر از اتمام دوره شما کسب کرده اند ، به اشتراک بگذارید. اگر دوره های شما به باغبانی می پردازد ، چرا تصاویر باغ هایی را که همه از شنیدن توصیه های شما و شرکت در کلاس های شما ساخته اند به اشتراک نگذارید؟

4 نکاتی برای استفاده از داستان های فیس بوک

در اینجا برخی از بزرگترین نکات من برای کمک به شما در استفاده بیشتر از داستانهای فیس بوک خود آورده شده است.

  1. از داستان ها برای پست های حساس به زمان استفاده کنید: هر زمان چیزی را که به زمان حساس است پیدا کردید ، حتماً از داستانی برای آن استفاده کنید. در مورد ضرب الاجل نیز شفاف باشید تا مشتریان گیجی و ناراحتی نداشته باشید.
  2. آن را تعاملی کنید: داستان را تا آنجا که ممکن است تعاملی کنید. روش های مختلفی را برای تبدیل ، استفاده از رنگ و گرافیک برای افراد فراهم کنید تا بتوانید توجه آنها را جلب کنید.
  3. برای کمپین های خود اهداف تعیین کنید: اگرچه ممکن است خلق داستان سرگرم کننده باشد ، اما باید در نظر داشته باشید که سعی در تغییر دین مردم دارید. همه موارد را پیگیری کنید و توجه داشته باشید که کدام داستان ها بهترین عملکرد را دارند. مواردی را که عملکرد خوبی دارند انتخاب کنید و آنچه را که انجام داده اید در مقایسه با بقیه متفاوت تحلیل کنید.
  4. A / B قالب های محتوای مختلف را آزمایش کنید: همه چیز را تست کنید. همیشه قالب های مختلف ، CTA های مختلف و صفحات مختلف فرود را نیز آزمایش کنید. اگر افراد زیادی را مجبور می کند تا به صفحه مقصد کلیک کنند اما پس از آن آنها گزاف گویی می کنند ، این به شما می گوید که صفحه فرود شما به کار نیاز دارد. اگر ردیابی و آزمایش نمی کنید ، هرگز نمی دانید.

نتیجه

داستان های فیس بوک به سادگی یک قطعه از معمای بازاریابی هستند. ما به عنوان بازاریاب سعی می کنیم همه تلاش خود را انجام دهیم تا به بیشترین تعداد افراد برسیم. افزایش دسترسی ما به مخاطبان مناسب بزرگترین عامل تعیین کننده در موفقیت یک کمپین است. اگر در تلاش برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی فیس بوک خود هستید ، منابعی برای کمک به شما داریم.

به یاد داشته باشید ، هیچ اتفاقی به سرعت نمی افتد ، بنابراین با داستان های مختلف آزمایش کنید ، CTA های مختلف را امتحان کنید و تمام داده ها را ردیابی کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را می کند.

آیا فکر می کنید داستان های فیس بوک راهی قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان شما است؟ اگر نه ، چرا که نه؟ آیا شما از آنها استفاده می کنید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید