آموزش سئو

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه سال 2020

سپتامبر 8, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

این بدترین کابوس هر مدیر است.

آن پروژه ONE که به نظر می رسد هرگز پایان ندارد. هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود و مهلت های فراموش شده در گوشه و کنار آن کمین می کنند. آخرین باری که می خندید یادتان نمی رود. رئیس شما عصبانی است و کارمندان شما سعی می کنند بفهمند که بعد چه کاری باید انجام دهند.

شما به خانه می رانید که بدانید چه اشتباهی رخ داده است و چرا جهان علیه شما کار می کند. اگر فقط راه بهتری وجود داشت.

لازم نیست اینگونه باشد.

با انتخاب نرم افزار مدیریت پروژه مناسب ، پروژه ها شما را در آن کابوس وحشت آور فرو نمی کشند.

من پروژه های بی شماری ، صدها تیم را مدیریت کرده ام و به هر نرم افزار مدیریت پروژه که فکر می کنید ، بازگردم.

از وایرک تا ترلو. ترلو به آسانا. از آسانا به Wrike برگردید.

با هر ترکیبی از ابزار موجود در بازار بشویید و تکرار کنید.

و شما می خواهید یک راز را بدانید؟ مهم نیست که از کدام ابزار مدیریت پروژه استفاده می کنید به شرطی که ابزار مناسب را انتخاب کرده و به آن پایبند باشید.

اما برای سهولت در تصمیم گیری شما ، شش گزینه مورد علاقه خود را مرور کردم و لیستی از مواردی را که باید در هنگام انتخاب نرم افزار مناسب انتخاب کنید ، تهیه کردم.

6 گزینه برتر برای نرم افزار مدیریت پروژه

  1. پروژه های زوهو – بهترین گزینه برای کاربردهای متنوع
  2. Wrike – بهترین برای تیم های بازاریابی
  3. کار گروهی – بهترین برای تیم های از راه دور
  4. آسانا – بهترین برای تیم های کوچک
  5. صفحه هوشمند – بهترین برای تیم های بزرگ
  6. Trello – بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه

چگونه نرم افزار مدیریت پروژه را برای خود انتخاب کنیم

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه برای شما به پیچیدگی پروژه ها ، تعداد تیم شما و ویژگی های مورد نیاز شما بستگی دارد.

و انتخاب مناسب می تواند غیرممکن باشد زیرا هزاران ابزار مختلف وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه ما به توصیه های اصلی من بپردازیم ، بیایید در مورد اینکه در جستجوی نرم افزار مناسب چه چیزی را جستجو کنیم ، صحبت کنیم.

تعداد کاربران

بیشتر نرم افزارهای مدیریت پروژه ماهانه به ازای هر کاربر شارژ می شوند. بنابراین ، بسیار مهم است که بدانید چند صندلی و بودجه خود نیاز دارید.

اگر تیم بزرگی با صدها کاربر دارید ، بهتر است یک طرح سازمانی با قیمت گذاری سفارشی انتخاب کنید تا بیشترین ضربه را به شما وارد کنید.

با این حال ، اگر شما کمتر از 15 نفر دارید ، آسانا یک انتخاب عالی است (برای حداکثر 15 کاربر رایگان).

و اگر کمتر از سه کاربر دارید ، می توانید استفاده کنید پروژه های زوهو به صورت رایگان نیز

پیچیدگی پروژه

برای پروژه های ساده و سرراست ، نرم افزار اساسی مدیریت پروژه همان چیزی است که شما نیاز دارید.

و احتمالاً می توانید با استفاده از یک برنامه رایگان برای همیشه با پروژه های Trello ، Asana یا Zoho به دست بیاورید.

با این حال ، هرچه پروژه های شما پیچیده تر می شوند ، شما به ویژگی های قوی تری نیاز دارید. بنابراین ، اگر با یک نرم افزار اساسی مدیریت پروژه کار می کنید ، ممکن است لازم باشد که به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

از طرف دیگر ، ابزارهایی مانند حمله کردن و صفحه هوشمند قابلیت های پیشرفته تر و خاص صنعت را ارائه دهید. اما آنها دارای برچسب قیمت بالاتری هستند.

مدیریت کارها

مدیریت وظایف یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید به آن توجه شود.

در حالی که اکثر نرم افزارهای مدیریت پروژه شامل مدیریت وظیفه اساسی هستند ، اما در نظر گرفتن توانایی های پیشرفته مورد نیاز بسیار مهم است.

آیا شما نیاز به ایجاد وابستگی به کار دارید؟ شاید لازم باشد کارهای روزمره ، ماهانه یا سالانه ایجاد کنید. یا شاید شما بخواهید چندین نفر را به یک کار اختصاص دهید.

این موارد همچنین شامل موارد زیر است:

  • چک لیست ها و موعد مقرر
  • پیوست های پرونده
  • بایگانی / حذف وظایف
  • اولویت بندی کار
  • اتوماسیون
  • کارهای فرعی

بنابراین ، قبل از تصمیم گیری ، نحوه برنامه ریزی برای مدیریت پروژه ها و ویژگی های مدیریت وظایف مورد نیاز خود را به دقت بررسی کنید.

ویژگی های بحث

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه شامل ویژگی های بحث داخلی مانند نظرات ، انجمن ها یا پیام رسانی فوری است.

این یک ویژگی اساسی است که به شما امکان می دهد بحث ها را با وظایف یا مراحل مختلف پروژه خود روان و دست نخورده نگه دارید. به جای جستجوی هزاران ایمیل ، می توانید کار را باز کرده و بلافاصله همه موارد مربوط به آن را مشاهده کنید.

تمام توصیه های برتر من تا حدی شامل این موارد است. اما اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که انتخاب کرده اید دارای ویژگی های بحث قوی نیز می باشد.

سفارشی سازی

هر پروژه و تیمی متفاوت است.

بنابراین مهم است که نرم افزار مدیریت پروژه شما بتواند متناسب با نیازهای شما سازگار شود. این یک داشبورد کاملاً مارک دار است ، انعطاف پذیری برای مقیاس بندی یا بهبود عملکرد با یکپارچه سازی مناسب.

علاوه بر این ، به این فکر کنید که چگونه می خواهید پیشرفت پروژه را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید. نرم افزارهای مختلف دیدگاه ها ، گزارش ها و تجزیه و تحلیل های مختلف پروژه را ارائه می دهند.

مقاله مرتبط  9 روش برای بهبود دسترسی ارگانیک و ضرب و شتم الگوریتم YouTube

با ایجاد لیست کاملی از ویژگی ها و ادغام های مورد نیاز شروع کنید.

در آخر ، هر آنچه را که نرم افزار خود برای انجام آن نیاز دارید در نظر داشته باشید و با یک تیم فروش صحبت کنید تا مطمئن شوید که ابزار آنها می تواند اولویت های اصلی شما را در بودجه شما کنترل کند.

انواع مختلف نرم افزار مدیریت پروژه

انواع مختلفی از نرم افزارهای مدیریت پروژه وجود دارد. برخی از آنها بسیار بهتر از دیگران است در حالی که برخی به طور خاص به توسعه دهندگان یا شرکت هایی با بودجه زیاد اختصاص یافته است.

بیایید با هم از طریق آنها عبور کنیم

مبتنی بر ابر

تمام توصیه های برتر من نرم افزار مبتنی بر ابر است. این بدان معنی است که این نرم افزار در یک سرور ابری زندگی می کند و شما می توانید از طریق هر مرورگر وب در هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

این نوع برای اکثر کاربران ترجیح داده می شود زیرا استفاده از آن آسان است ، از طرف شما به هیچ زیرساختی احتیاج ندارد و شما می توانید بدون توجه به مکان خود به همه چیز دسترسی پیدا کنید.

شما معمولاً هزینه این نوع نرم افزار را به ازای هر کاربر در هر ماه پرداخت می کنید.

خاص صنعت

انواع مختلف پروژه ها ممکن است به راه حلهای خاص صنعت نیاز داشته باشند.

این موارد با الگوهای از پیش ساخته شده ، گردش کار خودکار و ویژگی های بیشتر ویژه انواع پروژه هایی که مدیریت می کنید ، زندگی شما را آسان می کنند.

بیشتر نرم افزارهای موجود در این لیست راه حل هایی برای صنایعی مانند:

  • بازاریابی دیجیتال
  • ساخت
  • تحصیلات
  • مشاور املاک
  • ساخت و ساز
  • توسعه نرم افزار
  • تیم های از راه دور

با این اوصاف ، این شرکت ها همچنین اشتراک استاندارد با قیمت مناسب را ارائه می دهند که شامل ابزارهای خاص صنعت نیست.

بنابراین لازم نیست از این راه حل های با قیمت بالاتر استفاده کنید ، مگر اینکه بخواهید.

اکثر این راه حل ها با قیمت گذاری سفارشی بر اساس نیازهای خاص شما ارائه می شود. بنابراین ممکن است خارج از بودجه شما باشد ، به خصوص اگر شما یک شرکت کوچک یا یک تجارت کاملاً جدید هستید.

در فرض

نرم افزار مدیریت پروژه on-premise به جای اینکه در cloud باشد ، در سرورهای شما زندگی می کند. و گرچه امنیت آن بیشتر است ، شما فقط می توانید از طریق دستگاههای موجود در شبکه به نرم افزار دسترسی پیدا کنید.

همچنین ممکن است لازم باشد زیرساخت جدیدی نصب کنید یا یک تیم تعمیر و نگهداری داخلی برای به روزرسانی و نگهداری نرم افزار برای خود استخدام کنید.

به همین دلیل است که هیچ یک از توصیه های موجود در این لیست راه حل های پیش فرض نیستند.

API را باز کنید

نرم افزار Open API برای توسعه دهندگان مناسب است یا اگر می خواهید یک توسعه دهنده را برای ایجاد یک راه حل مدیریت پروژه سفارشی برای کسب و کار خود استخدام کنید.

این نوع نرم افزار بسیار قابل تنظیم است اما اگر توسعه دهنده نباشید ، مدیریت آن دشوار است.

و این سطح از سفارشی سازی برای اکثر کاربران لازم نیست. بنابراین ، من هیچ نرم افزار API باز در این لیست قرار ندادم.

شماره 1 – بررسی پروژه های زوهو – بهترین گزینه برای کاربردهای متنوع

برای بیشتر کاربران ، پروژه های زوهو بهترین توصیه من است

آنها یک طرح برای همیشه رایگان ارائه می دهند و برنامه های پولی فقط با 3 دلار در هر کاربر در ماه شروع می شود. بنابراین ، برای کسب و کارهای کوچک بسیار مقرون به صرفه است و می تواند با رشد کسب و کار شما مقیاس بندی کند.

چه در حال مدیریت پروژه های ساده و چه پیچیده باشید ، Zoho دارای همه چیزهایی است که شما نیاز دارید ، از جمله ویژگی های قدرتمندی مانند:

  • ذخیره سازی پرونده میزبان
  • وابستگی به کار
  • کارهای تکراری
  • سازنده جریان کار بصری
  • ردیابی زمان
  • تکالیف و اولویت بندی وظایف
  • چت ها ، تالارهای گفتگو و فیدها
  • گزارش و تجزیه و تحلیل

رابط کشیدن و رها کردن ، ایجاد گردش کار و پیگیری سریع پیشرفت پروژه را آسان می کند. به علاوه ، می توانید پروژه ها را با استفاده از نمایش های کانبان ، گانت یا تقویم مشاهده کنید.

بعلاوه ، ابزارهای ارتباطی داخلی آنها (گپ ، فروم و خبرخوان) همکاری تیم را در جایی که بیشترین اهمیت را دارد ، ساده می کنند.

همچنین می توانید از بیش از 100+ ادغام داخلی با ابزارهای تجاری که قبلاً برای راه اندازی و مدیریت مشاغل خود استفاده می کنید ، استفاده کنید.

این ادغام ها شامل Slack ، Zapier ، DropBox و موارد دیگر است.

برنامه های زوهو شامل موارد زیر است:

  • رایگان – حداکثر 3 کاربر ، دو پروژه و 10 مگابایت فضای ذخیره سازی
  • استاندارد – 3 دلار / کاربر در ماه و حداکثر 10 پروژه (بین 6 تا 10 کاربر)
  • اکسپرس – 4 دلار / کاربر در ماه + پروژه نامحدود (بین 12 تا 50 کاربر)
  • حق بیمه – 5 دلار / کاربر در ماه + پروژه نامحدود (بین 15 تا 100 کاربر)
  • شرکت – 6 دلار / کاربر در ماه + پروژه نامحدود (برای بیش از 20 کاربر)

10 روز استفاده آزمایشی رایگان خود را شروع کنید امروز زوهو را برای یک تست رانندگی سوار کنید.

مقاله مرتبط  چند مرتبه باید در سال 2020 وبلاگ نویسی کنید؟ در اینجا نحوه تصمیم گیری آورده شده است

# 2 – Wrike Review – بهترین برای تیم های بازاریابی

بیش از 20،000 کسب و کار ، از جمله Google ، Airbnb و Dell ، استفاده می کنند حمله کردن برای مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش در سراسر جهان.

با Wrike ، نرم افزار مدیریت پروژه شما و نه برعکس ، متناسب با نیازهای شما سازگار می شود. و ویژگی هایی مانند گردش کار داشبورد و داشبورد ، اتوماسیون و ارتباطات بی درنگ این گزینه را برای تیم های بازاریابی پویا در هر اندازه ای عالی می کند.

همچنین تجسم از انتها به انتهای دیگر بدست می آورید بنابراین می توانید در مناطق دارای مشکل حرکت کرده و حرکت ثابت رو به جلو را با هر پروژه به طور کلی حفظ کنید.

علاوه بر این ، Wrike شامل الگوهای ویژه خاص بازاریابی از جمله

  • مدیریت کمپین
  • راه اندازی محصول
  • عملیات بازاریابی
  • ایجاد محتوا
  • مدیریت رویداد

و شما می توانید ویژگی های استاندارد مدیریت پروژه مانند مدیریت کار ، تصویب و تأیید ، ابزار ارتباطی و قابلیت مشاهده در زمان واقعی را با هم ترکیب کنید.

نماهای پروژه شامل نمایش صفحه ، صفحه گسترده ، گانت ، تقویم و نماهای سفارشی است.

Wrike همچنین شامل ادغام های یکپارچه با بیش از 400 ابزار تجاری مانند Salesforce ، G Mail و Google Drive است. بنابراین ، لازم نیست نگران ناسازگاری نرم افزار یا مواردی از این قبیل باشید.

شما می توانید برای حداکثر پنج کاربر از برنامه رایگان آنها برای همیشه استفاده کنید ، اما ممکن است آن را محدود کنید. برنامه های پرداخت شده عبارتند از:

  • حرفه ای – 9.80 دلار / کاربر در ماه (5 تا 15 کاربر)
  • مشاغل – 24.80 دلار در هر ماه در هر کاربر (5 تا 200 کاربر)
  • تصدی – سفارشی (5 – کاربران نامحدود)

آنها همچنین برنامه های متناسب با تیم های بازاریابی را ارائه می دهند ، اما شما باید برای یک پیشنهاد شخصی با آنها تماس بگیرید. با این حال ، این شامل الگوهای ویژه ، Wrike Proof و موارد دیگر است.

دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را شروع کنید یا برای شروع یک برنامه ابدی رایگان ثبت نام کنید تا امروز شروع کنید.

شماره 3 – بررسی کار تیمی – بهترین برای تیم های از راه دور

اگر یک تیم از راه دور (یا یک تیم از راه دور به زودی) را مدیریت می کنید ، کار گروهی یک انتخاب عالی است ماژول کار از راه دور آنها به طور خاص برای تیم های توزیع شده است که برای ادامه کار به روشی انعطاف پذیر نیاز دارند.

بیش از 20،000 تیم به علاوه نام های بزرگ ، از جمله Disney ، Netflix و Spotify ، برای نیازهای مدیریت پروژه از راه دور – و به یک دلیل خوب – به Teamwork اعتماد می کنند.

این نرم افزار همکاری ، مدیریت وظایف و قابلیت مشاهده پروژه را نسبی از محل زندگی تیم شما (و کار) ایجاد می کند. و همانطور که کار تیمی می گوید ، “فقط این که در یک اتاق نیستید به این معنی نیست که نمی توانید در یک صفحه باشید.”

این نرم افزار مدیریت پروژه از راه دور شامل ویژگی های بسیار خوبی مانند:

  • نرم افزار چت داخلی
  • فضاهای کاری متمرکز
  • نمایش هیئت مدیره
  • الگوهای پروژه سفارشی
  • تعادل بار کاری
  • ردیابی زمان
  • نمودارهای گانت

علاوه بر این ، می توانید نرم افزار مورد نیاز خود را انتخاب و انتخاب کنید. یا ، می توانید با جمع کردن همه نرم افزارهای Teamwork با هم ، 49٪ پس انداز کنید.

با 35 دلار در ماه برای هر کاربر (حداقل پنج کاربر) ، برای مشاغل با بودجه مناسب مناسب تر است. اما ماژول مدیریت پروژه آنها به تنهایی مقرون به صرفه تر است و از 10 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

روش دیگر ، شما می توانید با یک برنامه برای همیشه لطفا برای حداکثر پنج کاربر و دو پروژه شروع کنید. این یک انتخاب عالی برای تیم های کوچک یا شرکت های با رشد سریع است.

برای 30 روز استفاده آزمایشی رایگان ثبت نام کنید امروز راه حل مدیریت پروژه از راه دور Teamwork را امتحان کنید.

شماره 4 – بررسی آسانا – بهترین برای تیم های کوچک

آسانا یک انتخاب عالی برای تیم های حداکثر 15 نفره است.

و با داشتن میلیون ها کاربر در بیش از 190 کشور در سراسر جهان ، می توانید مطمئن باشید که در دست خوبی هستید.

طرح رایگان برای همیشه آنها شامل 15 صندلی ، کارها و پروژه های نامحدود ، تعیین تکلیف ها ، موعد مقرر و هر آنچه برای مدیریت کارآمد پروژه ها در همه اندازه ها نیاز دارید (جدا از چند ویژگی پیشرفته) است.

با Asana ، می توانید برای اطمینان از حرکت به جلو ، کوچکترین مراحل هر پروژه را ترسیم کرده و پیشرفت تیم خود را در این مسیر پیگیری کنید.

علاوه بر این ، می توانید از ویژگی هایی مانند:

  • نماهای صفحه را بکشید و رها کنید
  • نماهای جدول زمانی
  • گردش کار خودکار
  • درخواست ها و فرم های کاری
  • نمای تقویم
  • بررسی اجمالی نمونه کارها
  • تعادل بار کاری
  • فیلدهای سفارشی
  • الگوهای قابل استفاده مجدد

نه تنها این ، بلکه کل رابط کاربری زیبا و آسان برای پیمایش است.

شما می توانید بین الگوی صنعت از پیش ساخته شده یکی را انتخاب کنید یا خودتان ایجاد کنید تا تیم شما در کمترین زمان در مسیر خود قرار گیرد.

و با 100+ ادغام از جمله Adobe ، Slack ، Gmail ، Chrome ، Drive و موارد دیگر ، می توانید خیالتان راحت باشد چون Asana به خوبی با ابزاری که قبلاً استفاده می کنید بازی می کند.

مقاله مرتبط  11 روش اثبات شده برای افزایش زمان ساکن

بعلاوه ، می توانید پرونده ها را به اشتراک بگذارید ، ارتباط برقرار کنید و بازخورد را همه در یک مکان به اشتراک بگذارید.

با برچسب قیمت رایگان (برای حداکثر 15 کاربر) ، آسان آسان است. با این حال ، اگر از طرح رایگان رشد کردید ، می توانید به یکی از برنامه های پولی آنها از جمله:

  • حق بیمه – 10.99 دلار به ازای هر کاربر در ماه
  • تجارت – 24.99 دلار به ازای هر کاربر در ماه
  • Enterprise – فقط قیمت گذاری سفارشی

برای یک برنامه برای همیشه رایگان ثبت نام کنید برای شروع با آسانا امروز!

شماره 5 – بررسی صفحه هوشمند – بهترین برای تیم های بزرگ

صفحه هوشمند یک نرم افزار مدیریت پروژه پویا است که برای شرکت ها و تیم های بزرگ ساخته شده است. با این حال ، راه حل به اندازه کافی انعطاف پذیر است که متناسب با مشاغل و پروژه های مختلف است.

آنها در پروژه های حرکت سریع با تعداد زیادی قطعه متحرک تخصص دارند. بنابراین ، حتی در پیچیده ترین پروژه ها نیز می توانید به Smartsheet اعتماد کنید.

با استفاده از صفحه هوشمند ، با نمایشگرهای شبکه ، کارت ، گانت و تقویم می توانید نمای پروژه از پایان به پایان را بدست آورید. علاوه بر این ، می توانید داده ها را از فرم ها ، گردش کار خودکار و کارهای تکراری جمع آوری کنید تا ببینید چه چیزی باید ببینید و چه زمانی.

با این حال ، این نرم افزار فراتر از مدیریت ضروری پروژه است. این یک پلت فرم اجرای کار برنده جایزه است که پیاده سازی ، مدیریت و نگهداری آن آسان است.

به علاوه ، 75٪ از 500 شرکت ثروتمند از Smartsheet برای انجام کارها استفاده می کنند.

بنابراین ، شما در شرکت خوبی هستید.

همه برنامه ها همچنین شامل پشتیبانی مشتری درخواستی ، مطالب آموزش مداوم ، آموزش + برنامه های صدور گواهینامه و خدمات مشاوره ای برای کمک به شما در استفاده بهینه از نرم افزار جدید مدیریت پروژه شما هستند.

و همچنین با هر برنامه ای از ابزارهای همکاری ، هر چهار نمای پروژه ، و برنامه ها / ادغام های گسترده تلفن همراه برخوردار هستید.

در حالی که Smartsheet برای اکثر مشاغل کوچک بیش از حد مجاز است ، این یک انتخاب عالی برای شرکت ها و شرکت های بزرگ است که به دنبال ساده سازی فرایندهای تجاری خود هستند.

برنامه های پرداخت شده آنها شامل موارد زیر است:

  • فردی – 14 دلار در ماه
  • تجارت – 25 دلار به ازای هر کاربر در ماه (حداقل سه کاربر)
  • تصدی – سفارشی (ویژگی ها و ابزارهای سازمانی)
  • Premier – سفارشی (سازمانی + ویژگی ها و ابزارهای برتر)

برای 30 روز استفاده آزمایشی رایگان ثبت نام کنید صفحه های هوشمند را بدون ریسک بدون کارت اعتباری امتحان کنید.

شماره 6 – بررسی ترلو – بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه

اگر بودجه محدودی دارید ، ترلو یک نرم افزار عالی رایگان مدیریت پروژه است.

به علاوه ، میلیون ها کاربر از جمله Pinterest ، Peloton ، Fender و Costco به آن اعتماد می کنند تا پروژه هایی را در هر شکل و اندازه ای ترسیم و مدیریت کنند.

این یک ابزار عالی برای مدیریت اساسی پروژه بصری برای هر نوع پروژه ای است ، از بهبود خانه و شلوغی های جانبی گرفته تا کمپین های بازاریابی و عملیات تجاری کامل.

ترلو از تابلوها ، کارتها و لیست ها برای سازماندهی پروژه ها استفاده می کند و آن را به یک بستر آشنا و راحت تبدیل می کند. می توانید کارت را بکشید و رها کنید ، کارت را به تابلوهای جدید منتقل کنید و در ادامه کارها را از هم جدا کنید.

علاوه بر این ، می توانید با استفاده از محرکهای مبتنی بر قانون ، دستورات تقویم و موارد دیگر ، گردش کار خودکار ایجاد کنید.

به علاوه ، برنامه رایگان برای همیشه شامل ویژگی های بصری مانند:

  • تابلوهای شخصی نامحدود
  • کارتها و لیست های نامحدود
  • پیوست پرونده 10 مگابایتی
  • حداکثر 10 هیئت مدیره تیم
  • اتوماسیون اساسی
  • و احراز هویت دو عاملی

این یک راه حل عالی برای تیم های مختلف است ، زیرا همه می توانند به صورت رایگان عضو شوند. با این وجود ، اگر به بیش از ده صفحه هیئت مدیره نیاز دارید ، باید آن را به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

و اگر از طرح رایگان رشد کردید ، می توانید برای ویژگی های پیشرفته تر ، به یک برنامه پرداختی مقرون به صرفه ارتقا دهید. برنامه های پرداختی ترلو شامل موارد زیر است:

  • کلاس تجاری – 9.99 دلار / کاربر در ماه
  • شرکت – 17.50 دلار / کاربر در هر ماه

برای یک برنامه برای همیشه رایگان ثبت نام کنید امروز با ترلو شروع کنید.

خلاصه

پروژه های زوهو توصیه شماره 1 من برای اکثر کاربران است ، شروع هر ماه با 3 دلار در هر کاربر با یک برنامه رایگان رایگان برای همیشه.

با این حال ، یک راه حل مناسب برای مدیریت پروژه وجود ندارد.

بنابراین ، قبل از تصمیم گیری مطمئن شوید که نیازها و نیازهای خود را درک کرده اید. و فراموش نکنید که هنگام گذراندن مراحل ، از معیارهایی که در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید.

چه نرم افزاری برای مدیریت پروژه دارید؟