آموزش سئو

خدمات مشاوره لینک سازی

اکتبر 9, 2020

علیرغم اینکه SEO در طی سالهای گذشته پیشرفت کرده است ، ایجاد لینک همچنان یکی از مهمترین م componentsلفه ها برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو است.

این یک مفهوم ساده است: به همان تعداد وب سایت با کیفیت و مرتبط برای پیوند دادن به محتوای خود دریافت کنید.

مشکل اما در اجرا است ، که شامل مهارت های مختلفی مانند تولید محتوا ، تحقیق و اطلاع رسانی است. همه این موارد ممکن است زمان بر و سخت باشد.

اگر در زمینه استراتژی لینک سازی خود به کمک نیاز دارید ، ممکن است بخواهید به مشاوره لینک سازی مراجعه کنید.

6 روشی که یک مشاور لینک سازی می تواند به پیشرفت کار شما کمک کند

ایجاد لینک یکی از ملفه های اصلی SEO است که در خدمت یک هدف اصلی است: رشد تجارت شما.

در سطح شغلی ، هنگام استخدام مشاور ایجاد لینک ، می توانید انتظار مزایای زیر را داشته باشید:

  • رتبه بندی جستجوی بهتر – دستیابی به وب سایت های معتبر و مرتبط برای پیوند دادن به صفحات ، باعث بهبود رتبه شما در Google برای کلمات کلیدی خاص می شود. همانطور که صفحات شما با گذشت زمان بالاتر می روند ، می توانید انتظار افزایش بازدید را داشته باشید ، به خصوص اگر در صفحه اول قرار بگیرید.
  • لیدهای واجد شرایط – بک لینک هایی که از سایت های مربوطه می آیند همچنین به عنوان راهی برای دریافت ترافیک ارگانیک از طریق مراجعه دهان به دهان استفاده می شوند. وب سایت دیگری که به صفحه شما پیوند دارد به طور مستقیم یا غیرمستقیم کاربران آنها را ترغیب می کند تا محتوا یا خدمات شما را بررسی کنند. هنگامی که شبکه ای از پیوندها را ایجاد کردید ، این می تواند منجر به جریان پایدار هدایت های واجد شرایط شود.
  • شراکت – استراتژی های لینک دهی به طور معمول شامل نوعی ارتباط برای توسعه روابط با وب سایت های مرتبط در مکان شما است. از طریق این فرآیند ، شما فرصت های بالقوه ای را پیدا خواهید کرد که فراتر از لینک دهی مجدد هستند ، مانند تبلیغات متقابل لیست ایمیل های یکدیگر.

در سطح عملیاتی ، در اینجا برخی از روشهایی وجود دارد که یک مشاور ایجاد لینک به شما در دستیابی به این نتایج تجاری کمک می کند.

1) محتوای قابل پیوند ایجاد کنید

هیچ راز و میانبری در این مورد وجود ندارد. اگر بک لینک با کیفیت می خواهید ، باید محتوایی ایجاد کنید که به نظر مردم ارزشمند است.

این احتمالاً منطقه ای است که بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان در آن شکست خواهند خورد ، زیرا تولید محتوای با کیفیت آسان نیست.

یک مشاور ایجاد لینک به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که به احتمال زیاد به آن پیوند داده شود مانند:

  • راهنماهای قطعی – دوران ارسال پست های 500 کلمه ای وبلاگ به پایان رسیده است. وقتی افراد به دنبال اطلاعات در وب هستند ، می خواهند همه چیزهایی را که باید بدانند در یک صفحه جمع آوری کنند. در نتیجه ، راهنماهای کامل و جامع تعداد بیشتری بک لینک را ایجاد می کنند و به طور حتم در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند.
  • داده ها و تحقیقات – داده ها به عنوان یک روش خوب برای بدست آوردن بک لینک بیشتر عمل می کند زیرا افراد اغلب داده های شما را در محتوای خود قرار می دهند ، به این معنی که آنها باید به شما پیوند دهند. اگر نوعی گزارش تحقیق نیز تهیه کرده باشید که می تواند به عنوان یک نقطه صحبت در صنعت شما باشد.
  • اینفوگرافی – اطلاعات ارائه شده بصری در قالب اینفوگرافیک روش ساده دیگری برای گرفتن بک لینک است. دلیل این امر این است که افراد اغلب اینفوگرافیک را در وب سایت خود جاسازی می کنند و این یک روش آسان برای ارزش افزودن به خوانندگان خود است. در همان زمان ، یک بک لینک ساده خواهید گرفت.
  • طعمه Ego – طعمه نفس شامل ایجاد محتوایی است که مستقیماً مربوط به افرادی است که می خواهید از آنها بک لینک بگیرید ، مانند مصاحبه یا قرار دادن آنها در یک لیست. منطق این است که شما با صحبت کردن در مورد شخصی خود را جلب می کنید ، بنابراین او احساس می کند مجبورتر است که این محتوا را به اشتراک بگذارد و به آن پیوند دهد.

2) لینکهای شکسته را برطرف کنید

در سراسر وب ، تعداد زیادی بک لینک خراب وجود دارد.

مقاله مرتبط  8 تاکتیک مفید بازاریابی TikTok

این به این دلیل است که ممکن است در یک برهه از زمان یک وب سایت به وب سایت دیگری مرتبط شده باشد. اما به یک دلیل یا دلیل دیگر ، صفحه ای که آنها به آن پیوند داده اند ممکن است وجود نداشته باشد یا نام آن تغییر کرده باشد.

صاحب وب سایت هنوز هم به دنبال پیوند دادن به اطلاعات مربوطه است که فرصتی برای به دست آوردن لینک جدید است.

یک مشاور لینک سازی به شما کمک می کند تا این فرصت ها را شناسایی کرده و محتوایی ایجاد کنید که بتواند این خلا ها را پر کند.

3) ارسال مهمان

به جای انتظار برای بک لینک ، می توانید با نوشتن پست های وبلاگ در وب سایت های دیگر و پیوند دادن به سایت های خود ، به طور فعال خود را ایجاد کنید.

این پست ارسال مهمان نامیده می شود و از مدت ها قبل یکی از اصلی ترین موارد ایجاد پیوند است. این کار به خوبی انجام می شود زیرا شما در ایجاد محتوا برای سایت دیگری کار سختی انجام می دهید ، اما از مزایای به دست آوردن بک لینک آنلاین بهره مند می شوید.

اما برخی از هشدارها برای یادآوری وجود دارد:

  • اگر Google فکر کند که شما سعی دارید سیستم او را بازی کنید ، شما را جریمه می کند. به عنوان مثال ، ارسال هرزنامه به پست های مهمان در سایت های بی کیفیت ، شما را دچار مشکل خواهد کرد.
  • ارسال مهمان پرداخت شده مجاز نیست این شامل “پرداخت” به صورت پیوندهای متقابل است.

اگر از یک مکان معتبر وبلاگ نویسی می کنید ، پس نباید خیلی مشکل داشته باشید. همچنین می توانید علاوه بر لینک دهی ، از مزایای استفاده از مخاطبان وب سایت دیگری نیز بهره مند شوید.

4) اظهارنظر اجتماعی

درست است که بهترین بک لینک ها از وب سایت های معتبر و مرتبط حاصل می شوند. در حالت ایده آل ، این پیوند مستقیماً از طرف مالک و ویراستار وب سایت تهیه می شود.

با این حال ، گرفتن بک لینک از وب سایت های رسانه های اجتماعی و بخش نظرات نیز می تواند اضافه شود – اگر به درستی انجام شود.

مشاور لینک سازی شما نظرات مرتبط و متفکرانه ای را درباره سایتهایی از جمله:

  • انجمن های تخصصی
  • سایت های پرسش و پاسخ مانند یاهو یا Quora
  • وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک
  • بخشهایی را در وبلاگهای مربوطه نظر دهید

مانند سایر جنبه های ایجاد لینک ، نکته اصلی در اینجا این است که از ورود به عنوان نامه های ناخواسته یا تلاش برای بازی سیستم جلوگیری کنید.

5) احیای پیوند

اگر حداقل تا حدودی مارک تجاری مستقر دارید ، احتمال اینکه در سراسر وب از شما نام برده شده باشد بدون اینکه به شما پیوند داده شود ، وجود دارد.

برای مشاور ساخت لینک شما ، این میوه کم آویز خواهد بود زیرا شما به سادگی تمام سایت هایی را که از شما نام برده اند پیدا می کنید و پیوند می خواهید. این می تواند شامل سایت هایی مانند:

  • وب سایت های خبری – به عنوان مثال ممکن است نام تجاری شما در داستانی درباره صنعت شما ذکر شده باشد. اگرچه ممکن است تمرکز اصلی شما نباشد ، ارزش این را دارد که از یک خبرگزاری یک لینک بگیرید.
  • رسانه های اجتماعی – نمایه های اجتماعی شما می تواند به اقتدار سایت شما و رتبه بندی نام وب سایت شما در Google کمک کند.

6) جمع آوری محتوا

یکی دیگر از برنده های سریع که مشاور لینک سازی شما می تواند برای شما به دست آورد این است که شما در فهرست ها و منابع مربوطه فهرست شده باشید.

برخی از این دایرکتوری ها وزن بسیار زیادی دارند زیرا ارزش ملموس زیادی را ارائه می دهند.

به طور معمول ، آنها به این اشکال ظاهر می شوند:

  • فهرست صنعت – اینها فهرست های استانداردی است که اکثر صنایع دارند و به سادگی لیست شرکت های مختلف موجود در فضا و اطلاعات تماس آنها را ذکر می کنند.
  • لیست های برتر ارائه دهنده – این قطعات محتوای عمیق تری هستند که می توانند به عنوان یک بررسی مقایسه یا فقط لیستی از محبوب ترین مارک ها ساخته شوند.

چگونه می توان با یک مشاور لینک سازی شروع به کار کرد

لینک سازی به کار زیادی نیاز دارد. ممکن است تصمیم بگیرید که بهتر است با یک مشاور لینک سازی کار کنید که می تواند در مورد استراتژی به شما مشاوره دهد و روند کار را برای شما انجام دهد.

مقاله مرتبط  چگونه به نظرات گزارش Ripoff پاسخ دهیم

در این حالت ، در اینجا رابطه کار با یک مشاور ایجاد لینک به وجود می آید.

آماده سازی

اول و مهمترین ، شما باید اطمینان حاصل کنید که فضای مناسبی را برای موفقیت در ایجاد لینک ایجاد می کنید. در اینجا برخی از مواردی که شما باید ترتیب دهید:

  • سئو فنی – اگر بارگذاری وب سایت شما 10 ثانیه طول بکشد ، یا سازمان دهی ضعیفی داشته باشد ، هیچ نقطه ایجاد لینک و ایجاد ترافیک وجود ندارد. اگر اصول فنی SEO درستی نداشته باشید ، تلاش های شما برای ایجاد پیوند به اندازه بالقوه آنها سازگار نخواهد بود.
  • دارایی های محتوای موجود – از آنجا که محتوا بخشی اصلی از استراتژی ایجاد پیوند شما است ، شما باید دارایی هایی را که می توانید برای ایجاد محتوا استفاده کنید جمع آوری کنید. این شامل مواردی مانند داده های خام و مطالعات موردی مشتری است.
  • بودجه – لینک سازی به کار زیادی نیاز دارد. جنبه اطلاع رسانی و استراتژی یافتن فرصت های لینک دهی وجود دارد. و همچنین جنبه ایجاد محتوا در ایجاد محتوا وجود دارد که افراد می خواهند به آن پیوند دهند. برای هر دو باید بودجه کافی داشته باشید.

حسابرسی و استراتژی

در مرحله بعد ، مشاور لینک سازی شما وضعیت فعلی شما را تجزیه و تحلیل کرده و یک استراتژی مبتنی بر اهداف شما ایجاد می کند. آنها عوامل مختلفی را در نظر خواهند گرفت مانند:

  • بهترین مطالب شما – در ابتدا ، آنها برخی از بهترین محتوای عملکرد شما را بررسی می کنند. احتمال این وجود دارد که شما از نظر دریافت بک لینک ، بالقوه آن را به حداکثر نرسانده اید ، بنابراین این معمولاً مکان خوبی برای شروع است.
  • کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید – سپس مشاور لینک سازی شما کلمات کلیدی مورد نظر شما را در نظر می گیرد. این به عنوان پایه و اساس ایجاد محتوا و تحقیقات رقبا استفاده می شود.
  • بک لینک های رقبا – بعد ، آنها باید محتوای رقابتی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند کدام وب سایت ها به آن پیوند داده اند. این یک نقطه شروع خوب برای یافتن افرادی است که می توانند به شما بک لینک بدهند.
  • فرصت های بک لینک – آنها همچنین تجزیه و تحلیل فضای شما را برای جستجوی فرصت ها در قالب دایرکتوری ها و بک لینک های خراب انجام می دهند.

ایجاد محتوا

بسته به چگونگی ساختار تیم شما ، ممکن است به مشاور لینک سازی خود نیاز داشته باشید تا برای شما نیز محتوا ایجاد کند.

فرآیند تولید محتوا به طور معمول شامل موارد زیر است:

  1. شناسایی کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید – هم دم بلند و هم دم کوتاه
  2. تجزیه و تحلیل محتوای برتر در فضای خود و ایجاد نسخه های بهتر
  3. مراقبت از وقایع موضعی و ایجاد محتوای مرتبط
  4. ایجاد محتوای همیشه سبز با کیفیت بالا مانند راهنماهای عمیق و تجسم داده ها
  5. یافتن فرصت هایی برای ارسال میهمان

وقتی نوبت به ایجاد محتوا برای لینک دادن می رسد ، هیچ جایگزینی برای محتوای با کیفیت بالا که افراد می خواهند بخوانند وجود ندارد.

از این نظر ، بهترین محتوا احتمالاً از ترکیب بینش صنعت شما با مهارتهای یک مشاور لینک سازی حاصل خواهد شد.

تماس با ما

لینک سازی دارای یک م buildingلفه ایجاد رابطه است که شامل ارتباط با افرادی است که به سایت شما لینک می دهند.

اگر هیچ کس برای خواندن یا پیوند دادن به آن نباشد ، بهترین مطالب در دنیا بی فایده است. هنگام انجام خدمات ارتباطی ، مشاور لینک سازی شما باید:

  • افراد مناسب را پیدا کنید – به یاد داشته باشید که شما به بک لینک از سایت های معتبر و مرتبط نیاز دارید. همه بک لینک ها برابر نیستند ، بنابراین یک فرآیند تحقیق وجود دارد که باید در ابتدا انجام شود.
  • پیام رسانی را درست دریافت کنید – باید دلیل قانع کننده ای برای پیوند شخصی به سایت شما وجود داشته باشد. نحوه انجام اطلاع رسانی و چگونگی ارائه مقدار بر اینکه آیا کسی به شما لینک بلاک می دهد یا نه تأثیر می گذارد.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره لینک سازی

حال بیایید در مورد اصل موضوع صحبت کنیم: با خدمات مشاوره ایجاد لینک انتظار بازگشت سرمایه چیست؟

مقاله مرتبط  یادگیری SEO - ردیابی عملکرد SEO برای ایجاد انگیزه

خوشبختانه ، با ایجاد لینک ، معیارهای روشنی وجود دارد که می توانید برای اندازه گیری موفقیت از جمله موارد زیر استفاده کنید:

  • میزان بک لینک هایی که دریافت می کنید – هرچه پیوندهای مرتبط بیشتری دریافت کنید بهتر است – حتی اگر از معتبرترین سایتها نباشد.
  • افزایش ترافیک پیوند – شما باید بتوانید ترافیکی را که مستقیماً از وب سایتی که به شما پیوند داده شده است مشاهده کنید.
  • رتبه بندی SERP – به تدریج ، متوجه افزایش محتوای رتبه بندی جستجو خود می شوید که پیوندها را دریافت می کند. سپس این امر باید باعث افزایش بازدید از موتورهای جستجو شود.
  • جریان اعتماد – این نشان دهنده کیفیت پیوندهای ورودی به وب سایت شماست. این با نرم افزارهایی مانند Majestic ضبط می شود.
  • نمره دامنه – این معیار توسط نرم افزارهایی مانند Ubersuggest گرفته می شود و میزان معتبر بودن یک وب سایت را ارزیابی می کند. بک لینک ها از دامنه هایی که امتیاز بالاتری دارند ارزش بیشتری دارند.
  • مرجع صفحه – لینک دهی از صفحات وب خاص در یک دامنه که دارای رتبه بالایی هستند نیز ارزش بیشتری دارد. این را می توان با ابزارهایی مانند Moz و Ahrefs مشاهده کرد.

سرانجام ، شما باید در نظر بگیرید که چگونه همه این معیارها در پایین ترین میزان درآمد شما ایجاد می کنند ، به ویژه که می تواند برای پیوند دادن فعالیت های ساختمانی جستجو شود.

3 چک لیست برای یافتن مشاور درست ایجاد لینک

همانطور که قبلاً ذکر شد ، فرایند ایجاد پیوند برای انجام موفقیت آمیز به مهارت های متعددی نیاز دارد. هنگام ارزیابی یک مشاور یا آژانس بالقوه ایجاد لینک ، 3 نکته اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1) آیا آنها روند منطقی و تحلیلی دارند؟

قسمت اولیه ایجاد پیوند به ترکیبی از تجزیه و تحلیل داده ها و استراتژی نیاز دارد. مواردی که برای نمایش باید شامل موارد زیر باشد:

  • چگونه آنها روند ساخت پیوند خود را ساختار می دهند
  • آنها از چه فناوری برای تحقیق استفاده می کنند
  • آنها از چه نوع استراتژی استفاده می کنند
  • چگونه آنها تصمیم می گیرند

به طور معمول ، مشاوره هایی که دارای فناوری داخلی هستند که این کار را انجام می دهند ، از این جنبه قوی ترین خواهند بود.

2) آیا آنها خلاق هستند؟

در برخی از مواقع ، شما نیاز به تولید محتوای با کیفیت بالا دارید که افراد می خواهند به آن پیوند دهند. شما ممکن است مهارت لازم برای انجام این کار را نداشته باشید ، بنابراین منطقی ترین مکان برای واگذاری این کار به مشاور لینک سازی شماست.

برخی از مواردی که باید مراقب آنها باشید عبارتند از:

  • آیا آنها اکنون محتوا تولید می کنند؟ اگر چنین است ، چقدر خوب است؟
  • بهترین محتوای عملکردی که آنها تولید کرده اند چیست؟
  • آیا آنها می توانند محتوا را در جای شما تولید کنند؟

3) آیا آنها مهارت برقراری ارتباط عالی دارند؟

Outreach جز the ساخت پیوند است که به ایجاد رابطه و سطح ظرافت فروش متکی است. از آنجا که آنها از طرف شما به وب سایت ها دسترسی خواهند یافت ، شما باید به دنبال صلاحیت های خاصی باشید:

  • آیا آنها روانشناسی و منطق جلب توجه از طریق ایمیل را درک می کنند؟
  • آیا آنها به شیوه ای ارزش محور ارتباط برقرار می کنند؟
  • نسخه در وب سایت و ایمیل آنها چگونه است؟

هر مشاوری که با او کار می کنید امتیاز متفاوتی را در هر معیار کسب می کند. بعضی از آنها ممکن است محتوای عالی برای شما تولید کنند ، اما در باز کردن ایمیل های تبلیغاتی خود چندان عالی نیستند.

هر جنبه از ایجاد پیوند برای تحقق توانایی های خود به دیگری متکی است ، بنابراین سعی کنید کسی را پیدا کنید که در هر یک از جنبه ها کاملا متعادل باشد.

نتیجه

لینک سازی به عنوان بخشی از استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال بهترین عملکرد را دارد.

به همین دلیل ، این کار باید همراه با روش های دیگر مانند بازاریابی محتوا ، سئو فنی و اطلاع رسانی ایمیل سرد انجام شود.

به همین دلیل کار با یک مشاور لینک سازی که دارای مهارت های گسترده ای است مفید است.

بنابراین وقتی به استراتژی پیوند ساز خود فکر می کنید ، اطمینان حاصل کنید که این م componentsلفه های مختلف را به خاطر بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.