آموزش سئو

خدمات مشاوره بهینه سازی نرخ تبدیل

سپتامبر 24, 2020

آیا در حال حاضر یک تجارت آنلاین انجام می دهید؟

آیا فکر می کنید با استفاده از همان اقدامات می توانید محصولات بیشتری را به فروش برسانید؟

زیرا این دقیقاً همان کاری است که بهینه سازی تبدیل برای شما انجام می دهد.

شما از همان تبلیغات ، صفحات فرود / فروش و کانال های مشابه استفاده می کنید اما آنها فقط موارد بیشتری را تبدیل می کنند.

این چیزی است که شما می خواهید کاملاً روی آن تمرکز کنید اگر مدت طولانی است که تبلیغات را انجام می دهید اما فرمول مقیاس سازی سالم را پیدا نکرده اید.

فقط تصور کنید که تبدیل های خود را دو برابر کنید

آیا این دیوانه وار نیست؟

با استراتژی های بهینه سازی نرخ تبدیل امروز ، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

شما فقط باید بدانید که به دنبال چه چیزی بگردید و چگونه آن را بدست آورید.

بنابراین بدون آزار بیشتر…

در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی یافتن بهترین مشاوران بهینه سازی نرخ تبدیل و نحوه کار با آنها برای تضمین نتایج قابل پیگیری واقعی آورده شده است.

5 راهی که یک مشاور بهینه سازی نرخ تبدیل می تواند به رشد تجارت شما کمک کند

مشاور CRO حرفه ای قصد دارد تا آخرین مرحله قیف شما را بهینه کند.

اما همیشه فعالیتهایی وجود دارند که فقط نتایج بیشتری نسبت به سایر فعالیتها به وجود می آورند.

به عنوان مثال بگویید که قیف فروش شما بیشترین فروش را برای تجارت شما به دنبال دارد.

شما می خواهید ابتدا صفحات موجود در آن را بهینه کنید و سپس به سراغ بهینه سازی رسانه های اجتماعی مختلف و سایر صفحات وب سایت بروید.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که فعالیت های خود را از کمترین موارد به کمترین درجه بندی می کنید و سپس یک مشاور CRO پیدا کنید که بتواند در کارهای برتر به شما کمک کند.

در پایین این پست ، من س overالاتی را که باید از خود بپرسید ، برای درک اینکه ابتدا باید روی چه چیزی تمرکز کنید ، مرور می کنم.

اما در حال حاضر ، در اینجا شماره یک روش وجود دارد که یک مشاور می تواند به شما در بهینه سازی CRO کمک کند:

شماره 1 وبینار و بهینه سازی نرخ تبدیل VSL

بسیاری از مردم فکر می کنند که تبدیل فقط روی کاغذ بهینه می شود.

اما برای هر فیلم فروش که در تجارت خود استفاده می کنید ، همان فرآیند CRO وجود دارد.

و با دنیای پر سرعت امروز ، بیشتر مشاغل به سمت فروش پیشنهادات بلیط بالا از طریق وبینار رفته اند.

اگر در حال حاضر یک وبینار را اجرا می کنید ، باید حداکثر تبدیل های حاصل از آن را انجام دهید.

نمی توانید مدام در سطل نشتی آب بریزید ، می توانید؟

این وظیفه و وظیفه شخصی شما است که از فرآیند فروش خود نهایت استفاده را ببرید تا:

  1. در تولیدات خود به بیشترین میزان افراد کمک کنید
  2. بیشترین میزان فروش ممکن را برای تجارت خود ایجاد کنید

به همین دلیل استخدام یک مشاور CRO حرفه ای برای دیدن وبینار شما ، صفحات ، ایمیل های منتهی به آن و البته پیگیری های بعدی بسیار ضروری است.

او می تواند به سرعت ارزیابی کند که چه چیزهایی باید بهبود یابد و چگونه این کار را به طور کارآمد انجام دهد.

زیرا من مطمئن هستم که شما نمی خواهید یک وبینار 90 دقیقه ای را از ابتدا ضبط کنید.

شماره 2 بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت

برای بسیاری از مشاغل ، وب سایت آنها اساساً قیف فروش آنها است.

این مکانی است که بیشترین میزان ترافیک را دارند و بیشترین فروش را دارند.

بنابراین اگر تجارت شما در همان نقطه است ، باید درک کنید که بسته به یک مورد برای فروش (وب سایت) کمی بلند پروازانه است.

و نداشتن آن به طور کامل بهینه شده برای تبدیل احمقانه است.

به همین دلیل شما باید یک مشاور CRO متخصص استخدام کنید که بتواند تک تک بیت های وب سایت شما را بهینه کند.

مقاله مرتبط  چگونه من 18.800 بازدید کننده از Google بدون SEO یا تبلیغات تولید می کنم

تعجب خواهید کرد که 43٪ صاحبان مشاغل نمی دانند مهمترین صفحه وب سایت آنها کدام است.

به همین دلیل هنگام تلاش برای مقیاس گذاری کسب و کار ، منحرف شدن و تمرکز بر روی چیز اشتباهی بسیار آسان است.

شماره 3 بهینه سازی نرخ تبدیل به ازای هر کلیک

فرض کنید شما قبلاً قیف خود را فعال و فعال کرده اید.

در این صورت ، باید توجه خود را به تبلیغات پولی متمرکز کنید که مشتریان بالقوه بیشتری را به صفحات شما می آورد.

این یک روش آسان برای بررسی تبدیل های واقعی شما و بهینه سازی مناسب است.

اما اگر تبلیغات شما تبدیل نشود ، نمی توانید محصولات / خدمات خود را بفروشید ، درست است؟

البته ، اگر تازه شروع کرده اید ، می توانید آنها را به تنهایی تنظیم کنید.

اما استخدام یک متخصص برای اینکه حداقل کار شما را بررسی کند و به شما پیشنهادات ارزشمندی برای تست اسپلیت بدهد ، در صورتی که بخواهید همان تبلیغات را برای مدت طولانی اجرا کنید بسیار مهم است.

و به من اعتماد کنید – شما می خواهید تبلیغات طولانی مدت ایجاد کنید.

شماره 4 بهینه سازی نرخ تبدیل رسانه های اجتماعی

این را تصور کن

شما یک قیف فروش کاملاً خودکار دریافت کرده اید که مانند تبلیغات دیوانه وار سود می برد.

شما آن را مقیاس می کنید اما بیشتر می خواهید

همان جایی است که ذهن خود را به سمت بازاریابی در شبکه های اجتماعی و حضور در شبکه های اجتماعی سوق می دهید.

ارسال منظم محتوای بهینه سازی شده برای تبدیل در صفحه فیس بوک ، پروفایل فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Tik Tok if ضروری است ، اگر می خواهید همیشه در مقابل همه باشید.

من مطمئن هستم که شما در مورد قانون قدیمی بازاریابی اطلاعات دارید – قانون 7.

این مقاله می گوید که یک مشتری احتمالی باید حداقل 7 بار پیام بازاریابی شما را ببیند قبل از اینکه او شریک ، سرمایه گذار ، مشتری محصولات و خدمات شما شود.

به همین دلیل شما باید مشتریان بالقوه خود را در همه سیستم عامل ها ببندید.

چون اگر این کار را نکنید ، آنها فقط هیجان خود را از دست می دهند و شما را فراموش می کنند.

همچنین ، یک استراتژی کاملاً فکری در مورد شبکه های اجتماعی نه تنها باعث افزایش تبدیلات شما در شبکه های اجتماعی بلکه به طور کلی پیروان تجارت شما نیز خواهد شد.

که به بازی طولانی مدت کمک می کند.

شماره 5 بهینه سازی نرخ تبدیل برگشت

و این آخرین گزینه است اما قطعاً بدترین گزینه نیست.

که در حال بهینه سازی فروش نهایی شما با صفحات بالاتر و پیگیری است.

ما در مورد چگونگی دریافت ترافیک ، نحوه تبدیل آن از طریق قیف / وب سایت شما صحبت کردیم ، و اکنون قسمت سرگرم کننده ارائه می شود …

پایان شما برای بیشتر مشاغل جایی که بیشترین سود را دارند.

بنابراین اگر واقعاً می خواهید تجارت خود را به ماه برسانید ، غفلت از آن آخرین کاری است که باید انجام دهید.

پیگیری معروف معروف بازاریابی از طریق ایمیل است.

یک مشاور خبره نه تنها بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل را که می توانید در تجارت خود استفاده کنید به شما نشان می دهد …

اما همچنین ، او ایده های جدیدی را پیشنهاد می کند که حتی تاکنون نمی دانستید وجود داشته باشد.

چگونه می توان با بهینه سازی نرخ تبدیل کار را شروع کرد

پس از انتخاب آنچه برای کمک به آن نیاز دارید ، وقت آن است که بدانید چگونه با بهینه سازی نرخ تبدیل کار را شروع کنید.

در مرحله اول ، شما باید یک مشاور پیدا کنید که در مورد آنچه شما نیاز به کمک دارید تخصص داشته باشد.

ساده است؟ اشتباه!

استخدام مشاور می تواند قدم زدن در پارک یا تعقیب بی پایان شیر باشد.

منظور من از این چیست؟

اساساً امروزه همه وانمود می کنند ده برابر بهتر از آنچه هستند هستند.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از رویدادها برای بهینه سازی Facebook و Google تبلیغات شما

شما نمی خواهید به صورت جداگانه با افرادی که می گویند در رسانه های اجتماعی آنها خوب هستند تماس برقرار کنید.

بهترین راه برای اطمینان از نتایج ، تهیه یک پست شغلی دقیق و قرار دادن آن در سیستم عامل های آزاد مانند است سر کار.

به این ترتیب فقط افرادی که در صنعت تجربه و نتیجه دارند ، با شما تماس گرفته و گپ می زنند.

باز هم ، در پست شغلی خود بسیار جزئی گرا باشید و قبل از اقدام به استخدام مسابقه ایده آل خود ، یک چک لیست گام به گام تهیه کنید که نیاز شما را پوشش می دهد.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره بهینه سازی نرخ تبدیل

بگذارید بگوییم شما یک مشاور CRO استخدام کرده اید و اولین سفر بهینه سازی نرخ تبدیل خود را آغاز می کنید.

چگونه می توانید بفهمید که انتخاب درستی انجام داده اید؟

خوب ، یک راه آسان این است که از مشاور خود انتظاراتی را که می توانید در طول پروژه داشته باشید ، بخواهید.

در ماه اول انتظار چه افزایشی در درآمد را دارید؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد و چه چیزی ثابت خواهد ماند؟

و مهمتر از همه ، اگر در حال حاضر این کار را انجام نمی دهید ، شروع به بررسی روزانه فروش و تبدیل خود کنید.

من مطمئن هستم که ابزارهای بازاریابی که در حال حاضر از آنها استفاده می کنید ، داده های کافی را ردیابی می کنند تا ببینند آیا واقعا مشاور شما تغییری در تجارت شما ایجاد می کند یا خیر.

ROI (بازگشت سرمایه) بسیار مهم است و شما نمی توانید ماهها با چشم بند از صحرا عبور کنید.

یعنی شما نمی توانید به ادعاهای پوچ اعتماد کنید. یا نتیجه می گیرید یا نه. هیچ چیز در این بین وجود دارد.

6 چک لیست برای یافتن مشاور بهینه سازی نرخ تبدیل مناسب

اگر در گذشته مشاور استخدام نکرده اید ، این بخش برای شما مفید خواهد بود.

بنابراین اگر در مورد روندی که می خواهید طی کنید س questionsال یا نگرانی دارید ، فقط این طرح دقیق را دنبال کنید و در نهایت با نتایج واقعی و قابل پیگیری مواجه خواهید شد.

شماره 1 دقیقاً آنچه را که از مشاور خود نیاز دارید در یک فایل Google Docs بنویسید

مطمئن هستم که قبلاً از اسناد google استفاده کرده اید. اگر این گزینه را ندارید ، گزینه Google برای Word است.

بنابراین اولین قدم سفر این است که ذهن خود را در مورد آنچه دقیقاً از مشاور خود نیاز دارید پاک کنید.

  • کدام قسمت از تجارت شما بیشترین فروش را دارد؟
  • آیا شما اعتقاد دارید که می تواند فروش بیشتری داشته باشد؟ (احتمالاً می تواند)
  • از کدام جنبه از تجارت خود تا این لحظه غافل شده اید؟

پاسخ به این سه سوال باید ایده خوبی در مورد آنچه که برای کمک به آن نیاز دارید ، باشد.

اگر در نهایت 2-3 جواب متفاوت داشتید ، باید پاسخی را انتخاب کنید که به نظر شما بیشترین فروش را داشته باشد.

شماره 2 پست شغلی خود را ایجاد کنید

پس از دانستن آنچه که نیاز دارید ، وقت آن است که آن را دریافت کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد یک پست شغلی در یک بستر آزاد است.

این یک راه سریع برای یافتن مشاوران سطح متوسط ​​است که می توانند کار را سریع انجام دهند.

اما اگر شما یک کسب و کار بزرگ هستید که به دنبال بهترین ها هستید ، باید صحبت با یک مشاور برجسته در یک آژانس بازاریابی اثبات شده را بررسی کنید.

آژانس ها مشتری های بسیار بیشتری دارند و از این طریق به تجزیه و تحلیل های بسیار مرتبط تری برای آنچه که جواب می دهد دسترسی دارند.

توصیه می کنیم NP دیجیتال زیرا بهترین آژانس بازاریابی در زمینه سئو و CRO است.

بنابراین اگر آماده هستید که تبدیلات خود را به سطح بعدی برسانید ، امروز یک تماس بگیرید و در کمترین زمان با یک متخصص صحبت کنید:

مقاله مرتبط  12 انتظار برای در نظر گرفتن یک آژانس دیجیتالی

شماره 3 اطمینان حاصل کنید که مشاور شما در زمینه ای که به آن کمک می کنید ، نتایج خوبی را کسب کرده است

این مهم است. همیشه اطمینان حاصل کنید که مشاور شما سابقه ثابت در پشت سر خود دارد.

یک راه آسان این است که نتایج قبلی این مشاوران را برای مشتریان مشابه ایجاد کنید.

مطمئناً ، اگر با یک آژانس بازاریابی مانند NP Digital صحبت می کنید ، نیازی نیست نگران نتیجه باشید.

وقت آن است که برخی از تماس ها را تنظیم کنید. سعی کنید حداقل با 3 مشاور صحبت کنید و همیشه نظر آنها را درباره استراتژی مورد استفاده خود جویا شوید.

از این طریق دیدگاه های متفاوتی خواهید داشت و ممکن است چیزی را که هنگام ارزیابی شخصی خود از دست داده اید ، دریابید.

شماره 4 آنها را استخدام کنید و ارزان نباشید

بعد از اینکه مطمئن شدید بهترین مشاور این گروه کیست ، باید قرارداد خود را شروع کنید.

اما خیلی سریع اسلحه را نپرید. شما هرگز نمی دانید چه اشتباهی می تواند رخ دهد.

بنابراین قبل از شروع یک نگهدارنده بلند مدت با مشاور CRO خود ، ابتدا باید او را برای یک پروژه آزمایشی استخدام کنید.

چیز کوچکی را پیدا کنید که برای شروع می توانند بهینه کنند.

اگر آنها کار خوبی انجام دادند ، سپس به یک پروژه بزرگتر بروید.

و از مشاورانی که هر ساعت 5 دلار هزینه می کنند انتظار نداشته باشید.

در این پروژه تمام تلاش خود را انجام دهید و بهترین ها را از بهترین ها استخدام کنید تا نتایج دلخواه خود را بدست آورید.

شماره 5: نتایج را روزانه پیگیری کنید

همانطور که قبلاً ذکر کردیم ، ردیابی ROI بسیار مهم است.

شما همیشه باید ریاضیات را انجام دهید و ببینید آیا مشاور شما در ازای این کار به شما پول می دهد یا خیر.

اگر از نتایج راضی نیستید و در مقطعی از قرارداد خود آینده مثبتی نمی بینید ، فقط آن را خاتمه دهید.

هنوز هم ، اگر آنها تا زمانی كه شما تصمیم به خاتمه قرارداد گرفتید كار بزرگی انجام دادند ، همیشه اطمینان حاصل كنید كه برای وی مشتری های آینده را مورد بازبینی و توصیف مثبت قرار دهید.

شماره 6 تا زمانی که دیگر نتیجه نگیرید ، سرمایه گذاری خود را ادامه دهید

اما چه اتفاقی می افتد اگر این مشاور هرگز دست از نتیجه گیری برندارد؟

این مورد بیشتر در آژانس هایی است که در مهارت های بازاریابی متعدد تخصص دارند.

و اگر در مورد شما اینگونه است ، فقط تا زمانی که آنها متوقف شوند ، به سرمایه گذاری ادامه دهید.

شما نمی خواهید غاز طلایی خود را دور بریزید ، حالا؟

اگر نتایج ماه اول بیش از انتظار شما بود ، باید افزایش حقوق / ساعت کار مشاور خود را در نظر بگیرید.

بگذارید حتی قسمتهای بیشتری از تجارت شما را مدیریت و بهینه کند.

البته، او را مجبور به انجام آن نکنید.

اگر آنها فقط قیف شما را بهینه می کنند و شما می خواهید روی حضور در شبکه های اجتماعی تمرکز کنید ، ابتدا باید از او س askال کنید که آیا آنها نیز چنین کاری می کنند؟

اگر او در این کار نیست ، می توانید به دنبال استعداد دیگری باشید که بتواند این قسمت از تجارت شما را اداره کند.

وقت آن است که برای شما پول بدست آوریم!

لطفاً از روندی که من همین الان با شما به اشتراک گذاشتم استفاده کنید و اکنون آن را انجام دهید.

اگر استخدام مشاور CRO را به تعویق بیندازید ، واقعاً می توانید با هزینه زیادی ضرر کنید.

تبدیل شما چیزی است که باعث فروش شما می شود.

بنابراین کاری که در حال حاضر انجام می دهید را ترک کنید و به مشاور مشاور بهینه سازی نرخ تبدیل خود بروید.

همچنین آیا تا به حال با مشاور CRO کار کرده اید؟ اگر بله ، چگونه بود؟ تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید: