آموزش سئو

خدمات مشاوره تجارت الکترونیکی

اکتبر 27, 2020

در سال 2019 ، فروش تجارت الکترونیکی 3.53 تریلیون دلار در سراسر جهان بود.

طبق گفته های استاتیستا ، پیش بینی می شود که این تعداد به عدد رشد یابد 6.54 تریلیون دلار تا سال 2023. خرید آنلاین از گذشته های محبوب قبل از همه گیری بود ، اما تجارت الکترونیک با رشد روبرو شده است 20 درصد فقط در سال 2020

اماده ای؟

با آماده سازی مناسب ، خرده فروشان تجارت الکترونیکی می توانند نرخ تبدیل دو رقمی و رشد مداوم سال به سال را بدست آورند. مطمئن نیستید که چگونه می توانید به تنهایی به این نتایج برسید؟ یک مشاور تجارت الکترونیکی می تواند گام به گام پشتیبانی شما را برای دستیابی به این نتایج شگفت انگیز فراهم کند.

3 راهی که یک مشاور تجارت الکترونیکی می تواند به رشد تجارت شما کمک کند

همه گیری برای همه خوب نبوده است.

CB Insights دریافت که آخرالزمان خرده فروشی که از سال 2015 آغاز شد ، در واقع است تسریع شده در طی بیماری همه گیر Covid-19. مشاغل کوچک و محلی که از تجارت الکترونیکی غافل شده اند بیشترین آسیب را دیدند. شرکت های بزرگ با فروشگاه های تجارت الکترونیکی معروف در سال 2020 تقاضای ورشکستگی کردند.

اینها مارک هایی هستند که احتمالاً می شناسید.

برادران بروکس ، GNC ، نیمان مارکوس ، هرتز ، جی کرو – این شرکت ها در یک نقطه یا نقطه دیگر رهبران بازار خود بودند. اما اکنون ، 30+ از این شرکت ها از زندگی پشتیبانی می کنند.

مشتریان آنلاین بدبین و بسیار بدبین هستند. آنها تصمیم گرفته اند با شرکت های مستقر مانند آمازون که مایل به حمل و نقل دو روزه رایگان هستند کار کنند.

چگونه یک مشاور قرار است به شما کمک کند تا از آن جان سالم به در ببرید؟

در اینجا سه ​​روش وجود دارد که مشاوران تجارت الکترونیکی می توانند به خرده فروشان کمک کنند تا مشکلات پیش روی خود را برطرف کنند.

1. هدف گذاری دقیق مشتری

در بسیاری از موارد ، 80 تا 90 درصد کارهای بازاریابی شما در اینجا انجام می شود. این همچنین سخت ترین قسمت فروش به شما مشتری است. پاسخ به طور معمول در امتداد این موارد است:اوه ، ما می دانیم که قبلا” مشتری تجارت الکترونیکی خوب می داند که چگونه این ادعا را آزمایش کند.

آنها این کار را با طرح سال انجام می دهند.

مشتری شما کیست چقدر با خواسته ها ، اهداف ، ترس ها ، ناامیدی ها و مشکلات آنها آشنا هستید؟ مشخصات جمعیتی و روانشناسی آنها چیست؟ آیا در ابتدا جواب را دارید ، همانطور که اکثر فروشندگان می دهند ، یا همواره؟

مشتریان تغییر می کنند.

آنچه امروز خوب است فردا نخواهد بود.

در اینجا دلیل آن مهم است. هر کاری که مشاور تجارت الکترونیکی شما انجام می دهد ، تلاشی که برای کمک به رشد تجارت شما انجام می دهند ، همه اینها به این مرحله بستگی دارد. اگر مشتری های خود را به اندازه آنچه که فکر می کنید نمی شناسید ، نمی توانید یک پیشنهاد قانع کننده محصول یا مشوق خریدار ایجاد کنید.

مشاور تجارت الکترونیکی شما مخاطبان شما را اصلاح می کند.

آنها به شما کمک می کنند افرادی را که مایلند با گذشت زمان پول بیشتری با تجارت شما خرج کنند پیدا کنید.

2. ایجاد پیشنهادات سودآور همراه با ویژگی ها و مزایا

CBInsights لیستی از مهمترین دلایل شکست در راه اندازی. آنها بیش از ده دسته را لیست کردند ، اما اکثر آنها چندان مهم نبودند. اشتباه نکن آنها فقط مهم بودند مهمترین نیست. در اینجا مهمترین چیز چیست.

مقاله مرتبط  5 شرکت برتر PPC سال 2020

نیازی به بازار نیست.

چهل و دو درصد از استارت آپ ها شکست خوردند زیرا محصولی با ویژگی ها و مزایایی که هیچ کس نمی خواست ایجاد کردند. گرچه این افراد تازه کار هستند. همه چیز با فروشگاه های تجارت الکترونیک متفاوت است.

فقط آنها نیستند.

پژوهش نشان می دهد که 90 درصد از راه اندازی های تجارت الکترونیک در 120 روز اول شکست می خورند. از باقیمانده کسب و کار:

  • 36 درصد در سال دو شکست می خورند
  • 44 درصد در سال سه شکست می خورند
  • 50 درصد در سال چهار شکست می خورند

بزرگترین دلیل؟

فروشگاه های تجارت الکترونیک توجه خود را بر روی محصول اشتباه متمرکز می کنند. مشتریان از خرید آن محصولات امتناع می کنند ، بنابراین در نهایت ، تجارت ناموفق است. یک مشاور تجارت الکترونیکی به شما کمک می کند محصول مناسب را ایجاد کنید. اگر آنها شما را قادر به انجام کارهای مقدماتی مورد نیاز برای هدف قرار دادن مشتریان خود کرده اند ، شما باید ایده خوبی در مورد محصولاتی که مشتریان واقعاً می خواهند داشته باشید.

3. از بدبینی مشتری برای افزایش فروش و میانگین ارزش سفارشات استفاده کنید

شما قصد دارید دو نوع مشتری داشته باشید. خوش بین ها و بدبین ها. فروش افراد خوش بین آسان است اما نگهداری آنها دشوارتر است. از طرف دیگر ، فروش افراد بدبین سخت تر است اما نگهداری آنها آسان تر است.

یک فراتحلیل توسط بارت S. Vanneste نشان می دهد که چگونه این کار می کند.

  1. اعتماد کنندگان (مشتریان شما) با معتمدین (شما) رابطه برقرار می کنند.
  2. اعتمادكاران از آنچه دانشمندان می نامند استفاده می كنندقابل اعتماد بودن“این سوخت یا جرقه ای است که شما برای ریسک کردن نیاز دارید.
  3. پس از آن ، اعتماد کنندگان تصور خود را از شما تغییر می دهند همخوانی داشتن واقعیت

اینجا جایی است که مشکل ایجاد می شود.

  • اعتماد کنندگان خوش بین دست بالا گرفتن امانت. در ابتدا ، آنها بیش از آنچه شایسته شما هستند به شما می دهند. همانطور که آنها ناامید شده اند ، اعتماد آنها به شماست کاهش می دهد در طول زمان. اگر آنها از نتایج راضی نباشند ، اعتماد آنها همچنان کاهش می یابد.
  • اعتماد کنندگان خوش بین دست بالا گرفتن امانت. در ابتدا ، آنها بیش از آنچه شایسته شما هستند به شما می دهند. همانطور که آنها ناامید شده اند ، اعتماد آنها به شماست کاهش می دهد در طول زمان. اگر آنها از نتایج راضی نباشند ، اعتماد آنها همچنان کاهش می یابد.

یک مشاور عالی تجارت الکترونیکی می داند چگونه با مشتریان بدبین یا بدبین اعتماد ایجاد کند. آنها می توانند از بی اعتمادی طبیعی مشتری شما برای افزایش فروش و درآمد با استفاده از روش های مفید مانند ضمانت نامه ها ، سیاست های بازگشت ، ضمانت ها و وعده ها استفاده کنند.

آنها به شما نشان می دهند که چگونه این اعتماد را به درآمد تبدیل کنید ، میزان فروش ، افزایش و میانگین مقادیر سفارش شما را افزایش دهید.

نحوه شروع کار با یک مشاور تجارت الکترونیک

مشاور تجارت الکترونیکی شما باید یک متخصص با تخصص عمیق در خرده فروشی یا تجارت الکترونیکی باشد. به نیازهای خود و تخصص و تجربه مشاور فکر کنید. آیا با یک فرد یا تیم کار خواهید کرد؟ شما به دنبال دانش و تخصص اثبات شده هستید که نتایج موفقیت آمیزی را برای سایر مشتریان ایجاد کرده باشد. شما می خواهید تیم مشاوره شما بتواند همان نتایج را برای شما ایجاد کند.

مقاله مرتبط  32 تم رایگان وردپرس برای بازاریابی محتوای موثر

آنها همچنین باید در طیف گسترده ای از رشته ها و کانال های بازاریابی تجربه داشته باشند ، از جمله:

  • تجزیه و تحلیل
  • بازاریابی ایمیلی
  • CRM
  • محتوا
  • نام تجاری
  • پاسخ مستقیم
  • پست الکترونیک
  • اتوماسیون بازاریابی
  • تحقیقات بازار
  • سیار
  • حراجی
  • PPC
  • سایت اینترنتی

هنگامی که درباره مشاوری که می خواهید با او کار کنید تصمیم گرفتید ، از آنها بخواهید تا به این س questionsالات پاسخ دهند:

  • از من چی میخوای؟
  • کی لازماش داری؟
  • نقش شما چیست ، و نقش من چیست؟
  • آیا من یک نماینده اختصاصی برای تماس دارم؟
  • روند شما برای برقراری ارتباط چیست؟
  • چگونه می توانیم از یک تجربه روان اطمینان حاصل کنیم؟

شما می خواهید ببینید که مشاور شما روندی را دنبال می کند. آنها باید پاسخ شفافی برای هر یک از این س questionsالات به شما ارائه دهند.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره تجارت الکترونیکی

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه مشاوره تجارت الکترونیکی بسیار آسان است.

اگر معیارهای صحیحی را ردیابی کنید ، می توانید بازگشت سرمایه خود را اندازه بگیرید. در حالی که صدها معیار اندازه گیری وجود دارد که می توانید ردیابی کنید ، فقط تعداد معدودی از این معیارها ضروری است. از مشاور خود بخواهید که با موارد ضروری شروع کند و سپس از آنجا بسازید.

این یک لیست کوتاه است که می توانید استفاده کنید.

  • ترافیک (بازدید کنندگان بی نظیر): تعداد افراد واجد شرایطی که از سایت شما بازدید می کنند. اگر از ابزاری مانند Google Analytics استفاده می کنید ، باید مطمئن شوید که از ربات ها یا هرزنامه ها ترافیک را فیلتر می کنید. بازدیدهای شما باید متمرکز بر ایجاد ترافیک از منابع واجد شرایط ترافیک باشد.
  • نرخ تبدیل: این تعداد تبدیل به تعداد کاربران تقسیم شده است. شما می توانید چندین هدف مختلف تبدیل داشته باشید (به عنوان مثال ، آگهی ها ، تجارت الکترونیکی ، پسندیدن و غیره).
  • درآمد از طریق منبع ترافیک: این به شما نشان می دهد که کدام منبع ترافیک سودآورتر است و روشن می کند که شما باید دلارهای تبلیغاتی و تبلیغاتی خود را در کجا هزینه کنید.
  • هزینه هر عمل: این به شما می گوید که تولید یک سرب ، فروش یا فروش یک مشتری خاص چقدر هزینه دارد. این یک قسمت مهم در محاسبه سرعت شما است که برای تعیین سودآوری (یا نه) استفاده می شود.
  • نرخ چرخش تجارت الکترونیکی: Churn تعداد مشتریانی را که در یک دوره خاص از تجارت شما خارج می شوند اندازه گیری می کند. این به طور معمول یک معیار SaaS است ، اما اکنون معمولاً به عنوان معیاری برای تجارت الکترونیکی استفاده می شود. اگر ریزه کاری شما در حال افزایش است (به عنوان مثال ، مشتریان در حال ترک هستند) ، درآمد شما در حال کاهش است.
  • تعداد مشتریان برگشتی: فرمول بازگشت مشتری است / توسط کل مشتری * 100. مشتری برگشتی نرخ تبدیل دارد 60 تا 70 درصد. هرچه مشتری تکراری بیشتری داشته باشید درآمد شما بیشتر خواهد بود.
  • مقادیر متوسط ​​سفارش: این یک فرمول است ، درآمد کل شما بر تعداد سفارشات تقسیم شده است. با استفاده از گران فروشی ، کاهش و فروش متقابل می توانید مقادیر متوسط ​​سفارش را افزایش دهید.

مشاور تجارت الکترونیکی شما باید بتواند در پیگیری این معیارها به شما کمک کند. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می خواهید توجه خود را بر روی این هفت معیار اصلی متمرکز کنید.

چک لیست 7 نقطه ای برای یافتن مشاور تجارت الکترونیکی مناسب

در مشاور باید به دنبال چه چیزی باشید؟

اگر به دنبال مشاوران با کیفیت بالا هستید ، چه نوع سوالاتی باید بپرسید؟ آیا جزئیات خاصی وجود دارد که باید روی آنها متمرکز شوید تا مطمئن شوید فروشگاه شما افراد مناسب را به خود جلب می کند؟

مقاله مرتبط  چگونه Pinterest Story Pins می تواند بازاریابی شما را بهبود ببخشد

در اینجا لیستی از کیفیت و ویژگی های لازم برای یافتن مشاور مناسب برای تجارت خود آورده شده است.

  1. شهرت خوب: شما می خواهید به دنبال بررسی ها ، منابع و توصیفات باشید. شما می خواهید یک مشاور با نظرات مثبت اکثر مشتریان آنها پیدا کنید. اگر مشاور شما شهرت مشخصی ندارد ، می خواهید به دنبال محتوایی باشید که اعتبار و اعتبار را تأیید کند.
  2. مناطق خاکستری اخلاقی وجود ندارد: مشاور شما نباید در زمینه سئو کلاه سیاه یا تاکتیک های مشکوک مشکلی داشته باشد. نباید سابقه رفتار غیراخلاقی ، تقلب یا رفتار مشکوک وجود داشته باشد.
  3. پاک کردن هدف: مشاور شما باید در کار با اهداف و اهداف شما راحت باشد. آنها باید کسب و کار شما را به خوبی درک کنند تا بتوانند معیارهای اصلی و KPI مورد نیاز برای رشد را ردیابی و مدیریت کنند. مشاور مناسب باید بتواند در تعیین اهداف ، اهداف و KPI به شما کمک کند. آنها باید بتوانند در پیشرفت اهداف و اهداف خود به شما کمک کنند.
  4. ROI سازگار: مشاور تجارت الکترونیکی شما باید بتواند به شما نشان دهد که در یک بازه زمانی سه تا پنج ساله به نتایج مطلوبی رسیده اند. درخواست مطالعات موردی و منابع همراه با آنها شروع خوبی است. اما شما می خواهید که آنها ارقام یا شواهدی دقیق در اختیارتان قرار دهند که نشان می دهد آنها هم توانسته اند این کار را برای خود یا سایر مشتریان مانند شما انجام دهند.
  5. فروشندگان باتجربه تجارت الکترونیکی: شما می خواهید توجه خود را به مشاورانی متمرکز کنید که با موفقیت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را مالک ، مدیریت یا رشد کرده اند. آنها باید با تجارت الکترونیکی آشنایی یا تجربه داشته باشند. آنها باید بتوانند فروشگاه را به شما نشان دهند ، مطالعات موردی را به شما ارائه دهند یا کارهایی را که برای نام تجاری تجارت الکترونیک انجام داده اند ، به شما نشان دهند.
  6. تمرکز بر روی مشتری اول ، موتورهای جستجو دوم: مشاوران ابتدا باید محتوای با کیفیت بالا برای مشتریان ، دوم موتورهای جستجو ایجاد کنند. تأکید باید بر جذب مشتری مناسب در زمان مناسب باشد ، برای قیمت مناسب ، خواه با مخاطبان سرد ، مشترکین ، مشتریان ، پیروان ، طرفداران یا ترکیبی صحبت کنید.
  7. تخصص تجارت الکترونیک عمیق: مشاور شما باید در همان صنعت یا فضا تجربه داشته باشد. با صنعت ، تجارت ، محصول یا خدمات خود به دنبال دانش و تخصص عمیق باشید. اگر آنها تخصص مورد نیاز شما را ندارند ، باید بتوانند نشان دهند که با موضوع یا تجارت الکترونیکی مشابه تجربه دارند.

اینها جزئیاتی است که مشاوران کالیبر بالا ، از جمله آژانس ها دوست دارند NP دیجیتال، تهیه کنید. اگر دوست دارید شرکت شما رشد کند ، مشاورانی را انتخاب کنید که این معیارها را داشته باشند.

نتیجه

فروش تجارت الکترونیکی به سرعت در حال رشد است.

می توانید به نرخ تبدیل دو رقمی و رشد مداوم و سال به سال دست پیدا کنید. یک مشاور تجارت الکترونیکی می تواند گام به گام پشتیبانی شما را برای دستیابی به این نتایج به شما ارائه دهد.

با تجارت دقیق مشتری ، محصولات خوب ، ویژگی ها و مزایای سودآور و برخی بدبینی های مشتری ، مشاور تجارت الکترونیکی شما می تواند به شما در دستیابی به نرخ تبدیل دو رقمی و رشد مداوم و سالانه کمک کند.