آموزش سئو

بهترین بررسی نرم افزار ضبط تماس سال 2020

دسامبر 22, 2020

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

نرم افزار ضبط تماس ابزاری مفید برای مشاغل و کاربران خاص است.

از تضمین کیفیت گرفته تا آموزش کارمندان ، انطباق ، ثبت سوابق ، حل اختلاف و موارد دیگر ، ده ها دلیل وجود دارد که سازمان ها می توانند از ضبط تماس ها بهره مند شوند.

اما امروزه راه حلهای مختلفی برای ضبط تماس در بازار وجود دارد. با وجود گزینه های زیادی که باید در نظر بگیرید ، یافتن بهترین گزینه برای شرایط منحصر به فرد شما می تواند یک کار بلند باشد.

از این راهنما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برترین گزینه ها و روش تحقیق برای یافتن بهترین نرم افزار ضبط تماس برای شما استفاده کنید.

6 گزینه برتر برای نرم افزار ضبط تماس

  1. Talkdesk
  2. مکعب ACR
  3. Callcap
  4. Rev Call Recorder
  5. هواپیمای هوایی
  6. Kixie PowerCall

چگونه بهترین نرم افزار ضبط تماس را برای خود انتخاب کنیم

فاکتورهای خاصی وجود دارد که من در جستجوی توصیه های برتر لیست خود به دنبال آنها بوده ام. هنگام خرید در هنگام مقایسه ابزارهای مختلف در کنار یکدیگر ، می توانید از این روش استفاده کنید. این را به عنوان راهنمای خرید خود برای نرم افزار ضبط تماس در نظر بگیرید.

از موارد استفاده کنید

چرا به دنبال راه حل ضبط تماس هستید؟

پاسخ به این سوال به محدود کردن گزینه های شما کمک می کند. برخی از ابزارها برای فروش و بازاریابی بهتر هستند ، در حالی که برخی دیگر برای آموزش ، مدیریت ، نظارت و تضمین کیفیت بهتر هستند.

برنامه های تلفن های هوشمند برای ضبط مکالمه برای استفاده شخصی و راه حل های تمام عیار تلفن های تجاری با ویژگی های داخلی ضبط تماس وجود دارد.

نوع تماس هایی که ضبط می کنید نیز بر تصمیم شما تأثیر می گذارد. برخی از راه حل ها فقط از تماس های سنتی پشتیبانی می کنند ، در حالی که برخی دیگر از ضبط تماس WhatsApp ، ضبط تماس Skype و سایر سیستم عامل های شخص ثالث پشتیبانی می کنند.

On-Demand در مقابل ضبط خودکار

آیا می خواهید هر تماس ورودی و خروجی به طور خودکار ضبط شود؟ یا آیا ترجیح می دهید کنترل کنید که آیا و چه موقع ضبط شروع و متوقف می شود؟

هنگام خرید در بازار ، قطعاً توانایی انتخاب بین ضبط بصورت درخواستی و خودکار وجود دارد.

برای استفاده در مقیاس بزرگ تجاری ، ضبط خودکار احتمالاً بهترین گزینه شما خواهد بود. این یک قدم کمتر است که کارکنان شما باید در هنگام تماس به آن فکر کنند. اما برای استفاده شخصی ، احتمالاً نیازی به ضبط تک تک تماسهایی که برقرار یا دریافت می کنید نیست.

نظارت زنده و ارزیابی تماس

نظارت زنده ابزاری اساسی برای مراکز تماس است. این ویژگی علاوه بر ضبط تماس ، به مدیران یا سرپرستان امکان می دهد تا در زمان واقعی تماس ها را گوش دهند.

به طور کلی ، این یک روش فعال برای بهبود تضمین کیفیت است.

برخی از نرم افزارها با ارائه معیارهای ارزیابی تماس ، QA را یک قدم جلوتر می برند. ابزارهایی وجود دارد که می تواند از ضبط شده برای تجزیه و تحلیل احساسات ، بینش تبدیل و موارد دیگر برای ارائه نمرات پیشرفته امتیازدهی برای هر تماس استفاده کند.

امنیت و انطباق

امنیت برای مکالمات شامل اطلاعات حساس باید در اولویت اصلی قرار گیرد. به عنوان مثال می توان به اطلاعات کارت اعتباری ، اطلاعات پزشکی ، مشخصات شخصی و موارد دیگر اشاره کرد.

برخی مشاغل خاص برای اطمینان از انطباق باید مقررات مربوط به صنعت را دنبال کنند. اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که در نظر دارید تمام مقررات لازم را رعایت می کند ، حتی اگر این کار به سادگی اعلان ضبط کننده به تماس گیرنده و گزینه انصراف از آن باشد.

ذخیره سازی

عامل دیگری که باید در نظر گرفت ارزیابی نحوه ذخیره سازی و دسترسی به تماس های ضبط شده از سکویی به سکو دیگر است.

هر طرح چه نوع محدودیت ذخیره سازی دارد؟ دسترسی ، سازماندهی و گوش دادن به آن ضبط ها در زمان بعدی چقدر آسان است؟

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما با یک اختلاف مشتری روبرو هستید. مشتری ادعا می کند که آنها هرگز به کارمندان شما اجازه شارژ تلفنی کارت اعتباری خود را نداده اند. آیا می توانید به سرعت آن تماس ضبط شده را پیدا کنید تا بفهمید چه اتفاقی افتاده است؟ بهترین سیستم های ذخیره سازی ضبط مکالمه ، قابل جستجو و منظم هستند.

مقاله مرتبط  چگونه می توان در گوگل بهتر عمل کرد

انواع مختلف نرم افزار ضبط تماس

نرم افزار ضبط تماس در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. به طور کلی ، این ابزارها را می توان در چهار دسته اصلی تقسیم بندی کرد.

برنامه های تلفن های هوشمند

برنامه های تلفن های هوشمند برای ضبط مکالمات کاملاً توضیحی هستند. برنامه های خاص سیستم عامل وجود دارد که می توانید آنها را برای ضبط تماس های تلفنی از فروشگاه برنامه مربوطه بارگیری کنید.

بیشتر برنامه های تلفن های هوشمند برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است ، برخلاف استفاده تجاری در مقیاس بزرگ. برخلاف ضبط خودکار تماس ، این موارد معمولاً برای ضبط مکالمه درخواستی بهتر است.

راه حل های مرکز تماس

بسیاری از راه حل های مرکز تماس همه در یک ابزار داخلی برای ضبط مکالمه دارند. این موارد برای تیم های پشتیبانی ورودی ، تیم های فروش خروجی و ضبط تماس در مقیاس عالی هستند.

در بیشتر موارد ، می توانید ضبط تماس خودکار را با نرم افزار مرکز تماس خود تنظیم کنید. اکثر این ابزارها دارای ویژگی های پیشرفته ای برای نظارت زنده ، تضمین کیفیت و سایر ابزارهای اداری هستند.

خدمات تلفنی VoIP

مشابه نرم افزار مرکز تماس ، اکثر سیستم های تلفنی VoIP دارای قابلیت ضبط مکالمه داخلی هستند. با این اوصاف ، این ویژگی ممکن است با هر طرح تلفنی VoIP استاندارد نباشد.

برای دریافت این ویژگی شاید مجبور باشید بسته خود را ارتقا دهید. علاوه بر این ، محدودیت فضای ذخیره سازی و مدت زمان موجود بودن تماس های ضبط شده معمولاً از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است.

برنامه های افزودنی مرورگر

اگر تیم شما از طریق رایانه تماس گرفته و دریافت می کند ، یک برنامه افزودنی مرورگر برای ضبط تماس می تواند گزینه مناسبی برای در نظر گرفتن شما باشد.

بیشتر این ابزارها مخصوص مرورگر هستند و ممکن است از هیچ کجا کار نکنند. به عنوان مثال ، برخی از برنامه های افزودنی ضبط تماس ممکن است برای Chrome کار کنند ، اما برای Safari یا Firefox کار نمی کنند. بنابراین ، اگر به دنبال برنامه افزودنی مرورگر هستید ، این را بخاطر بسپارید.

شماره 1 – Talkdesk – بهترین حالت برای ضبط صدا و صفحه

Talkdesk یک راه حل مدرن برای تماس با ابر است. یکی از مزایای اصلی استفاده از این بستر برای ارتباطات تجاری ، قابلیت های ضبط تماس داخلی است.

با Talkdesk ، با ضبط صدا و صفحه رمزگذاری شده ، اطلاعات عمیق تری در مشتری خواهید یافت.

با همگام سازی پخش ضبط صدا و صفحه ، زمینه بیشتری برای ارزیابی تعاملات مشتری با تیم پشتیبانی خود خواهید داشت. این امر همچنین اطمینان از انطباق و ارائه بازخورد عمیق نمایندگان درباره عملکرد آنها را آسان می کند.

این نرم افزار دارای یک ویژگی به نام Talkdesk Speech Analytics است. این ابزار برای تجزیه و تحلیل تماس ها بر اساس احساسات مشتری ، کلمات کلیدی ، موضوعات و موارد دیگر بسیار مناسب است.

برخی دیگر از ویژگی های اصلی و مزایای استفاده از Talkdesk برای ضبط مکالمات عبارتند از:

  • ضبط تماس ورودی و خروجی
  • گزینه های ذخیره سازی سفارشی
  • امکان مکث و از سرگیری ضبط های زنده
  • ضبط ها را تا زمانی که نیاز دارید ذخیره کنید
  • فضای ذخیره سازی در فضای ذخیره سازی ابر Talkdesk موجود است یا از سیستم ذخیره سازی خود استفاده کنید

Talkdesk حتی ابزارهایی برای تضمین کیفیت دارد. سرپرستان می توانند حاشیه نویسی های مهر شده را به تماس های ضبط شده اضافه کنند و کارت های امتیازات را برای بهبود عملکرد نماینده پر کنند همه اینها را می توان از طریق یک رابط کاربری ساده و بصری مدیریت کرد.

برای شروع یک نسخه ی نمایشی درخواست کنید. قیمت گذاری این راه حل مرکز تماس بر اساس تعداد نمایندگان تیم شما است.

شماره 2 – Cube ACR – بهترین ضبط کننده تماس برای آندروید

Cube ACR یک برنامه تلفن هوشمند است که مخصوص دستگاه های اندرویدی طراحی شده است. این بیش از 10 میلیون نصب در سراسر جهان دارد.

مقاله مرتبط  بررسی NameCheap: یک ثبت کننده دامنه برتر

علاوه بر تماس های تلفن همراه ، این ابزار ساده امکان ضبط خودکار تماس از سیستم عامل های VoIP مانند Skype ، WhatsApp ، Viber ، Telegram ، WeChat ، LINE ، Slack ، Hangouts و … را به راحتی فراهم می کند.

برای چنین برنامه ابتدایی ، Cube ACR به طرز شگفت انگیزی از کیفیت ضبط خوبی برخوردار است و شما می توانید هر دو طرف مکالمه را به وضوح بشنوید. فقط تنظیمات خود را برای فعال کردن تماس های VoIP ، ضبط خودکار و کنترل پشتیبان گیری از فضای ذخیره سازی از طریق Google Drive ، Dropbox و غیره تنظیم کنید.

Cube ACR همیشه با بروزرسانی های جدید ارائه می شود تا اطمینان حاصل شود که ضبط ها پایدار و قابل اعتماد هستند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه و برجسته Cube ACR می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبان گیری از ابر
  • حالت بی صدا
  • برچسب گذاری جغرافیایی برای دیدن محل برقراری تماس در نمای نقشه
  • امنیت داده با قفل PIN
  • ضبط های قدیمی را به صورت خودکار حذف کنید تا فضای ذخیره سازی آزاد شود

اگر می خواهید قسمت مهمی از مکالمه را علامت گذاری کنید ، به راحتی تلفن خود را تکان دهید و Cube ACR آن قسمت از تماس را برجسته می کند تا بعداً پیدا کردن آن آسان باشد.

در حالی که این برنامه برای استفاده های فردی محبوب است ، این نرم افزار همچنین دارای ویژگی های خاص کسب و کار است. با برخی از ابزارهای تجاری ادغام می شود ، توسعه سفارشی دارد و گزینه های ویژه مجوز کسب و کار را ارائه می دهد.

این برنامه رایگان است و دارای امتیاز 4.3 / 5 ستاره با 510،000+ نظر در فروشگاه Google Play است.

شماره 3 – Callcap – بهترین گزینه برای نظارت بر تماس

Callcap در مقایسه با برخی دیگر از نرم افزارهای لیست من کمی منحصر به فرد است. در واقع یک ابزار ضبط تماس مستقل نیست. این پلت فرم به عنوان یک راه حل برای ردیابی و نظارت بر تماس با مارک تجاری شناخته می شود ، اما قابلیت ضبط مکالمه را دارد.

بازاریابان از Callcap استفاده می كنند تا بینش عمیق تری در مورد رفتار مصرف كننده بدست آورند. هر مشاغلی که به دنبال یک راه حل پیشرفته فراتر از ضبط تماس اولیه است ، باید Callcap را در نظر بگیرد.

Callcap به طور خودکار تمام تماس های تجاری شما را ضبط می کند. این ضبط ها در هر زمان در دسترس هستند. می توانید از آنها برای آموزش نماینده ، شناسایی کارمندان ، تجزیه و تحلیل فرصت های از دست رفته ، اختلافات و موارد دیگر استفاده کنید.

همه ضبط ها در فضای ابری ذخیره می شوند و از هرجایی قابل دسترسی هستند و به راحتی می توان ضبط ها را با اعضای تیم به اشتراک گذاشت.

اما Callcap این ضبط ها را با خدمات نظارت شخص ثالث به سطح بعدی می رساند. تحلیل گران آموزش دیده آنها امتیازات بی طرفانه ای را برای همه تماس های ورودی و خروجی ارائه می دهند. داده های حاصل از Callcap به نمایندگان امکان می دهد تا معاملات بیشتری را ببندند ، و رضایت مشتری را افزایش دهند.

از دیگر مزایای Callcap می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارشات ردیابی موارد کاتالوگ
  • درآمد را توسط کمپین یا کارمند پیگیری کنید
  • ضبط و نظارت سازگار با PCI و امنیت
  • مکث دستی و شستشوی خودکار
  • ردیابی تماس
  • بازیابی تماس

Callcap برای همه مناسب نیست. اگر فقط به یک راه حل اساسی برای ضبط تماس نیاز دارید ، به جای دیگری نگاه کنید. اما اگر یکی از پیشرفته ترین سرویس های ضبط و نظارت بر تماس موجود در بازار امروز را می خواهید ، Callcap باید در بالای لیست شما باشد.

شماره 4 – Rev Call Recorder – بهترین برنامه ضبط تماس برای آیفون ها

Rev بیشتر به خاطر خدمات رونویسی صوتی آنلاین و خدمات زیرنویس ویدیو مشهور است. بیش از 170،000 مشتری در سراسر جهان ، در صنایعی مانند بازاریابی ، حقوقی ، رسانه ، آموزش و غیره ، به آن اعتماد دارند.

اما آنها همچنین یک برنامه عالی آیفون برای ضبط تماس ها دارند.

این یک راه حل ساده و ساده برای ضبط تماس است. این گزینه مناسب برای موارد استفاده شخصی و تجاری است.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از پنجره های ایمیل "بله یا خیر" (+ چرا باید)

در اینجا یک مرور کلی از ویژگی های اصلی Rev وجود دارد:

  • تماس های ورودی و خروجی را به صورت خودکار ضبط کنید
  • ضبط مکالمه رایگان و نامحدود
  • با قابلیت رونویسی درون برنامه ، هر ضبط را به متن تبدیل کنید
  • اشتراک گذاری ضبط ها و رونویسی ها از طریق Dropbox ، ایمیل و سایر موارد آسان است

گذشته از قابلیت رونویسی و اشتراک گذاری ، Rev یک راه حل بدون دردسر برای ضبط مکالمات است. این برای هر کسی که می خواهد روشی ساده و رایگان برای ضبط تماس از طریق iPhone خود داشته باشد بسیار مناسب است.

شماره 5 – Aircall – بهترین راه حل صوتی همه در یک کسب و کار

Aircall چیزی فراتر از نرم افزار ضبط مکالمه است. این یک راه حل کامل مبتنی بر فضای ابری برای تیم های تجاری است.

می توانید آن را در چند ثانیه و بدون هیچ گونه سخت افزار ، بارگیری یا سردرد مرتبط با سیستم های تلفنی سنتی تنظیم کنید. از همه بهتر ، همه برنامه های Aircall با قابلیت ضبط تماس ارائه می شوند.

اگر فقط به روشی برای ضبط تماس با سیستم تلفن موجود خود نیاز دارید ، احتمالاً Aircall گزینه مناسبی نخواهد بود. این نرم افزار برای مشاغل طراحی شده است که به سیستم تلفنی کاملاً جدیدی نیاز دارند. ویژگی های ضبط تماس فقط برخی از مزایای دریافتی با اشتراک Aircall است.

برخی از ویژگی های Aircall عبارتند از:

  • تماس های ورودی و خروجی را به صورت خودکار ضبط کنید
  • تنظیمات ضبط را در هر زمان سفارشی کنید
  • پخشهای درخواستی
  • ادغام CRM
  • پاک کردن کیفیت ضبط
  • مکالمه نامحدود در ایالات متحده و کانادا

Aircall خدمات اضافی برای مواردی مانند نظارت بر تماس ، پچ پچ تماس و تجزیه و تحلیل تماس دارد. این ویژگی های پیشرفته در طرح سطح ابتدایی موجود نیست.

قیمت هر کاربر از 30 دلار در ماه شروع می شود و شما می توانید آن را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید.

شماره 6 – Kixie PowerCall – بهترین افزونه Chrome برای ضبط تماس

Kixie PowerCall یکی دیگر از راه حل های تجاری همه در یک تلفن است. این یک گزینه عالی برای تیم های از راه دور است که به دنبال یک روش ساده برای مدیریت تماس ها هستند.

این برنامه افزودنی قوی Chrome را می توان در چند ثانیه روی دستگاه های Mac ، Windows و Chromebook نصب کرد. تمام برنامه های Kixie PowerCall با قابلیت ضبط تماس ارائه می شوند.

به عنوان یک افزونه مرورگر Chrome ، امکان تماس و دریافت تماس از هرجایی برای نمایندگان آسان است. ضبط ها را می توان با یک کلیک مدیریت کرد ، و نرم افزار آماده استفاده از جعبه است.

از آنجا که Kixie PowerCall یک سیستم تلفنی همه در یک است ، از ویژگی هایی مانند:

  • رها کردن پست صوتی با یک کلیک
  • شماره تلفن های حضور محلی
  • برای تماس تلفنی کلیک کنید
  • مربیگری تماس زنده
  • با بینش گزارشگری تماس بگیرید

مانند برخی دیگر از نرم افزارهای موجود در لیست ما ، Kixie PowerCall برای تیم هایی که نیاز به یک راه حل کامل تلفن تجاری دارند بهتر است. اگر فقط ویژگی های اصلی ضبط مکالمه را در سرویس تلفن موجود خود می خواهید ، گزینه های دیگری متناسب با نیازهای خود پیدا خواهید کرد.

وقتی Kixie PowerCall را به مدت هفت روز رایگان امتحان کنید ، 300 دقیقه رایگان دریافت خواهید کرد.

خلاصه

نرم افزار ضبط تماس در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. بهترین گزینه برای شما به خواسته ها و نیازهای منحصر به فرد شما بستگی دارد.

برای ضبط تماس های ساده ، یک برنامه تلفن هوشمند یا یک ابزار ضبط تماس مستقل را در نظر بگیرید. نرم افزار پیشرفته تر ضبط تماس با ویژگی هایی برای ضبط صفحه ، نظارت بر تماس و بینش مشتری ارائه می شود. برای دریافت ویژگی هایی که بیش از ضبط مکالمه فراتر از آن هستند ، یک سیستم تلفنی تجاری همه در یک را انتخاب کنید.

صرف نظر از نیازهای ضبط تماس ، می توانید با استفاده از توصیه های من که در این راهنما ذکر شده است ، آنچه را که بدنبال آن هستید ، پیدا کنید.