آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار همکاری 2020

اکتبر 31, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

نرم افزار همکاری امروزه به ابزاری ضروری برای مشاغل تبدیل شده است.

با تیم های پراکنده در مکان های مختلف که از راه دور کار می کنند ، این ابزار اطمینان می دهد که همه می توانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند و همکاری کنند. از اعلام حضورهای ساده و به روزرسانی های وضعیت لحظه ای گرفته تا مدیریت مداوم پروژه ، نرم افزار همکاری می تواند مشاغل مختلف و متنوعی را در خود جای دهد.

سازمان شما حتی می تواند از نرم افزار همکاری برای بهبود نحوه کار با مشتریان ، پیمانکاران و سهامداران در تجارت شما استفاده کند.

با استفاده از ابزارهای همکاری ، همه از گردش کار بهبود یافته بهره مند می شوند و دسترسی بیشتری به اطلاعات مهم دارند.

اما برای استفاده از این مزایا ، اولین کار شما پیدا کردن نرم افزار مناسب همکاری برای تجارت شما خواهد بود – و گزینه های زیادی وجود دارد.

برای سهولت تصمیم گیری ، از راهنمای خرید و توصیه هایی که در این پست بررسی کرده ام استفاده کنید.

6 گزینه برتر برای نرم افزار همکاری

  1. سستی
  2. ترلو
  3. گله
  4. پروژه های زوهو
  5. حمله کردن
  6. BlueJeans

چگونه بهترین نرم افزار همکاری را برای خود انتخاب کنیم

همانطور که قبلاً ذکر شد ، امروزه ابزارهای مختلف همکاری زیادی در بازار موجود است. با ده ها ، اگر نه صدها گزینه برای انتخاب ، محدود کردن بهترین گزینه برای کسب و کار شما می تواند یک کار بلند باشد.

برای سهولت در روند خرید ، من فاکتورهای اصلی را شناسایی کرده ام که هنگام ارزیابی گزینه های مختلف باید در نظر گرفته شوند. در زیر سریعاً هر یک را با جزئیات بیشتر توضیح خواهم داد.

نوع نرم افزار

نرم افزار همکاری در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد.

شما با راه حلهای ساخته شده برای مدیریت پروژه روبرو خواهید شد ، در حالی که سایر راه حل ها به طور خاص برای پیام رسانی فوری یا کنفرانس ویدیویی ساخته شده اند. امروزه حتی برخی از راه حل های همه در یک بازار وجود دارد.

بهترین گزینه برای شما به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. برخی از شما ممکن است فقط به یک ابزار پیامرسانی داخلی احتیاج داشته باشید ، در مقابل یک بستر برای ذخیره سازی اسناد یا مدیریت کار. در ادامه این راهنما در مورد انواع مختلف نرم افزارهای همکاری با جزئیات بیشتر بحث خواهیم کرد.

اندازه کسب و کار

شرکت شما چقدر بزرگ است؟

علاوه بر تعداد افراد تیم شما ، باید به تعداد تیم ها ، ادارات و سایر بخش ها نیز توجه شود.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید ابزاری داشته باشید که هر شخص در سازمان شما بتواند برای تماس با کارمند دیگری استفاده کند. اما پرونده هایی که توسط تیم حسابداری یا بخش منابع انسانی به اشتراک گذاشته می شود ، نباید برای تیم بازاریابی شما در دسترس باشد. کارکنان فروش شما نباید بتوانند به سوابق مالی حساس دسترسی داشته باشند.

بنابراین مطمئن شوید که نرم افزاری که در نظر دارید به شما امکان می دهد گروه های مختلفی را برای هر بخش یا پروژه ایجاد کنید. همچنین می خواهید به دنبال ویژگی هایی برای مدیریت مجوزها و دسترسی هر کاربر باشید.

قابلیت استفاده

نرم افزار همکاری باید زندگی شما را آسان تر کند نه دشوارتر.

برخی ابزارها در خارج وجود دارد که بدون شک پیچیده تر از سایر ابزارها هستند. بسته به نیاز شما و سطح مهارت فنی کاربران نهایی ، خوب است. هر زمان که از نرم افزار جدید استفاده می کنید ، همیشه یک منحنی یادگیری وجود دارد. بنابراین شما باید آن را در ذهن داشته باشید.

با این حال ، پس از چند هفته یا چند ماه اول استفاده از این نرم افزار ، کل تیم شما باید مهارت کافی داشته باشد. در غیر این صورت ، می تواند پیچیدگی هایی را به فرآیندهای شما اضافه کند ، در مقابل افزایش عملکرد و بهره وری.

من اکیداً توصیه می کنم که از نسخه های آزمایشی و آزمایشی رایگان استفاده کنید. این به شما واقعاً درک بهتری از انتخاب آسان ترین گزینه ها خواهد داد.

ابزارهای سازمانی

این piggybacks از آخرین نکته ما خاموش است. بهترین نرم افزار همکاری ، نظم و ترتیب را برای شما آسان می کند.

بسته به نرم افزار مورد نظر ، ممکن است کارت های کاری ، پوشه ها ، گروه ها یا روش های دیگری برای نظم بخشیدن به همه موارد وجود داشته باشد. چگونه می توانید از یک پروژه به پروژه دیگر بپرید؟ آیا کاربران به راحتی می توانند پرونده یا سندی را که توسط یک همکار به اشتراک گذاشته شده است پیدا کنند؟ آیا ناظران و مدیران پروژه می توانند همه موارد را در سطح بالاتر پیگیری کنند؟

مقاله مرتبط  10 گزینه جایگزین Google Hangouts on Air

در مقیاس ، نحوه سازماندهی همه چیز در نرم افزار همکاری شما تقویت می شود. اگر شما فقط یک تیم کوچک را با پنج کاربر که روی یک پروژه کار می کنند اداره می کنید ، این ممکن است مهم نباشد. اما هنگامی که این تعداد به صدها یا هزاران جهش می یابد ، سازماندهی سازمان بسیار حیاتی می شود.

ادغام ها

نرم افزار همکاری شما باید بصورت یکپارچه با سایر ابزارها و نرم افزارهایی که شرکت شما از آنها استفاده می کند ادغام شود.

قبل از اینکه تصمیم خود را نهایی کنید ، از CMS گرفته تا CRM ، نرم افزار ایمیل ، خدمات ذخیره سازی ابری و موارد دیگر مطمئن شوید که این ادغام ها را بررسی می کنید. اگر همه چیز از یک سیستم عامل قابل کنترل و دسترسی باشد ، استفاده از نرم افزار همکاری آسان تر است. در غیر این صورت ، کاربران باید بین ابزارهای مختلف به عقب و جلو برگردند ، که از نظر کارایی ایده آل نیست.

انواع مختلف نرم افزار همکاری

قبل از اینکه وارد بررسی ها و توصیه ها بشویم ، می خواهم انواع مختلف ابزارهای همکاری در بازار را به وضوح شناسایی و توضیح دهم. در اینجا برخی از گزینه هایی وجود دارد که هنگام مرور در اطراف با آنها روبرو خواهید شد:

نرم افزار مدیریت پروژه

همانطور که از نام آن پیداست ، نرم افزار مدیریت پروژه برای تیم هایی طراحی شده است که روی پروژه های مختلف کار می کنند. یک پروژه را می توان چیزی با تاریخ شروع و پایان مشخص مشخص تعریف کرد.

این می تواند از یک پروژه توسعه برنامه در مقیاس کامل گرفته تا یک کمپین بازاریابی کوچکتر باشد.

ابزارهای مدیریت پروژه به تیم های شما این امکان را می دهد تا در برخی مواقع خودکار کارها را روی پروژه ها انجام دهند. اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید ، مطمئن شوید که راه حلی متناسب با سبک مدیریت پروژه خود پیدا کرده اید (مدیریت ناب ، مدیریت چابک ، تخته های کنبان ، نمودارهای گانت و غیره).

بسیاری از ابزارهای مدیریت پروژه به عنوان یک راه حل همکاری تیمی همه در یک مارک شناخته می شوند.

اشتراک فایل و ذخیره سند

برخی از راه حل ها به طور خاص برای به اشتراک گذاری پرونده ها و اسناد ساخته شده است.

با استفاده از این ابزارها ، اعضای تیم می توانند دسترسی به پرونده های مشترک را انتقال ، توزیع و سفارشی کنند. یک فایل می تواند از تصویری گرفته تا PDF یا حتی پرونده های بزرگتر مانند نرم افزار ، فیلم یا کتاب الکترونیکی باشد.

در مقایسه با انتقال پرونده ها از طریق ایمیل ، مدیریت پرونده ها و همکاری با یک ابزار ابری بسیار آسان تر و ایمن تر است.

پیام رسانی فوری

ابزار پیام رسانی برای تیم هایی که می خواهند از ارتباطات بی درنگ بهره مند شوند ایده آل است. اگر به یک پاسخ سریع نیاز دارید یا می خواهید رفت و برگشت را با یک همکار برقرار کنید ، قطعا پیام فوری کارآمدتر از ایمیل است.

این موارد همچنین برای گپ های گروهی که چندین عضو می توانند در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند بسیار مناسب هستند. باز هم ، این گزینه جایگزین بهتری برای ایمیل سنتی است.

برخی از ابزارهای همکاری دارای ویژگی های پیام رسانی فوری داخلی هستند ، در حالی که برخی دیگر به طور خاص در پیام رسانی فوری تخصص دارند. هر نرم افزار همکاری شامل پیام رسانی تیمی نیست.

نرم افزار تماس کنفرانسی

نرم افزار کنفرانس تلفنی ارتباطات در زمان واقعی را به سطح بعدی می رساند.

گذشته از پیام رسانی فوری (یا علاوه بر پیام رسانی فوری) ، این ابزارها به تیم ها امکان می دهند با استفاده از گفتگوی صوتی و تصویری همکاری کنند. حتی می توانید از ویژگی های اضافی مانند اشتراک صفحه ، حالت ارائه و غیره بهره مند شوید.

مشاغل از نرم افزار کنفرانس هم برای همکاری داخلی و هم برای همکاری با مشتریان ، پیمانکاران ، سهامداران و موارد دیگر استفاده می کنند.

ابزارهای هماهنگی

به طور کلی ، ابزارهای هماهنگی جز a نرم افزارهای همکاری هستند.

من به ویژگی هایی مانند ردیابی زمان ، برنامه ریزی ، تقویم ها ، به روزرسانی های وضعیت و غیره اشاره می کنم. به عنوان مثال ، یک تقویم مشترک به شما کمک می کند در دسترس بودن همه افراد را در زمان واقعی درک کنید بدون اینکه مزاحمتی برای آنها ایجاد کنید. هنگام برنامه ریزی جلسات یا کارهای مشابه ، این کارایی را بهبود می بخشد.

مقاله مرتبط  چگونه می توان در گوگل بهتر عمل کرد

اکثر نرم افزارهای همکاری دارای ویژگی هایی برای به روزرسانی وضعیت در زمان واقعی نیز هستند. بنابراین وقتی کسی یک کار را انجام می دهد ، مجبور نیست که همه را در مورد پیشرفت خود مطلع کند. این اطلاعات در یک فید عمومی در دسترس خواهد بود.

شماره 1 – بررسی شل – بهترین برای پیام رسانی تیمی

اسلک نامی است که شاید بسیاری از شما از قبل با آن آشنایی داشته باشید. طی چند سال گذشته به سرعت به یک پلتفرم اصلی برای پیام رسانی مشاغل داخلی تبدیل شده است.

خواه از راه دور کار کنید یا در یک محیط اداری سنتی ، Slack گزینه بسیار خوبی برای بررسی خواهد بود.

بیش از 750،000 مشاغل برای همکاری تیمی به اسلاک اعتماد دارند. در اینجا یک مرور کلی از برخی از ویژگی های قابل توجه و برجسته آن وجود دارد:

  • با استفاده از کانال های Slack برای پروژه ها ، تیم ها یا موضوعات سازماندهی کنید
  • قابلیت های اشتراک فایل
  • تماس های صوتی و تصویری با اشتراک صفحه
  • 2200+ برنامه شلیک برای ادغام (بزرگنمایی ، جیرا ، Salesforce ، Google Drive و غیره)
  • گردش کار خود را با صرفه جویی در وقت ایجاد کنید
  • برای ادغام ابزارهای داخلی خود از Slack API استفاده کنید
  • مقیاس پذیری و امنیت در سطح سازمانی
  • با اضافه کردن آنها به کانال ها ، با شرکایی مانند مشتری ، پیمانکار ، فروشنده و غیره همکاری کنید

برنامه ها از هر کاربر فقط با 6.67 دلار در ماه شروع می شود. همه برنامه ها با پیام رسانی نامحدود ارائه می شوند. صرف نظر از اندازه تیم یا صنعت شما ، Slack بهترین ابزار همکاری برای پیام رسانی تیمی است.

شماره 2 – بررسی Trello – بهترین روش برای مدیریت کار ساده

ترلو یک راه حل ساده برای مدیریت کار است. برای کارهای مداوم و پروژه ها ، یکی از بهترین راه ها برای همکاری و سازماندهی کل تیم شما است.

با کمک تابلوها ، کارتها و لیست های Trello ، مشاغل مختلف در هر صنعت می توانند از این سیستم عامل برای بهبود بهره وری استفاده کنند.

در اینجا یک توضیح سریع از آنچه می توانید با نرم افزار همکاری Trello به دست آورید آورده شده است:

  • نظرات ، پیوست ها و موعد مقرر را به کارت ها اضافه کنید
  • تابلوهایی برای جداسازی پروژه ها و تیم ها ایجاد کنید
  • اتوماسیون گردش کار داخلی (محرک های مبتنی بر قانون ، تاریخ سررسید و غیره)
  • برای ایجاد گردش کار منحصر به فرد برای هر پروژه ، لیست ها را اضافه کنید
  • با برنامه های شخص ثالثی که قبلاً استفاده می کنید ادغام شوید
  • با استفاده از برنامه تلفن همراه Trello (iOS و Android) از هرجای دیگر همکاری کنید
  • اعلان ها و برچسب گذاری تیم
  • اختصاص دادن کارها یا کارتها به یک یا چند کاربر آسان است

Trello توسط Atlassian ، رهبر جهانی در فضای نرم افزار و مدیریت پروژه ، طراحی شده است. بنابراین می دانید که این راه حلی است که می توانید روی آن حساب کنید. به همین دلیل بیش از یک میلیون تیم در سراسر جهان به Trello اعتماد می کنند.

این نرم افزار همکاری برای حداکثر 10 صفحه با کارتها و لیست های نامحدود رایگان است. برنامه های پرداختی از 9.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

شماره 3 – بررسی گله – بهترین ها برای کار از راه دور

Flock یکی دیگر از ابزارهای همکاری با تمرکز اصلی بر پیام رسانی است. اما از نظر ویژگی ها و قابلیت ها کمی پیشرفته تر از Slack است.

این نرم افزار برای تیم هایی که به طور مشترک از مکان های دور کار می کنند عالی است.

با استفاده از Flock ، می توانید تمام پیام ها ، برنامه ها و ابزارهای بهره وری خود را از یک مکان منظم نگه دارید. در اینجا برخی از ویژگی های آن قابل ذکر است:

  • پیام رسانی در زمان واقعی
  • کانالهای قابل برنامه ریزی و فهرست تیم
  • کنفرانس ویدیویی
  • اشتراک صفحه
  • اشتراک فایل
  • جستجوی قدرتمند (برای پیام ها ، پیوندها ، اسناد و غیره)
  • ابزارهای بهره وری برای به اشتراک گذاری یادداشت ها ، لیست کارها ، یادآوری ها ، نظرسنجی ها و موارد دیگر
  • 50+ برنامه یکپارچه بدون درز (Google Drive ، Asana ، Twitter و غیره)
مقاله مرتبط  چه زمانی باید از میکروسایت ها استفاده کنید

برای تیم های کوچک ، Flock با 10 کانال گنجانده شده رایگان است. همچنین پیام های گروهی 1: 1 و نامحدود دریافت خواهید کرد. برنامه های پرداختی از هر کاربر فقط با 4.50 دلار در ماه شروع می شود که ارزش بسیار خوبی است.

با یک آزمایش 30 روزه Flock را به صورت رایگان امتحان کنید.

شماره 4 – پروژه های Zoho – بهترین نرم افزار همکاری با ویژگی غنی

پروژه های زوهو یکی از محبوب ترین و آسان ترین ابزارهای همکاری در بازار امروز است. این نرم افزار همکاری ، برنامه ریزی و پیگیری موثرتر کار را برای تیم ها آسان می کند.

به عنوان یک راه حل مبتنی بر ابر ، می توانید از پروژه های Zoho برای همکاری و مدیریت وظایف از هرجای دیگر استفاده کنید.

در مقایسه با سایر ابزارهای موجود ، پروژه های Zoho دارای ویژگی های قدرتمندی هستند. در اینجا یک مرور کلی از برخی از موارد دلخواه من وجود دارد:

  • مدیریت وظایف با تابلوهای Kanban
  • وابستگی ها را بر اساس ترتیب انجام آنها تنظیم کنید
  • کل گردش کار خود را نقشه برداری کنید
  • نمودارهای گانت
  • گزارش کار
  • ابزار ردیابی زمان
  • ردیابی موضوع
  • مدیریت SLA
  • اتوماسیون

پروژه های Zoho حتی دارای راه حل های خاص صنعت برای دسته هایی مانند توسعه نرم افزار ، املاک و مستغلات ، ساخت و ساز ، بازاریابی ، آموزش و موارد دیگر است.

برنامه ها از هر کاربر در هر ماه فقط 3 دلار (با حداقل شش کاربر) شروع می شوند. با یک دوره آزمایشی 10 روزه می توانید آن را رایگان امتحان کنید.

شماره 5 – بررسی Wrike – بهترین ابزار مدیریت پروژه همه در یک

Wrike یک راه حل قدرتمند و همه کاره برای مدیریت پروژه است. این نرم افزار امکان کنترل و دید کامل تیم شما نسبت به پروژه ها و وظایف را آسان می کند.

اگر به دنبال یک نرم افزار همکاری با تاکید اصلی بر مدیریت پروژه هستید ، این بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بیش از 20،000 شرکت در سراسر جهان از جمله برخی از نام های بزرگ مانند دل ، گوگل ، Airbnb و زیمنس به Wrike اعتماد دارند. بیایید نگاهی دقیق به برخی از ویژگی ها و مزایای آن بیندازیم:

  • مدیریت پروژه چابک
  • داشبورد و گردش کار سفارشی
  • خودکارسازی فرایند
  • نظرات و ویرایش در زمان واقعی
  • اطلاعیه
  • ویرایش زنده و گزارش های پویا
  • به اشتراک گذاری اطلاعات با سهامداران آسان است
  • قابلیت مشاهده از پایان به پایان و به روزرسانی های بی درنگ
  • سطح امنیتی سازمانی
  • اشتراک فایل و پیوست ها

Wrike یک انتخاب محبوب برای تیم های بازاریابی ، متخصصان خلاق و تیم های توسعه محصول است. با این حال ، آنقدر متنوع است که واقعاً جوابگوی نیازهای هر نوع کسب و کار است.

این نرم افزار برای حداکثر پنج کاربر رایگان است. اما برای استفاده کامل از ویژگی های برنامه ریزی و همکاری پروژه ، باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید. این هزینه ها از هر کاربر در هر ماه 9.80 دلار شروع می شود. به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید.

شماره 6 – بررسی BlueJeans – بهترین برای کنفرانس صوتی و تصویری

برای آن دسته از شما که برای تماس کنفرانسی به نرم افزار همکاری احتیاج دارید ، به دنبال BlueJeans نباشید. این یک روش ساده و ایمن برای توانمند سازی کارکنان از راه دور خود با کنفرانس های صوتی و تصویری است.

مارک هایی مانند Zillow ، Facebook ، ADP ، Intuit و National Geographic همگی به BlueJeans برای همکاری تیم اعتماد دارند.

بیایید نگاهی دقیق به آنچه BlueJeans برای همکاری بسیار عالی می کند ، بیندازیم:

  • با کنفرانس های ویدئویی ، صوتی و وب از هر دستگاهی همکاری کنید
  • کنترل های جلسه زنده و هشدارهای خودکار
  • جلسه برجسته ها و رونویسی ها
  • سطح امنیتی سازمانی
  • قابلیت همکاری تک لمسی
  • کیفیت تماس استثنایی با فیلم HD و صدای Dolby Voice
  • اشتراک محتوای پویا
  • شبکه برنامه یکپارچه سازی نرم افزار (Microsoft Teams ، Slack و غیره)
  • پشتیبانی 24/7/365
  • جلسات 1: 1 نامحدود
  • جلسات گروهی نامحدود

برنامه ها هر ماه با 9.99 دلار در هر میزبان شروع می شود. اگر هنوز کاملاً فروخته نشده اید ، می توانید به صورت آزمایشی 7 روزه به BlueJeans و همه ویژگی های آن دسترسی نامحدود داشته باشید.

خلاصه

نرم افزار مشارکت باعث می شود که سازمان شما بتواند مرتباً سازمان یافته و در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کند.

برای یافتن بهترین نرم افزار برای تجارت خود ، با مرور راهنمای خرید که در ابتدای این مقاله برجسته کردم شروع کنید. سپس گزینه های پیشنهادی بالا را مرور کنید تا بهترین ابزار را برای شما محدود کند.