آموزش سئو

به قفل بازاریابی محتوا خوش آمدید: دوره رایگان وبلاگ نویسی شما

آگوست 4, 2020

وبلاگ نویسی چنان مؤثر است که بیش از یک میلیارد وبلاگ در وب وجود دارد.

فقط در مورد آن فکر کنید … که تقریباً 1 وبلاگ برای هر 7 نفر است.

مطمئناً ، ما دیگر به وبلاگ های بیشتری احتیاج نداریم ، اما مردم هنوز آنها را ایجاد می کنند ، زیرا می توانند چنین کانالهای بازاریابی مؤثر باشند.

و از همه مهمتر ، بر خلاف سایت های اجتماعی ، لحظه ای که بلاگ ایجاد می کنید که مخاطب دارد ، می توانید بدون نگرانی در مورد تغییرات الگوریتم ، مرتباً به آنها برسید.

بنابراین ، برای کمک به شما در تلاشهای بازاریابی محتوا ، یک دوره آموزشی 4 هفته ای رایگان با نام بازاریابی محتوا Unlocked ایجاد کرده ام.

معرفی بازاریابی محتوا بدون قفل

همانطور که اشاره کردم ، طی 4 هفته آینده قصد دارم همه چیز را در مورد بازاریابی محتوا به شما یاد بدهم.

همه چیز از اصول اولیه بازاریابی محتوا و نحوه عملکرد آن به قسمت های پیشرفته مانند ایجاد ترافیک و فروش از طریق وبلاگ نویسی.

برای شروع کار ، مطمئن شوید که فیلم استقبال را تماشا می کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=9_rULUbLqE4

فیلم خوش آمدید آنچه را که در طی 4 هفته آینده یاد خواهید گرفت ، تجزیه می کند و در زیر این فیلم ، یک صفحه کاری هدف و یک دوره آموزشی پیدا خواهید کرد.

سپس در مورد تاریخچه بازاریابی محتوا خواهید آموخت:

https://www.youtube.com/watch؟v=tDvBdnLZLp4

در آن درس ، 2 کاربرگ پیدا خواهید کرد:

  1. رئوس مطالب – با این کار نحوه ترسیم و ایجاد محتوا به شما نشان می دهد.
  2. مراحل محتوا – این مراحل برای نوشتن مطالب شگفت انگیز ، مراحل مورد نیاز خود را دنبال می کند.

بعد از اینکه محتوای نوشتن مطالب را گرفتید ، می خواهید یاد بگیرید که چگونه محتوای قدیمی تر (موجود) خود را در سایت خود رتبه بندی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=W13rm0OZ6dI

و در آن درس لیستی از ابزارهایی را که باید استفاده کنید و یک راهنمای منابع اصلی نیز خواهید داشت که به سرعت بخشیدن به روند کمک می کند.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره بهینه سازی نرخ تبدیل

از آنجا به شما انواع مختلفی از مطالب را می آموزم که می توانید برای جابجایی بیشتر استفاده کنید. باور کنید یا نه ، در واقع 18 نوع وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=U0ekBz_wWwI

با گذشت زمان ، من ادامه می دهم که درسهای بیشتری را اضافه کنم ، اما نمی خواهم با جاسازی تمام درس های این پست ، شما را در اطلاعات غرق کنم.

بنابراین ، چه چیز دیگری خواهید آموخت؟

چهار درس فوق شروع بسیار خوبی است ، اما دوره بازاریابی محتوا نیز چیزهای بیشتری دارد. این چیزی است که می توانید از باز کردن بازاریابی محتوا انتظار داشته باشید:

هفته شماره 1

درس شماره 1: شروع کار

  • مقدمه دوره
  • استراتژی هایی که می خواهید یاد بگیرید
  • Google چه می خواهد
  • بررسی استراتژی تولید محتوا
  • درک الگوریتم و به روزرسانی ها
  • ذهن درست

درس شماره 2: تاریخچه بازاریابی محتوا

  • تاریخچه بازاریابی محتوا
  • واقعیت و داستان درباره بازاریابی محتوا
  • درک مخاطب هدف شما
  • چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنید که به شما پول بدست آورند
  • پالایش لیست های کلیدی شما
  • نمونه مطالب

درس شماره 3: بهینه سازی محتوای موجود شما

  • چگونه می توان محتوای موجود خود را حسابرسی کرد
  • نحوه بهینه سازی مطالب خود به روش صحیح
  • چگونه مجدداً مطالب خود را بنویسید ، بنابراین به شما ترافیک می دهد
  • تاکتیک های بهینه سازی مرحله به مرحله
  • الگوهای محتوا برای بازنویسی مطالب خود

هفته شماره 2

درس شماره 1: انواع محتوای اصلی

  • اعتبار و اعتماد به محتوا
  • انواع محتوا
  • وبلاگها
  • مقالات
  • اینفوگرافیک
  • فیلم ها / محتوای تصویری
  • پادکست ها / نمایش های رادیویی
  • پست / صفحات فیس بوک
  • دوره ها / کلاسهای دیجیتالی / کتابهای الکترونیکی / لیستهای چک
  • راهنماهای چگونه
  • SlideShare / PowerPoint / Webinars
  • عکس / گرافیک / هنر
  • راهنماهای آموزشی
  • مجلات (دیجیتال و چاپ)
  • جریان رسانه ای (Periscope ، Facebook Live ، Snapchat)
  • انجمن ها / ویکی ها / گروه ها / مراکز منابع
  • Whitepapers / Case Case
  • حافظه ها (توییتر / فیس بوک)
  • توصیفات / بررسی ها
  • الگوهای محتوا برای انواع مختلف محتوا

درس شماره 2: صفحات پیلار و خوشه

  • کلمات کلیدی خود را در یک طرح کلی قرار دهید
  • نحوه نوشتن محتوا که باعث ترافیک شما می شود
  • خوشه های موضعی
  • صفحات ستون
  • صفحات خوشه
  • الگوهای ستون و خوشه
مقاله مرتبط  ابزار ساخت لینک نهایی

درس شماره 3: راهبردهای محتوای جایگزین

  • مرجع ساختمان از طریق ارسال مهمان
  • ابزار تولید محتوا
  • پلاگین ها برای استفاده
  • طرح سؤالات متداول
  • مطالعات موردی زنده ، داده های بازار و گزارش های میدانی
  • محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید
  • الگوهای رئوس مطالب

هفته شماره 3

درس شماره 1: بازاریابی مطالب خود را

  • ساختار سایت
  • موضوع و موضوع
  • چگونه محتوای خود را سریعتر مرتب کنیم
  • محتوای خود را با بودجه 0 دلار تبلیغ کنید
  • استراتژی بازاریابی محتوا
  • گردش کار تبلیغ محتوا

درس شماره 2: تاکتیک های ساخت ساختمان

  • لینک سازی چیست؟
  • ساختمان پیوند خارجی
  • پیوندهای داخلی
  • نمایه پیوند شما
  • ارتباطات پیشرفته و استراتژی های بهینه سازی خارج از صفحه
  • نحوه ایجاد پیوندها از سایتهای معتبر
  • نحوه راه اندازی کمپین های پیوند

درس شماره 3: پیگیری و تجزیه و تحلیل

  • تنظیم Google Analytics / مدیر Google Tag
  • تنظیم کنسول جستجوی Google
  • باید از ابزار بازاریابی محتوا برخوردار باشد
  • رتبه بندی زنده مطالعات موردی ، داده های بازار و گزارش های میدانی
  • تعیین KPI
  • برنامه ریزی بودجه

هفته شماره 4

درس شماره 1: رتبه بندی 1 بلند مدت

  • شما محتوا و پیوندها دارید ، بعد کدام است؟
  • بازاریابی محتوا در یک فضای رقابتی
  • اگر تازه کار هستید و بودجه کمی دارید ، چگونه می توان شروع کرد
  • اگر بودجه ای داشته باشید چگونه مقیاس بندی کنید
  • یک برند طولانی مدت بسازید

درس شماره 2: رسانه ها

  • ورود به وب سایتهای رسانه ای عظیم (Forbes، HuffPost، NYTimes و غیره)
  • وبلاگ مهمان
  • پادکست ها
  • رسانه های اجتماعی
  • ارتباط با Influencers

درس شماره 3: استراتژی های کانال Omni

  • رفتن به Omni-Channel
  • زیرساخت های دفتر بازرگانی
  • تجزیه و تحلیل و اندازه گیری نتایج
  • مطالب بیشتر مورد مطالعه در مورد بازاریابی
  • تبدیل به یک بازاریاب عالی در زمینه محتوا شوید
  • خلاصه – چگونه می توان از این دوره بیشترین بهره را برد

چگونه می توانم پیگیری کنم؟

شما می توانید به بخش آموزش این سایت بروید زیرا من تمام دوره های خود را در آنجا می گذرانم.

مقاله مرتبط  چگونه بهترین نام دامنه را برای وبلاگ خود انتخاب کنید

هر دوشنبه ، پنجشنبه و شنبه من درسها و مطالب جدیدی را اضافه می کنم.

هر درس تقریباً 10 دقیقه طول دارد و شامل برگه ها ، قالب ها ، برگه های تقلب ، چک لیست ها ، صفحه گسترده ها و موارد دیگر است که زندگی شما را آسان تر می کند.

به طور کلی ، اگر وقت لازم را برای دنبال کردن در طول هر هفته و تکمیل تکالیف خود دارید ، نباید بیش از دو تا سه ساعت در هفته شما را بخورد.

برخی از هفته ها کار کمتری خواهند داشت ، اما چون این دوره شامل نوشتن و تبلیغ مطالب است ، باید کمی بیشتر از برخی دوره های دیگر من تلاش کنید.

به عنوان سر بالا ، من در مورد هر درس وبلاگ نویسی نمی کنم ، بنابراین ساده ترین راه برای ادامه کار این است که در کانال YouTube من مشترک شوید.

پس از کلیک روی پیوند بالا ، یک پنجره اشتراک در YouTube مشاهده خواهید کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه “SUBSCRIBE” کلیک کنید.

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

پس از کلیک روی “اشتراک” ، به زنگ کنار دکمه اشتراک توجه خواهید کرد. حتماً روی آن کلیک کنید.

نزدیک یک آرم

توضیحات به صورت خودکار تولید شده

هنگامی که روی زنگ کلیک می کنید ، به شما چند گزینه داده می شود.

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار

بر روی گزینه “همه” کلیک کنید. در کنار دکمه “مشترک” ، باید یک اخطار زنگ جدید را ببینید:

نزدیک یک آرم

توضیحات به صورت خودکار تولید شده

این باعث می شود YouTube وقتی من درس جدید بازاریابی بازاریابی محتوا را منتشر می کنم ، به شما اطلاع دهد.

نتیجه

امیدوارم که از باز کردن محتوا بازاریابی محتوا لذت ببرید.

من این دوره را ایجاد کردم زیرا بازاریابی محتوا یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی مشاغل و رقابت با شرکت های بزرگ است.

مهمتر از همه ، نیازی نیست که یک دلار برای بازاریابی هزینه کنید.

به من اطلاع دهید که تاکنون در مورد دوره چه فکر می کنید.

و همچنین ، چه دوره رایگان را دوست دارید که من بعدی را ایجاد کنم؟