آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار مدیریت گردش کار در سال 2021

ژانویه 13, 2021

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

ابزاری وجود دارد که به شما کمک می کند گردش کاری تکرارپذیر و یکپارچه ای ایجاد کنید. سیستمی که به شما امکان می دهد تصویر بزرگتری از هر پروسه کاری و وضعیت فعلی آن را مشاهده کنید. مکانی که می توانید مطمئن شوید کل تیم شما در یک صفحه هستند ، بنابراین رئیس شما فریادتان را نمی زند.

این نرم افزار مدیریت گردش کار نامیده می شود و حداقل ده برابر زندگی کاری شما را راحت می کند.

نرم افزار مدیریت گردش کار هرج و مرج می کند و آن را در یک نقشه راه روشن سازمان می دهد که به شما کمک می کند در مدت زمان کمتری و با نتیجه بهتر به اهداف کاری خود برسید. این ترفند یافتن راهی است که کاملاً متناسب با نحوه تجارت شما باشد.

برای کمک به شما در این زمینه ، من در بالا نگاهی می اندازم به برترین ابزارهای مدیریت گردش کار به طور جزئی در زیر ، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک می تواند برای تیم شما بهتر باشد.

5 گزینه برتر برای نرم افزار مدیریت گردش کار

  1. ClickUp – بهترین حالت برای مدیریت گردش کار همه کاره
  2. Monday.com – بهترین برای تیم های از راه دور
  3. Wrike – بهترین تیم های خلاق
  4. Trello – بهترین ابزار مدیریت گردش کار رایگان
  5. صفحه هوشمند – بهترین برای فناوری اطلاعات و عملیات

چگونه بهترین نرم افزار مدیریت گردش کار را برای خود انتخاب کنیم

هرچه روند شما برای اتمام کار و رسیدن به مهلت مقررات پیچیده تر باشد ، احتمال نیاز شما به یک نرم افزار کارآمد گردش کار برای کمک به شما در انجام کار بیشتر است. اولاً ، شما همیشه می خواهید سیستم گردش کار فعلی خود را در رابطه با کمبود آن و عملکرد خوب آن ارزیابی کنید. به این ترتیب ، می توانید یک راه حل گردش کار انتخاب کنید که با سبک کار شما سازگار باشد و مشکلات شما را با دقت بیشتری حل کند.

برای شروع ، چند سوال ساده از خود بپرسید:

  • آیا تیم شما درگیر است تا بداند در آخرین لحظه چه کاری به چه کسی اختصاص داده شده است؟
  • آیا صفحه گسترده اکسل شما برای اتوماتیک کردن فرآیندهای کاری شما بسیار پیچیده است؟
  • آیا کار قابل تکرار وجود دارد که بتواند کارآمدتر شود تا در وقت و منابع شما صرفه جویی کند؟
  • آیا تیم شما بیش از حد تحت فشار قرار گرفته است تا کارهای عالی را انجام دهد زیرا چارچوب حمایتی برای کمک به آنها در روند کار وجود ندارد؟
  • آیا محدودیت های فعلی وجود دارد که برای تحویل یا تکمیل کار کارآمدتر از بین برود؟

سیستم های مدیریت گردش کار و مدیریت پروژه اغلب به عنوان یک چیز اشتباه گرفته می شوند زیرا در بسیاری از ابزارها و فرآیندهای مشابه مشترک هستند. با این حال ، یک اختلاف وجود دارد.

سیستم های مدیریت گردش کار برای مدیریت و حفظ فرایندهای کار مداوم در یک کسب و کار وجود دارد. در مقابل ، از سیستم های مدیریت پروژه برای شروع و خاتمه هرچه بیشتر پروژه های تجاری منفرد استفاده می شود.

بنابراین ، یک سیستم مدیریت پروژه می تواند در داخل یک سیستم مدیریت گردش کار وجود داشته باشد در حالی که سیستم مدیریت گردش کار از تصویر بزرگتر و فرایندهای کاری مکرر در تجارت شما مراقبت می کند. کمی دهان به دهان است ، اما وقتی به دنیای نرم افزار مدیریت گردش کار و آنچه که ارائه می دهد وارد شوید ، قابل درک تر می شود.

هنگامی که این تمایز را شناختید و اطمینان حاصل کردید که سیستم مدیریت گردش کار همان چیزی است که به دنبال آن می گردید ، در اینجا مشخصات اضافی وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب سیستم گردش کار که بیشترین حس را برای تجارت شما دارد ، در مورد آنها فکر کنید.

ساختار تیمی

اندازه و برنامه ریزی تیم شما برای رشد وقتی که می خواهید یک ابزار گردش کار را انتخاب کنید مهم است. چرا؟ ابزارهای مدیریت گردش کار معمولاً توسط کاربر شارژ می شوند. این می تواند عاملی تعیین کننده باشد که در آن سیستم به دلیل محدودیت های بودجه بندی انتخاب می کنید. هرچه تعداد کاربران بیشتری را به یک سیستم اضافه کنید ، ماهانه هزینه بیشتری خواهید پرداخت.

برای اضافه کردن ، اگر مجبور نیستید با ساختار پیچیده تیمی سر و کار داشته باشید ، ممکن است به نرم افزار گردش کار با تمام زنگ ها و سوتهایی که ممکن است برای یک تجارت بزرگ مفیدتر باشد ، نیازی نداشته باشید. گاهی اوقات ، عملکرد بیشتر به این معنی نیست که برای نیازهای شما بهتر است.

هنگام حرکت به جلو به چند نکته فکر کنید: آیا بخشهای مختلفی وجود دارد که برای انجام مراحل کار و پروژه های سبز باید مرتباً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؟ آیا تیم های شما با نرم افزار جدید سازگار هستند ، یا یکپارچه سازی API جدیدی وجود دارد که باید انجام دهید؟

هر چه ساختار تیمی شما ساده تر باشد ، سیستم گردش کار شما نیز ساده تر خواهد بود. این نیز اغلب به معنای کمتر بودن منحنی یادگیری است.

وظایف و پیچیدگی گردش کار

چه کارهایی نیاز به جامع ترین مدیریت دارند؟ این می تواند با توجه به جایگاه متفاوت باشد ، به این معنی که شما ممکن است به برخی از ویژگی های خاص برای صنعت خود و ارزشی که ایجاد می کنید نیاز داشته باشید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی مدیریت اعتبار آنلاین از سال 2020

برخی از سیستم های گردش کار برای ارائه کارهای خاص مجهز تر از سیستم های دیگر هستند. این کار را می توان با موارد مختلف انجام داد:

  • گزارش داشبورد
  • نمودارهای گانت
  • اشتراک و همکاری اسناد
  • نرم افزار زمان بندی
  • تکالیف وظیفه و ورود به سیستم
  • گزارش وضعیت کار
  • ادغام با نرم افزار شخص ثالث
  • تابلوهای کنبان
  • تجزیه و تحلیل داده پیشرفته
  • تابلوهای مدیریت کار اسکرام

سبک ارتباطی

برقراری ارتباط موثر با سیستم گردش کار مناسب ، گلوگاه های احتمالی را که رشد شما را کند می کنند ، از بین می برد.

با داشتن API باز و ویژگی های یکپارچه سازی ، سیستم گردش کار شما می تواند یک ابزار ارتباطی بی وقفه در بین اعضای تیم باشد. به این ترتیب می توانید به سرعت ایمیل های مربوطه را مرور کرده و به آنها پاسخ دهید ، بازخورد پروژه را مرور کنید ، اصلاحات و نظرات خود را انجام دهید ، از گپ تیمی یا تابلوهای پیام استفاده کنید و مطمئن شوید که تغییرات در زمانبندی یا جهت پروژه به عنوان بخشی از گردش کار روزانه شما برای هر یک از اعضای تیم قابل دسترسی است .

اگر تعداد زیادی از ارتباطات نحوه مدیریت مشاغل شما نیست و شما یک رویکرد ساده تر برای مدیریت گردش کار دارید ، همیشه می توانید فرایندهای خود را با یک سیستم قابل تنظیم تر تنظیم کنید.

نماهای گردش کار

عامل دیگری که باید به آن فکر کنید نماهای گردش کار و نحوه انتخاب سازماندهی اطلاعات ، فرایندها و وظایفی است که وارد می کنید. نرم افزار موثر مدیریت گردش کار روشهای مختلفی را برای مدیریت و مشاهده وظایف و گردش کار به شما ارائه می دهد.

برای توضیح ، نمای نمودار گانت ، یک سازمان گرافیکی از یک پروژه یا روند ، می تواند به شما در ساده سازی گردش کار پیچیده کمک کند. هنگام انتقال کارتها از یک صفحه زمانی به صفحه دیگر ، تابلوهای Kanban مشاهده گردش کار را آسان تر و قابل کنترل تر می کنند.

تخته اسکرام فرایندهای کار را به دو سرعت تقسیم می کند و می توان آن را به خطوط افقی و عمودی تقسیم کرد. جستجوی سیستم مدیریت گردش کار با انعطاف پذیری در سبک ترجیحی ، زندگی تیم شما را آسان می کند و ممکن است روند کار شما را سریعتر کند.

انواع مختلف نرم افزار مدیریت گردش کار

دو دسته اصلی نرم افزار مدیریت گردش کار وجود دارد. در اینجا نگاهی به هر یک می اندازم.

بسیار قابل تنظیم در مقابل طاقچه خاص

با استفاده از نرم افزار مدیریت گردش کار ، می توانید سیستمی کاملاً قابل تنظیم را انتخاب کنید که متناسب با هر طرحی باشد یا با نرم افزاری متناسب با مجموعه ای از برنامه های خاص همراه باشید. در نهایت بعد از اینکه شما به چه ابزاری برای ایجاد روند گردش کار بهتر نیاز دارید ، تیم انتخاب شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، نرم افزاری مانند ClickUp تقریباً در مورد هر صنعتی که بخواهد از آن برای مدیریت عملیات کاری خود استفاده کند بسیار سازگار است. از طرف دیگر ، Wrike ابزاری را فراهم می کند که به طور خاص با صنایع خلاق سازگار باشد.

مبتنی بر ابر در مقابل محلی

بیشتر نرم افزارهای موجود در این لیست مبتنی بر ابر هستند ، به این معنی که در هر زمان و هر زمان می توانید از هرجایی به آنها دسترسی داشته باشید. می توانید با استفاده از نرم افزاری که در سرورها و رایانه های محلی شما نیز زندگی می کند انتخاب کنید ، اگرچه بخاطر داشته باشید که موارد مثبت و منفی خاص خود را به همراه دارد.

با داشتن یک راه حل مبتنی بر ابر ، تیم شما قادر خواهد بود از هر مکانی از چندین دستگاه به نرم افزار دسترسی داشته باشد تا در دسترس و به روز باشد.

شماره 1 – ClickUp – بهترین حالت برای مدیریت گردش کار همه کاره

ClickUp یک سیستم مدیریت گردش کار قدرتمند است که مطمئن می شود هر بخشی از گردش کار شما برای کارآیی و سرعت می تواند ساده و بهینه شود.

به همین دلیل توصیه اصلی من تقریبا برای همه است.

شرکت هایی مانند Google ، Airbnb ، Uber و Nike همگی برای یک کار یکپارچه با قابلیت اتصال به بیش از 1000 ادغام بهینه شده اند. با ClickUp ، شما فقط گردش کار خود را مدیریت نمی کنید. به اندازه کافی قابل تنظیم است که می توانید پروژه های خود را از یک مکان با ابزارهایی مانند:

  • مدیریت منابع
  • ردیابی هدف و یادآوری ها
  • ویژگی های ایمیل و گپ
  • صفحه گسترده پیچیده یا ساده
  • ادغام برنامه شخص ثالث
  • مدیریت استراتژی

با داشتن توانایی ایجاد نماهای چت ، نمایش جدول ، نمایش جدول زمانی ، یا نقشه ذهنی ، همیشه می توانید تیم خود را بالای هر کار کاری و پیشرفت خود حفظ کنید ، به گونه ای که کار را برای آنها راحت تر کند.

به دلیل راه اندازی ، ClickUp به شما امکان می دهد با اتصال تمام وظایف پروژه ، ایمیل ، نظرات یا ویکی ها با یکدیگر و صرفه جویی در وقت زیادی ، به شما امکان می دهد پروژه های خود را به هر طریقی که می خواهید مشاهده کنید و خودکار کارهای تکراری را انجام دهید. این ابزار برای مدیریت گردش کار بزرگتر و پیچیده تر ، و همچنین برای مشاغل کوچک که می خواهند از سیستم های کار در حال رشد خود استفاده کنند ، مجهز شده است.

اگر از سیستم مدیریت گردش کار دیگری به ClickUp روی می آورید ، وارد کردن خودکار تمام اطلاعات کار و پروژه خود با ویژگی واردات بسیار آسان است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی وب سایت سازنده تجارت الکترونیک در سال 2020

یکی از بهترین قسمتهای استفاده از چنین مدیر گردش کار همه کاره ، قیمت آنها است. با ثبت نام در یک حساب رایگان می توانید در عرض چند ثانیه از سیستم استفاده کنید. بلافاصله 100 مگابایت فضا با اعضای نامحدود و کارهای نامحدود دریافت خواهید کرد.

این طرح پرداخت شده برای هر کاربر فقط 5 دلار است و شما به فضای ذخیره سازی نامحدود ، یکپارچه سازی ، ابزار تقویم ، مهمان ها ، اوراق بهادار ، تابلوها و قسمتهای سفارشی دسترسی خواهید داشت.

اگر یک تیم در حال رشد را مدیریت می کنید ، پس از پر کردن فرم سریع و ارسال پیشنهاد کوتاه به شما ، این امکان را دارید که با یک قیمت برای هر کاربر یا اندازه تیم مذاکره کنید. در مجموع ، تطبیق پذیری ClickUp بسیار زیاد است. به همین دلیل است که بیش از 100000 تیم از آن استفاده می کنند و من به همه توصیه می کنم.

حساب رایگان خود را با ClickUp اینجا شروع کنید و از آن برای بهینه سازی همه جنبه های گردش کار خود استفاده کنید.

# 2 – Monday.com – بهترین برای تیم های از راه دور

اگر یک تیم از راه دور در حال رشد را مدیریت کنید ، Monday.com راه حل گردش کار است که همه را به صورت یکپارچه جمع می کند.

این یک سیستم گردش کار عالی است که توسط BBC Studios ، NBC ، Discovery Channel ، Hulu ، Cocacola ، Deezer و 100000 تیم دیگر مورد استفاده قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور موثر مدیریت هر مرحله از روند کار خود را با اعضای تیم در سایت و خارج از سایت انجام می دهند.

با Monday.com ، با هم تراز کردن پیشرفت کار ، گپ های ویدئویی و تقویم های همگام سازی شده ، همکاری با تیم خود از هرجای دنیا آسان است تا اطمینان حاصل کنید که همیشه مهلت های کاری مشترک را رعایت می کنید.

با انجام کارهای تیمی روزانه ، کتابخانه های دانش ، درخواست های تیم از راه دور ، وضعیت کارمندان و جلسات یک به یک ، می توانید به راحتی سازماندهی کارها و خودکار کردن گردش کار را شروع کنید. مطمئناً ، اگر هیچ یک از این الگوها این کار را برای شما انجام نمی دهد ، می توانید از ابتدا شروع کنید و با مجموعه وسیعی از ابزارهای خود ، خودتان را بسازید.

برخی از ویژگی های Monday.com که برای مدیریت گردش کار از راه دور عالی هستند:

  • برنامه های هفتگی
  • هیئت مدیره جلسات با به روزرسانی و بازخوانی مطالب
  • بزرگنمایی ادغام ها برای ضبط جلسات
  • ردیابی منطقه زمانی محلی برای هر یک از اعضای تیم
  • نقشه های حجم کار و ظرفیت کار برای هر پروژه خاص
  • توانایی ایجاد برنامه های احتمالی از داده های پروژه

Monday.com برای هر صندلی براساس ردیفی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید هزینه دریافت می کند و هر یک از آنها لیست گسترده ای از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد. ردیف ها از هر صندلی با سه صندلی شروع می شوند و اگر تصمیم بگیرید با یک برنامه سالانه انتخاب کنید می توانید پس انداز کنید. در اینجا تفکیک سریع هر سطح آورده شده است:

  • پایه: 8 دلار برای هر ماه کاربر با شروع از سه صندلی
  • استاندارد: 10 دلار برای هر ماه کاربر با شروع از سه صندلی
  • طرفدار: 16 کاربر در هر ماه با شروع از سه صندلی
  • شرکت: برای کسب اطلاعات بیشتر با آنها تماس بگیرید

اگر می خواهید ابتدا رانندگی Monday.com را امتحان کنید ، می توانید با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان اینجا شروع کنید.

# 3 – Wrike – بهترین تیم خلاق

Wrike یک سیستم مدیریت گردش کار پویا است که برای تیم های خلاق ساخته شده است. وظایف و تکرارهای مدیر تکراری می تواند آفت هر تیم خلاقانه ای باشد که تلاش می کند کار بزرگی انجام دهد. Wrike ساده سازی ساده همه وظایف خود را در یک مکان آسان می کند تا هم از بهره وری و هم از سرعت اطمینان حاصل کنید.

با Wrike ، می توانید درخواست های خلاقانه دریافتی را در کل چرخه زندگی آنها با فرم های قابل تنظیم ، الگوها ، خلاصه ها و ابزارهای نشانه گذاری مدیریت کنید ، بنابراین همیشه می توانید از پیشرفت هر کار مطلع شوید.

به عنوان مثال ، ابزار تأیید Wrike برای هر کسی راحت است که بازخورد پروژه را در مورد محصولات قابل ارائه با نظرات تصاویر ، فیلم ها یا اسناد خاص روشن کند. می توانید هر زمان که به هر پروژه ای احتیاج دارید ، روی چه کسی کار می کند بررسی کنید و با ایجاد یک نقطه تماس رسمی برای هر پروژه کاری ، یک سیستم ورودی روانتر برای درخواست کار ایجاد کنید.

این کار به راحتی می تواند پروژه هایی را که نیاز به بازبینی و بازبینی متعدد دارند ، به راحتی انجام دهد.

برخی از بهترین ویژگی های آنها برای مدیریت خلاق گردش کار عبارتند از:

  • الگوهای تصویب پروژه
  • زمانبندی پروژه
  • وظیفه تخصیص
  • مدیریت عملیات بازاریابی روزانه
  • داشبورد را بکشید و رها کنید

Wrike برای حداکثر پنج کاربر رایگان است و شامل 2 گیگابایت فضا ، همراه با ابزارهایی مانند نمایش صفحه گسترده ، مدیریت وظایف ، اشتراک فایل و ادغام های اساسی است.

می توانید از یک دوره آزمایشی رایگان بهره مند شوید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید. هنگامی که برای انتخاب یک برنامه پولی آماده شدید ، برنامه های اصلی عبارتند از:

  • رایگان: حداکثر 5 کاربر با لیست کارهای مشترک برای تیم های کوچک
  • حرفه ای: حداکثر 15 کاربر با 9.80 دلار در هر کاربر در هر ماه با برنامه ریزی کامل پروژه و همکاری
  • مشاغل: حداکثر 200 کاربر با 24.80 دلار در هر کاربر در هر ماه با شخصی سازی و گزارش مدیریت کار
  • سازمانی: کاربران نامحدود ، برای جامع ترین راه حل با تیم آنها برای قیمت گذاری سفارشی تماس بگیرید
مقاله مرتبط  بهترین سازندگان وب سایت در سال 2020

Wrike همچنین برنامه هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای تیم های بازاریابی / خلاق و تیم های خدمات حرفه ای تهیه می شود. هر دوی این دسته ها دارای نسخه آزمایشی رایگان و قیمت گذاری نشده اند.

گرچه Wrike دقیقاً در قیمت گذاری و تفکیک ویژگی های خود دقیق عمل می کند ، اما این اطمینان را می دهد که شما بهترین برنامه را برای نیازهای خاص گردش کار خلاقانه خود دریافت خواهید کرد. توصیه می کنم برای آشنایی بیشتر با موارد گنجانده شده ، در صفحه قیمت گذاری آنها لیست کاملی از ویژگی ها را بررسی کنید.

اما ابتدا می توانید Wrike را به مدت 14 روز در اینجا امتحان کنید.

شماره 4 – Trello – بهترین نرم افزار رایگان مدیریت گردش کار

اگر بودجه کافی ندارید ، سیستم گردش کار Trello می تواند شما را به صورت رایگان و حداکثر تا 10 صفحه برای هر تیم در مسیر درست قرار دهد.

میلیون ها کاربر در حال حاضر از Trello و داشبورد سازمان یافته آنها برای اولویت بندی و خودکار کردن کارهای روزمره و پروژه ها استفاده می کنند. با استفاده از آن ، می توانید تابلوهایی ایجاد کنید و نام آنها را بنویسید ، وظایف و تیم خود را اضافه کنید و سپس جزئیات خاصی را به هر کارت مانند تاریخ سررسید ، خلاصه کار ، لیست چک ، پیوست ها و نظرات اضافه کنید.

Trello به عنوان یک مدیر گردش کار ساده برای تیم های کوچکتر که به رشد و کارآیی نیاز دارند بدون هزینه کردن یک تن از هزینه های نرم افزار کار عالی عمل می کند. این یک طرح به سبک تخته Kanban است و به ویژه برای افرادی که کار بسیار بصری و مدیریت گردش کار را دوست دارند ، محبوب است.

همانطور که گفته شد ، Trello با 10 کارت در هر تیم ، با کارتها و لیست های نامحدود و 10 MB برای هر محدودیت پیوست رایگان است. اگر آنقدر نسخه رایگان آنها را دوست دارید که می خواهید با یک برنامه پولی بروید ، می توانید از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید:

  • کلاس تجاری: 9.99 دلار به ازای هر کاربر در ماه
  • شرکت: 17.50 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه برای 100 کاربر (هرچه تعداد بیشتری کاربر اضافه کنید ، هزینه کمتری به ازای هر کاربر پرداخت می کنید)

با Trello به صورت رایگان در اینجا شروع کنید و از ویژگی تابلوهای آسان آنها برای شروع تنظیم گردش کار خود استفاده کنید.

شماره 5 – صفحه هوشمند – بهترین برای فناوری اطلاعات و عملیات

Smartsheet باعث ایجاد یک نرم افزار عالی برای مدیریت گردش کار در IT و تیم های عملیاتی می شود. به طور کلی ، دو چیزی که هنگام کار در مدیریت فناوری اطلاعات به آن نیاز دارید ثبات و سرعت است. صفحه های هوشمند این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید به سرعت پروژه ها را تطبیق داده و بایگانی کنید ، انتقال داده های مرکز داده را هماهنگ کرده و حتی برای صرفه جویی در وقت ، هشدارها و تأییدهای خودکار را تنظیم کنید.

صفحه های هوشمند امکان همکاری بین تیم ها را فراهم می کند و به شما امکان کنترل دسترسی به منابع را می دهد. آنها همه را روی داشبوردی با کاربرد آسان و قابلیت های گزارشگری فراوان گرد هم آورده اند.

Smartsheets یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان ارائه می دهد. برای برنامه های پرداخت شده ، آنها طبقه بندی قیمت خود را به چهار دسته تقسیم می کنند. اینها شامل افراد ، مشاغل ، شرکتها یا افراد برتر است. برای یادگیری قیمت آنها ، ابتدا باید با آنها تماس بگیرید. من توصیه می کنم به صفحه قیمت آنها مراجعه کنید تا درک کنید که از لیست کامل ویژگی های آنها با هر ردیف چه ویژگی ها و قابلیت هایی را کسب می کنید. همچنین می توانید نسخه آزمایشی این ابزار را تماشا کنید.

Smartsheet را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید و از امروز ایجاد گردش کار بهتر برای تیم خود کنید.

خلاصه

انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت گردش کار برای شما به متغیرهای زیادی بستگی دارد. اما شما می توانید با تشریح نیازهای گردش کار از نظر تو رفتگی در دیوار ، نیازهای گردش کار و اندازه تیم ، به راحتی شروع به از بین بردن آنچه نمی شود کرد.

من تقریباً برای همه افراد ClickUp و Monday.com را توصیه می کنم. ClickUp همه کاره ترین سیستم برای کار با آن است. این یک نقطه قیمت ستاره ای دارد ، هنگامی که یک منحنی یادگیری کمی بدست آوردید می توانید از آن استفاده کنید ، و کاملاً قابل تنظیم است برای تقریباً هر مدیریت گردش کاری که قابل تصور است. Monday.com برای تیم های از راه دور و همکاری ایده آل است ، که اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

اگر برای صنعت خاص خود نیازهای گردش کار خاصی دارید ، از این راهنما برای یادگیری نحوه انتخاب نرم افزار مناسب مدیریت گردش کار برای نیازهای شرکت خود استفاده کنید.