آموزش سئو

خدمات مشاوره ای SEO

اکتبر 4, 2020

آیا می خواهید از همه رقبای خود در Google پیشی بگیرید؟

البته که انجامش میدی. پس از همه ، بازدید بیشتر برابر است با پیروان بیشتر.

و دنبال کنندگان بیشتر باعث می شوند تا مشتریان جدیدتری محصولات و خدمات شما را خریداری کنند.

اما سبقت گرفتن از رقبای خود با صفحات سئو بهینه سازی شده به این راحتی نیست.

شما باید از یک استراتژی اثبات شده استفاده کنید که برای کسب و کار خاص شما مفید باشد.

بهینه سازی موتور جستجو یک تعهد طولانی مدت است.

اگر قصد ورود به آن را دارید ، بهتر است از طریق استراتژی های سنجیده SEO که برای وب سایت خاص شما سفارشی شده است ، از نتایج اطمینان حاصل کنید.

خوشبختانه دو کار وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن نتایج جستجوگر خود انجام دهید.

  1. یک آژانس بازاریابی SEO با سابقه اثبات شده مانند استخدام کنید NP دیجیتال
  2. یک مشاور SEO استخدام کنید که بتواند کل استراتژی SEO شما را ایجاد کند.

امروز ما بر روی گزینه دوم تمرکز خواهیم کرد – نحوه انتخاب بهترین خدمات مشاوره ای SEO برای مشاغل خود.

بنابراین اگر به دنبال بهترین راه برای تضمین رتبه بندی وب سایت خود هستید ، می توانید پاسخ را در پایین این پست پیدا کنید.

3 گزینه برتر برای مشاوره SEO:

  1. رقم نیل پاتلهمکاران برای بهترین مشاور سئو وبلاگ و وب سایت
  2. Louder.Online برای مشاوره اختصاصی فروش قیف فروش
  3. راهنمای تجارت الکترونیک برای مشاوره اختصاصی تجارت الکترونیک تجارت

چگونه بهترین مشاوره SEO را برای خود انتخاب کنیم

اگر می خواهید خدمات مشاوره ای SEO را پیدا کنید که به شما کمک می کند تا بهینه سازی وب سایت شما را انجام دهد ، باید به چند فاکتور مهم توجه کنید.

بسیاری از آژانس های جستجوگرها و مشاوران سئو روش های مختلفی برای بهبود رتبه بندی شما ارائه می دهند. و هیچ مشکلی نیست که …

شما فقط باید پیدا کنید که بیشترین سود را برای شما دارند.

بنابراین اگر نمی خواهید در ایده ها گم شوید و در واقع بهترین روش های دنیا را پیاده کنید ، در اینجا چیزی است که ما به طور خاص در جستجوی خدمات مشاوره SEO جستجو می کنیم:

شماره 1 توسعه استراتژی دقیق SEO

قبل از استخدام مشاور / آژانس سئو ، باید تماس تلفنی برقرار کنید.

هدف شما از تماس این است که ببینید فردی که با شما صحبت می کند یک متخصص واقعی است یا خیر.

اگر سئو سایت را درک نکنید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

ساده!

ببینید آیا مشاور طرف مقابل برای کمک به شما در درک روند کار متمرکز است.

حتی سخت ترین روش را می توان از طریق زبانی ساده و نتیجه گرا توضیح داد.

اگر احساس می کنید با روباتی صحبت می کنید که فقط می خواهد اسکریپت خود را بخواند ، پس او متخصص شما نیست.

اما اگر مشاور واقعاً استراتژی SEO را تدوین کرده و در تماس آن را به خوبی توضیح دهد ، پس می دانید که با یک متخصص واقعی صحبت می کنید.

سپس به مرحله بعدی می روید:

#2 تقویم و برنامه ریزی ماهانه محتوا

داشتن تقویم محتوا تنها راه برای گم شدن در انبوه مقاله ها ، پست های وبلاگ و صفحه هایی است که قصد بهینه سازی آنها را دارید.

اولین قدم این است که با یک استراتژی بهینه با مشاور خود موافقت کنید.

سپس شما باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز طبق برنامه در هر زمان پیش می رود.

این عامل وقتی می خواهید BIG را بزرگ کنید ، درخشان است.

ما در حال صحبت کردن در مورد 10-20 مقاله در هفته. یک اشتباه در این روند می تواند ماه ها نتیجه را به تأخیر بیندازد.

مقاله مرتبط  چه چیزی میخواهید بدانید

ده ها نرم افزار مختلف به این امر کمک می کنند. اگر در حال حاضر از یکی استفاده می کنید ، فقط با آن ادامه دهید.

اگر در این زمینه تازه کار هستید ، فقط مشاور خود را از مشاور خود بخواهید.

به طور معمول ، این ابزارها کاملاً قابل توصیف و شهودی هستند ، خصوصاً اگر یک مشاور حرفه ای روند کار را برای شما مدیریت کند.

شماره 3: انتظارات روشن برای هر دو طرف

نمی توانید انتظار داشته باشید که در هفته اول پست های خود را برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کنید.

حتی نزدیک شدن به نتیجه ای که ممکن است اکنون تصور کنید ، چندین ماه طول می کشد.

بنابراین انجام یک جستجوی دقیق کلمات کلیدی برای داشتن داغترین بازدید با کمترین پست بسیار مهم است.

رتبه بندی برای خرید کلمات کلیدی بهترین هدف برای دستیابی به فروش است اگر این هدف اولیه شما برای پروژه باشد.

اما مطمئناً همه آنها را هدف قرار داده اند ، بنابراین نمی توانید به راحتی به آنها اعتماد کنید.

هرچه تعداد پست های شما بیشتر شود ، رتبه بندی دامنه شما بهتر می شود. هرچه رتبه بندی دامنه بهتر باشد ، رتبه بندی پست های آینده شما آسان تر می شود.

بنابراین اجازه دهید تا مشاور شما تحقیق و تجزیه و تحلیل کامل کلمات کلیدی در مورد بازار و جایگاه شما را انجام دهد.

سپس از آنها بخواهید که چه انتظاری دارید.

برای کدام کلمات کلیدی می توانید بلافاصله رتبه بندی کنید؟

برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابتی تر ، به طور متوسط ​​چقدر زمان لازم است منتظر بمانید؟

در اینجا نباید هیچ پاسخ مبهمی وجود داشته باشد ، شما باید احساس کنید که مشاور واقعاً می داند چه کاری انجام می دهد.

سپس اگر آنچه را می شنوید دوست دارید ، قراردادی طولانی مدت شروع کنید که برای هر دو طرف مفید باشد.

# 4 نرم افزار جستجوگرها

SEO Software دست راست یک مشاور SEO است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که مشاور شما از به روزترین نرم افزار در صنعت استفاده می کند.

در اینجا لیستی دقیق از بهترین ابزارهای جستجوگرها وجود دارد که باید برای رتبه بندی پست های خود در صفحه اول Google استفاده کنید.

اگر مشاور شما از ابزار استفاده نمی کند ، پس مشاور مناسبی برای شما نیست.

حداقل او باید از Ubersuggest برای تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کند ، فقط به این دلیل که این بهترین ابزار جستجوگرها در بازار است.

اگر می خواهید آن قسمت از پروژه را مدیریت کنید ، خودتان به آن ضربه بزنید:

انواع مختلف مشاوره سئو

اکنون پس از دانستن اینکه هنگام جستجوی خدمات مشاوره حرفه ای سئو به دنبال چه چیزی بگردید

شما باید راه های مختلفی را بدانید که یک مشاور SEO می تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را رتبه بندی کنید.

بهینه سازی موتور جستجو فقط نوشتن متن و استفاده از کلمات کلیدی نیست.

فاکتورهای بی شماری در مورد رتبه بندی شما در Google وجود دارد.

بنابراین قبل از شروع ، باید روشن کنید که دقیقاً در چه مواردی به کمک نیاز دارید.

یک راه آسان برای کشف این است که از خود بپرسید – کدام قسمت از تجارت من بیشترین فروش را دارد؟

جواب گرفتی؟ خوبه

در اینجا چند روش وجود دارد که یک سرویس مشاوره SEO می تواند به تجارت شما کمک کند.

یکی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید:

شماره 1 شرکت بهینه سازی وب سایت

اگر وب سایت شما بیشتر مسئولیت فروش و موقعیت بازار را بر عهده دارد ، این شانس وجود دارد که بهترین مکان برای هدایت ترافیک باشد.

آیا این مورد شماست؟

سپس باید نوشتن پست های بیشتر و بیشتر درباره موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات خود را شروع کنید.

مقاله مرتبط  واقعاً کدام حساب های رسانه های اجتماعی مهم هستند و چرا

در اینجا چند مثال وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید:

  • نظرات محصولات (در جای شما وجود دارد – محصولات خود را پیوند دهید)
  • راهنماهای گام به گام که به خواننده کمک می کنند
  • آموزش و راهنمایی برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند
  • لیست های برتر 3-5-7-10 (محصولات ، خدمات ، نرم افزار ، شرکت ها)

همه اینها باعث می شود بازدیدکننده داشته باشید که می توانید به محصولات و خدمات خود هدایت شوید.

شماره 2 بهینه سازی سئو فروشگاه الکترونیکی

آیا در فضای تجارت الکترونیک هستید؟ سپس باید بهینه سازی این موارد برای توصیف محصولات تجاری خود با ارزش را شروع کنید.

البته ، یک مشاور می تواند به شما در بهینه سازی صفحاتی مانند صفحه اصلی ، صفحه درباره ما ، صفحه محصولات / خدمات your کمک کند.

اما بدون رتبه بندی موثر محصولات ، می توانید خرید مداوم از SEO را فراموش کنید.

به همین دلیل است که شما باید یک استراتژی اثبات توصیف محصول SEO را دنبال کنید که به راحتی برای همه محصولات فعلی و آینده شما قابل اجرا باشد.

شماره 3 بهینه سازی جستجوگر قیف فروش

امروزه بیشتر و بیشتر کسب و کارها از وب سایت ها به سمت قیف ها حرکت می کنند.

این بدان معنی است که شما صفحات منفردی دارید که از طریق چندین دکمه و لینک به یکدیگر متصل می شوند.

به طور معمول افرادی که دارای کانال های فروش هستند فقط به تبلیغات پولی اعتماد می کنند تا بیشترین میزان بازدید را با هدف داشته باشند.

از آنجا که این خود یک استراتژی خوب است … بهترین راه برای نزدیک شدن به مقیاس طولانی مدت شما نیست.

اگر با رتبه بندی صفحات قیف فروش خود شروع کنید و سپس به تبلیغات پولی بروید ، می توانید چندین آزمایش تقسیم و تبلیغات تبلیغاتی را انجام دهید تا زمانی که موردی در بازار کلیک کند.

این ممکن است از 1 ماه تا 2 سال طول بکشد – درست مثل رتبه بندی سئو.

و لحظه ای که به بهترین نسخه از قیف خود دست پیدا می کنید ، از قبل در بالای تبلیغاتی که در حال پخش هستید ، ترافیک SEO ثابت خواهید داشت.

بنابراین اگر در کسب و کار خود از کانال های فروش زیادی استفاده می کنید ، باید به خدمات مشاوره ای SEO به عنوان بهترین روش برای مقیاس سازی بهینه نگاه کنید.

اکنون برای ورود به قسمت سرگرم کننده

من 3 آژانس جستجوگرها را با بهترین خدمات مشاوره در تجارت لیست می کنم.

چرا آژانس ها و نه مشاوران فردی؟

بهترین مشاوران در آژانس های TOP به نتایج ، آمارها و استراتژی های بی شماری که در حال حاضر کار می کنند دسترسی دارند.

بنابراین به نفع شماست که با شخصی از این کالیبر تماس بگیرید.

فقط کافیست از آژانس متناسب با نیازهای خود بازدید کنید و یک تماس سریع با یک متخصص که می تواند یک استراتژی SEO گام به گام دقیق را به طور خاص برای رشد تجارت شما تنظیم کند ، تعیین کنید.

شماره 1 – نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای مشاوره سئو وب سایت و وبلاگ

با توجه به اینکه این مقاله را می خوانید ، می توانید ببینید چرا نیل پاتل از دانش SEO برخوردار است که می خواهد وبلاگ شما را به سطح بالاتری برساند.

بعد از همه این وبلاگ دقیق که می خوانید ، برای هر اصطلاح بازاریابی که فکر می کنید رتبه بندی می شود.

و NP دیجیتال focuses از همان استراتژیهای دقیق استفاده می کند که این وبلاگ را به بالای Google رسانده است.

در مورد بهینه سازی موتور جستجو به همراه بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت ، بهترین آژانس بازاریابی است.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره تجزیه و تحلیل

این یک سیستم ثابت شده است که خوانندگان شما را برای محتوای بیشتر برگردانده و در عین حال درصد زیادی از آنها را برای محصولات و خدمات شما تبدیل می کند.

این به سادگی بهترین راه برای رشد وبلاگ شما است.

بنابراین اگر می خواهید از طریق استراتژی های سنجیده SEO که دارای نتایج سازگار هستند ، از همه رقبایتان پیشی بگیرید …

با یک متخصص تماس بگیرید اکنون خود را برای بهترین ها آماده کنید:

شماره 2 – بلندتر. آنلاین – مشاوره تخصصی قیف فروش SEO

آیا شما بیشتر به کانال های فروش علاقه مند هستید؟

آیا می خواهید صفحات فروش خود را برای جستجوگرها بهینه کنید و در عین حال نرخ تبدیل بالا را حفظ کنید؟

سپس باید با یک مشاور برجسته در آژانس متخصص در آوردن نتایج سازگار و قابل پیگیری برای کانالهای فروش صحبت کنید.

به تجربه ما بلندتر. آنلاین یک سلاح اتمی بوده است

یعنی مشاوران آنها افرادی هستند که سالها تجربه دارند و مهمتر از آن نتایج.

بنابراین اگر می خواهید صفحات فروش خود را بهینه کنید ، باید موارد Louder.Online را بررسی کنید.

با یک مشاور تماس بگیرید و آنها مسیر واضح موفقیت شما را به شما نشان خواهند داد:

شماره 3 – راهنمای تجارت الکترونیکی – مشاوره تخصصی تجارت الکترونیکی SEO

همانطور که قبلاً به آن پرداختیم ، فروشگاههای تجارت الکترونیک اگر بخواهند برای مدت طولانی در تجارت باشند باید وب سایت خود را بهینه کنند.

شما باید تمام صفحات و توضیحات محصول خود را بهینه سازی کنید تا تمام ترافیکی را که می توانید در اختیار داشته باشید به دست آورید.

توسعه استراتژی SEO در اینجا بسیار ساده نیست.

برای سهولت کار شما ، در اینجا یک راهنمای دقیق گام به گام در مورد چگونگی بهینه سازی SEO فروشگاه Ecoomerce خود آورده شده است.

از طرف دیگر ، اگر آژانسی را جستجو می کنید که قرار است این کار را برای شما انجام دهد …

راهنمای تجارت الکترونیکی یکی از معروف ترین آژانس های بازاریابی است که به فروشگاه های تجارت الکترونیک کمک می کند تا استراتژی SEO خود را بهینه کنند.

با آنها تماس بگیرید و یک حسابرسی کامل سئو کنید که به وضعیت دقیق فروشگاه شما کمک می کند.

و به طور خلاصه

مهم نیست که در حال حاضر کجا باشید ، اگر می خواهید تجارت خود را به طور کارآمد مقیاس کنید ، سرمایه گذاری در مشاوره SEO الزامی است.

به خصوص با Corona Situation در حال حاضر ، باید به سرمایه گذاری هایی فکر کنید که پس از از بین رفتن ویروس ، چندین بازگشت X را به همراه خواهد داشت.

و به یاد داشته باشید که این ممکن است ماهها و شاید حتی سالها طول بکشد.

این دلیل بیشتر برای بررسی راهکارهای جستجوگرها و چگونگی استفاده از آنها برای دستیابی به ترافیک طولانی مدت است.

من در مورد نحوه انتخاب خدمات مشاوره SEO مناسب برای کسب و کار شما با شما به اشتراک گذاشتم.

اکنون وقت آن است که برویم و آنها را بگیریم.

خواندن مقالات با کنجکاوی به نتیجه دلخواه شما نمی رسد.

شما باید اقدام کنید!

هرچه سریعتر این کار را انجام دهید ، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

هرچه بیشتر آن را به تأخیر بیندازید بیشتر برای شروع تلاش خواهید کرد …

و به احتمال زیاد شما بهانه ای برای از دست دادن این نتایج مورد نیاز کسب و کار خود خواهید یافت.


بنابراین برخی از تماس ها را ترتیب دهید و قدم به عقب نگذارید!

آیا قبلاً هزینه خدمات مشاوره ای SEO پرداخت کرده اید؟ آیا نتایج انتظار شما بود و چرا؟