آموزش سئو

خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال

اکتبر 6, 2020

66٪ آمریکایی ها تلفن خود را چک می کنند 160 بار در روز. آن خیلی زیاد است.

وقتی تلفن نداریم ، ممکن است در حال مرور وب بر روی یک لپ تاپ ، بازی آنلاین چند نفره ، تماشای Netflix در تلویزیون هوشمند و موارد دیگر باشیم. این روزها هر مشاغل به نوعی حضور آنلاین نیاز دارد.

مشکل این است که روند بازاریابی دیجیتال همیشه تغییر می کند. چگونه قرار است ادامه دهید؟

علاوه بر این ، شما می توانید بهترین تلاش خود را در بازاریابی دیجیتال انجام دهید ، اما چه کسی می گوید که رقبا شما را یک برابر نکنند؟ زیرا مردم همیشه از تاکتیک های بازاریابی جدید و م moreثرتری بهره می برند.

اما ، غصه نخور یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا استراتژی آنلاین خود را ارتقا دهید.

5 راهی که یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند به رشد و توسعه تجارت شما کمک کند

یک مشاور بازاریابی دیجیتال از طریق استراتژی و برنامه ریزی به شما در رشد تجارت خود کمک می کند. این مهم از آنجاست که بازاریابانی که تلاش می کنند برنامه ها و پروژه ها را برنامه ریزی کنند ، مهم هستند 356٪ بیشتر احتمال دارد گزارش موفقیت

در اینجا آنچه یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند برای شما انجام دهد:

1. استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال را تدوین کنید

یک مشاور می تواند یک استراتژی دقیق و قابل اجرا برای بازاریابی دیجیتال را بر اساس اهداف تجاری شما تنظیم کند. آنها این کار را با انجام تجزیه و تحلیل دقیق از موقعیت فعلی و مخاطبان هدف شما انجام می دهند.

این احتمالاً با یک شروع می شود تجزیه و تحلیل SWOT که نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات را ارزیابی می کند. این امر بینش خوبی در مورد نحوه اداره مشاغل ، تأثیر بازاریابی ، موقعیت شما در بازار رقابتی و موارد دیگر فراهم می کند.

تحقیقات مخاطبان احتمالاً منجر به ایجاد شخصیت خریدار می شود. مشاور در می یابد که چگونه می توان از طریق بازاریابی دیجیتال ، از جمله کانالهای بازاریابی ترجیحی ، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرد.

با استفاده از تمام این اطلاعات ، یک مشاور می تواند بهترین استراتژی ها ، سیستم عامل ها را برای هدف قرار دادن و تعریف لیستی از وظایف تعیین کند که به شما در پیشرفت کار شما کمک می کند.

2. یک استراتژی فروش با تبدیل بالا ایجاد کنید

آیا می خواهید فروش خود را افزایش دهید یا منجر به تولید بیشتر شوید؟ یک مشاور بازاریابی دیجیتال نیز می تواند در راهبرد تبلیغات به شما کمک کند.

تبلیغات پولی باعث افزایش بازدید و افزایش فروش می شود. به ازای هر 1 دلار هزینه شده برای تبلیغات Google که دریافت می کنید 2 دلار درآمد.

گوگل تنها کانال تبلیغاتی در دسترس شما نیست. یک مشاور تعیین می کند کدام کانال تبلیغاتی به شما بهترین ROI را می دهد ، چه این Google ، تبلیغات محلی ، تبلیغات رسانه های اجتماعی پولی ، تبلیغات ویدیویی یا سایر مکان ها است.

آنها همچنین جنبه های دیگری را که به یک کمپین موفق کمک می کند ، مانند تقسیم مخاطب ، کلمات کلیدی ، مدت زمان و بودجه تعیین خواهند کرد.

یک مشاور می تواند از ابتدا تا انتها برنامه های تبلیغاتی تأثیرگذاری را برای شما برنامه ریزی کند.

3. KPI های مفید ایجاد کنید

ممکن است از قبل تصوری از اهداف بازاریابی خود داشته باشید. اما چگونه می توانید بفهمید که در جهت رسیدن به این اهداف پیشرفت می کنید؟

یک مشاور بازاریابی دیجیتال شما را راهنمایی می کند که با توجه به اهداف و استراتژی های خاص خود ، کدام شاخص ها و معیارهای اصلی عملکرد را باید دنبال کنید.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره ای Adwords

آنها به شما کمک می کنند سیستمی ایجاد کنید که بتوانید عملکرد پروژه های خود را اندازه گیری و گزارش دهید. آنها همچنین می توانند شما را به سمت ابزارها و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل مناسب هدایت کنند.

این به شما کمک می کند تا رشد تجارت را پیگیری کنید و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.

4. ایده های ابتکاری را پیشنهاد دهید

نکته جالب دیگر در مورد کار با یک مشاور بازاریابی دیجیتال این است که آنها یک دیدگاه تازه و بی طرفانه نسبت به استراتژی شما دارند.

آنها به عنوان متخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال ، از جدیدترین روندها به روز هستند. بنابراین ، آنها می توانند ایده های پیشرفته ای ارائه دهند که باعث رشد کسب و کار شما می شود.

به عنوان مثال ، برخی از آخرین روند بازاریابی دیجیتال هستند:

  • ظهور تبلیغات برنامه ای
  • مقدمه جستجوی تصویری
  • تغییر به سمت محتوای تعاملی

اگر می خواهید برای بدست آوردن یک مزیت رقابتی مانند نمونه های فوق کاری منحصر به فرد انجام دهید ، یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند کمک بزرگی به شما کند.

5. رشد را در کانالهای متعدد افزایش دهید

این روزها یک رویکرد همه جانبه برای بازاریابی دیجیتال ضروری است. یک دلیل این است که افراد با مارک شما در تماس می گیرند چندین نقطه لمسی قبل از خرید بعلاوه ، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که کانالهای مختلف را ترجیح می دهند یا از آنها استفاده می کنند.

بهترین مشاوران بازاریابی دیجیتال در طیف وسیعی از سیستم عامل ها و فعالیت های بازاریابی از سئو تا بازاریابی از طریق ایمیل تا رسانه های اجتماعی تجربه دارند.

بنابراین ، آنها می توانند به شما کمک کنند کمپین های ثابتی ایجاد کنید که از طریق چندین کانال بازاریابی نتیجه می گیرند ، با تاکید ویژه بر کانال هایی که بیشترین حس را برای مخاطبان هدف شما دارند.

نحوه شروع کار با مشاور دیجیتال مارکتینگ

اگر می خواهید از کار با یک مشاور بازاریابی دیجیتال بیشترین ارزش را کسب کنید ، برای آماده سازی باید چند کار انجام شود:

1. Clear Expectations را تنظیم کنید

هر مشاور بازاریابی دیجیتال که ارزش نمک خود را داشته باشد تمام تلاش خود را برای خوشبختی شما به کار خواهد گرفت. اما ، این فقط در صورتی اتفاق می افتد که از ابتدا انتظارات واضحی داشته باشید.

پس از مشاوره اولیه ، بیش از یک یا چند جلسه در ماه با یک مشاور کار خواهید کرد یا زمان آنها را به ساعت اختصاص می دهید. در مورد آنچه انتظار دارید به دست آورید و در چه تعداد جلسات بحث کنید. سپس مشاور می تواند تمام تلاش خود را برای تحقق آن انجام دهد.

برای مثال شما ممکن است بگویید که تا جلسه ششم امیدوارید 10٪ بازدید وبلاگ را افزایش دهید. در صورت نیاز ، یک مشاور می تواند در تعیین انتظارات واقع بینانه به شما کمک کند.

انتظارات دیگری که ممکن است بخواهید به اشتراک بگذارید:

  • می خواهید کدام کارها را اولویت بندی کنید
  • روش ارتباطی ترجیحی شما
  • هر چند وقت یکبار می خواهید به روزرسانی دریافت کنید

2. اشتراک دسترسی

دارایی ها و حساب های خاصی وجود دارد که یک مشاور بازاریابی دیجیتال برای انجام وظیفه خود به آنها نیاز دارد. به همین دلیل کار با مشاوری مهم است که می توانید به آن اعتماد کنید.

در مرحله اول ، آنها می خواهند گزارش ها و داده های موجود را مشاهده کنند. شما باید به Google Analytics ، حساب های رسانه های اجتماعی (برای مشاهده تجزیه و تحلیل های اجتماعی) و سایر حساب های مربوطه دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این ، شما باید اسناد مربوط به کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، این ممکن است تحقیقات موجود مخاطب ، تجزیه و تحلیل بازار ، دستورالعمل های مارک تجاری ، بیانیه ماموریت شما و موارد مشابه باشد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی وام مشاغل کوچک در سال 2020

به طور طبیعی ، شما فقط باید آنچه را که با آن راحت هستید و احساس می کنید مرتبط است ، افشا کنید. هدف از به اشتراک گذاشتن این موارد به سادگی این است که مشاور بتواند در مورد عملیات شما تا آنجا که ممکن است برای تصمیم گیری آگاهانه و استراتژیک اطلاعات کسب کند.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال

ROI به سودی که در رابطه با هزینه سرمایه گذاری بدست می آورید اشاره دارد. برای محاسبه ROI ، ممکن است از فرمولی مانند موارد زیر استفاده کنید این یکی از HubSpot:

بیایید معنی هر یک از این اصطلاحات را تفکیک کنیم:

  • تعداد لیدها – کمپین چند لید تولید کرد؟
  • نرخ سرب به مشتری – چه تعداد از این لیدها مشتری شده اند؟
  • قیمت متوسط ​​فروش – قیمت متوسط ​​محصول چقدر است؟
  • هزینه یا هزینه تبلیغ – هزینه های شما چقدر بود؟ این شامل هزینه تبلیغات یا هزینه تولید محتوا و همچنین هزینه مشاور دیجیتال مارکتینگ می شود.

هنگام محاسبه بازگشت سرمایه ، به خاطر داشته باشید که متغیرهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. بگذارید برای مثال بگوییم که یک کمپین منجر به تولید هدایای زیادی می شود ، اما یک تیم فروش بی اثر یا استراتژی پرورش سرب نمی تواند منجر به تبدیل این مشتری به مشتری شود. این البته ROI را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی ممکن است متغیرهای گسترده تر دیگری مانند وضعیت اقتصاد نیز وجود داشته باشد.

علاوه بر این ، آنچه از طریق بازاریابی دیجیتال به دست می آورید به اهداف شما بستگی دارد. در برخی موارد ، بهتر است به جای آنکه بر ارزش های پولی تأکید کنید ، به آنچه در رابطه با اهداف خود به دست آورده اید یا به دست آورده اید فکر کنید.

بعضی اوقات ، باید ROI خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال را با توجه به شاخص های کلیدی عملکرد اندازه گیری کنید. آیا آنها به شما کمک کرده اند تا در تولید آگاهی از برند ، افزایش رتبه بندی ، بهبود نرخ کلیک ایمیل ها و غیره موفق شوید؟

در کل ، فقط به یاد داشته باشید که ROI لزوماً به معنای دلار نیست. شما ممکن است در زمینه های دیگر کسب و کار خود دستاوردهای بزرگی کسب کنید که بعداً به فروش منجر می شود ، به شما در حفظ مشتری کمک می کند ، برای برند خود اقتدار کسب می کنید و غیره.

چک لیست 5 نقطه ای برای یافتن مشاور مناسب بازاریابی دیجیتال

استخدام مشاور بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری در آینده تجارت شما است. این یک عمل می تواند عملکرد بازاریابی شما را سر به فلک بکشد.

بنابراین ، یافتن مورد مناسب بسیار حیاتی است. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

1. تخصص درست

یک مشاور بازاریابی دیجیتال با تخصص متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال چیز خاصی هستید بازاریابی محتوا مطمئن شوید که یکی از اصلی ترین ویژگی های آنهاست.

همچنین یافتن مشاوری با تجربه و تخصص در صنعت شما بسیار سودمند خواهد بود. تحقیق کنید با چه نوع مشتری هایی در گذشته کار کرده اند. بگذارید بگوییم شما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را اداره می کنید ، باید به دنبال مشاورانی باشید که سابقه خوبی در رشد رانندگی برای فروشگاه های آنلاین دارند.

همچنین اندازه و نوع مشاغلی را که معمولاً با آن کار می کنند بررسی کنید. این شاخص دیگری است که آیا آنها می توانند به طور خاص به شما کمک کنند یا خیر.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار ERP سال 2020

2. قادر به تحویل

آیا استراتژی های آنها نتیجه می گیرد؟ آیا آنها می توانند KPI شما را ارائه دهند و به شما کمک کنند تا به نقاط عطف خود برسید؟

به چند روش می توانید این کار را انجام دهید. می توانید هنگام تحقیق در مورد مشاوره آنلاین ، به دنبال مطالعات موردی باشید. یا هنگام مصاحبه با یک مشاور ، نمونه های مربوط به کمپین های موفق را بخواهید.

شما همچنین می توانید به توانایی آنها در بازاریابی خود به عنوان یک مشاور یا شرکت نگاه کنید. اگر آنها حضور آنلاین قوی و لیست مشتری خوبی دارند ، در نتیجه آنها می توانند نتایج مشابهی برای کسب و کار شما ایجاد کنند.

3. معتبر

آیا می دانید من یک اسکیت باز عالی هستم …

شوخی کردم

نکته ای که من در اینجا بیان می کنم این است که هرکسی می تواند ادعایی را که دوست دارد مطرح کند. شما باید اثبات معتبر بودن یک مشاور بازاریابی دیجیتال را پیدا کنید.

آیا کسی می تواند به آنها اطمینان بدهد؟ بررسی ها ، توصیفات و نوشتن مطالب از اشخاص ثالث قابل اعتماد را به صورت آنلاین پیدا کنید.

اعتبارنامه ها همچنین ثابت می کنند که یک مشاور قادر است آنچه را که آنها می گویند انجام دهد. به عنوان مثال می توان به گواهینامه های Google و HubSpot اشاره کرد.

4. دانشمند

یک مسئولیت اصلی یک مشاور بازاریابی دیجیتال ، آموزش و آماده سازی شما برای موفقیت مداوم است. علاوه بر این ، آنها باید بتوانند به سوالات شما پاسخ دهند و در هنگام همکاری با شما مشاوره محکمی ارائه دهند.

این بدان معنی است که آنها به دانش عمیق در مورد بهترین روش های بازاریابی دیجیتال نیاز دارند. بنابراین کار با یک مشاور که دارای تجربه عملی زیادی است ، هزینه دارد.

علاوه بر این ، آنها باید از آخرین روندها به روز باشند و از دانش خود در مورد بازاریابی دیجیتال در سالهای آینده اطمینان داشته باشند. به همین دلیل من راه اندازی کردم نیل پاتل دیجیتال با گروهی بسیار آگاه رهبران اندیشه صنعت:

5. روی طول موج شما

آیا شما و مشاور بازاریابی دیجیتال در زمینه رشد تجارت خود دیدگاه یکسانی دارید؟

هنگامی که مشاوران تحقیق می کنند ، می توانند درک درستی از ارزش ها و رویکرد آنها داشته باشند. آنها را بشناسید و س rightالات درست بپرسید ، مانند:

  • چگونه در گذشته به مشتریانی مانند من کمک کرده اید؟
  • چقدر با صنعت من آشنا هستید؟
  • آیا ایده اولیه ای برای استراتژی من دارید؟
  • چقدر ما را درگیر فرآیند می کنید؟
  • چه اتفاقی می افتد که یک استراتژی کار نمی کند؟

پاسخ های آنها باید به شما کمک کند ارزیابی کنید که آیا آنها گزینه درستی برای شما هستند.

نتیجه

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید یک مشاور بازاریابی دیجیتال استخدام کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در تلاش برای پیشرفت در بازاریابی دیجیتال هستید. یا اینکه به نظر نمی رسد از رقبای خود عبور کنید.

یک متخصص بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا استراتژی های بازاریابی و فروش را ایجاد کنید که رشد را تحریک می کند. آنها ایده های تازه ای را به شما ارائه می دهند و به شما کمک می کنند بر چندین کانال تسلط داشته باشید.

به شرطی که یکی خوب پیدا کنید یعنی.

وقتی نوبت به انتخاب مشاور برای کار می رسد ، کسی را پیدا کنید که به طور خاص برای شما مناسب باشد ، به عنوان مثال آنها آنچه را که شما می خواهید انجام دهید بدست می آورند و تجربه و تخصص مربوطه را برای پاسخگویی به نیازهای شما دارند.