آموزش سئو

بهترین نرم افزار CRM سال 2020

سپتامبر 14, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بدون مشتری ، تجارت شما وجود نخواهد داشت.

من حدس می زنم که می تواند … اما شما دوام زیادی نخواهید داشت بدون اینکه یک جریان درآمد به شما کمک کند چراغ ها را روشن نگه دارید. به همین دلیل ، درک رفتار مشتریان و خواسته های شما از اهمیت حیاتی برخوردار است.

با این کار تجربه آنها بهتر می شود. و به شما کمک می کند تا پول بیشتری تولید کنید.

بهترین نرم افزار CRM به ساده سازی ، ساده سازی و بهبود فرایندهای تجاری شما کمک می کند تا تجربیات بهتری را برای چیزی که کسب و کار شما حول آن چرخیده است ایجاد کنید – مشتریان شما.

اما امروز ، بزرگترین چالش شما انتخاب چالش مناسب است.

با گزینه های بی شماری برای انتخاب ، فلج شدن آسان است. بنابراین ، برای کمک به شما ، من بهترین نرم افزار CRM موجود را مرور کردم و لیست گسترده ای از مواردی را که باید قبل از تصمیم نهایی شما در نظر بگیرم ، تهیه کردم.

5 گزینه برتر برای بهترین نرم افزار CRM

  1. Hubspot – بهترین نرم افزار رایگان CRM
  2. Salesforce – بهترین نرم افزار CRM برای تطبیق پذیری
  3. Zoho CRM – بهترین گزینه برای مشاغل کوچک و متوسط
  4. Freshsales – بهترین CRM برای تیم های فروش
  5. Creatio CRM – بهترین راه حل CRM در سطح سازمانی

چگونه بهترین نرم افزار CRM را برای خود انتخاب کنیم

با انتخاب گزینه ها و انواع مختلف ، یافتن بهترین نرم افزار CRM برای تجارت شما غیرممکن است.

بنابراین ، بیایید در مورد اینکه چه چیزی را در هنگام انجام مراحل بررسی کنیم ، صحبت کنیم.

اندازه تجارت

اندازه تجارت شما نقشی را بازی می کند که در آن نرم افزار CRM برای شما بهترین است. اگر دپارتمان های جداگانه ای برای بازاریابی ، فروش ، فناوری اطلاعات و خدمات به مشتریان دارید ، به عملکردهای پیشرفته تری نسبت به مشاغل پنج کارمند نیاز دارید.

علاوه بر این ، باید در نظر بگیرید که چه کسی قصد مدیریت نرم افزار را دارد. انتخاب و پرداخت هزینه نرم افزار همان استفاده از آن در حد توانایی بالقوه آن نیست.

شما باید آن را تنظیم کنید و از ویژگی های آن استفاده کنید تا ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

برای تیم های کوچک ، این ممکن است یک تلاش مشترک برای همه افراد باشد. با این حال ، تیم های بزرگ ممکن است کارمندان خود را برای تنظیم همه چیز و حفظ پیشرفت نرم افزار اختصاص دهند.

اندازه تجارت شما نیز در هزینه های این نرم افزار نقش دارد. هرچه صندلی های کاربر بیشتری نیاز داشته باشید ، نرم افزار گران تر است.

بنابراین ، این را در نظر بگیرید.

موارد استفاده شما

قبل از تصمیم گیری ، لازم است در نظر بگیرید که چه سیستم هایی را می خواهید ساده و بهتر کنید. این می تواند به شما کمک کند تا در مورد ناکارآمدی های فعلی و چگونگی کمک به CRM فکر کنید.

به طور معمول ، نرم افزار CRM به فروش ، بازاریابی ، IT و خدمات مشتری کمک می کند. شما می خواهید کدام یک از آنها را بهبود ببخشید و آیا توانایی تنظیم و نگهداری آن را دارید؟

بعلاوه ، راه حلهای CRM ویژه برای صنایع خاص وجود دارد. و شما ممکن است از انتخاب CRM که خاص صنعت شما را ارائه می دهد بهره مند شوید. اما به خاطر داشته باشید که ممکن است اینها گران تر باشند.

ویژگی های اساسی CRM

بیشتر CRM ها شامل مجموعه ای اساسی از ویژگی های استاندارد هستند. و CRM انتخابی شما باید شامل آنها نیز باشد. در حالی که مشخصات خاص هر یک از نرم افزارها به نرم افزار دیگر متفاوت است ، باید سیستمی برای کمک به شما در مدیریت مواردی مانند:

  • تماس و مدیریت مدیریت
  • اشتراک و ذخیره سند
  • اتوماسیون گردش کار
  • ردیابی تعامل
  • دسترسی به تلفن همراه

قبل از تصمیم گیری نهایی به دنبال این ویژگی های اصلی CRM باشید.

ویژگی های پیشرفته CRM

همچنین در نظر گرفتن ویژگی های پیشرفته CRM مورد نیاز شما بسیار مهم است. اغلب اوقات ، اینها فقط در برنامه های سطح بالا در دسترس هستند. بنابراین ، این نقشی را بازی می کند که شما در آن برنامه قیمت گذاری انتخاب می کنید ، و می تواند به میزان قابل توجهی بر بودجه شما تأثیر بگذارد.

این می تواند به ترسیم روند فعلی شما کمک کند.

این می تواند به شما در شناسایی مناطقی که نیاز به بهبود دارند و ویژگی های CRM خاصی که برای تحقق آن نیاز دارید کمک کند. سپس می توانید از لیست خود برای محدود کردن گزینه های خود استفاده کنید.

ادغام شخص ثالث

برای ساده سازی و خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار شما ، ابزار CRM شما باید به خوبی با ابزاری که قبلاً برای راه اندازی تجارت خود استفاده می کنید بازی کند. لیستی از ابزارهای مورد استفاده خود را تهیه کنید و دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید CRM شما با آنها ادغام شده است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی برنامه میزبانی VPS در سال 2020

فراموش نکنید که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • سیستم عامل های ایمیل
  • ابزارهای رسانه های اجتماعی
  • نرم افزار ارتباطات داخلی
  • ابزار خدمات مشتری
  • تماس / نرم افزار چت تصویری
  • سبد خرید (برای تجارت الکترونیکی)
  • نرم افزار قرارداد / پیشنهاد
  • اتصالات (به عنوان مثال ، Zapier)
  • ابزارهای تجزیه و تحلیل
  • تقویم

هنگامی که لیست خود را تهیه کردید ، می توانید از آن برای محدود کردن گزینه های خود به نرم افزار CRM مناسب استفاده کنید. همچنین می توانید هنگام صحبت با یک تیم فروش از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر آنچه را که نیاز دارید ارائه می دهند.

انواع مختلف نرم افزار CRM

سه نوع مختلف نرم افزار CRM وجود دارد. رایج ترین نوع آن عملیاتی است. و خوشبختانه ، شرکت ها ویژگی های بیشتری را از انواع دیگر نرم افزارها در سیستم های CRM عملیاتی ادغام می کنند.

انجام این کار به حداقل رساندن نیاز مشاغل به داشتن سه نرم افزار جداگانه کمک می کند.

قبل از اینکه به توصیه های اصلی من بپردازید ، بیایید در مورد این انواع مختلف و معنی آنها صحبت کنیم.

عملیاتی

CRM های عملیاتی به کسب و کارها در هر اندازه کمک می کنند تا فرایندهای تجاری را مدیریت کرده و سیستم های تولید سرب را که در دست دارند تقویت کنند. ایده این است که ساده سازی فرآیندهای عملیاتی شما به کسب و کار شما کمک می کند تا تجارب بهتر مشتری را ارائه دهد.

چهار نوع CRM عملیاتی وجود دارد ، از جمله:

  • بازار یابی
  • حراجی
  • خدمات مشتری
  • آی تی

اینها به طور سنتی همان چیزی است که مردم با شنیدن CRM به آن فکر می کنند. بنابراین ، تمام توصیه های موجود در این لیست در این گروه قرار می گیرند.

تحلیلی

CRM تحلیلی به مشاغل کمک می کند تا داده های جمع آوری شده از مشتریان خود را جمع آوری ، تحلیل و استفاده کنند. اساساً ، این نوع نرم افزار CRM به تبدیل مجموعه داده های بزرگ به اطلاعات ارزشمندی که می توانید برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید ، کمک می کند.

توصیه های موجود در این لیست شامل چند ویژگی اساسی تحلیلی است.

اما مطمئناً ابزارهای CRM قوی تری برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مشتری ، به ویژه برای مشاغل سازمانی با اطلاعات مشتری زیاد وجود دارد.

مبتنی بر همکاری

CRM های مشارکتی باعث می شود که مشاغل بتوانند هر آنچه را که درباره مشتری خود می آموزند با استفاده از نرم افزار CRM عملیاتی و تحلیلی به اشتراک بگذارند.

اساساً ، این نوع نرم افزار به اعضای تیم اجازه می دهد تا به سرعت اطلاعات مربوط به سرب ، تماس و مشتری را از یک بخش به بخش دیگر منتقل کنند.

انجام این کار به ردیابی تعاملات بین مشتریان و تجارت شما و همچنین شناسایی کانالهای ارتباطی ترجیحی مشتریان کمک می کند.

هر دوی این موارد به بهبود تجارب مشتری کمک می کند.

بیشتر توصیه های موجود در این لیست چندین راه حل عملیاتی CRM را ارائه می دهد که به طور یکپارچه ادغام می شوند و این نوع همکاری را آسان می کنند.

با این حال ، اگر به دنبال چیزی قدرتمندتر هستید ، سیستم های بهتری وجود دارد.

شماره 1 – بررسی Hubspot – بهترین نرم افزار رایگان CRM

اگر در صنعت فروش یا بازاریابی هستید ، احتمالاً خوانده اید هاب اسپاتوبلاگ یا یکی از دوره های صدور گواهینامه رایگان آنها را گذرانده اید. با این حال ، آنها همچنین یک نرم افزار CRM قوی و رایگان برای ساده سازی روند مدیریت ارتباط با مشتری شما ارائه می دهند.

با Hubspot می توانید بینشی بی سابقه در مورد رفتار مخاطبان خود کسب کنید.

آیا باید نظارت کنید که مخاطبین ایمیل های شما را باز می کنند تا بتوانید نرخ باز بودن خود را بهینه کنید؟ مشکلی نیست شاید شما می خواهید ببینید که چگونه یک مخاطب در وب سایت شما رفتار می کند. با Hubspot ، آسان است.

علاوه بر این ، آنها بسته به نقش شما در شرکت شما ، طیف گسترده ای از راه حل ها را ارائه می دهند.

این راه حل های خاص موقعیت شامل فروش ، بازاریابی ، خدمات به مشتری ، عملیات و مالکان است.

طرح CRM رایگان شامل مجموعه ای قوی از ویژگی ها از جمله:

  • با مدیریت تماس بگیرید
  • برنامه ریزی ایمیل
  • خطوط لوله را معامله کنید
  • برنامه ریز جلسات
  • 1-1 چت زنده
  • با فعالیت وب سایت تماس بگیرید
  • کارها را ذخیره ، ردیابی و مدیریت کنید
  • اشتراک اسناد
  • تماس صوتی

این ویژگی ها در سایر برنامه های رایگان موجود در این لیست به سختی قابل کنترل هستند. با این حال ، برنامه های پرداخت شده Hubspot نیز بهای خوبی دارند.

مقاله مرتبط  13 افزونه شگفت انگیز رایگان Chrome برای SEO

شروع برنامه با 40 دلار در ماه شروع می شود که سالانه پرداخت می شود. با این حال ، اگر می خواهید همه نرم افزارهای CRM Hubspot را بسته بندی کنید ، اگر متعهد به قرارداد 12 ماهه باشید ، می توانید با پرداخت 50 دلار در ماه به مبتدی دسترسی داشته باشید.

بنابراین ، با پرداخت 10 دلار اضافی در ماه ، شما همچنین نرم افزاری ویژه بازاریابی ، فروش و خدمات مشتری دریافت می کنید.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که این قیمت ها بر اساس 1000 مخاطب است. قیمت برای هر 1000 مخاطب اضافی که دارید افزایش می یابد.

برای یک برنامه رایگان ثبت نام کنید امروز با Hubspot شروع کنید.

شماره 2 – بررسی Salesforce – بهترین نرم افزار CRM برای تطبیق پذیری

خواه صاحب مشاغل کوچک باشید یا تیم فروش ، بازاریابی ، فناوری اطلاعات یا پشتیبانی مشتری ، فروشنده دارای راه حل کامل CRM است. این نرم افزارها به دلیل قابلیت کاربردی بودن معروف هستند ، نرم افزارهای تخصصی ارائه می دهند که متناسب با نیازهای شما سازگار می شوند.

بیش از 150،000 کسب و کار ، از جمله T Mobile ، Adidas و Yeti ، به Salesforce اعتماد می کنند تا به آنها کمک کند روابط محکم با مشتریان خود برقرار کنند.

آنها همچنین برای 14 صنعت مختلف راه حل های تخصصی ارائه می دهند ، از جمله:

  • خدمات مالی
  • مراقبت های بهداشتی
  • ساخت
  • کالاهای مصرفی
  • انرژی
  • ارتباطات
  • غیرانتفاعی

این سیستم بسیار پرکاربرد است زیرا شما می توانید برنامه هایی را که برای ساختن یک راه حل CRM کامل و متناسب با تجارت خود نیاز دارید انتخاب و انتخاب کنید.

از اتوماسیون بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی گرفته تا نرم افزار مرکز تماس و پورتال های سلف سرویس ، Salesforce به ارائه هر آنچه برای روابط بی سابقه با مشتری نیاز دارید اختصاص داده شده است.

برنامه های تجاری آنها شامل موارد زیر است:

  1. ملزومات – 25 دلار / کاربر در هر ماه (فروش و پشتیبانی اولیه)
  2. فروش حرفه ای – ماهانه 75 دلار / کاربر (راه حل کامل فروش)
  3. پشتیبانی حرفه ای – ماهانه 75 دلار / کاربر (راه حل کامل خدمات)
  4. رشد Pardot – 1،250 دلار در ماه برای حداکثر 10،000 تماس (اتوماسیون بازاریابی)

با این حال ، بسته به آنچه نیاز دارید ، می توانید ویژگی ها و برنامه های اضافی را اضافه کنید. آنها همچنین برنامه های دیگری برای فروش ، خدمات به مشتری ، تجارت و بازاریابی بسته های CRM با ویژگی های مختلف ارائه می دهند.

دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید امروز Salesforce را برای یک تست رانندگی سوق دهید.

شماره 3 – بررسی CRM زوهو – بهترین مورد برای مشاغل کوچک و متوسط

برخلاف سایر گزینه های این لیست ، Zoho CRM یک راه حل همه در یک است. ماژول های اضافی برای جستجوی بخشهای مختلف یا موارد مشابه آن وجود ندارد. این امر باعث می شود تا گزینه ای عالی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​باشد.

آنها همچنین دارای شبکه گسترده ای از 40 ابزار تجاری دیگر هستند. بنابراین ، اگر قبلاً از نرم افزار Zoho استفاده می کنید ، ادغام با Zoho CRM بدون مشکل است.

بعلاوه ، آنها در 180 کشور بیش از 150،000 مشتری (از جمله Netflix و Bose) در سراسر جهان شبکه دارند ، بنابراین می دانید که در دست خوبی هستید.

علاوه بر این ، زوهو با حداکثر سه کاربر یک طرح رایگان برای همیشه ارائه می دهد. این شامل ویژگی های اساسی مانند مدیریت سرب ، اشتراک اسناد ، مدیریت وظایف ، قوانین گردش کار و یک برنامه تلفن همراه است.

با این حال ، برنامه های پرداخت شده آنها نیز مقرون به صرفه است و شامل ویژگی های پیشرفته CRM مانند:

  • سیگنال های فروش در زمان واقعی و اعلان های مشتری
  • طرح تجاری مدیریت تجاری برای هر دو فرایند غیر فعال و آفلاین
  • قابلیت های امتیازدهی چشم انداز
  • خطوط لوله فروش بی نظیر
  • ایمیل های انبوه
  • مدیریت موجودی کالا
  • یک دستیار هوش مصنوعی
  • سفارشی سازی پیشرفته

ارزان ترین طرح پرداختی از 12 دلار در هر کاربر در ماه شروع می شود ، و این امر برای مشاغل کوچک بسیار مقرون به صرفه است.

برای یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه ثبت نام کنید تا ببینید Zoho CRM برای شما مناسب است یا خیر.

توجه داشته باشید: زوهو اخیراً CRM فروش محور را به طور خاص برای مشاغل کوچک راه اندازی کرده است. نامیده می شود بیگین، و اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، شامل یک برنامه رایگان قوی است. برنامه های پرداختی Bigin برای هر کاربر ماهانه 7 دلار است.

شماره 4 – نقد و بررسی تازه ها – بهترین CRM برای تیم های فروش

برخلاف سایر گزینه های این لیست ، تازه فروشی ها به طور خاص برای تیم های فروش و مدیریت سرب ساخته شده است. از سرماخوردگی به مشتریان ، Freshsales به شما کمک می کند ضمن ایجاد صرفه جویی در وقت با اتوماسیون ، روابط بهتری داشته باشید.

مقاله مرتبط  چگونه ممکن است بازاریابی سیلو کسب و کار شما را خراب کند

علاوه بر این ، این CRM به شما کمک می کند تا بهترین لیدها را پیدا کنید ، از طریق روش ترجیحی با آنها تماس بگیرید و فروش را ببندید.

و Freshworks شامل یک سیستم ایمیل و تلفنی داخلی برای کمک به ساده سازی فرآیند است.

آنها دارای بیش از 40،000 کسب و کار مشتری هستند ، از جمله برخی از نام های بزرگ مانند Dyson و Best Western. بنابراین ، علی رغم اینکه در صنعت جدیدتر هستند ، به هیچ وجه بی تجربه نیستند.

با Freshworks به ویژگی های قدرتمند مبتنی بر فروش از جمله:

  • مدیریت ، تماس ، حساب و مدیریت معاملات
  • مدیریت وظایف و وظایف
  • سوابق را ادغام یا کلون کنید
  • نماهای پیشرفته مکالمه
  • امتیاز دهی به سرب
  • گردش کار مبتنی بر زمان
  • خطوط لوله فروش
  • صندوق ورودی تیم و بازارسال ایمیل
  • برنامه ریزی ایمیل ، الگوها و هشدارها
  • ردیابی بازدید کنندگان وب سایت
  • برنامه های تلفن همراه iOS و Android

جدا از مجموعه ویژگی های چشمگیر ، آنها همچنین راه حل های خاص صنعت را برای 15 صنعت مختلف از جمله خرده فروشی ، تجارت الکترونیکی ، تولید ، تدارکات ، مراقبت های بهداشتی و غیره ارائه می دهند.

طرح رایگان آنها برای همیشه شامل دسترسی تعداد نامحدودی از کاربران با ویژگی های محدود است. با این حال ، این یک روش عالی برای آزمایش آن قبل از سرمایه گذاری است.

برنامه های پرداخت شده Freshsales قوی تر هستند ، اما هنوز هم برای همه اندازه های تجاری مقرون به صرفه هستند. برنامه های برتر آنها شامل موارد زیر است:

  1. شکوفه – 12 دلار / کاربر در هر ماه (برای تیم های کوچک)
  2. باغ – 25 دلار / کاربر در هر ماه (برای تیم های در حال رشد)
  3. املاک – 45 دلار / کاربر در هر ماه (برای تیم های بزرگ)
  4. جنگل – 79 دلار / کاربر در ماه (برای شرکت ها)

برای یک دوره آزمایشی 21 روزه رایگان ثبت نام کنید تا ببینید آیا Freshsales امروز برای شما و تیم فروش شما مناسب است یا خیر.

شماره 5 – Creatio Review – بهترین نرم افزار CRM سازمانی

در حالی که برخی دیگر از نرم افزارهای CRM در این لیست شامل یک طرح سازمانی هستند ، اگر مدیریت یک عملیات بزرگ را بر عهده داشته باشید ، ممکن است محدود کننده آنها باشید. با این حال، Creatio یک نرم افزار CRM درجه شرکتی است که با در نظر گرفتن مشاغلی مانند تجارت شما ساخته شده است.

آنها راه حل های CRM ویژه ای را برای تیم های فروش ، بازاریابی و خدمات مشتری ارائه می دهند.

بازاریابی Creatio به کسب و کارهای سازمانی هر آنچه برای ساده سازی کمپین های بازاریابی چند کاناله و مدیریت آگهی های ورودی نیاز دارند ، می دهد. این شامل ویژگی هایی مانند:

  • طراح مبارزات بصری
  • ردیابی و تقسیم بندی رفتار وب سایت
  • مبارزات پیشرفته ماشه
  • ایمیل شخصی بازاریابی
  • ردیابی و مدیریت واکنش رویدادها

قیمت گذاری به تعداد مخاطبین و تعداد ایمیل های هر مخاطب بستگی دارد.

Creatio فروش مناسب برای تیم های بزرگ فروش است که پس از تحویل بازاریابی آنها را تحویل می گیرند. این یک پلت فرم مدیریت فروش پایان به پایان است که برای ساده سازی روند کار و صرفه جویی در وقت شما ساخته شده است.

این شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها ، از جمله:

  • مدیریت فرصت
  • نمایه مشتری و بینش رفتار خرید
  • مدیریت فروش میدانی
  • عملکرد و عملیات

قیمت هر ماه از 30 دلار برای هر کاربر شروع می شود.

در نهایت، خدمات Creatio برای تیم های خدمات مشتری است که علاقه مند به ساده سازی فرایندهای خود و ایجاد تجارب عالی مشتری از ابتدا تا انتها هستند. این شامل ویژگی هایی مانند:

  • حساب و مدیریت تماس
  • مدیریت پرونده و دانش
  • ارتباطات Omnichannel
  • کاتالوگ خدمات
  • مرکز تماس

قیمت هر ماه از 45 دلار برای هر کاربر شروع می شود.

در صورت نیاز می توانید هر سه راه حل CRM را بسته بندی کنید. و می توانید بصورت آنلاین از آنها استفاده کنید ماشین حساب قیمت گذاری برای برآورد هزینه کل

با یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنید تا ببینید آیا Creatio برای شما مناسب است یا خیر.

خلاصه

هاب اسپات، فروشنده، و Zoho CRM توصیه های برتر من برای بیشتر مشاغل است. هر یک از آنها طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای تیم های مختلف ارائه می دهد ، از جمله فروش ، بازاریابی و خدمات به مشتریان.

علاوه بر این ، همه آنها مقرون به صرفه ، نصب آسان و استفاده از آنها آسان است.

با این حال ، بهترین نرم افزار CRM برای شما به اندازه مشاغل و ویژگی های مورد نیاز شما بستگی دارد. بنابراین ، هنگامی که مراحل تصمیم گیری نهایی خود را طی می کنید ، از معیارهایی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید.

از کدام نرم افزار CRM استفاده می کنید؟