آموزش سئو

خدمات مشاوره بازاریابی از طریق ایمیل

سپتامبر 24, 2020

یک سوال: آیا کسی را می شناسید که ایمیل نداشته باشد؟

بسیار بعید است ، درست است؟

پس از همه ، دریافت آدرس ایمیل برای همه موارد – از افتتاح حساب بانکی تا ثبت نام در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تا رزرو آنلاین پروازها ، اجباری است.

و این نیست!

تقریبا 3.93 میلیارد کاربر آدرس ایمیل داشته باشید ، از این طریق مشتریانی که می خواهید آنها را هدف قرار دهید یا آنها را حفظ کنید از قبل آدرس ایمیل فعال دارند.

چیزی که حتی باعث بهتر شدن آن می شود این است اکثر مردم از ثبت نام در نسخه ی نمایشی محصول / خدمات بدشان نمی آید یا یک آهنربا سرب در ازای آدرس ایمیل آنها.

به طور خلاصه ، شما یک ارتباط مستقیم با هدایت خود دارید ، جایی که می توانید از پیشنهادات خود استفاده کنید و شانس خود را برای فروش فروش افزایش دهید.

بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم آمار ایمیل در حالی که ما در آن هستیم:

  • تقریباً 99٪ از مصرف کنندگان روزانه ایمیل های خود را بررسی می کنند.
  • 73٪ از هزاره ها دریافت ارتباطات تجاری از طریق ایمیل را ترجیح می دهند.
  • تقریباً 80٪ از متخصصان تجارت معتقدند که بازاریابی از طریق ایمیل می تواند برای افزایش حفظ مشتری بسیار مفید باشد.

علاوه بر موارد فوق ، کارشناسان دریافتند که بازاریابی از طریق ایمیل است 40 برابر بهتر از راه اندازی PPC شبکه های اجتماعی برای افزایش مشتری و به شما می دهد به طور متوسط ​​ROI 38 دلار است به ازای هر دلار خرج شده

چرا که نه درخشش ایمیل را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید برای رسیدن به اهداف تجاری خود؟

این مسئله ما را به س nextال بعدی ما نیز می رساند: چرا بیشتر کمپین ها با وجود چنین نتایج خارق العاده ای شکست می خورند؟

خوب، ورود به صندوق ورودی ایمیل افراد به همین آسانی نیست همانطور که تصور می شود اطمینان از اینکه ایمیل شما خوانده می شود از دیگر موانع است.

دقیقاً همان جایی که مشاوره بازاریابی از طریق ایمیل ارائه می شود

با استفاده از تخصص و تجربه مشاور ، سریعتر و بدون تلاش زیاد می توانید به تعداد زیادی از مشتریان احتمالی برسید.

به علاوه ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به شما کمک کند تا برنده های بزرگی شوید ، چه اهداف بازاریابی شما باشد و چه اهداف تجاری.

در این راهنما ، تیم ما در نیل پاتل دیجیتال به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند استخدام مشاور برای بازاریابی از طریق ایمیل ، همراه با مزایای آن برای تجارت شما را به شما کمک کند.

4 راهی که یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به رشد تجارت شما کمک کند

اگر متوجه شدید که از اصطلاح “مشاور بازاریابی ایمیل” استفاده می کنید ، به احتمال زیاد در یکی از شرایط زیر قرار دارید:

  • شما سعی کرده اید چندین پست وبلاگ و فیلم YouTube را مرور کنید که به شما می گوید چگونه می توانید کمپین های ایمیل خوبی را اجرا کنید ، اما باز هم کار نکرد.
  • شما با وجود صرف یک بمب در کارزارهای خود ، در زمینه تبلیغات بازاریابی ایمیل یا آژانس های بازاریابی ایمیل موفق نبوده اید.
  • شما از ارسال ایمیل های ضعیف خسته شده اید و حتی فکر می کنید از Sundar Pichai بپرسید چگونه پول خود را به نتایج خود متصل کنید.

این واقعیت که شما می خواهید یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل استخدام کنید ، به این معنی است که شما یک چیز می خواهید – رشد تجارت.

اگر در حال حاضر مشاور ندارید ، این احتمال وجود دارد که به اندازه بالقوه خود از بازاریابی بهره مند نشوید.

در عین حال ، باید به آن اشاره کنیم ایمیل مارکتینگ هیچ رویکردی برای برش کوکی ندارد.

مشاوری که انتخاب می کنید باید بتواند پس از در نظر گرفتن چالشهای منحصر به فردی که کسب و کار شما با آن روبرو است ، همراه با سایر عوامل مانند اهداف و بودجه کسب و کار شما ، راه حل ارائه دهد.

موارد زیر چند روشی است که از طریق آنها یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به تدوین استراتژی بازاریابی معتبر و برنده کمک کند:

بازاریابی از طریق ایمیل را برای شما آسان تر کنید

بازاریابی از طریق ایمیل آسان است – اما فقط در سطح.

حتی پس از نوشتن ایمیل تقریباً هر روز ، تهیه یک کمپین موثر بازاریابی از طریق ایمیل می تواند چالش برانگیز باشد.

البته می توانید یک ایمیل بنویسید و آن را برای مشترکان خود ارسال کنید. اما اینکه آیا نتیجه می گیرید یا نه داستان دیگری است.

مقاله مرتبط  چگونه SEO Podcast خود را دوستانه بسازیم

نوشتن ایمیل بازاریابی کاملاً متفاوت از نوشتن ایمیل معمولی تجاری یا شخصی است. شما باید خیلی فکر و تلاش کنید – چیزی که یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به آن کمک کند.

این مشاوران تفاوت های ظریف در تهیه یک ایمیل خوب را درک کنید. و با توجه به این که دانش و مهارت کافی لازم است ، وظیفه ای است که بهتر است به عهده متخصصان گذاشته شود.

هنوز می توانید خودتان آن را کشف کنید؟ شاید.

اما آیا وقت دارید که مهارت جدید پیچیده ای مانند نوشتن ایمیل های بازاریابی موثر را بیاموزید؟ احتمالا نه.

گرفتن مشاور یک میانبر کامل برای کل روند بازاریابی است ، جایی که نتایج سریعتر و بهتری می گیرید.

بدون اتلاف وقت و پول

اگر سابقه قوی در بازاریابی از طریق ایمیل ندارید ، بیشتر وقت شما – یا به هر یک از کارمندان که مسئولیت اجرای بازاریابی ایمیل خود را می دهید – صرف یادگیری ، تغییر شکل و کشف مسائل خواهد شد.

بنابراین نه تنها وقت خود را از دست می دهید ، بلکه مبلغ کافی را نیز از دست می دهید زیرا بازاریابی از طریق ایمیل یک امر گران قیمت است.

ممکن است فکر کنید داشتن مشاور هزینه اضافی است. در واقعیت اما اینگونه است بیشتر یک سرمایه گذاری است که می تواند باعث فروش و رشد تجارت شما شود – این نیز بدون نیاز به سرمایه گذاری در منحنی یادگیری.

افزودن یک لمس شخصی به کمپین های ایمیل

یک کمپین ایمیل شخصی می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. یک متخصص بازاریابی از طریق ایمیل و استراتژیست یک کمپین ایجاد می کند که با توجه به ویژگی های گیرنده سفارشی می شود.

شما می پرسید چرا شخصی سازی مهم است؟

مشاوران لیست مشترکین شما را بر اساس عواملی مانند سن ، مکان ، جنسیت ، علایق خریدار ، عادات خرید و غیره تقسیم بندی می کنند. از این بینش می توان برای ایجاد ایمیل هایی استفاده کرد که جذابیت بیشتری برای گیرندگان دارند ، که به نوبه خود نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

این نیز یکی از دلایل اصلی این است که شما باید این کار را انجام دهید یک مشاور ایمیل مجرب استخدام کنید که می داند چگونه می تواند برای انواع مخاطبان هدف کمپین های ایمیل ایجاد کند.

لیست ایمیل پرورشی

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ این است که در هنگام فروش جدید با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید.

با این حال ، اگر یک لیست ایمیل کوچک داشته باشید ، کل هدف شکست خواهد خورد.

یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل می تواند اطلاعات و تماس های عملی را به مشترکان ایمیل شما ارائه دهد به طرز ماهرانه ای افراد را به عمل منطقی بعدی وا می دارد. این می تواند شامل بارگیری اطلاعات ، مشترک شدن در خبرنامه ها یا خرید باشد.

علاوه بر این ، مشاور از مهارت ایجاد پیام های فعال شده م effectiveثر برای اهداف خاص ، مانند رها کردن سبد خرید ، پیام های خوش آمد گویی ، ایمیل های پس از خرید و معاملات ، می داند.

نحوه شروع کار با یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل

هر کمپین بازاریابی از طریق ایمیل به یک استراتژی کامل نیاز دارد که نوع مناسبی از مخاطب را به خود جلب کرده و نتیجه می دهد.

به طور کلی ، این کار با تعریف مخاطب هدف شما و ایجاد یک لیست ایمیل شروع می شود. اگرچه کار با یک مشاور بازاریابی ایمیل بیشتر این بار را از دوش شما می گیرد.

در زیر یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما در شروع کار با یک مشاور برای افزایش کارایی تبلیغات ایمیل خود آورده شده است:

استخدام یک متخصص بازاریابی از طریق ایمیل

قبل از شروع استراتژی و اجرای برنامه ها ، باید فرد مناسبی برای مدیریت مبارزات خود داشته باشید.

با پرسیدن س questionsالات زیر می توانید شایستگی یک مشاور آینده را تعیین کنید:

  1. آیا مشاور بازاریابی ایمیلی به اندازه کافی قادر به ایجاد استراتژی های اساسی برای فعالیت بازاریابی خود است؟
  2. آیا آنها می توانند چندین کمپین ایمیل موفق ایجاد و مدیریت کنند؟
  3. رویکرد آنها هنگام طراحی و ایجاد ایمیل های تبلیغاتی چیست؟
  4. آیا آنها مهارت های خلاقیت و فنی لازم را دارند؟
  5. آیا آنها راحت هستند که از تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیل برای بررسی حسابرسی در ایمیل ها استفاده می کنند؟
  6. آنها چقدر با ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل و بهترین روشهای SEO و SMM برای بهینه سازی آشنا هستند؟
مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار دسترسی از راه دور سال 2020

این لیست طولانی است اما برای کمک به شما در تعیین تناسب مناسب ضروری است. شما می توانید در سیستم عامل هایی مانند Upwork یا Reddit به استخدام مستقلین آزاد در بیایید و یا مشاوران فصلی بیشتری را انتخاب کنید که معمولاً از مشتریان بالقوه می خواهند فرم پرس و جو را پر کنند.

جلسات کشف را برگزار کنید

شما باید جلسات مکرر را با مشاور منتخب خود برگزار کنید تا مطمئن شوید که هر دوی شما در رابطه با اهداف و بودجه تجاری خود در یک صفحه هستید.

این را به عنوان فرصتی برای بحث درباره انتظارات شما از این کارزارها، چگونگی انتظار انجام آنها و هرگونه ملاحظه دیگری که ممکن است داشته باشید.

در عین حال ، این امر باعث می شود که مشاور بازاریابی ایمیل از اهداف و اهداف شما آگاه شود. هنگام بحث در مورد استراتژی ها ، همیشه درباره دید خود و نوع پولی که راحت خرج می کنید ، سر و صدا داشته باشید.

استراتژی کمپین را مرور کنید

در این مرحله ، مشاور با استفاده از تخصص و دانش خود چارچوبی از کمپین بازاریابی ارائه می دهد.

قبل از شروع کار می توانید یک بررسی دقیق از کل برنامه انجام دهید. در صورت تمایل به ایجاد هرگونه تغییر ، حتماً این موضوع را به مشاور اطلاع دهید.

این باید شامل نوع و تعداد ایمیل برای ارسال ، چه ابزاری برای استفاده ، نحوه پیاده سازی تقسیم ایمیل ، شخصی سازی و اتوماسیون و غیره باشد.

Final Go-Ahead را بدهید

هنگامی که یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل راه اندازی می کنید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که نتیجه آنی و مثبت باشد.

مانند هر فرآیند دیگر ، یک منحنی یادگیری وجود دارد.

طی چند هفته اول ، شما و مشاورتان در مورد نوع ایمیل ها و CTA هایی که مخاطبان شما بیشتر به آنها واکنش نشان می دهند ، مشترکانی که در واقع ایمیل های شما را باز می کنند و کسانی که این کار را نمی کنند ایده خواهید گرفت.

بینشی که به دست می آورید می تواند در کمپین های بعدی پیاده سازی شود ، که می تواند تلاش کلی را افزایش داده و به شما در دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.

مراقب عملکرد کمپین باشید

مشاور بازاریابی از طریق ایمیل ، اطلاعات مفید در مورد کمپین راه اندازی شده را جمع آوری ، تحلیل و ارائه می کند.

بسته به نتایج ، آنها نتیجه می گیرند از مجموعه مهارت ها و دانش آنها برای پیشنهاد اصلاحات استفاده کنید برای نوشتن ایمیل بهتر و انجام سایر تنظیمات.

در صورت لزوم می توانید بودجه خود را نیز تنظیم کنید. از این گذشته ، هدف اصلی دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است – چه منجر به افزایش بیشتر باشد ، چه افزایش نرخ کلیک یا فروش فروش.

به یاد داشته باشید ، شما باید به نظارت بر کل روند و انجام تنظیمات در صورت لزوم حتی در صورت شروع عملکرد بهتر کمپین ایمیل خود ادامه دهید.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره بازاریابی از طریق ایمیل

ایمیل با یکی از دو روش زیر باعث درآمد شما می شود: فروش محصول و تبدیل سرب.

این صرف نظر از صنعت شما واقعی باقی می ماند و در واقع توسط شرکت ها برای رشد تجارت و درآمدزایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از اینکه ما به تفصیل درباره این دو مفهوم بحث کنیم ، شما باید شاخص های مهم عملکرد (KPI) مربوط به دنیای جذاب بازاریابی از طریق ایمیل را بدانید.

در اینجا تعداد کمی از آنها هستند:

  • تعداد ایمیل های تحویل داده شده
  • تعداد ایمیلهای باز شده
  • نرخ کلیک
  • برای باز کردن نرخ کلیک کنید
  • لغو اشتراک
  • نرخ گزاف گویی – گزاف گویی سخت (دائمی) و گزاف گویی نرم (موقت)
  • شکایات هرزنامه
  • سهام اجتماعی
  • به جلو

فروش محصولات

فروش یک محصول یا خدمات هدف نهایی آشکار است برای هر صاحب مشاغل.

یک مشاور باید بتواند پس از خواندن ایمیل شما ، مشترک شما را مجبور به خرید چیزی از وب سایت شما کند. و گرچه به نظر ساده می رسد ، اما می تواند به طرز شگفت انگیزی پیچیده باشد.

این متخصص باید روی تمام اصول اولیه یک ایمیل خوب ، مانند متن جذاب ، عنوان موضوع جلب توجه کننده و تصاویر مناسب کار کند.

این ایمیل ها باید گیرندگان را در چهار مرحله از فرآیند خرید – آگاهی ، ملاحظه ، تصمیم گیری و لذت انجام دهند.

تبدیل سرب

همانطور که از نامش پیداست ، ایده در اینجا تبدیل سرب به مشتری پرداخت کننده است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم POS سال 2020

برای آن دسته از شما که آگاهی ندارید ، سفر مشتری می تواند طولانی باشد و شما را ملزم به پیگیری چندین بار با شخص می کند تا اینکه سرانجام وی خریدی انجام دهد.

در این صورت ، مشاور شما نیاز دارد در ایجاد ایمیل های متقاعد کننده که گیرنده را تحریک می کند کار کنید غوطه وری نهایی

در این حالت ، لیست مشترکان شما یک سری ایمیل بر اساس روند فروش دریافت می کند که در پایان گزینه ای برای هدایت شما وجود دارد.

چک لیست 5 نقطه ای برای یافتن مشاور تبلیغات فیس بوک مناسب

در زیر ، لیستی از پنج چیز برای بررسی هنگام یافتن مشاور بازاریابی از طریق ایمیل برای ارتقا promote رشد تجارت جمع آوری کرده ایم:

اهداف خود را بدانید

بعد از اینکه تمام درد را برای گذراندن ده ها مرحله لازم برای راه اندازی یک کمپین ایمیل موفق برداشته اید ، باید مطمئن شوید که نتیجه با هدف اولیه کسب و کار شما همسو است.

برای این منظور ، ابتدا باید بدانید که این هدف خاص چیست.

اهداف شما به شما کمک می کند تا اهداف کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کنید ، نوع تبلیغاتی را که می خواهید اجرا کنید و اینکه چگونه می توانید شاخص های اصلی عملکرد (KPI) ایجاد کنید تا مطمئن شوید به این اهداف می رسید.

با در نظر داشتن این نکته ، قدم بعدی شما باید یافتن مشاوری باشد که بتواند در رسیدن به اهداف خود به شما کمک کند. اگرچه تعداد زیادی فریلنسر در بازار وجود دارد ، به دلیل داشتن تخصص و دانش بیشتر ، استخدام خدمات مشاوران کالیبر بالا معمولاً انتخاب بهتری است.

تخصص در ایجاد ایمیل های عالی

کار اصلی یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل این است که به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید یا منجر به تولید شوید از طریق ایمیل

به عبارت دیگر ، آنها باید در بهترین روش های ایمیل که کار را به پایان می رسانند ، مهارت کافی داشته باشند. علاوه بر این ، مشاور باید بتواند استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل موثر و قابل اجرا را طراحی کند که نتایج را ارائه می دهد و ارزش بیشتری به کمپین شما می بخشد.

یک روند بازاریابی برنده

مشاوران مختلف بازاریابی از طریق ایمیل در هنگام ارائه نتایج فرآیندهای منحصر به فردی دارند.

درست مثل اینکه کمپین شما باید انحصاری باشد ، هر مشاور فرایند تفکر ابتکاری و سبک متمایزی برای انجام کارها دارد همچنین.

از این رو ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که روند مشاور با روند کار شما مطابقت دارد تا از هرگونه درگیری جلوگیری کنید.

تجربه مربوط به اعتبار نامه برای ادعای عقب

بازاریابی از طریق ایمیل چیزی جز یک مفهوم محدود نیست.

دقیقاً به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم خدمات مشاوران با کالیبر بالا را که معمولاً تیمی متشکل از متخصصین هستند ، به شما ارائه می دهد و به شما دانش عمیقی می دهد تا تمام جنبه های فرآیند بازاریابی از طریق ایمیل را به هم متصل کنید.

این شامل مهارت های نوشتن متن ، مهارت های فنی ، تجزیه و تحلیل ایمیل و وب و دانش در مورد ابزارهای بازاریابی ایمیل است.

نمونه کارها و توصیفات برجسته

همیشه به دنبال مشاوری باشید که تجربه عملی خود را نشان داده و با مجموعه متنوعی از مشتریان کار کرده باشد.

مشتری متنوع درک بهتری از نحوه ارسال ایمیل موثر برای گیرنده هایی که ایدئولوژی ، فرایندهای فکری و اعتقادات مختلف دارند را تضمین می کند.

علاوه بر نمونه کارها ، توصیفات مشتری نیز به همان اندازه مهم است. قبل از امضای قرارداد ، مطمئن شوید که بررسی مشتری را بررسی می کنید تا در مورد حرفه ای بودن و اخلاق کاری مشاور ایمیل مارکتینگ ایده بگیرید.

بسته بندی کردن

اگر می خواهید ایمیل مارکتینگ را به درستی انجام دهید ، اما منابع داخلی مورد نیاز را ندارید ، بهترین مشاوره ممکن است مشاوره باشد.

استخدام خدمات یک مشاور بازاریابی از طریق ایمیل ، اطمینان متخصص شما را در کل استراتژی بازاریابی شما تضمین می کند و به شما کمک می کند تا به نتایج واقعی برسید که در واقع به نفع برند شما هستند.

در نیل پاتل دیجیتال، ما سالها تخصص و دانش در مورد بهترین روشهای بازاریابی از طریق ایمیل داریم ، و همچنین برنامه های اضافی مانند سئو و ایجاد محتوا برای به حداکثر رساندن نتایج ، کل کارزار را ساده کنید. می توانید با ما در تماس باشید اینجا.