آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار مرکز تماس سال 2020

نوامبر 29, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

کسب و کار شما چگونه خواهد بود که هرگز تماس دیگری را از دست ندهد؟

هیچ چیز مانند خدمات دسترسی سخت به مشتری یا تماس های بی نظم فروش ، تجارت جدید را ترس نمی دهد. بهترین نرم افزار مرکز تماس را در پیش بگیرید و تیم های خود را با ابزارهایی که برای برقراری ارتباط موثر نیاز دارند سازگار خواهید کرد.

امروزه یک مرکز تماس مقرون به صرفه در دسترس هر کسب و کاری با اتصال به اینترنت است.

نیازهای یک فضای اداری فیزیکی ، زیرساخت ها یا حتی یک سیستم تلفن تجاری را فراموش کنید.

نرم افزار مدرن مرکز تماس تمام چیزی است که شما برای برخاستن و راه اندازی نیاز دارید. شما هنوز هم درگیر کردن مشتریان و مشتریان خود سخت کار می کنید ، اما همه کارهای سنگین مربوط به نگهداری مرکز تماس از صفحه شما خارج است.

5 گزینه برتر برای نرم افزار مرکز تماس

  1. Five9 – بهترین گزینه برای مراکز تماس ترکیبی
  2. Aircall – بهترین همکاری
  3. 8 × 8 مرکز تماس – بهترین کار برای شرکت
  4. Dialpad – بهترین گزینه برای استارت آپ ها
  5. Talkdesk CX Cloud – بهترین برای بهترین ها برای ادغام Salesforce

چگونه بهترین نرم افزار مرکز تماس را برای خود انتخاب کنیم

وقتی به فکر تعهد به یک محصول یا خدمات جدید هستم ، تماس می گیرم. افراد زیادی این کار را می کنند.

ارتباط انسانی واقعی ، صمیمی و متأسفانه به راحتی بهم ریخته می شود.

یک تماس قطع شد. یک نام اشتباه از طرف نماینده ای که در عرض یک ساعت با 35 نفر دیگر صحبت کرده است.

از دست دادن امتیاز برتر یا کسب یک بررسی 1 ستاره حک شده در سنگ دیجیتال در اینترنت کار زیادی نمی کند.

شما به دنبال سیستمی هستید که بتواند اعتماد مشتریان را ایجاد کند زیرا آنها می دانند که آنها می توانند به سرعت با یک شخص مناسب تماس بگیرند و صحبت کنند.

همچنین باید با رابط کاربری ارائه شود که با ارائه اطلاعاتی در مورد تماس ها ، تاریخچه مشتری و هر اطلاعات دیگری که برای حل مشکلات در زمان واقعی به آنها نیاز دارند ، به نمایندگان قدرت می بخشد.

مشتریان به پاسخ سریع نمایندگان مفید نیاز دارند. پایان داستان.

بهترین نرم افزار مرکز تماس با تمام مواردی که شما برای تحقق این دو هدف اساسی مرکز تماس و بسیاری موارد دیگر نیاز دارید همراه است.

بیایید از ویژگی های اصلی مرکز تماس استفاده کنیم که به مشاغل کمک می کند مشتریان خود را خوشحالتر و نمایندگان آنها را تولید کنند.

قابلیت های تماس

نرم افزار ترکیبی مرکز تماس به همان نماینده امکان می دهد تماس های ورودی دریافت کرده و تماس های خروجی برقرار کند. این مورد در مورد هر محصول صدق نمی کند ، زیرا برخی محدود به یک جهت واحد هستند: ورودی یا خروجی.

این می تواند به نفع شما باشد.

اگر فقط به یکی یا دیگری احتیاج دارید ، ممکن است بتوانید برنامه کم هزینه تری داشته باشید که امنیت و مدیریت آن راحت تر باشد. یک مرکز فروش فقط ممکن است نیاز به ورودی داشته باشد و یک تیم فروش فقط با تماس های خروجی خوب است.

قابلیت شماره گیری

برای مراکز تماس خارج از کشور ، داشتن قابلیت شماره گیری صحیح می تواند از نظر بهره وری عامل (و سلامت عقل) تفاوت زیادی ایجاد کند. چهار نوع احتمالاً مشاهده شده:

  • شماره گیر پیش نمایش: اجازه می دهد تا نماینده قبل از تماس با وی اطلاعات تماس را بررسی کند
  • شماره گیر پیشرو: به طور خودکار در هر عامل موجود یک مخاطب را شماره گیری می کند
  • شماره گیر برق: به طور خودکار چندین مخاطب را در نمایندگی های موجود شماره گیری می کند
  • شماره گیر پیش بینی: بر اساس در دسترس بودن عامل پیش بینی شده به طور خودکار شماره گیری می کند

متغیرهای نامطلوب میزان کارگزار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و فرآیند دستی دستی ایجاد تماس را از حجم کار شناختی خود کاملاً از بین می برند.

کانال ها

نرم افزار مرکز تماس باید بتواند هر کانالی را که در حال حاضر استفاده می کنید یا قصد استفاده در آینده را دارید ، در خود جای دهد. اگر چیزی را به عنوان omnichannel اعلام کردید ، باید موارد زیر را پوشش دهد:

  • تلفن
  • VoIP
  • پست الکترونیک
  • پیامک
  • گپ زدن
  • اجتماعی
  • ویدئو

اطمینان حاصل کنید که هر محصولی را که انتخاب کنید به مشتریان امکان تعامل یکپارچه با نمایندگان در تمام کانالهای پشتیبانی شده شرکت را خواهد داد.

مسیریابی تماس بگیرید

نرم افزار مرکز تماس با ویژگی های مسیریابی همراه است و تماس های دریافتی را تقسیم بندی و هدایت می کند ، و به طور بالقوه فرآیندهایی را که تماس گیرنده ها را با متخصص یا مأمور مورد نظر متصل می کند ، خودکار می کند.

برخی از ویژگیهای محبوب مسیریابی تماس توضیح داده است:

  • توزیع خودکار تماس (ACD): به مشتریان سلام می کند و به آنها اجازه می دهد تا از منوی اصلی انتخاب کنند یا پسوند را برای مسیریابی خود وارد کنند.
  • خادم خودکار: هنگامی که همه عوامل مشغول هستند تماس می گیرد ، موسیقی را نگه می دارد ، زمان انتظار را پخش می کند و به تماس گیرندگان یادآوری می کند که وقت آنها با ارزش است.
  • مسیریابی هوشمندانه تماس: با استفاده از اتوماسیون ، هوش مصنوعی یا پاسخ صوتی تعاملی مشتریان را به سمت مناسب ترین عامل هدایت می کند.
  • مسیریابی دستگاه تلفن همراه: اجازه می دهد تا تماس ها به دستگاه های تلفن همراه هدایت شوند.
  • مسیریابی Omnichannel: اجازه می دهد تا تماس ها در هر کانال مسیریابی شوند.
  • نگه داشتن مجازی: به مشتریان این امکان را می دهد تا هنگام آماده شدن نماینده ، به جای انتظار از طریق تلفن ، تماس بگیرند.
  • انتقال گرم: اجازه می دهد تا مشتریان قبل از انتقال تماس با نماینده جدید صحبت کنند و به نماینده قبلی اجازه می دهد تا هر زمینه ای را که قبلاً پوشش داده شده توضیح دهد.
مقاله مرتبط  کار با آژانس بازاریابی دیجیتال در مقابل استخدام در خانه

اگر نرم افزار مرکز تماس با مسیریابی تماس هوشمند همراه باشد ، فرض بر این است که می تواند بیشتر ، حتی نه همه قابلیت های ذکر شده در بالا را کنترل کند.

پاسخ صوتی تعاملی

پاسخ صوتی تعاملی (IVR) مشتریان را قادر می سازد تا از یک سیستم تلفنی برای دسترسی به اطلاعات پایگاه داده متصل استفاده کنند. این می تواند کسی باشد که برای اطلاع از مانده چک خود ، شنیدن وضعیت سفارش خود یا پرداخت قبض ، تماس می گیرد.

اگر مشتریانی دارید که به طور معمول برای دسترسی به اطلاعات تماس می گیرند ، می توانید به راحتی و با استفاده از تلفن گویا وقت تلفنی زیادی را آزاد کنید. این یک راه حل واقعاً سلف سرویس است که به افراد کمک می کند بدون اینکه هرگز با یک نماینده صحبت کنند آنچه را که می خواهند بدست آورند.

ضبط تماس

شما احتمالاً هزار بار شنیده اید که “این تماس برای اهداف ایمنی ، امنیتی یا آموزشی ضبط می شود.” خوب همه اینها درست است

ضبط تماس فوق العاده مهم است. سرپرستان می توانند تماس های کارآموز را بشنوند و در مورد چگونگی پیشرفت مشاوره دهند. در صورت بروز مشکل قانونی یا انطباق ، ضبط تماس پایگاه های شما را پوشش می دهد.

نرم افزار مناسب مرکز تماس ، ذخیره و ذخیره هر تماس را در یک پایگاه داده بسیار سازمان یافته و قابل جستجو آسان تر می کند. اگر CRM خود را ادغام کنید ، هر ضبط شده ای نیز می تواند به حساب مشتری یا مشتری مناسب متصل شود.

یکی از ویژگی های پیشرفته ضبط تماس که می تواند برای تیم های فروش بسیار مفید باشد ، پست صوتی از طریق ایمیل است. با این کار ایمیلی همراه با پیوست صوتی یا رونویسی پست صوتی برای صاحب حساب که تماس را از دست داده ارسال می شود. این صرفه جویی در وقت بسیار ویژه ای است ، به ویژه برای کارگزارانی که از راه دور و در حال حرکت هستند.

مدیریت نیروی کار

مرکز تماس شما چقدر کارآمد است؟ از کجا می دانی؟

گزارشگری و تجزیه و تحلیل از ویژگیهای مهم نرم افزار مدرن مرکز تماس است. برای پشتیبانی از مدیریت و بهینه سازی نیروی کار به دنبال محصولی با قابلیت گزارشگری تاریخی و بلادرنگ باشید.

با ردیابی معیارهای اصلی در مورد تماس ها ، زمان انتظار و وضوح تماس اول ، در میان سایر موارد ، افرادی که در نقش نظارت هستند بهتر قادر به پیش بینی نیازهای پرسنل متناسب با نوسانات تقاضا هستند.

ادغام ها ، API ها و SDK ها

با تلفیق منابع داده مشتری با نرم افزار مرکز تماس ، داده های کلیدی مشتری را در مقابل نمایندگان خود قرار دهید. محصولات برتر دارای یکپارچه سازی یکپارچه هستند که با CRM های برجسته ای مانند Salesforce و Microsoft Dynamics خارج از جعبه کار می کنند.

بسیاری از گزینه های برتر نرم افزار مرکز تماس دارای API و کیت توسعه نرم افزار (SDK) هستند که به شما امکان می دهد راه حل های سفارشی ایجاد کنید.

هرچه اتصال بهتری بتوانید ارائه دهید ، اطلاعات مشتری مرکز تماس شما غنی تر خواهد شد.

درست انجام شده است ، شما برای هدایت تلاش های خود بازاریابی ، فروش و خدمات به مشتری را با بینش داده محور ارائه می دهید.

امنیت

حتی اگر مشتریان شماره تلفن تأمین اجتماعی خود را از طریق تلفن نمی دهند ، آنها اطلاعات شخصی و بالقوه حساس را به اشتراک می گذارند. تصور اینکه یک مهاجم با دسترسی کامل به یک پایگاه داده از مکالمات مشتری ، چه ویرانی می تواند ایجاد کند ، ناخوشایند است.

آسیب پذیری های احتمالی همراه با استقرار نرم افزار مرکز تماس را در نظر بگیرید. آیا با پشته امنیتی فعلی شما ادغام می شود؟ در غیر اینصورت ، حتماً هزینه اطمینان محیط جدید IT خود را به کل هزینه مالکیت اضافه کنید.

انواع مختلف نرم افزار مرکز تماس

برای راه حل های مرکز تماس برای ارائه سیستم های تلفنی سنتی کسب و کار ، از اهمیت کمتری برخوردار است. برخی این کار را انجام می دهند ، اما بیشتر آنها کمک می کنند تا شرکت ها به تدریج به یک رابط چند کاناله متمرکز ، مبتنی بر ابر مهاجرت کنند.

به همان اندازه که تلفن مهم است ، واقعیت این است که مشتریان در حال افزایش کانال های بیشتر هستند.

به همین دلیل خواهید دید که نام “مرکز تماس” به نفع “مرکز تماس” حذف می شود.

این به سادگی نشان می دهد که شرکت ها باید بتوانند پاسخ دهند در هر صورت با آنها تماس گرفته می شود: تلفن ، چت ، ایمیل و غیره.

چه از صفر شروع کرده باشید و چه به دنبال مدرن سازی سیستم موجود خود هستید ، انتخاب نوع مناسب نرم افزار مرکز تماس اولین قدم است.

نرم افزار مرکز تماس On-Premise

بسیاری از شرکت ها هنوز مراکز تماس خود را حفظ می کنند و به همین دلیل رعایت همه چیز در خانه مهم است.

اگر این مسئله نگران کننده است ، حتما گزینه ای را انتخاب کنید که نیازهای زیرساختی شما را پشتیبانی کند.

نرم افزار مرکز تماس ابری

نرم افزار مرکز تماس مبتنی بر ابر قابلیت های مشابه مرکز تماس سنتی را ارائه می دهد ، اما به عنوان سرویس ارائه می شود. شرکت ها مجبور نیستند هیچ یک از سخت افزارها یا نرم افزارها را مدیریت کنند.

یک مرکز تماس SaaS می تواند فقط در چند ساعت یا چند روز مستقر شود ، زیرا کار بیش از هدست و دستگاه مورد نیاز نیست.

اجرای مرکز تماس توزیع شده یا کار از خانه با راه حل مبتنی بر cloud بسیار آسان است ، دلیل دیگر محبوبیت این راه حل هاست.

CCaaS

مرکز تماس به عنوان سرویس (CCaaS) تمام کانالهایی را که تیمهای شما برای برقراری ارتباط خارجی استفاده می کنند متمرکز می کند.

از آنجایی که یک مرکز تماس ابری فقط به شما VoIP می دهد ، یک راه حل CCaaS همچنین در متن ، چت ، اجتماعی و ویدئو حل می شود.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار شماره گیر خودکار سال 2020

UCaaS

ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) با تمرکز اضافی در تلفیق فناوری ارتباطات قدیمی مانند نمابر و کنفرانس از راه دور ، تمام قابلیت های CCaaS را دارد.

این محصولات واقعاً همه اشکال ارتباطات را متحد می کنند و به شرکتها کمک می کنند هنگام کنار گذاشتن تجهیزات قدیمی ، راه حلهای ضدآینده را اتخاذ کنند.

شماره 1 – Five9 – بهترین برای مراکز تماس ترکیبی

Five9 به نمایندگان مرکز تماس قدرت می بخشد تا با ارائه عملکرد واقعی همه کانال از هرجای داخل یک رابط بصری ، بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند.

نمایندگان می توانند بین چت ، ایمیل ، تلفن همراه ، اجتماعی ، ویدیویی یا صوتی جابجا شوند تا ارتباطات بی نظیر مشتری را حفظ کنند.

بعلاوه ، ادغام با سیستم عاملهای برتر CRM به معنای ضبط کردن تمام داده ها است ، و یک راه حل مرکز تماس از پایان به پایان ارائه می دهد. اعم از اینکه مأموران در حال تماس یا تماس باشند ، آنها همیشه اطلاعات فعلی را در مورد افرادی که با آنها صحبت می کنند دارند.

همچنین ابزارهای مدیریت نیروی کار داخلی وجود دارد که پیش بینی و برنامه ریزی دقیق را بسیار آسان می کند.

با وجود تمام توان نرم افزار مرکز تماس Five9 ، طاقت فرسا نیست و افراد می توانند به سرعت بر ابزارهایی که در اختیار دارند مانند:

  • شماره گیر پیش بینی ، قدرت ، پیشرو و پیش نمایش
  • مسیریابی هوشمند همه کاره
  • تلفن گویا
  • داشبورد تحلیلی تاریخی و بی درنگ
  • شش ادغام داخلی CRM
  • Cloud API ها و SDK ها

مراکز تلفنی ترکیبی قطعاً با افزایش Five9 متوجه افزایش کارایی خواهند شد. ترکیب فعال ، یکی از ویژگی های هوشمند مسیریابی ، هنگامی که میزان تماس زیاد است ، تماس های ورودی را به نمایندگانی که در کمپین های خارج از کشور کار می کنند ، ارسال می کند.

قیمت گذاری Five9 بر اساس این است که شما خدمات ورودی ، خروجی یا ترکیبی می خواهید. شما باید با فروش در ارتباط باشید ، اما سه روش برای نحوه پرداخت وجود دارد:

  • ماهانه در صورت تقاضا
  • هزینه های دقیقه ای
  • قراردادهای سالیانه

کمترین قیمت با یک قرارداد سالانه ارائه می شود ، اما شرکت ها می توانند در صورت لزوم با قیمت پایین و با قیمت پایین به سرعت مقیاس بندی کنند.

به نظر می رسد که Five9 یکی از برترین راه حل های مرکز تماس برای شرکت هایی است که نیاز به تلفیق فناوری قدیمی دارند. اگر به استفاده از یک راه حل مبتنی بر cloud برای مرکز تماس تلفیقی خود فکر می کنید ، Five9 می تواند بدون توجه به اینکه از کجا شروع می کنید ، به شما کمک کند.

# 2 – Aircall – بهترین برای همکاری

Aircall CCaaS است که می توانید امروز بعد از ظهر مستقر کنید.

کیفیت VoIP عالی است ، تماس ها افت نمی کنند و نمایندگان می توانند از هرجای دیگر در لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه شخصی خود کار کنند. این یک راه حل عالی برای مراکز تماس ابری مجازی به دلیل امنیت داخلی ، مدیریت نیروی کار و ویژگی های مشترک است.

مشتریان می توانند پیام های صوتی را ترک کنند که می تواند به سرعت به فرد مناسب اختصاص یابد. استخدام های جدید می توانند تماس ها را بشنوند تا صدای خوب خدمات را بشنوند. در واقع ، شما می توانید حداکثر پنج نفر را با یک تماس مستقیم میزبانی کنید.

یکی از بزرگترین مزایای تیم ها امکان اختصاص دادن ، برچسب گذاری و نظر دادن روی تماس ها است. این بسیار مفید است – تماس را به یک فرد اختصاص دهید ، آن را به یک بخش خاص برچسب گذاری کنید ، و یک توضیح کوتاه در مورد آنچه در آن است بگذارید.

این نیست که سایر نرم افزارهای مرکز تماس نمی توانند این کار را انجام دهند – در Aircall فقط راحت تر است.

با وجود سهولت استفاده از Aircall ، یک CCaaS کامل است که فراهم می کند

  • تماس خودکار
  • مسیریابی هوشمندانه تماس
  • تلفن گویا
  • شماره گیر برق
  • ادغام CRM با یک کلیک
  • تجزیه و تحلیل مرکز تماس

قیمت هواپیما به سه طبقه تقسیم می شود:

  • ملزومات: با شروع از 30 دلار برای هر کاربر / ماه
  • حرفه ای: با شروع از 50 دلار برای هر کاربر / ماه
  • سفارشی: با فروش تماس بگیرید

یک چیز سریع: ادغام Salesforce فقط در ردیف Professional وجود دارد ، در حالی که ادغام های Pipedrive ، Zendesk ، Hubspot ، Slack و بیش از 60 شرکت دیگر با ملزومات ارائه می شوند.

Aircall هنوز از سیستم های تلفنی سنتی پشتیبانی می کند ، و همین امر آن را به گزینه ای جذاب برای شرکت هایی تبدیل می کند که می خواهند عملیات مرکز تماس خود را با سرعت خود به ابر گسترش دهند.

# 3 – مرکز تماس 8 × 8 – بهترین برای شرکت

8 × 8 Contact Center یکی از قوی ترین ابزارهای موجود در بازار است. 8 × 8 برای مدت طولانی وجود داشته است و می تواند از مهاجرت به مرکز تماس UCaaS به طور کامل پشتیبانی کند.

این یک راه حل قدرتمند است که می تواند به ویژه به سازمان های بزرگ کمک کند. ایجاد مسیرهای پیچیده تلفن گویا ، بهینه سازی نیروی کار زیاد و پردازش پرداخت ها همه در یک رابط قابل مرور.

صرفاً به دلیل اینکه این پلتفرم از ویژگی های بسیار غنی برخوردار است ، ممکن است کمی بیشتر از سایر نرم افزارهای مرکز تماس ، منحنی یادگیری با 8 8 8 وجود داشته باشد.

گفته شد ، به محض تنظیم همه موارد ، پشتیبانی و مستندات آنلاین برای کمک به افراد در استفاده از ویژگی های پیشرفته 8 × 8 کافی است ، از جمله:

  • ضبط تماس و صفحه
  • شماره گیر پیش بینی
  • کشیدن و رها کردن طراح تلفن گویا
  • تجزیه و تحلیل گفتار
  • نظرسنجی های مشتری
  • CRM بومی و ادغام با محصولات برتر

قیمت مرکز تماس 8 × 8 به سه طبقه تقسیم می شود:

  • مرکز تماس – صوت
  • مرکز تماس – Omnichannel
  • مرکز تماس – پیشرفته
مقاله مرتبط  17 بهترین مضمون وردپرس برای وبلاگ ها در سال 2020

8 × 8 حتی در ردیف تنها صدا نیز مناسب ترین بودجه نخواهد بود.

برای گنجاندن کانال های دیجیتال ، به طرح Omnichannel نیاز دارید. برای تجزیه و تحلیل گفتار و ضبط صفحه ، به Advanced نیاز دارید.

برای مراکز تماس فقط صوتی ، گزینه های دیگر این لیست با هزینه کمتری نیاز شما را برآورده می کنند. اگر می خواهید یک مرکز تماس با همه کانال ایجاد کنید ، 8 × 8 به شما یک سطح دید و کنترل می دهد که محصولات سبک تر نمی توانند آن را کنترل کنند.

شماره 4 – صفحه شماره گیری – بهترین گزینه برای شرکت های نوپا

Dialpad یک نسل بعدی UCaaS است که به طور کامل از محل کار توزیع شده و امروزی پشتیبانی می کند. Dialpad را برای نرم افزار چابک و به طور مداوم در حال بهبود نرم افزار مرکز تماس انتخاب کنید.

می توانید از طریق سرویس گیرنده وب یا برنامه Dialpad نمایندگان را اضافه کنید. برای امنیت و افزودن ویژگی های جدید ، هر دو مرتباً به روز می شوند.

با وجود تمام انعطاف پذیری ارائه شده به کاربران نهایی ، Dialpad از ویژگی های گزارش ، ضبط یا نظارت باطن کم نمی گذارد. این برای شرکتهایی که هنوز در تلاشند بفهمند چه چیزی مهم است بسیار بزرگ است.

با Dialpad ، تیم شما می تواند KPI ها را ارزیابی کند و روندهای معنی دار را در زمان واقعی کشف کند. به سادگی CRM خود را ادغام کنید و مشاهده کنید که Dialpad مهمترین معیارهای تماس از داشبورد تمیز یا تابلوی امتیازات بسیار مشهود را نشان می دهد.

برخی دیگر از قابلیت های عالی Dialpad عبارتند از:

  • تلفن گویا
  • مسیریابی یکپارچه تلفن همراه
  • رونویسی تماس / پیام صوتی
  • انتقال گرم
  • API ها و وب بوک ها
  • ادغام با SSO های برتر ، CRM ها ، G Suite و Microsoft 365 ،

دو گزینه طرح برای مرکز تماس Dialpad وجود دارد:

  • حرفه ای: با شروع ماهانه 225 دلار برای 3 نماینده
  • شرکت، پروژه: تماس با فروش ، حداقل 100 نماینده

مشاغل با Dialpad به دلیل کارآیی آن پیشرفت می کنند. استقرار ساده است ، یکپارچه سازی دقیق است ، و عملکرد بسیار خوبی برای سازمان های دارای کارگران از راه دور دارد.

شماره 5 – Talkdesk CX Cloud – بهترین برای ادغام Salesforce

Talkdesk یکی از محصولات برجسته CCaaS است که برای سازمانهای بزرگی که نیاز به مقیاس گذاری در عملیات مرکز تماس خود دارند به خوبی کار می کند. عوامل جدید را به سرعت تهیه کرده و به طور ایمن آنها را به داده های حساس مشتری وصل کنید ، مهم نیست که در کجا باشند.

این یک راه حل غنی از ویژگی ، در عین حال بسیار قابل دسترسی است. افرادی که هرگز از Talkdesk استفاده نکرده اند می توانند بنشینند و تماس بگیرند.

Talkdesk بیش از 60 ادغام آماده آماده سازی دارد ، اما قطعاً اتصال بی نقص با Salesforce CRM یک نقطه فروش اصلی است. نمایندگان می توانند سابقه غنی از کسانی که با آنها صحبت می کنند را ببینند و همه تماس ها به طور خودکار در مکان مناسب ضبط می شوند.

وقتی نمایندگان جزئیات تماس را فراموش می کنند ، می توانند با چند کلیک پاسخ دهند.

برخی از کارها ، مانند ایجاد تلفن گویا جدید ، برخی از آنها را عادت می دهد ، اما در بیشتر موارد ، کاربران غیر فنی می توانند از هر ویژگی بیشترین بهره را ببرند ، از جمله:

  • مسیریابی هوشمند
  • انتقال گرم
  • نظرسنجی های مشتری
  • داشبوردهای زمان واقعی برای مدیریت نیروی کار
  • تلفن گویا سفارشی
  • Guardian Standard پیشگیری از تقلب

Talkdesk همچنین افزونه های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تجزیه و تحلیل گفتار ، مدیریت نیروی کار و کنترل کیفیت ارائه می دهد.

Talkdesk راه حل های مقرون به صرفه ای را برای مراکز تماس SMB ارائه داده است. اتخاذ چیزی که این قدرتمند در اوایل کار باشد ، باعث جذب مشتری برتر می شود و حتی ممکن است با افزایش بهره وری نماینده هزینه ها را کاهش دهد.

خلاصه

ده سال پیش ، راه اندازی مرکز تماس ماه ها به طول انجامید. امروز ، می توانید یکی را در آخر هفته مستقر کنید.

برای انتخاب خود ، بر چگونگی مجموعه ویژگی های هر محصول تمرکز کنید:

  • فعال کردن سریع مشتریان با نماینده مناسب را فعال کنید
  • نمایندگان توانمندسازی به مشتریان خدمات می دهند و با مشتریان ارتباط برقرار می کنند

در حالی که تنظیم هر گزینه در این لیست نسبتاً آسان است ، از این نظر Dialpad یا Aircall بسیار آسان است. اگر این مورد قابل توجه باشد و ویژگی های مشارکت بالاتری داشته باشند ، Aircall از فناوری قدیمی می تواند از Dialpad استفاده کند.

سپس دوباره ، این به نحوه همکاری شما بستگی دارد. سهولت مسیریابی تماس بین دستگاه های موجود در Dialpad بسیار خارق العاده است ، که برای مراکز تماس پراکنده بسیار مهم است.

هنگامی که صحبت از قابلیت شماره گیری خروجی می شود ، Five9 از بسیاری از نرم افزارهای مرکز تماس کامل دیگر برخوردار است. تیم های فروش می توانند به طور خودکار میزان تماس خود را بدون افزایش شماره ترک مکالمه افزایش دهند. از آنجا که عملکرد تماس ورودی نسبتاً غنی است ، Five9 گزینه بسیار خوبی برای یک مرکز تماس تلفیقی است.

شرکت هایی که از Salesforce CRM استفاده می کنند از استفاده از Talkdesk لذت خواهند برد. ادغام با سهولت کار می کند و آشنایی کارمندان با رابط Salesforce پذیرش Talkdesk را بسیار آسان تر می کند.

اگر شرکت شما از ساخت مسیرهای پیچیده تلفن گویا منفعت می برد 8 × 8 را انتخاب کنید. طراحی سفرهای مشتری در ویرایشگر بصری ، کشیدن و رها کردن ، که واقعاً از جمعیت متمایز است ، آسان است.

علاوه بر این ، امنیت 8 × 8 با صنعت کارت پرداخت سازگار است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که اتصال مشتریان به اطلاعات حساس از طریق تلفن گویا مشکلی ایجاد نمی کند.