آموزش سئو

خدمات مشاوره اتوماسیون بازاریابی

اکتبر 21, 2020

چرا شرکت های بیشتری از اتوماسیون بازاریابی استفاده نمی کنند؟

اخیرا نظر سنجی از Liana Technologies دریافتند که 60 درصد پاسخ دهندگان گفتند که نمی دانند چگونه از اتوماسیون بازاریابی استفاده کنند. آنها کمبود دانش فنی را دلیل اصلی عدم اتخاذ کمپین های اتوماسیون بازاریابی ذکر کردند.

نیمی از کسانی که مورد بررسی قرار گرفتند نیز دلیل کمبود استراتژی یا پرسنل را دلیل دیگر عدم پیشرفت خودکار بازاریابی ذکر کردند.

همانطور که از تحقیقات مشاهده می کنید ، این شرکت ها به مشاوره اتوماسیون بازاریابی نیاز دارند.

10 روشی که یک مشاور اتوماسیون بازاریابی می تواند به رشد تجارت شما کمک کند

اتوماسیون بازاریابی اغلب به عنوان گزینه ای خوب در نظر گرفته می شود ، چیزی که می تواند مفید باشد اما در واقع تمام آنچه برای شرکت هایی که قصد رشد دارند لازم نیست. اتوماسیون بازاریابی چیز اضافی نیست ؛ این یک جز component است که بخشی اساسی در بازاریابی شماست.

این مسئله همیشه روشن نیست تا زمانی که خراب شوید فواید که با اتوماسیون بازاریابی ارائه می شود.

در اینجا ده روشی آورده شده است که یک مشاور اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما در پیشرفت کار شما کمک کند.

  1. بازاریابی هدفمندتر: بسیاری از شرکت ها مشتریان خود را مجبور به همان قیف بازاریابی می کنند. آنها در بهینه سازی قیف خود بر اساس سفر خریدار متمرکز نیستند ، بنابراین بیشتر چشم انداز آنها از قیف بازاریابی آنها خارج می شود. یک مشاور اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به درستی تقسیم بندی و هدف قرار دهید. یک مشاور خوب به شما کمک می کند مشتریانی را که آماده خرید هستند ، لیدهایی را که باید پرورش یابند و رد صلاحیت آنها را شناسایی کنید.
  2. بهبود تجارب مشتری: به گفته Salesforce ، 76 درصد مصرف کنندگان انتظار دارند که شما نیازها و انتظارات آنها را درک کنید. 84 درصد دیگر گفتند ، “برای کسب و کار آنها” با یک شخص مانند یک فرد رفتار می شود نه یک شماره “ضروری است. اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند تا در مقیاس به این مهم دست پیدا کنید ، بنابراین می توانید توجه شخصی و شخصی سازی را که مشتری انتظار دارد ارائه دهید.
  3. افزایش ترافیک: شرکت های بزرگ از تحلیلی استفاده کرده اند ، اما بیشتر آنها نمی دانم چگونه برای استفاده از داده های آنها اکثر آنها فرهنگ داده محور نیستند ، بنابراین اعتماد به تصمیمات بازاریابی برای بسیاری از سازمان ها دشوار است. این فقط شرکتهای بزرگ نیستند ؛ این است اکثر شرکت ها به طور کلی این بدان معناست که برای شرکت ها دشوارتر است که منابع ترافیکی را که به خوبی کار نمی کنند شناسایی کنند. با استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مانند امتیازدهی سرب و پرورش سرب ، می توانید منابع ترافیکی با بهترین عملکرد را شناسایی کنید.
  4. منجر به کیفیت بالاتر: وقتی مشتریان از همان قیفها عبور می کنند ، بدون تقسیم بندی ، کیفیت سرب دچار مشکل می شود. مشاور اتوماسیون بازاریابی شما باید به شما کمک کند تا سفر خریدار را ترسیم کرده و مشتریان را بر اساس جایگاه آنها در قیف تقسیم کنید. انجام این کار کیفیت سرب را افزایش می دهد زیرا مشتریان قبل و بعد از تبدیل واجد شرایط از قبل واجد شرایط هستند. این باعث می شود کیفیت سرنخ های ارسالی به فروش بالا باشد.
  5. سرنخ های بیشتر: هنگامی که لیستی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و گردش کار را که برای تولید لیدهای با کیفیت بالا نیاز دارید ، شناسایی کردید ، می توانید از همان ابزارهای اتوماسیون برای مقیاس بندی کمپین های تولید سرب خود استفاده کنید. مشاور اتوماسیون بازاریابی شما با استفاده از درسی که از فعالیت های کوچکتر خود آموخته اید به شما در افزایش تولید سرب کمک می کند. شما خواهید دانست که کدام منابع ترافیکی بهترین عملکرد را دارند ، چگونه کیفیت سرب را بهبود بخشید ،
  6. افزایش نرخ تبدیل: یکی از مزایای پنهان اتوماسیون بازاریابی تجمعی بودن مزایا است. مشاور اتوماسیون بازاریابی به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی ، تاکتیک ها ، گردش کار و ابزاری را که در یک سیستم واحد قرار داده اید ترکیب کنید. هر م componentلفه ، وقتی بهینه شود ، باید در طول زمان به طور مداوم در مبارزات شما نرخ تبدیل بیشتری داشته باشد.
  7. افزایش بازگشت سرمایه: با افزایش نرخ تبدیل ، ROI شما همچنان رشد خواهد کرد. یک مشاور عالی اتوماسیون بازاریابی به شما نشان می دهد که با ادامه مقیاس گذاری ، ROI خود را حفظ کنید. شما باید با هزینه کمتری که در طول زمان انجام می شود درآمد بیشتری داشته باشید.
  8. هزینه های کاهش یافته: همانطور که معیارهایی مانند بازده هزینه تبلیغات (ROAS) و نرخ تبدیل شما بهبود می یابد ، باید شاهد کاهش هزینه ها باشید (به عنوان مثال ، هزینه سرب ، هزینه هر اقدام ، هزینه جذب مشتری). مشاور اتوماسیون بازاریابی شما باید بازده و هزینه های شما را کنترل کند و اطمینان حاصل کند که هر دو در مسیر درست حرکت می کنند.
  9. اشتراک داده ها بین کانال های بازاریابی: پشته اتوماسیون بازاریابی شما باید ابزار مناسب تجزیه و تحلیل داده ها را به تیم شما ارائه دهد. اگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Cyfe یا Power BI استفاده می کنید ، باید مطمئن شوید که تیم شما به داده ها از طریق کانال های بازاریابی دسترسی دارد. مشاور شما باید به شما در تنظیم این امر کمک کند ، بنابراین تیم شما نیاز به دانستن دسترسی به داده ها دارد. با انجام این کار سیلوهای عملیاتی کاهش می یابد ، و همه اعضای تیم شما در یک صفحه قرار می گیرند. دیگر هیچ درگیری بین فروش و بازاریابی برای کنترل وجود ندارد.
  10. چرخه های فروش کوتاه تر: بگذارید بگوییم شما دو مجموعه پیشنهاد دریافت کرده اید. مجموعه A مشتریانی دارد که اکنون آماده خرید هستند. آنها تکالیف خود را انجام داده اند و تصمیم گرفته اند شرکت شما بهترین مناسب باشد. مجموعه B مشتریان علاقه مند دارد. آنها سه تا شش ماه دیگر آماده تصمیم گیری نخواهند بود. مجموعه A چرخه فروش کوتاه تری دارد – مشاور شما به شما کمک می کند تا این مشتریان را در قیف شما پیدا کرده و آنها را تقسیم بندی کنید.
مقاله مرتبط  بهترین بررسی های بیمه تجارت در سال 2020

این مزایا یکبار تصادفی نیستند. آنها نتایج کسب و کار شما برای رشد است. مشکل رشد مقیاس گذاری است. با رشد ، مدیریت دستی همه اینها دشوارتر می شود.

نحوه شروع کار با یک مشاور اتوماسیون بازاریابی

مشاور اتوماسیون بازاریابی شما باید یک متخصص با تخصص عمیق در اتوماسیون باشد. آنها همچنین باید در طیف گسترده ای از رشته ها و کانال های بازاریابی تجربه داشته باشند ، از جمله:

  • تبلیغات (نمایش ، محتوا ،
  • تجزیه و تحلیل
  • نام تجاری
  • محتوا
  • پاسخ مستقیم
  • پست الکترونیک
  • تحقیقات بازار
  • سیار
  • حراجی
  • جستجو (ارگانیک و پولی)
  • وب سایت ها (به عنوان مثال ، بهینه سازی نرخ تبدیل ، قابلیت استفاده و غیره)

اگر آماده شروع کار با یک مشاور اتوماسیون بازاریابی هستید ، مواردی وجود دارد که باید پیش از موعد آماده کنید. آماده سازی از قبل ، کار را آسان تر می کند. مشاور شما مجبور نیست وقت زیادی (و پول خود) را برای سرعت بخشیدن به شما هدر دهد.

هر دوی شما می توانید بلافاصله بپرید.

می خواهید مطمئن شوید که لیستی از این موارد را در اختیار دارید:

  • اهداف ، KPI ها و اهداف: به عنوان مثال ، این می تواند لیستی از ابزارهایی را که می خواهید در پشته فناوری خود ادغام کنید و همچنین نحوه عملکرد این ابزارها را شامل شود. این امر همچنین می تواند به شما در مورد نتایج خاصی که می خواهید به دلیل اتوماسیون مشاهده کنید (به عنوان مثال ، افزایش 7 درصدی در بهره وری ، دوره های فروش کوتاه تر ، ورود دوبرابر کمتر ، بهبود نرخ استفاده و غیره) اطلاعاتی را به مشاور شما ارائه دهد.
  • ابزارها و منابعی که استفاده می کنید: شما می خواهید لیستی از ابزارها و منابعی که از قبل استفاده می کنید تهیه کنید. اطلاعات اضافی در مورد تعداد کاربران هر نرم افزار ، ابزار یا اشتراک را جمع آوری کنید. کلیدهای API و دستورالعمل های خاص را یادداشت کنید. همچنین لیستی از نرم افزار ، ابزارها و منابعی را که می خواهید استفاده کنید قرار دهید.
  • تصمیم گیرندگان و تأثیرگذاران: اگر عضوی از یک تیم باشید ، ممکن است دریابید که برخی از افراد برای به اشتراک گذاشتن داده های خود چندان هیجان زده نیستند. دیگران علاقه مند به همکاری با مشاور شما برای انجام کارهای اساسی بازاریابی هستند. به اشتراک گذاشتن لیستی از تصمیم گیرندگان و تأثیرگذارها با مشاور خود کار آنها را آسان می کند. از همان ابتدا ، آنها می دانند که همه در کجا ایستاده اند و اگر نیاز به کمک دارند تا همه در یک صفحه قرار بگیرند با چه کسی صحبت کنند.
  • موانع و چالش ها: شما می خواهید لیستی از موانع و چالش هایی را که ممکن است شما را در رسیدن به اهداف و اهدافی که در بالا ذکر کرده اید ، مانع شود ، مشخص کنید. شاید برخی از سرویس هایی که استفاده می کنید API ارائه نمی دهند یا با سرویس های شخص ثالث مانند Zapier ادغام می شوند. ممکن است برخی از ابزارهای لیست شما قدیمی باشند یا گزینه های پشتیبانی نشده ای هستند (به عنوان مثال ، نرم افزار قدیمی در حال اجرا است ویندوز XP)
  • سیاستها و روندها: اگر شرکت شما خط مشی ها ، رویه ها یا دستورالعمل های خاصی برای خرید نرم افزار دارد ، می خواهید این مورد را با مشاور خود به اشتراک بگذارید. شما می خواهید به مشاور خود اطلاع دهید که چه مواردی مجاز ، ممنوع ، ممنوع و غیرقابل قبول است. شما می خواهید مشاور خود را برای دستیابی به موفقیت تنظیم کنید و به او راهنمای مشخصی برای دنبال کردن بدهید. این به رشد شرکت شما کمک می کند.
  • نقاط قوت و ضعف: این مرحله ناراحت کننده است اما همچنین مهم است. اگر تیم ، بخش یا شرکت شما در زمینه خاصی مشکل دارد ، این را برای مشاور خود به همان روشنی بیان کنید. آیا تصمیم گیری مهم برای شرکت شما زمان زیادی لازم است؟ آیا سازمان شما در یافتن کارمندان و پیمانکاران عالی مهارت دارد؟ به مشاور خود مختصراً در مورد نقاط قوت و ضعف خود بگویید. سوار شدن افراد در هنگام انجام کار آسان تر است.
مقاله مرتبط  11 بهترین پلاگین فیس بوک برای وردپرس

اشتراک این اطلاعات از قبل ، اتوماسیون را روان و کارآمد می کند.

اگر قبلاً به این س questionsالات برای مشاور خود پاسخ داده اید ، آنها می توانند توجه خود را به شما كمك كنند تا به شما كمك كنند تا به صورت خودكار برنامه های بازاریابی ، پروژه ها و وظایف خود را انجام دهید.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات مشاوره اتوماسیون بازاریابی

به طور کلی ، مشاوران بزرگ نیستند اندازه گیری ROI، اما آنها باید باشند. منطقی است که همین انتظار را از مشاور اتوماسیون بازاریابی خود داشته باشید. اگر کارهای مقدماتی که قبلاً ذکر کردم را انجام داده اید ، باید تمام آنچه را برای اندازه گیری بازگشت سرمایه پیش از موعد نیاز دارید ، داشته باشید.

لیست را بخاطر بسپارید اهداف ، KPI ها و اهدافی که قبلاً یادداشت کرده اید؟

مشاور شما باید بتواند به شما کمک کند اهداف و اهداف خود را اصلاح کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می خواهید ویژگی خاصی به این اهداف اضافه کنید. شما می خواهید اعداد ، واقعیت های خاص را اضافه کنید. یا ارقام این اهداف است. از این ارقام به عنوان یک راهنمای کلی استفاده کنید – می خواهید این موارد را با مشاور خود در میان بگذارید تا مطمئن شوید که واقعی و قابل دستیابی هستند.

در اینجا چند نمونه وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

  • افزایش بهره وری تبدیل می شود – بهره وری تیم بازاریابی ما را 16 درصد افزایش دهید
  • کیفیت سرب را بهبود ببخشید تبدیل می شود – برای دستیابی به افزایش 6 درصدی در حجم بازاریابی واجد شرایط ، از امتیازدهی سرب استفاده کنید
  • کانال های بازاریابی با عملکرد بالا را شناسایی کنید تبدیل می شود – کانالهای بازاریابی با عملکرد بالا را با خودکار کردن برچسب گذاری URL برای همه مبارزات فعلی و آینده شناسایی کنید
  • کاهش هزینه های جذب مشتری تبدیل می شود – حداقل هزینه های جذب مشتری در تبلیغات Google را حداقل 11 درصد کاهش دهید

اگر ایده روشنی از اهداف و اهداف کمپین خود داشته باشید ، اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه بسیار ساده است. برای شما آسان تر است که یک نقطه شروع را ذکر کنید ، کمک به مشاور شما برای دستیابی به اهداف و اهداف خود آسان تر خواهد بود.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار همکاری 2020

4 چک لیست برای یافتن مشاور اتوماسیون بازاریابی مناسب

اگر زودتر از موعد خود را آماده کرده باشید ، انتخاب مشاور اتوماسیون بازاریابی مناسب ساده است. از آنجا می توانید مشاوران را به همان روشی که برای هر مشاور یا حرفه ای دیگری نمایش می دهید ، نمایش دهید. اول ، شما فرآیند خود را مشخص می کنید ، اهداف و اهداف خود را ، لیست فناوری فعلی خود ، تصمیم گیرندگان ، تأثیرگذاران و غیره فهرست می کنید. دوم ، شما ارائه دهندگان خود را از طریق روند خود فیلتر می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هر نامزد معیارهایی را که تعیین کرده اید برآورده می کند.

در اینجا لیست کوتاهی از معیارهایی است که می توانید برای ارزیابی مشاوران خود استفاده کنید.

  1. آنها بازاریابی دیجیتال را درک می کنند. بهترین مشاوران اتوماسیون بازاریابی خود بازاریابان هستند. کاندیدای ایده آل ، یک پیشکسوت بازاریابی است که از ابتدا تا انتها در طول زندگی حرفه ای خود ، فعالیت های بازاریابی را مدیریت می کند. شما به دنبال شخصی هستید که کار خود را به عنوان بازاریاب آغاز کرده باشد.
  2. آنها تجارت شما را درک می کنند. مشاور اتوماسیون بازاریابی شما باید دانش عمیقی از کسب و کار شما داشته باشد – نحوه کار ، آنچه شما نیاز دارید ، اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید ، و غیره. اگر یک شرکت خرده فروشی یا تجارت الکترونیکی را مدیریت می کنید ، مشاور شما باید تجربه مدیریت کمپین های بازاریابی برای خرده فروشی را داشته باشد. یا شرکت های تجارت الکترونیکی. شما به دنبال شخصی هستید که درک بومی از تجارت شما داشته باشد.
  3. آنها داده محور هستند. اتوماسیون بازاریابی به ترکیبی از هنر و علم نیاز دارد. شما به شخصی احتیاج دارید که دوست داشته باشد از طریق داده ها را بخواند اما مهارت کافی برای توضیح آن را برای افراد تیم شما که داده محور نیستند ، توضیح دهد. مشاور ایده آل می تواند با داده ها داستان بگوید و به تیم شما در تصمیم گیری های مهم کمک کند.
  4. آنها فعال و آگاه هستند. وقتی صحبت از اتوماسیون می شود ، نباید به اندازه مشاور خود آگاه باشید. آنها باید بتوانند توصیه ها و ارتباطاتی را که شما حتی فکرش را هم نمی کردید ، برقرار کنند. آنها باید بتوانند به شما کمک کنند تا مبارزات خود را با روش های جدید به طور خودکار انجام دهید با سفارشی کردن بسته بازاریابی ، بهره وری خود را افزایش دهید.

این چک لیست کاملاً ساده است.

یک مشاور عالی اتوماسیون بازاریابی باید بتواند به راحتی از پس همه مواردی که در اینجا تحت پوشش قرار داده ایم ، برآید. آنها باید بتوانند همه چیز را برای شما خراب کنند ، به شما نشان دهند چگونه می توانید برنامه خود را بهبود ببخشید ، اهداف و اهداف خود را اصلاح کنید و به مجموعه فناوری خود اضافه کنید.

آنها باید سال کنند.

اگر آنها در کاری که انجام می دهند تبحر داشته باشند ، س someالات و الزامات مربوط به خود را دارند.

نتیجه

در حالی که بسیاری از سازمانها به اتوماسیون بازاریابی روی می آورند ، اکثر آنها برنامه مشخصی ندارند که بتوانند دنبال کنند. شرکت ها کمبود دانش ، استراتژی یا پرسنل را دلیل اصلی عدم استفاده کامل آنها از اتوماسیون بازاریابی می دانند.

هرچند که سریع تغییر می کند.

شرکت های بیشتری در اتوماسیون بازاریابی سرمایه گذاری می کنند. آنها وقت خود را صرف اجرای یک استراتژی برای تجارت خود می کنند. اتوماسیون بازاریابی چیز اضافی نیست ؛ این یک جز component است که یک بخش اساسی در بازاریابی شماست ، به ویژه با رشد شرکت شما.

با مشاور مناسب و یک استراتژی مشخص ، افراد ، روند و فناوری مورد نیاز برای رشد سریع تجارت خود را خواهید داشت.