آموزش سئو

خدمات مشاوره تجزیه و تحلیل

اکتبر 20, 2020

تجزیه و تحلیل شما باید همه چیز را به شما بگوید.

ابزارهایی مانند Google Analytics برای مشاغل بسیار باورنکردنی هستند. پس از راه اندازی ، هر آنچه برای تجزیه و تحلیل درست داده های عملکرد خود نیاز دارید را خواهید داشت. در عوض ، بسیاری از شرکت ها دریافته اند که ابزارهای تجزیه و تحلیل آنها مشکلات غیرمنتظره بسیاری را ایجاد کرده است.

آنها ارزش مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.

این خبر خوب است بیشتر شرکت ها فکر می کنند داده های آنها پاک است. که آنها با داده هایی که دارند تصمیمات خوبی می گیرند اکثر این شرکت ها اشتباه می کنند. آنها فقط آن را هنوز نمی دانند. به همین دلیل شرکت ها به مشاوره تحلیلی نیاز دارند. آنها آنچه را نمی دانند نمی دانند.

امروز ، من به شما نشان می دهم که چگونه یک مشاور تجزیه و تحلیل مناسب برای تجارت خود پیدا کنید.

4 راهی که یک مشاور تجزیه و تحلیل می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

بسیاری از شرکت ها پیش فرض های اشتباهی ارائه می دهند. با استفاده از ابزاری مانند Google Analytics ، مشتریان فکر می کنند تنها کاری که باید انجام دهند این است که کد رهگیری را در صفحات وب خود بیندازند ، به حساب خود وارد شوند و تجزیه و تحلیل داده های خود را شروع کنند. به نظر آسان می آید ، اما اغلب اینطور نیست.

بیشتر از این است

به همین دلیل شما به یک مشاور تجزیه و تحلیل نیاز دارید. با داشتن یک مشاور مناسب ، آموزش لازم برای رشد تجارت خود را خواهید داشت. با استفاده از روش های مختلف می توانید اطلاعات خود را از داده های خود بیرون بیاورید. هر یک از این استراتژی ها از این جهت مهم هستند که تأثیر تجمعی بر روی تجارت شما دارند.

در اینجا چهار روش وجود دارد که مشاوره تجزیه و تحلیل می تواند به شما در پیشرفت کار شما کمک کند.

1. ترافیک هرزنامه را از طریق رباتها ، اسکرابرها و عنکبوتها حذف کنید

میزان بازدید شما از بازدیدکنندگان واقعی چقدر است؟ چه مقدار از آن از ربات ها ، خراش ها و عنکبوت ها ناشی می شود؟ به گفته Imperva ، تقریبا نیمی از ترافیک اینترنت غیرانسانی است در سال 2014 ، گوگل مبهم را معرفی کرد تنظیمات که به شما امکان می دهد ربات ها و عنکبوت های ذکر شده در عنکبوت ها و ربات های تعاملی IAB را فیلتر کنید لیست. این تنظیم کم کلید در Google Analytics مدفون شده است ، اما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. بسیاری از مشاغل کوچک هنوز از این تنظیمات آگاهی ندارند.

همچنین برای فیلتر کردن هرزنامه ارجاع به کمک نیاز خواهید داشت.

هرزنامه مراجعه اساساً بازدیدهای تقلبی در وب سایت است. این ربات ها ، اسکرابرها و عنکبوت ها در سایت شما قرار می گیرند. دارندگان سایت هرزنامه خود را به سایت شما ارسال می کنند. آنها امیدوارند که این ارجاعات را در حساب Google Analytics خود مشاهده کنید ، از طریق آنها کلیک کنید و از سایت آنها بازدید کنید.

این ترافیک ناخواسته داده های شما را مسموم می کند.

بر اساس داده های نادرست ، خوانش های کاذب به شما می دهد. بسته به نسبت بازدید شما به هرزنامه در سایت شما ، ممکن است سایت شما کم و بیش سودآور باشد. این چیزی نیست که بسیاری از مشاغل در گزارش های تجزیه و تحلیل خود مراقب آن هستند.

یک مشاور تجزیه و تحلیل خوب ، به طور مداوم تغییرات موجود در هرزنامه هرزنامه (به عنوان مثال ، بازدید مستقیم از هرزنامه ، مراجعه به نامه ناخواسته و غیره) را از گزارش های شما فیلتر می کند ، بنابراین شما یک تصویر واضح از عملکرد بازاریابی خود خواهید گرفت.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار مرکز تماس سال 2020

2. به شما کمک می کند تا داده های خود را به درستی تحلیل کنید

بسیاری از شرکت ها نمی دانند چگونه داده های خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنند. به گفته فارستر ، بین 60 و 73 درصد داده های تجزیه و تحلیل یک شرکت استفاده نمی شود. شرکت ها داده های زیادی درباره فعالیت مشتری جمع آوری می کنند ، اما آنها از آنها استفاده نمی کنند ، چرا؟

دلایل زیادی وجود دارد.

  • شرکت ها نمی دانند چه چیزی دارند
  • شرکت ها از ارزش داده های خود اطلاع ندارند
  • آنها نمی دانند چگونه داده های خود را ارزیابی یا تجزیه و تحلیل کنند
  • داده های آنها برای کسانی که می توانند از آنها استفاده کنند در دسترس نیست
  • داده های زیادی برای استفاده وجود دارد و زمان کافی برای استفاده از آنها نیست

در مورد آن فکر کنید

در حال حاضر ، شرکت شما اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان شما دارد. این داده هایی است که می توانید برای جذب مشتری بیشتر ، کاهش هزینه ها ، رشد سریعتر ، پرش از رقبا و غیره استفاده کنید.

اگر از داده ها بی اطلاع باشید ، نمی توانید از آنها استفاده کنید.

یک مشاور تجزیه و تحلیل خوب به شما کمک می کند تا داده های خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید ، به شما نشان می دهد که چه چیزی دارید و چگونه می توانید از آن برای رشد تجارت خود استفاده کنید.

3. لیستی از مشکلاتی را که می خواهید حل کنید شناسایی کنید

داده های شما بدون زمینه مناسب نیستند.

اگر می دانید مشکلی که می خواهید حل کنید ، ایده خوبی از پاسخ هایی که در داده های خود جستجو می کنید دارید.

این مشکل است.

بسیاری از شرکت ها با ابزارهای تجزیه و تحلیل خود به عنوان یک مسئله فناوری برخورد می کنند. آنها توجه خود را بر روی موضوعات واضحی مانند سخت افزار یا نرم افزار متمرکز می کنند. آنها بندرت با تجزیه و تحلیل خود به عنوان یک ابزار پرسش و پاسخ رفتار می کنند. دقیقاً همان چیزی است که هست.

هدف وقتی ایده خود را با یک مسئله / سوال شروع کردند ، ایده درستی داشت.

یاد آوردن داستان؟

“اگر ما می خواستیم بفهمیم مشتری باردار است ، حتی اگر او نمی خواست ما از آن مطلع شویم ، آیا می توانید این کار را انجام دهید؟” این یک داستان ترسناک است که قدرت سوالات و مشکلات را نشان می دهد. یک مشاور تجزیه و تحلیل عالی به شما کمک می کند تا مسائلی را که می خواهید حل کنید و س andالاتی را که نیاز به پاسخ دارند کشف کنید.

4- توجه خود را معیارهایی قرار دهید که دلیل آن را توضیح می دهند

تجزیه و تحلیل به شما می گوید چی اتفاق افتاده است – آنچه بازدیدکنندگان هنگام ورود به سایت شما انجام داده اند ، تبلیغاتی که به آنها پاسخ داده اند ، آنچه اغلب خوانده می شوند و غیره. به شما نمی گوید چرا بازدیدکنندگان کارهایی را انجام می دهند که انجام می دهند. درک آنچه مهم است ، اما درک آن مهمتر است چرا اتفاقی می افتد

تمرکز روی معیارهای درست جواب است.

مشاور تجزیه و تحلیل مناسب به شما کمک می کند تا به “چه” پاسخ دهید – اساساً در آینه دید عقب نگاه کنید. اما آنها همچنین به شما کمک می کنند تا به آینده نگاه کنید. آنها بیشتر کاوش خواهند کرد ، و به شما نشان می دهند که چرا رفتارهای بازدید کننده و مشتری را پشت سر می گذارید.

مقاله مرتبط  راهنمای نهایی برای B2B SEO محلی

مشاور تجزیه و تحلیل شما باید آموزش و پشتیبانی مورد نیاز شما را برای تخلیه ارزش بیشتر از داده های شما فراهم کند.

چگونه می توان با یک مشاور تجزیه و تحلیل شروع کرد

Avinash Kaushik دارای یک چارچوب سه مرحله ای او برای کمک به مشاوران تجزیه و تحلیل از مشتریان خود استفاده می کند. او آن را Data Capture می نامد. گزارش داده تحلیل داده ها. نکته خوب در مورد این چارچوب این واقعیت است که هم برای مشتریان و هم مشاوران آسان است.

مشاوران می توانند از هر یک از این سطل ها برای تجزیه و تحلیل اهداف ، اهداف و نتایج مورد نظر شما با هر یک استفاده کنند.

شما در اصل با این چارچوب هدف گذاری می کنید.

در اینجا نگاهی دقیق تر به هر یک از این سه سطل و اهداف هر یک از این موارد است.

  1. ضبط داده ها: کار در این سطوح بر روی ممیزی ها یا به روزرسانی روش های ضبط داده (مانند به روزرسانی ، ویرایش یا سفارشی سازی برچسب ها) متمرکز است. این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا کیفیت آنچه بعد از آن به دست می آید را تعیین می کند. اگر با روش های ضبط داده خود کار خوبی انجام داده باشید ، داده ها و گزارش های دقیقی خواهید داشت که می توانید برای تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید.
  2. گزارش داده: مشاور شما گزارشات مورد نیاز شما را در فواصل زمانی مورد نیاز تنظیم می کند. مشاوران شما در شناسایی گزارشات مورد نیاز به شما کمک می کنند و گزارش های مورد نیاز شما را به طور منظم در اختیار شما قرار می دهند.
  3. تحلیل داده ها: این همان چیزی است که Avinash آن را یک تکلیف پایان باز می نامد ، اما این یکی از مواردی است که شما به مشاور خود ارائه داده اید. شما از آنها می خواهید که به س questionsالات خاص شما پاسخ دهند – مشاور شما باید بتواند به شما نشان دهد که چه چیزهایی را اندازه گیری می کنید ، داده های شما چه می گوید ، براساس داده های شما چه کاری انجام می دهد و چرا باید این کار را انجام دهید.

این معنی شماست.

شما می خواهید یک مشاور تجارتی یا آژانس پیدا کنید که بتواند هر سه مرحله را در این چارچوب اداره کند. این همچنین بدان معنی است که شما نیاز به ایده روشنی دارید که پیش از موعد با آنها روبرو هستید.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره تجزیه و تحلیل

بسیاری از شرکت ها تجزیه و تحلیل را درک نمی کنند.

اگر تحلیل را نمی فهمید ، اشکالی ندارد ؛ شما فقط باید بدانید که آیا بازدهی را در سرمایه گذاری خود در زمینه تجزیه و تحلیل ایجاد می کنید. طبق تحقیقات هسته ، تجزیه و تحلیل برمی گردد 13.01 دلار برای هر 1 دلار سرمایه گذاری شده.

مشاور شما باید بتواند محاسبه شما بازگشت سرمایه از تجزیه و تحلیل.

اگر مشاور شما روی سطل تجزیه و تحلیل داده متمرکز باشد ، این کار بسیار آسان تر است. فرض کنید آنها طی سه تا شش ماه چندین بهبود داده مبتنی بر داده را در سایت شما انجام داده اند. توصیه های آنها منجر به افزایش درآمد ، سود یا بازگشت سرمایه برای شما شده است. آنها باید بتوانند بازده سرمایه گذاری شما را با استفاده از صفحه کاری که در بالا پیوند داده ام تأیید کنند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی برنامه میزبانی VPS در سال 2020

خبر خوب این واقعیت است که تجزیه و تحلیل به عنوان یک رشته ، داده محور است.

چک لیست برای یافتن مشاور تجزیه و تحلیل مناسب

انتخاب مشاور تجزیه و تحلیل مناسب به مهارت های بسیار متفاوتی نیاز دارد. اگر با یک مشاور تجزیه و تحلیل مستقل کار می کنید ، باید یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

  1. یک مشاور با تمام مهارت های لازم برای انجام در هر سه سطر (ضبط داده ، گزارش ، تجزیه و تحلیل) انتخاب کنید.
  2. یک آژانس را با تجزیه و تحلیلگران و متخصصان پیاده سازی مورد نیاز برای تولید نتایج مورد نیاز خود انتخاب کنید.

در اینجا لیستی از مهارت های مورد نیاز برای هر یک از سه نقش در سطل های شما آورده شده است. آویناش این مهارت ها را در چارچوب مشاوره تجزیه و تحلیل وب خود به طور جزئی تجزیه می کند پست.

این یک خلاصه سریع است.

  • برای سطل گرفتن اطلاعات ، مشاور شما باید مهارت های یک متخصص پیاده سازی را داشته باشد. آنها با مدیران برچسب تجربه دارند. آنها اندازه گیری داده و دانش کار در مورد متغیرهای ردیابی را درک می کنند.
  • با سطل گزارش داده ، مشاور شما باید با ایجاد گزارش در بستر تجزیه و تحلیل شما آشنا باشد. آنها همچنین باید دارای یک لیست اصلی از گزارش های سفارشی باشند که برای گزینه های مختلف به آنها نیاز خواهید داشت. همچنین اگر مشاور شما از مجموعه سفارشی سازی های خود آگاهی داشته باشد ، ایده آل است.
  • برای سطل تجزیه و تحلیل داده ها ، مشاور شما باید یک تحلیلگر وب باشد. مشاور شما باید از نظر آماری و فنون تحلیلی پیشرفته راحت باشد. آنها باید در تجزیه و تحلیل توصیفی ، تشخیصی ، پیش بینی و تجویز تجربی تجربه شوند.

اگر با یک مشاور مستقل کار می کنید ، آنها باید با مهارت هایی که در بالا ذکر کرده ام ، یک پیشکسوت صنعت باشند. اگر با آژانس کار می کنید ، آنها باید کارمندانی با مهارت هر سطل داشته باشند. اگر متخصصان پیاده سازی دارید ، می توانید از ضبط داده ها و احتمالاً گزارشگری استفاده کنید.

فقط مطمئن شوید که آنها برای آن نقش مناسب هستند.

نتیجه

بسیاری از شرکت ها با مشاوره تجزیه و تحلیل آشنا نیستند. آنها کاملاً مطمئن نیستند که تجزیه و تحلیل چگونه بر سازمان آنها تأثیر می گذارد. مشکلی نیست ، تا زمانی که ROI وجود دارد.

با استفاده از ابزاری مانند Google Analytics ، بسیاری از شرکت ها تصور می کنند تنها کاری که باید انجام دهند این است که کد رهگیری را شخصی سازی کنند ، آن را روی صفحات وب خود بیندازند ، وارد حساب خود شوند و شروع به تجزیه و تحلیل اطلاعات خود کنند. باید به همین راحتی باشد ، اما اینطور نیست.

بیشتر از این است

با اکثر شرکت ها ، داده های تجزیه و تحلیل آنها بلااستفاده می شود ، آنها اطلاعات زیادی راجع به فعالیت مشتری جمع آوری می کنند ، اما نمی دانند چگونه ارزش داده های خود را خارج کنند. مشاوره تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند داده های عملکرد خود را به درستی ارزیابی کنید. تیم مناسب را انتخاب کنید و داده های شما آنچه را باید بدانید به شما نشان می دهد.