آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار مدیریت پروژه رایگان 2021

دسامبر 31, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بالای سر بودن احساس خیلی بهتر از عکس دارد.

یک ذینفع از شما در مورد یک پروژه آینده س questionال رقم سوم اعشاری می پرسد. میخکوبش میکنی پاسخ آماده است و شواهد با دو کلیک فاصله است.

با یک نرم افزار مدیریت پروژه مناسب ، کار در سطح بالا آسان تر است.

مثل این است که یک کفش مناسب بپوشید.

اگر هرگز نرم افزار مدیریت پروژه را امتحان نکرده اید ، این گزینه های رایگان مکان بسیار خوبی برای شروع هستند.

و اگر از ابزاری ناامیدکننده استفاده می کنید ، دیگر تلاش نکنید.

اینها بهترین هستند رایگان گزینه های نرم افزار مدیریت پروژه در حال حاضر موجود است.

به طور جدی ، همه این محصولات هستند برای همیشه رایگان استفاده کنید.

4 گزینه برتر رایگان برای نرم افزار مدیریت پروژه

  1. Trello – بهترین برای مدیریت پروژه سبک
  2. Wrike – بهترین برای تیم های بازاریابی
  3. Jira – بهترین برای تیم های چابک
  4. ClickUp – بهترین برای سازمانهای بزرگ

چگونه بهترین نرم افزار رایگان مدیریت پروژه را برای خود انتخاب کنیم

این چیزها جادویی نیست شما آنچه را که قرار داده اید بیرون می آورید.

من دوست دارم که به نرم افزار مدیریت پروژه به عنوان یک فضای کاری خالی منتظر بمانم تا یک کسب و کار وارد آن شود.

این به هر وظیفه ای خانه می دهد ، بنابراین پروژه ها فقط در زنجیره های ایمیل ، موضوعات گپ ، یادداشت های پس از آن و مکالمه های گاه به گاه در محدوده آزاد نیستند.

یکی از بهترین قسمت ها در مورد یک پلتفرم رایگان برای همیشه این است که شما در واقع این فرصت را دارید که ببینید چه اتفاقی می افتد هنگامی که کسب و کار خود را به برق متصل کردید.

ماهها با آن کار کنید و چند نوع پروژه مختلف را امتحان کنید.

من فریلنسرها و حتی شرکت های کوچکی را می شناسم که سالها در یک برنامه freemium توانسته اند خیلی خوب کنار بیایند.

پس کدام یک برای شما مناسب است؟

بیایید از جنبه های اصلی نرم افزار مدیریت پروژه و چگونگی تأثیر آنها بگذریم.

ساختار اصلی

هر ابزار مدیریت پروژه خوب ساده احمقانه است. این امر خصوصاً در مورد برنامه های freemium صدق می کند.

اما همه آنها به یک شکل سازماندهی نشده اند. برخی از پوشه ها و لیست های سنتی استفاده می کنند ، در حالی که دیگران وظایف را کاملاً روی تابلوها دنبال می کنند.

چگونه کار تیم شما در هر فضا متناسب خواهد بود؟

هرچه تناسب بین ساختار اصلی یک پلتفرم و پروژه های تیم شما بهتر باشد ، بهتر می توانند از این نرم افزار برای رسیدن به مکانی که می خواهند استفاده کنند.

پس از همه ، با رایگان نرم افزار مدیریت پروژه ، شما می خواهید متناسب با فرایندهای سازمانی شما باشد ، نه اینکه آن را متناسب با بستر freemium انتخابی تغییر دهید.

در حالت ایده آل ، نرم افزار مدیریت پروژه به پیشرفت روندهای تجاری شما در جهت مثبت کمک می کند. اما نه یک شبه

همکاری

این سیستم عامل ها با شفاف سازی گردش کار در مشاغل ، افراد را قادر می سازد تا بهتر کار کنند. همه می توانند وضعیت پروژه ها و وظایف را ببینند.

با این کار افراد دائماً در یک صفحه قرار می گیرند. و در صورت نیاز به ایجاد تغییر ، کاربران می توانند با اظهار نظر یا برچسب گذاری هم تیمی ها به یکدیگر هشدار دهند. این توجه درست را به نکته دقیق موضوع جلب می کند.

با عدم اطمینان کمتر ، افراد آزادند که به جای انتظار در یک زنجیره طولانی نامه های الکترونیکی ، دست به کار شوند تا سرانجام به جواب برسند.

برخی از سیستم عامل ها سابقه نظر مربوط به هر کار را حفظ می کنند. سایر افراد یک فید فعالیتی دارند که به روزرسانی های انجام شده را ثبت می کند.

این قابلیت ها باعث می شود که تیم بتواند بفهمد 100٪ یک کار انجام شده است.

برنامه ریزی

ابزاری که دوست دارم به شما امکان می دهد کاربران و تاریخ های تعیین شده را به وظایف اختصاص دهید. بسیار ساده ، بسیار مفید.

خواه در یک هیئت مدیره یا در یک لیست ساخته شده اید ، می توانید نمایش ها را تغییر دهید تا وظایف نمایش داده شده در یک تقویم را مشاهده کنید.

به روزرسانی موعد انجام وظیفه ، تقویم را نیز به روز می کند و همه را در یک صفحه نگه می دارد.

با برخی از گزینه های رایگان قوی تر ، مانند ClickUp ، می توانید وابستگی ها را برای برنامه ریزی تنظیم کنید.

گزارش نویسی

از آنجا که اطلاعات مربوط به کاری که تیم ها انجام می دهند بسیار زیاد است ، گزارش های تولید شده توسط نرم افزار مدیریت پروژه بینش زیادی را ارائه می دهند.

من در مورد اندازه گیری بهره وری ، شناسایی روندها و ماندن در بودجه صحبت می کنم. این اطلاعات واقعاً می تواند به مدیران کمک کند تا تیم های خود را به طور مولد هدایت کنند.

برخی از گزینه های این لیست ، مانند جیرا ، گزارش های از پیش ساخته شده ای دارند که آماده انجام هر پروژه ای هستند.

همه نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه دارای ویژگی های گزارش نیستند.

به عنوان مثال ، Trello هیچ چیز خارج از جعبه ارائه نمی دهد. گفته شد ، شما می توانید در یک سیستم تجزیه و تحلیل شخص ثالث گره بزنید تا وزنه برداری را انجام دهید.

اتوماسیون

اتوماسیون در نرم افزار رایگان مدیریت پروژه محدود است ، بدون شک. اما هرکسی می تواند از آن استفاده کند.

این فقط یک طعم کاری است که این سیستم عامل ها می توانند انجام دهند ، اما مواجهه زودهنگام می تواند سود طولانی مدت را پرداخت کند.

وقتی زمان رسیدن به ردیف بالاتر فرا می رسد ، کاربران آماده اند تا به جای ترساندن توسط این ویژگی های قدرت ، از اتوماسیون استفاده کنند.

مقاله مرتبط  نحوه افزودن ویجت اینستاگرام در وردپرس (مرحله به مرحله)

این معیار ساخت یا شکستن آن نیست ، اما اگر کاربران دریابند که می توانند برخی از کارهای شلوغ را از روز خود حذف کنند ، ممکن است خرید در سیستم عامل را افزایش دهد.

انواع مختلف نرم افزار مدیریت پروژه رایگان

هنگامی که شما به دنبال بهترین نرم افزار مدیریت پروژه مستقیم هستید ، یک تنوع خیره کننده وجود دارد که باید به آنها فکر کنید.

وقتی نوبت به برنامه های رایگان برای همیشه می رسد ، زمینه باریک می شود.

در واقع دو نوع نرم افزار مدیریت پروژه رایگان وجود دارد:

برخی از موارد همپوشانی را پیدا خواهید کرد ، اما درک تفاوت بین این نوع به شما کمک می کند تا راه حلی متناسب با نیازهای خود پیدا کنید.

نرم افزار مدیریت پروژه مبتنی بر برد رایگان

این محصولات دارای یک سلسله مراتب سازمانی هستند که چیزی شبیه به این دارد:

تیم → هیئت مدیره → لیست → کارت

در اینجا یک عکس از Trello ، یکی از محبوب ترین گزینه های مبتنی بر هیئت مدیره در جهان است:

این است تخته، که همه اعضای آن هستند تیم می تواند ببیند هر یک کارت یک وظیفه است ، و در حد مناسب است لیست.

با استفاده از Trello و سایر نرم افزارهای مبتنی بر تابلو ، تیم ها بیشتر وقت خود را روی تخته می گذرانند. این شامل انجام کارهایی برای افزودن جزئیات و بررسی کارهای کامل و بالقوه تغییر جهت مشاهده تقویم برای بررسی پهنای باند است.

آیا روند کار فعلی شما با این طرح کارت و تابلو مطابقت دارد؟

نرم افزار مدیریت پروژه مبتنی بر لیست رایگان

این محصولات دارای یک سلسله مراتب سازمانی هستند که چیزی شبیه به این دارد:

تیم → پوشه → لیست → وظیفه

ClickUp یک نمونه عالی از چگونگی کمک یک محصول مبتنی بر لیست به تیم ها در مسیر خود است:

تیم خود را دارد پوشه ها در سمت چپ ذکر شده است. خیلی سنتی هر پوشه حاوی لیست ها، که به تقسیم می شوند وظایف.

نرم افزار مبتنی بر لیست می تواند سازماندهی تیم ها را نسبت به تابلویی که بهم ریخته است ، آسان کند. در ClickUp و سایر گزینه های خوب ، لیست کشیدن و رها کردن است ، بنابراین استفاده از آن دشوارتر نیست.

در Wrike ، یکی دیگر از راه حل های مدیریت پروژه مبتنی بر لیست ، حتی می توانید پروژه های خود را به عنوان صفحه گسترده مشاهده کنید.

با مشاهده هر دو نوع ، انعطاف پذیری زیادی برای مشاهده پروژه ها در اشکال مختلف ، مانند لیست ، صفحه ، تقویم یا جدول وجود دارد.

به همین دلیل ، ممکن است به نظر برسد که مرز بین این دو کمی مبهم است.

اگرچه از دیدگاه من ، مشاهده انعطاف پذیر همیشه برابر با مدیریت انعطاف پذیر نیست.

Trello وقتی روی تخته کار می کنید عالی کار می کند. ClickUp وقتی در لیست قرار می گیرید عالی کار می کند.

مطمئناً ، آنها همچنین می توانند کاری را که دیگری انجام می دهد تا حدی انجام دهند. فقط فکر می کنم وقتی شما از آنها استفاده کرده اید به بهترین نحو طراحی شده بهترین عملکرد را دارند.

و ، از آنجا که همه این محصولات برای همیشه رایگان هستند ، قصد ندارد بانک را بکشید تا یکی از هر نوع را خلبانی کنید و ببینید که شما و تیمتان چه نظری دارید.

شماره 1 – ترلو – بهترین برای مدیریت پروژه سبک

Trello یکی از کاربرپسندترین گزینه های مدیریت پروژه در بازار است. شاید به همین دلیل است که بیش از 1 میلیون تیم از Trello در سراسر جهان استفاده می کنند.

وقتی می گویم کاربرپسند ، منظورم این است که تعامل با محصول منحنی یادگیری در واقع صفر است.

بکشید رها کردن کلیک. انجام شده.

تابلوها از کارت و لیست تشکیل شده اند. با کلیک بر روی هر کارت ، تمام جزئیات مربوطه به شما نشان داده می شود ، از جمله اینکه چه کسی مسئول است ، چه کارهایی باید انجام شود و چه زمانی باید توسط آن انجام شود.

بدیهی است که تیم های چابک به سبک Kanban راه اندازی خواهند شد ، اما Trello بسیار اساسی است (به طرزی خوب) که افراد می توانند تابلوهایی را در هر چارچوبی که مناسب آنها باشد ، بسازند.

ماندن در مسیر Trello بسیار آسان است ، تقریبا سرگرم کننده.

افراد را به وظایف اختصاص دهید و در صورت ایجاد تغییرات ، بلافاصله به آنها اطلاع داده می شود. در هر کاری یک فید نظر وجود دارد و اعضای تیم می توانند با استفاده ازmentions موارد خاص را فراخوانی کنند.

کاربران می توانند از صفحه نمایش به صفحه تقویم تبدیل شوند تا وظایف خود را هفته به هفته پخش کنند. آنها همچنین می توانند کارت هایی را که به آنها اختصاص داده نشده است “تماشا” کنند ، چیزی که برای مدیران عالی است.

پلت فرم Trello دارای دو ویژگی اصلی قدرت است.

Power-Ups وجود دارد که به شما امکان می دهد در یک سرویس شخص ثالث شرکت کنید. این می تواند یک ردیاب زمان ، یک سازنده نمودار گانت یا یک ابزار همکاری مانند Slack باشد.

و سپس Butler وجود دارد ، یک سرویس هوش مصنوعی که کارهای تکراری را پیدا می کند و به شما کمک می کند آنها را خودکار کنید. شما می توانید دکمه هایی را ایجاد کنید که گردش کار ساده را شروع می کند یا وظایفی را که باید ایجاد شود برنامه ریزی می کنید.

با نسخه رایگان Trello ، موارد زیر را دریافت می کنید:

  • 10 صفحه برای هر تیم
  • کارتها و لیست های نامحدود
  • امکان افزودن پیوست به کارتها ، هر کدام حداکثر 10 مگابایت
  • احراز هویت دو عاملی
  • یک پاورآپ در هر صفحه
  • هر ماه 50 باتلر دستور می دهد

ساخت آنچه در ترلو احتیاج دارید فوق العاده آسان است. هنوز آزادی زیادی برای ایجاد ساختار مورد نیاز شما وجود دارد ، اما آنها همچنین طیف وسیعی از الگوها را برای مدیریت پروژه ارائه می دهند:

مقاله مرتبط  چگونه می توان یک تماس عالی برای اقدام کامل ایجاد کرد

همچنین الگوهایی برای HR ، فروش ، پشتیبانی و سایر بخشها آماده هستند.

Trello شما را برای مدیریت پروژه های سبک تحت پوشش قرار داده است. در مورد آنچه می توانید در هر صفحه ردیابی کنید ، حتی در مقایسه با سایر نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه ، قطعاً سقفی وجود دارد.

اگرچه برای یک تیم واحد ، مدیریت خط لوله فروش ، تقویم محتوا یا موارد مشابه این موضوع نسیم خواهد بود.

# 2 – Wrike– بهترین برای تیم های بازاریابی

Wrike یک پلتفرم مدیریت پروژه واقعاً همه کاره و دارای یک نسخه برای همیشه رایگان برای تیم های حداکثر پنج نفره است.

چند دلیل وجود دارد که در مقایسه با برخی دیگر از بهترین نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه ، برای تیم های بازاریابی بسیار خوب عمل می کند.

اول از همه ، ویژگی های همکاری واقعا خوب توسعه یافته است.

می توانید وظایف را در پروژه ها یا پوشه ها ذخیره کنید. هم تیمی ها می توانند نظرات خود را اضافه کنند ، همکاران را باmentions برچسب گذاری کنند و پرونده ها را مستقیماً به هر کار ، پوشه یا پروژه ای پیوست کنند.

خوب ، من از شما می شنوم که می گفتید ، “به نظر می رسد برخی از نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه دیگر.”

اما ، آنچه Wrike را برای تیم های بازاریابی خارج از جعبه بسیار کارآمد می کند ، این است که ادغام ایمیل شامل می شود. کاربران می توانند کارها را مستقیماً از طریق ایمیل خود به روزرسانی ، ایجاد و اولویت بندی کنند.

برای تیم شما عالی است ، اما شما همچنین می توانید از مشتریان و پیمانکاران دعوت کنید. این کاربران به عنوان همکار تعیین می شوند. در واقع ، شما می توانید پروژه ها و برنامه ها را بدون نگرانی از اینکه کاربران خارجی تغییرات جدی ایجاد می کنند ، به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید برای پیگیری فعالیت های بازاریابی در مقیاس ، Table View است که همه کارها را به صفحه گسترده تقسیم می کند:

این ویژگی ها و سایر ویژگی های صرفه جویی در وقت به تیم های بازاریابی کمک می کند تا در مسیر خود باقی بمانند و در وقت صرفه جویی کنند.

به عنوان مثال جریان فعالیت در زمان واقعی ، اطلاعاتی را در مورد تمام به روزرسانی ها و نظرات پروژه هایی که به آنها اختصاص داده شده به کاربران ارائه می دهد. کاربران می توانند برای مشاهده به روزرسانی هایی که بیشترین اهمیت را دارند ، به سرعت جریان فعالیت را فیلتر کنند.

برخی دیگر از ویژگی های جالب دیگر که با نسخه رایگان Wrike همراه است شامل موارد زیر است:

  • نمای تابلو
  • کشیدن و رها کردن مدیریت کار
  • ویرایش های گسترده
  • ادغام فضای ذخیره سازی ابر
  • ادغام مایکروسافت 365
  • فضای ذخیره سازی 2 گیگابایتی
  • برنامه موبایل

اگر Wrike در نهایت یک راه حل خوب باشد ، آنها برنامه های پولی دریافت می کنند که برای تیم های خلاق و بازاریابی ساخته شده است.

Wrike for Marketers یک نرم افزار مدیریت پروژه در سطح کسب و کار است که برای کمک به تیم های سراسر شرکت در ایجاد تجارب داخلی در مقیاس اختصاص یافته است. آنها یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه می دهند تا تیم ها بتوانند هر آنچه را که با پلتفرم حق بیمه ارائه می شود ، درک کنند.

Wrike for Marketers Performance تجزیه و تحلیل ها و اتوماسیون گردش کار را به سطح دیگری می رساند.

داشبورد از قبل ساخته شده ، ویژگی های گزارشگری پیشرفته ، ابزارهای تجسم داده و ادغام با 400 برنامه اضافی وجود دارد.

برای تیم های بازاریابی ، Wrike یک انتخاب عالی است. نرم افزار رایگان مدیریت پروژه آنها برای شروع یک تیم کافی است و برنامه های پولی آنها یک شرکت را به سطح بالاتری می رساند.

# 3 – جیرا – بهترین برای تیم های چابک

جیرا از ابتدا ساخته شده است تا به تیم هایی خدمت کند که در چارچوب چابکی کار می کنند.

تابلوهای وظیفه قابل تنظیم برای Scrum و Kanban ایده آل هستند ، اما Trello نیز چنین است.

آنچه جیرا را از نظر کارکرد خوب برای تیم های چابک جدا می کند ، گزارش های پخته و نقشه راه است.

برای مدیریت یک تیم واحد ، هر دوی این ویژگی ها باعث صرفه جویی در وقت می شوند. آنها در پشت صحنه کار می کنند تا تمام اطلاعات موجود در صفحه شما را به هوش بصری تبدیل کنند.

نقشه راه با قرار دادن کار در یک جدول زمانی که به طور واضح وابستگی های پروژه را ترسیم می کند ، به شما کمک می کند تا تصویر بزرگتر را ردیابی کنید.

به جای نمودار گانت ، که نتایج را ردیابی می کند ، یک نقشه راه نتایج مانند حل مشکلات مشتری را ردیابی می کند. بازخورد ، چشم انداز محصول و اهداف خود را در نقشه راه خود ، نه فقط محصولات قابل تحویل ، برای به دست آوردن تصویر بهتر از استراتژی بلند مدت ، وارد کنید.

این یک محصول جدید باشد یا یک افزایش سرعت ، نقشه های راه به تیم ها کمک می کند کار روزانه خود را با پیشرفت تیم در رسیدن به هدف کلی مرتبط کنند.

همچنین برای هر پروژه جیرا 12 گزارش استاندارد چابک موجود است.

کاربران برای پیکربندی این موارد کاری ندارند. جیرا بطور خودکار تابلوهای شما را می گیرد و گزارش های بسیار مفیدی را برای مدیریت چابک پروژه ، مانند نمودارهای بارنداون ، نمودارهای سرعت و گزارش های سرعت ، تهیه می کند.

نسخه رایگان Jira همراه با سایر ویژگی های مفید برای تیم های چابک مانند:

  • 10 کاربر برای یک سایت
  • گردش کار قابل برنامه ریزی
  • اتوماسیون
  • موارد عقب مانده
  • برنامه ها و ادغام ها
  • ذخیره سازی پرونده 2 گیگابایتی
  • اشتراک فایل
  • استمرار کسب و کار و بازیابی فاجعه
مقاله مرتبط  نحوه ایجاد نقشه سفر مشتری

یک کلمه در مورد چند مورد از این ویژگی ها. از آنجا که Jira یک محصول Atlassian است (مانند Trello) ، یک لیست طولانی از برنامه ها و ادغام هایی که قرار است کار کنند واقعاً وجود دارد.

گردش کار و اتوماسیون قابل تنظیم قطعاً با نسخه رایگان Jira محدود شده است ، اما شما می توانید بسیاری از ابزارهای شخص ثالث را در فرایندهای خود کار کنید.

با جیرا ، طراحی عمدی چابک به این معنی است که تیم ها و رهبران برای تهیه ابزار مورد نیاز خود باید کارهای کمتری انجام دهند.

به عنوان مثال پرونده های عقب مانده را می توان با سایر نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه تنظیم کرد. با این حال ، در جیرا ، آنها یک ویژگی اختصاصی هستند که برای نظافت عقب مانده و برنامه ریزی دو سرعت طراحی شده اند.

به جای صرف وقت برای پیکربندی سیستم ، تیم ها می توانند از Jira در روز اول استفاده کنند.

ویژگی مفید دیگر این است که به هر کار یک کلید و شناسه اختصاصی اختصاص داده شده است. این برای بلیط و پیگیری اشکال بسیار مناسب است.

به نسخه رایگان برای همیشه آنها ضربه بزنید و بفهمید چرا بسیاری از تیمهای چابک به جیرا وابسته اند.

شماره 4 – کلیک کنید – بهترین برای سازمانهای بزرگ

ClickUp بیشترین کنترل و کارایی را در گروه نرم افزار مدیریت پروژه رایگان ارائه می دهد. این انتخاب من برای سازمانهای بزرگتر به دو دلیل است.

یک ، بستر رایگان آنقدر سخاوتمندانه است که چندین تیم را در خود جای داده است. بیشتر از آن ، ساختار ساده برای مقیاس سازی ساخته شده است.

دلیل شماره دو قابلیت شخصی سازی است. هر تیم می تواند فضای کاری خود را متناسب با نیازهای خاص خود پیکربندی کند.

بیایید کمی به عمق این دو دلیل بپردازیم.

نسخه رایگان پنج مکان را در اختیار شما قرار می دهد که هر یک برای پشتیبانی از یک تیم فردی کافی است. Spaces می تواند تا 400 پوشه را در خود جای دهد که به نوبه خود می تواند تا 100 لیست را در خود جای دهد.

لیست ها محل زندگی وظایف است و ClickUp امکان انجام کارهای نامحدود را در هر لیست فراهم می کند. همچنین می توانید حداکثر 100 قسمت سفارشی برای لیست ها ایجاد کنید تا موارد مهم در مورد هر کار را ردیابی کنید.

و هنوز هم فوق العاده بصری است.

همه چیز کشیدن و رها کردن است و می توانید بین نمایش لیست ، صفحه و تقویم جابجا شوید. حتی نمای “من” وجود دارد که فقط کارهای تعیین شده به کاربر را نشان می دهد.

وقتی صحبت از کارها می شود ، این جایی است که قابلیت تنظیم ClickUp واقعاً می درخشد.

در اینجا لیستی از وجود دارد مقداری از کارهایی که می توانید در انجام وظایف انجام دهید

  • اعضا را به وظیفه اختصاص دهید
  • موضوع نظر باmentions
  • نظرات را به اعضا اختصاص دهید
  • خبرمایه فعالیت را مشاهده کنید
  • زمان پیگیری
  • موعد مقرر را اضافه کنید
  • برای کارهای فرعی لیست چک ایجاد کنید
  • تغییروضعیت، تغییر حالت
  • وابستگی ها را تنظیم کنید
  • کارها را به پوشه های مختلف منتقل کنید
  • پیش نویس شرح متن متن غنی
  • پیوست اضافه کنید: اسناد ، تصاویر ، فیلم ها

آره. من هنوز در مورد طرح ClickUp رایگان برای همیشه صحبت می کنم. تقریباً مثل این است که آنها خیلی سخاوتمند هستند.

برای مثال ، برای تنظیم وابستگی ها ، کاربران به سادگی نشان می دهند که یک کار باید منتظر یک کار دیگر باشد تا کار دیگری را در جریان کار شروع کند یا از شروع آن جلوگیری کند.

و از آنجا که می توانید وابستگی ها و سررسیدها را ردیابی کنید ، نسخه رایگان ClickUp 100 استفاده از ویژگی نمودار گانت آنها را ارائه می دهد.

راستش ، من به سختی نیمی از آنچه ClickUp می تواند انجام دهد را پوشش داده ام.

این بهترین انتخاب من برای سازمانهای بزرگتر است که نرم افزار مدیریت پروژه رایگان می خواهند که واقعاً بتوانند از آنها استفاده کنند.

چیزهای کوچک – مانند اینکه هر کاری در ClickUp دارای شناسه منحصر به فرد است – سازماندهی در مقیاس را ممکن می کند.

بعلاوه ، سلسله مراتب فضاها ، پوشه ها ، لیست ها و وظایف به اندازه کافی ساده و انعطاف پذیر است که تقریباً در هر موردی کاربرد دارد.

در پایان ، ClickUp واقعاً تیم ها را مجبور می کند که همانطور که پیشرفت می کنند سازمان یافته بمانند. نمی توانید برای آن قیمت بگذارید.

خلاصه

اگر همه یخ زدگی ها را از کیک برداریم ، چیزی که واقعاً برای ما باقی مانده است یک سیستم ساده در زمان واقعی است که گردش کار تیم را به تصویر می کشد.

یافتن یک نرم افزار رایگان مدیریت پروژه مناسب ، درک چگونگی پاسخگویی هر پلتفرم به نیازهای محلی هر تیم است.

اگر به تازگی مشغول کاوش در نرم افزار مدیریت پروژه هستید ، نسخه رایگان Trello مکانی عالی برای شروع است. هیچ وقت برای تسلط بر زمان لازم نیست و توانایی کافی برای تیم ها برای مقابله با پروژه های سبک را دارد.

برای شرکت هایی که کمی بیشتر به راه حل مدیریت پروژه خود نیاز دارند ، ClickUp بهترین شرط است. مجموعه ویژگی ها در مقایسه با سایر ابزارها قوی است و در چندین تیم به خوبی کار خواهد کرد.

از جنبه بازاریابی ، Wrike یکپارچه سازی با ایمیل را فراهم می کند ، که به نظر من ضروری است. این چیزی است که فقط با نسخه های پولی فروشندگان دیگر ارائه می شود.

علاوه بر این ، هر دو ویژگی مشترک داخلی و خارجی غنی هستند. این امر باعث می شود ارتباط با مشتری و هماهنگی پشت صحنه راحت تر باشد.

در محل های کار مشترک یک روش چابک ، متوجه می شوند که جیرا با توجه به نیازهای آنها دست کاری شده است. گزارش خارج از جعبه و طراحی عمدی ، آن را بسیار جذاب کرده است.