آموزش سئو

بهترین بررسی های سیستم تلفنی مشاغل سال 2020

سپتامبر 17, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

ارتباط تلفنی نقشی اساسی در فضای کسب و کار امروز دارد. عملاً هر مشاغل ، صرف نظر از اندازه و صنعت ، نیاز به داشتن سیستم تلفنی تجارت دارند.

این بیانیه برای فریلنسرها و شرکتهای تک عضو در 500 شرکت Fortune با هزاران کارمند در چندین مکان صادق است.

فقط یک مشکل وجود دارد – پیدا کردن بهترین گزینه برای کسب و کار شما. با صدها ، اگر نه هزاران انتخاب که باید در نظر گرفت ، محدود کردن گزینه برتر برای کسب و کار شما می تواند یک کار دلهره آور باشد.

خوشبختانه ، من تمام وزنه برداری ها را برای شما انجام داده ام. پس از صرف ساعتهای بیشمار تحقیق و آزمایش سیستمهای مختلف تلفن شغلی ، شش مورد برتر را انتخاب کردم که می توانم آنها را با قاطعیت توصیه کنم.

6 گزینه برتر برای سیستم های تلفنی مشاغل

  1. اوما
  2. تازه فروش
  3. صفحه شماره گیری
  4. حلقه مرکزی
  5. خط 2
  6. اینترمدیا متحد شوید

چگونه بهترین سیستم تلفنی کسب و کار را برای خود انتخاب کنیم

قبل از اینکه به جزئیات بررسی هر سیستم تلفنی کسب و کار بپردازیم ، شما باید روش تحقیق من را درک کنید. هنگام خرید برای برنامه های مختلف ، مجموعه ویژگی ها و ملاحظات خاصی وجود دارد که باید ارزیابی شوند.

با ادامه این راهنما و خواندن نظرات من ، این عوامل را در ذهن داشته باشید.

روش استقرار

به طور کلی ، دو روش اصلی برای استقرار سیستم تلفنی برای کسب و کار شما وجود دارد – cloud یا داخلی. از لحاظ تاریخی ، بیشتر سیستم های تلفنی مشاغل در محل بوده اند. با این حال ، محبوبیت سیستم های ابری و فناوری VoIP افزایش یافته است.

اگر نمی خواهید سیستم تلفن شما به خطوط تلفن ثابت ، دفاتر و دستگاه های خاص متصل باشد ، قطعاً استفاده از cloud بهترین گزینه شماست. اما اگر خط تلفن سنتی تری را ترجیح می دهید ، امکانات داخلی برای شرایط شما کاملاً مناسب خواهد بود.

سیستم های تلفن فیزیکی

آیا برای سیستم تلفن خود نیاز به خرید سخت افزار فیزیکی دارید؟

باز هم ، اگر به دنبال یک تلفن اداری سنتی هستید که روی میز خاصی با اتصال سیم سخت نشسته باشد ، باید این تلفن ها را بخرید. در این سناریو ، خرید سخت افزار به طور مستقیم از ارائه دهنده سیستم تلفن معمولاً به نفع شما است. سخت افزار به ندرت در برنامه شما بسته بندی می شود ، بنابراین هنگام خرید به خاطر داشته باشید. تلفن های واقعی ، هدست ها و غیره هزینه اضافی دارند.

زیبایی سیستم های تلفن ابری این است که شما می توانید از هرجایی تماس بگیرید و دریافت کنید. شما و کارمندانتان می توانید از دستگاه های موجود خود برای این کار استفاده کنید (لپ تاپ ، کامپیوتر رومیزی ، تلفن های هوشمند و …).

نه تنها این باعث می شود سیستم تلفن مشاغل شما به راحتی در دسترس باشد ، بلکه مقرون به صرفه تر است.

اندازه کاربر و مقیاس پذیری

چند نفر از سیستم تلفن مشاغل شما استفاده می کنند؟

فقط تو هستی؟ 5-10 نفره؟ 500؟ 5000 پاسخ این س definitelyال قطعاً در تصمیم شما تأثیر خواهد داشت. سیستم های خاصی برای افراد طراحی شده است ، در حالی که سیستم های دیگر برای تیم های کوچک و مشاغل کوچک ساخته شده اند. روش دیگر ، سیستم های تلفنی تجاری برای سازمان های عظیم با هزاران کاربر در چندین مکان طراحی شده است.

نیازهای اولیه ارتباطی

تعداد زیادی سیستم تلفن تلفنی برای اهداف عمومی وجود دارد. اما برخی با در نظر گرفتن موارد استفاده خاص طراحی شده اند.

به عنوان مثال ، سیستم های تلفنی مشاغل برای مراکز پشتیبانی مشتری ، فروش خارج از کشور و سفارشات تلفنی ورودی وجود دارد. حتی راه حل هایی برای ارتباطات داخلی مانند تماس کنفرانسی و چت تصویری ساخته شده است.

بنابراین نیاز اولیه ارتباطی خود را تعیین کنید ، سپس جستجوی خود را از آنجا شروع کنید.

ویژگی های برنامه

بسیاری از سیستم های تلفنی کسب و کار با دادن “موارد اضافی” و ویژگی های رایگان در برنامه شما ، سعی در بهبود وضعیت بازار خود دارند. اما اگر شما واقعاً هرگز از آنها استفاده نکنید ، اینها نوعی بی فایده است.

من به مواردی مانند پست صوتی تصویری ، نگه داشتن موسیقی ، پاسخگویی خودکار ، هدایت تماس ، مخاطبان ، پیام کوتاه و غیره اشاره می کنم. این لیست همچنان ادامه دارد. این ویژگی ها یا به طور همه جانبه با برنامه شما ارائه می شوند یا در سطح قیمت گذاری طبقه بندی شده ارائه می شوند.

مقاله مرتبط  یک معلم فرانسوی در ناپرویل

توصیه من این است – برای ویژگی هایی که پنج دقیقه قبل نمی دانید وجود دارند هزینه اضافی پرداخت نکنید. به ویژگیهایی که می دانید از آنها استفاده می کنید پایبند باشید. اگر چند جایزه دریافت کنید ، عالی است. اما قربانی بازاریابی عالی این ارائه دهندگان نشوید.

شماره تلفن ها

آیا می خواهید شماره تلفن موجود خود را حفظ کنید؟ آیا به دنبال شماره 800 هستید؟ شماره غرور؟ شماره های رایگان؟

بعضی از شما به دنبال همه اینها خواهید بود. دیگران فقط یک خط برای استفاده اساسی می خواهند. بیشتر سیستم های تلفنی مشاغل طیف گسترده ای از گزینه های مختلف شماره تلفن را ارائه می دهند. اما قیمت ها و پیشنهادها از ارائه دهنده به ارائه دهنده دیگر متفاوت است.

فقط بدانید که ممکن است مجبور شوید هزینه های اضافی را برای مواردی مانند تماس رایگان و شماره تلفن بین المللی پرداخت کنید.

انواع مختلف سیستم های تلفنی کسب و کار

سیستم های تلفنی کسب و کار در واقع یک محصول متناسب با همه نیست. بیشتر مردم این را نمی دانند ، اما در واقع چندین نوع مختلف سیستم تلفنی وجود دارد. من در زیر جزئیات بیشتری درباره هرکدام توضیح می دهم تا هنگام خرید و ارزیابی برنامه ها درک بهتری به شما بدهم.

سیستم های تلفنی VoIP

پروتکل صوتی از طریق اینترنت (به اختصار VoIP) به سرعت به یکی از محبوب ترین انواع سیستم های تلفنی برای کاربران تجاری تبدیل شده است. همانطور که از نام این سیستم پیداست ، این سیستم مبتنی بر اتصال IP است. به جای راه اندازی سیم و تلفن ثابت پیچیده ، یک سیستم VoIP فقط از همان اتصال اینترنتی سازمان شما استفاده می کند.

سیستم های VoIP به طور کلی مقرون به صرفه بوده و به راحتی راه اندازی می شوند. با این حال ، آنها به یک اتصال قوی اینترنت متکی هستند. بنابراین اگر خدمات لکه دار دارید ، این برای کسب و کار شما واقعاً مفید نخواهد بود.

سیستم های تلفن آنالوگ

سیستم های آنالوگ از POTS – سرویس تلفنی قدیمی ساده استفاده می کنند.

به یک سیستم تلفن ثابت ثابت فکر کنید. این یک سرویس آنالوگ است. از خطوط مسی و اتصالات بین سیستم و شرکت مخابراتی شما استفاده می کند. در نتیجه ، تلفن های آنالوگ از کیفیت تماس و قابلیت اطمینان استثنایی برخوردار هستند.

با این حال ، تلفن های آنالوگ فاقد ویژگی های مرتبط با انواع جدیدتری از سیستم های تلفنی هستند. آنها هنوز ویژگی های اساسی تلفن (نگه داشتن ، بی صدا کردن ، انتظار مکالمه ، بلندگو ، شماره گیری سریع ، شماره گیری مجدد و غیره) را ارائه می دهند ، اما شما خیلی بیشتر نخواهید کرد. به طور کلی ، تکنولوژی آنالوگ بسیار قدیمی است.

سیستم های تلفنی PBX

PBX مخفف “صرافی شعبه خصوصی” است. به این سیستم تلفن دیجیتال نیز گفته می شود.

معمولاً برای سیستم های PBX یک لیست ویژگی گسترده با بسیاری از برنامه ها وجود دارد. این راه حل ها برای مشاغلی که می خواهند سیستم تلفنی خود را با انواع اضافی و بروزرسانی سفارشی کنند بسیار مناسب است.

سیستم های تلفنی ترکیبی

تلفن های هیبریدی قابلیت های دیجیتال و IP را ارائه می دهند. این راه حل ها به دلیل قابلیت کاربردی بودن ، در حال افزایش محبوبیت هستند.

بیشتر صاحبان مشاغلی که یک سیستم تلفن دیجیتال خریداری می کنند ، به گزینه های ترکیبی متمایل هستند. این به آنها فرصت می دهد تا در آینده با استفاده از پروتکل های IP گسترش و مقیاس بندی کنند. همچنین برای سیستم های ترکیبی معمول است که دارای ویژگی هایی مانند تلفیق نمابر و ایمیل هستند.

برای اطمینان از صدای با کیفیت بالا ، سیستم تلفن ترکیبی باید دارای اتصال شبکه قوی باشد. کیفیت محدود به نوع سرویس تلفنی است که آن را ارائه می دهد. اتصال به اینترنت قوی بهترین راه برای اطمینان از کیفیت تماس است.

سیستم های تلفن ابری

اصطلاحات “ابر” و “میزبان” اغلب در دنیای خدمات تلفنی تجارت به جای یکدیگر استفاده می شوند. با استفاده از سیستم ابری ، به احتمال زیاد به هیچ سخت افزاری در محل (به غیر از روترهای موجود و سوئیچ های داده خود) نیازی نخواهید داشت.

برای هر کسی آسان است که یک سیستم تلفن ابری را مدیریت کنید ، از جمله کارکنان شما. کلیه موارد شخصی سازی و مدیریت را می توان مستقیماً از طریق یک رابط ساده ارائه شده توسط ارائه دهنده سیستم خود انجام داد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های پلت فرم تجارت الکترونیک سال 2020

ارتباطات روی یک سیستم تلفنی ابری به مرکز داده شخص ثالث (از شرکتی که از آن خریداری کرده اید) و یک اتصال اینترنتی پایدار متکی است.

شماره 1 – بررسی Ooma – بهترین سیستم های تلفنی برای مشاغل کوچک

اوما سیستم های تلفنی VoIP را به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی کرده است. راه اندازی این سیستم آسان است و شما می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه Ooma یا برنامه رایانه رومیزی از هرجایی تماس بگیرید.

شما می توانید سیستم تلفنی Ooma خود را براساس عواملی مانند تعداد کارمندان مورد نیاز برای تلفن ، اتصال فکس ، تماس کنفرانسی ، سخت افزار فیزیکی و موارد دیگر کاملاً شخصی سازی کنید.

این چیزی است که من بیشتر در مورد سیستم تلفن مشاغل Ooma دوست دارم:

  • در کمتر از 15 دقیقه سیستم را راه اندازی کنید
  • شماره موجود خود را نگه دارید یا شماره جدیدی را انتخاب کنید
  • راه اندازی شماره تلفن 1-800 یا رایگان آسان است
  • ویژگی هایی مانند ضبط مکالمه ، برنامه های افزودنی مجازی ، صفحه بندی سربار و موارد دیگر
  • ایجاد “گروه های حلقه ای” (مانند فروش یا خدمات به مشتری)

سیستم تلفنی Ooma برای هر کاربر در هر ماه با 19.95 دلار شروع می شود. هیچ قرارداد یا هزینه پنهانی وجود ندارد. حتی می توانید یک شماره تلفن جدید به صورت رایگان دریافت کنید.

شماره 2 – بررسی کالای تازه فروش – بهترین سیستم تلفنی مشاغل برای مراکز تماس

تازه فروش در مقایسه با سایر سیستم های تلفن تجاری موجود در بازار کمی منحصر به فرد است. این راه حل به طور خاص برای تیم های پشتیبانی مشتری طراحی شده است.

برای اجرای Freshcaller هیچ سخت افزار یا شرایط لازم برای بارگیری وجود ندارد. به عنوان یک سیستم PBX مبتنی بر ابر ، نمایندگان خدمات مشتری شما می توانند از هرجایی به نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

بیش از 40،000 کسب و کار در سراسر جهان به Freshcaller اعتماد دارند. اگر اعتبار آنها برای اقناع شما کافی نیست ، در اینجا یک مرور کلی از ویژگی های برتر است:

  • امکان انتقال شماره های خود یا خرید شماره های جدید از 90+ کشور
  • قابلیت های پیشرفته مسیریابی تماس ورودی
  • ناظر برای نظارت بر مکالمه ، صف تماس و موارد دیگر کنترل می کند
  • استفاده آسان برای تیم های خدمات مشتری از راه دور
  • تشدید هوشمندانه ، انتقال تماس ، یادداشت های نماینده و کنفرانس ها
  • برای تعامل با مشتریان خود از ربات های صوتی AI استفاده کنید

در حالی که Freshcaller قطعاً به سمت تیم های پشتیبانی متمایل است ، سرویس تلفن می تواند به عنوان یک راه حل برای نمایندگان فروش نیز دو برابر شود.

شماره تلفن های محلی هر ماه با 1 دلار شروع می شود و تماس های دریافتی با هر دقیقه 0.016 دلار شروع می شود. می توانید Freshcaller را به مدت 21 روز رایگان امتحان کنید.

شماره 3 – بررسی شماره گیری – بهترین سیستم تلفنی مشاغل برای تیم های از راه دور

صفحه شماره گیری یکی دیگر از راه حل های مدرن تلفن کسب و کار است. این ارائه دهنده از فناوری ابر و VoIP برای سیستم های تلفنی خود استفاده می کند.

برنامه ها از هر کاربر در هر ماه 15 دلار شروع می شود و شما می توانید به مدت 14 روز آن را رایگان امتحان کنید.

Dialpad در فضای کار از راه دور جایگاه خاصی ایجاد کرده است. یک بازدید سریع از وب سایت آنها ، و خواهید دید که # کار از هرجای دیگر با حروف بزرگ در صفحه اصلی گچ شده است.

اینها برخی از دلایلی است که چرا Dialpad را توصیه می کنم:

  • استقرار ، افزودن کاربران و تغییر تعداد در زمان واقعی آسان است
  • ادغام های یکپارچه با ابزارهایی مانند Zendesk ، Salesforce ، G Suite و موارد دیگر
  • پیام کوتاه تجاری ، پیام کوتاه ، پیام کوتاه و گپ گروهی
  • مسیرهای ارتباطی هوشمند را به سمت نمایندگی فروش ، نماینده یا اپراتور مناسب ایجاد کنید
  • ابزارهای فروش ، مراکز تماس و کنفرانس تلفنی

بیش از 70،000 سازمان در سراسر جهان از Dialpad استفاده می كنند. بنابراین می دانید که این یک سیستم تلفن قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

شماره 4 – بررسی RingCentral – بهترین سیستم تلفنی مشاغل برای سازمانهای بزرگتر

حلقه مرکزی به سرعت به یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات در فضای ارتباطات تجاری تبدیل شده است. آنها طیف گسترده ای از راه حلها را بر اساس اندازه شرکت ، صنعت و نیازهای تجاری ارائه می دهند.

می توانید از RingCentral برای سیستم های تلفنی ابری ، کنفرانس ویدیویی ، خدمات از راه دور به مشتری ، مراکز تماس ، گسترش جهانی و موارد دیگر استفاده کنید.

مقاله مرتبط  نحوه به دست آوردن توصیفات: 11 استراتژی اثبات شده

RingCentral تقریباً در هر مقوله ای که تصور کنید توسط 400000+ کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد ، یک رهبر صنعت در این فضا است.

محبوبیت کنار ، اینها برخی از دلایل دیگری است که من RingCentral را خیلی دوست دارم:

  • کاربران جدید را اعزام کنید و در عرض چند دقیقه مقیاس بندی را شروع کنید
  • پذیرش خودکار ، خطوط مشترک و برنامه های افزودنی برای اطمینان از اینکه هرگز تماسی را از دست نمی دهید
  • صوتی با کیفیت بالا
  • امکان تغییر تماس های مستقیم بین تلفن همراه و دسک تاپ تنها با یک کلیک
  • پیام های صوتی بصری خودکار
  • شماره تلفن های محلی را از 200+ کد منطقه تنظیم کنید
  • پورتال مدیر قوی برای مسیریابی تماس پویا ، نظارت بر استفاده و کنترل کیفیت
  • خدمات مشتری 24/7 از تیم دوستانه RingCentral

به طور کلی ، مجموعه ویژگی های گسترده RingCentral قطعاً برای تیم های بزرگتر طراحی شده است. آنها برنامه هایی برای مشاغل کوچک دارند ، اما اکثر تیم های کوچکتر نیازی به این ویژگی های اضافی ندارند.

RingCentral با 19.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. قبل از خرید با یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه سعی کنید.

شماره 5 – بررسی Line2 – بهترین حالت برای افراد و تیم های کوچک

خط 2 دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد این سیستم تلفنی کسب و کار باعث می شود تا هرکسی بتواند خط دوم را به تلفن موجود خود اضافه کند.

شماره تلفن مشاغل جدید شما به راحتی می تواند مستقیماً از طریق برنامه تلفن همراه Line2 مدیریت شود.

کل فرآیند به سادگی 1 ، 2 ، 3 است – ثبت نام کنید ، یک شماره را انتخاب کنید و برنامه را بارگیری کنید. خودشه! اکنون بدون دادن شماره تلفن شخصی خود ، قادر خواهید بود از طریق تلفن هوشمند خود تماسهای شغلی برقرار و دریافت کنید.

از دیگر ویژگی های قابل ذکر عبارتند از:

  • علاوه بر تلفن های هوشمند ، Line2 روی مک ، رایانه های شخصی و رایانه لوحی نیز کار می کند
  • وقتی مقیاس کسب و کار خود را می گیرید ، می توانید چندین خط اضافه کنید
  • نصب بدون نیاز به سخت افزار یا IT آسان است
  • Line2 همیشه با ویژگی های جدید تماس و پیام رسانی ارائه می شود

به طور کلی ، مفهوم Line2 کاملاً ساده است. این برای کاربران فردی ، مشاغل آزاد و صاحبان مشاغل کوچک مناسب است.

این برنامه ها با ضمانت 30 روزه برگشت پول فقط با 9.95 دلار در ماه شروع می شوند.

شماره 6 – Intermedia Unite Review – بهترین پلت فرم ارتباطات تجاری همه در یک

اینترمدیا متحد شوید چیزی فراتر از یک سیستم تلفنی تجاری PBX است. همچنین ابزارهایی برای کنفرانس ویدیویی ، گفتگوی زنده ، مدیریت فایل و اشتراک صفحه نمایش دریافت خواهید کرد.

همه این ویژگی ها به طور کامل در یک پلت فرم ارتباطی و همکاری یکپارچه کاملاً یکپارچه قرار دارند.

اگر فقط به دنبال یک سیستم تلفن اصلی کسب و کار هستید ، این گزینه احتمالاً مناسب شما نیست. اما برای مشاغلی که به دنبال یک راه حل همه در یک هستند ، من واقعاً نمی توانم گزینه ای بهتر از Intermedia Unite را نام ببرم.

  • متصدی خودکار برای ارتباط مشتریان با شخص مناسب
  • طیف گسترده ای از ادغام ها برای ایجاد تعاملات کارآمد
  • این سیستم از طریق برنامه تلفن همراه Intermedia Unite و برنامه دسک تاپ کار می کند
  • پشتیبانی تلفنی در دستگاه های میز میز از پیش پیکربندی شده
  • خدمات مشتری برنده جایزه ، 24/7
  • سرپرستان از ابزارهای مدیریت سفارشی و تجزیه و تحلیل های عملی بهره مند می شوند

قیمت Intermedia Unite از 27.99 دلار در هر ماه برای هر کاربر شروع می شود. با توجه به تمام ویژگی هایی که در این بسته دارید ، این یک معامله است.

خلاصه

اینکه بگویید گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن یک سیستم تلفنی کسب و کار در نظر گرفته اید ، اظهارنظر جدی خواهد بود. اما با استفاده از این راهنما ، شما می توانید بر اساس نیازهای خود تصمیم درست را بگیرید.

در بازاری که از سیستم تلفن برای مشاغل اشباع شده است ، من واقعاً فقط شش گزینه را که در بالا بررسی شد دوست دارم.

بنابراین جستجوی خود را از آنجا شروع کنید و از راهنمای خرید که قبلاً در راهنمای من شرح داده شده استفاده کنید. این شما را به مسیر درست هدایت می کند.