آموزش سئو

خدمات مشاوره مدیریت اعتبار

اکتبر 5, 2020

چه احساسی خواهید داشت اگر نرخ تبدیل شما 120 درصد رشد کند؟

تحقیقات انجام شده توسط Uberall نشان می دهد شرکت هایی که رتبه کل بررسی خود را از 3.5 به 3.7 ستاره منتقل می کنند ، رشد 120 درصدی تبدیل را تجربه می کنند. اگر رتبه بندی بررسی شما 0.1 افزایش یابد ، می توانید 25 درصد افزایش نرخ تبدیل را تجربه کنید!

اگر با مدیریت شهرت آشنایی دارید ، می دانید چه تاثیری می تواند در کسب و کار شما بگذارد. اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل هستید ، مطمئن نیستید که از شهرت خود به طور موثر بسازید ، محافظت کنید و از آن استفاده کنید.

مدیریت اعتبار این مشکل را حل می کند.

مشاوره مدیریت اعتبار به شما یک برنامه عملی می دهد که به شما نشان می دهد چگونه شهرت خود را بسازید ، محافظت کنید و تقویت کنید.

7 روشی که یک مشاور مدیریت اعتبار می تواند به پیشرفت و توسعه کار شما کمک کند

وقتی بیشتر افراد به مدیریت شهرت فکر می کنند ، مشاوره اولین چیزی نیست که به ذهن خطور می کند. بیشتر مشاغل به طور خودکار تصور می کنند که آنها مهارت ها و آموزش های لازم برای مدیریت اعتبار شرکت خود را به تنهایی دارند.

بسیاری از مردم فکر می کنند این فقط بررسی است.

از مشتریان خود بخواهید در Yelp یا Google Reviews برای شما نظر بنویسند و اعتبار شما به طور خودکار افزایش می یابد. سریع ، ساده و آسان است و تا حدی کار می کند.

اما همچنین کافی نیست.

به همین دلیل شما به مشاوره مدیریت اعتبار نیاز دارید. با پشتیبانی مناسب ، شما:

  1. انواع مختلف شهرت را درک کنید: مشاوران به شما کمک می کنند شهرت شما مثبت ، متوسط ​​، منفی یا مثبت و منفی باشد. آنها به شما نشان خواهند داد که تأثیر هر یک چگونه خواهد بود و هر یک بر کسب و کار شما چگونه تأثیر خواهند داشت.
  2. درک کنید که شهرت شما در کجا قوی یا ضعیف است: کمپین های مدیریت اعتبار شما باید با معیارها شروع شوند. باید بدانید که کجا خوب کار می کنید و مناطقی که نیاز به پیشرفت دارند. مشاور شما باید بتواند زمینه هایی را که در ابتدا به توجه شما نیاز دارند در اولویت کاری خود قرار دهد. آیا شما نیاز به بهبود کیفیت محصول دارید؟ یا ابتدا باید روی بهبود خدمات مشتری تمرکز کنید؟ کدام سیستم عامل ها بیشترین تأثیر را بر درآمد خواهند داشت؟ آنها باید بتوانند به این س questionsالات پاسخ دهند و طرحی را که می توانید دنبال کنید به شما ارائه دهند.
  3. بدانید که چگونه اعتبار خود را ایجاد کنید: شما اعتبار خود را از چند طریق ایجاد می کنید – کیفیت محصول و خدمات ، خدمات به مشتری ، جوایز و افتخارات ، عملکرد مالی ، نتایج بدست آمده برای مشتریان و غیره. آنها به جزئیات واضح اما فراموش شده اشاره می کنند. اگر نظرات شما مثبت باشد اما خدمات مشتری شما ضعیف باشد ، در نهایت شما را جلب می کند.
  4. ابزار ، منابع و افراد مورد نیاز را شناسایی کنید برای ایجاد اعتبار خود. آیا به ابزارهای مدیریت بررسی شخص ثالث نیاز دارید؟ آیا هر یک از این ابزارها به اطلاعات ورود به سیستم نیاز دارند؟ آنها باید لیستی از مواردی را که برای اجرای موفقیت آمیز یک کمپین مدیریت اعتبار به آنها نیاز دارید ، در اختیارتان قرار دهند.
  5. نحوه استفاده و تقویت اعتبار برای رشد تجارت خود: اکثر شرکت هایی که ارزش مدیریت اعتبار را درک می کنند توجه خود را معطوف بررسی ها می کنند. آنها مطمئن نیستند که با بررسی ها چه کاری باید انجام دهند. مشاور شما به شما نشان می دهد که چگونه از نظرات خود برای جذب مشتری بیشتر و هزینه های تبلیغات کمتر استفاده کنید. آنها همچنین باید طرحی را در اختیار شما قرار دهند که از اعتبار شما برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد شما استفاده کند.
  6. آنچه برای محافظت از اعتبار خود نیاز دارید داشته باشید: شرکت شما می تواند تمام اقدامات صحیح را انجام دهد و در نهایت با شهرت ضعیفی همراه باشد. سیاه نمایی بررسی بد ، کلاهبرداری در رقبا ، رفتارهای بد مشتری ، اقدامات غلط اجتماعی یا سیاسی و بحران های کلی همه مواردی هستند که باید مورد توجه و آماده سازی قرار گیرند.
  7. نحوه اصلاح اعتبار خود را بدانید: مشاور شما یک طرح مدیریت بحران در اختیار شما قرار می دهد که با مشکلات بزرگ یا جزئی مقابله می کند و یک برنامه بهبودی برای بازگرداندن شرکت شما از هرگونه بلایای معتبر در اختیار شما قرار می دهد. مشاور شما یک بازه زمانی واقعی برای شما فراهم می کند.
مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت جستجوگرها در سال 2020

اینها مناطقی است که برای کمک به آنها به یک مشاور نیاز دارید.

نحوه شروع کار با یک مشاور مدیریت اعتبار

مشاوری که انتخاب می کنید می تواند به شما در شروع کار با مواردی که پیش از موعد نیاز دارید کمک کند. اما اگر رابطه ای آماده و آماده کار داشته باشید بهتر است. در اینجا لیستی از مواردی است که می خواهید زودتر از موعد آماده کنید.

  • اهداف ، اهداف و KPI را برای فعالیت های خود تعیین کنید: به محض این که مشاور خود را به خدمت بکشید ، این موارد تغییر می کند ، اما شما می خواهید پیش از موعد در مورد اهدافی که به دنبال آن هستید ایده داشته باشید. توجه خود را هم به اهداف درونی و هم به اهداف خارجی معطوف کنید. به عنوان مثال ، یک هدف داخلی بهبود رتبه بندی خدمات مشتری از مشتریانی است که از طریق تلفن ، چت زنده یا ایمیل با شما تماس می گیرند. یک هدف خارجی می تواند بررسی های بیشتر چهار و پنج ستاره در بررسیهای Yelp یا Google باشد.
  • یک نقطه تماس و تیم را انتخاب کنید مسئول مدیریت بازبینی است. معمولاً بازاریابی ، خدمات مشتری یا فروش مسئولیت مدیریت بازبینی را بر عهده دارند. شما می خواهید یک واحد و تیم واحد انتخاب کنید ، به آنها اختیار تصمیم گیری و خودمختاری مورد نیاز برای مدیریت شهرت خود را بدهید.
  • سیاست حاکمیتی ایجاد کنید: شما می خواهید افراد مشخصی را تعیین کنید که با مشاور شما کار می کنند تا تغییراتی را که آنها توصیه می کنند اعمال کنند. همچنین باید دستورالعمل های قانونی تنظیم کنید که مشخص کند تیم شما باید به چه چیزی پاسخ دهد ، چه زمانی باید پاسخ دهد و چگونه این کار را انجام دهد. این می تواند به سادگی تصمیم گیری در مورد پاسخ دادن به همه نظرات باشد. به محض داشتن مشاور خود این مسئله نیز ممکن است کمی تغییر کند.
  • تمام نمایه های بررسی خود را ایجاد و ادعا کنید: لیستی از سایت های بررسی در صنعت خود تهیه کنید ؛ ایجاد یک حساب کاربری برای سایت های اصلی ، طرحی ، خاص صنعت و سایت های خاص. اگر شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری به طور خاص برای مشاور خود دارید ، آن را زودتر از موعد آماده کنید.
  • اعتبارنامه ها را به اشتراک بگذارید و دسترسی داشته باشید: مشاور شما ممکن است درخواست دسترسی به ابزارهای شخص ثالث (به عنوان مثال ، Google Analytics) را داشته باشد. اگر از ابزارهای مدیریت بازبینی شخص ثالث استفاده می کنید ، ممکن است آنها برای آنها نیز درخواست دسترسی داشته باشند. بسته به مشاوری که انتخاب می کنید ، ممکن است نیاز به دسترسی به ابزار مدیریت محتوای یا توسعه وب نیز داشته باشند.
  • الزامات گزارش دهی را تنظیم کنید: می خواهید دستورالعمل های مربوط به گزارش کمپین خود را تنظیم کنید. می خواهید چند وقت یک بار مشاور شما به روزرسانی ها و گزارش های کمپین را به شما ارائه دهد؟ چه کسی باید این گزارش ها را دریافت کند؟ مالکان و مدیریت ، علاوه بر تیم مسئول مدیریت شهرت؟
مقاله مرتبط  یک راهنمای سریع برای استفاده از کلمات کلیدی برای سئو بهتر آمازون

مشاور مدیریت اعتبار شما به شما می گوید که برای شروع چه کارهایی لازم دارند ، اما اگر قبل از موعد آماده باشید همیشه بهتر است.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره مدیریت اعتبار

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه یکی از بزرگترین موانع مشاوره است. تحقیقات انجام شده توسط Consulting.us اشاره دارد بازگشت سرمایه به عنوان یک مشکل. آنها دریافتند که 27 درصد شرکتهای مورد بررسی از استخدام مشاور خودداری می کنند زیرا اندازه گیری بازگشت سرمایه بسیار سخت است.

این نیازی به مشکلی نیست که شما را از استخدام یک مشاور مدیریت اعتبار باز می دارد. در واقع ، شما در حال حاضر اطلاعات لازم برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه مدیریت اعتبار را دارید. اگر کارهای مقدماتی تعیین اهداف و KPI را برای کارزارهای خود انجام داده باشید ، در حال حاضر آنچه را برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خود نیاز دارید ، دارید.

برای درجه بندی اهداف از قبل با مشاور خود کار کنید.

شما می خواهید در زمینه اهداف ، اهداف و KPI هایی که با تیم خود تعیین کرده اید از مشاور خود کمک بگیرید. مشاور شما باید بتواند در ابتدای فعالیت های خود به شما بگوید که آیا اهداف ، اهداف و KPI های شما واقع بینانه و مطابق با واقعیت است.

اگر اهداف شما واقع بینانه نیستند ، مشاور شما باید بتواند دلیل آن را توضیح دهد.

اگر آنها واقع بینانه باشند و هر دوی شما با اهدافی که تعیین کرده اید به توافق برسید ، اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه آسان است. فقط به اهدافی که در ابتدای رابطه تعیین کرده اید مراجعه کنید و سپس بررسی کنید که مشاور شما در رسیدن به آن اهداف به شما کمک کرده است.

این یک روش ساده و آسان برای اطمینان از دریافت ROI است که برای سودآوری لازم دارید.

4 چک لیست برای یافتن مشاور مدیریت معتبر

انتخاب مشاور مناسب مدیریت اعتبار لازم نیست پیچیده یا دشوار باشد. شما می توانید به همان روشی که برای هر مشاور یا حرفه دیگری رویکرد بررسی را انجام دهید. پیش از موعد ، ارزش ها ، انتظارات و نیازهای خود را به طور خلاصه بیان می کنید. سپس ارائه دهندگانی را پیدا می کنید که با معیارهای شما مطابقت دارند.

در اینجا لیست کوتاهی از معیارهایی است که می توانید استفاده کنید.

1. یک اعتبار ستاره ای

مشاور مدیریت اعتبار شما باید در صنعت دارای شهرت عالی باشد. هیچ گونه س questionsالی در مورد حقانیت آنها یا تردید در مورد صحت آنها وجود ندارد. اگر یک مشاور نظرات منفی ، بازخورد ضعیف یا نگرانی در مورد استانداردهای خود داشته باشد ، برای کسب و کار شما مناسب نیست.

در سایت های عمومی ، انجمن ها یا رسانه های اجتماعی به دنبال بازخورد مشتری باشید. در مورد تجارت آنها باید نسبت 5 به 1 بازخورد مثبت به منفی وجود داشته باشد. در حالت ایده آل ، شما به دنبال ترکیبی گسترده از نظرات ، بازخورد مثبت و هیاهوی کسب و کار آنلاین آنها هستید.

2. یک رکورد اثبات شده

مشاور شما باید بتواند مطالعات موردی ، توصیفات یا منابع را به شما ارائه دهد. شما می خواهید مستقیماً از مشتری های خود باخبر شوید. شما به دنبال شواهدی هستید که به شما نشان دهد:

  • نحوه کار آنها
  • مشکلاتی که حل کردند
  • نتایج بدست آمده
  • روشی که آنها به مشتریان خود خدمت می کردند
مقاله مرتبط  89 بلاگ ایده های وبلاگ (+ نحوه انتخاب صحیح)

این جزئیات مواد زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با آنها کار کنید. برخی از شرکتهای مدیریت اعتبار ممکن است در مواردی که اطلاعات مشتری خود را پنهان می کنند ، موارد مورد نظر را بنویسند ، آنها را نادیده بگیرند. از مشاور خود بخواهید یکی یا دو مثال از مشتریانی که تصمیم گرفته اند داستان خود را به اشتراک بگذارند ، برای شما ارائه دهد. اگر چیزی درست به نظر نمی رسد ، انجام برخی از بررسی های اساسی اساسی را آسان تر می کند.

3. برنامه آنها برای کمپین شما

یک مشاور عالی می تواند در مورد سطح بالایی از استراتژی ها و تاکتیک هایی که برای بهبود اعتبار شما استفاده می کنند ، به شما نمای کلی بدهد. آنها باید برنامه های خود را با جزئیات ارائه دهند ، جزئیات مهم مانند موارد زیر را پوشش دهند:

  • محتوایی که آنها برای شما ایجاد خواهند کرد
  • چگونه آنها قصد دارند اعتبار شما را بهبود بخشند (با مشخصات خاص)
  • از چه کسی می خواهند در مورد تجارت شما بنویسد
  • چگونه دیگران را وادار به صحبت در مورد تجارت شما می کنند
  • چگونه آنها به بررسی و بازخورد پاسخ می دهند
  • رویکرد آنها به سئو
  • اینکه آیا آنها محتوا را قبل از ارسال به صورت آنلاین با شما به اشتراک می گذارند یا خیر

آنها باید درباره مبارزات انتخاباتی شما کاملاً باز و شفاف باشند. هر چیزی کمتر از آن یک پرچم قرمز جدی است. اگر مشاور شما از طرف شما کاری انجام می دهد ، باید در مورد کارشان با شما شفاف باشد.

4- آنها به سالات شما پاسخ می دهند

شما باید بتوانید سوالات مهمی راجع به کارزار خود از مشاور خود بپرسید. آنها باید پاسخ شفافی به هر یک از سالات و نگرانی های شما ارائه دهند. در اینجا چند سوال وجود دارد که ممکن است بخواهید پیش از موعد از مشاوران خود بپرسید.

  • آیا محتوای آنها را قبل از ارسال ارسال خواهید کرد؟
  • آیا شما در صنعت من تجربه کمک به سایر مشتریان را دارید؟
  • چگونه به مشتری خشمگین قانونی پاسخ می دهید؟
  • آنها چگونه قصد دارند اعتبار شما را ارتقا دهند؟
  • شهرت بهبود یافته چگونه اهداف شما را محقق می کند؟

اگر مشاورانی که در نظر دارید از پاسخ دادن به سوالات شما امتناع می ورزند یا طفره می روند ، احتمالاً ایده خوبی است که مشاور دیگری انتخاب کنید.

در صورت تمایل می توانید این معیارها را گسترش دهید و جزئیات مورد نظر خود را به صورت مورد نیاز اضافه کنید.

نتیجه

مدیریت اعتبار تأثیر بسزایی در تجارت شما دارد. اگر به دنبال یک مشاور برای کمک به شما در فعالیت های خود هستید ، احتمالاً این را می دانید.

وقتی بیشتر افراد به مدیریت شهرت فکر می کنند ، مشاوره اولین چیزی نیست که به ذهن خطور می کند. بسیاری از شرکت ها علاقه ای به استخدام مشاور ندارند زیرا آنها نمی دانند چگونه ROI را اندازه گیری کنند. معمول است که کسب و کارها تصور می کنند مهارت ها و آموزش های لازم برای مدیریت اعتبار شرکت خود را به تنهایی دارند.

از این راهنما برای یافتن مشاوران مدیریت شهرت مورد نیاز خود استفاده کنید. ابتدا ارزشها ، انتظارات و نیازهای خود را انتخاب کنید. سپس لیستی از مشاوران متناسب با آن لیست ایجاد کنید. مشاورانی که پیدا می کنید می توانند در رسیدن به اهداف خود به شما کمک کنند.