آموزش سئو

خدمات محلی مشاوره SEO

اکتبر 18, 2020

SEO محلی جالب و جالب به نظر می رسد اما آیا واقعاً می تواند به شما کمک کند در سال 2020 تجارت خود را مقیاس بندی کنید؟

پاسخ سریع به این س areالات بله و کاملاً مثبت است.

اکنون پاسخ دقیق تر به آنچه که تجارت شما نیاز دارد بستگی دارد.

آیا آفلاین می فروشید؟

آیا می خواهید مشتریانی را که در فروشگاه ، دفتر کار ، محل کار شما قدم می زنند دو برابر کنید؟

سپس SEO محلی همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.

و شما باید این کار را قبل از اینکه رقبای شما همه داغترین پیشنهادات خود را بدست آورند ، انجام دهید.

چرا داغ می پرسی؟

از آنجا که SEO محلی بهترین راه برای جلب توجه افرادی است که اکنون به دنبال خرید هستند و انتخاب آنها را فقط به محصولات و خدمات دقیق شما محدود می کنند.

شما نمی توانید این فروش آسان را از دست بدهید و در پست امروز ، ما نه تنها نحوه جمع آوری آنها بلکه همچنین کارهایی که باید انجام دهید تا تضمین کنید که چشم اندازهای شما و نه شخص دیگری انجام می شود.

آماده؟ سپس بیایید با begin

3 راهی که یک مشاور می تواند به رشد و توسعه تجارت شما کمک کند

در اوقات خوب و در اوقات بد هر مشاغل پیشرو بیشتری می خواهد.

به همین دلیل اتوماسیون و بهینه سازی مداوم روند جذب مشتری برای رشد کسب و کار شما بسیار مهم است.

سئو محلی یک روش آسان و بسیار م toثر برای انجام آن است.

مشاوران سئو می توانند به راحتی به شما در افزایش دسترسی و فروش بیشتر کمک کنند.

بنابراین در اینجا 3 مثال ساده از اینکه چگونه یک مشاور SEO می تواند به رشد تجارت شما کمک کند آورده شده است:

شماره 1 بهینه سازی SEO وب سایت برای دستیابی بهینه محلی

من فرض می کنم شما از قبل وب سایتی دارید که به عنوان ابزاری برای معرفی افراد به تجارت و خدمات شما فعالیت می کند.

اگر چنین است ، شما باید وب سایت خود را در هر موقعیتی که به دست می آورید در چهره افراد قرار دهید.

سئو وب سایت (بهینه سازی موتور جستجو) راهی آسان برای رتبه بندی وب سایت شما در بالای Google مربوط به جستجوهای تجاری شما است.

و مهمتر از آن برای رتبه بندی وب سایت خود برای جستجوی محلی.

این بدان معنی است که افرادی که به طور خاص به دنبال خدمات در منطقه شما هستند.

مشاوران حرفه ای سئو وب سایت شما را بدون هیچ مشکلی برای جستجوی محلی بهینه می کنند.

و به خاطر داشته باشید که 88٪ از درخواستهای محلی با استفاده از تلفن همراه در پایان تماس یا بازدید از کسب و کار ظرف 24 ساعت انجام می شود.

شما نمی خواهید این چشم اندازهای داغ را از دست بدهید.

شماره 2 توسعه استراتژی SEO

مطمئناً هیچ بهینه سازی واقعی بدون داشتن یک استراتژی مناسب در پس آن امکان پذیر نیست.

مشاور SEO ایده آل شما یک استراتژی گام به گام ایجاد می کند که حداکثر میزان دسترسی آلی را به شما می دهد.

این استراتژی معمولاً شامل مواردی است که باید در وبلاگ خود ارسال کنید (در صورت داشتن یک مورد) ، چه صفحاتی به بهینه سازی فوری احتیاج دارند و چه فعالیت هایی در صورت انجام شدن در حال حاضر بیشترین بازده سرمایه را به همراه خواهند داشت.

سپس او همه اینها را دریافت می کند و بسته به بودجه ، زمان و اهداف شما را در یک استراتژی تخصصی قرار می دهد.

اطلاعات بیشتر درباره موارد فنی و آنچه در هنگام کار با مشاور SEO خود در پایین پست انتظار می رود ، بیشتر است.

شماره 3 تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی

چرا دقیقاً به تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز دارید؟

خوب ، بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط نوشتن پست های وبلاگ در مورد جایگاه خاص خود منجر به هدایتی می شود که می خواهند.

مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال

و حتی اگر برخی از منجر شود … نتایج به دور از حد مطلوب نخواهد بود.

پس از اینکه مشاور SEO شما با تحقیق درباره کلید واژه های شما به پایان رسید ، شما می دانید که دقیقاً چه کلمات کلیدی را در صفحات اصلی خود هدف قرار دهید ، چند بار استفاده از هر یک از آنها و نحوه چرخاندن محتوای خود بنابراین مطابقت با آخرین قوانین موتور google.

البته برای SEO محلی باید رتبه بندی را برای اصطلاحات معمولی به علاوه شهر خود اضافه کنید.

اما اگر سعی کنید کلمات کلیدی مناسب را حدس بزنید (همانطور که بسیاری از مشاغل انجام می دهند) ، ممکن است دست شما خالی باشد.

بهترین راه برای اطمینان از موفقیت در تحقیق در مورد کلمات کلیدی شما استفاده از ابزارهای اثبات شده SEO مانند Ubersuggest است.

اکنون آن را امتحان کنید و ترافیکی را که از دست داده اید ببینید.

اگر اعداد را دوست دارید فقط به خواندن این پست ادامه دهید تا بیاموزید چگونه SEO SEO را پیدا کنید که بهترین رتبه شما را تضمین کند.

چگونه می توان با مشاور محلی SEO کار خود را شروع کرد

بیایید به روند شروع کار با خدمات مشاور SEO خود بپردازیم.

ابتدا باید برخی از مواد را تهیه کنید.

نیازی به ذکر نیست که وب سایت اجباری است …

مورد بعدی انگیزه بزرگ شدن است … من واقعی صحبت می کنم.

اگر شما یک مشاغل محلی هستید و تلاش می کنید زندگی خود را تأمین کنید ، SEO محلی چیزی است که می خواهد مرگ اجتناب ناپذیر تجارت شما را نجات دهد.

یادت باشد…

72٪ از کاربرانی که جستجوی محلی انجام داده اند از فروشگاهی در فاصله 5 مایلی بازدید کرده اند.

اکنون که انگیزه شما از هر زمان دیگری بالاتر است ، باید مشاوری را پیدا کنید که ترافیک مورد نیاز تجارت شما را به شدت تحریک کند.

چطوری این کار را انجام میدهی؟

شما در یافتن یک مشاور SEO متمرکز هستید که شناخته شده است و می تواند در این زمینه نتیجه بگیرد.

و مهمتر از همه … کسی که به طور عمده در جستجوگرها تخصص دارد.

از آنجا که بسیاری از معلمان مشاوره کسب و کار را پیدا خواهید کرد که نویدبخش نتیجه در همه چیز خواهد بود در حالی که در گذشته این کارها را انجام نداده اند.

این همان چیزی است که شما برای تجارت خود نمی خواهید.

یک راه آسان برای تضمین نتایج کار با آژانس اثبات شده ای است که به مشاغل نزدیک به اندازه شما کمک می کند.

یک توصیه فوری است NP دیجیتال زیرا بهترین آژانس بازاریابی SEO در کره زمین است.

این وبلاگ دقیق در هزاران اصطلاح بازاریابی در صفحه اول گوگل قرار گرفته و از همان استراتژی های NP Digital برای تجارت شما استفاده می کند.

اکنون با یک مشاور حرفه ای تماس بگیرید و یک استراتژی خاص برای کسب و کار خود بسازید.

باز هم ، قبل از ثبت نام در یک قرارداد طولانی مدت ، باید مطمئن شوید که در مکان مناسب هستید.

داشتن وب سایت الزامی است و همچنین انتظار نتایج فوری را ندارید.

حداقل اسکن SEO به یک هفته نیاز دارد تا توسط موتور google اسکن شود.

اما بهترین روش این است که هنگام نظارت بر نتایج ، چند ماه صبر کنید.

مشاور سئو شما این کار را برای شما انجام می دهد.

فقط یک گزارش هفتگی / ماهانه از تجزیه و تحلیل محتوای پشتیبان داده شده بخواهید.

و صحبت در مورد تجزیه و تحلیل و ردیابی ، بیایید وارد ROI (بازگشت سرمایه) برای استخدام یک مشاور محلی SEO شویم.

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه خدمات محلی SEO SEO

همه می توانند از کلمات بزرگ استفاده کنند اما تنها چیزی که در پایان روز مهم است نتایج است.

این چیزی است که باید در هنگام مقیاس گذاری کسب و کار خود به آن اهمیت دهید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ابزار مدیریت پروژه چابک سال 2020

بنابراین مهم نیست که مشاور شما چقدر دوستانه و راحت باشد ، شما باید همیشه پیشرفت او و اینکه آیا او سود واقعی برای تجارت شما به همراه دارد را پیگیری کنید.

آخرین چیزی که می خواهید این است که ماه ها پول و وقت خود را در سطل نشتی که در برخی مواقع شکسته خواهد شد هدر دهید.

استفاده از ابزارهایی که کلیه داده های شما را ردیابی می کنند بسیار مهم است.

در اینجا لیستی کامل از بهترین ابزارهای SEO رایگان است که می توانید استفاده کنید یا اجازه دهید مشاور شما از شما استفاده کند.

همچنین ، باید با مشاور محلی SEO خود کاملاً شفاف باشید.

هر وقت مشکلی پیش آمد ، پیش می روید و از او می پرسید تا در صورت لزوم نگاهی بیندازد و آن را برطرف کند.

حفظ اسرار برای خود راهی آسان برای شکست در طولانی مدت است حتی اگر در لحظه فعلی احساس راحتی کند.

پس باش 100٪ راستگو در مورد آنچه می خواهید و ایجاد یک رابطه بر اساس اعتماد و ارتباط مستقیم.

این بهترین روش برای کار طولانی مدت و کسب بهترین نتیجه ممکن برای تجارت شما است.

4 چک لیست برای یافتن یک مشاور محلی مناسب در جستجوگرها

و حالا برای ورود به چیزهای سرگرم کننده …

یک فرایند گام به گام دقیق در مورد چگونگی یافتن مشاور محلی SEO مناسب برای تجارت دقیق خود.

شماره 1 ذهن خود را در مورد آنچه نیاز دارید پاک کنید

من به شما پیشنهاد می کنم قبل از تماس با یک متخصص ، بنشینید و هر آنچه راجع به تجارت ، تجارت و اهداف خود می دانید لیست کنید.

حتی اگر فکر می کنید می توانید آن را درجا بفهمید ، اما همیشه جزئیات مهم را از دست می دهید.

فقط 5-10 دقیقه بنشینید و آن را بنویسید تا بتوانید برای تماس آماده باشید.

به خصوص برای خدمات مشاور SEO ، باید این س questionsالات را پاک کنید:

منطقه اصلی جغرافیایی که می خواهید هدف قرار دهید چیست؟

محصولات یا خدماتی که می خواهید به صورت آنلاین ارائه یا ارائه دهید کدامند؟

آیا قصد دارید سایر رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات پولی ، حساب های شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل را فعال کنید؟

پس از داشتن این موارد ، می توانید به مرحله بعدی بروید.

شماره 2: یافتن متخصص مناسب برای شما

بهترین مسابقه شما فقط به نیازهای خاص شما بستگی دارد.

آیا فقط به مشاور SEO محلی احتیاج دارید؟

آیا حتی می دانید بهترین کار برای حضور آنلاین شما چیست؟

بیشتر مشاغل محلی از قدرت واقعی رسانه های اجتماعی بی اطلاع هستند …

بنابراین اگر در مورد شما اینگونه باشد ، بهترین روش یافتن یک آژانس بازاریابی است که خدمات SEO را با سایر مهارت های تبلیغات آنلاین ارائه دهد.

باز هم ، یک پیشنهاد سریع است NP دیجیتال، زیرا بهترین آژانس بازاریابی برای سئو در جهان است.

هنگامی که با مشاور تماس بگیرید که تیمی را در یک آژانس بزرگ و نتیجه ساز هدایت می کند ، او می تواند به تجارت شما نگاه کند و بهترین و کارآمدترین روش ها را برای رشد حضور آنلاین شما پیشنهاد دهد.

و به یاد داشته باشید ، شما به پیروان خالی احتیاج ندارید.

داشتن 1 میلیون فالوور اینستاگرام که خرید نمی کنند مانند این است که 0 نفر در فروشگاه خود باشید.

پیروان را با مشتریان واقعی اشتباه نگیرید.

یک مشاور حرفه ای واقعی مراحل دقیقی را به شما ارائه می دهد که فروش شما را همراه با حضور آنلاین افزایش می دهد.

اما چگونه می توان تعیین کرد که چه کسی یک متخصص واقعی است و چه کسی نیست؟

این ساده است.

با اولین آژانس / مشاوری که به نظر شما مناسب است ، تماس بگیرید.

با او تماس بگیرید و به دنبال موارد زیر بگردید:

  1. مهارت های ارتباطی
  2. نتایج قبلی
  3. آینده نگری بصری
مقاله مرتبط  چگونه ممکن است بازاریابی سیلو کسب و کار شما را خراب کند

عالی مهارت های ارتباطی اگر می خواهید با مشاور خود رابطه مثبت طولانی مدت داشته باشید بسیار ضروری هستند.

مأموریت شما در تماس این است که ببینید آیا او می تواند اصطلاحات سخت را به مراحل ساده و ساده دنبال کند.

اگر او سعی دارد با استفاده از اصطلاحاتی که شما نمی دانید هوشمندانه به نظر برسد و زحمت نمی کشد آنها را برای شما توضیح دهد ، پس مناسب شما نیست.

پس از همه ، شما می خواهید بدانید که در داخل کسب و کار شما چه می گذرد.

نتایج قبلی واضح است که مهم هستند. نمی توانید به ادعاهای پوچ اعتماد کنید.

یک مشاور خوب سابقه اثبات شده ای از کمک به افرادی را دارد که در موقعیت دقیق شما قرار دارند.

و آخر اینکه مهم نیست آینده نگری بصری.

گاهی ممکن است با برخی از “ربات ها” روبرو شوید که فقط چیزهای خاص خودشان را می دانند.

این بدان معنا نیست که آنها در این کار بد هستند اما مطمئناً به این معنی است که آنها در آینده نمی توانند با ایده های مقیاس تجاری شما سازگار شوند.

بنابراین قرارداد قطعاً قبل از امضای آن شکست خواهد خورد.

یک روش آسان برای بررسی اینکه آیا شخص طرف مقابل بصری است ، می توانید از او س questionsالاتی خارج از تخصص خود بپرسید.

نمی توانید انتظار داشته باشید که او همه پاسخ ها را بداند ، بنابراین به دنبال پاسخ “صحیح” نباشید بلکه به دنبال نحوه مدیریت مکالمه باشید.

اگر او حتی در مورد موضوعی که می تواند با شما طوفان فکری داشته باشد ، متخصص دقیقی نیست …

و اگر او در این مورد باز است ، مطمئن شوید که می دانید او در این زمینه عالی نیست اما می تواند به تنهایی ایده های واقعی را ارائه دهد ، پس او مناسب است.

از طرف دیگر ، اگر او س questionsالات شما را نادیده بگیرد و به “مشق شب” خود پایبند باشد ، پس دقیقاً همان نوع گونه ای است که من آنها را “رباتهای بی عاطفه” می نامم.

شما نمی خواهید یک کار بصری مانند رتبه بندی SEO وب سایت خود را به پسری که نمی تواند خارج از چارچوب فکرش باشد ، سپرده گذاری کنید.

هنگامی که شخصی را پیدا کردید که متناسب با این معیارها است و احساس می کنید می تواند به شما در پیشرفت کارتان کمک کند ، وقت آن است که

شماره 3 قرارداد امضا کنید

من می دانم که برای افرادی که قبلاً قرارداد آنلاین امضا نکرده اند ترسناک به نظر می رسد اما به شما اطمینان می دهم روند کار به همان راحتی بستن کفش هایتان است.

یک آژانس معتبر بازاریابی فرایند شروع قرارداد را دارد که برای شروع موفقیت آمیز فقط باید آن را دنبال کنید.

این اصطلاحات ساخته شده اند تا به نفع شما و آنچه قبلاً در مورد تماس تلقینی که برقرار کرده اید ، صحبت کنید.

شماره 4 نتایج را اندازه گیری و پیگیری کنید

همانطور که قبلا ذکر شد ، شما باید برای یک رابطه طولانی مدت که به نفع تجارت شما است باز باشید.

پیگیری ROI شما با ابزارهای SEO بسیار مهم است ، شما باید در حال حاضر برای برخی از آنها ثبت نام کنید.

امیدوارم که آن راهنما بتواند حداقل اندکی ذهن خود را پاک کنید.

چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که همه چیز ممکن است.

کسب و کار شما می تواند بزرگتر از آنچه تصور کرده اید رشد کند ، بنابراین مقیاس خود را به آنچه ممکن است فکر کنید محدود نکنید.

به یک حرفه ای که قبلاً این فرآیند دقیق را انجام داده است ، اجازه دهید این کار را برای شما نیز انجام دهد.

آیا قبلاً SEO محلی خود را بهینه کرده اید؟ آیا برای این کار کمک حرفه ای استخدام کرده اید؟ تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید: