آموزش سئو

بهترین نرم افزار میز راهنما در سال 2020

اکتبر 9, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

تیم های پشتیبانی غیر سازمان یافته کابوسی برای همه افراد درگیر هستند.

از اتلاف وقت دو نماینده برای یک درخواست مشابه به مشتری یا کارمندانی که ساعت ها دور هم نشسته اند و منتظر جواب هستند ، همه چیز بدون ابزار و نرم افزار مناسب بسیار شلوغ می شود. و حتی می تواند به اعتبار شما برای همیشه آسیب برساند.

شما این را نمی خواهید و من هم برای شما نمی خواهم.

با این حال ، انتخاب بهترین نرم افزار Help Desk برای تیم شما کار ساده ای نیست. صدها ، اگر نه هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد.

بنابراین برای کمک به زندگی شما تا حدودی آسان تر ، ده ها گزینه برتر بازار را بررسی کردم و آن را محدود به شش توصیه برتر کردم.

از تیم های کوچک پشتیبانی مشتری گرفته تا خدمات فناوری اطلاعات و پشتیبانی از زمینه تلفن همراه ، این راهنما همه موارد را پوشش می دهد. در پایان این پست ، بدون در نظر گرفتن شرایط خود ، دقیقاً خواهید فهمید که کدام نرم افزار help desk مناسب شماست.

6 گزینه برتر برای نرم افزار Help Desk

  1. Freshdesk – بهترین گزینه برای مشاغل کوچک و متوسط
  2. Hubspot – بهترین CRM خدمات مشتری همه در یک
  3. میز Zoho – بهترین کار برای مشاغل با رشد سریع
  4. سرویس تازه – بهترین برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  5. Happyfox – بهترین برای تیم های پشتیبانی تلفن همراه و میدانی
  6. Cayzu – مقرون به صرفه ترین نرم افزار میز کمک

چگونه بهترین نرم افزار میز راهنما را برای خود انتخاب کنیم

قبل از اینکه ما به توصیه های برتر من بپردازیم ، بیایید در مورد اینکه چه چیزی این ابزارها را عالی می کند و چه چیزهایی را باید در هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب بودن نرم افزار help desk برای شما و تیمتان صحبت کنیم صحبت کنیم.

گزینه های گوناگونی برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین فراموش نکنید که هنگام انجام مراحل ، این ملاحظات را در ذهن داشته باشید.

موارد استفاده شما

نرم افزار میز راهنما به دلایلی مانند پشتیبانی داخلی کارمندان و پشتیبانی مشتری خارجی وجود دارد. علاوه بر این ، ابزارهای مختلف بسته به موارد استفاده شما ، دارای ویژگی های مختلفی هستند.

بنابراین ، لازم است قبل از تصمیم گیری نحوه استفاده از نرم افزار را در نظر بگیرید.

تعداد نمایندگان

چند نماینده پشتیبانی دارید؟ بیشتر نرم افزارهای میز تحریر توسط نماینده شارژ می شوند ، بنابراین شما باید ایده خوبی در مورد تعداد صندلی های مورد نیاز خود داشته باشید.

برخی از ارائه دهندگان همچنین محدودیت های نمایندگی را برای برنامه های خاص اعمال می کنند ، بنابراین اگر لازم است نمایندگان بیشتری به حساب خود اضافه کنید ، مجبور به ارتقا به سطح بالاتر هستید. این ارتقا می تواند بسیار گران باشد ، به ویژه اگر انتظار آن را ندارید.

بنابراین ، مطمئن شوید که طرحی را انتخاب می کنید که کمی رشد می کند و فضای تنفس را در اختیار شما قرار می دهد.

مدیریت بلیط

بلیط به شما کمک می کند تا سوالات میز راهنما را سازماندهی ، مسیریابی و ذخیره کنید. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که نرم افزار شما شامل سیستم های اساسی مدیریت بلیط است تا به شما کمک کند روند سریعتر و راحت تر شود.

علاوه بر این ، برخی از نرم افزارها شامل ویژگی های بلیط برای طیف گسترده ای از کانال های پشتیبانی ، از جمله ایمیل ، چت زنده ، رسانه های اجتماعی ، پیام رسانی فوری ، پیام کوتاه و غیره است.

یک سیستم بلیط کارآمد از ایجاد و سازماندهی خودکار بلیط گرفته تا مسیریابی هوشمند و همه چیز در این میان بسیار مهم است.

با این حال ، برخی از گزینه های موجود در این لیست تعداد بلیط هایی را که می توانید روزانه یا ماهانه ایجاد کنید محدود می کند ، که ممکن است برای تیم های بزرگ بسیار محدود باشد. و شاید بهتر باشد به جای آن یک طرح نامحدود انتخاب کنید.

بنابراین ، هنگام تصمیم گیری نهایی این نکته را در ذهن داشته باشید.

کانال های پشتیبانی

از چه کانال هایی برای پشتیبانی پشتیبانی استفاده می کنید؟

تیم های پشتیبانی داخلی ممکن است از پیام رسانی فوری ، گفتگوی زنده یا ایمیل استفاده کنند در حالی که تیم های خدمات مشتری ممکن است از رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه و تماس های تلفنی استفاده کنند.

صرف نظر از کانالهایی که استفاده می کنید ، اجرای نرم افزاری که همه موارد شما را برطرف می کند بسیار مهم است.

اگر در حال حاضر سیستم هایی در کار دارید ، مطمئن شوید که نرم افزار help desk که انتخاب کرده اید به درستی کار می کند. و اگر این کار را نمی کنید ، در نظر بگیرید که مشتریان / کارمندان شما در کجای معامله قرار می گیرند و روش های ارتباطی که با آنها راحت ترند.

علاوه بر این ، شما همچنین باید در مورد ابزار ارتباط داخلی فکر کنید. ممکن است لازم باشد یک نماینده پرس و جو را به شخص دیگری منتقل کند یا ممکن است برای پاسخ به س questionsالات شخص به کمک نیاز داشته باشد.

بنابراین ، مهم است که به چگونگی ارتباط نمایندگان خود با یکدیگر و چگونگی به اشتراک گذاشتن اطلاعات از یک بخش به بخش دیگر نیز فکر کنید.

ویژگی های دیگر

بهترین نرم افزار help desk شامل انواع مختلفی از امکانات فراتر از فروش بلیط و برقراری ارتباط است. و ضروری است که در نظر بگیرید که برای ساده سازی و بهینه سازی سیستم های پشتیبانی خود به کدام ویژگی ها نیاز دارید.

برخی از ویژگی های معمول و موارد اضافی عبارتند از:

  • پایگاه دانش و پشتیبانی سلف سرویس
  • سطح تشدید برای افراد مناسب
  • ایجاد گردش کار به صورت خودکار
  • ادغام های API را باز کنید
  • نرم افزار چت داخلی
  • همکاری بین بخشی
  • مشتری و مدیریت تماس
  • داشبورد تحلیلی
  • دسترسی مبتنی بر نقش
  • مرتب سازی بلیط
  • ردیابی زمان

همچنین در نظر گرفتن ویژگی های خاصی که برای موارد استفاده خود نیاز دارید بسیار مهم است.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس تبلیغات فیس بوک را به درستی انتخاب کنیم

تیم های داخلی به چیزهای متفاوتی نسبت به تیم های پشتیبانی مشتری احتیاج دارند ، بنابراین با گذراندن مراحل تصمیم گیری ، این نکته را در ذهن داشته باشید.

تجزیه و تحلیل و گزارش

داده ها به مدیران و مالکان کمک می کند تا نحوه عملکرد نمایندگی های خدمات شما و درخواست مشتری شما را درک کنند. برچسب گذاری و دسته بندی پیشرفته بلیط نیز می تواند به مورد دوم کمک کند.

از آنجا ، می توانید فرایند پشتیبانی خود را بهینه کرده و در زمینه ایجاد پایگاه دانش سلف سرویس یا راهنماهای عمیق چگونگی پاسخ سریع و کارآمد به سوالات متداول کار کنید.

با این کار نمایندگان آزاد می شوند و زمان بیشتری برای رسیدگی به درخواست های کمتر متداول به آنها می دهد.

علاوه بر این ، گزارش ها و تجسم داده ها به نمایش اطلاعات کمک می کند تا درک آنها آسان باشد. این می تواند از سیستم پشتیبانی شما یک دید پرنده به شما بدهد و حتی ممکن است به شما کمک کند تا بدانید چگونه می توانید بهتر به تیم و مشتریان خود خدمت کنید.

انواع مختلف نرم افزار Help Desk

چندین نوع مختلف از نرم افزار help desk وجود دارد. بهترین نوع برای شما به عوامل مختلفی از جمله اندازه کسب و کار ، بودجه ، سفارشی سازی و نیازهای امنیتی شما بستگی دارد.

ابر یا مبتنی بر وب – این متداول ترین نوع است و اغلب از آن بعنوان ابزاری SaaS یاد می شود زیرا کاربر برای ادامه استفاده از نرم افزار ماهیانه اشتراک پرداخت می کند.

علاوه بر این ، همه چیز در cloud یا سرور ارائه دهنده ذخیره شده است ، بنابراین کاربر نیازی به زیرساخت اضافی یا IT اختصاصی ندارد. بعلاوه ، فروشنده وظیفه مدیریت و نگهداری نرم افزار را بر عهده دارد و آن را به گزینه ای آسان و مقرون به صرفه برای مشاغل مختلف تبدیل می کند.

تمام توصیه های موجود در این لیست یک راه حل ابری یا تحت وب را ارائه می دهند.

در فرض – برخلاف نرم افزارهای ابری یا مبتنی بر وب ، سیستم های پیش فرض روی سرورهای کاربر نصب می شوند. به طور معمول ، کاربر نهایی مجوز نرم افزار را خریداری می کند و مسئولیت مدیریت و نگهداری آن را به عهده دارد.

اگرچه نصب و مدیریت آنها به طور منظم دشوارتر است اما تمایل به امنیت و قابل تنظیم بودن آنها بیشتر است. بنابراین ، این یک گزینه عالی برای صنایع با امنیت بالا و هر کسی است که به یک راه حل کاملا سفارشی علاقه مند است.

با این حال ، این بدان معنی است که یک تیم اختصاصی برای به روز رسانی و نگهداری زیرساخت ها مورد نیاز است.

سازمانی – اینها به طور خاص برای مشاغل بسیار بزرگ ساخته شده اند. آنها با تعداد قابل توجهی از ویژگی ها و راه حل های قابل تنظیم متناسب با نیازهای مشاغل سازمانی با بودجه های عظیم ارائه می شوند.

نرم افزار میز کمک سازمانی در هر شکل و اندازه ای ، از مشاغل مستقر در یک مکان گرفته تا مجامع بین المللی فعال در سراسر جهان ، ارائه می شود.

برای اکثر کاربران ، این نوع نرم افزار 100٪ overkill است.

متن باز – این نوع نرم افزارها برای توسعه دهندگان یا شرکتهایی که دپارتمانهای اطلاعاتی آگاهی دارند بهترین است زیرا به کد منبع آن دسترسی دارید. این بدان معنی است که شما می توانید نحوه عملکرد نرم افزار را تغییر دهید تا نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند.

اساساً ، روشی مقرون به صرفه تر برای دستیابی به یک راه حل کاملاً قابل تنظیم است ، به شرط آنکه مهارت و دانش لازم برای ایجاد آن برای شما را داشته باشد.

شماره 1 – بررسی Freshdesk – بهترین نرم افزار میز کمک برای مشاغل کوچک و متوسط

اگر مدیریت دستی ایمیل و خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی بیش از حد برای مدیریت تیم شما باشد ، Freshdesk راهی عالی برای کاهش بار است.

استفاده از سیستم فروش بلیط آن ساده است و دارای ویژگی های مفید بی شماری است.

به علاوه ، فوق العاده مقرون به صرفه است و یک برنامه رایگان برای همیشه با عوامل نامحدود وجود دارد که قبل از سرمایه گذاری یک پنی ، آن را امتحان کنید.

با Freshdesk می توانید مکالمات را از طریق کانال ها در یک مکان ساده کنید ، مکالمات متنی را با هر کسی ایجاد کنید ، فرایندهای تکراری را برای صرفه جویی در وقت به صورت خودکار انجام دهید ، مقاله های راه حل را به طور خودکار به اشتراک بگذارید و به راحتی عملکرد تیم خود را کنترل کنید.

علاوه بر این ، به ویژگیهای پشتیبانی بیشماری نیز دسترسی پیدا می کنید ، از جمله:

  • صندوق ورودی تیم چند کانال
  • تشخیص برخورد عامل
  • وضعیت های بلیط سفارشی
  • اتوماسیون سناریو
  • پاسخ های آماده
  • مالکیت مشترک و موانع
  • بلیط های پیوندی
  • ردیابی زمان
  • برنامه داشبورد
  • اتوماسیون مبتنی بر رویداد و زمان
  • چت بات های مجهز به هوش مصنوعی
  • قابلیت های پایگاه دانش

علاوه بر این ، آنها همچنین چندین دوره آموزشی و یک تیم پشتیبانی مشتری کاملاً پرسنلی را ارائه می دهند تا به شما و تیم شما کمک کند از نرم افزار جدید خود بیشترین بهره را ببرید.

Freshdesk پنج برنامه میز کمک مختلف برای انتخاب دارد ، از جمله:

  1. جوانه – رایگان با ویژگی های محدود
  2. شکوفه – گل – 15 دلار / نماینده در ماه
  3. باغ – 35 دلار / نماینده ماهانه
  4. املاک – 49 دلار / نماینده ماهانه
  5. جنگل – 99 دلار / نماینده ماهانه

برای امتحان کردن آن می توانید با طرح رایگان شروع کنید ، اما من اکیداً توصیه می کنم وقتی می توانید برای دسترسی به سایر ویژگی های پیشرفته آن را توجیه کنید ، به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

هر طرح همراه با یک آزمایش 21 روزه رایگان برای آزمایش آب قبل از تصمیم نهایی شما است.

شماره 2 – بررسی Hubspot – بهترین CRM خدمات مشتری همه در یک

اگر برای تهیه نرم افزار help desk خود به یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کامل نیاز دارید ، Hubspot یک انتخاب هوشمندانه است.

مقاله مرتبط  12 انتظار برای در نظر گرفتن یک آژانس دیجیتالی

و بهترین قسمت؟ شما می توانید هر آنچه برای شروع به کار نیاز دارید را به صورت رایگان دریافت کنید.

با سرویس هاب رایگان آنها ، بلیط ، زمانبندی جلسات ، گزارش دهی ، صندوق ورودی تیم ، گپ مستقیم + چت ربات ها ، الگوهای ایمیل و ارتباطات ایمیل تیم دریافت می کنید.

بنابراین ، شامل همه مواردی است که شما برای شروع بهینه سازی روند پشتیبانی مشتری خود نیاز دارید.

اما همچنین چندین ویژگی دیگر مانند کارها و فعالیت ها ، ردیابی ایمیل ، فعالیت وب سایت تماس ، مدیریت تماس ، زمینه های سفارشی و موارد دیگر را دریافت می کنید.

در حالی که برنامه رایگان Hubspot بسیار عالی است ، اما برنامه های پولی آنها مجموعه فوق العاده ای از ویژگی های شگفت انگیز را ارائه می دهد که می توانید برای بهبود بیشتر کل سیستم پشتیبانی خود استفاده کنید.

هر رده قیمت ، ویژگی های پیشرفته تری به آن اضافه می کند ، اما مقرون به صرفه ترین برنامه آنها (40 دلار در ماه برای دو کاربر) شامل موارد زیر است:

  • هشت ساعت تماس و ضبط VoIP
  • ربات های مکالمه برای ایجاد و مسیریابی بلیط ها
  • اتوماسیون باز و بسته ساده به همراه اعلان های داخلی
  • 1000 پاسخ کنسرو شده برای س questionsالات متداول
  • حداکثر 1000 قالب ایمیل
  • ده داشبورد گزارش
  • 1000 سند
  • مسیریابی مکالمه
  • دو خط لوله بلیط
  • حداکثر پنج ارز

بنابراین ، کاملاً یک قدم جلوتر از برنامه رایگان Hubspot است. با این حال ، اگر این محدودیت ها را داشته باشید ، باید به یک طرح طبقه بالاتر ارتقا پیدا کنید. سطح بعدی از 320 دلار در ماه شروع می شود ، بنابراین کاملا گران است.

روش دیگر ، شما می توانید مجموعه Starter Growth Suite آنها را انتخاب کنید ، که شامل برنامه شروع برای Hubspot CRM ، مرکز بازاریابی ، مرکز فروش و همه ویژگی های خدمات بالا است.

این قیمت از 50 دلار در ماه شروع می شود ، بنابراین اگر نیاز به دسترسی به همه ویژگی های مختلف بازاریابی ، فروش و CRM دارید ، راهی فوق العاده مقرون به صرفه است.

توجه داشته باشید: این قیمت ویژه COVID-19 با نرخ های منظم است که از 112.50 دلار در ماه شروع می شود.

شماره 3 – بررسی Zoho Desk – بهترین نرم افزار میز کمک برای مشاغل دارای رشد سریع

زوهو ابزارهای بی شماری تجاری را در هر صنعتی که تصور کنید در هر اندازه ای برای مشاغل فراهم می کند.

همه نرم افزارهای آنها خارق العاده است و نرم افزار help desk آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از برنامه های مقرون به صرفه در هر سطح و یک برنامه رایگان قوی تا ویژگی های پشتیبانی باورنکردنی ، مطمئن باشید Zoho Desk توانایی رشد مقیاس در کنار شما را دارد.

Zoho Desk در هسته اصلی خود یک سیستم فروش بلیط چند کاناله است. بنابراین ، ویژگی های برتر بلیط را دریافت می کنید که به شما امکان می دهد س organizeالات پشتیبانی را سازماندهی و ساده کنید ، چه از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، چت زنده ، تلفن یا فرم آنلاین باشد.

و هرچه تجارت شما رشد می کند ، نیاز به پایگاه دانش سلف سرویس افزایش می یابد. با استفاده از Zoho Desk می توانید سریعاً فقط با چند کلیک درخواست پشتیبانی را به مقاله های دانش بنیان تبدیل کنید تا پایگاه داده خود را به طور مداوم رشد دهید.

علاوه بر این ، شما به طیف گسترده ای از ویژگی های طراحی شده برای کمک به بهبود و تحکیم فرایندهای پشتیبانی خود دسترسی پیدا می کنید. برخی از محبوب ترین ویژگی ها عبارتند از:

  • ضیا ، یک دستیار دیجیتال مجهز به هوش مصنوعی
  • ابزارهای مرکز راهنما را برای طراحی و ایجاد پایگاه دانش خود راهنمایی کنید
  • چندین نمایش بلیط و سازماندهی / اولویت بندی اتوماتیک بلیط
  • ویرایشگر پاسخ پیشرفته با قطعه های کنسرو شده
  • سازنده اتوماسیون فرآیند بصری
  • سفارشی سازی از طریق API ها و ادغام های داخلی
  • دفتر مرکزی داشبورد برای تجزیه و تحلیل و گزارش گیری
  • گزینه های زمینه سفارشی برای فرم های وب

با این اوصاف ، توجه به این نکته مهم است که برنامه های طبقه پایین شامل همه ویژگی ها نیستند. بنابراین ، قبل از انتخاب یکی از ویژگی های هر طرح ، حتماً بررسی کنید.

و به خاطر داشته باشید که ممکن است مجبور شوید برای دستیابی به آنچه که نیاز دارید ، به یک طرح بالاتر ارتقا دهید.

برنامه های Zoho Desk شامل موارد زیر است:

  1. رایگان – برای حداکثر سه نماینده با بلیط ایمیل و ویژگی های محدود
  2. استاندارد – 12 دلار / نماینده ماهانه با کانال های اجتماعی ، گردش کار و داشبورد
  3. حرفه ای – 20 دلار / نماینده در ماه با BPM ، ردیابی زمان و اشتراک بلیط
  4. شرکت، پروژه – 35 دلار / نماینده ماهانه با Zia ، چت زنده و سفارشی سازی پیشرفته

برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید تا ببینید کدام برنامه امروز برای شما و تیم شما مناسب است.

شماره 4 – نقد و بررسی Freshservice – بهترین مورد برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

اگر به دنبال روش بهتری برای مدیریت پشتیبانی IT هستید ، Freshservice یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است. مانند Freshdesk ، این یک محصول Freshworks است ، بنابراین شما یک مارک تجاری عظیم در پشت این نرم افزار دارید.

با این حال ، این سرویس به جای خدمات مشتری ، به طور خاص برای تیم های فناوری اطلاعات ساخته شده است.

با توجه به اینکه افراد بیشتری از خانه کار می کنند ، پشتیبانی قوی IT بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. و حتی ممکن است با تنظیم افراد شاهد هجوم سوالات باشید.

که … جایی است که Freshservice وارد می شود و روز را نجات می دهد. آنها همه چیزهایی را که شما نیاز دارید ، از جمله پشتیبانی چند کاناله ، سوابق سخت افزاری و نرم افزاری ، مدیریت قرارداد و یک برنامه تلفن همراه با رتبه عالی برای iOS و Android ارائه می دهند.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از تکمیل خودکار Google برای سئو

علاوه بر این ، می توانید تکالیف نماینده و گردش کار تأیید را به صورت خودکار انجام دهید تا به ساده سازی روند کمک کنید. به علاوه ، به ویژگی های قدرتمندی مانند:

  • رویداد ، دانش و مدیریت SLA
  • کاتالوگ خدمات کاربر پسند
  • پورتال و پایگاه دانش سلف سرویس
  • همکاری متنی داخلی
  • مدیریت مشکل ، تغییر و انتشار
  • داشبورد پروژه و گزارش های تحلیلی
  • مدیریت دارایی و موجودی کالا
  • مدیریت چرخه زندگی
  • کشف خودکار دارایی
  • تجسم های تعاملی

و شما می توانید به راحتی هر نرم افزار Freshworks را با Freshservice همراه با تعداد زیادی ادغام نرم افزار شخص ثالث دیگر نیز ادغام کنید.

بنابراین ، اگر قبلاً از سایر ابزارهای تجاری آنها استفاده کرده اید یا قصد استفاده از آنها را دارید ، انتخاب بسیار خوبی است.

Freshservice چهار طرح مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد ، از جمله:

  • شکوفه – گل – 19 دلار / نماینده ماهانه با ویژگی های ضروری
  • باغ – 49 دلار / نماینده ماهانه برای تیم های در حال رشد
  • املاک – 79 دلار / نماینده در ماه برای تیم های بزرگ
  • جنگل – 99 دلار / نماینده ماهانه برای شرکت ها

این قیمت ها نشان دهنده قابلمه های سالانه پیش پرداخت است. آنها همچنین به استثنای طرح جنگل ، برنامه های ماهانه را با هزینه بیشتری ارائه می دهند.

Freshservice را به مدت 21 روز رایگان امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است!

شماره 5 – بررسی Happyfox – بهترین حالت برای تیم های پشتیبانی موبایل و میدانی

عوامل میدانی یک مجموعه منحصر به فرد از چالش ها در مقابل تیم های پشتیبانی در دفتر یا یک مکان مشخص دارند. به همین ترتیب ، شما به ابزاری تخصصی نیاز دارید که متناسب با نیازهای شما سازگار شود.

Happyfox یک نرم افزار خدمات میدانی است که برای کمک به شما در ردیابی عوامل ، برنامه ریزی کار و استفاده از ارتباطات در زمان واقعی با یک رابط تلفن همراه کاملاً ویژه برای استفاده بی نقص در حال حرکت ، طراحی شده است.

وقتی نمایندگان به طور مداوم از یک شغل به شغل دیگر سفر می کنند ، باید راهی آسان برای به اشتراک گذاری و ردیابی اطلاعات وضعیت از یک نماینده به شغل دیگر داشته باشند.

و خبر خوب این است که Happyfox این کار را انجام می دهد ، با طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند:

  • س quesالات ، وضعیت ها و دسته های بلیط
  • قابلیت های بلیط چند کانال
  • موضوعات و پیوست های بلیط
  • اقدامات و پاسخهای کنسرو شده
  • پایگاه دانش قابل جستجو و قابل تنظیم
  • تشخیص برخورد عامل
  • مدیریت دارایی داخلی
  • تکالیف خودکار و قوانین هوشمند
  • قوانین مسیریابی همزمان
  • پشتیبانی پیامکی

و ده ها ویژگی مفید دیگر به طور خاص برای تیم های تلفن همراه.

بر خلاف سایر گزینه های این لیست ، Happyfox قیمت گذاری خود را به صورت آنلاین نشان نمی دهد. اما آنها قیمت های استاندارد را برای هر نماینده و بسته های ویژه ای برای نمایندگان نامحدود ارائه می دهند ، و این امر را برای تیم های خدمات میدانی از هر اندازه مناسب می کند.

برای قیمت گذاری براساس نمایندگی ، آنها چهار طرح با مجموعه ویژگی های مختلف ارائه می دهند.

و هر طرح به طور خودکار شامل امنیت SSL ، بلیط های نامحدود ، قوانین هوشمند ، قابلیت های دانش بنیان ، پشتیبانی چند زبانه ، قالب بندی متن غنی و برنامه های تلفن همراه است.

با این حال ، برنامه های نمایندگی نامحدود آنها تعداد بلیط های شما در یک سال را محدود می کند. بنابراین ، شما باید تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شرایط شما بیشتر منطقی است.

یک نسخه آزمایشی زنده را برنامه ریزی کنید تا ببینید آیا Happyfox امروز برای شما و تیم شما مناسب است یا خیر؟

شماره 6 – بررسی Cayzu – مقرون به صرفه ترین نرم افزار میز کمک

اگر به دنبال یک نرم افزار میز کمک مبتنی بر بودجه هستید ، Cayzu با برنامه های پرداختی که از 4 دلار در هر ماه در هر ماه آغاز می شود ، مقرون به صرفه است.

استفاده از آن نیز ساده است. با این اوصاف ، غنی ترین گزینه نیست ، اما برخی از ویژگی های پیشرفته را فدای قیمت فوق العاده مقرون به صرفه می کنید.

فقط با 4 دلار در ماه ، به تمام ویژگی های ضروری مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنید ، از جمله:

  • محافظت از اطلاعات ایمن
  • پشتیبان گیری خودکار
  • یک برنامه موبایل
  • پشتیبانی نامحدود از مشتری
  • سیستم بلیط
  • پاسخ های آماده
  • قابلیت های پایگاه دانش
  • ایجاد بلیط ایمیل
  • پشتیبانی چند زبانه
  • API ها را باز کنید و API ها را استراحت دهید
  • ویجت پشتیبانی

یا می توانید فقط با چند دلار (9 دلار برای هر نماینده در ماه) به یکی از برنامه های بالاتر ارتقا دهید و ردیابی زمان ، قوانین تعیین تکلیف ، اتوماسیون های اولیه ، سررسید ، گواهینامه های سفارشی SSL و موارد دیگر را دریافت کنید.

و اگر شما به روشی آسان برای به دست آوردن همه ویژگی های آنها علاقه مند هستید ، آنها یک طرح آزادی (حداکثر 70 نماینده) را ارائه می دهند. این قیمت از 469 دلار در ماه شروع می شود ، اما احتمالاً برای اکثر کاربران بیش از حد مجاز است.

بعلاوه ، بیش از 20،000 شرکت (از جمله Verizon ، Yahoo و PBS) به Cayzu نیازهای میز کمک خود را اعتماد دارند. بنابراین ، شما تنها نیستید و هنگام ثبت نام در شرکت خوبی هستید.

برای استفاده آزمایشی رایگان ثبت نام کنید تا ببینید آیا Cayzu امروز مناسب شماست یا خیر!

پیچیدن چیزها

Freshdesk ، Hubspot و Zoho Desk بهترین توصیه های من برای بیشتر کاربران است. همه آنها ویژگی های قدرتمند بی شماری را با قیمت های مقرون به صرفه برای مشاغل از هر اندازه ارائه می دهند.

با این حال ، آنها برای همه مناسب نیستند. شرایط مختلف خواستار راه حل های مختلف است.

بنابراین ، فراموش نکنید که هنگام انتخاب بهترین نرم افزار میز راهنما برای شما ، تیم و مشتریانتان ، از معیارهایی که در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید.

چه نرم افزاری برای کمک به میز کار شما است؟