آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار گپ زنده از سال 2020

اکتبر 3, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

گفتگوی زنده به سرعت به بخشی جدایی ناپذیر از خدمات مشتری در عصر دیجیتال تبدیل شده است.

وقتی مشتری یا بازدید کننده وب سایت س questionال ، شکایتی دارد یا به کمک دیگری نیاز دارد ، انتظار دارد از طریق گپ مستقیم به مارک شما برسد.

علاوه بر تجربه مشتری بهتر ، گفتگوی زنده برای تیم پشتیبانی شما نیز کارآمدتر است. تکرارهای سرویس نمی توانند همزمان بیش از یک تماس تلفنی برقرار کنند ، اما می توانند همزمان چندین مکالمه گفتگوی زنده را مدیریت کنند.

به طور کلی ، گفتگوی زنده سریع ، موثر و مقرون به صرفه تر از هر نوع ارتباط دیگر با مشتری است. از نظر ترجیحات مصرف کننده ، رتبه بالاتری نسبت به تلفن ، ایمیل و رسانه های اجتماعی دارد. هر وب سایت نیاز به چت زنده دارد.

با این اوصاف ، امروزه ده ها راه حل مختلف برای گفتگوی زنده در بازار موجود است. کدام یک برای شما و وب سایت شما بهترین است؟ در ادامه برای تجزیه و تحلیل عمیق من ادامه دهید.

7 گزینه برتر برای نرم افزار چت زنده

  1. زندسک
  2. JivoChat
  3. چت خالص
  4. آی فون
  5. چت زنده
  6. به دست آوردن
  7. Smartsupp

چگونه بهترین نرم افزار چت زنده را برای خود انتخاب کنیم

در حالی که گزینه های مختلف گپ زنده را مقایسه می کنید ، مجموعه ویژگی ها و ملاحظات خاصی وجود دارد که باید ارزیابی شوند. من این فاکتورها را با جزئیات بیشتر تجزیه می کنم ، بنابراین شما درک بهتری از آنچه که باید جستجو کنید خواهید داشت.

تعداد عوامل

تیم پشتیبانی شما چقدر بزرگ است؟

تفاوت زیادی بین مشاغل با 5 ، 50 و 500 نماینده وجود دارد. در اکثر برنامه ها محدودیت هایی در مورد تعداد تکرارهای پشتیبانی می توانند به نرم افزار دسترسی داشته باشند. سایر برنامه ها دارای حداقل نیاز صندلی نیز خواهند بود.

همچنین برای شما مهم است که با رشد شرکت خود به جاده نگاه کنید. آیا اضافه کردن عوامل جدید به برنامه شما در مقیاس آسان است؟ مطمئن شوید که در طرحی قفل نشده اید که مقیاس پذیری شما را محدود کند.

از موارد استفاده کنید

چرا دقیقاً در بازار نرم افزار چت زنده هستید؟

مطمئناً ، گزینه های کلی زیادی وجود دارد. اما برخی از نرم افزارها متناسب با نیازها و اهداف خاص طراحی شده اند. به عنوان مثال ، نرم افزار چت زنده برای صلاحیت سرب ، نرم افزار گپ زنده برای جلب مشتری و نرم افزار چت زنده برای پشتیبانی مشتری وجود دارد.

اینها تنها چند نمونه از موارد زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

پشتیبانی از Omnichannel

اگر مشتریانی را مجبور کرده اید که از کانال های مختلف با مارک شما تماس بگیرند ، می خواهید مطمئن شوید که این نرم افزار به طور یکپارچه با آن سیستم های شخص ثالث ادغام می شود.

به عنوان مثال ، شما می توانید مکالمات وب سایت خود و مکالمات Facebook Messenger را در همان نرم افزار چت زنده مدیریت کنید. نمایندگان خدمات شما به جای تغییر صفحه نمایش و مجبور شدن به استفاده از سیستم عامل های مختلف ، می توانند همه کارها را از یک داشبورد منفرد انجام دهند.

اتوماسیون

مسلماً اتوماسیون مهمترین و مطلوبترین ویژگی نرم افزار چت زنده است. درخواست خدمات را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشد ، و یک روش مقرون به صرفه برای ارائه کمک 24/7/365 است.

Chatbots استراحت ناهار یا روزهای بیمار را انجام نمی دهد. آنها شب ها ، آخر هفته ها و تعطیلات کار می کنند. بنابراین اگر یک بازدید کننده وب سایت در ساعت 2:00 بامداد روز شنبه سالی داشته باشد ، به طور بالقوه می توان آن را با یک چت بات سلف سرویس برطرف کرد.

برای مشاغل دارای چندین بخش ، گپ بات ها و نرم افزار چت زنده می توانند پیام ها را به طور خودکار به نماینده مناسب هدایت کنند. س Quesالات مربوط به بازده مستقیماً به یک نماینده پشتیبانی ارسال می شود ، در حالی که س questionsال در مورد محصولات جدید به یک نماینده فروش ارسال می شود.

ویژگی های اضافی و پاداش

جدا از ابزار اصلی نرم افزار چت زنده ، هر نرم افزار ویژگی های اضافی با برنامه های مختلف را ارائه می دهد. همه اینها یک معامله شکستن نخواهد بود ، اما اگر بخواهید از این پیشنهادات استفاده کنید مفید است.

من به ویژگی هایی مانند ادغام CRM ، سابقه گپ ، ابزارک های سفارشی ، نظارت بر سرپرست ، ویژگی های میز راهنما ، انطباق با HIPAA ، ادغام تقویم ، زمان بندی قرارها و غیره اشاره می کنم.

مقاله مرتبط  چگونه اینفلوئنسرهای اینستاگرام را پیدا کنیم

انواع مختلف نرم افزار چت زنده

در هسته اصلی خود ، نرم افزار گپ زنده اساساً در یک وب سایت بین یک بازدید کننده و نماینده مارک از یک گپ باکس در گوشه صفحه ، در زمان واقعی پیام رسانی می کند. اما در این طبقه بندی گسترده ، گفتگوی زنده را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد.

چت بات ها

چت بات ها از فناوری AI و اتوماسیون برای حل مشکلات استفاده می کنند. در صورت افزودن چت بات به وب سایت خود ، در بسیاری از موارد ، بدون ارتباط متقابل انسانی ، س customerالات مشتری برطرف می شود.

همچنین معمولاً معمولاً قبل از اینکه مکالمه را با نماینده پشتیبانی هدایت کنید ، سایتها از chatbots در ابتدا استفاده می کنند. چت بات ها می توانند به صلاحیت بازدید کننده کمک کرده و در نهایت سریعتر س resolvedال را برطرف کنند.

Chatbots معمولاً با برنامه های اساسی نرم افزار چت زنده استاندارد نمی شود. این موارد معمولاً به صورت افزودنی ارائه می شوند. اجازه ندهید که قیمت بات های چت شما را از استفاده از آنها بترساند. در دراز مدت ، استفاده از ربات بسیار ارزان تر از پرداخت هزینه نیروی انسانی است.

چت زنده برای فروش

بسیاری از راه حل های ویژه ویژه فروش ویژه چت زنده وجود دارد. این نوع از نرم افزار چت زنده شامل ابزارهای داخلی CRM (یا ادغام با CRM ای که از قبل استفاده می كنید) ، ویژگی های صلاحیت سرب و ابزارهای تعامل مشتری است.

اگر از نرم افزار چت زنده ساخته شده برای فروش استفاده می کنید ، نمایندگی های فروش شما بسیار راحت تر می توانند منجر به بسته شدن منجر شوند.

نرم افزار پشتیبانی مشتری

گفتگوی زنده یکی از ملفه های رایج نرم افزار helpdesk است. بسیاری از نرم افزارهای خدمات مشتری در بازار از ویژگی هایی برای پشتیبانی از بلیط و همکاری تیمی برخوردار هستند ، اما بهترین آنها شامل گپ زنده نیز خواهد بود.

هر نرم افزار چت زنده به طور خاص برای پشتیبانی مشتری ساخته نشده است. بنابراین اگر این ویژگی اصلی است که به دنبال آن هستید ، مطمئن شوید که با استفاده از آن ویژگی های میز راهنما و ابزارهای پشتیبانی راه حلی را انتخاب کرده اید.

شماره 1 – بررسی Zendesk – بهترین گزینه برای جذب مشتری

Zendesk یک نرم افزار چت زنده همه کاره است که مورد اعتماد بیش از 200000 کسب و کار در سراسر جهان است. آنها راه حل هایی برای فروش ، پشتیبانی و جذب مشتری دارند.

یکی از دلایلی که Zendesk در لیست من رتبه بالایی دارد ، سادگی آن است. استفاده از این نرم افزار آسان است و شما می توانید آن را ظرف چند ساعت پس از ثبت نام مستقر کنید.

Zendesk توسط برخی از بزرگان و رهبران صنعت مانند Shopify ، Slack ، Uber ، Venmo و موارد دیگر استفاده می شود. در اینجا برخی از مهمترین دلایل توصیه من وجود دارد:

  • قبل از ورود مشتریان به سایت شما ، با تعامل فعالانه با آنها تماس بگیرید
  • تجزیه و تحلیل قدرتمند رضایت مشتری ، عملکرد نماینده و سایر KPI ها
  • پشتیبانی از Omnichannel با ایمیل ، اجتماعی ، تلفنی و گفتگوی زنده
  • سلف سرویس و ابزار دانش بنیان به بیش از 40 زبان
  • پیشنهادات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی از سرنخ های زمینه

Zendesk Chat از 14 دلار برای هر نماینده در ماه شروع می شود.

اما من مجموعه پشتیبانی Zendesk را پیشنهاد می کنم. این بسته دارای ویژگی هایی برای چت ، پشتیبانی ، پیام رسانی و صوتی است که از 89 دلار در ماه شروع می شود. همچنین لازم به ذکر است که Zendesk یک مجموعه فروش را نیز در نظر گرفته است.

هر برنامه Zendesk را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید.

شماره 2 – بررسی JivoChat – بهترین نرم افزار چت زنده کراس پلت فرم

JivoChat به عنوان یک راه حل پیام رسانی تجاری همه در یک مارک تجاری شناخته می شود. این امکان را برای شما فراهم می کند تا از طریق تلفن ، ایمیل ، ارتباطات اجتماعی و البته گفتگوی زنده با مشتریان ارتباط برقرار کنید – همه از یک پلت فرم واحد.

این برنامه بصورت یکپارچه با ابزارها و سرویسهای مشهوری که قبلاً از آنها استفاده می کنید مانند Slack ، Weebly ، WordPress ، Wix ، Pipedrive ، Zapier ، Shopify و غیره ادغام می شود.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم POS سال 2020

بیش از 284،000 وب سایت در سراسر جهان برای نیازهای گپ زنده خود به JivoChat اعتماد می کنند و این امر آن را به یکی از محبوب ترین راه حل های موجود در بازار امروز تبدیل کرده است. در اینجا یک مرور سریع و توضیح در مورد محبوبیت این نرم افزار وجود دارد:

  • سازگار با فیس بوک ، واتس اپ ، اپل چت تجاری ، تلگرام ، ایمیل و غیره
  • کلیه ارتباطات مشتری از یک پنجره مدیریت می شود
  • ویجت چت زنده در هر دستگاه ، مرورگر و سیستم عامل کار می کند
  • این برنامه قابل تنظیم است و قابلیت ترجمه به 20 زبان مختلف را دارد
  • پیام های فعال خودکار بر اساس محرک های سفارشی
  • ادغام CRM و اطلاعات بازدید کننده (مانند مکان و منبع کلیک)
  • گزارش ها و گزارش های گپ بین مشتریان و نمایندگان

JivoChat چت ها و وب سایت های نامحدود را در هر برنامه ای از جمله نسخه رایگان ارائه می دهد.

این نرم افزار و ویژگی های اساسی آن برای پنج عامل اول شما رایگان است. قیمت گذاری از 13 دلار در ماه برای هر نماینده آغاز می شود که به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های JivoChat را می دهد. به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید.

شماره 3 – بررسی خالص چت – بهترین ویژگی های چت زنده

Pure Chat یک راه حل چت زنده عالی برای تیم های کوچک و متوسط ​​است.

در مقایسه با سایر راه حل های موجود در بازار امروز ، Pure Chat یکی از غنی ترین ویژگی های چت زنده است که با آن روبرو خواهید شد. حتی بهتر ، همه این ویژگی ها در هر برنامه ای گنجانده شده است.

بیایید نگاهی دقیق تر به لیست ویژگی های گسترده Pure Chat بیندازیم:

  • چت نامحدود
  • سفارشی سازی ویجت پیشرفته
  • نقش های امنیتی (برای سرپرستان ، اپراتورها ، کاربران قدرت)
  • اعلان های گپ
  • پاسخ های آماده
  • انتقال پرونده
  • اقدامات مبتنی بر ماشه
  • تجزیه و تحلیل در زمان واقعی و ردیابی بازدید کننده

دو طرح مختلف Pure Chat برای انتخاب وجود دارد – Growth و Pro. این هزینه ها به ترتیب از 39 و 79 دلار در ماه شروع می شوند. برنامه رشد با چهار کاربر و برنامه Pro با ده کاربر ارائه می شوند. کاربران اضافی هزینه اضافی دارند.

برای اکثر مشاغل ، من برنامه Pro را توصیه می کنم. این امکان را به شما می دهد تا مارک Pure Chat را از ابزارک خود حذف کنید و می توانید از آن در تعداد نامحدودی وب سایت استفاده کنید.

برای دسترسی به همه ویژگی ها ، هر یک از این برنامه های Pure Chat را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید.

شماره 4 – بررسی اینترکام – بهترین برای صلاحیت های سرب

اینترکام به عنوان “بستر ارتباط مکالمه” مارک شده است. این یک روش هوشمندانه است که می تواند به شما کمک کند از طریق پیام رسانی و گفتگوی زنده روابط مشتری را برقرار کنید.

بیش از 30،000 شرکت در سراسر جهان از جمله Microsoft ، IBM ، Udemy و Sotheby’s به این نرم افزار اعتماد دارند.

چه چیزی Intercom را بسیار عالی می کند؟ بیایید نگاهی دقیق به نکات برجسته نرم افزار بیندازیم:

  • تبدیل سایت را با پیام های هدفمند ، ربات ها و گپ در زمان واقعی تقویت کنید
  • با برقراری ارتباط ، مشتریان را فعال ، و دوباره درگیر آنها کنید
  • ابزارهای پشتیبانی فعال و ویژگی های خودیاری
  • تعاملات مشتری را در همه کانال ها از یک داشبورد واحد مدیریت کنید
  • 250+ ادغام خارج از جعبه و API برای ادغام های سفارشی

این نرم افزار با قیمت 39 دلار در ماه برای ویژگی های اصلی چت زنده و پیام رسانی خروجی شروع می شود.

برای استفاده از اتوماسیون و مدیریت صلاحیت های سرب در مقیاس ، من برنامه تسریع را پیشنهاد می کنم. از 499 دلار در ماه شروع می شود و شامل ده صندلی است. این ویژگی های عالی مانند ربات های سفارشی ، صندوق ورودی تیم و موارد دیگر را دارد.

با یک دوره آزمایشی 14 روزه Intercom را به صورت رایگان امتحان کنید.

شماره 5 – بررسی LiveChat – متنوع ترین نرم افزار چت زنده

با یک نام تجاری مانند LiveChat ، جای تعجب نیست که ببینید این نرم افزار در لیست من بالا است. بیش از 30،000 کسب و کار در بیش از 150 کشور جهان از جمله نام هایی مانند PayPal ، McDonald’s ، Adobe و Mercedes-Benz به این ابزار اعتماد دارند.

این نرم افزار برای چت آنلاین ، پشتیبانی چند کاناله ، تولید سرب ، نظرسنجی آنلاین ، پشتیبانی درون برنامه ای ، امتیاز خالص پروموتر و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد – و آن را به یکی از همه کاره ترین راه حل های موجود در بازار امروزی تبدیل کرده است.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را در DuckDuckGo تقویت کنیم

در اینجا یک مرور مختصر از ویژگی ها ، مزایا و موارد برجسته قابل توجه LiveChat وجود دارد:

  • کارت های محصول را به مکالمه های چت زنده اضافه کنید
  • از فرم های سفارشی و ربات های گفتگوی AI برای صلاحیت هدایت های خود استفاده کنید
  • فروش و KPI را به طور خودکار ردیابی کنید تا اثربخشی را کنترل کنید
  • مسیریابی عامل خودکار
  • ایجاد خودکار بلیط
  • بازدیدکنندگان را براساس رفتار آنها در سایت خود تقسیم کنید
  • 170+ ادغام (Dropbox ، BigCommerce ، MailChimp ، Shopify ، Salesforce و غیره)

LiveChat به راحتی قابل استفاده و تنظیم است. برنامه ها از 16 دلار در هر ماه در هر ماه شروع می شود ، و شما می توانید آن را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید. بدون کارت اعتباری مورد نیاز است.

شماره 6 – بررسی بررسی – بهترین نرم افزار چت زنده برای Chatbots

اکتساب محبوب ترین نرم افزار چت زنده موجود در بازار امروز نیست. اما هنوز هم مورد اعتماد سازمان های بزرگی مانند لکسوس ، آئودی ، نیروی هوایی ایالات متحده ، Discover و غیره است. این یک راه حل همه در یک برای پشتیبانی از همه کانال ، پایگاه دانش ، چت ویدیویی ، تلفن VoIP و موارد دیگر است.

برای کسانی که می خواهید پیشرفته ترین ربات های چت را به وب سایت خود اضافه کنید ، بهترین پیشنهاد من Acquire است.

بیایید نگاهی دقیق به آنچه باعث می شود Acquire در بین مردم متمایز شود ، بیندازیم:

  • س questionsالات معمول را با ربات های چت AI به طور خودکار انجام دهید
  • مقالات پایگاه دانش خود را با گپ بات همگام سازی کنید
  • وقتی رباتها نمی توانند راه حلی ارائه دهند ، با عوامل انسانی گپ بزنید
  • برای استقرار ربات ها ، نیازی به کدگذاری نیست یا توسعه دهندگان لازم نیست
  • همه کانال های ایمیل ، اجتماعی ، گپ مستقیم و سایر کانال ها را از یک صندوق ورودی مدیریت کنید
  • ابزار همکاری تیمی
  • برای عیب یابی با علامت گذاری در صفحه ، از مرور همزمان نرم افزار استفاده می کنید
  • گپ ویدیویی با مشتریان

دلیل دیگری که من Acquire را دوست دارم این است که این شرکت از مشتری پشتیبانی استثنایی می کند. این یک مارک در حال رشد است ، اما تیم آنها هنوز هم 24 ساعت شبانه روز برای پاسخگویی به نیازهای شما در دسترس است.

قیمت گذاری بصورت آنلاین در دسترس نیست برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش اکتساب تماس بگیرید.

شماره 7 – بررسی Smartsupp – بهترین مورد برای نظارت بر رفتار بازدید کنندگان

Smartsupp یکی دیگر از نرم افزارهای چت زنده با قابلیت های همه کانال است. این راه حل توسط بیش از 425،000 وب سایت استفاده می شود.

این یک روش عالی برای افزایش وفاداری مشتری ، ایجاد مکالمه و بهبود تعامل با گفتگوی زنده و ربات ها است.

Smartsupp امروزه یکی از منحصر به فردترین ویژگیهای کلیه نرم افزارهای گفتگوی زنده موجود در بازار را دارد. این دارای ضبط های ویدئویی داخلی است که به نمایندگان شما درک عمیق تری از نحوه حرکت هر بازدید کننده در سایت شما می دهد. این به شما این امکان را می دهد تا نمایندگان کشف کنند که افراد در کجا گم می شوند ، بنابراین می توانند پشتیبانی بهتری ارائه دهند.

همچنین از ویژگی های برتر مانند:

  • یکپارچه سازی و API خارج از جعبه
  • تجزیه و تحلیل و رتبه بندی رضایت مشتری
  • پیام های خودکار شخصی با قوانین هوشمند ایجاد کنید
  • در حالی که از برنامه تلفن همراه Smartsupp استفاده می کنید با مشتریان ارتباط برقرار کنید
  • داشبورد وب با تجزیه و تحلیل مشتری
  • ظاهر و رنگ جعبه گپ را سفارشی کنید
  • عکسهای شخصی شده را برای پشتیبانی از نام نماینده در ابزارک گپ اضافه کنید

برای وب سایت های کوچکتر با نیازهای اساسی ، Smartsupp برای سه نماینده اول شما برای همیشه رایگان است. برنامه های پرداختی از 10 دلار در ماه شروع می شود.

امروز می توانید با ایجاد یک حساب رایگان Smartsupp را امتحان کنید.

خلاصه

بسیاری از راه حل های چت زنده عالی در دسترس است. اما هفت توصیه شده در این راهنما قطعاً مورد علاقه من هستند.

بهترین گزینه برای وب سایت شما کدام است؟

حتماً از روشی که قبلاً در این راهنما توضیح دادم پیروی کنید. با این کار محدود کردن گزینه ها برای شما بسیار راحت تر خواهد بود.