آموزش سئو

خدمات مشاوره استراتژی دیجیتال

اکتبر 1, 2020

مشاغل در هنگام برنامه ریزی و آماده سازی همیشه از موقعیتی راحت برخوردار بوده اند.

متأسفانه ، دیگر اینطور نیست.

با توجه به چشم انداز رقابتی رقابتی، صاحبان مشاغل باید طی چند هفته – یا حتی چند روز – كلیات کلی ، استراتژی ها و نحوه اجرای آنها را شرح دهند.

بنابراین اگر نتوانید با این سرعت بالا پیش بروید ، شخص دیگری این کار را خواهد کرد.

بهترین راه برای ماندن در مسابقات؟ داشتن یک استراتژی دیجیتال را با دقت تهیه کرد.

به کل موضوع به عنوان چراغ راهنما فکر کنید.

بدون آن ، شرکت ها با تلاش های قدیمی خود گیر می افتند و نمی توانند از حرکت آنلاین استفاده کنند. به علاوه ، یک رویکرد نتیجه محور به عنوان اساس استراتژی دیجیتال عمل می کند ، که می تواند برای شرکت شما بسیار مفید باشد.

اگر فکر می کنید همه گیری در حال انجام همه چیز را تغییر داده است ، اشتباه می کنید.

برعکس ، کارشناسان DMEXCO این را پیش بینی می کنند 70٪ از مدیران انتظار داشته باشید که سرعت استراتژی دیجیتال در این زمانهای منحصر به فرد بیشتر شود.

بنابراین بله ، شما به یک استراتژی دیجیتالی جامع نیاز دارید که برای آن مناسب باشد شما.

و چه راهی بهتر برای توسعه این امر غیر از جلب کمک یک مشاور استراتژی دیجیتال متخصص که می تواند مجموعه فعالیتهای گسترده ای را انجام دهد ، هر یک از آنها به سمت کمک به شما در رسیدن به اهداف خود.

در این راهنما ، تیم ما در نیل پاتل دیجیتال شما را در کل مراحل استخدام بهترین مشاور ، همراه با مزایای جستجوی مشاور برای تجارت خود ، پیش خواهد برد.

شروع کنیم!

5 راهی که یک مشاور استراتژی دیجیتال می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

هدف اصلی شما برای راه اندازی مشاغل چیست؟

سود و رشد بلند مدت ، درست است؟

خوب، شناسایی استراتژی دیجیتالی شما مهمترین جنبه برای دستیابی به هر دو هدف است.

به هر حال ، این یک نمای کلی از سطح بالا است که مشخص می کند و مشخص می کند که در حال حاضر کجا هستید و کجا می خواهید باشید. همچنین شامل نقاط عطفی است که در طی یک دوره خاص از سفر شما تعیین شده است ، و آن را به یک برنامه بلند مدت قابل اعتماد تبدیل می کند.

با در نظر گرفتن این نکته ، مشاوره استراتژی دیجیتال می تواند به شما کمک کند فناوری ها و خدمات جدید مناسب سیستم عامل خود را تشخیص دهید. و استخدام مشاور اطمینان حاصل خواهد کرد شما در حال استفاده از همه چیز هستید آنجاست و سود می برد.

افزایش کارایی و افزایش حاشیه ها

اگر چیزی شرکتها بخواهند ، آن است بهبود مداوم در بهره وری. خواه هدف همکاری و عملکرد کارمندان باشد یا ارائه بهتر به مشتریان و مشتریان – همه چیز مهم است.

شما می توانید با کمک یک مشاور استراتژی دیجیتال کارایی شرکت خود را شروع کنید.

می بینید که متخصص بودن به آنها دانش استفاده می دهد ابزارهای دیجیتالی پیشرفته ای که می توانند ارتباط دقیق و سریع را تضمین کنند در شرکت شما داده هایی که آنها ارائه می دهند در دسترس و پرداخته می شوند.

بعلاوه ، به دلیل استراتژیهای واضح و دقیق طراحی شده برای بهینه سازی ، خطر از دست رفتن یا تکرار هر چیزی صفر است.

گرفتن مشاور می تواند برای ساده سازی ارتباطات مشتری نیز مفید باشد. در نتیجه می توانید ایجاد روابط طولانی مدت با دادن ارزش بیشتر به مشتریان برای سرمایه گذاری خود.

مشتری های شادتر به ترجمه می کنند حاشیه سود بیشتر و تعداد مراجعه بیشتر، بنابراین این فقط نکات مثبت برای شرکت شما است.

با اهمیت و مهم ماندن

تبدیل دیجیتال به این معنی است که شما چندین رقبا خواهید داشت – نه ، چندین سخت است رقبا

ورود فرهنگ دیجیتال به این معنی است که مشتریان شما همه کارها را به صورت دیجیتالی انجام می دهند، از معاملات گرفته تا جمع آوری اطلاعات تا سرمایه گذاری.

شما می توانید با ارائه یک محصول منحصر به فرد که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد ، در صنعت طاقچه خود پیش بروید ، اما هنوز هم بازی آخر نیست.

شما باید فراتر از وب سایت خود ، بهینه سازی دستگاه الکترونیکی یا اجرای بهترین روشهای جستجوگرها باشید.

یک مشاور شما را با تغییرات دیجیتالی که در اطراف ما اتفاق می افتد راهنمایی می کند ، شما را به جدیدترین فناوری در هنگام بروزرسانی مجهز می کند و جدیدترین تحولات بازار را در جهت تجارت شما لحاظ می کند.

اساساً ، متخصص این کار را خواهد کرد تجارت خود را از همان ابتدا رقابتی دیجیتالی کنید و شما را به عنوان یک رهبر دیجیتال تثبیت کنید.

بزرگترین انفجار برای شما

شما باید از قبل مراقب سرمایه گذاری هایی باشید که بتوانند ROI را به حداکثر برسانند – یا به طور کلی از شر سرمایه گذاری های بد خلاص شوید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از Instagram Live برای فروش تجارت الکترونیکی

اما این یک جهان کامل نیست.

باید درمورد تصمیماتی که می گیرید و نحوه اداره شرکت خود مراقب باشید.

کار با یک مشاور استراتژی دیجیتال مستلزم سرمایه گذاری است ، اما اینگونه است یکی که امکان بازده بیشتری دارد – در حقیقت ، اگر مرد مناسبی برای کار داشته باشید ، ممکن است برخی بگویند که این نیز تضمین شده است.

آنها به شما امکان دسترسی به بسیاری از اطلاعات مهم را می دهند و آماده انجام تمام کارهای سخت هستند تا ارزش شما را در مدت زمان کوتاه فراهم کنند.

و نه تنها این ، شما دریافت می کنید ایده روشنی از مسیری که باید طی کنید برای شرکت شما برای به حداکثر رساندن درآمد شما و اطمینان از موفقیت.

علاوه بر این ، داشتن مشاور همچنین نیاز سایر کارمندان را از بین می برد ، از این رو ، هزینه ها را در طولانی مدت کاهش می دهد. این در نهایت منجر به افزایش ROI می شود.

به دست آوردن مشارکت های جدید

مشارکت با مشاغل و شرکت ها ضروری برای رشد طولانی مدت است ، مهم نیست که تجارت شما از چه قدمتی برخوردار است.

در واقع ، اگر مشارکت خود را با دقت انتخاب کنید ، می توانید چشم انداز شرکت خود را متحول کرده و مرز جدیدی را در طاقچه خود وارد کنید. این ، به نوبه خود ، می تواند نسبتاً باشد مشتری خود را افزایش دهید و همچنین جایگزینی سودآور برای انفرادی بودن ارائه دهد.

به عبارت دیگر ، یک مشاور شما را به سمت درستی هدایت می کند تا از لحاظ دیجیتالی رقابتی شوید.

همچنین ممکن است دعوت نامه هایی از سازمان هایی دریافت کنید که می خواهند با یکدیگر همکاری سودمند داشته باشند و در نهایت به رهبری دیجیتال دست یابند.

فراموش نکنیم که یک احتمال وجود دارد رقبای خود را به شریک تبدیل کنید که می تواند تقاضای بازار و مشتری را در نتیجه افزایش دهد.

یک تحول دیجیتالی موفق

تمام فرایندهای دایناسور را که امروز فقط شما را از بین می برد ، به یاد می آورید؟

تحول دیجیتالی به شما کمک می کند خداحافظی کنید همه از آنها ، و همچنین هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید برای کارمندان ، محصولات و خدمات.

از آنجا که یک مشاور شما را در دسترس و دسترسی بیشتر مشتریان خود قرار می دهد ، قادر خواهید بود تجربه کاربر را به حداکثر برسانید و به شما امکان می دهد تا به بالای صنعت خود صعود کنید.

یک استراتژی دیجیتالی سنگ قدم هایی را که شما و تیمتان می توانید دنبال کنید تا مرتبط با دیجیتال باشد ، قرار می دهد.

چگونه می توان با یک مشاور استراتژی دیجیتال شروع به کار کرد

مشاوران استراتژی دیجیتال خوب ، استثناهای عجیب و غریب ، سبک کار مشابهی دارند زیرا در ابتدا توجه خود را به اهداف مشتری و شرکت شما معطوف می کنند.

استخدام مشاور استراتژی دیجیتال مناسب

قبل از انتخاب یک نامزد خاص ، باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا فناوری دیجیتال تاثیری بر مشاغل شما دارد؟
  • چگونه فناوری دیجیتال می تواند شیوه ارزش افزودن به مشاغل را بهبود بخشد؟
  • آیا امکان دارد فناوری دیجیتال مشتری هدف شما را تغییر دهد؟
  • آیا فناوری دیجیتال بر ارزش پیشنهادی مشتری هدف شما تأثیر می گذارد؟
  • آیا فناوری دیجیتال می تواند قابلیت های شرکت را ارتقا دهد و به شما کمک کند برند خود را از رقابت متمایز کنید چطور؟

به دنبال یک مشاور احتمالی باشید که بتواند درک خود را پالایش کنید از سوالات فوق بیشتر. علاوه بر این ، شما باید بخواهید لیستی از نمونه ها ، منابع ، بررسی ها و مطالعات موردی را برای تعیین صلاحیت آنها ببینید.

برگزاری جلساتی برای ساده سازی توسعه استراتژی

اگر یک مشاور درک عمیقی از تجارت شما نداشته باشد ، یک مشاور قادر به ایجاد یک استراتژی دیجیتالی برای شرکت شما نخواهد بود.

بنابراین اولین کاری که آنها انجام می دهند این است از شما س lotالات زیادی می پرسد تا درک روشنی از چگونگی عملکرد و اهداف آن کسب کنید. برای مثال:

  • س regardingالاتی در مورد معیارهای فعلی ، اهداف کلی و اهداف شما برای هر بخش و به طور کلی.
  • س Quesالاتی در مورد KPI و معیارهایی که برای اندازه گیری عملکردها استفاده کرده اید.
  • س aboutالاتی درباره تاکتیک هایی که برای دستیابی به اهداف و اهداف تجاری شما استفاده می شود و کانال های بازاریابی که برای جذب مشتری استفاده کرده اید.
  • انتظارات مشتری.
  • س Quesالاتی در مورد سیستم عامل هایی که بالاترین میزان جذب مشتری را دارند.

با این س probالهای تحقیق ، طفره نروید و عصبانی نشوید. از این گذشته ، استراتژی دیجیتال شما وضعیت فعلی خود را به شما نشان می دهد ، به شما می گوید که کجا می روید و روش هایی را برای کمک به شما در رسیدن به آنجا ابداع می کند.

Chalking Out the Final Game Plan

بعد از اینکه به س questionsالات آنها پاسخ دادید ، می توانید انتظار داشته باشید که مشاور به شما نمایش دهد استراتژی منسجم که متناسب با نیازهای تجاری شما ساخته شده است.

مقاله مرتبط  لیست چک بازاریابی پست الکترونیکی 31 نقطه برای کمک به شما در دستیابی به نتایج بزرگ

این طرح باید شامل جزئیاتی در مورد موارد زیر باشد:

  • تبلیغات رسانه ای ، که شامل تبلیغات تلویزیونی ، خدمات پخش جریانی و غیره است.
  • روابط عمومی که متمرکز بر استراتژی های افزایش دید و تبلیغات برای تجارت شما هستند.
  • بازاریابی دیجیتال ، که شامل جستجوی محلی ، بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک ، تبلیغات و بازاریابی محتوا است.
  • تاکتیک های پاسخ مستقیم مانند تبلیغات چاپ بیش از حد محلی یا حصارکشی – هر کدام مناسب تر است.
  • امکان مشارکت های آینده

متخصص یک استراتژی دیجیتالی پیشنهادی یا نمونه هایی از کمپین های قبلی مشتری و چگونگی برنامه ریزی آنها برای پیشبرد کمپین را به شما نشان می دهد.

شما می توانید از این به عنوان فرصتی برای ارزیابی کار و مهارت مشاور استفاده کنید. اگر صلاح می دانید از پیشنهاد دادن تنظیمات و تنظیمات خاصی نترسید.

در اینجا آنچه شما می توانید انجام دهید:

  • داده های عملکرد را برای اهداف ارزیابی درخواست کنید.
  • عناصر کمپین را که به طور مداوم اولویت بندی می کنند ، با دقت مشاهده کنید.
  • شکاف ها ، حفره ها یا نقاط ضعف دانش را در استراتژی شناسایی کنید.

گزینه دیگر انتخاب قسمت خاصی از تجارت خود مانند تبلیغات یا محتوا و درخواست مشاور برای ایجاد استراتژی متناسب با هدف خاص است. این می تواند برای افزایش فروش محصولات با بدترین عملکرد ، دو برابر شدن بازدید در یک ماه و غیره باشد.

تأمین نیازها

اگر بعد از تجزیه و تحلیل روش مشاور از مشاوره راضی هستید ، مرحله بعدی ارائه اسناد لازم به آنها و دسترسی به مواردی است که می تواند به آنها کمک کند تا استراتژی را به طور م implementثر اجرا کنند.

این شامل توافق نامه رسمی ، محتوای مارک تجاری (بروشور ، بروشور ، عکس ، آرم ، محتوا) ، عکاسی مربوطه (عکس های شرکت ، پرتره افراد مهم ، مکان ، فضای اداری ، عکس های رویداد) و مدارک اجتماعی است.

اجرای نهایی

داشتن مشاور شما برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال موثر بسیار مهم است ، بله. اما به اندازه اجرای موفقیت آمیز آن مهم نیست.

بنابراین فقط داشتن یک استراتژی عالی کافی نیست.

مشاور شما باید تجربه ، تخصص و پشتیبان گیری تیمی برای اجرای استراتژی و تولید نتایج را داشته باشد.

پس از اعدام ، شما باید از مشاور بخواهید که اطلاعات مفید در مورد کمپین های راه اندازی شده را جمع آوری ، تحلیل و ارائه دهد. همچنین در صورت لزوم می توانید پیشنهادات آنها را اضافه کرده و بودجه خود را برای دستیابی به نتایج افزایش دهید.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره استراتژی دیجیتال

این را در نظر بگیرید: چگونه می توانید بدون اینکه از ROI آگاهی داشته باشید به این نتیجه برسید که آیا در مسیر صحیح هستید یا خیر؟

خوشبختانه کشف KPI مناسب برای تجارت شما می تواند به شما کمک کند موفقیت یک استراتژی تجاری را بسنجید.

موارد زیر چند KPI است که به شما امکان می دهد عملکرد کلی کمپین های دیجیتال خود را تجزیه و تحلیل کنید:

نام تجاری نام تجاری در وب سایت

نام تجاری شما برای ایجاد وفاداری مشتری ، ایجاد یک مزیت رقابتی و فقط surv بقای طولانی مدت ضروری است.

این همان چیزی است که شما را از رقبای مستقیم خود متمایز می کند.

برای اندازه گیری صحیح تعامل برند در وب سایت خود ، باید KPI های تصفیه شده تری را که معیارهای ارزشمندی را ارائه می دهند ، مانند:

  • تعداد بازدید کنندگان بی نظیر
  • تعداد بازدیدکنندگان برگشتی
  • صفحات پرطرفدار و نحوه مراجعه مشتریان به آنجا
  • کل زمان صرف شده در وب سایت
  • تعداد افرادی که برای یک پیشنهاد خاص ثبت نام می کنند

منبع ترافیک

دانستن اینکه مشتریان شما از کجا می آیند در ایجاد یک استراتژی دیجیتال قدرتمند کلیدی است زیرا شما دقیقاً می دانید چه کسانی یا چه کسی بازدیدکنندگان وب سایت شما را سوق می دهند.

برای این منظور ، شما باید چهار منبع اصلی ترافیک را در نظر بگیرید:

  • بازدیدکنندگان را که با تایپ کردن URL در مرورگر خود از وب سایت شما بازدید می کنند ، مستقیم کنید.
  • بازدیدکنندگانی که پس از کلیک روی پیوند به وب سایت دیگری به وب سایت شما ختم می شوند ، مراجعه کنند.
  • بازدیدکنندگان ارگانیک که پس از جستجو در یک موتور جستجو به سایت شما رسیدند.
  • بازدیدکنندگان کمپین که از طریق تبلیغات یا کمپین از سایت شما بازدید کرده اند.

بازدهی بازاریابی ورودی

مطمئناً می خواهید بازدهی از سرمایه خود داشته باشید.

با این وجود ، اگر KPI نداشته باشید ، درک کامل پتانسیل و ارزش بازاریابی ورودی می تواند دشوار باشد. برای این منظور فرمول زیر را در نظر بگیرید:

ROI = (رشد فروش – سرمایه گذاری در بازاریابی) / سرمایه گذاری در بازاریابی

ترافیک شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی دیجیتالی است. اگر مشاور شما آن را شامل نمی شود ، بلافاصله بدانید که آنها نمی دانند چه کاری انجام می دهند.

مقاله مرتبط  19 بهترین پلاگین اینستاگرام برای وردپرس

در همان زمان ، به سادگی ایجاد حساب در سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی کافی نیست برای موفقیت در این حالت ، KPI ها به شرح زیر است:

  • تعداد منجر به تولید از هر کانال رسانه های اجتماعی.
  • تعداد تبدیل شده از هر کانال رسانه اجتماعی.
  • تعداد مشتریانی که از طریق هر کانال رسانه اجتماعی با شرکت شما تماس می گیرند.
  • درصد کلی ترافیکی که از کانال های رسانه های اجتماعی افزایش می یابد.

تبدیل صفحه فرود

شما باید بررسی کنید که آیا صفحه فرود مشتری شما را در مسیر درست قرار می دهد یا خیر ، به همین دلیل KPI در اینجا بسیار مهم است.

قسمت پیچیده ای که در اینجا وجود دارد این است که اندازه گیری این معیار کمی دشوار است زیرا ممکن است مشاور هدف دیگری برای رسیدن به صفحات مقصد داشته باشد. با این وجود می توانید از کارشناس بخواهید از Google Analytics استفاده کند برای دسترسی به گزارشاتی که به شما کمک می کنند ترافیک ارگانیک و همچنین ترافیک جستجو را اندازه گیری کنید.

شما همچنین می توانید در CTA خود تغییراتی ایجاد کنید، دکمه های CTA ، تجدید نظر در محتوای نوشته شده ، یا اضافه کردن بررسی و توصیفات بسته به نتایج تولید شده پس از آزمایش A / B.

4 چک لیست برای یافتن مشاور استراتژی دیجیتال مناسب

اگر هنوز در حال کشف کردن چگونگی یافتن مشاور مناسب بازاریابی دیجیتال برای شرکت خود هستید ، نگاهی به چک لیست کوتاه ما بیاندازید تا بدانید از کجا شروع کنید.

آشنایی با چشم انداز دیجیتال

خواه تعیین اهداف کوتاه مدت باشد یا اهداف بلند مدت ، مشاور استراتژی دیجیتال باید دانش در مورد بازار را نشان داده باشد تا به استراتژی هایی فکر کند که می توانند بازاریابی ورودی و بازاریابی خارج از کشور شما را تقویت کنند.

ایجاد یک طرح با توجه به تجارت شما همیشه متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، برخی از مشاغل به CRM نیاز دارند ، در حالی که برخی به ERP نیاز دارند. متخصص باید راه درست را برای ادامه کار بداند برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود و ساده سازی فرایندهای تبلیغات.

ما به شدت توصیه می کنیم کار با رهبران اندیشه صنعت که دنیای دیجیتال را درک می کنند و اعتبار پشتیبان آن را دارند.

فرایندهای توسعه و اجرای استراتژی های موثر دیجیتال

همانطور که قبلاً ذکر شد ، آگاهی از ابزارهای سفارشی برای ارائه نتایج رضایت بخش مهم است. بیشتر ، در منظره همیشه پویای بازاریابی دیجیتال.

شما می خواهید یک مشاور استخدام کنید که از تکنیک های مربوط به بازاریابی استفاده کند که شامل موارد زیر است:

  • ایجاد محتوا
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • طراحی وب پاسخگو

به عنوان مثال ، در Neil Patel Digital یک شرکت داخلی داریم برنامه سئو با بازاریابی محتوا طراحی شده است، که می تواند برای مفید باشد افزایش اثربخشی کمپین های دیجیتالی.

ترکیبی از تجربه و تخصص

اگرچه درست است که شما می توانید چندین مشاور مستقل استراتژی دیجیتال پیدا کنید ، اما نگاه اصلی شما باید شناسایی میزان تجربه و تخصص آنها باشد.

بله ، آنها می گویند که می توانند تبدیل شما را سه برابر کنند ، اما آیا آنها مغز و عضله دارند تا ادعاهای خود را تأیید کنند؟

بهتر است با حرفه ای های فصلی کار کنید که استراتژی فعلی بازاریابی شما را درک می کنند و می توانند نقاط ضعیفی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنند.

دانش گسترده صنعت و نمونه کارها متنوع

یک متخصص استراتژی دیجیتال باید در چندین وجه مختلف متفاوت باشد. ایده در اینجا این است که مطمئن شوید متخصص حرفه ای پایه های فنی موارد مختلف را می داند ، جایی که می تواند از دانش فنی بازاریابی خود استفاده کند و پیشنهادات شما را تبلیغ کند.

بهترین راه برای اطمینان از این است که توسط انتخاب مشاوری که با مشتریان گوناگونی کار کرده است. کار با a آژانس معتبر بازاریابی دیجیتالبه عنوان مثال ، به شما امکان می دهد تا به تیمی با چندین تخصص دسترسی پیدا کنید که می تواند برای فعالیت های شما و سایر فعالیت ها مفید باشد.

بسته بندی کردن

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مشاغل مجبور بودند برنامه ها و پیشنهادات خود را متناسب با انتظارات مشتری تنظیم کنند.

استراتژیهای دیجیتالی که طی سالها انجام شده اند ممکن است در عرض چند روز به پایان رسیده باشند ، به همین دلیل استخدام کمک متخصص می تواند برای همگام شدن با این عرصه پویا مفید باشد.

داشتن مشاور استراتژی دیجیتال مناسب ، تضمین سازگاری شرکت شما در بازارهایی که به سرعت در حال تغییر هستند ، خواهد بود و از رقابت شما پیشی خواهد گرفت.

به مراحل بعدی فکر می کنید؟ با متخصصین مجرب ما در تماس باشید اینجا.