آموزش سئو

جستجوی ویدیو چیست و چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند؟

نوامبر 30, 2020

مطالعه چگونگی استفاده افراد از جستجوی ویدئو برای یافتن محتوای مورد نظر خود ، یک حوزه ضروری اما اغلب مورد غفلت از بازاریابی است.

وقتی می فهمیم موتورهای جستجوی ویدیو چگونه کار می کنند ، می توانیم استراتژی های بازاریابی را در مورد این منبع ترافیکی طراحی کنیم. هنگامی که هدف جستجوی مخاطب خود را درک می کنید و فیلم های خود را به درستی بهینه می کنید ، قفل ابزارهای جدیدی برای ایجاد هدایت برای تجارت خود باز می کنید.

در این راهنما ، موتورهای جستجوی ویدیو و اینکه چگونه می توانید از آنها برای افزایش بازدید خود استفاده کنید ، تجزیه می شوند.

جستجوی ویدئو چیست؟

جستجوی ویدئو چیست

اولین چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که چرا مردم در وهله اول ویدیوها را جستجو می کنند. چه چیزی باعث می شود کسی به دنبال یک ویدیوی خاص بگردد؟ چرا آنها آن ویدئو را جستجو می کنند؟ آنها به دنبال چه کاری هستند؟

پاسخ به همه این س questionsالات مهم است و ما یکی یکی به آنها خواهیم پرداخت.

به گفته گوگل ، مردم به دنبال فیلم ها باشید به سه دلیل مختلف آنها یا می خواهند تأمل کنند ، ارتباط برقرار کنند ، یا یاد بگیرند. بنابراین ، این دقیقاً به چه معناست؟

فرصتی برای تأمل

ویدئو به هر شکلی راهی برای فرار از واقعیت در اختیار ما قرار داده است. برای چندین دهه ، این به شکل تلویزیون بوده است. بسیاری از افراد از فیلم برای دیدن زندگی از دریچه دیگری استفاده می کنند که به آنها کمک می کند زندگی خودشان را منعکس کنند.

این می تواند یکی از دلایلی باشد که ممکن است شخصی برای یافتن ویدیو جستجو کند.

برای برقراری ارتباط با کسی

دلیل دیگری که ممکن است شخصی از ویدئو استفاده کند تقویت ارتباطات است. 51٪ مردم در مطالعه ای که توسط گوگل تکمیل شده است ، می گویند که آنها نیاز به ارتباط با دیگران از طریق محتوای ویدیویی دارند.

یک مثال عالی ممکن است کسی باشد که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کند. اولین پاسخ آنها این است که عقب نشینی کنند و از دوستان و خانواده پنهان شوند زیرا این همان کاری است که آنها عادت کرده اند انجام دهند.

جستجوی سریع ویدئو صدها فیلم از افرادی را نشان می دهد که همان چیز را پشت سر می گذارند و اکنون آنها می توانند با کسی ارتباط برقرار کنند. ما برای برقراری ارتباط با انجمن خود و ملاقات در نقاط مشترک به دنبال فیلم هستیم.

برای یادگیری چیز جدید

ویدئوها راهی برای یادگیری ما در مورد هر آنچه ممکن است به آن علاقه مند شویم شده اند و تقریباً هیچ محدودیتی در مورد چیزی که با جستجوی سریع فیلم می توانیم پیدا کنیم وجود ندارد خواه بخواهید چیزی را که قبلاً می دانید لمس کنید یا به چیز کاملاً جدیدی بپردازید ، میلیون ها ویدیو در اینترنت وجود دارد که به شما کمک می کند هدف خود را انجام دهید یا سرگرمی های خود را جستجو کنید.

چگونه افراد برای فیلم ها جستجو می کنند

اکنون که “چرا” را فهمیدیم ، بیایید “چگونه” را بررسی کنیم. چگونه افراد در اینترنت فیلم جستجو می کنند ، و این به ما به عنوان بازاریاب چه می گوید؟

یکی از روشهای بسیار مرسوم برای جستجوی فیلم ها در موتورهای جستجوی سنتی است. جستجوی سریع Google در مورد چیزی که عملی است ، صدها ویدیوی حول آن موضوع را فراهم می کند. به عنوان مثال ، اگر کسی بخواهد نحوه استفاده صحیح از اتاق نشیمن را برای استفاده از یک سمپاش رنگی مسکونی یاد بگیرد ، ممکن است به جای خواندن یک فیلم ، مشاهده فیلم نحوه انجام آن را برای او آسان کند.

برای دیدن فقط نتایج ویدئو ، می توانید به قسمت ویدیو در صفحه نتیجه جستجو بروید.

جستجوی ویدئو عکس از نتایج جستجوی گوگل برای یک عبارت کلمه کلیدی.

می توانید جستجوی خود را در نوار جستجوی Google تایپ کنید و سپس از بین ویدیوهای پیشنهادی یکی را انتخاب کنید ، یا می توانید بر روی برگه فیلم ها کلیک کنید و به جای نتایج نوشتاری ، به جستجوی دقیق ویدیو بپردازید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سال 2020
جستجوی ویدیو در Google

یکی دیگر از روش های محبوب مردم برای جستجوی فیلم ها ، رسانه های اجتماعی است. فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، TikTok و سایر موارد جستجو برای فیلم ها به روش های مختلف را برای شما ساده می کند.

به عنوان مثال ، اینستاگرام از هشتگ برای برچسب گذاری فیلم ها استفاده می کند. اگر این ویژگی را به درستی بهینه کرده باشید ، ورود به سیستم جستجو در هشتگ خاص و پیدا کردن این ویژگی برای افراد آسان است.

جستجوی ویدئو عکس اینستاگرام از هشتگ ها برای کمک به جستجو

در فیس بوک ، هشتگ ها به آن محبوبیت نیستند ، اما هنوز هم توضیحات ویدئوها و زیرنویس های بسته ای دارید که می توانید جستجو کنید.

نحوه استفاده از جستجوی ویدئو برای رونق کسب و کار خود

به عنوان بازاریاب ، وظیفه ما این است که محتوای مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب برسانیم.

برای این کار باید درک کاملی از چند مورد داشته باشیم.

شماره 1: مخاطب جستجوی ویدیوی خود را درک کنید

شما باید درک کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، اما این هنگام صحبت در مورد جستجوی ویدیو کمی پیشرفت می کند. این کار به سادگی بهینه سازی صفحه فرود برای مخاطبان جستجوی ارگانیک شما نیست. ما باید در مورد یک تعمیرات اساسی بر اساس پلتفرمی که استفاده می کنید صحبت کنیم.

این چند سطح وجود دارد.

سطح اول انتخاب پلتفرمی است که برای تبلیغ فیلم های خود استفاده می کنید. به عنوان مثال ، مخاطبان در فیس بوک بسیار متفاوت از مخاطبان TikTok هستند. هر چقدر هم تلاش کنید ، به TikTok در بسیاری از سالمندان دسترسی ندارید ، حتی اگر محتوای ویدیویی مناسبی برای آن اطلاعات جمعیتی داشته باشید.

هنگامی که اطلاعات جمعیتی کلی پلت فرم را درک کردید ، باید آن را تجزیه کنید و یاد بگیرید که مخاطبان خاص شما چه کسانی هستند. شخصیت خریدار شما چیست؟ آنها دوست دارند چه نوع فیلم هایی را تماشا کنند؟ آیا آنها به دنبال سرگرمی ، اطلاعات ، ارتباط و غیره هستند؟

آخرین سطح این است که ، آنها چه نوع جستجوهایی را انجام می دهند؟ وقتی دانستید کجا و چه کسی هستند ، چگونه می توانید آنها را با ویدیوی خود متصل کنید؟ آنها چه چیزی را در نوار جستجو تایپ می کنند ، و چگونه می توانید آن را به سمت خود هدایت کنید؟

ساده ترین راه برای درک همه اینها مهندسی معکوس است همان کاری که ما با SEO ارگانیک انجام می دهیم. خود را به جای مشتری ایده آل خود قرار دهید و ویدیویی را در خانه چرخ خود جستجو کنید. بفهمید که عبارات جستجو به کجا منتهی می شوند و براساس رقابت شما باید چه کارهایی انجام دهید تا از آنها فراتر بروید.

شماره 2: با جستجوگر فیلم ارتباط برقرار کنید

این نقطه از مورد قبلی خوک می زند ، اما کمی عمیق تر می شود. ارتباط با جستجوگر به معنای درک آنچه او به دنبال آن است ، بنابراین شما می توانید فرد ارائه دهنده آن باشید.

دامنه توجه کوتاه است ، بنابراین شما باید در اسرع وقت پاسخ صحیح را در فیلم خود ارائه دهید. در غیر این صورت ، مردم به جای دیگری روی می آورند.

کلید دیگر جستجوی ویدئو به مخاطب دقیقاً همان چیزی را بدهید که می خواهد، بلافاصله. اگر چند ثانیه اول ویدیوی شما علاقه بیننده را جلب نکند ، او به صدها گزینه دیگر که در دسترس او قرار دارند می رود.

شماره 3: بستر ویدئوی انتخابی خود را بشناسید

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد ، بستر انتخابی است که از نقطه یک استفاده می کنید. چقدر می دانید که چگونه از آن استفاده کنید؟ آیا می دانید روند جستجوی ویدئو چگونه کار می کند؟ آیا اصول الگوریتم و روشهای استفاده شده برای تعیین اینکه کدام ویدیوها نشان داده می شوند و چگونه آنها را رتبه بندی می کنند ، می فهمید؟

به همان روشی که سعی می کنیم همه چیز در مورد الگوریتم های Google برای SEO را بفهمیم ، باید با هر سیستم عامل همین کار را انجام دهیم و اگر آن را نفهمیدید ، ممکن است عقب بمانید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های نرم افزار برنامه ریزی کارمندان در سال 2020

شماره 4: زمان آن را به درستی

زمان بندی فاکتور بزرگی است. طول ویدیوی شما نقش مهمی در انتخاب و تماشای ویدیو دارد. “پایان همه چیز همه باشد” برای طول فیلم وجود ندارد زیرا طول ایده آل است بستگی به سیستم عامل دارد.

گفته شد ، اگر کسی به دنبال راه حل سریع برای یک مشکل است ، آن مورد را از پنجره به بیرون پرتاب کنید. به عنوان مثال ، وقتی کسی در تلاش است تا نحوه بارگذاری یک تصویر برجسته در وردپرس را بداند ، نمی خواهد یک فیلم 15 دقیقه ای تماشا کند ، زیرا می خواهد بداند که کرک زیادی وجود دارد.

ویدئوی شما اگر فقط یک دقیقه باشد ، عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت زیرا مردم تصور می کنند که این فیلم کاملاً دقیق است.

Google حتی در بسیاری از جستجوهای ویدئویی جایی را که نتیجه ای که به دنبال آن هستید در ویدئو در نتایج جستجوی خود مشخص می کند.

جستجوی ویدئو چگونه زمانبندی صحیح را انجام دهد

آنها یک قطعه را برای شما بیرون می کشند تا بدون نیاز به تماشای همه چیز ، پاسخی را که می خواهید دریافت کنید.

شماره 5: بهینه سازی بهینه

در آخر ، شما باید فیلم های خود را بهینه کنید. در اینجا یک راهنمای کامل برای SEO ویدیو وجود دارد ، اما برخی از عوامل مهم مربوط به جستجوی ویدیو به طور خاص وجود دارد.

ابتدا ، تصویر بند انگشتی شما:

تصویر کوچک ویدیوی شما مانند پیش پرده فیلم آینده شماست. اگر تریلر بمکد ، به احتمال زیاد هیچ کس قصد دیدن فیلم را ندارد.

اگر تصویر کوچک شما مکیده شود ، افراد کمتری روی ویدیوی شما کلیک می کنند. تصویر کوچک شما باید حاوی کلمات کلیدی باشد و باید به بیننده اطمینان دهد که ویدیوی شما مشکل آنها را برطرف می کند.

دوم ، شما باید توصیفات ویدئویی خود را در همه سیستم عامل ها بهینه کنید. هر پلتفرم جستجوی ویدئو از کلمات کلیدی برای تعیین نسبی بودن یک فیلم نسبت به آنچه کاربر جستجو می کند استفاده می کند. در مورد جستجوی ویدیو نیز باید اطمینان حاصل کنید که از اصول اساسی SEO پیروی می کنید.

محبوب ترین موتورهای جستجوی ویدئو

محبوب ترین موتورهای جستجوی ویدئو

بسیاری از افراد تعجب می کنند موتورهای جستجوی ویدئویی برتر چیست ، اما به خاطر داشته باشید که این موتور منحصر به فرد است. آنچه در فیس بوک مورد توجه قرار گرفته است ممکن است در TikTok قرار بگیرد و بالعکس. هنگام انتخاب از بین این شش موتور جستجوی ویدئویی ، مطمئن شوید که در همه مواردی که تاکنون بحث کرده ایم را در نظر بگیرید.

فیس بوک جستجوی ویدئو

بازاریابی ویدئویی در فیس بوک همه چیز در مورد قطع الگوها است. اگر یک جمعیت جمعیتی قدیمی را هدف قرار دهید ، محتوای شما کمی جدی تر است و شما می توانید به سرعت توجه خود را به خود جلب کنید ، Facebook ممکن است مکانی عالی برای شما باشد.

مشکلی که من با فیلم فیس بوک مشاهده کردم اجرای تبلیغات سرزده است. به همین دلیل توصیه می کنم به ویدیوهای کوتاه ، شیرین و مستقیم در فیس بوک پایبند باشید. اگر هدف اصلی شما از ایجاد ویدئو فروش چیزی است ، در حالت ایده آل آن را خیلی کوتاه نگه دارید کمتر از 60 ثانیه.

یکی از زمینه هایی که فیس بوک در آن به خوبی درخشیده است ، تجارت الکترونیکی است. من تمام وقت فیلم ها را می بینم که مردم از محصولی که به صورت آنلاین خریداری کرده اند استفاده می کنند و آنها در ارگانیک نشان دادن فیلم بسیار عالی عمل می کنند.

کلید اصلی قرار دادن ویدیوی شما در مقابل مخاطبان خود در فیس بوک این است که مطمئن شوید کلمات کلیدی مناسب را در توضیحات خود گنجانده اید و از نظر جمعیتی هدف کاملاً تصفیه شده ای داشته باشید.

یوتیوب جستجوی ویدئو

درک جستجوی ویدیوی Youtube همه چیز در مورد درک SEO ویدئو است. همچنین ابزارها و برنامه های افزودنی مختلفی برای استفاده در کنار کار دستی و دانش بدست آمده وجود دارد.

یک نکته در مورد YouTube این است که آنها به سازندگان مداوم پاداش می دهند. سازگاری ضروری است و اگر قصد موفقیت در YouTube را دارید ، باید هر هفته فیلم بسازید تا الگوریتم ببیند شما یک سازنده ثابت هستید.

مقاله مرتبط  آیا عناوین واقعاً بر رتبه بندی تأثیر می گذارند؟

من بازاریابی YouTube را راهی عالی برای نمایش وابسته ها ، سازندگان محتوا و هنرمندان می دانم. اگر چیزی را به عنوان محصول تولید می کنید یا وابسته یا شرکت دیگری هستید ، YouTube مکانی برای نمایش مطالب شما است.

این پلتفرم همچنین تأکید بسیار بیشتری بر روی فیلم های طولانی تر دارد. بعلاوه ، اگر محتوای با کیفیت بالا ایجاد می کنید ، فیلم های طولانی تر زمان تماشا را افزایش می دهند که تأثیر مثبتی در رتبه بندی دارد.

اینستاگرام جستجوی ویدئو

اینستاگرام مبتنی بر کشف است و اگر می خواهید از هیچ به چیزی بروید ، اینستاگرام به عنوان مکانی مناسب به نظر می رسد. جستجوی ویدئو در اینستاگرام با استفاده از هشتگ امکان پذیر است.

وقتی کسی می خواهد چیز خاصی پیدا کند یا می خواهد محتوا را فیلتر کند ، با استفاده از هشتگ جستجو می کند.

یک راه عالی برای کشف در اینستاگرام ، استفاده از گرایش ها است. در طول سال ، اینستاگرام دارای تعداد زیادی از روند هشتگ است که از نظر حجم جستجو منفجر می شود و اگر موردی را پیدا کنید که مربوط به شما و مخاطبان شما باشد ، ممکن است بتوانید یک فیلم ویروسی یا “حلقه” ایجاد کنید (نسخه آنها از TikTok ) هیچ وقت.

توییتر جستجوی ویدئو

بزرگ کردن جستجوی ویدیوی توییتر شبیه فیس بوک است. باید بدون مزاحمت قطع شود. شما می خواهید عبارات کلیدی مناسب را در توضیحات ویدیوی خود داشته باشید زیرا کاربران محتوای مربوط به آن عبارت را جستجو می کنند.

همچنین به خاطر داشته باشید که سیستم عامل هایی مانند توییتر انتخاب می کنند که چه فیلم هایی را در فیدهای Twitter کاربران نمایش دهند ، بنابراین داشتن کلمات کلیدی مرتبط با محتوای ویدیوی شما ممکن است در خوراک مشتری ایده آل شما باشد.

ویمئو جستجوی ویدئو

Vimeo شباهت زیادی به YouTube دارد ، اما Vimeo با مخاطبان کوچکتر به سبک بوتیک یک مزیت دارد. رقابت کمتری وجود دارد ، کیفیت فیلم ها بهتر است و بینندگان بیشتر به فیلم هایی که تماشا می کنند اختصاص دارند.

توصیه دیگر برای بازاریابی در Vimeo این است که در ارتباط با بینندگان خود باشید. از آنجا که مخاطب بسیار کوچکتر است ، هرزنامه و ربات بسیار کمتری وجود دارد ، این به معنای مکالمه واقعی بیشتر افرادی است که ممکن است در مورد هر چیزی که می فروشید یا تبلیغ می کنید س questionsال کنند.

TikTok جستجوی ویدئو

محتوا در TikTok سلطان است و در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ، این برنامه تنها مکانی است که می توانید ویدیویی بدون دنبال کننده ارسال کنید و اگر می دانید چه چیزی ارسال کنید ، میلیون ها بازدید داشته باشید.

درک مخاطبان و استفاده از احساسات ، عواطف ، ترس ها و خواسته های آنها ضروری است. می خواهید چه کسی را هدف قرار دهید و می خواهید آنها هنگام تماشای این فیلم چه احساسی داشته باشند؟

وقتی این موضوع را فهمیدید ، یک توصیف مناسب وارد کنید ، هشتگ اضافه کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. هیچ فرمول اثبات شده ای وجود ندارد زیرا محتوا در این بستر بسیار مهم است. اگر محتوای شما با افراد مناسب طنین انداز شود ، پسندیدن و اشتراک گذاری می شود و سقف آسمان از آنجا محدود می شود.

نتیجه

حالا که جستجوی ویدیو را درک کردید ، چگونه افراد به جستجوی فیلم ها می پردازند ، چرا جستجو می کنند و چگونه می توان به آنها دسترسی پیدا کرد ، چه احساسی دارید؟ آیا احساس می کنید که هیچ یک از سیستم عامل های ویدیویی قبلی می توانند برای برند شما کار کنند؟

اگر به نظر می رسد همه اینها کار زیادی است ، بیشتر بدانید که ما برای کمک به بازاریابان دیگر فیلم های خود را در معرض دید مخاطبان بیشتر قرار داده ایم.

به نظر شما کدام پلتفرم برای ادامه بازاریابی ویدیویی بهترین است؟