آموزش سئو

خدمات مشاوره ای Adwords

اکتبر 16, 2020

Google AdWords می تواند هیجان انگیز و ترسناک باشد.

اگر آن را درست درک کنید ، AdWords کاملاً می تواند با هدایت ترافیک بالا ، تجارت خود را تغییر دهید، تولید سرما و درآمد بیشتر و افزایش فروش.

اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید ، در نهایت هزاران دلار هزینه خواهید کرد و در ازای آن هیچ چیز دریافت نخواهید کرد.

بیایید آمار زیر را در نظر بگیریم:

با این حال ، دنیای دلپذیر تبلیغات به همان راحتی که به نظر می رسد ساده نیست.

می بینید که نه وعده ها و نه مشکلاتی که با Google AdWords به وجود می آیند نمی توانند به طور کامل توصیف کنند مکانیسم پویای یک بستر بازاریابی و چگونه کار می کند

علاوه بر این ، ممکن است وقت نداشته باشید یا نتوانید توجه لازم را برای درک پیچیدگی های مربوط به آن داشته باشید.

شک نکنید – آی تی است امکان کسب درآمد از AdWords وجود دارد، اما شما نیاز به راهنمایی صحیح دارید.

بنابراین اگر می خواهید از حساب تبلیغات Google خود در حد امکان استفاده کنید ، قطعاً باید استخدام مشاور AdWords را در نظر بگیرید.

تیم ما در نیل پاتل دیجیتال در مراحل استخدام یک مشاور مناسب برای مشاغل شما به شما کمک خواهد کرد که می تواند همراه با مزایای دیگر به رشد و شکوفایی شما کمک کند.

4 روشی که یک مشاور Adwords می تواند به رشد تجارت شما کمک کند

45٪.

این تعداد مشاغل کوچک است که قبلاً برای جلب مشتری به استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC پرداخته اند.

بنابراین اگر متوجه شدید که فروش شما رو به کاهش است ، اکنون دلیل آن را می دانید.

گنجاندن Google AdWords در استراتژی بازاریابی خود تنها راهی است که از شما عقب نخواهید ماند. درعوض ، می توانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید ، امتیازات بیشتری کسب کنید و فروش را افزایش دهید – همه در یک زمان!

با این وجود ، بدون مشاور AdWords ، کل این فرآیند می تواند زمانبر ، پرهزینه و البته مستعد خطا شود.

در اینجا چهار دلیل اصلی ما آورده شده است که چرا شما باید غوطه ور شوید و خود را به یک مشاور اختصاص دهید.

نمره کیفیت را مدیریت و بهبود دهید

Google می خواهد جستجوگران را با محتوای ارگانیک و تبلیغاتی که بیشترین همخوانی را با آنچه که آنها جستجو می کنند ، متصل کند.

و بگذارید قبلاً به شما بگوییم که همه چیز آسان نبوده است.

سال ها بود که گوگل با استفاده از شرکت ها و استفاده از مناقصه از کلمات کلیدی که ارتباطی با صفحه کلید واقعی پیشنهادی آنها نداشت ، مشکلی داشت.

نتایج نهایی؟ کاربران تشدید شده و گیج شده.

دقیقاً چرا سیستم نمره کیفیت ایجاد شد

این یک متغیر پویا است که جنبه های مختلف تبلیغات و کمپین شما را بررسی می کند ، هر کلمه کلیدی دارای امتیاز خاص خود است که بر رتبه و هزینه تبلیغ شما برای هر کلیک تأثیر می گذارد.

از این رو ، دانستن اینکه آیا یک کلمه کلیدی یا کمپین خاص می تواند برای شرکت شما سودآور باشد بسیار مهم است.

بعلاوه ، اگر نمره کیفیت بالاتری دارید ، حتماً با هر کلیک قیمت تخفیف بگیرید. بنابراین نمره کیفیت 10 با هر کلیک 30٪ تخفیف ارائه می دهد – این فضای کافی برای تبلیغات تبلیغاتی شما فراهم می کند.

یک مشاور Google AdWords می تواند با انجام موارد زیر امتیاز کیفیت را برای هرگونه فعالیت بهبود بخشد:

  • تقسیم بندی کمپین ها در اطراف گروه های تبلیغاتی هدفمند کوچکتر برای افزایش ارتباط تبلیغات.
  • از آنجا که آگهی های تبلیغاتی حاوی کلمات کلیدی جستجو هستند و بیشتر از تبلیغاتی که فاقد آن هستند مرتبط هستند ، یک مشاور برای افزایش نرخ کلیک تبلیغات ، کپی تبلیغات AdWords را بهینه می کند.
  • ایجاد صفحات فرود با هدف لیزر.
  • کاهش زمان بارگذاری وب سایت برای ارائه تجربیات بهتر به کاربران.

در نهایت ، بهبود نمره کیفیت می تواند تأثیر مثبتی در سودآوری کمپین AdWords شما داشته باشد، به شما این امکان را می دهد که به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و بازگشت سرمایه خود را بهبود ببخشید.

جلو ماندن در مسابقه

اگر رقبای شما از تبلیغات PPC استفاده می کنند ، احتمال عقب افتادن شما بیشتر است.

اما استفاده از تبلیغات Google حتی اگر بودجه تبلیغاتی محدودی داشته باشید می تواند شرایط بازی را مساوی کند – فقط کافی است از تخصص متخصص تبلیغات خود برای پیشبرد استفاده کنید.

یک مشاور می تواند اطمینان حاصل کند شما از ابزارها و استراتژی های تبلیغاتی درست استفاده می کنید بدون به حداکثر رساندن بودجه خود به علاوه ، آنها به فکر تاکتیک های هوشمندانه هستند تا شما را به اهداف نهایی نزدیک کنند.

مقاله مرتبط  واقعاً کدام حساب های رسانه های اجتماعی مهم هستند و چرا

این شما را قادر می سازد جذب با کیفیت بالا منجر به تجارت شما بدون اتلاف پول، در حالی که رقبای شما هنوز هم چشم اندازهای بی کیفیت را جستجو می کنند.

ارائه سریع نتایج

بازدیدکنندگانی که از طریق تبلیغات Google در وب سایت شما قرار می گیرند ، هستند 50٪ بیشتر برای خرید از بازدید کنندگان ارگانیک

از این رو ، اگر مبارزات خود را درست انجام دهید – چیزی که یک مشاور باتجربه می تواند آن را تشخیص دهد – اطمینان دارید سریعتر و نتایج فوری.

در واقع ، اگر این کار را انجام دهید می توانید در طی چند روز فعالیت های خود را ادامه دهید با یک تیم باتجربه تماس بگیرید که در تبلیغات گوگل تبحر دارد.

این ناشی از چندین عامل است.

در مرحله اول ، مشاور به ابزارهای تبلیغاتی Google متخصص دسترسی دارد، بنابراین مجبور نیستید خودتان پول را برای پرداخت هزینه این ابزار هدر دهید. علاوه بر این ، آنها می توانند توسعه دهند لیست کلمات کلیدی هدف و بینش کلیدی در مورد مخاطبان هدف خود ارائه دهید و رقبا.

تمام این تلاش ها به شما کمک می کند تا یک کمپین قوی تر برای شرکت شما ایجاد کنید ، و هدف گیری بهتر مشتری را تضمین می کند.

بهترین قسمت اینجاست که برخلاف بهینه سازی موتور جستجو ، AdWords بلافاصله کار می کند.

برای دیدن نتایج لازم نیست صبر کنید. درعوض ، می توانید بلافاصله منجر به تولید و پرورش شوید.

نوشتن متقاعد کننده کپی و طراحی صفحات فرود موثر

صفحات فرود نقش مهمی در موفقیت مبارزات انتخاباتی خود داشته باشید.

در حالی که برخی از مشاوران یک راه حل داخلی برای طراحی صفحه فرود ارائه می دهند ، ممکن است برخی دیگر با یک طراح یا شرکت برای کمک به آنها قرارداد ببندند.

در هر صورت ، شما به یک صفحه فرود عالی نیاز دارید از آنجا که نرخ تبدیل و نمره کیفیت کمپین شما به آن بستگی دارد.

علاوه بر این ، این متخصصان هستند مسلط به هنر نوشتن متن است، که به انتقال ارزش شما و ارائه بهتر به مخاطبان شما کمک می کند. آنها می توانند کپی را با درج م componentsلفه های اصلی زیر نیز متقاعد كنند:

  • عنوانی جالب توجه
  • یک داستان جذاب
  • اثبات اجتماعی در قالب مطالعات موردی ، توصیفات و غیره
  • افزودن یک لمس شخصی
  • ساخت کپی مشتری محور
  • افزودن تماس به اقدام

نحوه شروع کار با یک مشاور Adwords

استخدام یک مشاور می تواند اولین قدم برای موفقیت در کمپین Google AdWords شما باشد ، اما نباید فقط کسی را وارد آن کنید – باید تکالیف خود را انجام دهید.

حق استخدام شدن

اولین کاری که باید انجام دهید این است اطمینان حاصل کنید که مشاور شما دارای گواهی گوگل AdWords است.

این فرد باید امتحانات خود را پس داده باشد ، دوره های فصلی را برای تازه کردن مهارت ها و دانش خود بگذراند و با جنبه فنی AdWords آشنا باشد.

در نهایت ، تمام این دانش و تخصص می تواند به آنها کمک کند تا از وب سایت یا وبلاگ شما سود کسب کنند.

اگر آنها یک باشند ، حتی بهتر خواهد بود شریک Google Ads.

ببینید ، Google Partners یک گواهینامه ویژه از Google است که یک مدیر تبلیغات Google را نشان می دهد که دارای آن است مدیریت کمپین ها را تجربه کنید، همراه با گواهینامه Google حداقل در یک حوزه تخصصی تبلیغات Google.

برای یافتن مشاور مناسب AdWords از این لیست سوالات استفاده کنید:

  • چند سال تجربه مدیریت PPC دارید؟
  • چه نوع مبارزات PPC را مدیریت کرده اید؟ مشتری های گذشته شما چه کسانی هستند؟
  • آیا تا به حال لیست های داخلی کلمات کلیدی منفی را حفظ کرده اید؟
  • آیا می توانید روند بهینه سازی کمپین خود را توضیح دهید؟
  • آیا خدمات بهینه سازی موتور جستجو و جستجوی پولی ارائه می دهید؟ اگر بخواهم گسترش دهم ، آیا تمایل به تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارید؟

می توانید این سrsالات را بپرسید که آیا افراد مستقل را در سیستم عامل هایی مانند Reddit یا Upwork استخدام می کنید یا تیمی از مشاوران فصلی را انتخاب کنید با پر کردن فرم پرس و جو.

برگزاری جلسات کشف برای هدف گذاری کارآمد

پس از انتخاب مشاور ، باید این کار را انجام دهید جلسات مکرر برگزار کنید تا مطمئن شوید همه در یک صفحه هستند و شک و تردید در مورد اهداف و بودجه کسب و کار خود را پاک کنید.

جلسات Discovery می تواند فرصتی عالی برای انتقال انتظارات شما از کمپین های تبلیغاتی باشد ، خواه شامل افزایش آگاهی و دسترسی به برند ، فروش ، هدایت یا بازدید از وب سایت باشد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های سرویس VPN سال 2020

اگر می خواهید یک مشتری مشتری وفادار ایجاد کنید و می خواهید مخاطبان هدف شما محصولات و مارک های شرکت شما را قبل از رقبا در نظر بگیرند ، باید این موضوع را به مشاور اطلاع دهید.

استراتژی کمپین را مرور کنید

این مرحله جایی است که مشاور منتخب شما باید بدرخشد.

آنها باید از تخصص و دانش خود برای تهیه پیش نویس یک برنامه بازاریابی استفاده کنند و به شما کمک کنند اهداف SMART را توسعه دهید.

اینها اهدافی خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و مبتنی بر زمان هستند. به عبارت دیگر ، اهدافی که می توانند به شما کمک کنند تا در طولانی مدت کار خود را رونق دهید.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید میزان فروش محصول A خود را قبل از پایان سه ماهه اول 25٪ افزایش دهید – چارچوب باید نحوه دستیابی به آن را منعکس کند.

کل برنامه را مرور کرده و در صورت لزوم تغییراتی را پیشنهاد دهید. اگر از هیچ کاری راضی نیستید ، حتماً این موضوع را به مشاور AdWords اطلاع دهید.

کمپین را راه اندازی کنید

آ منحنی یادگیری درگیر است هر زمان که یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می کنید.

تنظیم انتظارات غیر واقعی همیشه شما را ناامید می کند ، بنابراین باید ذهنیت باز داشته باشید.

چند هفته اول پس از اجرای کمپین شما ، مشاور شما ایده ای درباره ترجیحات مخاطبان هدف شما و افراد مختلف دریافت خواهد کرد نوع محتوایی که تعامل بهتر ایجاد می کند. سپس آنها می توانند با استفاده از این بینش ها ، استراتژی های بهتری برای افزایش جذابیت تبلیغات Google ارائه دهند.

نکته اصلی در اینجا این است که توپ را نورد کنید. به هر حال ، این تنها راه دستیابی به داده های دست اول برای اطمینان از موفقیت در آینده است.

نظارت و گزارش گیری

بیشتر مشاوران این کار را می کنند گزارش های ماهانه ای برای ارائه شما در اختیار شما قرار می دهدp در طول زندگی کمپین AdWords خود.

اطمینان حاصل کنید که گزارش ها نقاط کلیدی داده ها را شامل کل هزینه تبلیغات ، تعداد کلیک ، میزان کلیک و تعداد تبدیل ها می کنند. همچنین می توانید از مشاور بخواهید که KPI های مهم را محاسبه کنید مانند هزینه هر خرید ، برای تعیین ROI کلی.

نظارت مداوم به شما کمک می کند تا کل روند را نرمتر کنید و به شما امکان می دهد تنظیماتی را برای بهبود عملکرد کمپین انجام دهید.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره Adwords

موفقیت را چگونه اندازه گیری و تعریف می کنید؟

در کنار داشتن چشم انداز برای فعالیت های خود ، یک مشاور که ارزش نمک آنها را دارد باید به شما کمک کند بهترین معیارها را برای سنجش موفقیت هر کمپین تعریف کنید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که مشخص کنید کدام شاخص های اصلی عملکرد (KPI) برای پیگیری مبارزات شما بهتر هستند و مطمئن شوید که مطابق با هدف کار می کنند.

پیگیری دقیق تبدیل

تنظیم پیگیری تبدیل باید از اولویت بالاتری برخوردار باشد.

کلیک های وب همیشه به فروش تبدیل نمی شوند. از این رو ، پیگیری کلیک از آگهی تا پایان فروش بسیار مهم است.

این کار را می توان از طریق راهنمای تماس تلفنی ، ردیابی تماس یا تا زمانی که بازدید کننده صفحه نهایی “متشکرم” را مشاهده کند ، انجام دهید.

هدف قرار دادن اصطلاحات جستجوی صحیح

یکی دیگر از جنبه های مهم برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه برای تبلیغات Google ، شما باید از وجود تبلیغات خود اطمینان حاصل کنید هدف قرار دادن کلمات کلیدی قصد خرید به جای کلمات کلیدی با هدف تحقیق.

در پایان ، میزان بازگشت سرمایه توسط فروش کلی حاصل از کلیک تبلیغات تعیین می شود.

تشخیص بین کلمات کلیدی کار متخصص است ، بنابراین بهتر است این کار را به مشاور خود بسپارید. علاوه بر این ، مشاور باید کلمات کلیدی شما را به مرور آزمایش کند و نتایج را اندازه گیری کند تا در مورد پیشنهادات صفحه کلید هوشمندانه تصمیم بگیرد.

با در نظر گرفتن قیمت پیشنهادی

وقتی درآمد فروش شما بیش از هزینه تبلیغات باشد ، میزان بازگشت سرمایه مثبت خواهد بود.

این قسمت آسان است.

با این حال ، درک اینکه چه پیشنهادهایی برای هر کلمه کلیدی برای تولید ROI مورد نظر استفاده می شود کاملاً مشکل است.

برای تعیین این موضوع ، ابتدا باید درآمد هر کلیک را محاسبه کنید ، یعنی کل درآمد حاصل از هر کلیک روی تبلیغات. این همیشه از کلمه کلیدی به کلمه کلیدی دیگر متفاوت خواهد بود.

برای درک بهتر درآمد هر کلیک مثالی می زنیم:

فرض کنید 200 دلار برای تبدیل درآمد کسب می کنید و نرخ تبدیل 2٪ است. در این حالت ، درآمد شما با هر کلیک 4 دلار خواهد بود یا به عبارت دیگر ، برای هر کلیک 4 دلار درآمد کسب خواهید کرد.

مقاله مرتبط  بیاموزید چگونه محتوای SEO را ایجاد کنید که بیشتر بازدید کنندگان وب سایت را به خود اختصاص می دهد

این همچنین به این معنی است که اگر بیش از 4 دلار پیشنهاد دهید و پرداخت کنید ، خواهید پرداخت در نهایت ضرر می کنید، و ROI شما منفی خواهد بود.

مرحله بعدی در اینجا اندازه گیری هزینه هر کلیک یا CPC است. اکنون که درآمد خود را با هر کلیک دانستید ، می توانید قیمت پیشنهادی خود را محاسبه کرده و ROI مورد نظر خود را تولید کنید.

بیایید با مثال بالا ادامه دهیم.

اگر میزان بازگشت سرمایه مورد نظر شما 50٪ باشد و درآمد شما با هر کلیک 4 دلار باشد. سپس CPC هدف شما 4 $ / (ROI + 1) خواهد بود که 2.67 دلار است.

سایر KPI ها

علاوه بر موارد فوق ، می توانید KPI های زیر را نیز برای بهبود فعالیت های خود در نظر بگیرید:

  • برداشت ها
  • میزان تأثیرگذاری
  • نرخ کلیک
  • کلیک می کند
  • نمره کیفیت

4 چک لیست برای یافتن مشاور مناسب AdWords

در زیر یک لیست سریع برای استخدام بهترین مشاور AdWords برای نام تجاری شما وجود دارد که می تواند با موفقیت نتایج را ارائه دهد و دانش فنی مورد نیاز را درک کند:

تخصص برای ارائه چه شما می خواهم

شما از کمک مشاور AdWords استفاده کرده اید و سرانجام کمپینی را راه اندازی کرده اید ، اما آیا موفقیت آمیز است؟

در صورت موفقیت در این کمپین تنها راه موفقیت آمیز شناخته خواهد شد نتیجه با اهداف بازاریابی شما همسو است. اعم از اینکه منجر به دریافت بیشتر شود ، افزایش فروش ، ایجاد یک پایگاه خریدار وفادار – هر آنچه که می خواهید.

هنگامی که اهداف خود را کشف کردید ، اطمینان حاصل کنید که آن را به روشنی با چشم اندازها ارتباط برقرار می کنید.

داوطلب باید به شما اطمینان دهد که تخصص لازم را برای انجام کار دارند.

آنها باید قادر به ایجاد صفحات فرود عالی ، نوشتن کپی های جالب توجه و اقناع کننده و استفاده از ابزارهای متخصص برای عملکرد بهتر و دریافت بینش درباره مخاطبان هدف شما باشند.

آرایش تیمی

ببینید آیا مشاوره نمایشی یک نفره است یا در واقع نمایندگی مناسبی است.

بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که از چندین تیم باتجربه و متخصص تشکیل شده باشد. این به شما امکان می دهد تا به تجربیات زیاد ، منابع زیادی و البته نیروی انسانی بیشتری دسترسی پیدا کنید.

از خود بپرسید: آیا می خواهید حساب AdWords شما صرفاً به این دلیل که مشاور تنها شما با آنفولانزا روبرو شده است نادیده گرفته شود؟

داشتن یک تیم تمام عیار تصمیمات استراتژیک بهتر و امکان سودآوری بالاتر را تسهیل می کند همچنین.

اکنون ، ما نمی گوییم شما متخصصان انفرادی را نمی یابید که AdWords را از داخل و خارج بدانند ، با وجود اینکه هیچ کارمندی برای حمایت از آنها ندارد. هرچند که اکثراً استثنا هستند و تعداد آنها محدود است.

نمونه کارهایی از مشتریان

تجربه مهم است.

مشاور باید بتواند در مورد مشتریان گذشته اثبات ملموسی به شما نشان می دهد و نه فقط شنیدن-گفتن اطمینان حاصل کنید که آنها سابقه قبلی در صنعت شما دارند و می توانند با بودجه شما کار کنند.

آشنایی با صنعت شما به آنها a ایده بهتر از نوع کلمات کلیدی برای شروع هدف قرار دادن، و کار با بودجه های مشابه بودجه شما به آنها کمک خواهد کرد تا به طور موثر هر ماه پول را مدیریت کنند.

بنابراین از هر جهت برای شما یک موقعیت برنده خواهد بود.

امکان ایجاد استراتژی AdWords برنده

چه یک شرکت تمام عیار را انتخاب کنید و چه یک فریلنسر ، مشاوره AdWords بسته به انتخاب شخصی ، فرآیندهای منحصر به فردی خواهد داشت؟

صرف نظر از روند کار ، اولویت اصلی شما باید این باشد که هر مبارزات را تا حد ممکن منحصر به فرد و جذاب کنید. مشاور باید داشته باشد یک روند تفکر نوآورانه با دانش فنی و سبک اقناعی انجام کارها پشتیبانی می شود.

بسته بندی کردن

انتخاب مشاور AdWords باید به شما ROI بالاتری می دهد، چه در بلند مدت و چه در کوتاه مدت.

آنها باید اصطلاحات جستجوی مناسب را برای هدف گیری بدانند ، بهترین قیمت پیشنهاد را انتخاب کنند و درآمد کلی را به درستی اندازه بگیرند تا میزان موفقیت هر کمپین را تعیین کنند.

در نیل پاتل دیجیتال، ما یک تیم عالی با سالها تجربه و دانش داریم. ما به بهترین روشهای AdWords تبحر داریم ، و همچنین برنامه های اضافی مانند سئو و ایجاد محتوا برای به حداکثر رساندن عملکرد و نتایج.

با تماس با ما توپ را نورد کنید اینجا.