آموزش سئو

خدمات مشاوره ای PPC

اکتبر 10, 2020

شما یک وب سایت قاتل ایجاد کرده اید و یک استراتژی بازاریابی موثر برای تولید سرنخ و هدایت فروش تهیه کرده اید.

پس چه بعدی؟

با در نظر گرفتن پیشنهادات تبلیغاتی پولی الف بازگشت سرمایه 200٪، این بدون فکر است استراتژی بازاریابی شما باید همان را داشته باشد.

“اما من نمی دانم از کجا باید با تبلیغات Google شروع کنم – در واقع ، من اصلاً نمی دانم از کجا شروع کنم!”

خوب ، حتی اگر اینطور باشد ، شما هنوز جای نگرانی ندارید.

شما می توانید یک مشاور PPC که می تواند استخدام کنید کمپین های تبلیغاتی پرداخت شده خود را افزایش دهید با ارائه یک مجموعه منحصر به فرد از مهارت ها همراه با تجربه و تخصص.

اگر نمی دانید در یک متخصص PPC به دنبال چه چیزی بگردید ، همان جایی است که ما وارد آن می شویم ، انتخاب مشاور مناسب می تواند چالش برانگیز باشد.

تیم ما در نیل پاتل دیجیتال این راهنمای مفید را برای کمک به شما در یافتن بهترین مشاور PPC برای مشاغل شما ایجاد کرده است – مشاوره ای که می تواند مبارزات شما را مدیریت کند ، در جریان بروزرسانی های مداوم الگوریتم و ارائه نتایج قرار گیرد.

بیایید با این موضوع شروع کنیم که چگونه یک مشاور PPC می تواند به شما در پیشرفت کارتان کمک کند.

5 راهی که یک مشاور PPC می تواند به رشد و توسعه کار شما کمک کند

دلیل اصلی استخدام مشاوران PPC در چیست؟ به حداکثر رساندن عملکرد تجاری.

افرادی که تجارت اینترنتی انجام می دهند ، لزوم راه اندازی کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک و اینکه آیا این کار صحیح است را زیر سوال می برند.

قبل از اینکه در مورد مزایای استخدام کمک متخصص صحبت کنیم ، باید یک چیز را روشن کنیم – ارزشش را دارد!

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که یک مشاور PPC خوب برای کمک به شما در رونق کسب و کار می تواند انجام دهد.

تحقیقات کامل بازار و برنامه اقدام

هنگامی که قادر به انجام تحقیقات بازار نیستید ، یک مشاور PPC می تواند کار شما باشد. نوع درست استراتژی را اجرا کنید، یا کمپین های بازاریابی موفقی را راه اندازی کنید که به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند.

علاوه بر این ، شما می توانید هنگام کار بدون تجربه اشتباهات اساسی را نیز مرتکب شوید – چیزی که می تواند هزینه قابل توجهی برای شما داشته باشد یا به نتایج صفر برسد.

از طرف دیگر ، دلایل محکم دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود شما باید یک حرفه ای استخدام کنید

یک مشاور PPC مبارزات بازاریابی شما را در اولویت قرار می دهد و به آن فکر می کند اجرای هوشمندانه تاکتیک های بازاریابی پرداخت شده که می تواند مبارزات را افزایش دهد. همچنین برای افزایش فروش آنلاین ، استراتژی های بازاریابی بهتر و مرتبط تری خواهید یافت.

در پایان ، شما مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک بهتر خواهید داشت که به شما امکان نمایش بیشتر در موتورهای جستجو را می دهد.

هدف گذاری دقیق برای نرخ های بالاتر تبدیل

یک مدیر PPC باهوش می تواند برای کسب و کار شما دو برابر مفید باشد.

با کمک آنها ، شما هستید مطمئن تر از تصمیم گیری PPC عاقلانه تر که می تواند باعث کاهش هزینه ها و افزایش نرخ تبدیل شود.

به علاوه ، متخصصان PPC می توانند داده های شما را تجزیه و تحلیل کرده و تنظیمات مورد نیاز را انجام دهند که می تواند هزینه شما برای هر سرب را برای ROI بالاتر کاهش دهد.

در مورد نرخ تبدیل ، آنها می توانند از تجربه و تخصص خود برای اجرای تاکتیک هایی مانند اینها استفاده کنند با استفاده از کلمات کلیدی دقیق و تیم فروش خود را با لیدهای با کیفیت تماس بگیرید. تمام تلاش ها معطوف مخاطبان خاصی در مکان شما است که می تواند با توجه به موقعیت ، جنسیت ، سن ، علایق و البته کلمات کلیدی مورد نیاز قرار گیرد.

هدف قرار دادن مخاطب باید همیشه استراتژیک باشد و با دقت اجرا شود. این تنها راه جلوگیری از هدر دادن پول شما در تبلیغات تبلیغاتی است – چیزی که یک متخصص PPC می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های پردازش کارت اعتباری سال 2020

بهترین قسمت این است که همه اینها نیاز به حداقل تلاش از طرف شما و حتی مشاور PPC به دلیل دانش تخصصی آنها دارد.

تبلیغات جذاب که در واقع تبدیل می شوند

اشتباه نکنید ، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی جلب توجه کننده کار ساده ای است – اما فقط در ظاهر. در حقیقت، دانستن نحوه ایجاد تبلیغات PPC می تواند تأثیر بسزایی در میزان کلیک تبلیغات داشته باشد.

برای دستیابی به موفقیت در تبلیغات تبلیغاتی به کمک متخصص نیاز دارید. یک مشاور PPC است کاملاً به دانش ایجاد یک نسخه تبلیغاتی م wellثر آگاه است که مشتری مورد نظر شما را به خود جلب می کند و می تواند با علایق او ارتباط داشته باشد. آنها همچنین می توانند از کلمات کلیدی لازم برای بهینه سازی برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو استفاده کنند.

بنابراین با کمک یک حرفه ای ، نه تنها تبلیغ شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد ، بلکه در تبدیلات خود نیز افزایش خواهید یافت.

سال ها تجربه

شما ممکن است از قبل مطلع باشید که چگونه تجربه اغلب به تخصص تبدیل می شود.

متخصصان معتبر PPC سالها تجربه کار با مشتری های متنوع را دارند که به آنها کمک می کند تا در فعالیتهای سودآوری خود سهیم باشند.

این متخصصان از مهارت و دانش ابتکاری برای به روز نگه داشتن تبلیغات شما و همگام سازی با آخرین روندهای وب که می تواند عامل محرکه کمپین های پولی شما باشد.

نگران پولی که ممکن است برای یک مشاور پرداخت کنید نباشید. در عوض ، وقت تلف شده هنگام تلاش برای یادگیری گوگل یا آمازون است که باید یک عامل نگران کننده باشد. نتایج نامطلوب هنگامی که PPC را بدون دانش قبلی استفاده می کنید ، از دیگر معایب آن است.

علاوه بر این ، یک متخصص تمام وقت خود را به پروژه های شما اختصاص می دهد و مطمئن می شود که به دلیل درک بیشتر آنها از مدیریت پیشنهاد ، مقدار پیشنهادی مناسب را با توجه به ارزش سفارش ، اهداف ACoS و تبدیل تنظیم کرده اید.

صرفه جویی در زمان

بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک می تواند قسمت های مساوی چالش برانگیز و وقت گیر باشد ، به ویژه برای افرادی که متخصص نیستند.

یک متخصص PPC می تواند به شما کمک می کند تمام مبارزات تبلیغاتی خود را راه اندازی و نظارت کنید، همراه با انجام تعدیلات جزئی که به طور بالقوه می تواند فروش شما را افزایش دهد. همچنین ، وقتی کار را به این مشاوران تحویل می دهید ، می توانید روی جنبه های دیگر تجارت آنلاین خود تمرکز کنید.

نحوه شروع کار با یک مشاور PPC

اگر قبلاً با یک شرکت PPC کار نکرده اید ، سخت است بدانید که چه انتظاری دارید.

درست از استخدام مشاور PPC مناسب تا برگزاری جلسات درست تا زمان راه اندازی نهایی – لازم است نقشه راهی تهیه کنید که صریحاً هدف نهایی شما را نشان دهد و همچنین نقاط عطف برای ماندن در مسیر درست.

در زیر ، ما جزئیات هر مرحله را ساده کرده ایم تا به شما کمک کند درک کنید که هنگام کار با یک مشاور PPC انتظار چه چیزی را دارید.

استخدام بهترین مشاور PPC برای تجارت خود

اولین قدم در اینجا یافتن یک مشاور PPC مناسب برای شروع در سفر بازاریابی با پرداخت خود است. و بهترین راه برای رسیدن به این مسئله؟ تحقیق کنید و به اعتبار نامزدهای مربوطه نگاه کنید.

برای انجام این کار دو راه وجود دارد. شما می توانید از سیستم عامل های استخدام آنلاین مانند Freelancer ، Upwork و Reddit استفاده کنید ، جایی که توضیحات دقیق پروژه را به همراه شرایط مورد نظر ارسال می کنید. سپس می توانید یک پروفایل فریلنسر از بین داوطلبان اعمال شده انتخاب کنید.

اگر قصد دارید استخدام مشاوران فصلی – چیزی که ما به شدت توصیه می کنیم – شما باید یک فرم درخواست را پر کنید و سپس یک تماس کشف کنید.

مقاله مرتبط  رمز موفقیت آمازون تبلیغات

بازار انتخابی شما هر چه باشد ، تعیین توانایی های نامزد احتمالی به همان صورت باقی می ماند. س understandالات زیر را از او بپرسید تا بفهمید که آیا آنها مناسب هستند یا نه:

  • آیا گواهینامه گوگل دارید؟
  • آیا ارزیابی رایگان ارائه می دهید؟
  • چه کسی صاحب حساب خواهد شد؟
  • آیا شما مدیریت مداوم حساب را انجام خواهید داد یا فقط به تنظیمات رسیدگی خواهید کرد؟
  • موفقیت را چگونه اندازه گیری می کنید و چه چیزهایی قابل تحویل هستند؟
  • آیا با Google Analytics آشنا هستید؟

بهتر است به دنبال آن بگردید مشاورانی که دارای شریک گواهی شده Google AdWords هستند از آنجا که آنها احتمالاً آخرین روندها ، تکنیک ها و فناوری مربوط به دنیای تبلیغات PPC را درک خواهند کرد.

درک کامل نحوه تنظیم و مدیریت حساب ، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی و بهینه سازی در زمینه هایی مانند ویدئو ، جستجو و تبلیغات تلفن همراه نیز بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید ، شما پول ، و مشاور PPC احتمالی باید به آن احترام بگذارد و مایل به رفع هرگونه تردید باشد.

یک جلسه کشف داشته باشید

این وظیفه مشاور PPC است که هر کاری که بتواند انجام دهددر مورد اهداف کسب و کار و آنچه می خواهید بیشتر کسب کنید، دقیقاً به همین دلیل است که کشف و پردازش بخشی اساسی از هر پروژه جدید PPC است.

در اینجا چند نکته اساسی آورده شده است که جلسه شما باید شامل آنها باشد:

  • بودجه شما ، که شامل تبلیغ ماهانه هزینه شده است
  • اهدافی که می خواهید از طریق کمپین PPC به آنها برسید
  • در مقایسه با رقبای خود ، USP های تجاری شما چیست؟
  • تاکتیک های بهینه سازی صفحه فرود برای افزایش تبدیل ها
  • مشاهده دقیق مخاطبان هدف شما که شامل سیستم عامل برای استفاده ، روند خرید و مکان است

از این فرصت استفاده کنید و هر آنچه را که دارید با مشاور PPC خود به اشتراک بگذارید – حتی اگر به نظر مناسب نرسد. مشاور باید از انتظارات و بودجه شما آگاه باشد.

برنامه ریزی و آزمایش

پس از درک تجارت ، مخاطبان هدف و اهداف بازاریابی ، گام بعدی برنامه ریزی برای کمپین آینده است. علاوه بر این ، تعریف معیارهای مهم و KPI ها همچنین ضروری هستند.

مشاور ممکن است یک آزمایش آزمایشی کوچک و ارزان را برای آزمایش جنبه های مختلف ، مانند بخش مخاطب ، کپی و اجرا ، انجام دهد. این می تواند به شما اطلاعات كلیدی درباره ترجیحات مخاطبان هدف خود می دهیم و درک عمیق تر از نحوه پیشبرد

اعدام نهایی

سرانجام ، در این مرحله ، شما کمپین کامل را راه اندازی می کنید.

اجرای کامل کمپین بسته به نیاز شما می تواند کوتاه مدت ، بلند مدت یا مداوم باشد. شما می توانید از مشاور انتظارات و بازخورد مداوم را داشته باشید که به طور خلاصه همه چیز در مورد کمپین و نتایج نهایی را پس از پایان کار بیان کند.

به یاد داشته باشید ، نظارت بر نتایج و تنظیم بودجه همه بخشی از این کمپین است. مشاور باید از بینش های جمع آوری شده ، همراه با نظرات شما ، برای بهبود استراتژی تبلیغ برای نتایج بهتر استفاده کند.

در صورتی که مشاور خدمات مدیریتی ارائه ندهد ، آنها فقط حساب را راه اندازی می کنند.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره ای PPC

اگر نتوانید بازده سرمایه گذاری خود را اندازه بگیرید ، راه اندازی یک کمپین PPC چه فایده ای دارد؟

آیا استراتژی مبارزات انتخاباتی شما صحیح است؟ آیا تبلیغات در ایجاد سود و فروش برای تجارت شما موثر است؟ آیا سودآور است؟ – اینها س importantالات مهمی هستند که باید به آنها پاسخ دهید.

تنها راه برای تعیین موفقیت یک کمپین اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه است.

گفته شد ، KPI های مختلفی وجود دارد ، به همین دلیل شما برای انتخاب روش های مربوطه باید یک تاکتیک کارآمد داشته باشید. برای این منظور ، شما باید موارد زیر را کشف کنید:

  • اهداف کمپین خود را بفهمید – خواهان کلیک بیشتر ، هدایت بیشتر یا فروش بیشتر هستید. البته هدف نهایی ، افزایش تبدیل و کاهش CPA است. اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید ، مانند نظارت بر سهم برداشت و تأثیر تبلیغات در تولید کلیک (CPR).
  • حتی می توانید در نظر بگیرید تعیین اهداف SMART برای اندازه گیری پیشرفت و موفقیت کلی هدف خود.
  • در مورد معنی موفقیت بدانید و سپس آن را برای مشاور خود تعریف کنید.
  • KPI ها را از نزدیک کنترل کرده و سپس در صورت وجود اختلاف مجدداً ارزیابی کنید.
مقاله مرتبط  12 فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل نمونه هایی از این کار

موارد زیر مهمترین KPI های PPC هستند که باید در نظر بگیرید:

  • میانگین نرخ کلیک
  • نمره کیفیت محتوای تبلیغات شما
  • سهم برداشتی که به شما می گوید چند نفر تبلیغ شما را دیده اند
  • متوسط ​​هزینه برای هر کلیک (CPC)
  • نرخ تبدیل
  • هزینه اقدام / هزینه هر تبدیل
  • موقعیت متوسط ​​آگهی شما

ردیابی ROI یک فرآیند پویا است و هیچ قانون یکسانی برای پیروی از آن وجود ندارد. مطمئن شوید که KPI خود را پس از تعیین اهداف واقع گرایانه برای تجارت خود انتخاب کرده اید ، که به نوبه خود می تواند به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

4 چک لیست برای یافتن مشاور مناسب PPC

اگر هنوز فکر نمی کنید که چگونه می توانید بهترین مشاور PPC را برای شرکت خود استخدام کنید که از درک و تخصص لازم برای ارائه نتایج برخوردار باشد ، در اینجا یک لیست سریع برای آسان سازی کارها آورده شده است.

تجربه در نتایج رانندگی

چندین مشاور PPC را پیدا خواهید کرد که ادعا می کنند بهترین هستند و اینکه چگونه می توانند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند.

اما آیا آنها واقعاً تخصص و تجربه پشتوانه ادعاهای خود را دارند؟

دریابید که آیا مشاور قبلاً در مشتری شما با مشتری کار کرده است یا خیر و از نحوه کار اکوسیستم تجارت ، رقابت و مخاطبان شما آگاه است. ایده در اینجا این است که استراتژی مبارزات ، ایجاد و فرآیندهای مدیریت خود را سریع دنبال کنید.

دانش در مورد بهترین روشها و ابزارهای PPC

PPC می تواند یک فرایند بسیار پیچیده باشد ، به همین دلیل شما به یک مشاور نیاز دارید که دانش لازم را برای مطابقت با آخرین اقدامات داشته باشد.

دسترسی به ابزار PPC مناسب نیز مهم است. جنبه های اساسی مانند تجزیه و تحلیل و گزارش دهی و انتخاب کلمه کلیدی مبتنی بر قصد ، همراه با منابع داده شخص اول و مشارکت های استراتژیک ، برای افزایش کارایی کمپین ها همکاری می کنند.

ابزارهایی را که مشاور استفاده می کند ، بیابید ، چه Google Analytics ، Certified Knowledge ، Excel و Adalysis.

نمونه کارها متنوع مشتری

شرکت ها را در نمونه کارهای مشاور آینده بررسی کنید. شما تعجب خواهید کرد که این چقدر می تواند مفید باشد تا تشخیص دهید آیا آنها مناسب تجارت شما هستند یا خیر.

می بینی ، یک مشاور خوب PPC همیشه باید تجربه عملی را نشان دهد و مشتری متنوعی دارند. این امر آنها را به درک بهتری مجهز می کند تا بدون توجه به روند اندیشه و ایدئولوژی های آنها ، کمپین های موثر پرداختی ایجاد کنند که مخاطبان شما را مجذوب خود کنند.

توصیفاتی از مشتریان گذشته

توصیفات به درک کالیبره مشاغلی که در گذشته به آنها اعتماد کرده اند کمک می کند.

با گذر از آنچه مشتریان گذشته در مورد خدمات خود گفته اند ، به شما ایده ای در مورد حرفه ای بودن آنها و اینکه آیا آنها قادر به ارائه یک تجربه کاری راحت و رضایت بخش هستند ، می دهد.

بسته بندی کردن

دنیای بازاریابی PPC ساده نیست.

شما برای ایجاد و اجرای کمپین های کاملاً اندیشیده شده به مشاوران مجرب نیاز دارید که می تواند به شما در دستیابی به اهداف شغلی خود کمک کرده و ضرر و زیان خود را به حداقل برسانید.

استخدام یک مشاور می تواند اولین قدم شما برای اطمینان از بازدهی مثبت سرمایه شما و ایجاد یک مشتری وفادار باشد.

آیا کسی را می خواهید با تجربه و از شهرت فوق العاده ای در هنگام ارائه نتایج برخوردار شوید؟ با کارشناسان Neil Patel Digital در تماس باشید اینجا.