آموزش سئو

جوامع طاقچه چگونه مکالمات آنلاین را تغییر می دهند

فوریه 23, 2021

شبکه های اجتماعی مکانی پر سر و صدا است.

وقتی وارد فیس بوک ، اینستاگرام یا TikTok می شوید و آماده لذت بردن از برخی مطالب هستید ، با تبلیغات و هزاران پست در مورد انواع موارد بمباران می شوید – که ممکن است برای شما مهم نباشد.

در بهترین حالت طاقت فرسا است و در بدترین حالت باعث می شود که احساس تنهایی کنیم. در بیشتر موارد ، ما درمورد بزرگترین احساسات خود بحث و گفتگوهای معناداری انجام نمی دهیم.

در عوض ، ما به خاطر ترول ها بی خیال از این کار دست می کشیم یا احساس امنیت نمی کنیم تا خود را بصورت آنلاین بیان کنیم.

در نتیجه ، مردم از فضای آنلاین شلوغ دور شده و به دنبال تجارب بیشتر در جوامع خاص هستند. این سیستم عامل ها افرادی را که علایق یا تجربیات خود را به اشتراک می گذارند – بدون همه تبلیغات و سایر عوامل حواس پرتی – گرد هم می آورد.

این برای آینده رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال به چه معناست؟

در این پست ، ما عمیقاً به جوامع اینترنتی شیوع پیدا می کنیم ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید ، و اینکه چگونه بازاریابان می توانند از افزایش این سایت ها برای افزایش نرخ تبدیل ، رهبری فکر و وفاداری به مارک استفاده کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=I3sxZIyfXh0

انجمن های طاقچه چیست؟

جامعه طاقچه گروهی از افراد است که با توجه به یک علاقه ، ارزش یا هدف مشترک جمع شده اند.

به عنوان مثال ، اگر عاشق کتاب هستید ، ممکن است به یک باشگاه کتاب بپیوندید. یک معادل بزرگ کتاب آنلاین کتاب Goodreads است ، که در آن می توانید کتاب های جدیدی برای خواندن ، بررسی نظرات ، و پیوستن به گروه های جامعه پیدا کنید و با خوانندگان دیگر بحث کنید.

به عنوان یک نویسنده ، فعالیت در سایتی مانند Goodreads را می پردازد. اینجا جایی است که مخاطبان اصلی شما در آن معلق هستند و توجه آنها مانند اغلب سایتهای بزرگتر رسانه های اجتماعی پراکنده نیست.

برای ناشران ، این سایت به مردم اجازه می دهد با یک نگاه ببینند چه کتاب ها و موضوعاتی در بین خوانندگان طنین انداز است. این یک معدن طلای تحقیقات بازار است و کاملاً رایگان است.

انجمن های طاقچه برای چه استفاده می شوند؟

جوامع طاقچه منحصر به فرد و احساس تعلق خاطر ما است. بیش از هر زمان دیگر ، افراد می خواهند با یک جامعه ارتباط برقرار کنند ، مانند گروهی از افراد که به همان اندازه با انیمه وسواس دارند یا بازی تاج و تخت نظریه های طرح.

در یک انجمن تخصصی ، نیازی نیست که ده ها پست بی ربط را پیمایش کنید تا افرادی را پیدا کنید که می خواهند در مورد چیزهایی که شما را تحریک یا فریب می دهند صحبت کنند. با داشتن یک انجمن مشترک علایق شما ، تنها کاری که باید انجام دهید ورود به سیستم است و می توانید بلافاصله با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید.

جوامع تخصصی کاری را انجام می دهند که فیس بوک نمی تواند انجام دهد آنها نویز دیجیتال را کاهش می دهند و فضاهای ایمنی را برای بحث در مورد موضوعات خاص ایجاد می کنند بدون اینکه قضاوت ، ترول کردن و محتوای نامرتبط مانع ایجاد شود.

چیزی که من در مورد این سایت ها دوست دارم این است که مردم می توانند به یک دانش عادی مشترک دسترسی پیدا کنند. بگذارید بگوییم شما در حال شروع کار بازاریابی دیجیتال خود هستید و ده ها س haveال دارید ، اما هیچ کس در زندگی شما نمی تواند به آنها پاسخ دهد.

به جای ماندن در یک حالت منزوی و تلاش برای کشف مسائل توسط خودتان ، می توانید وارد یک جامعه طاقچه مانند a شوید گروه کاربری HubSpot (HUG) برای برقراری ارتباط با دیگر بازاریابان دیجیتال. می توانید پاسخگوی سوالات خود توسط متخصصان صنعت باشید و در بحث های بصیرتی شرکت کنید.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس بازاریابی محتوای مناسب را انتخاب کنیم

این یک منبع متمایز و باورنکردنی است که نمی توانید در فید اینستاگرام خود پیدا کنید. شما باید رشد حرفه ای ، شبکه سازی و در نهایت با کمک به شخص دیگری به جامعه برگردید.

انجمن های طاقچه را از کجا می توان یافت

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در اینجا برخی از بهترین انجمن های تخصصی وجود دارد که می توانید برای ارتباط با مخاطبان یا افرادی که علایق مشابهی دارند استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=U0F1JrmoxTw

Reddit

یکی از بزرگترین بسترهای نرم افزاری جامعه Reddit است. از زمان ایجاد آن در ژوئن 2005 ، به بیش از 100000 رشته با عنوان “subreddits” رسیده است. تقریباً در همه موارد می توانید موضوعی پیدا کنید ، اما Reddit یک مغز سخت برای بازاریابان است. تغییر دهندگان از تبلیغات شخصی متنفرند. نمی توانید پیوندی را رها کرده و خارج شوید. شما باید وقت خود را صرف ایجاد ارزش به عنوان یک عضو فعال در انجمن کنید و بعضاً مطالب را ارسال کنید.

Reddit تو رفتگی در دیوار نمونه

گودرید

سایت متعلق به آمازون خوانندگان را با نویسندگان ارتباط می دهد و جامعه ای درگیر در اطراف کتاب ایجاد می کند. می توانید براساس خواندن گذشته خود ، توصیه هایی را دریافت کنید ، درمورد اینکه چقدر Sarah J. Maas را دوست دارید یا از آن متنفر هستید ، بحث کنید دادگاه خار و گل سرخ مجموعه ، رتبه بندی کتاب را ترک کنید ، و سوالات خود را توسط نویسندگان مورد علاقه خود پاسخ دهید. در صورت استفاده صحیح ، این یک روش ارزشمند برای ایجاد ارتباط با طرفداران برای نویسندگان است.

سرریز پشته

Stack Overflow نه تنها مرکز فناوری اطلاعات همه چیز است ، بلکه شما می توانید برنامه سازنده برنامه تمام وقت یا مستقل بعدی خود را با تابلوی شغلی آن وارد کنید. این سایت به شما امکان می دهد میلیون ها کاربر به س questionsالات کدگذاری خود پاسخ دهید ، در پروژه های منبع باز همکاری کنید ، به س questionsالات پاسخ دهید و از توسعه دهندگان در سراسر جهان اطلاعات کسب کنید.

بهانه

آیا شما یک خلاق حرفه ای هستید؟ Behance ممکن است جامعه محبوب شما باشد. بیش از 10 میلیون عضو در سراسر جهان توسط Adobe ایجاد شده است. می توانید نمونه کارهای خود را بارگذاری کنید ، به دنبال مشاغل باشید ، پروژه ها را به اشتراک بگذارید و از انجمن بازخورد بگیرید.

حد نصاب

اگر می خواهید برند خود را بسازید و خود را به عنوان یک رهبر فکری معرفی کنید ، Quora می تواند به شما کمک کند. این سایت ماهانه میلیون ها کاربر دارد که در مورد صدها موضوع مختلف س questionsال می کنند و به آنها پاسخ می دهند. علاوه بر پاسخ دادن به مهمترین نگرانیهای مخاطبان ، می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید مردم با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند یا ایده محصول بعدی شما را پیدا کنید.

قابل آموزش

Instructionables یک انجمن آنلاین برای انجام پروژه های خودتان است. شما می توانید جدیدترین کاردستی یا شاهکار موسیقی خود را بارگذاری کرده و با سایر سازندگان ارتباط برقرار کنید. این انجمن همچنین مکانی برای افرادی است که در انجام یک کار DIY به کمک نیاز دارند.

نگران نباشید ، درمورد مشکل خود یک پست ایجاد کنید ، و احتمالاً از افرادی که حتی از شما خوش دستی هستند نیز راه حل دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید آموزش ها را تماشا کرده و در پروژه ها با سایر کاربران همکاری کنید.

BlogHer

آنچه به عنوان کنفرانس در سال 2005 آغاز شد ، به یکی از بزرگترین جوامع آنلاین طاقچه تبدیل شده است. BlogHer بستری است برای خالقان زن در مورد بازاریابی دیجیتال ، وبلاگ نویسی و تجارت. یک تابلوی شغلی برای زنان خلاق ، کنفرانس های سالانه و حمایت و بازخورد جامعه به رهبری زنان در نظر گرفته شده است.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از هشتگ در YouTube

هوز

سرگرمی آخر هفته یا معماری شغل تمام وقت شماست یا طراحی داخلی؟ در Houzz ثبت نام کنید. پلت فرم رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا از طریق سایر اعضای سایت به مرور برنامه ها بپردازید ، با سازندگان حرفه ای و آماتور ارتباط برقرار کنید و با 40 میلیون صاحب خانه در سراسر جهان درباره روند صنعت بحث کنید.

مرید

آیا می خواهید یک جامعه خاص ایجاد کنید؟ دقیقاً می توانید این کار را با Disciple انجام دهید. بستر خصوصی جامعه برای مطابقت با نام تجاری شما قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد دوره ها را بفروشید ، اشتراک ها را شارژ کنید و موارد دیگر.

4 روشی که انجمن های محل در حال تغییر مکالمات آنلاین هستند

آیا از گفتگوها و پستهای آنلاین ناخوشایند خسته شده اید؟ تو تنها نیستی.

در اینجا برخی از راه هایی وجود دارد که جوامع تو رفتگی در ارتباط با ما ارتباط آنلاین را برای بهتر شدن تغییر می دهند.

1. انجمن های طاقچه مکالمات معنی دار را تشویق می کنند

Niche Communities - برنامه چت Wisdo Community

در یک مطالعه در مورد جوامع آنلاین توسط فهرست وب جهانی، 45 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از زبان توهین آمیز و قلدری در سایت های سنتی رسانه های اجتماعی ناامید شده اند. علاوه بر این ، 36 درصد احساس کردند که ارتباط واقعی با کاربران دیگر ندارند.

برنامه های گفتگوی عمومی مانند ویسدو به کاربران امکان پیدا کردن مکالمات معنادار را که در سایر تالارهای عمومی معمول نیست ، بیابید.

موضوعات موجود در این برنامه از چالش های بهداشت روان مانند اضطراب و افسردگی گرفته تا انجمن های هویت پیرامون انتقال جنسیت ، نژادپرستی و بیرون آمدن از آن است.

این راهی است که شما می توانید داستان خود را به اشتراک بگذارید ، یک سیستم پشتیبانی پیدا کنید و مکالمه هایی داشته باشید که ممکن است در زندگی واقعی خیلی ترسیده باشید.

2. اجتماعات طاقچه شخصی تر از رسانه های اجتماعی هستند

با بسته شدن این اجتماعات از سایر رسانه های اجتماعی ، آنها به طور کلی به مکان های امنی برای اشتراک افکار ، احساسات و علایق خود تبدیل می شوند.

شما در حال برقراری ارتباط با افرادی هستید که آنچه را که شما تجربه می کنید می گیرند و چرا احساس خاصی می کنید. این فرهنگ پذیرش را ایجاد می کند ، که یافتن آن در سایت های سنتی رسانه های اجتماعی دشوار است.

مطالعه ای توسط برنامه بین المللی کشف کرد که 39 درصد دختران در فیس بوک مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. در نتیجه 12 درصد نحوه بیان خود را تغییر دادند.

3. انجمن های طاقچه به شما امکان می دهد با افراد جدید با علایق مشترک ملاقات کنید

Niche Communities - Capture ، برنامه ای که اجتماعات طاقچه را به هم نزدیک می کند

گاهی احساس می شود شما تنها فردی در زندگی خود هستید که به جنبش هنری امپرسیونیست یا کوله پشتی در سراسر آفریقا اهمیت می دهید.

جوامع اینترنتی طاقچه راهی به ما می دهند تا احساس منزوی شدن در منافع خود را متوقف کنیم و جامعه ای از افراد مشتاق به همان چیزها را پیدا کنیم.

گرفتن یکی دیگر از برنامه های چت گروهی است که اجتماعات طاقچه را به هم نزدیک می کند. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی گپ ها و موضوعات گروهی را بر اساس علایق یا مکان های مشابه به کاربران پیشنهاد می دهد.

4. انجمن های طاقچه حس تعلق خاطر را ارائه می دهند

به عنوان انسان ، ما هستیم سخت گیر برای پیدا کردن جوامع، و تا آنجا که ممکن است از پذیرش آن متنفر باشیم ، پذیرای گروه را می خواهیم.

جوامع تخصصی به ما احساس تعلق می دهند که ممکن است به خارج از دنیای دیجیتال دسترسی نداشته باشیم.

رسانه های اجتماعی می توانند راهی برای ایجاد فضاهای اجتماعی معنی دار باشند ، اما همیشه در سایت های بزرگ امکان پذیر نیست. در نتیجه ، افراد با برقراری ارتباط با دیگران که شیفتگی خود را با سئو ، پیاده روی یا آماده شدن برای آخرالزمان زامبی دارند ، به ارتباطات آنلاین معتبر و مکانهایی که در آنها “جا می شوند” اشتیاق دارند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس های بازاریابی تخصصی پیدا کنیم

بازاریابان چه مزایایی می توانند از جوامع طاقچه انتظار داشته باشند؟

در حالی که اینستاگرام و فیس بوک میلیاردها کاربر دارند، این بدان معنا نیست که این سیستم عامل ها بهترین گزینه ها برای ایجاد یک مخاطب وفادار و درگیر هستند.

در اینجا برخی از مزایایی وجود دارد که می توانید از اضافه کردن جوامع خاص به استراتژی بازاریابی خود انتظار داشته باشید.

دسترسی به مخاطبان بسیار هدفمند

یکی از مهمترین مزایای جوامع تخصصی این است که به بازاریابان امکان دسترسی به مخاطبان بسیار هدفمند را می دهد.

درست مثل تأثیرگذاران خرد نرخ تعامل و تبدیل بهتری را مشاهده می کنند، همین امر برای جوامع طاقچه نیز صادق است. شما می توانید با مخاطبان بسیار کوچکتری که مشتری ایده آل شما هستند ارتباط برقرار کنید.

شما یک خلاoid گسترده و بی پایان آنلاین را فریاد نمی زنید: شما در حال جمع کردن گروهی هستید که به همان چیزهای مارک تجاری شما اهمیت می دهند.

بعلاوه ، افراد به طور فعال درگیر این جوامع هستند. بدون وجود سر و صدای دیجیتال در سیستم عامل های دیگر ، کاربران نمی توانند بدون ذهن از پست های شما پیمایش کنند یا تبلیغات شما را نادیده بگیرند.

با مخاطبان خود روابط معنی دار ایجاد کنید

در طول سال ها ، ما شاهد هستیم که مارک های بیشتری از شخصیت های آنلاین خسته کننده ، شرکتی و حرفه ای فاصله می گیرند. در عوض ، مارک ها شخصیت های درگیر کننده ای ایجاد می کنند که بیشتر از مشاغل مانند افراد رفتار می کنند و احساس می کنند.

یک نمونه عالی از این ، وندی است که به دلیل معروف بودنش شناخته می شود بازگشت شوخ طبعانه توییتر.

کاربران همچنین انتظار دارند که مارک ها در مورد موضوعات مهم اجتماعی موضع بگیرند تا از سیستم عامل های خود برای منافع بیشتر استفاده کنند. سکوت در چنین مواردی می تواند به سرعت شما را “لغو” کند زیرا افراد می خواهند بدانند که پولشان چه چیزی را پشتیبانی می کند.

این نشان می دهد که مردم می خواهند روابط معتبری با مارک ها داشته باشند.

ممکن است جوامع تخصصی با دور شدن از بازاریابی انبوه ، به شما اجازه دهند این روابط را توسعه داده و با مخاطبان خود در سطح شخصیتی درگیر شوید. این به نوبه خود می تواند به ایجاد وفاداری به مارک تجاری کمک کرده و به مشتریان شما نشان دهد که ارزش های یکسانی دارید.

نتیجه

جوامع تخصصی روندی است که همه بازاریابان باید آن را تماشا کنند. با بی اعتماد شدن کاربران به غول های شبکه های اجتماعی و شلوغ شدن بیش از پیش آن سیستم عامل ها ، یافتن فضاهای آنلاین برای جایگاه ویژه و اتصال به آنها بیش از هر زمان دیگری مهم است.

خواه یک مارک تجارت الکترونیکی دوستدار محیط زیست باشید و یا یک مربی تجاری ، یک انجمن تخصصی به شما امکان دسترسی بهتر به انجمن خود را خواهد داد ، فرصتی برای رشد به عنوان یک رهبر فکری و احتمالاً افزایش نرخ تبدیل به شما می دهد.

آیا می خواهید جوامع تخصصی را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید