آموزش سئو

بهترین کارگزاران دامنه – بررسی 2021

فوریه 21, 2021

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

شما در حال راه اندازی یک سایت جدید هستید ، نام دامنه را در Google مشاهده می کنید تا ببینید آیا رایگان است یا خیر ، و متوجه می شوید که قبلاً توسط شخص دیگری گرفته شده است. آزاردهنده.

این اتفاق بیشتر اتفاق می افتد. ثبت نام دامنه بیش از بیش افزایش می یابد 14 میلیون سال به سال بنابراین ، احتمال استفاده از هر نام دامنه خاص فقط در حال افزایش است.

اگر واقعاً یک نام دامنه که قبلاً ادعا شده است را می خواهید چه کاری انجام می دهید؟ اگر در یک دامنه ارزشمندی که می خواهید بفروشید ، بهترین روش شما چیست؟ شما بهترین کارگزار دامنه را برای کار در یک برنامه مذاکره پیدا می کنید و از طرف شما یک معامله منصفانه را انجام می دهید. در اینجا ، من به بهترین دلالان دامنه فعلی موجود در بازار می پردازم که به شما کمک می کند تا برای به دست آوردن دامنه یا فروش آن دامنه را بردارید.

شماره 1 – کارگزاری دامنه GoDaddy – بهترین برای شناسایی نام

حتی اگر قبلاً نام دامنه ای خریداری نکرده باشید ، به احتمال زیاد قبلاً نام GoDaddy را شنیده اید. همه جا هست از این رو تشخیص نام است.

با GoDaddy Domain Broker می توانید شانس خود را برای جلب توجه یک فروشنده دامنه احتمالی افزایش دهید ، در حالی که یکی از نمایندگان آن به دنبال شما می رود در حالی که ناشناس هستید.

هنگامی که با یک نماینده مرتبط شوید ، او 30 روز از طریق شما با واسطه صرف می کند تا در بودجه ای که تصمیم می گیرید ، بهترین معامله ممکن را بدست آورید. اگر معامله موفقیت آمیز باشد ، نماینده GoDaddy یک روند پرداخت آسان و ایمن را برای شما تضمین می کند و انتقال دامنه به حساب شما را تسهیل می کند. به عبارت دیگر ، شما آرامش خاطر پیدا می کنید. تا آنجا که به فروش و خرید املاک و مستغلات دیجیتال می پردازد ، اطمینان از اینکه با همکاری با یک کارگزار دامنه قابل اعتماد در معاملات قابل اعتماد شرکت می کنید ، می تواند جهان را متفاوت کند.

GoDaddy دارای بیش از 20 میلیون مشتری جهانی است که 20 سال تجربه دامنه دارند. این امر آنها را به یک واسطه دامنه تبدیل می کند که باعث شناسایی و اعتماد به نام می شود. کارشناسان یکی دو نکته را در مورد نتیجه گرفتن در مورد کارگزاری دامنه می دانند.

قیمت

GoDaddy هزینه مشاور اولیه را می گیرد که از 119.99 دلار شروع می شود. بسته به اینکه آیا آنها در خرید دامنه شما موفق هستند ، 20 درصد از فروش را به دست می آورند.

برای شروع با کارگزاری دامنه GoDaddy ، نام دامنه خود را اینجا وارد کنید برای برقراری ارتباط با یکی از عوامل آنها

شماره 2 – VPN.com – بهترین گزینه برای مذاکره در مورد معاملات دامنه های بزرگ

اگر دنبال یک معامله دامنه هستید که شش رقم یا بالاتر از آن است ، مشارکت با یک واسطه دامنه آزمایش شده و درست مانند VPN.com می تواند نتیجه خوبی داشته باشد. این مبلغ بیش از 65 میلیون دلار در معاملات دامنه افتخار می کند و مسئول هفتمین معامله دامنه در سال 2019 بود.

آنچه VPN.com را از هم متمایز می کند ، رویکرد کاملاً کامل آن در زمینه کارگزاری دامنه است. این سرویس از Escrow.com برای محافظت در برابر پردازش پرداخت استفاده می کند و به شما اطمینان می دهد که در طول مراحل کاملاً ناشناس بمانید. اگر می خواهید دامنه ای با ارزش را بخرید یا بفروشید VPN.com گزینه کارگزاری خوبی است.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی خرید و فروش استارت آپ های کوچک

قیمت

VPN.com هیچ هزینه اولیه ای را دریافت نمی کند. تا آنجا که کمیسیون می رود ، آنها هرگز بیش از 15 درصد دریافت نمی کنند.

برای شروع می توانید ارزیابی دامنه رایگان دریافت کنید. در غیر این صورت ، برای گرفتن تماس اولیه از کارگزار ، یک پرسشنامه کوتاه پر کنید.

شماره 3 – غرفه دامنه – بهترین گزینه برای هزینه های کم هزینه

Domain Booth بیش از دو دهه تجربه در فضای نام دامنه دارد. علاوه بر این ، آنها بیش از 30 میلیون دلار به نام دامنه فروخته اند. Domain Booth واسطه ای برای نام دامنه های برتر است که در یک درصد برتر قرار دارند.

یکی از بهترین ویژگی های آن این است که فقط در صورت کسب دامنه شما با فروش یا فروش آن درآمد کسب می کند. بنابراین ، می توانید مطمئن باشید که در معامله ای که ممکن است اتفاق نیفتد ، سرمایه گذاری نمی کنید.

با این کار دستیابی به نام دامنه ای که واقعاً به آن علاقه مندید و هیچ منفی ندارد آسان تر می شود. از طرف دیگر ، این امر باعث می شود تا آنها با دامنه هایی که تصمیم به فروش یا به دست آوردن دارند ، انتخاب بیشتری داشته باشند. هزینه های کمیسیون از دست رفته و هزینه های صفر پیش پرداختی که با Domain Booth تجربه خواهید کرد ، همراه با سالها تجربه آنها در فضا که می تواند ارزشمند باشد ، آن را به یکی از برترین واسطه های دامنه تبدیل می کند که ارزش جستجوی آنها را دارد.

من توصیه می کنم گزینه های فروش و خدمات قبلی آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها مناسب نیازهای دامنه شما هستند یا خیر. شما به عنوان یک سایت معتبر و حرفه ای می توانید به راحتی به همه این اطلاعات سایت آنها دسترسی پیدا کنید.

قیمت

هنگامی که آنها به یک توافق موفق رسیدند ، کمیسیون Domain Booth تنها 12.5 درصد است. و دوباره ، آنها نیازی به سرمایه گذاری اولیه ندارند.

با Domain Booth اینجا شروع کنید.

شماره 4 – کارگزاری Grit – بهترین کارگزار با فروش قابل توجه

تا به حال فکر کرده اید که مسئول خرید دامنه ICE.com با بیش از 3 میلیون دلار چه کسی بوده است؟ بیش از کارگزاری Grit نگاه نکنید. آنها همچنین مسئول فروش دامنه هایی مانند Panda.com ، Doors.com و Partners.com هستند.

فروش دامنه یک کلمه ای مانند این موارد ، Grit Brokerage را به عنوان یک کارگزار دامنه با فروش بسیار قابل توجه متمایز می کند. این برای شما چه معنی دارد؟ سابقه اثبات شده کارگزاران فروش که مطالب خود را می دانند و نتیجه می گیرند.

شما قبلاً می توانید حدس بزنید که معاملات واسطه گری در لیست آنها به قدرت کافی ، قدرت ، پشتکار و مهارت زیادی برای راه اندازی نیاز دارد. با کارگزاری Grit ، می توانید مطمئن باشید که هر دو را دریافت می کنید ، خواه به دنبال خرید یا فروش دامنه باشید.

قیمت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آنها ، از طریق سایت آنها با آنها تماس بگیرید زیرا در لیست عمومی قرار ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارگزاری Grit در اینجا تماس بگیرید.

شماره 5 – MediaOptions – بهترین کارگزاری برای دامنه خروجی

اگر به طور خاص به دنبال فروش دامنه هستید ، یک کارگزار دامنه قدرتمندی مانند MediaOptions در اختیار دارید. آنها با شرکتهای برتر که می خواهند نام دامنه بسیار ارزشمندی بدست آورند معامله می کنند. و ممکن است شما فقط یکی از آنها باشید.

مقاله مرتبط  چرا برای افزایش فروش باید ابزارهای تعاملی ایجاد کنید

MediaOptions معاملات دامنه ای را به میلیون ها دلار برای استارتاپ ها و شرکت های بزرگ انجام داده است. آنها مسئول تعدادی از معاملات قابل توجه دامنه از طریق Escrow.com هستند. بنابراین ، می توانید مطمئن باشید که آنها به طور مداوم در فروش نام دامنه های ارزشمند فعال و مرتبط هستند.

برخلاف سایر دلالان دامنه ، MediaOptions برای خریداران احتمالی خود ایمیل انبوه غیر شخصی ارسال نمی کند. آنها تلفن را برمی دارند و با چشم اندازهای اصلی که فکر می کنند به دامنه شما علاقه مند هستند تماس می گیرند. به عبارت دیگر ، آنها تمام فروش را برای شما انجام می دهند. احتمالاً به همین دلیل است که آنها می توانند 80 درصد نرخ فروش در نام دامنه هایی را که تصمیم می گیرند بگیرند ، به رخ بکشند ، زیرا با توجه به اینکه با چه کسانی کار می کنند انتخاب می کنند.

ترکیبی از سوابق ، استراتژی و مقرون به صرفه بودن به عنوان یک فروشنده دامنه موثر ، MediaOptions را به یکی از بهترین ها در زمینه کارگزاری دامنه خروجی تبدیل می کند.

قیمت

MediaOptions از قبل هیچ هزینه ای از خدمات دریافت نمی کند. فقط درصورتی که دامنه شما را با موفقیت بفروشند از شما هزینه می گیرد. و کمیسیون فروش آن پس از بسته شدن معامله ، با حداقل 1000 دلار ، 15 درصد مقرون به صرفه است.

اگر می خواهید یک نام دامنه گرانبها را با بهترین قیمت به فروش برسانید ، می توانید در اینجا با MediaOptions به راحتی شروع کنید.

آنچه برای یافتن بهترین دلالان دامنه جستجو کردم

استفاده از یک دلال دامنه برای به دست آوردن (یا فروش) دامنه به جای تلاش برای انجام همه کارها ، مزایای زیادی دارد. آنها به بخش عمده ای از مذاکرات و مدارک رسیدگی می کنند و اتصالات دامنه اضافی را که شما فقط ندارید ارائه می دهند. ناگفته نماند که بسیاری از مهارت های یک کارگزار دامنه با گذشت زمان به دست می آید و بسیار ارزشمند است زیرا می تواند دو چیز را در شما صرفه جویی کند: وقت و هزینه.

در اینجا لیستی سریع از آنچه دلالان دامنه معتبر و موثر می توانند به طور کلی صفحه شما را از بین ببرند آورده شده است:

  • تمام جنبه های فنی آنچه در انتقال دامنه به طور کامل و موفقیت آمیز پس از نهایی شدن یک معامله انجام می شود
  • اطمینان حاصل کنید که توافق نامه های فروش از طریق سیستم عامل های مناسب رعایت می شوند و به طور کامل از طریق آنها انجام می شوند
  • به عنوان یک شخص ثالث دلخواه خدمت کنید که به عنوان خریدار یا فروشنده به دنبال منافع شما است
  • با توجه به ارزش بازار و تقاضا ، قیمت گذاری را به شما راهنمایی کنید
  • سرعت خرید یا فروش دامنه را تسریع کنید
  • وقتی اطلاعات در دسترس عموم نیست یا به راحتی در دسترس نیست ، اطلاعات تماس یک دامنه ثبت شده را پیدا کنید

جای تعجب نیست که یک سرویس کارگزاری دامنه که همه موارد فوق را ارائه می دهد بهترین شرط شما از نظر گرفتن دامنه رویایی خود یا فروش آن است. در حالی که برخی از کارگزاران می توانند با دامنه های بسیار متنوعی کار کنند ، برخی دیگر در انواع خاصی از دامنه ها ، برنامه های افزودنی یا معاملات تخصص دارند که ممکن است مورد نظر شما نباشد.

شما می خواهید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با یک کارگزار دامنه طاقچه کار کنید ، نه برعکس یک ارائه دهنده خدمات کلی تر. برای اینکه یک گام جلوتر بروید ، در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام جستجوی یک کارگزار دامنه موثر بررسی کنید.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس SEO فنی مناسب را انتخاب کنیم

گمنامی

به عنوان یک خریدار احتمالی دامنه ، به دلایلی ممکن است در هنگام پرسش در مورد فروش احتمالی دامنه ثبت شده ، نخواهید هویت خود را فاش کنید. یک کارگزار دامنه خوب این امکان را به شما می دهد که در طول مراحل و حتی اگر فروش از بین نرود ، ناشناس بمانید.

به عنوان یک خریدار دامنه با یک کسب و کار ، این می تواند عاملی تعیین کننده در هنگام واسطه سازی دامنه ثبت شده باشد. اگر نمی خواهید اطلاعات حساس شما را به اطلاع عموم برسانید. اما شما باید اطمینان حاصل کنید که کارگزار شما این را به عنوان بخشی از خدمات کارگزاری خود تضمین می کند.

دسترسی

کارگزاران دامنه مختلف هزینه های مختلفی را دریافت می کنند. هنگامی که از یک دلال دامنه استفاده می کنید تا از طرف شما کار کند ، بهتر است مقایسه کنید که چند درصد از فروش شما را از شما دریافت می کنند و ارزش پیشنهادی آنها برای هزینه های ارائه دهنده خدمات دیگر.

تشخیص نام

بسیاری از خدمات کارگزاری دامنه ، مانند GoDaddy ، برای سهولت در دستیابی به دامنه ، از شناسایی نام استفاده می کنند. با شناسایی نام ، از بهترین شانس پاسخ مالک دامنه اطمینان حاصل می کنید که در نهایت می تواند منجر به فروش شود.

برخی از خدمات کارگزاری دامنه بیشتر از بقیه قابل شناسایی هستند ، بنابراین می تواند عاملی در تعیین اینکه چه کسی را می خواهید نمایندگی کنید و از طرف شما ارتباط برقرار کنید. بسته به شرایط منحصر به فرد شما ، شناسایی نام می تواند یک مزیت اضافی باشد. و ارتباط تنگاتنگی که کارگزاران با آنها دارند ، با شناسایی نام ارتباط نزدیک دارد.

مذاکره و تخصص

وقتی می خواهید دامنه ای به ارزش هزاران یا بالقوه میلیون دلار بخرید یا بفروشید ، حتماً با ذره بین به روند مذاکره ، تاریخچه و تخصص کارگزاری دامنه آنها نگاه کنید.

همان دلالی که می تواند pinkandbluerocks.com را برای شما به ارمغان بیاورد شاید بهترین مورد برای کمک به شما در به دست آوردن دامنه های یک کلمه ای جستجو شده مانند coffee.com یا cars.com نباشد. س Quesالاتی از قبیل معاملات موفق دامنه که در گذشته میانجیگری کرده اند و اگر هر نوع سابقه قابل تکرار داشته باشند می توانند به شما در یافتن کارگزار مناسب کمک کنند.

نتیجه

یک کارگزار دامنه موثر روند کسب یا فروش دامنه را نسیم می کند. واقعیت را بپذیریم که فروش یا خرید دامنه با موفقیت می تواند کارهای زیادی را از قبل انجام دهد. هنگامی که تحقیق کردید کدام نام دامنه را می خواهید و مطمئن شوید که قبلاً ثبت شده است ، مرحله بعدی این است که بررسی کنید کدام یک از واسطه های دامنه متناسب با نیاز شماست.

همانطور که می گویند ، کارگزاران دامنه همه برابر نیستند. در اینجا خلاصه ای از دلالان دامنه که من توصیه می کنم و در اینجا بررسی شده است:

حالا دوست دارم از شما بشنوم. آیا دلالان دامنه ای وجود دارند که تجربه خوبی داشته باشید و قابل ذکر باشد؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید. من سراپا گوشم!

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید