آموزش سئو

دوره رایگان بازاریابی الکترونیکی شما

ژوئن 23, 2020

تجارت الکترونیکی در حال رونق است.

در حال حاضر وجود دارد 24 میلیون سایت تجارت الکترونیکی و شمردن. و با فقط 12٪ فروش بصورت آنلاین انجام می شود، می توانید انتظار داشته باشید که در سالهای آینده رشد گسترده ای صورت گیرد.

بنابراین اگر می خواهید یک تجارت آنلاین ایجاد کنید ، یکی از بهترین کارها ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیکی است.

اما چگونه آن را بازاریابی می کنید؟ چگونه ترافیک خود را رشد می دهید؟ و از همه مهمتر ، چگونه فروش می کنید؟

مطمئناً می توانید از ابزارهایی مانند Ubersuggest برای کمک به شما استفاده کنید ، اما اگر از همان ابتدا به دستورالعمل های مرحله به مرحله احتیاج دارید چه کاری انجام می دهید … به خصوص اگر تجربه بازاریابی کم و بدون هیچ کاری دارید؟

معرفی تجارت الکترونیکی بدون قفل

طی 4 هفته آینده ، من قصد دارم نحوه بازاریابی وب سایت تجارت الکترونیکی را به شما یاد بدهم. از سئو گرفته تا تبلیغات پولی گرفته تا حتی CRO… من قصد دارم همه جنبه های بازاریابی تجارت الکترونیکی را پوشش دهم.

و البته ، همه به صورت رایگان. 😉

تجارت الکترونیکی Unlocked مشابه دوره آموزش رایگان SEO من ، SEO Unlocked است.

اما بر خلاف SEO Unlocked ، که یک دوره 7 هفته ای است ، فکر می کردم که آموزش های مورد نیاز خود را فقط در 4 هفته به دست آورید.

بنابراین ، هر دوشنبه ، پنج شنبه و شنبه ، فیلم های جدیدی منتشر می کنم تا به شما یاد بگیرم که چگونه می توانید ترافیک و فروش بیشتر به یک سایت تجارت الکترونیکی بدست آورید.

و درست مانند SEO Unlocked ، تجارت الکترونیکی آنلاک شامل برگه ها ، ورق های تقلب ، PDF ، صفحه گسترده و سایر موارد مورد نیاز شما خواهد بود.

این اولین درس است که می توانید در زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=qTLffZkxnT0

اطمینان حاصل کنید که برای بارگیری صفحه کارهایی که با آن همراه شده اید به اینجا می روید.

پس دقیقا چه چیزی یاد می گیرم؟

همانطور که در بالا اشاره کردم ، این دوره 4 هفته است. در اینجا مروری بر آنچه در هر هفته و در هر درس تفکیک می شود آورده شده است:

هفته شماره 1

درس شماره 1: شروع کار

  • روش بنیاد
  • استراتژی هایی که می خواهید یاد بگیرید
  • استراتژی ها و طرز فکر
مقاله مرتبط  چگونه آژانس محلی جستجوگرها را به درستی انتخاب کنیم

درس شماره 2: کانال های فروش

  • تاریخچه تجارت الکترونیکی جدول زمانی
  • کاری که در فضای تجارت الکترونیکی کار می کند
  • معرفی کانال های فروش
  • درک کانال های فروش

درس شماره 3: کانال های بازاریابی

  • بازاریابی چند کانال
  • کدام کانال های بازار و فروش کار می کنند
  • نمای ساختمان و برند
  • مهاجران و شیکرهای فعلی و آینده در صنعت تجارت الکترونیک

هفته شماره 2

درس شماره 1: بهینه سازی نرخ تبدیل

  • مقدمه
  • صفحات محصول برای تبدیل خریداران ساخته شده است
  • تجربه
  • با استفاده از بررسی ها
  • فوریت و کمبود
  • چرخ دستی های رها شده و پیگیری
  • AOV خود را افزایش دهید (مقدار متوسط ​​سفارش)
  • قصد خروج – ضبط ترافیک گمشده
  • تست تقسیم با Crazy Egg
  • افزایش تبدیل در فروشگاه تجارت الکترونیکی شما
  • کمپین های بازاریابی ایمیل برای سایت شما
  • کارهای عملیاتی برای بهینه سازی وب سایت خود برای تبدیل

درس شماره 2: جستجوگرها و تولید محتوا

  • فید ارگانیک Google خود را تنظیم کنید
  • صفحات لیست محصولات خود را رتبه بندی کنید
  • گردش کار بازاریابی محتوای الکترونیکی
  • سئو فنی برای تجارت الکترونیکی
  • ایجاد صفحات محتوا و معامله
  • خوشه های موضعی تجارت الکترونیکی
  • نمونه های محتوا برای دیدن

درس شماره 3: ارتقاء محتوا

  • ایجاد لینک برای تجارت الکترونیکی
  • ایجاد پیوند به محتوا ، PDP ها و PLP ها
  • رسانه های اجتماعی و اعمال اثبات اجتماعی
  • سکوهای رسانه های اجتماعی در دراز مدت
  • استراتژی تبلیغ محتوا

هفته شماره 3

درس شماره 1: آمازون

  • تحقیقات کلمات کلیدی برای رتبه بندی های Google و Amazon (و تفاوت ها)
  • منابع اطلاعات
  • نحوه نوشتن نسخه خوب ، توضیحات محصول ، تبلیغات و “زاویه” های مختلف بازاریابی برای آمازون آمده است
  • تبلیغات و رعد و برق آمازون
  • لیست های خود را بهینه کنید
  • با استفاده از مسنجر فیس بوک و Manychat
  • PPC آمازون
  • بیشتر به مشتریان موجود خود بفروشید

درس شماره 2: کانال های فروش

  • کسب رتبه های بالاتر در بازارها
  • والمارت – نحوه راه اندازی و انتظار چه چیزی است
  • eBay – نحوه راه اندازی و انتظار چه چیزی
  • Etsy – نحوه راه اندازی و انتظار چه چیزی است
  • آرزو – نحوه راه اندازی و انتظار چه چیزی
  • تجارت فیس بوک – چگونه برنده شوید
  • کشش در هر پلتفرم و چه کارهایی برای برنده شدن در هر سیستم عامل

درس شماره 3: انواع بازاریابی

  • بازاریابی تجارت الکترونیکی برای (B2B) vs (B2C)
  • روند فروش تجارت الکترونیکی B2B در مقابل B2C
  • انتخاب یکی از این موارد برای شما مناسب است – هر دو را انتخاب کنید یا یکی را انتخاب کنید؟
مقاله مرتبط  نحوه شروع یک وبلاگ مامان و کسب درآمد در سال 2020

هفته شماره 4

درس شماره 1: کمپین های PLA

  • همه چیز را تنظیم می کند
  • بازاریابی پویا Google
  • معرفی لیست تبلیغات محصولات Google (تبلیغات خرید Google) معرفی + تنظیم
  • مبارزات انتخاباتی PLA شما
  • تبلیغات لیست محصولات بینگ + تنظیم
  • تبلیغات محصول پویا در Facebook + تنظیم صحیح DPA
  • خلاصه PLA + DPA

درس شماره 2: کانال های بازاریابی اضافی

  • تبلیغات اینستاگرام
  • YouTube PPC – دومین موتور جستجوی بزرگ جهان برای فروش شما است
  • Etsy PPC – آنچه در Etsy کار می کند
  • کمپین های بازاریابی ایمیل باید دارای کمپین هایی برای تجارت الکترونیکی باشند
  • ایمیل های مشتری خود را خودکار کنید و بررسی ها را خیلی سریعتر جمع کنید

درس شماره 3: کانال های اضافی

  • کار با تأثیرگذار
  • اعلان فشار – لیست و پیام رسانی
  • درک معیارهای خود (COGS ، ROAS ، ROI برای دیدن آنچه که SKU برای مقیاس کردن)
  • مطالعات موردی
  • خلاصه

در طول 4 هفته چگونه می توانم پیگیری کنم؟

ویدئوهای منتشر شده هر دوشنبه ، پنجشنبه و شنبه را مشاهده خواهید کرد.

فیلم ها به طور متوسط ​​تقریبا 10 تا 15 دقیقه طول دارند ، بنابراین نیازی نیست بیشتر از یک ساعت در هفته شما را دنبال کنید ، از جمله اتمام تکالیف و صفحات کار.

برای آسانتر کردن کارها ، صفحات کار و تکالیف خانه تا حدودی از قبل پر شده ، بنابراین شما می دانید که در هر مرحله از راه چه باید بکنید.

مهم نیست که چه چیزی ، اطمینان حاصل کنید که هر تکلیف را انجام داده اید. مشاهده فیلم ها کافی نیست.

مطمئناً ، این فیلم ها تئوری ها و استراتژی هایی را به شما آموزش می دهند ، اما باید نحوه اجرای و اجرای آن را نیز بیاموزید. به همین دلیل می خواهم که شما صفحه کار و تکالیف خانه را تکمیل کنید.

در کل ، من از شما می خواهم که هر هفته یک ساعت مرتکب شوید. اگر تازه وارد بازاریابی شده اید ، شاید یک ساعت و نیم باشد که باید انجام شود. 🙂

پس از اتمام 4 هفته (12 فیلم) ، می دانید که چگونه می توانید هر وب سایت تجارت الکترونیکی و حتی نحوه فروش محصولات را به صورت آنلاین در سایت هایی مانند آمازون به بازار عرضه کنید.

مقاله مرتبط  بهینه سازی سمینار Google My Business

اگر می خواهید مطمئن شوید که یک درس را از دست نخواهید داد (زیرا من در مورد هر درس وبلاگ نویسی نمی کنم) ، مطمئن شوید که در کانال YouTube من مشترک شوید چون من دروس را در آنجا بارگذاری خواهم کرد.

پس از کلیک روی پیوند بالا ، پنجره اشتراک اشتراک را در YouTube مشاهده خواهید کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه “SUBSCRIBE” کلیک کنید.

پس از کلیک روی “اشتراک” ، به زنگ کنار دکمه اشتراک توجه خواهید کرد ، حتماً روی آن کلیک کنید.

هنگامی که روی زنگ کلیک می کنید ، به شما چند گزینه داده می شود.

بر روی گزینه “همه” کلیک کنید. در کنار دکمه “مشترک” ، باید یک اخطار زنگ جدید را ببینید:

این باعث می شود YouTube وقتی من یک درس جدید بازرگانی تجارت الکترونیکی را منتشر می کنم ، به شما اطلاع دهد.

نتیجه

تجارت الکترونیکی یک زمینه پررونق است. فقط به آمازون نگاه کنید ، آنها بزرگتر از هر خرده فروش سنتی هستند.

داشتن مهارت مهارت شناختن بازار سایت الکترونیکی هرگز نمی تواند چیز بدی باشد.

و چه کسی می داند ، شاید شما تمام وقت آن را به عنوان مشاور یا از طریق اداره سایت تجارت الکترونیکی خود انجام دهید.

اگر تازه وارد بازاریابی هستید ، نگران تجدیدنظر در این مقاله نباشید. من قصد دارم تاکتیک های اصلی را که بیشتر نتایج را به شما منتقل می کند ، به شما آموزش می دهم. و من آنها را با یک فرمول گام به گام ساده تقسیم می کنم.

شما همچنین به کاربرگ و ابزارهای موردنیاز خود ارائه خواهید شد ، بنابراین تمام کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را بیاورید و مایل باشید هر هفته به یک ساعت و نیم مرتکب شوید.

بنابراین ، آیا شما آمادگی یادگیری بازاریابی تجارت الکترونیکی را دارید؟

PS: نظری را در زیر بگذارید تا به من اطلاع دهم که می خواهید دوره بعدی را برای من ایجاد کنم. من قبلاً یکی از این کارها را در زمینه سئو انجام دادم ، و اکنون یکی در زمینه بازاریابی تجارت الکترونیکی انجام می دهم آیا می خواهید یکی از آنها در بازاریابی محتوا ، تبلیغات پولی ، اینستاگرام…؟ این می تواند هر چیزی باشد ، فقط در نظرات به من اطلاع دهید.

پاسخی بگذارید