آموزش سئو

بیاموزید که چگونه از Google Trends برای شناسایی مباحث گرایش استفاده کنید

جولای 16, 2020

آیا به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، بازاریاب یا شخص دیگری که دارای وب سایت است ، از Google Trends به عنوان ابزاری برای سئو و بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید؟ اگر قبلاً با Google Trends آشنا نیستید و از آن به عنوان یکی از منابع خود استفاده می کنید ، واقعاً ارزش دارد که به آن توجه کنید. Google Trends این قدرت را دارد که به شما در درک روند صنعت خود کمک کند ، بر این اساس محور باشد و به نوبه خود تجارت خود را افزایش دهد.

Google Trends: ابزاری که شغل شما برای جذب مشتری بیشتر نیاز دارد

Google Trends یک ابزار تحقیق رایگان برای کلید واژه ها است که به کاربران امکان می دهد داده های مربوط به کلمات کلیدی رو به روز و محبوبیت جستجوها در Google و YouTube را استخراج کنند. با استفاده از این ابزار می توانید موضوعات ، کلمات کلیدی یا عبارات مختلفی را جستجو کرده و جمع آوری اطلاعات مفیدی در مورد آنها ، مانند محبوبیت آنها در کشورها یا ایالات مختلف ، پیدا کردن جستجوی جستجوی کلمات یا کلمات کلیدی مختلف ، و همچنین مقایسه کنید. جستجوهای مختلف و اینکه چه تعداد جستجو در یک بازه زمانی خاص انجام می شود.

مربیان سئو این ابزار را به عنوان یک استراتژی دیجیتال و یک ابزار جستجوگرها توصیه می کنند زیرا می تواند در بازاریابی محتوا ، تحقیقات کلمات کلیدی و هدف قرار دادن موقعیت مکانی به شما کمک کند. در حالی که بسیاری از ابزارهای مختلف و مفید کلمات کلیدی از جمله Moz ، AH Refs ، کلمات کلیدی در همه جا و Semrush وجود دارد ، این مهم است که بدانید کدام یک برای تجارت شما مفید است و همچنین چگونگی استفاده از آن ، در غیر این صورت تمام آن داده ها بی فایده است. به نظر من روندهای Google یکی از جدیدترین اطلاعات و همچنین اطلاعاتی است که به شما امکان می دهد بیشترین بازی را انجام دهید و تحقیق کلمات کلیدی را سرگرم کننده کنید.

توجه به این ابزار همچنین حائز اهمیت است که همانطور که از نام آن مشخص است ، این همه در مورد پیدا کردن روند است. مباحث پرطرفدار ممکن است در ابزارهای ذکر شده در حجم جستجو ، فاقد حجم جستجو باشد ، زیرا برای دستیابی به آنها حدود یک ماه دو ماه طول می کشد. بنابراین ، اگر شما به دنبال آنچه در حال حاضر مهم است ، Google Trends مکان مناسبی برای نگاه کردن است.

نحوه استفاده از Google Trends به نفع شما

یک مثال عالی برای استفاده از Google Trends با موضوع Covid-19 است. Coronavirus بسیار عالی است زیرا اصطلاحی است که وقتی ویروس ظاهر می شود ، از هیچ کجا بیرون نمی آید ، به این معنی که Google Trends قادر است اطلاعات جدیدی را درباره نحوه تحقق جستجو بدست آورد ، کاری که سایر ابزارهای کلیدی کلیدی قادر به انجام آن نیستند. بیایید از این مثال استفاده کنیم تا ببینیم دقیقا چگونه می توانید از Google Trends برای منافع کسب و کار خود استفاده کنید:

مقاله مرتبط  Ubersuggest برنامه افزودنی Chrome

یک کلمه کلیدی را با دیگری مقایسه کنید

همه اصطلاحات به طور یکسان استفاده نمی شوند. بعضی اوقات ، یک اصطلاح می تواند دارای اسامی یا تنوع گوناگونی باشد و مهم است بدانید که کدام یک از آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا شما به عنوان شغلی از موارد مناسب استفاده کنید. Coronavirus نمونه ای کامل از این امر است ، زیرا همه گیر با اصطلاحات coronavirus و Covid-19 ابداع شده است. هر دو اصطلاح بطور گسترده استفاده می شوند ، اما به طور یکسان نیستند. با یک مقایسه ساده Google Trends ، می توانید ببینید که کدام یک محبوب تر است و در نتیجه برای استفاده در مواد بازاریابی خود بهتر است:

فکر می کنید بعد از مشاهده این نمودار باید Covid-19 تبلیغاتی داشته باشید؟ یا فروش Coronavirus برای تجارت شما؟

مثال دیگر ، برای اینکه بتوانید ایده ای در مورد چگونگی استفاده از یک تجارت از این عملکرد به دست آورید ، تفاوت مهمی برای یک دانش آموز معدن من است که توزیع کننده نمایش نمایش تجارت است.

روند نمایش نمایشگاه

برای درک بهتر روندها از جدول زمانی استفاده کنید

با ویژگی جدول زمانی ، می توانید محبوبیت اصطلاحات جستجو را در طول زمان مشاهده کنید – در طی روزها ، ماهها یا حتی سالها. این به شما امکان می دهد تا ببینید که زمان گرم و روشن شدن موضوعات (ایده آل برای پیشروی از منحنی) ، در حال کاهش است و مواردی مانند فصول خاص سال یا سال های گذشته را با یکدیگر مقایسه می کنید.

موضوعات Google Trending

از نقشه های جهانی و منطقه ای برای اهداف جغرافیایی استفاده کنید

Google Trends یک ویژگی نقشه دارد که به شما امکان می دهد محبوبیت اصطلاح جستجو را بر روی نقشه دارای رنگی مشاهده کنید. برای دیدن روندهای جهانی یا نقشه جهانی را انتخاب کنید ، یا به این نکته توجه کنید که چگونه این نرخ کرایه توسط دولت در ایالات متحده آمریکا دو گزینه برای این کار وجود دارد. ابتدا می توانید یک اصطلاح را جستجو کنید تا میزان محبوبیت آن در نقشه مشاهده شود.

روند کلمات کلیدی جستجو را توسط ایالت فرا می گیرد

دوم ، می توانید دو اصطلاح را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک در هر مکان محبوبیت بیشتری دارد. در این تصویر ، جستجوهای دامپزشکی نزدیک من در مقایسه با بیمارستانهای حیوانات در نزدیکی من جستجوهای گوگل نشان داده شده است. برای ایالت های روی نقشه با رنگ قرمز ، بیمارستان حیوانات برنده است. در ایالات آبی بیشتر افراد دامپزشک نزدیک من را جستجو می کنند. در کل هر دو کلمه کلیدی گرایش به سمت بالا دارند.

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار میز راهنما در سال 2020

دامپزشکی-جستجوگرها-کلمات کلیدی-روند

بیایید دامپزشک دامپزشک را در نزدیکی من به مخلوط اضافه کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. كلمه كليدي “دامپزشك” مي تواند به معناي جانباز يا دامپزشك باشد ، اما اگر در حال جستجوي نزديك آن باشيد ، تنها يك معنا را مي تواند داشته باشد ، هدف جستجو اين است كه شما به دنبال يك پزشك حيوانات هستيد تا بتوانيد حيوان خود را بگيرد.

دامپزشک نزدیک من روند جستجوگر

ببینید اکنون چه چیزی محبوب است

با استفاده از Google Trends ، می توانید روندهای اینترنت را نیز کشف کرده و از آن به عنوان منبع الهام بخش برای تولید کلمات کلیدی مورد استفاده و موضوعاتی برای نوشتن در مورد آنها استفاده کنید. این تابع برای مشاهده موضوعات عمومی و پرطرفدار موضوعات و عبارات ، مضامین و حتی رفتن به بایگانی سالهای گذشته است. این همچنین یک نقطه شروع عالی در هنگام جستجوی کلمات کلیدی خود است ، به طوری که شروع به بزرگ و کم کردن آن می کنید. می توانید در مورد موضوعی که می خواهید جستجو کنید ، یک کلمه کلیدی بسیار مبهم وارد کنید ، یک دسته را انتخاب کنید و از آنجا بروید.

یادگیری جستجوگرها و شناسایی روند کلمات کلیدی

روندهای گوگل سال 2019

راه های استفاده از Google Trends برای SEO بهتر

تحقیق در مورد کلید واژه

کلید واژه ها واقعیت بهینه سازی موتور جستجو است. با یک ابزار متمرکز بر کلمات کلیدی مانند Google Trends ، شما نه تنها می توانید کلمات کلیدی مناسب را برای استفاده در تجارت خود پیدا کنید ، بلکه با کلمات کلیدی که قبلاً رتبه بندی کرده اید و سطح ترافیک را با یکدیگر مقایسه کنید. به طور کلی ، Google Trends یکی از بهترین ابزارها برای انجام تحقیقات در مورد کلمات کلیدی است ، از روند کشف گرفته تا یافتن پرس و جوهای افزایش یافته برای تجزیه و تحلیل پس از اجرای آنها در سایت شما. حتماً بررسی کنید: حجم جستجو ، کلمات کلیدی گرایش یافته ، کلمات کلیدی “breakout” ، مشکل کلمه کلیدی ، موضوعات مرتبط و حتی بهینه سازی ویدیو.

بازاریابی محتوای بهبود یافته

برای برنامه ریزی مطالب خود از Google Trends استفاده کنید. کلمات کلیدی مورد نظر برای استفاده در وب سایت خود را مشخص کرده و از کلمات کلیدی که به سمت پایین گرایش دارند آگاه باشید تا بتوانید از آنها جلوگیری کنید یا استفاده کامل از آنها را متوقف کنید. هنگامی که با آنچه کاربران نهایی جستجو می کنند هماهنگ باشید ، می توانید محتوای خود را مطابق با آن تطبیق داده و جذب مشتری بیشتری را به روشی کاملاً ارگانیک شروع کنید. به همین ترتیب ، پیشبرد روندها و شروع به استفاده از اصطلاحات جستجوی ، که احتمالاً محبوبیت خود را افزایش می دهند ، بسیار عالی است تا از همان ابتدا رتبه بالاتری کسب کنید ، و مرجعی برای آن کلمه کلیدی در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط  نحوه ساخت Chatbot برای تجارت الکترونیکی

روند خرید گوگل در مد فرانسه

برنامه ریزی پست ها

با درک چگونگی عملکرد روند ، با انتشار مطالب خود هوشمند شوید. برخی از کلمات کلیدی در روزهای خاصی از هفته یا زمانهای سال رتبه بهتری دارند. به عنوان مثال ، سفرهای دریایی کارائیب بیشترین میزان جستجو را در ماههای بهار سال نشان می دهد. جستجوهای مربوط به “چگونگی” تمایل به تعداد روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر است ، جایی که جستجوهای “نزدیک من” در آخر هفته ها رتبه بالاتری دارند. می توانید پست های وبلاگ را قبل از زمان انتشار و با توجه به روند پتانسیل رتبه بندی بهینه ، برنامه ریزی کنید.

جستجوهای Google Trending 24 ساعت به طول انجامید

سئو محلی

SEO محلی نیز می تواند از Google Trends سود ببرد! اطلاعات جغرافیایی می تواند برای ارتقاء رتبه بندی عالی باشد ، هنگامی که از آن برای ارتقاء مطالب خود استفاده می کنید و وب سایت خود را در مقابل افراد مرتبط قرار می دهید. کلمات کلیدی خود را با مخاطبان محلی تطبیق دهید و بر عبارات جستجوی محلی تأکید کنید تا اعتبار بیشتری در نظر Google دریافت کنید و به نوبه خود مشتری بیشتری را برای شغل خود بدست آورید.

google روندهای ورزشی 5 سال جستجوگرها

با نحوه استفاده از Google Trends با آموزش SEO 1on1 آشنا شوید

به طور کلی ، Google Trends ابزاری عالی و ضروری برای هرکسی است که یک وب سایت در پی جذب مشتری و کسب کسب و کار جدید باشد. بروس جونز به عنوان یکی از مربیان آموزش سئو کلاسهای شخصی را ارائه می دهد که به شما می آموزد چگونه SEO و بازاریابی دیجیتال را برای تجارت خود انجام دهید ، گوگل متخصص در همه موارد Google است. Google Trends یکی از موضوعاتی است که 1on1 SEO Training در برنامه ساخته شده خود ارائه می دهد. درباره برنامه آموزشی 1on1 SEO SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید تا ببینید که چگونه یک آموزش کوچک به شما امکان می دهد تا یک بازاریاب دیجیتالی خود شوید و تجارت خود را به طور کامل تغییر دهید. https://1on1seotraining.com/pricing/