آموزش سئو

خدمات مشاوره تبلیغات فیس بوک

سپتامبر 24, 2020

رسانه های اجتماعی بر فضای بازاریابی امروز تسلط دارند. بیشتر ، بستری مانند فیس بوک که به شما امکان دسترسی مستقیم به آن را می دهد 2.6 میلیارد مردم.

اما آیا واقعاً استفاده از فیس بوک ارزش دارد؟

تبلیغات فیس بوک با افزایش تعداد مشاغل مختلفی که از این پلتفرم برای دستیابی به اهداف جدید و ارتباط با مشتریان فعلی خود استفاده می کنند ، محبوبیت آنها افزایش یافته است.

به علاوه ، وجود دارد آمار محکم که نشان می دهد استفاده از فیس بوک برای استراتژی بازاریابی شما چقدر مفید است:

  • در کل 1.6 میلیارد کاربر تبلیغات فیس بوک را مشاهده می کنند، از این تعداد 1.21 میلیارد نفر در سنین 13 تا 34 سال هستند.
  • یک کاربر متوسط ​​فیس بوک در حدود 12 تبلیغ کلیک کنید هر 30 روز
  • تقریباً 80٪ مراجعه اجتماعی به سایتهای تجارت الکترونیکی از فیس بوک ناشی می شود.

تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری باید در سیستم عامل بسیار آسان باشد ، درست است؟ متأسفانه ، این مورد نیست.

می بینید که اگر یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک با دقت برنامه ریزی شده انجام ندهید ، تمام تلاش های بازاریابی شما نتیجه معکوس خواهد داد – یک کمپانی که تأثیرگذار است و با دانش عمیق بهترین روش های پلت فرم پشتیبانی می شود.

هيچ کسي از معلمان مذهبي که تبليغات فيس بوک را براي شما نيز اجرا مي کنند کمي ندارد چگونه کسی را پیدا می کنید که نتایج واقعی شما را بدست آورد؟

تیم ما در نیل پاتل دیجیتال این راهنمای مفید را برای کمک به شما در یافتن بهترین مشاور تبلیغات فیس بوک که می داند چه کاری انجام می دهد ، بدون اتلاف بودجه بازاریابی یا صحبت در محافل ، ایجاد کرده است.

5 راهی که یک مشاور تبلیغات فیس بوک می تواند به رشد و توسعه تجارت شما کمک کند

شما در مورد موفقیت چندین کسب و کار در تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام شنیده اید ، اما نتوانسته اید آنها را برای شما مناسب سازد.

پس چه اشتباهی رخ داده است؟

اگر می خواهید فیس بوک را به عنوان وسیله ای برای تبلیغ محصولات و خدمات خود برای به حداکثر رساندن فروش و تولید سرنخ بررسی کنید ، شما به یک متخصص نیاز دارید.

توسعه استراتژی تبلیغات فیس بوک برنده از تجربه و تخصص ناشی می شود – چیزی که یک مشاور تبلیغات فیس بوک می تواند ارائه دهد. به هر حال ، ارزش این است که در رشته انتخابی خود واقعاً خوب باشید و سابقه موفقیت داشته باشید.

در اینجا چند روش وجود دارد که یک مشاور تبلیغات فیس بوک به رشد تجارت شما کمک می کند:

بسیار هدفمند مخاطب

اگر خود را یک صاحب مشاغل باهوش می دانید ، طبیعی است که بخواهید از هر آنچه بازاریابی فیس بوک ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرید.

این دقیقاً همان چیزی است که یک مشاور تبلیغات فیس بوک می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.

از آنجا که مشاوران خبره هستند ، می توانند تبلیغاتی را ایجاد کنند که افراد را با توجه به مشخصات جمعیتی ، موقعیت مکانی ، جنسیت ، سطح درآمد ، سن ، علاقه ، سطح تحصیلات و رفتار از جمله عوامل دیگر هدف قرار دهد. در واقع ، متخصص گزینه های هدف گذاری را می شناسد که شاید حتی در مورد آنها چیزی نشنیده باشید!

برای مثال: آیا می دانید فیس بوک به شما اجازه می دهد مخاطب را بر اساس خریدهای اخیر انجام دهید.

علاوه بر این ، یک مشاور دانش ایجاد مهارتهای ایجاد مخاطبان سفارشی ، مخاطبان زیبا و هدفگذاری لایه را دارد که هر یک از آنها به شما امکان می دهد با هدف گیری خود بسیار خوب شوید.

پایبندی آسان به پروتکل های دقیق فیس بوک

فیس بوک مانند معلم سختگیر مدرسه ای است که دوست دارد نظم و انضباط را حفظ کند.

نگاه اصلی پلت فرم این است که از کاربران و احساسات آنها محافظت کنید تا آنها به استفاده از فیس بوک ادامه دهند. آنها نمی خواهند که از تبلیغات مکرر اذیت شوند و یا توسط هر پست حامی مالی توهین شوند.

اساساً ، ایجاد یک تبلیغ فیس بوک که مورد تأیید قرار گیرد آسان نیست – شما باید بسیاری از قوانین را به خاطر بسپارید.

اگر مواظب نباشید ، می توانید زمان زیادی را تلف کنید و تهدید جدی برای پرچم گذاری حساب خود انجام دهید.

رد تبلیغات شما توسط فیس بوک لزوماً به معنای توهین آمیز یا تحریک کننده بودن تبلیغات شما نیست. فقط آنها قوانین و مقررات پیچیده ای را که پلت فرم برای محافظت از کاربران خود رعایت نکرده است.

اما حدس بزنید چه کسی همه این قوانین و مقررات را می داند؟ یک مشاور تبلیغات فیس بوک باتجربه.

آنها می توانند با استفاده از تخصص خود تبلیغات جلب توجه کنند که نه تنها بیننده را مجبور به اقدام کند بلکه با سیاست های سختگیرانه فیس بوک نیز مطابقت داشته باشد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب ارزان ارزان در سال 2020

از طریق بازاریابی مجدد به افزایش ROI کمک کنید

اگر این اولین باری است که بازاریابی مجدد را می شنوید یا هنوز از این روش عالی برای مدیریت تبلیغات خود استفاده نکرده اید ، استخدام مشاور تبلیغات فیس بوک از نظر شما کاملاً عاقلانه است.

بازاریابی مجدد یک روش قدرتمند برای دستیابی به آن است افرادی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، هدف قرار دهید، که به نوبه خود می تواند برای افزایش ROI شما مفید باشد. و نه تنها بازدید کنندگان وب سایت ، بلکه می توانید با کسانی که از برنامه شما استفاده کرده اند یا آدرس ایمیل خود را به شما داده اند ارتباط برقرار کنید.

مشاور از این افراد که از قبل با نام تجاری شما درگیر هستند بهره می برد و از این رو ، فقط ممکن است قبل از شروع به کار ، به کمی لزج احتیاج داشته باشند و در نهایت سفارش خود را انجام دهند.

برای ایجاد مخاطبان بازاریابی مجدد شما ، آنها سیستمی را توسعه می دهند تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را با یک کوکی برچسب گذاری کنید.

به ما اعتماد کنید ، بازاریابی مجدد در فیس بوک می تواند برای افزایش درآمد شما بدون شکستن بانک بسیار مفید باشد. کارشناسان تبلیغات فیس بوک کل سیستم را تنظیم کرده اند تا بتوانید به صورت شبانه روزی به کار خود ادامه دهید.

به حداکثر رساندن بودجه تبلیغات در Facebook کمک کنید

بودجه تبلیغات فیس بوک شما بخش کوچکی از بودجه کلی بازاریابی شماست.

اگر قصد استفاده از تبلیغات پولی را دارید ، ممکن است مشتریان را در اینستاگرام ، توییتر و اسنپ چت نیز هدف قرار دهید. در نتیجه ، شما نمی توانید پول خود را در یک کانال هدر دهید ، زیرا باعث کاهش سرمایه شما برای سایر اقدامات می شود.

از آنجا که یک مشاور تبلیغات فیس بوک از زیر و بم پلتفرم اطلاع دارد، احتمال خطا در مقایسه با یک آماتور به طور قابل توجهی کمتر است. موارد اول همچنین از روشهای هوشمندانه برای به حداکثر رساندن بودجه و تبدیل در مجموعه تبلیغات استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، بیشتر مشاوران هر 2 تا 4 روز بودجه مجموعه تبلیغات را 20٪ افزایش می دهند. این افزایش تدریجی را تضمین می کند ، که یک مرحله یادگیری جدید را ایجاد نمی کند ، عملکرد پایدارتر را تضمین می کند. اگرچه درست است که افزایش بودجه به زمان نیاز دارد ، اما با کاهش عملکرد کمتر ، عمر مجموعه تبلیغات شما طولانی تر خواهد شد.

مقیاس گذاری کارآمد تبلیغات فیس بوک

مقیاس بندی کمپین های تبلیغاتی فیس بوک ، به دلیل پویایی سیستم عامل ، بسیار چالش برانگیز است.

شما نیاز دارید به طور مداوم استراتژی ها و تاکتیک های خود را به روز کنید هنگام ایجاد تغییر در Ad Manager Facebook ، و مدیریت خلاقیت های تبلیغاتی. به طور خلاصه ، این یک چرخه مداوم در توسعه مبارزات برنده و مبارزه با خستگی تبلیغات است.

هر مشاور معتبری در تاکتیک هایی تبحر دارد که می تواند روند کار را راحت تر و موثرتر کند. برخی از این تاکتیک ها عبارتند از:

  • استفاده از قوانین خودکار برای مقیاس گذاری
  • کپی مجموعه تبلیغات موفق
  • اطمینان از کمترین پیشنهاد دستی
  • بودجه مجموعه آگهی خود را متناسب با عملکرد تنظیم کنید

به طور خلاصه ، آنها مراقبت می کنند همه چیز.

به مشاوران به عنوان سرآشپزهای ستاره میشلن فکر کنید که دستورالعمل های منحصر به فرد خود را برای فعالیت های مشتری خود دارند. آنها آماده آزمایش ، اشتباه ، تجزیه و تحلیل و خودکار سازی هستند که در نهایت رشد کسب و کار شما را تقویت می کند.

نحوه شروع کار با مشاور تبلیغات فیس بوک

اکنون می دانید که می توانید با استخدام یک متخصص با تبلیغات فیس بوک ، تجارت خود را رشد دهید.

گام بعدی این است که بدانید چگونه می توانید با مشاوره تبلیغات فیس بوک شروع به کار کنید.

فقط انداختن پول برای این مشکل و امید به بهترین راه حل خوب نیست. شما نیاز به نقشه راه شفافی که هدف نهایی شما را نشان می دهد، همراه با نقاط عطفی که می توانند شما را در مسیر درست هدایت کنند.

ما لیستی از مراحل زیر را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید فرد یا افرادی را که حساب شما را مدیریت می کنند مناسب دارید.

مشاور تبلیغاتی مناسب فیس بوک را پیدا کرده و استخدام کنید

داشتن یک فرد مناسب برای مدیریت حساب تبلیغات خود مانند همان معمای اساسی یک معما است که کل تصویر را کامل می کند – بدون آن ، ناقص باقی می ماند.

قبل از استخدام کسی ، اطمینان حاصل کنید که تمام تلاش خود را در تحقیق و بررسی اعتبار نامزدهای احتمالی به کار می گیرید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از Instagram Live برای فروش تجارت الکترونیکی

در زیر چند روش برای تعیین قابلیت های مشتری وجود دارد:

  1. بخواهید نمونه کارها و نتایج قبلی آنها را که قبلاً برای سایر مشتریان به دست آورده اند ، ببینید.
  2. ببینید آیا آنها با مخاطبان و سبک شما آشنا هستند یا خیر.
  3. مهارت های ارتباطی خوب و شخصیتی دلپذیر ، بنابراین می توانید خواسته های خود را بدون تردید بیان کنید.

گزینه دیگر استفاده از سیستم عامل های استخدام آنلاین مانند Upwork ، Freelancer و Reddit است. در اینجا ، می توانید توضیحات دقیق پروژه ای را که باید انجام شود ارسال کنید یا یک نمایه آزادکار از این بازارها انتخاب کنید.

مشاوران فصلی ، که ما به شدت آنها را توصیه می کنیم ، معمولاً از مشتریان بالقوه می خواهند فرم پرس و جو را پر کنند و سپس یک تماس برای کشف تماس تعیین می کنند.

جلسات را برای تنظیم انتظارات برگزار کنید

هنگامی که مشاور متخصص خود را انتخاب کردید ، باید جلسات مکرر برای بحث در مورد اهداف و بودجه خود داشته باشید. آنها باید بدانند که شما از تبلیغات فیس بوک انتظار دارید ، چطور می خواهید عملکرد آنها را انجام دهند و هر چند وقت یک بار آنها را مرور یا تغییر می دهید.

حتی متخصص باید از محدودیت های دید و بودجه شما آگاه باشد که باید در آن فعالیت کند. با تشکر از تجربه آنها ، مشاور به شما کمک می کند اهداف خود را تعیین کنید ، اما اهداف کلی همیشه باید از طرف شما باشد زیرا در پایان روز شرکت شماست.

به یاد داشته باشید ، متخصص شما این را می خواهد در مورد انتظارات خود کاملاً شفاف باشید و مبلغی که راحت می توانید برای تبلیغات خود صرف کنید.

برنامه بازی رشد را مرور کنید

این واقعیت که شما یک مشاور تبلیغات فیس بوک استخدام کرده اید به این معنی است که می خواهید تجارت شما رشد کند.

شما می خواهید از تخصص آنها در تبلیغات فیس بوک استفاده کنید و از دانش آنها استفاده کنید. بنابراین شما باید انعطاف پذیری لازم را برای ارائه یک برنامه بازی برای تبلیغات خود داشته باشید. اجازه دهید مشاور براساس جزئیات شما جزئیات را تهیه کند.

پس از آن می توانید قبل از شروع کار ، یک بررسی دقیق از برنامه بازی را برنامه ریزی کنید. قبل از اینکه کمپین اجرا شود ، با تمام تصمیمات مطمئن شوید که در آن شرکت کرده اید.

دریافت نورد توپ

منحنی یادگیری بخشی از تبلیغات است – خواه فیس بوک باشد یا هر پلت فرم رسانه های اجتماعی دیگر.

هیچ تضمینی برای موفقیت و موفقیت تبلیغات تبلیغاتی شما وجود ندارد.

نکته جالب این است که چیز خوبی است.

چند هفته اول پس از اجرای کمپین شما ، مرحله یادگیری است که در آن شما و مشاور ایده می گیرید که چه کسی با تجارت شما درگیر است و چگونه می توانید استراتژی های خود را برای افزایش جذابیت تبلیغات تنظیم کنید.

از این رو ، از اجرای برنامه خود نترسید. داده های ارزشمندی که پس از پرتاب به دست می آورید ، رمز موفقیت آینده است.

نتایج را کنترل کنید و بودجه را بر این اساس تنظیم کنید

قبل از بررسی عملکرد کمپین تبلیغاتی ، هرگز بودجه خود را حداکثر نکنید.

مشاور تبلیغات فیس بوک تمام داده های مربوط به این کمپین را جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و به شما ارائه می دهد. وی همچنین اصلاحاتی را پیشنهاد می کند که می تواند به تبلیغات شما کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

پس از اجرای تنظیمات پیشنهادی ، می توانید روی افزایش فزاینده بودجه خود کار کنید. حتی وقتی تبلیغات شما شروع به عملکرد بهتر می کند ، باید به مرور نظارت و تنظیمات خود را ادامه دهید.

هدف این است که همیشه استراتژی تبلیغات خود را بهبود ببخشید و متخصص باید بتواند از این امر برای شما مراقبت کند.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره تبلیغات فیس بوک

فرض کنید شما یک مشاور تبلیغات فیس بوک استخدام کرده اید و اولین کمپین خود را راه اندازی کرده اید.

از کجا می دانید که انتخاب درستی با کاندیدا انجام داده اید؟ یا تبلیغات در رانندگی و فروش موثر است؟

تنها راه برای فهمیدن اینکه آیا کمپین شما موفقیت آمیز بوده است یا نه ، اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه است.

س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا در حال حاضر فقط ساخت لیست خود بدون بازده هزینه تبلیغات خود مشکلی ندارید؟
  • آیا استراتژی شما این است که حتی با استفاده از سیم تار و پود خود شکستن پیدا کنید؟
  • آیا می خواهید ساخت لیست ایمیل خود را برای راه اندازی در اولویت قرار دهید؟
  • آیا انتظار بازگشتی دارید؟ برای هر 5 دلار هزینه کنید بگویید ، آیا انتظار دارید حداقل 10 دلار درآمد کسب کنید؟

هنگامی که پاسخ نکات بالا را فهمیدید ، در همین مورد با مشاور خود صحبت کنید.

مقاله مرتبط  آنچه شما باید انجام دهید هنگامی که رتبه بندی جستجوی شما کاهش می یابد این است

از متخصص س Askال کنید که در ماه اول شروع کمپین انتظار افزایش درآمد را دارید و در صورت عملکرد ضعیف تبلیغات ، چه اقدامات اصلاحی برای تعیین ROI سازگار انجام می دهند.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه تبلیغات فیس بوک شما به داده های زیر بستگی دارد:

  • خرج کردن
  • کلیک می کند
  • اتصالات یا لیدها
  • هزینه سرب
  • مشتری ها
  • هزینه برای هر مشتری

پیگیری بازگشت سرمایه از طریق شبکه های اجتماعی می تواند یک کابوس باشد. اما داشتن یک مشاور در اختیار شما دانش مناسبی در مورد متغیرها و ابزارهایی دارد که می توانند ردیابی ، ارتباط هزینه ها و اندازه گیری درآمد را ساده کنند.

ROI شما به شما اطلاع می دهد که آیا نتیجه می گیرید یا نه ، با ارائه یک دید پرنده از کل کارزار.

4 چک لیست برای یافتن مشاور تبلیغات مناسب فیس بوک

آیا فکر می کنید چگونه بهترین مشاور تبلیغات فیس بوک را برای مارک خود استخدام کنید که نیازهای شما را درک کند و بتواند با موفقیت نتیجه بگیرد؟

در زیر ، ما یک چک لیست دقیق برای کمک به شما در پیشبرد کل مراحل استخدام ایجاد کرده ایم.

تخصص تبلیغات عینی

برای به دست آوردن نتیجه در فیس بوک ، باید تبلیغات تأثیرگذاری ایجاد کنید که بتواند نتیجه را ارائه دهد.

استخدام مشاور می تواند اولین قدم شما برای اطمینان از این امر باشد در صورتی که دانش دست اول در مورد چگونگی کارها ندارید.

هرکسی را که به عنوان مشاور انتخاب می کنید باید مهارت لازم را برای دستیابی به اهداف شما داشته باشد – خواه درآمدزایی داشته باشد ، یا منجر به جذب هدایت بیشتر شود و یا کلیک های بیشتر.

هدیه مرده برای این؟ داشتن نمونه کارهایی هیجان انگیز که دارای شرکت های موفق است و مارک ها

مشاوره تبلیغاتی فیس بوک که با مشتریان متنوعی کار کرده است ، تفاوت های ظریف ایجاد تبلیغاتی را که تأثیر بیشتری بر بیننده می گذارد ، درک می کند.

به دنبال تجربه مرتبط باشید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بازار مملو از فریلنسرهایی است که ادعا می کنند بهترین هستند ، اما فقط تعداد معدودی از افراد تجربه و تخصص لازم را برای تهیه نسخه پشتیبان از آن دارند.

یک مشاور تبلیغاتی در فیس بوک باید دارای این موارد باشد مغز و عضله برای راهنمایی شما در این روند و به شما در رسیدن به اهداف شغلی کمک کند.

بنابراین چه یک فرد و چه یک تیم ، مطمئن شوید که آنها تجربه و دانش لازم را برای ایجاد و حفظ کمپین های تبلیغاتی موفق دارند. س questionsالات زیر را مشخص کنید:

  • چه مدت مشاور در حال ایجاد تبلیغات در فیس بوک است؟
  • آیا مشاور در صنعت شما با مشتری کار کرده است؟
  • آنها چگونه ارتباطات و گزارشات کمپین را کنترل می کنند؟
  • وقتی نتایج کمپین ضعیف است ، آنها چه می کنند؟

مشاور باید یک هدف عملی برای هدف گذاری مخاطبان پیشرفته ، جذب مشتری و ایجاد کپی چشم نواز داشته باشد.

در کپی کردن و تجزیه و تحلیل بهترین روشها کاملاً مشهور است

مشاوره های تبلیغات باید با جدیدترین نرم افزار و ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک آشنا باشد – تقریباً هر آنچه برای اطمینان از انجام کار و انجام آن به خوبی مورد نیاز است.

به ویژه برای فیس بوک ، دانش تخصصی در مورد مدیر تبلیغات فیس بوک ، پیکسل فیس بوک و ویرایشگر قدرت بسیار مهم است. این امر باعث دسترسی بهتر به داده هایی می شود که می توانند برای ایجاد تبلیغات خلاقانه و م toثر برای افزایش محبوبیت و تقویت رشد استفاده شوند.

بدانید دیگران در مورد مشاور چه می گویند

مشاور منتخب شما باید باتجربه و دارای شهرت خوبی باشد.

برای بررسی توانایی های کلی نامزد احتمالی ، مانند بررسی های قبلی مشتری و توصیفات به دنبال اثبات اجتماعی باشید. این به شما کمک می کند تا در مورد اخلاق کاری آنها بیشتر بدانید و مناسب بودن آنها را برای شرکت خود تعیین کنید.

96٪ مشتریان قبل از تصمیم گیری برای خرید ، از طریق توصیفات مراجعه کنید ، زیرا این نشان دهنده احتمال بالاتر تجربه مشابه در آینده است.

علاوه بر این ، داشتن گواهی های فراوان به این معنی است که مشاوره به طور مداوم نتایج مثبتی را ارائه می دهد.

بسته بندی کردن

هنگامی که نمی دانید تبلیغات فیس بوک چگونه کار می کند ، بیشتر در معرض خطر از دست دادن پول هستید.

استخدام مشاوره به شما امکان دسترسی به دانش و تجربه صحیح را می دهد. از شناسایی اهداف ، اجرای کمپین های تبلیغاتی و نتایج نظارت ، یک مشاور تبلیغات فیس بوک از همه آن مراقبت خواهد کرد.

بنابراین بله ، انتخاب به با یک تیم معتبر از مشاوران خبره کار کنید بدون شک بهترین روش برای به حداکثر رساندن نتایج در فیس بوک و کاهش خطرات صرف بیهوده هزاران دلار است.